years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 11, 2014 6:23:11 GMT
Jonathan Zenker
Hij grijnsde eventjes en wreef zacht over haar wang en lichaam tot de laatste bloeddruppels van haar af waren. "Hmm." Grijnsde hij en duwde zijn lippen weer op de hare voor een moment. "uiteindelijk zit deze hele school toch vol prostituees." Sprak hij nu ook gewoon lachend en wreef weer over haar wang. "In de avond ben ik inderdaad van jou lief. Daar houd ik je ook aan." Lachte hij zacht en hoorde haar imitatie van hem. "Nou, zo kan ik nu nog steeds reageren hoor als je dat wilt. Ik doe nog steeds alles voor je. Al hoef ik nog amper wat te doen nu we een aapje in een kooi hebben." Sprak hij grijzend en keek haar weer aan. "En ja, je borsten waren nou eenmaal heel aantrekkelijk toen je me hypnotiseerde. Nu nog steeds trouwens." Lachte hij. Hij lchte weer even op haar opmerking en bekeek zichzelf. "Ik ben niet zo sexy. Ik zou terug moeten trainen." Sprak hij weer grijnzend en stapte de douche nu ook uit en gaf een plagende klap op haar kont. Hij nam een handdoek en begon zich rustig af te drogen om straks maar eens kleding aan te doen. Ook al moest hij dan kort over de gang heen om zijn kleding te halen, naah, hij gebruikte zijn krachten wel. Hij liep rustig de badkamer uit en zorgde dat zijn kleding nu hier op het bed lag en kleedde zich dan rustig aan. "Zo." Sprak hij nu ook gewoon rustig en keek naar zijn zus. Hij tilde haar op in het deken en legde haar rustig op het bed. De pup keek op en trippelde meteen achter Silvana aan en kroop terug tegen de borst aan van Silvana. Hij wachtte even tot Quenya aangekleed was en liet Silvana dan langzaam wakker worden.
|
|
And now.. I am going to feed you your teeth.
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 11, 2014 12:08:40 GMT
Quenya Saruman
Ze keek naar hem en lachte even.'' Daarom is het leuk om eerst te spelen met je slachtoffers, anders gaat het opvallen als straks de hele school onder Demonen en slaafjes van ons zit.'' Sprak hij rustig en keek naar hem terwijl ze even zijn kus ontvuing, en er rustig op in ging. Ze liep achter hem aan en pate zijn hand beet en liet die in haar borst knijpen en lachte.'' maar dat terrein is ook van jou, dus daar mag je altijd aan zitten.'' sprak ze en grijnste even terwijl ze nog even een langere zoen op zijn lippen en glimlachte even. het kon haar niets schelen dat ze dit deed zonder dat ze haar kleren nog aan had, Hij had haar inmiddels vaak genoeg naakt gezien. Ze tork nu rustig weer een schoon stringetje aan, haar Jurk, en haar korset, en hield de mantel even achterwegne, terijl ze even een borstel door haar haren heen haalde.'' Zo kijk eens.'' Sprak ze en glimlachte even voor een moment.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 11, 2014 15:59:10 GMT
Jonathan Zenker
