Post by Haytham on Apr 21, 2014 10:16:39 GMT
1841, het jaar waarin de slavernij nog steeds heerst. Jij was eerst een man of vrouw van aardige status, of leefde je al op straat.. Je word op een avond dronken gevoerd, en de volgende dag word je wakker in een cel, in deze cel word verteld dat je geen vrij man/vrouw meer bent.. De wereld lijkt ineens heel anders te zijn, en als je een dag later op een schip word geladen, op naar de slavenmarkt, en daar ook nog eens een heel andere naam krijgt dan je werkelijk had, lijkt de wereld ineens helemaal klaar te zijn. Op de markt word je gekocht door mister Ford, en je slavenleven begint..
Uitleg
Deze RPG is gedeeltelijk gebaseerd op de film; 12 years a slave. Je speelt een vrouw man/ die terecht komt in de slavernij, na gekidnapt te worden door enkele slavenhandelaren. We komen allemaal bij Ford terecht, die ik zal gaan spelen, omdat het anders misschien te ingewikkeld word. Het kan zijn dat als er veel animo voor deze RPG is, er nog een extra plantage bij gaat komen, maar dit is nog niet zeker. ( als dit het geval is, zal ik dat melden)
In de film zijn het enkel negers die op de plantages werken, maar omdat niet iedereen een neger wil spelen, zijn nu ook blanke mensen als slaven toegestaan.
De familie Ford
Omdat ik niet alleen wil spelen, als mister Ford, zoek ik ook de rest van zijn familie. Hieronder kort wie wie speelt in deze Familie; ( je mag ZELF faceclaims pakken als je dat wilt evenals voornamen. Niet iedereen kent de film, en het is vaak niet leuk om een personage te spelen die je niet kent. Tenzij je gewoon eigenwijs bent en gewoon die faceclaim wilt :})
Mister Ford; Chantal
Mistress Ford;
Daughter from Mister and Mistress Ford;
Son From Mister an Mistress Ford;
Hun plantage bestaat uit diverse onderdelen. Ze zijn vooral een houtzagerij, houthakkerij enz. maar bezitten ook een boerderij met diverse dieren. We hebben om de slaven in toom te houden ook 3 opzichters nodig. Deze opzichters werken onder Ford, maar zijn geen slaven. De opzichters zijn;
let op, bij elke 4 slaven komt er 1 opzichter bij, dus we beginnen met 1!
opzichter 1;
opzichter 2; nog niet beschikbaar
opzichter 3;nog niet beschikbaar
Meedoen?
Even dit invullen;
Naam;
Geslacht;
Geschiedenis/ afkomst; ( graag zo uitgebreid mogelijk )
Slaaf/opzichter/anders;
Foto/uiterlijk;
Extra;
Uitleg
Deze RPG is gedeeltelijk gebaseerd op de film; 12 years a slave. Je speelt een vrouw man/ die terecht komt in de slavernij, na gekidnapt te worden door enkele slavenhandelaren. We komen allemaal bij Ford terecht, die ik zal gaan spelen, omdat het anders misschien te ingewikkeld word. Het kan zijn dat als er veel animo voor deze RPG is, er nog een extra plantage bij gaat komen, maar dit is nog niet zeker. ( als dit het geval is, zal ik dat melden)
In de film zijn het enkel negers die op de plantages werken, maar omdat niet iedereen een neger wil spelen, zijn nu ook blanke mensen als slaven toegestaan.
De familie Ford
Omdat ik niet alleen wil spelen, als mister Ford, zoek ik ook de rest van zijn familie. Hieronder kort wie wie speelt in deze Familie; ( je mag ZELF faceclaims pakken als je dat wilt evenals voornamen. Niet iedereen kent de film, en het is vaak niet leuk om een personage te spelen die je niet kent. Tenzij je gewoon eigenwijs bent en gewoon die faceclaim wilt :})
Mister Ford; Chantal
Mistress Ford;
Daughter from Mister and Mistress Ford;
Son From Mister an Mistress Ford;
Hun plantage bestaat uit diverse onderdelen. Ze zijn vooral een houtzagerij, houthakkerij enz. maar bezitten ook een boerderij met diverse dieren. We hebben om de slaven in toom te houden ook 3 opzichters nodig. Deze opzichters werken onder Ford, maar zijn geen slaven. De opzichters zijn;
let op, bij elke 4 slaven komt er 1 opzichter bij, dus we beginnen met 1!
opzichter 1;
opzichter 2; nog niet beschikbaar
opzichter 3;nog niet beschikbaar
Meedoen?
Even dit invullen;
Naam;
Geslacht;
Geschiedenis/ afkomst; ( graag zo uitgebreid mogelijk )
Slaaf/opzichter/anders;
Foto/uiterlijk;
Extra;