Remember my name !
Years Old
Male
IS OFFLINE
9 POSTS & 0 LIKES
struikrover
|
Post by Charles Lee on Nov 13, 2013 9:29:34 GMT
Charles lee , de beruchte snorremans, liep momenteel door Lexington heen, meer om te kijken of alles er een beetje normaal uit zag voor zowel Haytham als de anderen, en of het plan wel kon slagen. aan zijn zijde liep een keeshond, en die zou nu ook even niet van Lee zijn zijde wijken, want Lee was gek op honden, mocht dat even duidelijk zijn. Hij had er nu ook maar 1 bij zich, de anderen had hij thuis gelaten omdat hij niet 20 honden rondom zich heen kon hebben nu natuurlijk. Maar je moest Lee eens zien als hij thuis was, genoeg honden. Hij keek allereerst rond voor twee paarden en een kar, want dat was essentieel voor het plan. Hij wist niet of Amaro, kanta of Church al aan het zoeken was naar een, maar hij wist dat Church dat in ieder geval niet ging doen, die leek vaker zijn zaakjes elders te doen dan dat hij hun hielp. Het zal je dan waarschijnlijk ook niet verbazen dat het hele plan vanavond nog anders ging lopen, want Church kwam dikwijls niet opdagen, en dan ging lee in de plek van Church, al zou dat vanavond toch echt wat lastig gaan worden, want er moesten echt twee mensen over het dak heen. Waren er geen twee mensen op het dak, dan kon je eigenlijk er al op slaan dat het behoorlijk ging mislukken waarschijnlijk. Maar ja, wie kon dat met zekerheid zeggen, ze waren met een aardige groep bij elkaar momenteel en het leek allemaal wat anders te lopen dan Lee meestal dacht. Maar Lee dacht ook nog als een officier, nog van zijn tijd in het leger, tot dat Braddock dood ging, door de hand van Haytham, toen zat ook zijn dienst er eigenlijk op. Lee miste het leger? Nee dat deed hij absoluut niet. Hij genoot toch enigszins van de vrijheid, en het feit dat hij indianen af mocht knallen, vond hij alleen maar leuker. Echt ermee eens dat Kanta in de groep zat vanavond, was hij ook niet, maar dat kon je vast zelf al raden.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
12 POSTS & 0 LIKES
struikrover
|
Post by Amaro on Nov 18, 2013 15:49:56 GMT
Amaro was weggelopen, echt niet dat zij die indiaan op sleeptouw ging nemen. Ze dacht er niet eens over na, die indiaan mocht zelf maar wat doen. Ze had geen behoefte aan een vage indiaan in de groep en vooral geen vrouwelijke indiaan. Ze snapte dan ook niet waarom Haytham haar bij dit plan bracht. Als ze echt zo onwetend was, wilde dat zeggen dat ze ook opeens bij The brotherhood terecht kon komen en daar haar onnozele verhaal kon doen. Haar bruine ogen zochten rond naar twee paarden, maar twee tegelijk ging nogal moeilijk. Ze had er een gevonden, een prachtige hengst als ze eerlijk moest zijn. Amaro kon goed paardrijden en als je haar dan ook een paar werpsterren meegaf, was ze een dodelijk moordwapen. Ze gaf de man wat geld om vervolgens op het paard te springen en verder te zoeken op een paard. Ondertussen zag zeCharles en sprong dan ook van het paard af toen ze langs hem was. Ze hief een hand op, want natuurlijk kon ze 'niet' praten. Een woord zal al verlinken dat ze een vrouw was. Iets wat ze nog steeds niet wilde, ze was bang dat ze uit de groep was gezet.
|
|
Remember my name !