Hij keek naar haar en glimlachte weer even. "Dat is een feit." Zei hij rustig tegen haar en keek haar weer kalm aan. Hij voelde hoe ze uiteindelijk zijn hand vastnam en ermee in haar borst liet knijpen waardoor hij grijnsde. "Oh ja, dat is heel fijn." Sprak hij met een grijns tegen haar en wreef over haar borst voor een moment. "En anders eis ik dat terrein wel op." Sprak hij nu ook met een plagend lachje en zoende haar nog even mee waarna hij keek hoe ze zich aankleedde en nu zijn zus langzaam wakker liet worden. "Je bent prachtig Quenya." Sprak hij nu ook met een grijns en keek naar zijn zus die nu langzaam aan wakker werd. "Hmm." Kreunde ze en keek een beetje rond, al bleef haar blik hangen op de jongen in de kooi en dan kort op haar broer en op Quenya. Ze voelde nu ook dat ze naakt was en slikte even. Ze kroop overeind met het deken om zich heen en trok snel onder het deken wat kleding aan. Zonder ook wat te zeggen liep ze de kamer uit met haar pup en rende haast direct naar de stallen toe, bij haar paard
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 11, 2014 17:59:10 GMT
Quenya Saruman
Ze keek naar hem en grijnsde even voor een moment, en ging tegen hem aan staan terwijl ze Silvana wakker zag worden en glimlachte even.'' Ik heb vaker vrouwen naakt gezien hoor, en ik doe je niets meer.'' sprak ze rustig, maar ze verdween al, en Quenya gf Jonathan zacht een kus op zin lippen.'' Ik moet haar straks toch even vertellen over haar krachten, door ze ergens geheel per ongeluk een muis word.'' sprak ze ruatig en keek hem aan.'' Misschien handig eerst te doen?'' vroeg ze rustig en keek hem aan.'' OF toch haar maar even met rust laten en het haar zelf laten ontdekken. De oplossing zal niet snel koen, dat weet jij ook. HEt is moeilijk vloeken volledig op te heffen, ook al ben je een volleerde heks zoals ik.'' sprak ze rustig en keek hem aan.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 11, 2014 19:45:47 GMT
Jonathan Zenker
Hij keek haar aan en zuchtte eventjes toen Silvana al de deur uit was. "Ze is heel moeilijk als het over haar lichaam gaat." Sprak hij nu ook rustig. "Ze wilt zich voor niemand bloot geven, alleen als ze ooit echt iemand vind waar ze zielsveel van houd en hem vertrouwd." Sprak hij daarna en keek weer naar Quenya, ontving haar kusje. "Laat haar het zelf maar ontdekken, dat zal vast minder op haar gevoelens inspelen dat dat jijhet haar zou zeggen." Zei hij kalm enwreef zacht over haar wang. "Ik weet dat de vloek niet snel zal opgeheft worden. Maar ik denk dat Silvana er uiteindelijk wel vrede mee neemt. ik ken haar onderhand wel." Sprak hij en wreef even over zijn hoofd,wat had hij opeens barstende hoofdpijn..
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 11, 2014 22:39:11 GMT
Quenya Saruman
Ze zuchtte even en keek hem aan.'' Kon ik dat zo af en toe maar zeggen, bijna alle mannen hebben me naakt gezien.'' sprak ze en zuchtte even voor een moment. Nu vond ze het niet erg meer, maar ze was jonger geweest, en toen had ze het wel heel erg gevonden, om iedere man haar naakte lichaam te moeten laten zien. Maar het werd normaal, en nu zou ze zo door de hele school wandelen in haar nakie, zonde zich er beschaamd bij te voelen. Ze keek naar hem en zag dat hij over zijn hoofd wreef.'' Wat is er liefje, MM?'' vroeg ze rustig en keek even naar hun slaafje in de kooi, misschien moesten zij en Jonathan maar eens uitzoeken of ze geen kamer samen konden krijgen, en hun slafje dan bij hun op de kamer te zetten, in zijn kooi uiteraard. Ze keek nog kort naar hem, hoe hij nu het schaaltje water leeg zat te drinken, en veranderde hem even in een eend, waar ze even van moest lachen, maar keek toen toch weer bezorgd naar Jonathan. Ja ze had er soms moeite mee echt gefocust te blijven op een ding.
