And now.. I am going to feed you your teeth.
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 19, 2014 18:53:55 GMT
okje ik ga geen heel verhaal houden, want dit is dus gewoon een simpele Paarden RPG :} je speelt een wild paard op een landschap, in Amerika, je kan gevangen genomen door mensen er vandaan komen en Whatever :} ale gevaren en alles kan dus voorkomen Er is sowieso 1 leider en dit keer is dat; Quasimodo ( Gespeeld door; Chantal) Wil je meedoen? Naam; Leeftijd; Geslacht; Foto/uiterlijk; extra; ( oke dit is de korste RPG ooit xD)
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 19, 2014 19:10:37 GMT
Naam; Quasimodo Leeftijd; 6 Geslacht; Hengst Foto/uiterlijk; extra; Denk het hoofdstel en knotjes zelf maar weg xD Naam; Catherine Howard's Fate ( Cat, Fate) Leeftijd; 0,3 Geslacht; Merrie Foto/uiterlijk; extra; Moederloos, zij is net 2 dagen geleden door mensen gepakt, zij niet.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 19, 2014 19:25:06 GMT
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 19, 2014 20:18:46 GMT
Quasimodo
Rustig stond hij de waak te houden over zijn kudde, terwijl hij rustig zo af en toe wat gras in zijn mond stopte. Zo af en toe wou hij dat hij een vaste merrie had die hem hielp met het waken over de kudde, want zo af en toe ging zijn eigen gezondheid echt achteruit, doordat hij zijn kudde goed wou bewaken, en hij wou ook niemand vragen het eens van hem over te nemen zodat hij eens rustig kon eten, of drinken, daar was hij misschien te vriendelijk voor. Hij brieste even een beetje en greep even wat gras voor zijn wakende blik weer over zijn kudde ging.
Catherine's Howards Fate
Rustig liep het kleine veulentje met gebogen hoofdje door, op zoek waar haar moeder heen was gebracht. Ze hinnikte zachtjes, en keek om zich heen, terwijl ze verder liep door het bos. Ze werd steeds zwakker, en dat haar moeder nooit meer terug zou komen, had het kleine ding niet eens door.'' Mama!'' riep het veulentje nu ook en keek om zich heen.'' mama!'' riep ze nog een keer en ging nu ook vermoeid liggen in een hoop bladeren, omdat ze gewoon even moest rusten. Ze kon niet meer. Ze zag verderop een hele groep paarden staan, en slikte even. Zouden die niet weten waar haar mama was? ze zou het zo wel vragen, ze moest nu echt even rusten..
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 19, 2014 21:52:59 GMT
One Alibi ~ Now Or Never
De merrie was net wakker geworden na even kort rust te hebben genomen. Binnenkort brak weer haar vruchtbaarheid open en zou ze dus hoogstwaarschijnlijk weer een veulen baren. Ze was net een maand bevallen van haar 5de veulen. Twee jaar geleden had ze er nog een gehad, die was alweer naar een andere kudde vertrokken omdat het een hengst was geweest en mogelijk concurrentie voor Quasimodo, aangezien hij al een flinke bouw had voor zijn 2 jarige leeftijd. Ze stond rustig op waarbij Nowie meteen zijn neus onder haar buik duwde en gulzig begon te drinken. Alibi keek even op naar de hengst die stond te waken en dan weer naar Nowie. Ze was maar 2x door dezelfde hengst gedekt in haar leven, de rest waren allemaal verschillende hengsten. Now Or Never was nu het 2de veulen van de vorige leider van de kudde. Dus dit jaar of volgend jaar moest ze vast een veulen van Quasimodo dragen. De merrie snoof en at een beetje tot Nowie klaar was en meteen begon rond te huppelen en speels aan haar manen trok. Ze speelde een beetje met het veulen ennam een galopje zodat het dier ook zijn energie eens kwijt kon.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 19, 2014 22:20:14 GMT
Quasimodo
Hij keek kort naar de merrie's en snoof zo aaf en toe een beetje om te kijken of er al merrie's hengstig waren, maar dat ws momenteel nog niet echt. Hij begon een beetje door de kudde heen te lopen en keek naar alle paarden, inclusief wat hengsten die hij nog in de kudde had, maar daar deed hij altijd al weinig op uit. Hij vond dat hij niet het alleen recht had, maar hij wou gewoon een merrie vinden waarvan hij hield, en dat leek in deze kudde niet altijd van pas te komen. Hij brieste even en luisterde even naar het lage gehinnik wat nu weer van verderop kwam, maar hij kon niet gaan kijken, hij moest op de kudde blijven letten.