Years Old
Male
IS OFFLINE
9 POSTS & 0 LIKES
struikrover
|
Post by Charles Lee on Nov 18, 2013 18:33:29 GMT
Hij keek even op toen zijn keeshond vernijdig begon te blaffen en zag amaro langzaam naderen en knikte even.'' Goedemiddag, amaro.'' sprak hij ook kalm.'' dat paard neem je neem ik aan mee in het plan van vanavond?'' sprak hij vrijwel direct naar haar toe.'' het lijkt allemaal leuk gezegd en gedaan door Haytham, maar geen kar te zien hier, of überhaupt paarden. Ik zal ze moeten jatten.'' Sprak hij wat droog terwijl hij niet op het gekef van zijn keeshond lette, hij was het zelf namelijk meer als eens gewend dat die honden tekeer gingen namelijk. hij glimlachte evne voor een moment en keek even rond, terwijl hij naar de pub keek, de enige in Lexington, die er wel heel uitnodigend uit zag in de ogen van charles, maar waar hij momenteel lekker weg bleef, aangezien hij bezig was met werk.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
12 POSTS & 0 LIKES
struikrover
|
Post by Amaro on Nov 18, 2013 18:41:57 GMT
Amaro knikte toen hij vroeg of het paard voor vanvond was. Ze gebaarde dat ze al een paard hadden, een kar gingen ze vast ook wel vinden. Ze haalde haar schouders op, jatten was ook wel goed, zij had er zelf ook aan gedacht. Maar zo erg was het ook weer niet om te kopen. Ze zuchtte om vervolgens naar hem te kijken. Ze wilde vragen wat hij van de indiaan dacht, maar ze was niet van plan om achter de rug om van Haytham te roddelen. 'ben je verder klaar voor vanavond? is het enkel nog een paard en de kar?' Hij snapte vast wel dat ze met; klaar zijn voor vanavond. Bedoelde of er verder nog wat moest gebeuren. In plaats van de kar en het paard. Ze hoopte maar dat vanavond alles goed zou gaan, want ze had geen idee wat er anders moest gebeuren.
|
|
Remember my name !
Years Old
Male
IS OFFLINE
9 POSTS & 0 LIKES
struikrover
|
Post by Charles Lee on Nov 19, 2013 6:34:51 GMT
Hij keek naar haarr en knikte even.'' Mooi. das een knol minder.'' Sprak hij rustig en keek even naar zijn hond voor een moment, en aaide de keeshond even voor een moment, die rustig kwispelend naast hem bleef staan. Hij knikte even op haar vraag. Hij kreeg niet alles mee, Lee was nooit zo goed geweest in de gebaren te lezen, maar meestal kon hij gelukkig wel het belangrijkste mee krijgen. Hij zuchtte even voor een moment en keek kort om zich heen.'' Ja alles staat klaar zover ik weet verder. Het konvooi zou over die weg daar moeten rijden, dus dat maïsveld zou Haytham waarschijnlijk wel bedoelen denk ik. Daar verder op die weg ligt inderdaad een fort, ik heb zo straks even gekeken, maar het lijkt inderdaad pot dicht te zitten. Al snap ik nog steeds niet waarom haytham een kant en klaar haaienhapje mee neemt.'' sprak hij n zuchtte even en schudde zin hoofd. Hij mikte natuurlijk op Kanta, dat was direct wel duidelijk, als je charles een beetje kende.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
12 POSTS & 0 LIKES
struikrover
|
Post by Amaro on Nov 19, 2013 10:19:50 GMT
Een kleine glimlach kwam op haar lippen toen hij zei dat het in ieder geval een knol minder was. Ze was blij dat de hond was gestopt met blaffen, Ze luisterde naar zijn woorden, keek naar de weg die hij beschreef en zuchtte toen hij het had over het haaienhapje. Het enige waar ze aan kon denken was het indianen meisje. Ze snapte niet waarom Haytham zoveel begrip voor haar toonde, ergens vond ze het totaal niks voor Haytham. Ze haalde dan ook haar schouders op toen hij dat zei. 'mooi te horen dat alles klaar staat. Enkel nog een paard en kar.' Moest ze zeggen dat zij Kanta ook niet zo'n fantastisch idee vond? Ze trok het paard mee, die gelukkig luisterde. 'Ik snap ook niet zoveel van het meisje. Hopelijk heeft hij een goed plan voor haar.' gebaarde ze eerlijk. Want ze geloofde niet dat Haytham geen plan voor haar had. Of een idee, dat hij haar enkel met medeleven heeft meegenomen.