Malachi
Rustig reed hij met zijn paard over het schoolterrein richting de stallen. Het was zo ver, hij moest hier slechter worden voor zijn vader, maar het was iets waar hij totaal geen zin in had. Hij zette het paard in de juiste stal, en keek even naar het meisje wat er ook binnen kwam, maar schonk er geen extreme aandacht aan, hij had andere zaken. Hij pakte alles van zijn paard, en deed de rugzak even over zijn rug terwijl hij de stal uitliep en even zijn witte hengst, wat nu ook gewoon een hengst was trouwens, even over zijn neus. Ja vanavond zou er een iets minder leuk paardje innde stal staan, dan ontlokte zijn ware aard altijd met het raken van het maanlicht. Daarom had hij eigenlijk ook een stal zover mogelijk van de deur, zodat er het minst snel maanlicht bij zou komen,
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 12, 2014 14:29:30 GMT
Jonathan Zenker
Hij keek haar aan en zuchtte zelf ook even. "Ik wel het vaakst denk ik zo." Klonk hij nu ook met een kleine glimlach en wreef zacht over haar rug. Toen ze hem een vraag stelde zuchtte hij weer. "Gewoon hoofdpijn, geen idee waar ik het van haal." Zei hij zacht tegen haar. "Mijn lichaam is alle druk en kracht nog niet gewend van wat ik nu heb gekregen en al." Zei hij rustig en eerlijk tegen haar. Hij keek ook even naar hun slaaf die ze nu in een eend veranderde en moest ook even glimlachen, al veranderde hij hem toch even terug naar zijn mensen vorm, gewoon omdat hij echt geen zin had om te lachen even, de hoofdpijn was nu net iets te erg geworden. "Ik ga zo meteen even rijden met Chaos denk ik. Even verstand op 0 zitten en zien of ik ergens onderweg een slachtoffer vind." Zei hij zacht tegen haar en wreef over haar arm. "Kom je even mee anders?" Vroeg hij nu ook rustig aan haar en glimlachte kort naar haar.
Silvana Zenker
Ze had eveneens de jongen genegeerd en was bij haar paard in de stal gaan zitten. Ze aaide de merrie die rustig neerlag en slikte even. "Ik wil hier weg Rose. Het is hier gevaarlijk, mijn broer is gevaarlijk en zijn vriendin." Fluisterde ze zacht en sloot haar ogen even. De merrie hinnikte en stond rustig recht. Silvana stond ook recht en slikte even. Ze had haar fluit meegenomen, misschien moest ze maar een meertje zoeken voor fluit te spelen.. Ja, dat zou ze doen. Ze slikte en maakte van het halster een bitlooshoofdstel zowat en begon rustig haarp aard naar buiten te begeven. Ze keek wel even naar de jongen, al keek ze snel weer voor zich uit. Ze wilde even alleen zijn..
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 12, 2014 15:00:49 GMT
Quenya Saruman
Ze keek naar hem en glimlachte even een beetje.'' Ik denk het ook, er omt ineens zoveel kracht bij je los.'' s[rak ze en hoorde dat hij zo ging rijden.'' Als je een momentje hebt, loop ik mee met ons slaafje, wijst hij zijn paard aan en rijd ik lekker met je mee.'' Sprak ze rustig en grijnsde even een beetje. Dan kan hij daarna mijn boodschapjes halen die ik moet hebben, meneertje kan toch niet vluchten.'' Sprak ze en glimlachte evene en gaf hem zachtjes een kus op zijn lippen, en streek hem zcht over zijn hoofd heen, terwijl ze hem nog even zachtjes zoende, oh wat voelde dit gewoon lekker om bij hem te doen. Ze liet zijn lippen zacht los, en knikte.'' Kom laten we gaan.'' sprak ze rustig en haalde de kooi om hun slaaf weg, die hen direct weer angstig aankeek.'' Meekomen jij, je moet je paard aanwijzen. En daarna geef ik je een lijst met boodschappen die ik nodig heb, die jij mag gaan halen.'' sprak ze rustig en hij knikte, waarna hij weer pijn voelde, en al licht begon te branden, waardoor hij begon te kreunen.'' Ja mijn meesteres!'' sprak hij vanuit de pijn, waardoor de pijn ophield en zij hem over zijn schouder wreef.'' Goed zo, je leert het wel, nu lopen.'' Sprak ze en hij begon te lopen, en zij keek nu naar Jonathan, afwachtend of die mee ging.
