Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Mar 28, 2014 21:50:54 GMT
Allison Hofman
Ze lachte zelf ook weer zachtjes. "Vissen zijn ook leuk?" Probeerde ze maar en lachte weer even zacht. Ze was blij dat hij begreep dat ze graag wilde studeren voor die test van morgen. Ze keek even op toen zijn telefoon afging en glimlachte op zijn woorden. "Je mocht best opnemen hoor. Ik ben toch alweer bijna thuis." Sprak ze en wees even voor zich uit naar het huisje op de hoek van de straat. Het was het huis dat ze van haar ouders gekregen had. Haar ouders betaalden dan wel nog belastingen en al voor het huis, maar zij kon al haar geld voor haar studie inzetten waar ze wel blij mee was. Hij stelde voor later in de week wat te te doen waarop ze knikte. "Dat lijkt me zeer leuk Edward." Sprak ze nu ook gewoon eerlijk en keek hoe hij zijn haar even probeerde te fatsoeneren wat niet echt leek te lukken. Ze glimlachte even en keek weer voor zich uit toen haar huisje steeds dichter kwam.
|
|
And now.. I am going to feed you your teeth.
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 29, 2014 10:39:27 GMT
Edward Kenway
Hij keek naar haar en lachte even voor een moment'' Ja vissen zijn ook leuk, tot op zeker hoogte.'' Sprak hij rustig en keek haar even aan toen ze zei dat hij best wel op mocht nemen.'' Oh, ik dacht, ik wacht gewoon even. Ik haat het om in gezelschap van iemand te gaan bellen, beetje onbeschoft niet waar.'' Srak hij rustig en keek even naar het huis.'' je woont wel mooi.'' Sprak hij eerlijk en knikte even voor een moment en glimlachte even een beetje naar haar. a hij had misshien een andere aanpak dan de meeste Loverboys, maar hij wou ze gewoon eerst normaal verliefd hebben, en dan zou hij pas echt haar in gaan palmen.'' Nou dan neem ik voor hier nu afscheid van je, en zie ik je morgen?'' sprak hij rustig en knipoogte even, al was het meer een soort van tic.'' Tot morgen Allison.'' Sprak hij rustig en liep nu ook langzaam een andere kant op, en pakte uit het zicht van haar zijn telefoon, en tikte even een sms naar zijn vader dat hij hem even in haar klas moest dumpen, en dat hij naar huis kwam nu.
|
|
And you're...well, I'm sure you have wonderful personality, dear
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Mar 29, 2014 16:46:41 GMT
Belle de Ravin
Belle wou net weer verder gaan lopen om te gaan kijken bij andere winkels als er iemand tegen haar opbotst. 'Oh dat geeft niet' zei ze met een klein glimlachje en je niet direct kon uitmaken waar ze weg kwam, maar Nederland was het niet. Nee Belle komt uit down under oftewel Australie. Op haar dertiende is ze naar Amsterdam gekomen en hier heeft ze toen ook de papa van Killian ontmoet. 'Nee het gaat wel, echt' zei ze met datzelfde glimlachje 'ik ben Belle' zei ze waarbij ze haar hand uitstak, ja want nu ze toch soort van bezig zijn om de conversatie door te zetten is het wel zo beleefd om jezelf dan voor te stellen is het niet.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Mar 29, 2014 22:14:57 GMT
Allison Hofman
Ze glimlachte weer even bij zijn woorden en bleef rustig verder lopen. "Ach, maakt niet uit bij mij. Ik maak er geen probleem van." Sprak ze rustig tegen hem met een glimlach en hoorde zijn compliment over haar huis waardoor de glimlach wat breder werd. "Dankje, mijn ouders hebben het voor mij gekocht." Sprak ze zacht tegen hem met een glimlachje. Hij zei dat hij nu wel afscheid van haar nam waardoor ze vriendelijk knikte. "Bedankt om mee te lopen." Zei ze rustig en knikte dan nogmaals. "Tot morgen Edward." Sprak ze nu ook weer en opende de deur van haar huis die ze achter zich ook weer dicht deed. Hij was misschien een klein beetje vreemd, maar echt veel kon het haar ook niet schelen. Ze zocht er ook gewoon niets achter door zijn gedrag.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 29, 2014 23:03:09 GMT
James Kidd
Hij keek naar haar en lachte even een beetje.'' gelukkig, ik ben ook zo onhandig soms.'' Sprak ze rustig en keek haar aan, en hoorde wat ze nog meer zei. Ja ze hoorde wel dat ze hier niet vandaan kwam, maar om direct te vragen waar ze vandaan kwam, deed ze dan net weer niet. Ze zag de hand en pakte die stevig vast.'' James Kidd. De meeste noemen me Kidd, of Jim, kijk maar wat je wil, Aye?'' sprak ze rustig en keek haar aan.'' Kan ik je anders wat te drinken aanbieden, er zit daar een cafeetje, het minste wat ik kan doen voor mijn klunzigheid.'' stelde ze rustig voor en keek in de ogen van haar, terwijl ze een antwoord afwachtte.
