And now.. I am going to feed you your teeth.
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 22, 2013 9:19:52 GMT
Hij keek naar kanta en lachte toch even.'' je kon heus wel opstaan, zolang de maar in de hooiberg was geland. Ik leef toch ook nog.'' sprak hij rustig en reed rustig de bosrijke omgeving in, en keek naar haar.'' Ik ga het je nog wel leren Kanta, ik moet johnson en zo het ook nog leren, dus het komt wel goed.'' sprak hij rustig en keek haar aan.'' Dit was gewoon een goede les, onthoud het zo maar. Binnenkort beginnen we gewoon met een huis. Stuk lager. Misschien the green dragon zijn dak zelf. Hoe je niet te klimmen, met een trappetje kom je dan op het dak, hoef je alleen te springen.'' sprak hij rustig en zuchtte even voor een moment.'' gaat het nu een beetje met je? dan doen we even een gallopje, anders duurt het nog te lang voor we er zijn.'' Sprak hij rustig en keek haar aan.'' en ik neem aan dat jij nog wel even wil rusten voordat we beginnen met de actie vanavond, tenminste dat lijkt mij zeer logisch.'' sprak hij.'' ik verlang ook nog even naar een biertje van the Wright in Lexington. Die zijn ontzettend goed, al zijn er altijd heel veel redcoats. Dat is een namelijk, en een gevecht is waarschijnlijk niet onvermijdbaar, als ik daar binnen wandel.'' even moest hij weer aan Ziio denken, hoe hij met haar daar naar binnen wandelde, toen ze elkaar net ontmoet hadden. Hoe hij dacht dat zij het probleem zou zijn, maar uiteindelijk bleek het juist andersom.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Nov 22, 2013 10:18:56 GMT
Snapte hij niet dat ze juist bedoelde dat ze niet in die hooiberg zou zijn gevallen? Ze zei maar niks, terwijl ze voor zich uit bleef kijken. Toch snapte ze niet waarom ze dit moest leren, ja om te vluchten. Dat wilde dus zeggen dat je behoorlijk in gevaar kon komen? Ach, ze had toch niks te beleven in het bos en het kon geen kwaad om eens wat anders te doen. Ze keek verbaasd op toen hij vroeg of het weer met haar ging, maar natuurlijk was dat omdat er iets moest gebeuren in zijn voordeel. Toch verbaasde het haar dat hij het niet gewoon zei. Toen hij het had over rusten, haalde ze haar schouders op. Ze kon wel iets hebben. Ze was ooit met haar dommigheid bij een beer terecht gekomen en had drie grote littekens over de zijkant van haar lichaam lopen die net bij haar navel stopte. Dat was namelijk erger als dit. "Als dat betekend dat er iemand vermoord mag worden. Dan wil ik mee." Ze had zin om te vechten en ze had ook geen idee waar dat vandaan kwam. Dan kon ze misschien haar eigen pijn wat verdragen. "Het gaat wel." Zei ze rustig en spoorde haar paard aan om in galop te gaan. Haytham zal vast hetzelfde doen en ze zou hem dan ook volgen.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 25, 2013 5:59:09 GMT
Hij keek rustig naar haar.'' vanavond. Vanavond mogen er doden gaan vallen kant, in de kroeg ben ik bang van niet, ik dood geen burgers.'' sprak hij rustig en keek haaar aan.'' maar die vechtlust is goed, houd die vast.'' Sprak hij en galloppeerde nu ook rustig aan terwijl hij naar de nog half besneeuwde bossen keek, de winter was iets waar Haytham nooit echt iets mee had, hij had toch liever de lente en de zomer. Hij zuchtte even en keek naar KAnta.'' Zeg Kanta, ik ben nieuwsgierig. VErtel eens wat meer over jezelf. Ik weet je naam, en ik weet dat je niet in een stam woont, maar verder weet ik zo ontzettend weinig van je. Ik heb graag dat ik altijd wat meer weet over degene waarmee ik samenwerk. Nu weet ik dat ik bij Crowley er weinig uit zal gaan kunnen vissen, die kerel is zo gad als een aal, maar jij lijkt me niet het type.'' sprak hij rustig.'' In ruil daarvoor krijg je ook een stukje van mijn levensverhaal, over een generaal, die je missschien wel hebt gekend, hij viel veel indianen zoals jij lastig. Zijn naam was Braddock.''