Malachi
Hij keek nog even naar Darok, maar begon toen zelf ook te lopen en kee nog even naar het meisje dat nu naar buiten ging, enhij liep even wat sneller om haar in te halen.'' Hee wacht eens!'' sprak hij rustig en rende even een stukje.'' Zou ik jou even wat mogen vragen, waar ik kamer 5 vind, daar moet ik even mijn spullen dumpen, en misschien vind je het dan gezellig samen even te rijden? darok heeft een aardig end gehad, maar niet stuk te krijgen.'' Sprak hij rustig en keek haar aan met zijn vuurrode ogen die soms vlammetjes leken te schieten, maar waarheid was anders. Het was Magie dat door zijn lichaam circuleerde. Duistere magie overigens, hij kon niet een mooi boeket bloemen toveren ofzo, nee als hij dat deed waren de enige bloemen die hij tevoorschijn toverde of vleesetend, mensenvlees uiteraard, of ze leken net alsof ze al een aantal maanden geleden dood waren gegaan.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 12, 2014 15:30:59 GMT
Jonathan Zenker
Hij keek haar aan en glimlachte weer even naar haar. "Is goed hoor meisje. Dan gaan we samen wel even rijden." Sprak hij rustig tegen haar en zoende haar nog even rustig mee. Hij vond het ook geweldig om te doen, het voelde heel opluchtend en fijn na al die tijd. Hij begon rustig te lopen toen de slaaf en Quenya ook begonnen te lopen. Hij zou Chaos wel flink in toom mogen houden waarschijnlijk, hij was niet zo'n paardje waar je rustig aan mee kon doen. hij keek naar hun slaf en slaakte even een zucht. Hij zou een andere keer wel eens met hem gaan rijden, gewoon zijn leven eens bespreken, hij kon toch niet weg, dan verbrandde hij toch wel. Hij keek weer naar Quenya met een glimlach en nam haar hand rustig vast.
Silvana Zenker
Ze wilde net wegrijden toen de jongen uit de stallen kwam en haar aansprak. Ze keek naar hem en slikte even. Vooral zijn ogen vielen haar op, maar toch knikte ze. "Die kamer is gewoon de eerste gang door, de kamernummers staan er op. En dat lijkt we wel gezellig." Zei ze nu met een korte glimlach. "Ik wacht hier anders wel even." Sprak ze nu ook rustig en aaide de merrie even over haar hals. Ze wou veel liever even alleen zijn, maar dat moest dan maar even wachten waarschijnlijk. Ze zou een andere keer wel even alleen zijn om fluit te spelen, ze kon ook wel zelf fluit spelen, maar met andere mensne er bij was zo vreemd..
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 12, 2014 18:33:10 GMT
Quenya Saruman
Ze keek naar Jonathan en liep rustig een beetje tegen hem aan, terwijl ze achter de slaaf aanliep, die duidelijk slikte en zo af en toe omkeek. Quenya vond het eerlijk, een slaafje, en als Jonathan ooit zou spreken over hem vrij laten, zou ze waarschijnlijk boos worden op hem, aangezien dit nu gewoon het lot was van de jongen, en het zou niet ongedan kunnen gemaakt worden, tenzij ze er allebei mee eens waren, en Quenya zou er nooit mee eens zijn. Zij hield van haar slaafjes, op een absurde manier misschien. Ze keek naar hem en zuchtte even terwijl ze nu langzaam de stallen in kwamen en hij stopte voor zijn stl.'' Hier staat Firebolt.'' sprak hij over de zwarte Arabier merrie die er in de stal stond en ze grijnsde een beetje en toverde een lisjtje tevorschijn en duwde dat in zijn handen.'' Ga naar de stad en haal deze spullen ijn de winkel en in het bos. Ik wil je voor 7 uur terug ien, ander brand je, je weet hoe het werkt.'' sprak ze en hij knikte even.'' Ja mijn meester en meesteres.'' sprak hij en Quenya zag hem nu verdwijnen, en keek even naar het zadel en hoofdstel wat bij de deur hing, en grijnsde even naar Jonathan.'' Zo nu kunnen we samen wat gaan doen.'' sprak ze en gaf hem nog een kusje, en zag zijn zus bij de andere uitgang staan met haar paard, maar besteedde er niet veel aandacht aan.