Edward Kenway
Hij liep nu ook door naar huis, waar hij direct een preek ontving van zijn vader, en hij de hele situatie direct uitlegde, en zijn vader het direct snapte, en hem omplimenteerde. Ja het was vrij makkelijk voor de eerste stappen. Zij had geen ouders bij haar inwonen, en zo werd het isoleren van haar vrienden en familie een stuk makkelijker. Want zodra ze in de ban van hem was, en bijna niet meer met vrienden afsprak, dan zat hij al goed, en was het kassa. Hij liep naar zijn eigen apppartementje nu, boven het bordeel, hij had er twee overigens, een hier, en een apart, waar hij zijn meiden naar mee nam. HIj zuchtte even en zette zijn laptop even aan, en keek even in het register. HIj had inmiddels drie meiden hier lopen, die helemaal nog in de ban van hem waren, en zij zou nummertje vier worden. Maar het ging het lukken, ze leek zwakker te zijn dan ze op het oog leek. Ja zeer bewust over haar studie, dat moest hij nog wel een beetje veranderen...
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Mar 30, 2014 7:10:40 GMT
Allison Hofman
Ze ging thuis rustig aan har bureau zitten en begon meteen haar test te leren en haar huiswerk te maken. Ze moest en zou er door zijn dit jaar, maar dat zou wel lukken met de goede punten dat ze haalde, dat lukte haar vast wel. Ze hield het bij die gedachte die haar dan deed glimlachen en nu rustig verder studeerde en een samenvatting maakte. Piece of cake voor haar. Ze vergat Edward weer even, want tot nu toe was hij voor haar enkel een mooi gezicht. Ze had nog totaal geen gevoelens voor hem, dat zou ze anders gewoon belachelijk vinden.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 30, 2014 9:44:06 GMT
Edward Kenway
hij was na een uurtje wel klaar en belde even een van zijn vriendinnen, en sprak met haar af, waarna hij rustig naar het meisje haar appartement ging, en rustig naar binnen ging doordat hij een sleutel had van haar. Hij liep naar binnen en zag haar op de bank zitten en liep naar haar toe en plofte naast haar neer en sloeg een arm om haar heen, en zij ook direct een op zijn borst en leunde tegen hem aan. Ze klaagde over dat ze niet meer wou met andere mannen maar hij stelde haar gerust dat hij haar weer bijna alles kon geven, dat zijn schulden bijna weg waren. Hij zoende haar daarna even, iets wat ieder meisje onder hem weer gelukkig maakte en streek over haar lichaam, wat uitdraaide op sex, en hij dus tegen het einde van de avond pas weer het appartement verliet,want hij moest morgen natuurlijk naar die school toe. Hij zoende haar teder, en liefjes, niet grof of wat dan ook. Ze keek hem ook volledig verliefd aan, helemaal in de ban vwn hem en had nog steeds nooit door wat hij werkelijk was.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Mar 30, 2014 15:42:03 GMT
Allison Hofman
Ze was uiteindelijk op de bank in slaap gevallen, ze was te moe geweest na het studeren om nog naar boven te lopen naar haar kamer en was dus in haar kleding op de bank gaan liggen. Nou ja dat kwam wel goed morgen, ze werd toch altijd te vroeg wakker. En zo ook vandaag. Ze werd langzaam wakker en stond haast meteen moeizaam op. Ze schuifelde naar de badkamer waar ze rustig douchte en dan wat propere kleding aandeed. Ze liep dan ook weer naar haar bureau om haar samenvatting nog eens te lezen en maakte zich dan rustig klaar om naar school te gaan. En dan moest ze Edward nog rondleiden straks. Ze zuchtte even en begon rustig met haar tas richting school te lopen, zolang haar test maar goed ging was ze blij. Ze ging eenmaal op school op een bankje zitten en sloot haar ogen nog even, ze was toch nog te vroeg voor school eigenlijk.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Mar 30, 2014 19:09:41 GMT