|
|
And you're...well, I'm sure you have wonderful personality, dear
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Nov 19, 2013 19:06:05 GMT
Na de hele plan uitwisseling liep Crowley weg waarbij hij zijn handen in zijn zakken heeft gestoken. Dus ze moesten zich verzamelen in Lexington en vanuit daar zal het fantastische plan van Moose zich voort zetten. Crowley was echter niet van plan om te gehaastig naar de afgesproken plek te gaan, nee zijn rit er naar toe moest nog arriveren. Zo nu en dan keek hij even op zijn zakhorloge om de tijd te controleren. Zo gauw zijn rit is gearriveerd stapt hij rustig in de koets en zegt hij rustig waar hij wezen moet. De koetsier knikt, die de paarden aanspoort om te gaan lopen waarop Crowley naar achteren leunt en zijn zakhorloge in zijn zak steekt. Na een vrij lang ritje komt de koets tot stil stand en hoort hij de koetsier zeggen dat ze zijn gearriveerd. 'Here a gold piece for your trouble, I would give you more, but you just choose an awful road to get here' zei hij tegen de man die maar knikte en er vandoor ging. 'No one cared to take the Indian girl with them..Well I'm sure she can manage' zei hij ten aanmerking dat hij was gearriveerd.
|
|
Remember my name !
Years Old
Male
IS OFFLINE
9 POSTS & 0 LIKES
struikrover
|
Post by Charles Lee on Nov 20, 2013 6:59:19 GMT
Hij knikte even voor een moment en keek Maaro aan.'' precies.'' sprak hij als eerste op haar gebaren.'' maar dat andere paard en die koets moet ook geen probleem zijn, het tikt hier van de paarden.'' Sprak hij erop aangezien er bij de tavern in het dorpje al twee paarden tond, en verderop nog een aantal. Hij zuchtte even voor een moment en keek even kort om zich heen voor hij weer op haar gebaren lette.'' Het is niet slim van Haythsm ben ik bang, maar ja ik ben niet de persoon om dat te zeggen. Ook al ben ik second in command achter hem aan.'' Sprak hij kalm en streek even voor zijn zwarte haren heen. '' We moeten het maar het \het beste van maken, al heb ik zo'n idee dat vanavond behoorlijk mis gaat lopen. En niet een klein beetje ook.'' Sprak hij rustig en keek naar haar, waarna hij crowley zga naderen en even zuchtte.'' heb je hem ook al, nog zo'n iemand waarvan ik niet snap dat Haytham hem in heeft gestuurd.'' Mompelde hij meer tegen zichzelf, en zijn keeshond begon alweer keihard te blaffen, en te grommen nu zelfs. Ja de hond was gewend aan leden van de orde, maar Crowley was even een onbekend iemand voor de hond.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
12 POSTS & 0 LIKES
struikrover
|
Post by Amaro on Nov 20, 2013 9:53:32 GMT
Ze haalde haar schouders op, als teken dat zijzelf het ook niet echt wist. Toen hij het had over dat hij het idee had dat het behoorlijk mis ging lopen vanavond, keek ze hem serieuzer aan. Maar keek daarna weer voor zichzelf uit, ze vroeg zich af of het echt zou zijn. Maar ze wist het niet, ze hoopte in ieder geval dat alles goed ging. Een kleine glimlach kwam op haar lippen toen ze de woorden van Charles hoorde over Crowley en keek naar hem toen hij het over het Indianen meisje had. 'Zij kwam tenminste niet achter ons aan.' gebaarde ze hem. Doelde erop dat hij dat misschien ook niet had moeten doen. Het was dan misschien ook wel dat hij bij hun moest helpen. Maar dat wilde niet zeggen dat Amaro het allemaal maar goed vond dat er opeens allemaal mensen van buitenaf bij werden genomen. Alsof hun het niet zelf aan zouden kunnen. Haar bruine ogen keken voor zich om vervolgens te zoeken naar een ander paard. Ze stond stil en zag een paard alleen staan. Amaro wees er dan ook na, was ervan overtuigd dat Charles wel snapte wat ze bedoelde.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Dec 1, 2013 14:43:11 GMT