Catherine Howards Fate
Het kleine veulen stond na een paar minuten weer op, en hoorde gegrom vanuit de bosjes verderop komen, en deed haar oortjes nieuwsgierig de richting uit, en bleef rustig staan, waarna er een wolf uit de bosjes kwam zetten en die om haar heen begon te cirkelen. Door angst begon ze te rennen, en net voor ze echt het bos uit was, werd ze gegrepen bij haar achterbeen, en hinnikte ze schel en luid, omdat het pijn deed, en zakte ze onderuit, waarna er inmiddels meerdere wolven om haar heen begonnen te cirkelen nu.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 19, 2014 22:47:20 GMT
One Alibi ~ Now Or Never
Alibi keek op toen ze een schelle angstige hinnik hoorde en beval haar veulen om bij de kudde te blijven.Ze was altijd al avontuurlijk opgesteld geweest, ook al kon ze niet altijd. Ze galoppeerde op het geluid af en zag het veulen en de wolven die cirkelden om het diertje. Ze snoof en trapte er hard een weg waardoor de interesse ook al snel op haar werd gericht. Ze trapte weer enkele wolven om ze maar weg te houden van het veulen en hinnikte zelf nu ook eens luid. Now Or Never hinnikte zacht terug en ging even op zijn achterbenen staan. One Alibi week geen een moment van de zijde van het veulen en hield de wolven op afstand.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 19, 2014 23:01:10 GMT
Catherine Howards Fate - Quasimodo
ze keek op toen ze een paard zag en slikte even terwijl ze toekeek hoe zij alle wolven op afstand probeerde te houden, en probeerde zelf op te staan, wat lukte al liepen er donkere druppels bloed over haar beentje heenvvan hrt jonge veulen. Nu hoorde Quasi een bekende hinnik waardoor die nu wel in actie kwam en hun kant op vloog en de wolven in no time weg had en even de vluchtende wolven weg jaagde, en naar haar keek." Doe voorzichtig, oke?" Sprak hij tegen de merrie, hrt veulen negerend voor even nu. Hij liep nu ook terug naar de kudde en Fate knikte even." Dankje. Dan ga ik nu mama weer verder zoeken." Sprak ze rustig en begon weer langzaam te lopen nu.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 19, 2014 23:08:51 GMT
One Alibi
Ze had er enkele schrammen van gekregen, maar veel kon het haar niet schelen. Pijn tonen was een zwakte, ze mocht het niet doen, dus deed ze het ook gewoon niet. Ze merkte dat Quasi nu toch was gekomen en de wolven weg jaagde. Ze knikte op zijn woorden en keek naar het veulen dat nu wat tegen haar zei. Ze schudde haar hoofd even en hield het veulen tegen. "Zo kun je niet weer de bossen in, die wolven hebben je meteen weer te pakken als ze jou bloed ruiken." Sprak ze en duwde haar wat uit het bos. "Ik help je zoeken naar je mama, maar na je bent genezen." Sprak ze en keek haar aan.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 20, 2014 7:45:33 GMT
Catherine Howards Fate
ze keek naar haar en slikte even voor een moment en keek haar aan." Maar ik moet mama vinden.. de twee benige wezens hebben mama meegenomen.. mama is vast in gevaar... ik wil mama toe, mama.." sprak ze een beetje verdrietig en wou ook weer gaan lopen, maar keek eerst waar ze heen moest. Ze begon daarna eigenwijs te draven de bossen in en negeerde de pijn die haar beentje eigenlijk deed, al duurde het drafje niet lang voor ze weer op haar snufferd viel. Ze kreunde even maar kwam trillend weer overeind.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 20, 2014 9:27:07 GMT
One Alibi