Keanu Revees Hij keek naar haar en zag dat ze opstond en sprak dat als hij haar wilde versieren hij vroeger uit bed moest komen " rustig maar hoor ik wil je niet versieren "S prak die laggend " Zo jammer dat als je eens aardig doet tegen iemand er gelijk verwacht word dat je die gene versierd "s prak die en zag hoe je het geld voor zijn neus legde " Of dat je gelijk geld van ze wilt " sprak die rustig en dronkrustig zijn cola leeg en stond rustig ook op en rustig keek hij haar hoofd schuddend na. Wat een rare wijven bestonden er ook. Helaas was hij dan weer zo. Had hij op een meisje zijn zinnen gezet dan moest hij die ook hebben. ze was prachtig, het enige nadeel was het pittige in haar karakter. Dat kon wel eens flink lastig worden. Ruistig bracht hij zijn glas terug en betaalde ook gelijk zijn drankje waarna hij ook naar buiten liep en hij haar in de verte nog zag lopen. Hij liep rustig de andere kant op waar hij zijn auto geparkeerd had staan.
Leticia Ortiz Ze fronste toen je sprak dat ze zei dat ze er niet uit zag als een stadsmeisje met blond haar korte rokjes, shorts dragende stoephoeren. Hij sprak dat ze leek op iemand die er wel uit zag om haar handel vuil te maken. Rustig pakte ze de laatste broek van het rek af en keek hem nog even aan " Ik en mijn vader werken aan auto's " Sprak ze rustig en liep richting het pashokje " En als je me nou met rust laat ga ik me broeken passen afrekenen en terug naar huis "S prak ze tegen hem en verdween een pashokje in die ze achter zich dicht trok en rustig lie ze haar broek zakken om een lichtblauwe spijkerbroek skinny jeans aan te trekken
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 30, 2014 19:46:11 GMT
Edward kenway
Hij was die avond ook niet meer naar huis gegaan, en bij haar in bed gekropen, en werd daar de volgende morgen ook wakker, rondom een uurtje of 6 zoals altijd eigenlijk en kwam langzaam overeind, terwijl hij zijn kleding aantro. Hij had dezelfde kleding als gisteren aan, al had hij er nu een blauw t shirt overheen, die de meeste van zijn tattoages bedekte. Hij kwam overeind, en liep naar buiten, na kort ontbeten te hebben, en een briefje voor haar achter te laten dat hij naar zijn ''werk'' gegaan was. Hij stapte beneden bij de flat in zijn auto, een zwarte Mazda RX-7 en reed naar de school, parkeerde de auto, en liep het terrein van de school op, en deed daar nog even weer zijn staart goed, waarbij er weer enkele plukken los vielen.
Elisa Mikaelson
Ze liep met haar broer naar huis, en vertelde hem ook direct van de kerel, hoe creepy ze hem eigenlijk gevonden had, en Elijah zei dat ze zich geen zorgen hoefde te maken, zeker niet nu Niklaus aardig op zijn zusje aan het letten was, en ze knikte even, want ze wist ook wel dat dat enigszins een probleem kon gaan opleveren, als ze ooit een relatie zou beginnen met iemand. Eenmaal thuis dook ze eigenlijk direct haar bed in, waar ze sowieso niet eerder weer zou wakker worden dan morgen ochtend
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Mar 30, 2014 21:11:50 GMT
Pierce Davidson
Hij luisterde rustig naar haar reactie en glimlachte kort. Auto's, dat was iets wat van pas kon komen. Hij had toch een auto waar iets mankeerde aan de motor. En zelf kreeg hij hem ook totaal niet aan de praat wat hij ook deed. "Sorry als ik je irriteer." Sprak hij nu ook gewoon en keek over zijn schouder heen toen ze naar het pashokje liep. "Al ben je nu wel perfect." Fluisterde in zichzelf zodat niemand om hem heen het hoorde en liep zelf ook even naar een pashok waar hij zijn gekozen broek paste. Goh, hij was vermagerd. Dat was iets goed. Nou nu moest hij gewoon een maatje kleiner pakken en was hij er ook klaar in deze winkel, en dan nog de broek van zijn 'zus'. Die zou hij wel geven aan iemand van zijn liefjes. Hij luisterde een beetje naar alle geluiden die uit de winkel zelf kwamen en uit de pashokjes, en kon het eigenlijk niet laten om weer te beginnen; "Wat voor auto's dan?" Vroeg hij nu ook gewoon en deed zijn andere broek weer aan.