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Nov 25, 2013 12:54:16 GMT
De vechtlust was goed? Ze had gewoon iets nodig om haar pijn ergens anders op te kunnen richten. Ze zuchtte dan ook en keek voor zich uit. De sneeuw gaf altijd iets speciaals met zich mee. Het zag er altijd mooi uit, al hield ze niet altijd van de kou. Ze hoorde haar naam, keek naar hem op en het verbaasde haar dat hij degene was die iets vroeg. Hij wilde wat meer weten van degene waarmee hij samenwerkt? Ze slikte, wat moest ze zeggen? Eerlijk dat ze uit de stam was gezet door hoe ze eruit zag? Dat was misschien ook niet nodig. "Ik ben opgegroeid bij een oudere vrouw, zij heeft me geleerd te overleven en wat het inhield om buiten een stam te wonen." Zo begon ze haar verhaal en ze wist niet hoe ze precies het verhaal verder moest doen. "Ze was overleden toen ik twaalf was en toen heb ik tot nu voor mezelf gezorgd. Als ik een voet in de stad deed, werd ik vreemd aangekeken en lieten ze erg blijken dat ze me weg wilde hebben. Een stam was ook niet echt die me met open armen ontvingen." Ze haalde haar schouders op, waarna ze naar hem keek. Een man die indianen lastig viel? "Maar wat deed die man dan?" Vroeg ze toen nieuwsgierig.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 25, 2013 13:23:08 GMT
Hij keek naar haar en keek even rustig terwijl hij lusiterde en slikte even terwijl hij verderop een appelboom zag.'' We stoppen daar even. even een appel pakken, en even pauze, voor we verder trekken.'" Sprak hij rustig na haar verhaal, maar was wel geboeid geweest tijdens haar vertellen.'' Je hebt een rot leventje gehad tot nu toe dus. Ik kan begrijpen hoe je bent zoals je nu bent Kanta.'' Sprak hij rustig en steeg af bij de boom, en keek haar aan.'' maar goed.. braddock..(spoiler alert xD) Ik heb vroeger in de slag bij hoop op zoom samen met Braddock gevochten, waarna wij de rivier over moesten. Braddock weigerde een man en zijn gezin mee te nemen en vermoordde ze, voordat ze überhaupt met ons mee konden gaan. Ik heb het hem nooit vergeven, en heb hem 20 jaar geleden weer ontmoet hier in Boston. Het was niet dezelfde Braddock als eerder, hij stond in commando van het slaven regime, en die slaven bestonden voornamelijk uit indianen. Hij kocht land op, land van stammen, en brandde onder commando van George Washington vele dorpen af.'' vertelde hij rustig. Tot dat ik een keer een fort aan viel en daar de slaven bevrijdde. Ik ontmoette.. gods ziio.. diio.. nee het was Ziio...'' sprak hij knikkend en keek haar aan. een indiaan, net zoals jij. Geweldige vrouw, en zij vertelde me meer over Braddock, wat hij deed en samen hebben ij zijn plannen ontdekt. Indianen uitroeien. Tja ik ben geen slecht mens, en heb zijj troepen gestopt, en Braddock zelf. Die ligt ergens onder de grond nu.''