Malachi
Hij knikte even voor een moment.'' Dankjewel.'' sprak hij knikte even.'' Tot zo.'' sprak hij nog en ging naar binnen, dumpte zijn spullen gewoon op de kamer toen hij die had gevonden, en liep daarna weer naar de stallen en liep met Darok naar haar toe, die hij eigenlijk nog opgezadeld in de stal had laten staan, door gewenning en keek kort naar de andere drie in de stal, maar trok enkel maar een wenkbrauw op door de jongen te zien in het vod, maar sschonk er verder weinig aandacht aan, terwijl hij nu naar Silvana liep.'' Voor ik opstap, ik ben Malachi, en dit is mijn hengst Darok.'' vertelde hij rustig en keek haar even aan, waarna hij opsteeg nu, en even glimlachte, en kort de hengst op zijn hals klopte. Als je goed keek zag je ook nu dat er stoom uit de neus van het paard kwam, al zou ht vannacht vel duidelijker zijn dan nu.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 12, 2014 19:30:33 GMT
Jonathan Zenker
Hij volgde rustig. Hij zou het slaafje ook niet vrij laten, zeker niet. Gewoon eens praten als hij het nodig had en niet bij Quenya wou even als ze bezig was. Dat hij ook wel gewoon nog op zijn paard kon rijden zo af en toe. Hij keek naar de merrie die hij nu aanwees en bekeek haar even. Toen Quenya het lijstje aan de jongen gaf liep hij de stal van de merrie in en controleerde haar bouw even, gewoon uit nieuwsgierigheid. Hij aaide de merrie even en keek dan weer naar Quenya. "Zou een perfect paardje voor je moeten zijn." Zei hij nu ook rustig en klopte de merrie op de hals en keek naar zijn hengst dat luid hinnikte en zich langs alle kanten van de stal duwde om er uit te raken. "Chaos! Hey!" Sprak hij streng. De hengst snoof enkel en kwam laag omhoog met zijn voorbenen. "Verdomme." Gromde hij en liep nu de stal van de merrie uit en liep naar Chaos toe. "Stop het, je mag er zo meteen uit." Murmelde hij. Hij begon hem snel op te zadelen, zijn vacht was toch mooi gepoetst toen ze vertrokken waren, en de hengst was geen vuil paard zeker niet.
Silvana Zenker
Ze aaide haar merrie even die rustig bleef staan en haar hoofd wat laag liet hangen. Als ze niet hoefde te werken deed ze het graag kalm aan, dat waren de meeste paarden wel dacht ze zo. Ze was even in gedachten verzonken tot ze zijn stem weer hoorde en even naar hem keek en naar zijn paard. Ze glimlachte even vriendelijk. "Ik ben Silvana en dit is Ghost of a rose, mijn merrie." Zei ze zacht tegen hem en aaide haar merrie over de hals. De merrie stak haar neus nieuwsgierig naar de hengst toe en brieste even. Ze had niet op zijn hengst gelet eigenlijk, dus ook die stoom niet gezien. Wat misschien ook maar best was. Ze had echt een hekel aan deze school al gekregen en ze was er nog maar net.. Haar merrie bleef nieuwsgierig aan de hengst snuffelen en hinnikte dan vrij merrieachtig. Maar natuurlijk, hengsten waren altijd geweldig voor haar merrie..