Allison Hofman
Ze bleef netjes op de bank zitten en keek een beetje rond. Een vriendin van haar kwam ook naast haar zitten nu en begon weer wild en vrolijk te vertellen over wat ze gisteren met haar vriendje gedaan had en hoe alles zo perfect was met hem. Ze vond het irritant, maar ze liet haar maar doen en knikte zo af en toe en gniffelde soms. Haar vriendin keek om toen ze een auto hoorde en begon meteen over Edward te praten omdat hij knap was. "Hey, jij hebt een vriendje weet je nog, dan moet je niet naar andere mannen kijken." Lachte ze nu ook gewoon tegen haar vriendin die even meelachte.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Mar 30, 2014 21:22:37 GMT
Leticia Ortiz Rustig paste ze de 3 broeken en ze paste tot haar opluchting alle 3. Hoefde ze hier niet nog langer met die mafkees rond te lopen. Rustig trok de haar eigen broek weer aan en hoorde zijn vraag en zuchtte even " old timers en race wagens "s prak ze en pakte de 3 broeken en de haakjes en liep de paskamer uit rustig naar de kassa waar ze de broeken op legde. Ze keek nog even naar de riemen die naast de kassa hingen en pakte een leren bruine met ene grote gesp en deed die even om haar middel om te kijken of die zou passen. Toen dat de conclusie was legde ze hem er ook bij. Rustig wachtte ze tot de vrouw alles gescand had, de alarmen er af had gehaald en alles in een tasje had gedaan en ze kon gaan betalen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Mar 30, 2014 21:31:43 GMT
Pierce Davidson
Hij wachtte weer op antwoord en hield zich nu stil. Mooi, daar kon hij wel wat mee. Paps was toch rijk genoeg, en een versleten oldtimer kon hij ook zo vinden, dan bood hij hem wel aan aan die vader van die meid. Dat was een goed plan vond hij zelf eigenlijk, deze was waarschijnlijk toch veel moeilijker in te palmen dan de rest van zijn meisjes. Hij liep nu zelf het pashokje uit en hing de broek terug en nam een maatje kleiner waarna hij ook rustig naar de kassa liep, en nu gewoon rustig zijn mond hield. Het was niet de bedoeling dat ze zich helemaal dood ging ergeren aan hem.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Mar 30, 2014 21:45:30 GMT
Leticia Ortiz Ze betaalde rustig en keek nog even opzei naar de jongen naast haar " Nog veel sterkte met de broek voor je zus "S prak ze en pakte de tas van de toonbank en rustig liep ze naar de uitgang van de winkel waar ze rustig uit liep. Ze kon nog even naar de garage van Harry gaan. Ze hadden nog onderdelen nodig, als ze die nu ging bestelling en dan daarna rustig naar huis zou fietsen had ze nog wat te doen.Rustig liep ze naar haar fiets waar ze de tas met broeken in haar fietstas propte. Op haar gemakje stapte ze op de fiets om besloot richting Harry's te fietse
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Mar 30, 2014 21:58:48 GMT
Pierce Davidson
Hij keek naar haar toen ze nog wat zei en trok een wenkbrauw op. Nou, dat was onverwachts. Wat nou veel sterkte ermee. Hij betaalde rustig de broeken en liep nu ook de winkel uit om haar even na te kijken. Ze stapte op haar fiets en fietste dan weg, waarheen wist hij niet en hij ging haar ook niet achtervolgen momenteel. Hij zou het ook niet prettig vinden als een zelfde jongen telkens achter zich aan zat en dan irritant deed. Hij moest maar eens opzoek gaan waar ze met haar vader werkte aan die auto's, en waar ze voor de rest nog uithing..