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Nov 25, 2013 14:41:54 GMT
"Ik ben geen ander leven gewend, dus een rot leven is het ook niet helemaal geweest." Zei ze hem dan eerlijk, nu snapte hij dat ze was zoals ze was? Dat was erg aardig van hem, maar wist niet of dat erg positieve bedoelingen had. Ze luisterde naar zijn verhaal, het ging weer over Ziio, waardoor ze in de gaten kreeg dat hij nog ergens hoop had. Ze wist niet met volle honderd procent zeker of de vrouw dood was, maar zover ze wist was het dorp afgebrand. Toch hield ze verder haar mond erover, dadelijk zei ze iets wat niet waar was. "Ik vind je ook geen type om Indianen te bevrijden en op een reddingsmissie te gaan voor goedheid." Ze keek naar de appelboom en stapte af. Ze streelde even over de hals van het dier. "Maar blijkbaar heb ik het fout." Meldde ze hem daarna, met een flauwe glimlach keek ze dan ook naar Haytham om daarna een zucht te slaken. Haar lichaam was weer iets beter en haar level van enthousiasme was wat gedaald doordat ze zo hard gevallen was en ze ook nog eens haar verhaal moest vertellen.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 25, 2013 18:46:33 GMT
Hij zuchtte even.'" een rot leven is ook een leven, vanuit welk oogpunt je het ook bekijkt.'' sprak hij rustig en keek even rond, terwijl hij een groep paarden voorbij zag komen verderop, waardoor ayhtam zich duidelijk even verstopte.'' assassins..'' Sprak hij siisend en slikte even voor een moment. Hij keek goed en volgde hun, tot ze uit beeld waren en kwam toen weer achter e boom vandaan.aassassins.'' Zei hij nu wat harder en keek haar aan.'' ik ben nu alleen en kan niet tegen 5 man op die hetzelfde opgevoed zijn als ik.'' vertelde hij rustig en keek haar aan.'' maar misschien vind je mij niet het type, maar dan heb je me niet altijd even door. Ik heb juist respect richting de indianen toe. Maar ik denk dat dat ook komt omdat ik Ziio heb ontmoet. en overigens, toehn ik ze redde, was ik voornamelijk bezig met de praktijken van een generaal te stoppen, want ook mijn mannen lijdde eronder.''
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Nov 25, 2013 19:01:40 GMT
Kanta schrok van zijn beweging. Hij verstopte zich en Kanta bleef roerloos staan, niet wetend wat ze moest doen. Had hij er geen teken voor, als het de bedoeling was dat zij het tenminste ook deed. Assassins, ze had het goed gehoord, erg handig. Daarbij was ze niet ontzettend goed in het vechten dichtbij. Ze was goed in het handelen van haar pijl en boog. "Wat zijn ze?" Mompelde ze hard genoeg voor Haytham om te horen, maar ze zal er niet echt antwoord op verwachten. Het was uiteindelijk meer tegen zichzelf. "Dan heb ik geluk dat je haar hebt ontmoet, maar waarom ga je haar niet opzoeken?" Vroeg ze toen aan hem. Waarna ze haar hand ophief om een appel te pakken.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 26, 2013 6:32:06 GMT
Hij keek naar haar en hoorde haar vraag.'' De vijand. Assassins vechten voor vrijheid, maar hebben vroeger een veel beter doel gehad.'' Sprak hij rustig en zuchtte even.'' Laten we erop houden, dat als je eenmaal je bij ons voegt, dat je de mensen in die witte gewaden moet ontwijken, wil je niet dood gaan.'' Sprak hij rustig en zuchtte even vor een moment. Hij gad er wel antword op, niet lang omdat hij geen zin had om te onthullen dat zijn vader ook een assassin was, maar dat hij door zijn training in andere delen van Europa een Templar was geworden, tja dat vertelde hij liever niet. Hij had het niet zo graag over zijn jeugd. Hij hoorde haar vraag en zuchtte.'' weet je, ik heb mezelf vaak afgevraagd hoe het zou zijn als ik en Ziio bij elkaar waren gebleven. Maar ik had mijn groep die ik niet in de steek kon laten. Ik had een doel, ik kon geen boomknuffelaar worden. Niet verkeerd bedoeld naar jou toe, natuurlijk.'' Sprak hij even snel tussendoor, en schudde zijn hoofd.'' maar nu is het te lang geleden. Ik heb Ziio voor het laatste 20 jaar geleden gezien. Onze eerste date en vrijpartij was ook direct de laatste. Ik kon gewoon niet bij haar blijven.''