Crowley was niet echt bepaald dol op honden, niet dat hij er bang voor was, maar hij had af en toe het gevoel dat die beesten blaften om geen enkele reden en dan nog niet te spreken over hun intelligentie. Ik bedoel hoe stom kun je zijn om achter je eigen staart aan te rennen omdat je denkt dat je word belaagd door een andere hond of dier. 'I'm sure you little pooch has a wonderful personality, but can you make it stop barking, cause it really does my head in' zei hij tegen Charles. Hij keek naar de gebaren van Amaro en haalde daarbij zijn schouders op. 'We're all in this together squirrel, we might aswell make the best of it and get along' zei hij tegen hem.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
12 POSTS & 0 LIKES
struikrover
|
Post by Amaro on Dec 1, 2013 21:47:07 GMT
Ze deed niks meer, haar donkere ogen keken hem enkel chagrijnig aan. Misschien was ze niet goed met nieuwe mensen, maar dat kon ook komen omdat ze bang was dat deze wel door haar vermomming door zouden kijken. Maar Crowley zag er niet uit alsof hij er iets van zou merken… Hoopte ze in ieder geval. Ze keek nu weer om zich heen, richtte zichzelf op de taak die ze hadden. Want het was belangrijk dat ze deden wat hen gevraagd werd. Ze wilde niemand teleurstellen en dat was iets wat ze nu ook niet ging doen.
|
|
Remember my name !
Years Old
Male
IS OFFLINE
9 POSTS & 0 LIKES
struikrover
|
Post by Charles Lee on Jan 4, 2014 9:44:49 GMT
Charles knikte even op de eerste woorden van amaro, en keek naar het paard." Mooi die is zo van ons." Sprak hij rustig en keek even nog naar de koets waar Crowley uit was gekomen die er nog steeds stond."of we maken die jongeman gewoon van kant." Sprak hij wat koud, maar eht dat kon hem werkelijk miet schelen hoe koud het had geklonken. Zijn hond zijn geblaf negeerde hij nog steeds eigenlijk, tot dat hij hoorde dat Crowley schijnbaar last van had en hij suste de hond even, al bleef die nog wel wat rommen naar Crowley toe."Zo verder stil krijg ik hem niet, dus hiermee zal je het moeten doen." Sprak hij wat arrogant eigenlijk, hij had gewoon niet veel overwicht op de hond, de hond was zeg maar meer de "vrouw" van charles dan anders. Hij merkte dat Crowley de gebaren van amaro wel hsd begrepen en de woordem die daarop volgde, deden hem wel even zuchten. " Crowley, je maakt niet bepaald vrienden als je iedereen steeds naar een dier vernoemd, helemaal nirt zelfs. Vooral haytham waardeert hrt niet echt, ben ik bang."
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Jan 8, 2014 15:35:04 GMT
Crowley trok zijn wenkbrauw op door de reacties die hij kreeg van Charles en Amaro, maar vooral door Charles want op de chagrijnige blik van Amaro had hij niet echt veel op te melden. 'I can understand now why Haytham choose me to help, well atleast one of the reasons, cause this is by far a team of stupidity' zei hij 'the certain animal I give to the certain person has all got to do with their personality, intelligence, height and etcetera. I don't just choose a random animal for the sake of it, do pay attention' vervolgde.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Jan 9, 2014 13:26:44 GMT
Ze was gaan lopen, meneer had haar een opdracht gegeven. waarom kon hij soms zo vervelend zijn? Ze kon toch gewoon weggaan… Het was een idee, ze was hem niks verschuldigd en het maakte niks uit. Maar toen stond ze een paar meter van een groepje af, Amara keek naar haar en Kanta keek terug naar hem. Ze zag dat hij wat gebaren maakte. 'heb je dat geval weer.' gebaarde Amaro, al had Kanta geen idee wat het betekende. Ze wist enkel dat ze boos werd aangekeken. "Ik moest jullie komen halen, behalve Crowley." Amaro liep langs haar af, althans, beukte met zijn schouder hard tegen die van haar. Het zorgde ervoor dat zij wat uit balans raakte, maar ze kon zichzelf nog recht houden. Zelf liep ze verder, richting een boom en ging daarin zitten. Want natuurlijk zaten ze niet bij die zogenaamde orde en moesten ze wachten…
|
|
Remember my name !