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 31, 2014 8:12:40 GMT
Edward Kenway
Hij streek even door zijn haren heen en zocht duidelijk iemand. Die iemand was Allison, maar dat kwam wel goed. Hii zuchtte even, pakte nog even snel wat dingetjes uit de auto en sloot hem daarna af en liep in de richting van de deur vwn de school, hij moest zich namelijk nog even melden had zijn vader gezegd. En dan kon hij zo door naar de klas. Hij liep naar de receptie en na een kort moment werd jij nasr de juiste leraar gebracht en daarna de juiste klas en ging alvast rustig zitten. Er waren een paar leerlingen al, de rest moest duidelijk nog komen.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Loverboys
Mar 31, 2014 9:19:10 GMT
via mobile
Post by Kendra on Mar 31, 2014 9:19:10 GMT
Allison Hofman
Hij liep gewoon voorbij, maar veel deed het haar eigenlijk niet. Ze stond rustig op toen de les toch bijna ging beginnen en begon rustig naar haar klas te lopen. Ze stapte rustig het lokaal binnen en zag Edward zitten. Oh, toevallig, nog in dezelfde klas ook. Ze liep rustig naar haar plek in het midden en ging rustig zitten waarna haar vriendin naast haar kwam zitten. Ze nam rustig haar werkboek en agenda waar ze wat in begon te kribbelen. Ze moest toch iets doen? Haar vriendin begon weer te praten over Edward waardoor ze zuchtte en haar even negeerde. "Kap er nou over. Je hebt al een vriendje." Sprak ze ook wat geïrriteerd en zuchtte. Ze wilde zich nu gewoon op de les focuste.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 31, 2014 10:05:16 GMT
Edward Kenway
Hij hoorde het gekibbel van haar vriendin wel, over hem, natuurlijk. hij zat bijna vlak voor hen, en draaide zich ook even om, om naar Allison te kijken.'' Das toevallig.'' sprak hij rustig en glimlachte even voor een moment.'' Die rondleiding staat nog, hoop ik?'' vroeg hij rustig aan haar, en negeerde haar vriendin volledig, die had dus schijnbaar al een vriend, zoals hij het opving, maar heey, het was als mosterd na de maaltijd.. dus misschien als hij Allison eenmaal had, hij deze meid ook nog kon inpalmen, want alles kon kapot. En tja, misschien kwam die oplossing dan wel te laat, hij zou het wel merken. Hij keek naar de leraar die nu rustig wou beginnen met de les, maar Edward had niet echt directe zin om op te gaan zitten letten. Het was zijn vak niet, hij had al een opleiding gehad, en zat nog steeds bij de marine, al wel op tijdelijk verlof.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Mar 31, 2014 12:30:28 GMT
Leticia Ortiz Ze was blij toen ze merkten dat de jongen haar niet achterna kwam. op haar gemakje fietse ze naar harry's waar ze haar fiest neer zette en naar binnen liep " heey ! "S prak ze laggend door de winkel heen en zag harry al op haar af komen " paps heeft nieuwe onderdelen nodig voor de old timers " sprak ze waarna ze rustig naar de4 toonbank liep waar harry haar een lijst gaf met onderdelen. Rustig pakte ze hem aan en een pen en begon op de lijst aan te vinken welke onderdelen ze nodig hadden en hoeveel en gaf hem de lijst "A ls jij de koste naar paps mailt maakt hij het over. Dan horen we wel wanneer we het op kunnen halen "S prak ze glimlagend waarop harry even knikte en ze liep rustig weer naar buiten. Op haar gemakje fietse ze naar huis waar ze de fiets op het pad gooide aan de kant en rusti naar de grote schuur liep die ze open gooide en even naar de auto keek en even kort glimlagede
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 1, 2014 15:57:31 GMT
Allison Hofman
Ze keek rustig op toen ze Edward hoorde en glimlache even vriendelijk. "Inderdaad toevallig." Sprak ze rustig tegen hem en knikte op zijn vraag. "Ja hoor, tijdens de pauze leid ik je wel even rond." Voegde ze er aan toe waarbij haar vriendin haar meteen verbaasd aan keek en Allison met haar ogen rolde. Ze keek weer rustig op naar de leerkrach toen die wou beginnen en lette ook gewoon netjes op nu. Ze was leergierig, en dit was ook geen vak dat ze leuk vond, maar ze wilde wel slagen dit jaar en een goede job vinden later. Dus het was wel belangrijk voor haar.