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 12, 2014 20:01:28 GMT
Quenya Saruman
Ze keek nog even naar Jonathan en glimlachte even voor ene moment, terwijl ze naar het paard keek.'' Dat denk ik ook wel.'' sprak ze rustig en zag zijn hensgt raar doen en lachte even.'' misschien moeten we maar die twee eens bij elkaar zetten, die merrie en hengst mm?'' sprak ze rustig en keek hem even n en poetste de Arabier even en zadelde het beest op en wachtte rustig bij de andere uitgang op Jonathan. De merrie snoof wel, maar het was een braaf beeste als de pest, en Quenya verveelde zich er nu al mee eigenlijk, ze hield niet van makke dingen, alles moest wild, zeker als het geen slaafje van haar was. Daarom hield ze ook zo van Jonathan die had ze werkelijk een beeste gemaakt, en daar hield ze gewoon ontzettend veel van. Hun slaaf probeerde ondertussen te vluchten, no way dat die die boodschappen ging doen, maar tegen de avond zou hij branden, en hij kwam nu al geen kerk in om de dominee om hulp te vragen. Jonathan zou het moeten voelen, dat hij wou vluchten, Quenya had geregeld dat hij iedere misstap die hun niet in beeld zagen, dat hij het kon weten, hij stond in feite in contact met het geweten van hun slaafje.
Malachi
Hij keek naar haar en glimlachte even een beetje voor een moment.'' aangenaam Silvana. Ik hoop dat we een plezierige rit gaan krijgen. Weet je toevallig een mooie route om te rijden? ik ben hier totaal niet bekend eigenlijk, de eerste keer hier.'' sprak hij rustig en keek naar haar merrie, en zijn hengst brulde even een beetje, puur om stoer te doen, zijn hensgt hield van Merrie's en was ook de enige dekhengst onder hun volk die ieder jaar de merrie's mocht dekken, doordat hij de enige witte was, de andere paarden waren allemaal zwart. en dan ook pikzwart. En hij fokte nog meer witte veulens, of bont, en daar waren de meeste elfen van zijn volk erg blij mee. Maar dit jhaar zouden ze het met de hengst van zijn vader moeten doen. Hij keek even naar zijn staf die aan de voorkant van zijn zadel in de houder zat, het was meer een scepter om te zien, dus je zou het sowieso niet heel snel linken naar een staf.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 12, 2014 21:20:18 GMT
Jonathan Zenker
Hij keek naar haar en glimlachte weer eventjes. Hij haalde de hengst uit de stal die meteen hard mee stapte en zijn voeten de grond op beukte als een echte Spaanse hengst. "Je kunt proberen hem er op te gooien, heb je een pittig veulen dat er uit komt. Als de merrie zelf te mak is kun je hem uiteindelijk altijd aan mijn zus toevertrouwen." Sprak hij rustig tegen haar en stapte nu op op zijn hengst die meteen heet onder hem stond en begon te trappelen op zijn plek. Jonathan bleef even stil en slootzijn ogen kort. "Hmm, slaafje probeert weg te lopen. Hij is niet eens naar de winkel geweest." Sprak hij nu ook rustig tegen haar en keek haar aan. "Gaan we daar achter? of niet?" Vroeg hij nu ook gewoon rustig aan haar en keek rustig naar zijn hengst die zo heet als wat stond.