Years Old
Male
IS OFFLINE
9 POSTS & 0 LIKES
struikrover
|
Post by Charles Lee on Jan 9, 2014 15:14:01 GMT
charles keek naar Crowley voor een moment en liep wat dichterbij.'' IEts respect mag ook wel.'' sprak hij enkel en keek naar hem, waarna hij naar KAnta keek die aan kwam en zuchtte even voor een moment.'' Dus, op naar The Wright Inn dan maar? sprak Charles triomfantelijk en keek nog even naar Crowley.'' Zie je straks.'' sprak hij en hij was diegene die hem gewoon aanstootte, Charles had het niet zo op Crowley, en ook niet op Kante eigenlijk.'' Veel plezier met zijn twee.'' Sprak hij enkel en een jongeman kwam nu ook langs hem, en bracht het briefje naar Corwley waarin stond dat ze met een uurtje bij de inn moesten zijn met twee. Charles keek naar Amaro en glimlachte een beetje.'' Ik heb nu al een hekel aan die twee.'' sprak hij misschien iets te hard, maaar dat kon hem werkelijk weinig schelen. Hij sloot zijn ogen even voor een moment en liep nu rustig door, naas tamrao, en zijn hond op de hielen in de richting van The wright inn
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Jan 26, 2014 17:50:29 GMT
Crowley kijkt op wanneer dat Indianen meisje hun kant op komt en hun vertelt dat ze kennelijk Charles en Amaro moest ophalen. 'Respect? Why don't you earn it eh' zei hij tegen Charles. Ok maar was hij niet deel van het hele plan en nu moet hij hier wachten alsof hij zo'n simpele ziel als dat Indianen meisje was. 'Yes I love you too' riep hij Charles nog na en naar Kanta keek. 'Next time love when she bumps into you like that again, do something back...Oh you don't know yet, but our dear Amaro is a woman, cause no men would bump shoulders with a woman like that, unless the man is a real low life, so yes I'm pretty sure she's a woman' zei hij tegen Kanta en zijn handen in zijn zakken steekt. 'Alright if they are not back within twenty minutes, there will be no deal anymore, cause who does he think I am, some puppet he can string around whenever he pleases.... So tic tac moose' mompelt hij het laatste.
|
|
Cuban cigars, you've got to love them
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Jan 26, 2014 19:11:30 GMT
De koets reed langzaam Lexington binnen. Normaal zou hij niet met de koets gaan, maar he, hij had even geen andere keuze want momenteel hingen er diverse mensen aan zijn broek, en niet dat hij daar heel gelukkig van werd. Hij stapte uit, met een brief van Haytham in zijn handen, hij zou even helpen met en konvooi vandaag, en daarna zou hij weer zijn dienst gaan vervullen bij Washington. Hij stapte nu ook uit, deed een sigaar in de bek, en een jongen kwam op hem af.'' Goedemiddag meneer.. Ik moest dit van meneer Kenway aan een spanjaard en een andere man geven, maar ik weet niet wie dat zijn, en u herken ik toevallig.'' sprak het jongere jongetje en hij knikte.'' Ben je gek jongen, daar staan precies twee mensen die aan jou voorwaarden voldoen. Nou hup, geef hun dat briefje.'' sprak hij rustig en duwde hem voorwaarts, maar liep zelf oo die kant op en keek even naar crowley, met de sigaar in zijn mond, die hij nu ook aan stak overigens.'' Dus, Haytham moet jullie hebben?'' sprak hij ook kalm en blies even de rook uit zijn mond, en keek naar hem.'' Ziet er niet echt templar materiaal uit, als ik eerlijk moet zijn.'' sprak hij kalm en keek naar beide.'' Ingehuurd zeker?'' sprak hij kalm en keek naar zowel kanta als naar Crowley.'' Hoeveel mensen heeft haytham wel niet nodig voor zijn vuile klusjes, ik heb wel betere zaken te doen dan zijn hulpjes assisteren.''