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Nov 26, 2013 17:01:23 GMT
Ze keek naar hem, ze moest die mensen dus ontwijken? Dat moest vast niet zo'n groot probleem zijn... Haar lichte ogen keken weer even naar de appelboom en daarna even naar Haytham. "Niet iedere indiaan is een bomenknuffelaar." Ze haalde haar schouders op, zij wilde juist weg uit het bos. Niet omdat ze niet kon overleven, maar omdat ze er teveel pijn aan over had gehouden. Ze wilde ergens anders zijn en de stad was het enige wat ze kon bedenken. Nu had ze daar ook eindelijk een kans voor, een kans dat ze misschien in de stad kon verblijven. Die gedachte zorgde voor een kleine glimlach, waarna ze nog een appel uit de boom haalde. Ze liep naar Haytham om hem er een aan te reiken. "Geen kinderen dan?" Vroeg ze hem rustig, ze vroeg zich af hoe oud hij eigenlijk wel niet was. Maar dat was iets wat ze hem nog net niet ging vragen.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 27, 2013 7:35:01 GMT
Hij keek naar haar en knikte even op haar opmerking."Dat klopt ook wel, en ik weet dat je gelijk hebt." Sprak hij serieus en keek naar de blauwe lucht die langzaam dicht begon te trekken en nam dankbaar de appel aan." Bedankt." Sprak hij daar dan ook op en zuchtte even een moment terwijl hij slikte en even naar haar keek. " We moeten wel spoedig verder. Het lijkt nog even te gaan sneeuwen zometeen. En ik kan niet in schatten hoe erg het zal gaan. En met een sneeuwstorm wil je niet door de frontier reizen. " Hij ontweek even haar vraag, maar kwam er toch nog even op terug en schudde zijn hoofd, doordat hij natuurlijk niet wist dat Connor bestond." Nee, ik heb geen kinderen. Naast Ziio ook geen relaties gehad ook eigenlijk."
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Nov 27, 2013 10:52:20 GMT
Hij wist toch dat niet andere indianen zo waren? Dat viel haar weer mee, ze wist namelijk niet hoeveel hij werkelijk van indianen wist. Ook al deed hij niet negatief over ze. Ze konden toch niet altijd handig zijn als ze in een stam woonde. Zelf vroeg ze zich af wie haar moeder en vader was, maar daar zei ze verder niks over. Ze glimlachte toen hij haar bedankte voor de appel. Waarna ze er zelf toch ook nog een voor onderweg uit de boom trok. Daarna stapte ze op het paard, ze moesten spoedig verder en dan konden ze maar beter snel gaan. Ze nam een hap van de appel om daarna naar hem te kijken. Het verbaasde haar bijna dat hij geen.. verloofde? Zo noemde ze dat toch? Had gehad, ze wist niet waarom ze het raar vond, maar ze had ergens verwacht dat hij een vrouw had en kinderen. Niet dat het haar verder uitmaakte, ze had het idee dat zijzelf ook niet echt een leuke man zou kunnen vinden.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 27, 2013 11:17:33 GMT
Hij kreeg geen opmerking meer van haar, en misschien was hij daar ook wel blij mee, toch was de stilte ook niet iets waar haytham heel veel om gaf, ook al werkte hij al zijn hele leven in de schaduw. Hij zuchtte even en keek even om zich heen. Het water in de verte lag er kalmpjes bij, en echt prettig voelde het niet, storm was zeker op komst. Hij nam een hap van de appel en voerde de rest aan zijn paard, waarna hij ook rustig op steeg en naar kanta keek." Heb jij al een vriend gehad? Een man?" Vroeg hij ook maar om de stilte te verbreken, want een te lange stilte kon fijn zijn, en was zeker goed voor de concentratie van Haytham, maar tot nu toe leek kanta de stilte niet echt op te willen zoeken, dus knoopte hij het gesprek maar verder aan.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Nov 27, 2013 11:47:57 GMT
