Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Nov 21, 2013 16:59:29 GMT
Het duurde even voordat ze weer op adem was gekomen en ergens baalde ze ervan dat ze was gevallen. Maar dat niet alleen, het deed gewoon te zeer. Langzaam liep ze naar de rand en zuchtte, haar ledematen deden pijn en met een geïrriteerde blik keek ze dan ook naar Haytham. Maar ze vestigde haar ogen al snel weer op wat ze moest doen, hier naar beneden komen. Dit was iets makkelijker om te springen en dat was ook wat het meisje deed. Toen ze neerkwam hurkte ze goed door haar benen, zodat ze de klap kon opvangen. Al was het niet zo gevoelloos als normaal, ze zuchtte om vervolgens naar Haytham toe te lopen en langs hem te gaan zitten op het bankje. Ze staarde voor zich uit, wat kon ze tegen hem zeggen? Ze vond het niet heel eerlijk hoe kil hij opeens deed. Had hij werkelijk gedacht dat ze van de kerk zou springen? Ze zuchtte dan ook. "Waarom verwacht je dat iemand meteen van een kerk springt alsof het niks is?" Vroeg ze hem, maar opstond en naar haar paard liep. Je kon aan de manier van lopen zien dat ze waarschijnlijk hard gevallen was en dat het pijn deed. "We kunnen niet allemaal zo perfect zijn als jou." Zei ze sarcastisch en zichzelf op het paard trok. De vorige keer dat ze op het paard sprong, was het een stuk makkelijker geweest.
|
|
And now.. I am going to feed you your teeth.
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 22, 2013 7:30:51 GMT
hi zag haar verschijnen en hij stond bijna al direct op.'' Ah daar was je dan.'' sprak hij wat droog en keek haar aan.'' Je kon goed klimmen, dus springen kon je ook, en anders moest je het toch een keertje leren.'' sprak hij rustig en keek naar haar.'' Vallen en weer opstaan, dat is de remedie, en die remedie heb jij nu prima gehad, dacht ik zo.'' sprak hij rustig en keek naar haar terwijl hij nu ook op zijn paard steeg. Hij hoorde haar laatste woorden en daar lachte hij wel even om.'' ik weet niet waarom jij denkt dat ik perfect ben, ik heb gewoon langer getraind als jou. Ik doe dit al sinds ik 7 ben.. jij doet het sinds een uurtje. Met een paar keer spring jij ook die toren uit. Gebeurt niets, en het is een stuk minder pijnlijk.'' sprak hij enkel en spoorde zijn paard aan.'' Geloof mij, oefening baart kunst.'' Sprak hij enkel er nog over, voor hij rustig het paard over liet gaan in een drafje en richting southgate fort om vervolgens in de richting van de Frontier te gaan, want daar moesten ze toch nog door heen voor ze bij lexington kwamen.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Nov 22, 2013 8:55:24 GMT
"Als ik van die toren was gesprongen, dan had niet niet meer op kunnen staan." Zei ze en keek dan ook naar hem. Vervolgens volgde ze hem en ze rolde haar ogen, oefening baart kunst, natuurlijk is dat zo. Maar waarom zou ze het proberen als ze toch niet geholpen werd als ze viel? Dat was net als dat je niet kan zwemmen en dan in het water springt, als dan niemand je helpt, dan ga je ook sowieso dood. Maar waarom dacht hij dat ze het stukje dat hij 'perfect' was meende. Ze besloot er maar niks over te zeggen, was zijn ego ook misschien een keertje gestreeld en was hij minder vervelend. Ze voelde haar hart tegen haar ribben aan kloppen. Terwijl het toch nog af en toe pijn deed als ze teveel moest bewegen. Als hij haar dood wilde hebben door van dat gebouw af te springen, dan kon hij dat ook gewoon zeggen. Ze was benieuwd hoe laat ze er waren en hoe lang het nog zou duren, het was niet zo dat ze Haytham zo vervelend vond dat ze er al wilde zijn. Maar normaal had ze iets meer indeling van haar tijd. Als ze moe was, dan kon ze gewoon een dutje doen. Maar ze hield haar mond, wist ergens ook wel dat hij er niet van hield als ze teveel vragen stelde en hield haar mond op dit moment dan ook.
|
|