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Jan 27, 2014 21:50:32 GMT
"En waarom zou een meisje doen alsof ze een jongen is?" Zei ze met een zucht. Haalde toen haar schouders op. "Ik kan hem moeilijk doorboren met een pijl." Zei ze rustig. Was er niet helemaal van overtuigd dat Amaro werkelijk een vrouw was zoals Crowley beweerde. Haar lichte ogen zochten een punt, maar had weinig zin om hier bij die man te blijven. "Hij heeft je ingehuurd, dus ik weet niet waar je zo moeilijk over doet." Mopperde ze hem toe. Zij was in haar enthousiasme meegegaan. Nu mocht ze hier blijven zitten, dat was pas vervelend. Toen kwam er iemand bij lopen en fronste ze, die man vertrouwde ze nu al niet. Ze sprong uit de boom, behendig, al voelde ze nog wel hier en daar wat beurse plekken van waar ze was gevallen. "Wat gaat jou al die dingen aan?" Vroeg ze hem wat chagrijnig.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Jan 28, 2014 13:10:43 GMT
'Well I don't have the answer to everything, I'm sure you can figure out some of the answers yourself...I'm just saying I just have this feeling our dear Amaro is a woman, otherwise a complete dick, does that have a better ring to it then saying low life' zei hij tegen Kanta en dan verder luistert naar wat ze hem zegt over waarom hij zo moeilijk doet 'simply and like I said before, I am no puppet...He send for my help, so I would think it would be more then logic I would hear everything about his little plans, cause thinks can go wrong when you don't know every detail' zei hij. Wanneer er dan een jongen hun kant op komt gerend kijkt Crowley enigzins verbaasd wanneer hij hem een briefje in de handen drukt, terwijl hij het briefje las negeerde hij de man even die bij hem kwam en gaf het briefje vervolgens aan Kanta zodat zij ook wist wat de planning was, maar keert zich toch naar de man met zijn sigaar in zijn mond. 'Wow I'm honestly so not impressed' zei hij hem droogjes. 'But it appears that includes you too, cause what Haytham says you templars do, so when you look at it that way, you are more Haythams little bitch then I will ever be, atleast I'm getting something out of it...You on the other hand will be kicked out your little club when you don't do as Haytham tells you to do. So think before you open that big blabber of yours' zei hij en zijn handen uit zijn zakken haalt 'well then lets get us a convoy, cause I believe Amaro already provided the horses' vervolgde hij.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Jan 28, 2014 13:41:18 GMT
Hij keek rustig naar beide en keek naar kanta.'' niet ijn zaken, dit zijn heel goed mijn zaken.'' Sprak hij enkel tegen kanta en lachte even voor een moment.'' Jij bent een indiaan meid. Hij noemt je misschien een spanjaard, maar ik stoot daar direct doorheen want ik was zelf gevangen genomen door jou achtelijke soort. Jullie wouden mij verbranden tijdens de oorlog.'' sprak hij tegen haar en blaasde nu ook gewoon de rook van zijn sigaar in het gezcht van kanta, voor hij zijn weg naar Crowley richtte en hem aan keek.'' Oh ik ben geen Templar.'' sprak hij rustig en keek hem aan.'' Wel de beste vriend van Haytham, aangezien ik rechtonder George washington staat. Maar goed, niet de belangrijkste persoon in jou leven, wel vele goede daden gedaan.'' Sprak hij rustig en keek naar hem, terwijl hij gewoon praatte met zijn sigaar in de mond.'' En ho Haytham.. Maak je geen zorgen. Ik neem geen advies aan van wie dan ook, en ik heb het idee dat je misschien een grotere klootzak bent dan dat ik de verhalen over je heb gehoord.'' Sprak hij en blies de rook weer gewoon in de richting van Kanta, kon hem niet echt veel schelen.'' Dus ik open mijn mond wanneer ik wil en waar ik wil. Geen zorgen.'' Sprak hij rustig en keek hem aan en wuifde.'' Nou ga lekker een konvooi regelen.'' sprak hij en knikte even.'' ik moest andere zkaen regelen voor Haytham, niet echt interessant voor jou. en al helemaal niet voor jou.'' sprak hij toch met enige afschuw naar Kanta uit.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Jan 31, 2014 21:13:30 GMT
