And now.. I am going to feed you your teeth.
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 31, 2014 8:35:15 GMT
Hij was nog niet eens gearriveerd, en in plaats van een vriendelijke hallo, kreeg hij direct een vraag naar zijn hoofd geslingerd en zuchtte even terwijl hij kort zijn handen ophaalde. " None of your business Boy." Sprak hij daar even op en keek hem aan."what happened to the friendly hello's? Couldn't you just say something normal before nagging me around? What I say to my people is none of your business, and you don't have to eavesdrop, i will notice. " sprak hij rustig en sloeg even zijn handen op zijn rug." Well,now that's of my mind, why did you ask me to come here connor?"
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 1, 2014 16:19:35 GMT
Hij had inderdaad niet zo'n gezellig begroeting gemaakt, maar hij vond dat ook niet bepaald nodig momenteel eigenlijk. Hij had met Lee gesproken, en hij mocht Lee zeker niet na wat hij gedaan had. "Something normal? Well, Hello father how was your trip?" Sprak hij nu dan ook sarcastisch tegen hem. "Lee is my business after what he did to my village and mother." Zei hij nu ook gewoon eerlijk en hoorde zijn vraag. "We're going for the same purpose after what I heard from you, and I want to know if you see any Future in us working together." Sprak hij nu ook gewoon.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 1, 2014 22:50:03 GMT
Hij keek naar hem en zuchtte,'' i already told you, that wasn't lee.. We did not harm your people! ''Sprak hij direct beschermend over Lee en keek hem aan.'' Why wouldn't you look further than your own Ego!'' sprak hij en keek hem aan voor een moment.'" well, we have no bussiness working together, if you keep calling Lee a traitor. Cause he isn't and i will porve you someday.'' Sprak hij rustig en keek naar hem.'' So what will it be?I'm sure if you get to know him a little better, you will see he isn't evil at all.''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 2, 2014 5:14:31 GMT
Hij keek naar Haytham toen hij weer hetzelfde begon te herhalen over Lee. Hij wist wel beter, hij had hem gezien. Hij had hem knock out geslagen, en toen hij wakker was geworden was zijn dorp in een vuurzee veranderd. Hij had zijn moeder nog willen redden, maar hij werd meegenomen van het dorp weg. "Fine, then prove me that he wasn't the man that killed my people. Why don't you even care about the death of my mother? I never heard you asking how she was since the day that we met." Sprak hij nu ook gewoon. Hij was gewoon erg aangebrand momenteel, het lag allemaal gevoelig. "Anyway, Let's see if you speak te truth about Lee." Sprak hij en haalde zijn schouder nu ook gewoon op.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 2, 2014 14:41:22 GMT
Haytham keek hem aan en zuchtte even voor een moment, terwijl hij hem aan keek.'' Really Connor? How short minded are you.. Why should I ask how she is, if you told me she's dead. And I am going to prove you that Lee isn't responisble for the attack on your people.'' Sprak hij rustig en deed zijn handen kalm op zijn rug, terwijl hij hem aankeek.'' if you could give me a day, and I will meet you at the fort.'' sprak hij rustig, en wachtte even af.'' Or you want me to take your hand, and speak Encouraging words?''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Apr 2, 2014 15:13:44 GMT
Connor
Hij keek hem aan en zuchtte. "You could have asked before I told you. Did you even ever loved her?" Sprak hij nu ook zonder schaamte en knikte op zijn andere woorden. "Fine. I'll see you there." Sprak hij nu ook en begon te lopen zonder nog wat tegen hem te zeggen en botste met zijn schouder tegen zijn vader aan. Een echt vader zoon band zou het niet worden in ieder geval. Niet zolang hij bij lee bleef rondhangen
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 18, 2014 15:41:30 GMT
Haytham keek naar hem en knikte.'' Yes, i did loved her and i foten wondered how life would be if Me ans she stayed together.'' Sprak hij ook rustig, negerend dat het misschien heel anders bedoeld was. Maar toen Connor ook al begon te lopen, schudde hij zijn hoofd even, en stapte even verder op een random paard, en reed richting de frontier. Hij moest eerst maar eens in dat fort inbreken, dan zou Connor de waarheid leren.
|
|