Silvana Zenker
Ze keek naar hem en glimlachte even. "Ik weet wel een mooie weg om te rijden, ik was hier al wat opzoek gegaan voor mooie routes." Zei ze rustig tegen hem en slikte even. Haar merrie hinnikte zacht op het stoere gedrag van de hengst en schraapte met haar hoef en trok haar staart wat opzij. "Hey." Sprak ze en gaf de merrie een schop in haar buik waar ze weer een typische merrie hinnik liet horen. Als er ooit een veulen uit haar merrie zou komen was het sowieso een bont veulen, het zou nooit één kleur hebben. De merrie keek weer naar de hengst en snuffelde weer. "Kap nou maar." Sprak ze tegen de merrie en trok haar snuit wat terug. "Nou ja, laten we maar gaan. Dan stopt ze met dat hengstige gedoe." Sprak ze nu ook tegen Malachi en deed niets uit op zijn staf eigenlijk.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 13, 2014 0:37:10 GMT
Quenya Saruman
Ze keek naar hem en knikte.'' Oh ik houd wel van pit, dit ding is echt veel te mak. En dat voor een Arabier.'' sprak ze en keek naar de merrie die echt geen kick gaf op de hengst van Jonathan en ze zuchtte waarna ze op de merrie steeg en alvast begon te stappen en naar Jonathan keek.'' Wat wil jij doen?'' sprak ze op het feit dat hun slaafje aan het ontsnappen was, of nou ja probeerde..'' Wil jij er achter na om hem eens flink te straffen,? maar we kunnen het ook vanavond doen hoor, want hij brand toch bij zonsondergang, en komt hij bij ons, want dan moest hij terug zijn, en dan zal hij nog een keer branden omdat hij mijn bevel heeft genegeerd.'' sprak ze rustig en lachte even voor een moment, en keek naar een jongeman verderop, die nu naar hen toe kwam en naar jonahtan keek.'' Zo zo, wie is dat mooie wijfie naast je?'' sprak hij rustig en keek naar Quenya.'' Je vind het niet erg als ik haar eens van je len of wel?'' sprak de jongen vrij arrogant, en Quenya vond het wel vermakelijk eigenlijk. Je zag ook wel aan de jongen dat zij er geen hypnose of wat dan ook op had gedaan, maar dat dit gewoon zo'n macho was die dacht dat hij ieder meisje het bed in kon krijgen.
Malachi
Zijn hengst vond de merrie duidelijk wel leuk, en snoof nog even een keertje en hij glimlachte even.'Darok ziet je merrie wel zitten.'' Sprak hij rustig en keek haar aan.'' maar ik volg jou dan wel op jou route.'' Sprak hij kalm en keek kort naar de lucht,. Het was nog midden op de dag, dus in feite had hij momenteel niets te vrezen, hij wou gewoon niet dat zij momenteel raar over hem ging denken. Niemand eigenlijk. Hij liet daarom zijn benaming van Prins ook weg, tot nu toe had hij nog geen andere Dark elves gezien, dus momenteel was hij nog gewoon veilig, en zou niemand hem aan zien voor de prins die hij eigenlijk was. Hij knikte even op haar laatste woorden en spoorde de hengst aan in stap en keek haar aan.'' laten we inderdaad maar gaan, dan doet jou merrie niet zo achtelijk meer, en Darok moet nodig zijn benen strekken, Hij is werkelijk altijd al gewent dagen te wandelen.''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 13, 2014 6:22:40 GMT
Jonathan
Hij keek haar aan en glimlachte eventjes. "Je hebt zo een paarden die zo mak zijn." Zei hij rustig tegen haar en glimlachte weer eventjes. Hij dacht even na. "We doen het vanavond wel, dan heb ik er ook weer lol aan. Maar nu even niet, ik wil even rustig kunnen rijden." Zei hij nu ook kalm tegen haar en keek haar daarbij aan en slikte even. Hij keek naar de jongeman die naar hen toekwam en slaakte een zucht. "nu mag je haar niet lenen. Straks misschien." Klonk hij nu ook gewoon en keek naar Quenya met een wat smekende blik. Hij wilde even alleen met haar zijn, en niet dat zij nu gaat werken met die jongen.