Ze schudde haar hoofd en keek om naar Now Or Never die wachtte op een teken van zijn moeder tot hij terug naar haar mocht. Ze hinnikte naar het veulen die meteen in galop naar haar toe ging en ze volgde dan het andere veulen. "Als ze door tweebeners is meegenomen kan je niet meer naar haar toe. Dat is te gevaarlijk." Sprak ze en duwde het veulentjes wel weer overeind maar zorgde dat ze niet verder het bos in kon lopen. "Kom met mij mee naar de kudde. Daar ben je veilig." Sprak ze en keek goed naar haar hengsten veulen dat naast haar stond en nieuwsgierig naar het andere veulen keek.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 20, 2014 9:57:06 GMT
Catherine Howards Fate
Het kleine veulen keek naar haar en schudde haar hoofdje.'' Ik wil naar mama...'' sprak ze en keek haar aan.'' waarom is dat gevaarlijk...'' vroeg ze nu dan ook en keek nar het andee veulentje bij de merrie en ze liet haar hoofdje zakken. Hij had geluk, hij had zijn mama tenminste nog. Zij was haar mama kwijt, en zij kon haar mama niet meer terug vinden?'' Ik wil niet mee.'' sprak ze ook eerlijk en keek naar haar.'' Ik wil heel graag naar mijn eigen mama. IK heb dorst, en mama heeft voor mij melk.'' sprak ze en keek haar aan.'' En jij hebt al kindje. '' sprak ze en keek even naar het hengstje, maar liet haar hoofdje laag, en liep nu naar links toe, omdat ze toch niet kon blijven. Ze moest haar mama gewoon vinden.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 20, 2014 11:43:29 GMT
One Alibi
Ze zuchtte. "Je eigen mama is vast niet meer zoals je denkt dat ze is. Ze kan niet meer los, en als jij blijft zoeken sterf je of word je zelf gevangen, en dan zul je je mama nog steeds niet zien." SPrak ze en keek hem weer aan. Nowie keek naar het andere veulen en keek haar verbaasd aan. "Kom nou gewoon even mee, tot je been genezen is, en dan mag je weer achter mama zoeken." Sprak ze weer en keek hem weer aan. "Oké?" Vroeg ze nog eens, als ze niet wilde liet ze het ook zo, het was haar eigen keuze.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 20, 2014 12:06:02 GMT
Catherine Howards Fate
Ze keek naar haar en luisterde rustig.'' Hoe weet jij dat allemaal?'' vroeg ze dan nu ook een beetje nieuwsgierig maar schudde daarna toch even haar hoofdje.'' Ik heb zo'n dorst..'' sprak ze nu ook en trilde even een beetje, door een paar vliegen die op haar rugje kwamen te zitten, die al merkte dat het veulen zwakker an het worden was, en zich eigenlijk opmaakte voor hun komende maal. Ze keek naar het veulentje en toen weer naar zijn moeder.'' '' En mama heeft voor mij drinken... Mama is toch sterk, ze komt toch terug?'' vroeg ze en keek haar nu toch hoopvol aan, en ging nu op de grond liggen, overeind staan koste haar momenteel toch teveel energie, dus echt wegrennen zou ze niet, maar meelopen wou ze ook niet eigenlijk.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 20, 2014 17:44:26 GMT
One Alibi
Ze keek naar het veulen en zuchtte. "Ik ben mijn mama ook zo verloren." Zei ze zacht tegen haar en keek haar dan ook wat bezorgd aan toch, nu ze echt afgezwakt leek. "Je mag wel bij mij even drinken, je kunt niet lang zonder." Zei ze zacht tegen haar en keek haar aan. "Misschien komt je mama terug, en als dat zo is zal ze vast naar onze kudde komen en anders gaan we haar samen zoeken." Sprak ze rustig tegen het veulen. "Drink nu maar wat als je wilt, het is misschien niet echt zoals jou mama, maar het is het zelfde wel." Zei ze rustig tegen haar. Now Or Never hing ook al snel weer aan een tepel om te drinken waarbij ze even haar neus tegen zijn kont aanduwde. "Niet zo gulzig." klonk ze rustig tegen haar veulen en keek dan weer naar het merrie veulen dat was gaan liggen.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 20, 2014 18:08:27 GMT
Catherine Howards fate