Hij wist blijkbaar niet alles, misschien was in het bos wonen toch een stuk makkelijker als dat ze had gedacht. Ze zuchtte, wat maakte het haar uit. Toen begon hij over haar 'soort' zoals hij het zo mooi aan gaf. Het zorgde voor een half grommend geluid dat uit haar keel kwam. Ze had dan weinig met de rest van de indianen, maar hij hoefde niks kwaads over haar te zeggen. Zij hoorde niet bij die menen. Toch bleef ze staan, hoorde maar half waar hij het over had, totdat hij zich tot Kanta richtte met een wat afschuw in zijn stem. Dit zorgde ervoor dat het meisje zich afzette, als ze een wapen had gehad, dan zou ze deze hebben gebruikt. Maar nu waren het haar nagels, ze waren scherp en ze haalde uit naar zijn gezicht. Als ze raakte, dan had hij er vast een paar krassen op.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Feb 1, 2014 10:30:26 GMT
Crowley keek enigzins geamuseerd naar Israel wanneer hij luistert naar zijn woorden over dat hij geen templar is en bladibladibla, het kan hem eigenlijk ook niet echt veel schelen. Het is misschien een vriendendienst zoals hij het over brengt, Crowley denkt ook dat Haytham not amused zou zijn als deze kerel het niet zou doen wat hem gevraagt word. 'Well then, isn't that a great position, be a little spy' zei hij met die lichte vermaak in zijn stem. Oh om nu te gaan vertellen dat Kanta en Israel elkaar niet mogen is wel duidelijk, al was Israel de overduidelijke aanstichter en was de reactie van Kanta..Nou ja best logisch. 'Darling not the perfect time to use those nails. You might wanted to wait until you had a nice soothing cup of earl grey, a handkerchief and a biscuit' zei hij tegen Kanta. Waarom nou die dingen vraag je je misschien af, nou heel simpel, de thee zou kalmerend moeten werken, de zakdoek voor om het bloed dat mogelijk op je vingers komt af te vegen en het koekje is, nou ja dat is gewoon een traktatie. Maar ok nu werd het tijd om toch dat konvooi te regelen en Israel regelt zijn eigen zaakjes dan maar van wat hij moet doen, al moest hij hoeren uit de brothel regelen zou het Crowley nog worst zijn, hij heeft er alleen interesse voor als het hem enigzins infecteert.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 1, 2014 11:10:17 GMT
Israel keek rustig naar kanta, en begon achteruit te deinsen toen Kanta uit begon te halen, werd, net geraakt eigenlijk, maar door zijj huidige positie liet dat enkel een paar lelijke schrammen achter, die bijna tot bloeden aanzaten, en hij pakte heel droog een zakdoek uit zijn zak te halen en keek naar haar, terwijl hij de zakdoek even over zijn wang haalde.'' Allemaal hetzelfde temprament, hoe had ik het ook anders kunnen verwachten.'' Sprak hij droog en kek naar Kant.'' Maar gelukkig met enkele maanden zijn jullie er niet langer meer. Washington is druk bezig met jullie land te kopen en te bebouwen.'' sprak hij rustig en snoof even waarna hij rustig zijn sigaar in in de mond deed en een hijs nam, om die vervolgens weer naar Kanta uit te blazen. Hij snoof even rustig en deed zijn handen op zijn rug.'' Nou ga lekker doen wat je wil doen, en ik zal eens even richting de Wright Inn.'' sprak hij rustig, '' Niets beter dan een sigaar met een koude slok bier. Maar daar zullen die indianen wel niets van begrijpen, dus inderdaad Crowley, laat haar maar lekker thee zuipen.'' Hij keek nog even naar hem voor een moment, en grijnsde even.'' Ik mag je, Crowley, je bent anders dan de meeste mensen je beschrijven.'' sprak hij nog en knikte even.'' geen brute moordenaar, met geen grijntje humor of besef. Tot nu toe heb je op mij een andere indruk gemaakt.'' sprak hij nog voor hij rustig begon te lopen rustig de Wright inn.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Feb 3, 2014 11:18:30 GMT