Kanta was blij dat hij eindelijk op zijn paard klom, al deed haar lichaam nog wat zeurderig. De grootste pijn was weg op dit moment en dat was een opluchting voor haar. Ze keek verbaasd om naar Haytham, ze dacht dat hij niet zo hield van vragen en ergens dacht ze dat hij stilte fijn vond. Maar hij zei iets, of ze een vriend had of een man. Ze zuchtte, hoe graag ze het misschien had gehad. Iemand waar ze wat meer om gaf, waardoor ze niet alleen was. Het was er niet, ze werd als raar beschouwd en als er ook maar iemand met haar om ging, werd deze uitgelachen. Want zij was vreemd, ze was een halfbloed volgens iedereen en dat mocht niet. Ze sloeg haar ogen neer bij die vraag en schudde haar hoofd. "Nee, nooit gehad." Zei ze enkel, liet de stilte vallen op dit moment. Ze had het nog nooit gedaan en ook al had ze er soms naar verlangd, het was nu toch iets waar ze niks aan had. Dus ze had het weggeduwd, ze was wel eens aan de rand van de stad in een boom gaan zitten om te kijken naar jongens. Maar zodra ze ook maar een voet op de stenen deed, werd ze raar aangekeken en het liefst weggejaagd. "Zoals ik zei, geen stam en in de stad mag ik ook niet komen." Zei ze en haar schouders ophaalde. Al vond ze het iets erger als dat ze zichzelf voordeed, niet omdat ze het graag wilde doen. Maar voornamelijk onaantrekkelijk, ze voelde zich er onaantrekkelijk door. "Waarom heb jij geen vrouw gehad? Je hebt voldoende keus." Ze wilde het vooral niet over zichzelf hebben, het voelde vreemd en ze merkte dat ze nogal een vreemd leven had gehad.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 28, 2013 6:22:13 GMT
Hij keek naar haar en zuchtte even voor een moment.'' Dat spijt me voor je. Je lijkt mij een talentvolle vrouw, zoals ik je nu al ontdekt heb van binnen, en qua je abiliteiten.'' sprak hij rustig en snoof even voor een momet, doordat zijn neus door de kou iets aan het lopen was geraakt. Hij hoorde haar vraag en schraapte even zijn keel.'' Er is een ding wat je moet weten, Kanta, ik ben geboren in de asassins orde vroeger. Mijn vader, Edward Kenway was een piraat, en een behoorlijke goede assassin. Helaas werd hij vermoord toen ik nog jong was, in mijn eigen huis.'' vertelde hij achtjes.'' ik genoot van mijn opleiding in oost Europa, en werd een verdomd goede Assassin. Maar ik voelde me niet thuis tussen hun allen, en werd benaderd door andere mensen, en werd een tempelier, toen ik terug kwam in london.'' Hij stopte even zijn verhaal en kee naar zijn hand waar zijn hidden blade zat, waar nog steed eeen gebroken teken zat van the brotherhood, maar die was restig en eigenlijk haast niet meer te herkennen.'' Ik begon met werken voor de tempeliers, en de orde werd mijn leven. Tot ik 23 jaar geleden deze kant op kwam, omdat de Tempeliers een nieuwe toekomst en nieuwe grond.'' vertelde hij en keek haar aan.'' IK heb gewoon nooit de tijd gehad voor een gezin, aangezien dit mijn leven is. Niets anders. Daarom verliet ik Ziio ook onder andere, de rode was te belangrijk voor mij, en Ziio wou niet mee, die wou bij haar volk blijven.''