Pierce Davidson
Hij liep rustig de straat nu uit en liep ook zo naar zijn huis toe waar hij meteen naar zijn vader vroeg die er zo aankwam. Hij legde de situatie uit en vroeg aan hem of hij wat research kon doen naar de garage's in de buurt en naar de hobby automakers, gewoon voor de zekerheid. Hij kreeg diverse namen en adressen mee, dus daar zou hij zich wel eens gaan bezigen straks. Hij moest eerst maar eens een oldtimer te pakken krijgen, al zou dat niet zo moeilijk meoten zijn.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Apr 1, 2014 16:53:32 GMT
Keanu Reeves Rustig was hij naar huis gereden waar hij zijn auto in de garage parkeerde en rustig naar binnen liep. Hij plofte neer op de bank waar hij een fles cola naast weg pakte en er een flinke slok van nam. Rustig zette hij de tv aan en ging op de bank liggen. Hij lag nog maar let tot hij wat gerommel hoorde en het duurde niet lang of er kwam een grote husky op hem af gerend met daar achter een klein wollig bolletje, een pomsky. Hij glimlachte even terwijl de husky op de bank sprong en hij de pomsky op de bank hees. Rustig zette hijde tv aan terwijl hij de honden wat aaide. De pomsky had hij zelf gefokt. alleen was zijn pomeriaan overleden. Deze husky was de vader van de pomsky. rustig keek hij naar de tv terwijl hij soms nog een slok nam van de cola die op de grond stond. Hij hield van zijn honden, en dat waren dan ook de 2 waar je niet aan moest komen
Leticia Ortiz Rustig deed ze haar jack uit omdat ze niet wilde dat die vies werd en rustig opende ze de motorkap van de auto die in de garage stond. Veel kon ze er niet meer aan doen, maar het beetje wat ze er nog aan kon doen deed ze er maar al te graag aan. Ze hield niet van niks doen. ze zou hierna de auto er wel met de trekker uit trekken waarna ze de nissan er wel in zou rijden. Deze auto was van een vriend van haar en hoefde alleen maar gespoten te worden, dat kon ze anders ook wel doen. Rustig pakte ze de gereedschap en begon op haar gemakje te werken aan de auto. Ze kon nu allee nde zuigerringen vervangen en de slangetjes naar de gasfles, verder kon ze nog niks doen. Rustig werkte ze verder
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 2, 2014 8:38:25 GMT
Edward Kenway
Hij merkte wel dat ze op wou letten en probeerde niet heel veel nu, en lette ook maar een beetje op, al kon het hem echt totaal niet interesseren. Hij schreef wat dingetjes op, alsof het hem kon interesseren, en hoorde even later zijn naam vallen omdat de man begon.'' en we hebben vandaag ook een nieuwe leerling in de klas.'' en hij keek even op. Oh geweldig, dit ging elke keer zo. Maar de man zei zijn naam al, en hij hoefde verder gelukkig niets te vertellen, dus dat scheelde weer, want de man begon al zijn verhaal te vervolgen.
Elisa Mikaelson
Ze werd eigenlijk pas de volgende morgen wakker, en keek even op, en zag haar eigen kat nu op haar voeteinde liggen, en glimlachte even voor een moment, terwijl ze rustig overeind kwam. beneden hoorde ze weer duidelijke geluiden van ruzie, Niklaus had haar gisteren gezien met een jongen, en de hel brak weer los. Misschien was het bescherming van hem, maar hij was dan ook wel iets te overbeschermd. Maar zij en Niklaus leken op elkaar, al was zij wel in mindere mate overigens, al hadden ze bepaalde trekken van elkaar. Ze klom uit bed, en trok haar kleding aan, dit keer een leren broek, waar boven ze een rood topje deed, waardoor haar tatoeage op haar rechter arm helemaal zichtbaar was, een grote draak die eigenlijk van boven naar beneden kronkelde, en pas bij haar wijsvinger met de staart ophield. Haar haar deed ze nu had wild rondom haar gezicht, en zo liep ze naar beneden, en keek kort naar haar broers, en zuchtte even, maar zelf liep ze al naar buiten, en begon ze rustig te wandelen in de richting van haar werk.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Loverboys
Apr 3, 2014 17:43:36 GMT
via mobile
Post by Kendra on Apr 3, 2014 17:43:36 GMT
Pierce Davidson
Met zijn eigen wagen reed hij onderhand langs alle straten met garages en hobby garages. Het duurde lang voor hij eindelijk het huis van dat meisje had gevonden, maar wat was hij blij eindelijk dat adres te hebben. Hij schreef ook de naam op van wie er woonde en reed dan verder. Goed, nu moest hij beginnen uitvogelen hoe hij haar vader in contact kreeg om een auto voor te stellen aan hem. Maar dat kwam vast goed, hij moest het alleen goed doordenken.