Silvana
Ze glimlacht even. "En mijn merrie ziet Darok blijkbaar wel zitten." Zei ze met een klein lachje en begon nu ook rustig te stappen met de merrie. Ze begon richting de bossen te lopen en aaide de merrie over haar hals die nu inderdaad wat rustiger liep, ook al sloeg ze nog wild met haar staart om de geur goed te verspreiden die ze meedroeg. Ze was gewoon van plan terug naar het meertje te gaan, en langs de waterval die ook wet verder op te vinden was, die had ze gezien althans. Ze keek weer even naar Malachi en glimlachte even vriendelijk. "Waarvoor kom jij naar deze school?" Vroeg hij nu ook rustigaan hem.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 13, 2014 15:49:24 GMT
Quenya Saruman
Ze keek naar hem en snoof een beetje.'' Makke beesten zijn sowieso niets aan. JE hengst mag een pleziertje hebben vandaag, misschien heb ik dan ook eindelijk eens een knol die bij me past.'' SPrak ze rustig en streek even door haar haar heen, en knikte even.'' Dna doe we dat vanavond.'' sprak ze nog even op zijn antwoord over de slaaf, en keek even naar de jongen en grijnsde even een beetje.'' Hij is niet mijn vriendje, dus hoef je geen toestemming te vragen.'' Wat dacht je van morgen? vandaag heb ik even genoeg aan mijn hoofd.'' sprak ze en leunde even zo op het paard dat ze hem onder zijn kin kon kietelen,, en hij duidelijk al over de bottel werd van haar.'' Morgen middag gaan wij eens even picknicken.'' sprak ze en hij knikte.'' Afspraak.'' sprak hij en rende nu weg en ze glimlachte even en duwde een luchtkus naar Jonathan.'' NU wil ik even met mijn echte vriendje genieten.'' sprak ze en knipoogde even naar hem.'' Kom laten we gaan.'' sprak ze rustig en begon rustig te stappen.
malachi
Hij keek naar zijn hensgt die momenteel helemaal gek werd van de geur die haar merrie afscheidde, en even brulde eigenlijk, en zijn hoofd heen en weer schudde en zijn voorbenen all constant in de lucht wou gooien.'' Oke we moeten maar niet afstappen, tenizj je een veulen wilt.'' sprak hij en keek even naar de hengst die naar haar merrie zat te lonken en duidelijk zijn charmes al in de strijd begon te gooien tegenover de merrie, en hij Zuchtte even voor een moment, en hoorde haar vraag.'' Voor de zwaard en vechtkunst. ook boogschieten, alles qua vechtsport en schietsport met oudertijdse wapens.'' sprak hij rustig en keek haar aan. nee hij vertelde niet dat hij hier door zijn vader heen gestuurd was om slechter te worden, om een echte Dark Elf te worden, nee dat kon hij niet maken.'' Warom ben jij hier?'' vroeg hij ook even nieuwsgierig, en merkte dat zijn hensgt weer overeind wou gaan komen, maar hield hem tegen.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 13, 2014 16:40:40 GMT
Jonathan Zenker
Hij keek haar aan en knikte even. "Dan gooi ik hem er straks wel even op." Zei hij nu dus ook rustig en keek naar de jongen die al helemaal gek van haar was omdat ze hem maar even onder de kin had gekieteld. Bij Jonathan had het wel langer geduurd dan op een seconde. Hij keek hoe de jongen wegrende en trok een wenkbrauw op en keek dan weer naar Quenya met een knik. "Zolang je mijn meisje uiteindelijk maar blijft." Sprak hij rustig en keek even of de jongen ver genoeg uit de buurt was om Quenya haar hand even vast te nemen en er een kusje op te drukken waarna hij ook begon te stappen met de hengst, die uiteraard veel sneller wilder gaan, maar toch bleef stappen omdat Jonathan dat wou.
Silvana Zenker
Ze keek naar de hengst die gek werd van de geur van haar merrie wat haar toch even moest laten lachen. "Ik wil best een veulen uit mijn merrie, maar ik denk niet dat jij het zo graag hebt dat jou hengst opeens op een onbekende merrie springt." Lachte ze zacht en aaide de merrie even over de hals die echt duidelijk haar staart ver opzij deed en er expres mee sloeg. En terwijl ook wat vloeistof lekte, lekker dan. Toen hij antwoordde op haar vraag glimlachte ze weer even. "Ik ben hier vooral voor boogschieten terug op te pakken, en tot rust te komen eigenlijk. Al kwam ik net te weten dat mijn broer een demon is en zijn vriendin een heks.." Zuchtte ze meer in zichzelf en voelde de merrie onder haar nu zelf wat showen. "Kap nou eens." Murmelde ze tegen de merrie die weer eens hard met haar staart mepte.
|
|