Ze keek naar haar en knikte.'' Oke.'' Gaf ze nu toe, en keek even naar het veulen wat alweer begon te drinken, dus voelde ze zich direct al niet heel erg goed.'' Als we samen gaan zoeken, ga ik mee.'' sprak ze rustig en kwam nu weer trillend overeind, en wachtte rustig tot haar veulen ook klaar was met drinken, zodat zij er bij kon, en keek naar haar.'' Ik ben Catherine Howards Fate, maar mama en papa noemde mij altijd Cat of Fate.'' Vertelde nu ook aan haar, zodat ze wist hoe ze heette. nNu keek ze even naar Now or never en kwam dichterbij.'' Wil jij misschien zo spelen?'' vroeg ze nu ook iets verlegen, omdat ze eigenlijk ook niet wist of ze dat zomaar kon vragen
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 20, 2014 22:40:26 GMT
One Alibi
Now Or Never stopte na een tijdje rustig met drinken en keek naar zijn moeder met zijn melk neusje. Ook al zag je het amper op zijn witte neus. "We zullen samen zoeken." Sprak ze en keek haar weer aan. Ze knikte toen ze zich voorstelde. "Ik ben One Alibi. En dit is Now Or Never." Sprak ze zacht doelend op het veulentje dat de laatste resten melk oplikte van zijn snuitje. Toen het andere veulen hem wat vroeg keek hij eerst naar zijn moeder om te kijken of het goed was en knikte dan rustig toen Alibi het goed leek te vinden. "We zullen wel eerst naar de kudde gaan, hier is het neit veilig." Sprak ze nog even en wachtte rustig tot Fate zou drinken
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 20, 2014 23:10:35 GMT
Catherine Howards Fate + Mystical Rain Ze keek naar het veulen en was erg blij dat ze straks konden spelen, en trappelde even kort, al was het nog niet heel engergiek. Ze liep nu heel voorzichtig dichterbij de tepel en keek nog even een keer om of het echt goed was. Bij haar tante mocht ze namelijk nooit drinken, die had haar altijd weg geschopt en daardoor nam ze nu ook maar een paar slokjes uit haar tepel, en slikte even terwijl ze nu rustig afstand nam, en in de verte een hinnik hoorde over de vlakte, en haar oortjes spitste.'' Mama! dat is mijn mama!'' sprak ze en keek naar One alibi.'' Mag ik kijken, dat is mama!'' sprak ze enkel maar ze begon al een beetje te draven en hinnikte zelf ook even, waardoor de zwarte merrie tevoorschijn kwam, en je zag nu direct dat zij de kleur van haar vader had. De meerie had nog een halster om, gemaakt van touw, en op haaar rug lag nog een zadel, maar de merrie was duidelijk blij haar veulen te zien, en Fate haar natuurlijk ook.'' mama..'' Sprak ze nu rustig en ze keek even om, omdat haar moeder nu naar One alibi liep.'' Heb jij mijn kindje opgevangen.. ik had haar nooit alleen willen laten, maar die tweevoeters, ze grepen me, en deden deze achetlijke spullen om..'' sprak ze nu en keek haar aan.'' Mystical Rain.'' stelde ze zich nu direct even voor. Naam; Mystical Rain Leeftijd; 9 Geslacht; merrie Foto/uiterlijk; extra; moeder van Ctherine Howards fate.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 20, 2014 23:24:22 GMT
One Alibi ~ Now Or Never
Ze wachtte rustig tot Fate zou drinken en keek nog even rustig naar haar om. Ze nam maar een paar slokjes, wat ze niet zo erg vond en hoorde ook de hinnik waardoor ze haar oren zelf ook spitste en haar neus de lucht in hief. Ze keek naar het veulen toen die begon te zeggen dat het haar mama was, dus begon zij ook rustig achter het veulen aan te slenteren tot een zwarte merrie te zien werd. De merrie kwam haar kant uit waardoor ze haar hoofd wat in de lucht hief. Ze was altijd al een dominant type geweest, ze zou zich niet zomaar laten onderdrukken door welk paard dan ook. "Ik heb haar eigenlijk net ontmoet toen ze in de nesten zat met wolven." Sprak ze doelend op e wond die Fate op haar been had. "One Alibi." Stelde ze zich nu ook voor en keek naar wat ze om had. Ze deed een stap dichter en begon aan het halster te trekken en er met haar tanden op te slijpen zodat die los zou zijn. Zodra ze het touw kapot had gekregen van achter haar oren liep ze naar het zadel te en snuffelde er even aan. Ze wist hoe mensen dit deden.. Ze greep met haar tanden de riem waar de singel aankwam vast en trok die omhoog zodat de singel los zou schieten en het zadel van haar rug moest vallen. "En nu moet ik terug naar de kudde. Kom anders mee samen met Fate, dan kunnen jullie vast daar bij komen." Sprak ze rustig.