Allison Hofman
Ze keek naar de leerkracht die nog wat zei over Edward en dan verder ging over de les wat ze goed vond eigenlijk, dan konden ze meteen door. Na dit uur was het een uur uitgevallen omdat de leerkracht niet aanwezig was,dus dan kon ze meteen Edward rondleiden. Ze keek wat hij op kribbelde wat haar moest laten glimlachen. "De les boeit je blijkbaar niet echt." Sprak ze nu ook tegen hem terwijl ze nu wel half oplette, ze wist nog steeds waar het over ging.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Apr 3, 2014 17:58:13 GMT
Keanu Reeves Hij was met de 2 honden op de bank in slaap gevallen en toen de husky hem opzijn gezicht begon te likken omdat ze honger hadden werd hij langzaam wekker en rekte zich even uit. Hij zag hoe de Husky weg rende en de pomsky er achter aan hobbelde. Hij glimlachte even en rustig stond hij op van de bank. Op zijn gemakje liep hij naar de keuken waar hi jde 2 voerbakken van de honden met voer vulde en rustig ook hun waterbak vulde. Rustig trok hij de koelkast open en er stond nog pizza van de dag er voor. nee te lui was hij om een echt ontbijt te maken. Rustig pakte hij het bord en zette hem in de magnetron waar hij de pizza op begon te warmen. Rustig keek hij naar de etende honden en glimlachte even. Nee keanu was geen verkeerde hoor, alleen had hij een rare tik met meiden. Om ze de prostitutie in te krijgen
Leticia Ortiz Ze had omgekeken toen ze een auto had gehoord maar van af die afstand had ze niet gezien wie er in had gezeten. Rustig wende ze zich daarna weer naar de nissan die ze inmiddels in de garage had gezet omdat ze van de old timer de zuigerringen had vervangen en ze nu moest wachten op onderdelen. Rustig begon ze de auto in in een grijze onderlaag te spuiten. Hierna moest ze de blauwe strepen gaan plakken die er overheen kwamen. Als dat gedaan was kon deze weer terug. Maar ze moest straks eerst wachten tot de auto droog was
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 17, 2014 19:52:53 GMT
Pierce Davidson
Binnen het uur had hij een oldtimer gevonden waar behoorlijk wat werk aan was. En dat kon hij zelf ook wel zien. Hij wist ook wel wat van auto's af en sommige reparaties kon hij zelf wel doen, maar daarom had hij die niet gekocht natuurlijk. Met de dodge charger op de aanhangwagen reed hij richting het huis van het meisje en parkeerde recht tegen over haar huis. Oké, hij nam wel twee parkeerplaatsen in, maar wat boeide dat nou? Hij stapte uit en begon richting een ander huis te lopen waar een vriend woonde. Hij moest gewoon wachten tot die meid de wagen in het oog kreeg en of ze interesse toonde of niet. Zodra ze interesse had gingh ij weer naar buiten en sprak haar er gewoon over aan. Of misschien was dat niet eens nodig. Hij stapte het huis van zijn vriend binnen toen die opendeed en keek nu af en toe uit het raam om te zien of ze keek of niet.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Apr 17, 2014 20:21:31 GMT
Leticia Ortiz Ze keek om toen ze een auto hoorde en zag tegen over hun huis p de parkeerplaats een auto staan met daar op een andere auto. Ze streek met de rug van haar hand een pluk haar uit haar gezicht en keek naar de auto die er op stond. Ze begon te grijnzen. Het was en een old timer en een dodge. EN als ze ergens van hield om op te knappen dan was het wel een Dodge Charger. Ze veegde haar handen af aan een doek en liep de schuur uit. Rustig liep ze naar de poort en zatk over en keek rustig naar de auto. Hier moest echt veel aan gedaan worden, en eigenlijk zou hij zo klaar voor de sloop zijn. Dus de gene die dit ding op wilde knappen moest aardig rijk zijn en het goed kunnen want dit zou nog wel een aardige klus worden