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Nov 28, 2013 12:28:47 GMT
Ze wist niet of ze het werkelijk zo erg vond, het was niet dat wat ze erg vond in ieder geval. Al had ze het niet erg gevonden om het te doen of het niet erg gevonden als iemand haar zag staan. Maar dat was nu eenmaal zo, ze fronste bij zijn woorden. Wist niet precies wat hij ermee bedoelde en als het een compliment moest voorstellen, dan kwam het zo in ieder geval niet helemaal bij Kanta over. Niet dat het veel uitmaakte, het meisje wist namelijk niet zoveel af van het sociale gebied. Ze luisterde naar zijn woorden, was er verbaasd over dat hij blijkbaar hoorde bij de andere groep. Ze vroeg zich ergens af waarom hij zichzelf niet 'thuis' voelde bij hen. Maar ze had al wel iets geleerd van het korte avontuur in de stad en bij Haytham. Niet teveel vragen, je kon nog wel eens te diep graven en dan waren er mensen boos. Al viel het bij Haytham nog wel mee. Ze luisterde verder en glimlachte flauw. "Niet slim van haar." Zei ze toen hij klaar was met zijn verhaal. Niet omdat ze Haytham nu zo leuk vond, maar omdat ze weer naar het bos was gegaan. Kanta zou hoe dan ook voor de stad kiezen, daar had je huizen en vooral in de winter was dat vast een stuk warmer als buiten. Daarbij moest Kanta het ook alleen overleven en had ze niet de hulp van andere waar ze op kon steunen. "Dan had ze vast een belangrijke stam." Dit zei ze iets afwezig, misschien ergens wat treurig. Ze had als klein kindje zo vaak gevraagd of ze erbij mocht en waarom ze niet in de stam mocht. Dat Kanta ergens warmte en familie mistte.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Dec 3, 2013 6:00:28 GMT
Haytham keek rustig om zich heen terwijl hij haar woorden hoorde maar in eerste instantie stil bleef.'' ach, het is al 20 jaar geleden zo'n beetje.'' sprak hij en haalde zijn schouders op.'' Ik leef voor de orde, en dat laat mij doorgaan.'' sprak hij enkel en knikte toen.'' Kom op, in minder dan een uurtje kunnen we in Lexington zijn, en ik wil eigenlijk wel een van de eerste bij de Wright inn zijn, voor dat charles en de anderen daar zijn.'' Sprak hij rustig en keek naar haar.'' Dat lijkt mij wel wel het handigste moet ik eerlijk zeggen.'' sprak hij rustig en sloot zijn ogen voor een moment, waarna hij een andere kant op keek. Haytham praatte niet graag over zijn gevoelens en verleden, en nu had hij het toch gedaan. Dus je merkte nu ook dat haytham het aan het ontwijken was, en ergens anders over begon.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Dec 4, 2013 12:33:52 GMT
Ze glimlachte naar hem, ergens begreep ze het wel. Zelf had ze ook niet de behoefte om iemand te hebben, ze voelde zichzelf er misschien niet goed genoeg voor. "Je wil er als eerste zijn? Dan zul je toch echt wat beter je best moeten doen." Ze grijnsde naar hem en spoorde het paard aan om in een galop te gaan. Zo snel als ze kon, tussen de bomen door. Dat hij werkelijk aan het ontwijken was had ze niet eens door, wat dat betreft was ze niet eens bezig met dingen zoals sociale contacten en het viel haar mee dat ze zo rustig kon zijn bij hem. Natuurlijk bleef ze haar vreemde streken nog houden en ook al wist ze niet helemaal waar ze naartoe moest, ze bleef gewoon de kant op gaan waar ze steeds naartoe gingen.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Jan 4, 2014 9:33:39 GMT