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 20, 2014 23:39:01 GMT
Mystical Rain - Catherine Howards Fate
de merrie had de dominantie wel gezien, maar zij was absoluut niet het leidende type dus reageerde zij er verder niet op." Nog.. Dan nog bedankt, anders had ik kijn kleine meisje nooit meer gezien. " sprak ze eerlijk en voelde hoe de merrie haar nu hielp en schudde zichzelf even uit waardoor Fate nu direct gulzig dronk bij haar moeder en ze even glimlachte. " ik loop graag mee als ik welkom kan zijn. Ik heb sowieso een kudde nodig nu mijn vader nog bij die twee potige wezens is. En misschien kan fate dan ook met andere veulentjes spelen."sprak ze rustig en Fate stopte nu met drinken waardoor die nu ook een beetje nasr voren kwam en hen aankeek. " na jou."sprak mystical rain nu rustig en zou haar wel volgeb naar de kudde. Fate draafde nu nasr now of never en gewoon hem een beetje speels in zijn manen te bijten.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 21, 2014 11:26:36 GMT
One Alibi ~ Now Or Never
De merrie keek naar haar en brieste zachtjes. "Het maakt niet uit." Sprak ze nu ook gewoon en keek weer naar haar veulen dat nu ook gulzig begon te drinken bij haar. Ze bleef er rustig bij en keek nu Fate klaar was even om naar waar ze vandaan kwamen. Now Or Never keek nu op toen Fate naar hem toe kwam draven en beet zelf ook een beetje speels in haar manen, voor zover ze die al hadden ,ze waren nog jong natuurlijk. hij wat jonger dan haar. One Alibi begon rustig aan te draven tot ze bij de kudde zouden aankomen. Ze hinnikte even luid om de aandacht van Quasi te krijgen, hij moest natuurlijk beslissen of ze kon blijven of niet. Ondertussen begon haar hengstigheid zijn geur te verspreiden, en ze had er eigenlijk niet veel last van. Ze was het onderhand gewend na haar vele veulens.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 21, 2014 11:54:50 GMT
Mystical Rain + de anderen xd
Ze liep nu achter de merrie aan en hield Fate even uin de gaten die even hinnikte en een beetje begon te trappelen en daarna achter de anderen aandraafde en toen ze er waren keek ze naar Now or never.'' Spelen? '' vroeg ze nu ook, en hapte hem speels, waarna ze weg begon te draven.'' Tikkie jij bent hem!'' sprak ze nu vrolijk, en wachtte nu ook tot hij haar zou pakken. Rain keek haar even na, en keek toen naar One Alibi.'' HEt is leuk voor haar als ze eens een vriendje kan hebben. Het veulen van mijn neus mocht nooit spelen.'' vertelde ze even aan haar, en Quasimodo keek even naaar waar de hinnik vandaan kwam, en liep langzaam aa dichterbij, en keek naar de merrie's.'' Heb jij haar meegenomen?'' vroeg hij nu ook rustig en rook haar hengstigheid ook, maar negeerde het nog even nu, maar duwde wel lief zijn neus op haar kont, voor een moment, voor hij de andere merrie bekeek.'' Jij bent de oudste, One Alibi, dus je weet ook vast wel wat voor merrie's er bij ons thuis passen. Ze is welkom, als ze wilt.'' Sprak hij en haar hengstigheid lokte hem toch wel steeds meer waardoor hij even zijn neus tegen de hare duwde, vrij automatisch.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 21, 2014 13:57:32 GMT
One Alibi ~ Now Or Never