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 17, 2014 20:29:49 GMT
Pierce Davidson
Hij wachtte nog even en zag haar nu richting de poort lopen en naar de charger kijken. Bingo. Hij grijnsde lichtjes en praatte nog even met zijn vriend, legde uit wat ze nu gingen doen. Kijken of ze ook naar hen toe zou komen. Hij liep met zijn vriend naar buiten en liep richting de dodge op de aanhangwagen. "Ik moet alleen nog iemand vinden die er mee aan kan werken, alleen krijg ik hem niet af." Sprak hij nu tegen zijn vriend en liet hem alles zien waar werk aan was. Zeg maar dat het enige goede eraan het dak en enkele delen van het chassis. Het meeste was dus flink beschadigd. Een motor mistte zelfs, of toch een stuk van de motor. "Je hebt hier veel werk aan Pierce." Murmelde zijn vriend en schudde zijn hoofd. "Je hebt gewoon een hoop schroot gekocht." Voegde zijn vriend er aan toe. "Hey, dit is nog haalbaar. Het gaat lang duren, maar het is haalbaar." Sprak hij en sprong weer van de aanhangwagen af en legde zijn hand op de snuit van de dodge.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Apr 17, 2014 20:53:52 GMT
Leticia Ortiz Ze hoorde niet veel later een deur open gaan en hoorde 2 stemmen spreken over de auto en even streek ze door haar haar " De banden zijn nog wel in redelijke staat, altans de velgen dan " Sprak ze zonder naar de jongens te kijken " enhet frame hoeft alleen maar ontduikt te worden en opnieuw gespoten dan is dat ook gedaan " Sprak ze en keek naar de auto " Alles in totaal, als je een goede relatie hebt met een garage zal dit zoon 100.000 minstens gaan kosten. Als je dat niet hebt en je moet overal de volle mep betalen reken dan maar op het dubbele "S prak ze rustig en trok haar shirt even goped en keek even kort naar haar 3 kwarts broek, waar 1 pijp gewoon een korte broek was ende ander vol scheuren zat.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 17, 2014 21:00:32 GMT
Elisa Mikaelson
Ze liep rustigverder over de straat, en liep naar de tattoo zaak waar ze werkte, en ging daar naar binnen en groette haar collega's. Vandaag zou ze zelf weer onder het mes gaan, ze zou een tattoage laten zetten op haar heup, en de draak zou even bijgekleurd worden, want dat was weer nodig na haar idee. Haar gedachten stonden helemaal bij haar werk, en zo ging ze ook nu aan de slag met een klant, die zijn eigen kat op zijn arm wou hebben. Ze was eigenlijk een van de beste artists in de stad, en daardoor had ze het ook altijd druk, en moest je al snel 3 maanden wachten op een afspraak met haar.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Apr 17, 2014 21:09:05 GMT
Keanu Reeves 3 maanden geleden had hij een afspraakgemaakt bij een tatoeage artis (A), ze was volgens vele de beste in de stad. En aangezien het best een grote tatoeage had wilde hij toch wel dat die door een goede wet gezet. Rustig ruimde hij alles in zijn huis op en stapte in zijn auto waarna hij naar de tatoeage zaak reed. Rustig stapte hij uit en liep naar binnen naar de bali, dat hij vandaag een afsprak had. Hij werd naar de wachtkamer verwezen waar hij moest gaan wachten. Hij haalde uit zijn broekzak het papier met de tatoeage die hij op zijn borst doorlopend naar zijn rug. Hij had gekozen om te tekst freedom er op te laten zetten needletime.nl/wp-content/uploads/2012/08/piet_tribal_son_name_viggo_arm_shoulder_breast_ribs_tattoo_needletime.jpg Dus freedom op de plaats van die tekst
|
|