Kanta was niet blij met de man, hij ontweek haar te goed. Er had meer achter moeten blijven. Hetzelfde temperament? Toen zei Crowley ook nog dat het niet de juiste tijd was. Er was een tijd en een goede plaats, altijd. Dit was nu ook een goede tijd, dus waarom hun allemaal zo stom moesten reageren? Haar lichte ogen zochten houvast, maar ze kon ze nergens op plaatsen. "Denk je mij daarmee te hebben?" Vroeg ze chagrijnig, duidelijk dat ze er niet van hield om zo behandeld te worden. Als een van de indianen, ze hoorde nooit bij hen en dat zou ze ook nooit doen. Hun hadden haar in de steek gelaten en daar had ze hen nog steeds niet voor vergeven. "Zoek het uit." Beet ze naar Israel, terwijl Kanta even naar Crowley keek. Ze was niet van plan om hier te blijven, een stom plan te gaan opvolgen. Terwijl ze er niet eens iets aan had. Haar lange donkere haren hingen stijl over haar rug, ze sloeg ze over een schouder heen. Ze keek Israel na, keek toen naar Crowley. Waar kon ze naartoe als ze hier weg wilde? Maar ze hield haar mond, wat kon ze anders doen? Ze ging hem niet vertellen dat ze weg wilde, dat was alles behalve slim namelijk.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Mar 30, 2014 16:53:45 GMT
'Well perhaps if you girls are quite finished bickering, who knows we might get somewhere' zei hij droogjes waarbij hij zijn handen ondertussen weer in zijn zakken had gestoken. Hij luisterde ondertussen nog wel naar het heen en weer gepraat tussen Kanta en Israel, tot Israel aangeeft dat hij terug naar The Wright Inn gaat en daarvoor had aangegeven dat hij hem wel mocht. 'Yeah I really like myself too' zei hij hem dan nog. Ok dus ze hadden al de konvooi geregeld, misschien moesten ze daarom dan ook maar het voorbeeld gaan volgen van Israel. 'Well love it seems everything is set for the great plan, what do you say to go back and tell the good news to your new boyfriend' zei hij tegen Kanta en met new boyfriend doelt Crowley uiteraad op Haytham.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Apr 17, 2014 16:46:53 GMT
Ze keek naar Crowley, zuchtte dan ook. Hij had ergens misschien wel gelijk. Oke, wat gezellig om iemand zo buiten te sluiten. Dacht ze geïrriteerd in zichzelf, maar ze zei niks. Als hij zo blij was dat ze het zo goed konden vinden. Dan deden ze dat maar. Niemand leek op dit moment erg aardig te doen en zoals ze ook niet bij de indianen paste, leek dat ook niet hier te zijn. Ergens had ze gehoopt dat ze hier beter tussen kon komen, maar blijkbaar was dat ook niet helemaal het geval. Fijn, ze ging laten zien wat ze kon. Ze ging wel het stomme plan mee opvolgen en hen laten zien wat ze in huis had. Toen vroeg Crowley iets over haar vriend... Even fronste ze en keek hem toen verbaasd aan. "Nee." Zei ze hem rustig. "Geen vriend, ik ben hier enkel omdat ze mensen nodig hebben." Blufte ze zichzelf er een beetje doorheen. Maar liep toen de kant uit waar Israel op ging. "Kom op dan." Zei ze hem rustig, duidelijk dat ze dit sowieso nu af ging maken. Daarna kon ze nog kijken wat ze zou gaan doen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Apr 17, 2014 20:25:46 GMT
Israel liep aardig stevig door, en keek hen nog even van achteren aan. Hij stopte voor de deur van de wright inn, keek nog even om zich heen en praatte even met een mannetje die bij hem kwam.'' Do you know what you idots do? you fight, you die, and your name will be remembered.'' sprak hij haast hard tegen de jongeman die duidelijk een soldaat was. Hij nam de sigar even uit zijn mond, en keek hem aan.'' Go tot Bunker hill, keep the English army at a Distance, put someone in command, i will be there this evenong.'' sprak hij en nu keek Israel nog kort naar Crowley en kanta, al viel er op Crowley een geamuseerde blik, en al snel naar kanta weer diezelfde vernietigende blik, voor hij naar binnen liep.
|
|