Het hengstje keek vrolijk naar Fate en draafde achter haar aan toen ze ham aan had getikt. Hij zette een klein galopje in en hapte zachht in haar kont waarna hij begon weg te rennen. "Jij!" klonk hij vrolijk. Alibi keek naar haar veulen en naar dat van haar en keek dan weer naar Rain. "Het is ook leuk dat ze nu met iemand kan spelen dan." Zei ze rustig en keek op toen Quasimodo naar hen toe kwam en knikte op zijn vraag. Ze voelde wel hoe hij zijn neus even op haar kont duwde, maar veel kon het haar niet schelen, ze was het gewend. Ze knikte. "Ze past hier wel, samen met Fate." Sprak ze doelend op het veulen en keek hem dan weer aan toen hij leek aangetrokken tot haar hengstigheid. Dat werd weer een veulen dit jaar. Niet dat ze het heel erg vond, ze vond het wel fijn een veulen te kunnen dragen en op te voeden. Ze gaf Quasi dan ook een likje en keek toch weer even naar haar veulen om die een beetje in het oog te houden.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 21, 2014 14:05:27 GMT
Mystical Rain and Others xd
Ze keek naar hen en glimlachte even, toen ze haar veulen weer achter Now or never aan zad sprinten, en glimlachte even. haar veulen was niet zo snel, maar echt erg vond ze het niet, moest ze eerlijk zeggen. Het kwam nog allemaal wel. Quasimodo keek naar de twee merrie's.'' Dan is ze hier zeker welkom.'' Sprak hij rustig en keek naar One Alibi.'' Kan ik jou zo even apart spreken, ik wil je wat vragen.'' sprak hij rustig en keek kort naar de merrie die even knikte naar hem.'' Bedankt.'' sprak ze blij, en keek nog even naar haar veulen, want ze moest die toch wat in de gaten houden, omdat ze in een vreemde omgeving was. Mystical liep nu ook even een beetje weg.'' Ik laat jullie wel even alleen.'' sprak ze en ging even verder in het gras liggen rusten. Ze had dan ook genoeg gerend vandaag, de ontsnapping had haar veel energie gekost. Fate zette nu even kort een sneller gallopje in en rende lachend achter Now or never aan.'' heey niet zo snel!'' sprak ze lachend, maar hapte hem dan toch na een tijdje zacht in de staart.'' Zo gelijkspel!'' sprak ze en keek hem even aan voor een momentje, terwijl ze een beetje lachte, maar toch weer een beetje weg begon te rennen.'' Wie het eerste bij onze mama's is!'' sprak ze nu, maar hij zou waarschijnlijk toch wel winnen, ze was niet zo snel.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 21, 2014 14:26:34 GMT
One Alibi ~ Now Or Never
Alibi keek weer even naar Rain en glimlachte toen ze hen bedankte en knikte op de woorden van Quasimodo. "Natuurlijk." Sprak ze rustig tegen hem over of hij haar zo even apart kon spreken. Ze zag dat Rain wat verderop ging liggen en knikte ook nog even naar haar. Haar veulen keek om toen hij ook werd getikt na een tijdje en lachte weer een beetje. "Oké!" Sprak hij vrolijk en galoppeerde meteen op Alibi af. "Ik ben eerst!" Klonk hij vrolijk en keek even naar zijn moeder die hem een neusje gaf. "Ga maar even verder spelen, mama moet even praten met iemand." Sprak ze zacht tegen hem en ht veulen knikte en draafde vrolijk weer naar Fate toe. Alibi keek nu naar Quasimodo en begon een beetje te stappen. "Wat wou je vragen?" Vroeg ze nu rustg.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 21, 2014 15:10:58 GMT
Quasimodo - Cahterine howards Fate