Hij merkte dat ze harder ging en er een wedstrijdje van begon te maken. Hij zuchtte, vond het enigszins kinderachtig, waardoor hij wel aan galoppeerde maar niet zo deed als Kanta nu deed, en gewoon rustig op het pad bleef rijden en haar ook niet echt competitie gaf eigenlijk. Nee veel zin had Haytham daar niet in eigenlijk, en dat zou hij haar ook wel duidelijk laten merken. Eigenlijk zpu je kunnen zeggen dat haytham niet bepaald het pret beest was."oh this is rich." Sprak hij ook mompelend nu, nu hij zag dat zij er wel plezier in leek te hebben, maar hij hsd dat simpelweg gewoom niet, hij vond dit niet heel leuk ofzo, sterker nog, momenteel vond hij haar iets een wat klein kind.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Jan 4, 2014 18:14:07 GMT
Ze merkte dat hij niet meedeed en dit zorgde bij Kanta voor een zucht. Haar ogen sloeg ze neer en liet het paard iets afremmen, zorgde ervoor dat Haytham weer voor zou zijn. Dan zou ze hem wel netjes volgen. Had ze eindelijk weer contact met mensen, was het met iemand die helemaal niks leuk leek te vinden. Wat verwachtte hij? Dat iedereen zo saai was als hem…. Weer een zucht, natuurlijk werd dit een gezellige dag. Ze wilde haar mond open doen, maar besloot dit niet te doen. Ze had dan sowieso langs hem moeten rijden en ze had geen zin om op dit moment meer moeite te moeten doen.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Jan 4, 2014 21:17:01 GMT
Haytham keek even naar haar en schudde even zijn hoofd.'' Sorry dat ik niet kinderlijk ben, maar zo ben ik nu eenmaal.'' sprak hij wat bot naar haar uit, botter dan hij het bedoelde eigenlijk. Hij lette weer in de weg en zag verderop Lexington al liggen, ze waren er nu bijna dus, en ergens was Haytham daar ook blij mee, dan kon hij eindelijk van deze knol af. Hij had het gewoon even gezien, dat rijden door de bossen heen eigenlijk. Hij sloot even zijn ogen, waarna hij om zich heen keek en toen weer naar kant.'' We zijn er bijna, het lijkt me slim de rest per voet te doen, ik wil niet teveel aandacht trekken.''
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Jan 5, 2014 14:33:58 GMT
"Kinderlijk?" Ze keek hem met een frons aan, hij vond alles kinderlijk als het niet in zijn straatje paste. "Plezier maken is iets anders als kinderlijk." Siste ze hem boos toe. Hij zei dat ze dit beter te voet konden doen en Kanta liet haar paard dan ook stoppen om er af te stappen. Ze keek met haar groene ogen om zich heen en vervolgens begon ze te lopen, ze zag vanzelf wel of hij mee kwam. Als hij haar werkelijk zo kinderlijk vond, dan kon hij opdonderen. Ze had geen zin in gezeur van iemand die dacht dat hij perfect was. Want zo zag Kanta hem, iemand die dacht dat alles wat hij niet had geleerd. Meteen een stomme benaming moest krijgen, ze beet haar kaken op elkaar. Dit ging nog leuk worden en als hij het echt te bond ging maken, dan kon ze altijd gaan.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Jan 6, 2014 12:43:14 GMT
Haytham keek naar haar, maar negeerde het maar een beetje en slaakte een zucht. Hij liet zijn paard gewoon los, die direct weg liep een andere kant op, maar dat kon Haytham Duidelijk niets schelen. Hij slikte even terwijl hij achter haar aan liep, al wel rustig, en daardoor keken de beweoners ook meer naar haar dan naar hem. Hij keek harstikke serieus, terwijl hij het dorp Lexington langzaam binnen begon te wandelen, op de Inn af, daar waar Charles en de anderen ook naar toe zouden komen. Hij zag Hickey al wel verderop staan, en knikte even naar hem, waarna die zich al bij hun begon te voegen.'' Zoek Charles lee en de anderen, en breng ze naar de Wright inn.'' sprak hij tegen hem en hij knikte even.'' Prima.'' Sprak Hickey toch wat nors, die had gewoon zin in bier, en vrouwen, en ook niets anders.'' Kanta.'' sprak hij even en keek naar haar.'' Ik zou graag willen dat jij Crowley even ontvangt, aangezien jullie beide niet echt in de orde zitten.'' sprak hij rustig, maar liep zelf door, niemand sprak hem snel tegen, en daardoor liep hij verder naar the Wright inn.
|
|