Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Dec 5, 2013 12:17:24 GMT
Rose:
"Misschien hoeft het dan ook niet? Misschien als je zeker weet dat hij het met andere doet?" Vroeg ze rustig en schrok toen Claudia de emmer om liet vallen. Rose stond dan ook gelijk op om langs het bloed af te lopen naar de emmer om te helpen met het water. Meer vloeistof over de grond konden ze eigenlijk ook niet gebruiken. "Ssst." Zei ze met een kleine glimlach om vervolgens haar doek over de grond te halen. "Het is niet zo erg dat je moet roepen, dadelijk denken ze dat er iets heel ergs is gebeurt en worden ze boos." je zag aan haar gezicht dat ze het niet zo erg vond. Maar dat ze zeker bang was dat er misschien iemand aan kwam die boos zou worden.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 5, 2013 22:41:47 GMT
Claudia Auditore di Firenze
Ze keek naar Rose en slikte even voor een moment, waarn ze toch rustig haar ogen even sloot.'' IK weet het niet, ik denk dat mijn tante de trouwerij gewoon dooret.'' sprak ze enkel.'' en ik kan het niet bewijzen, ik kan niet sluipen, niet spioneren.. Ik voel alleen wel dat er iets mis is met hem.'' sprak hij enkel en keek weer naar Rose voor een moment.'' Duccio is gewoon een eikel. Zijn lul is getrouwd met tien anderen, ik weet het haast zeker.'' Sprak ze enkel en keek weer naar de vloer terwijl ze rustig het water opruimde, en een wachter even naar hun keek, maar verder niets deed.'' Dames, met een uurtje moet het diner geserveerd worden in de grote eetzaal.'' sprak hij enkel en Claudia knikte.'' Dat komt in orde.'' sprak zij maar alvast.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Dec 16, 2013 14:20:47 GMT
Rose:
Ze keek naar het meisje en had toch wat medelijden met haar. "Heb je werkelijk bewijs nodig? Anders kan ik kijken wat ik kan uitzoeken. Als hij werkelijk zo erg is, misschien dat ik wat kan uitzoeken?" Ze keek naar haar, hoopte dat het haar misschien gerust zou stellen en er wat tegen gedaan kon worden. Ze hoorde iemand zeggen dat het Diner geserveerd moest worden. Dat moest geen probleem zijn, ze konden namelijk alvast de tafel dekken met servies en het bestek. "Als dat je kan helpen om van hem af te komen, dan help ik je graag." Ze meende het. Als ze iemand kon helpen, dan deed ze dat graag. Het was ook niet voor niks dat ze altijd alles maar over haar heen liet komen soms. Als de bewoners van dit huis er blij van werden, dan was het goed. Ze zou zichzelf zonder te klagen laten verkrachten en nog werkelijk doen alsof ze het fijn vind als ze dat wilde. Ook al zou ze het niet willen, soms leek het alsof ze niemand boos of verdrietig wilde hebben.
|
|
And you're...well, I'm sure you have wonderful personality, dear
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Dec 17, 2013 21:49:30 GMT
Elijah
Elijah luisterde naar wat de man hem vertelde, bij elk woord die Theodore tegen hem uitsprak bleef Elijah ten alle tijden kalm, de woorden die hij ook vervolgens uitsprak zaten dan ook niet gevuld met woede maar wel met absolute duidelijkheid en dat je hem gewoon niet aan zijn familie moest komen. 'Ik heb de fout van mijn zus geprobeerd beleefd en met rede op te lossen, normaal gesproken zou ik de persoon in kwestie nog wel een kans willen geven over wat hij of zij uiteindelijk kiest wanneer het tot mijn familie aankomt, want zie je ik hou er niet bepaald van wanneer men mijn familie wil pijn doen en u was kennelijk toch niet voor rede vatbaar gezien het feit dat u de deur voor mijn neus wou dichtslaan, dus het spijt me maar..' verder ging Elijah niet als hij zijn dolk door de buik van Theodore ramt 'het spijt me ontzettend en het is beter dat u dit tussen ons houd' zei hij vervolgens en hem nog een stomp na gaf. Elijah stapt naar binnen heen waarbij hij vervolgens het bloed van zijn handen veegt met een doekje. 'Kendra ben je klaar om te gaan' zei hij eerst tegen zijn zusje 'en jij hebt wat dingen uit te leggen,maar kom mee' vervolgt hij tegen Elyssa.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 17, 2013 22:02:14 GMT
Claudia Auditore da Firenze
Ze keek nar haar en knikte.'' het zou fijn zijn, maar als je niet wilt, doe heet dan ook niet, ik wil niemand dwingen.'' sprak ze rustig en stond nu langzam op, om naar buiten te lopen, om haar emmertje te leggen, aangezien het hier nu ook bijna zo goed als klaar was, en ze moesten nodig naar de dinerzaal, het tafeldekken duurde altijd nog wel even. Ze zuchtte even voor een moment en keek kort naar de vloer, die wel weer mooi schoon was, en je jezelf er haast in kon zien bijna.