Quasimodo keek naar haar en drukte nog acht zijn neus tegen haar.'' Wil jij mij helpen met het leiden van de kudde?'' vroeg hij rustig en keek haar aan.'' Helpen met de beslissingen nemen,helpen bepalen welke merrie's dit keer worden gedekt..'' stelde hij zo wat zaken aan haar voor en terwijl ze stapte kon hij het nu echt niet laten heel dicht tegen haar aan te lopen. Dat hij haar al tijden de leukste merrie in de kudde vond, sprak hij niet over, hij was vergeleken met haar eigenlijk nog een broekkie. Hij slikte even voor een moment, en keek even nog naar de twee veulens, waarvan Fate nu een beetje weg begon te rennen, maar daarna even door haar voetjes ging, en lachend op de grond klapte en even bleef liggen, maar nu toch pijn voelde aan haar achterbeen, waardoor Rain op stond, en haar richting uit liep, om haar veulen even te helpen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 21, 2014 15:26:47 GMT
One Alibi
De merrie bleef rustig lopen en luisterde naar wat hij aan haar voorstelde. Ze keek hem aan en was eigenlijk een beetje verbaasd om wat hij haar eigenlijk vroeg. Ze knikte toch even op zijn voorstel. "Natuurlijk." Sprak ze er dan op en keek hem vriendelijk aan. Dat hij dicht tegen haar aanliep vond ze niet erg, al deed het wel wat pijn aan de wonden die de wolven hadden veroorzaakt. Ze keek even naar de veulens en zag ook Nowie nu bij Fate staan toen ze was neergevallen. Ze slaakte een zucht en mepte wat vliegen weg met haar staart waarbij ook de geur weer wat werd verspreid.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 21, 2014 15:57:06 GMT
Quasimodo+ Fate
Quasimodo keek naar haar en stopte nu ook rustig op de plek en keek haar aan.'' Fijn.'' sprak hij ook duidelijk blij dat ze dit aannam, en ging nu voor haar staan, en begon haar manen een beetje te poetsen. Gewoon om haar een beetje te laten merken wat hij eigenlijk al die tijd al voor haar voelde. Fate keek naar haar moeder en naar now or never en brieste even.'' Sorry.'' sprak ze en haar moeder glimlachte even.'' geen probleem fatee,, je moet wel een beetje voorzichtig doen, oke.'' sprak ze en likte de wond even een beetje schoon.'' Nou jullie twee, ga nog maar even spelen.'' sprak ze toen ze klaar was en Fate stond rustig op.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 21, 2014 16:08:10 GMT
One Alibi ~ Now or Never
Ze keek naar Quasi en stopte ook rustig met lopen toen hij stopte. Ze keek hem aan en liet hem rustig haar manen poetsen en mepte weer wat vliegen weg met haar staart. Ze keek af en toe wat om naar Now Or Never om te zien dat er neits met hem gebeurde en keek dan weer naar Quasi. Ze knabbelde zelf even aan zijn manen en brieste dan zacht. Nowie schudde zich een beetje uit en gaf Fate een vrolijk likje over haar neus. "We zullen voorzichtig verder spelen." Sprak hij nu ook zacht en keek haar ook weer vrolijk aan.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 21, 2014 18:09:51 GMT
Quasimodo +Fate
Quasimodo keek naar heer en kroop iets nader.'' Ik voel me zo fijn bij jou.'' sprak hij eerlijk, en stopte nu even met poetsen voor een moment, en deed zijn hoofd nu rustig tegen de hare.'' Ik weet dat jij meer jaren dan mij erop hebt zitten, Maar je bent altijd zo mooi geweest..'' begon hij rustig en keek haar aan.'' Ik weet niet hoe ik het het beste tegen je kan zeggen, maar ik kan niet anders zeggen dan ik houd van je..'' sprak hij en sloeg zijn hoofd een beetje neer. Hij wist dat zij zijn moeder zou kunnen zijn, en zijn moeder liep hier ook nog rond, trots op haar eigen zoon dat hij nu de leider was, maar zijn moeder was al bijna 20 en gewoon niet meer de jngste in alles niet. Fate kek naar hem en knikte even.'' maar ik word wel een beetje moe.'' sprak ze eerlijk, omdat ze natuurlijk nog niet helemaal vol energie zat. Haar moeder keek naar de twee en glimlachte even, al ging zij alweer rustig liggen, ze had zelf behoorlijk last van haar buik, de mensen hadden weer een veulen bij haar ingespoten, en daar had ze nu last van, al had ze dat zelf niet begrepen wat ze hadden gedaan.
|
|