Elyssa Catadorra
Ze gaf het jongetje nog te drinken en hoorde hoe KEndra begon te zingen, en dat vond ze fijn. Haar meesteres was in een van de woonvertrekken momenteel, en zij zat hier nu met het jongetje in haar handen, die Joseph genoemd was door haar eesteres, maar zij noemde het jongetje nog altijd Edward. Edward haar kleine jongetje, en streek hem ook voorzichtig over zijn hoofdje. e hoorde een kreun, en daarna een dreun van iemand die op de grond viel, en ze schrok duidelijk iets, waarna ze Elijah zag verschijnen en slikte even toen hij ook tegen haar sprak.'' het spijt me prins, ik wil graag mee, maar ik moet eerst het kind terug geven aan mijn meesteres..'' sprak ze, en de laatste woorden was duidelijk pijn in te horen aangezien Elyssa het jongetje helemaal niet kwijt wou, want ze hield van het jongetje. Ook al was het niet van een man waarvan ze veel hield.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 18, 2013 6:50:15 GMT
Kendra Kenway
Ze zong zachtjes verder en zag dat Elyssa het wel wat fijn vond. Ze glimlachte voorzichtig naar haar en schilde rustig wat aardappelen al liet ze ze meteen op de grond vallen toen Elijah binnenkwam na dat iemand bleek op de grond te vallen. Ze sloeg meteen haar armen om Elijah heen. "Dankje." Zei ze zachtjes en keek dan naar Elyssa toen zij ook meemoest van hem en glimlachte kleintjes en liet Elijah weer los. Ze schudde haar hoofd. "Edward gaat mee." Sprak ze dan ook tegen haar en nam haar arm zacht vast. "Kom op. Je gaat niets teruggeven. Je hebt hier al lang genoeg gewerkt." Zei ze zachtjes en keek dan naar Elijah.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Dec 19, 2013 11:22:52 GMT
Rose:
"Dan zal ik ervoor zorgen dat ik erachter kom wat voor type het nu werkelijk is." Ze glimlachte. "Als jij zegt waar hij woont en waar hij vaak te vinden is. Dan ga ik er voor jou achteraan." Ze wilde haar graag helpen, Ze stond dan ook op om met een aantal borden richting de eetzaal te lopen. Daar legde ze alles netjes neer. Haar groene ogen keken geconcentreerd naar hoe ze alles neerzette. Er mocht niks scheef liggen, ze streelde een pluk van haar rode haren achter haar oor. Het moest zoals altijd goed zijn.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 19, 2013 22:09:48 GMT
Claudia Auditore da Firenze
Ze keek naar haar en volgde rustig haar voorbeeld, legde het bestek en alles precies zo neer als zij, zodat er geen verschil was.'' Na het eten is onze ploeg vrij, loop even mee naar huis, dan weet je direct waar ik En Duccio wonen. Dan vertel ik je daar wel meer, oke?'' stelde ze voor aan Rose, en slikte even.'' maar ik weet niet of het gaat werken...'' sprak ze rustig en ging verder, omdat ze anders misschien niet op tijd klaar waren. Haar bruine ogen keken kort naar de grote ramen, waar een paar vogels vlogen, maar die vrijheid zou zij nooit meer hebben. Als ze nu eens wist wie haar vader was, tja, dan had ze veel meer vrijheid dan ze zich kon beseffen, en een villa. Maar ze wist niet wie haar vader was, en het was ook niet iets waar ze al snel naar op zoek ging.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Dec 20, 2013 21:58:39 GMT
Rose:
Ze knikte. "Natuurlijk, maar wat als het dan zo ver is en hij me kust? Vind je dat niet vreemd…" Ze klonk twijfelig, Ze had wel vaker gekust en dat was dan ook niet het erge. Ze wilde het namelijk goed doen, niet dat het uiteindelijk niet de bedoeling was dat ze zo ver ging. Liever deed ze dat ook niet, maar ze moest natuurlijk iets doen om tot bewijsmateriaal te komen. "Ik ga ervoor zorgen dat je niet met hem hoeft te trouwen." Verzekerde ze Claudia en toen de tafel was opgedekt keek ze dan ook met een trots gezicht naar het resultaat, het zag er namelijk goed uit.
|
|