And you're...well, I'm sure you have wonderful personality, dear
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Dec 1, 2013 15:21:34 GMT
Gabrieli Auditore
Gabrieli grijnsde lichtjes om de woorden van zijn moeder, want Horatio was inderdaad een vreemd dier, maar dat vond hij ook zo leuk aan zijn paard. Dat het een goed luisterend dier was met wat vreemde trekjes. Een slecht luisterend paard die de helft van de tijd humeurig is, hoe kun je daar nou echt mee overweg, ach er zijn vast wel mensen die het kunnen, het zou Gabrieli echter alleen maar nerveus maken. 'Ik heb hem al vroeg in de o.ochtend llaten werken' zei hij waarbij tussendoor zijn hoofd weer sepastisch naar links ging 'nu verdient hij zijn rust voor een middagje' glimlachte hij vervolgens tegen zijn moeder. Hij liep toen met Horatio weer terug naar de weide aangezien hij hem daar nog maar net had ingezet voor hij zijn ontsnapping maakte, dus hij mocht nog wel even wat langer lekker uitwaaien. Nadat hij Horatio weer op de weide had gezet haalt Gabrieli een stukje appel op die hij in stukjes had gesneden en geeft Horatio er drie stukjes van.
Clara Oswald
Clara was met de boot gekomen zodat ze haar kleine Italiaanse scootertje mee kon nemen. Ze parkeerde het ding ergens neer zodat het niet in de weg stond en zette vervolgens haar helm af waarop ze om zich heen keek, ja dit moest toch wel de juiste plek zijn en ze keek naar de foto die ze bij de brief had gekregen. Ze stapte af en deed haar helm in de zadel en deed vervolgens haar scooter op het slot. Ok nu moest ze iemand vinden die haar een beetje wegwijs kon maken en die haar kon voorstellen aan haar merrie Chito, ze was benieuwd hoe groot het dier was en of ze een krukje nodig had om erop te komen, ja Clara is ook maar 1.57.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Dec 1, 2013 15:58:58 GMT
Rhyme
Ze volgde hem met een glimlach en hoorde zijn naam. "Ik western, maar dat had je natuurlijk al kunnen voorspellen." Zei ze en om zich heen keek. Het was hier prachtig en ergens vond ze het veel te leuk dat ze hier dan ook mocht zijn. Haar grijze ogen keken vrolijk rond en dat was ook iets wat het meisje vaak was, ze was vaak vrolijk en vond omgaan met mensen dan ook erg leuk. Vanavond kwamen haar koffers aan en dan kon ze deze op haar kamer zetten. "Ben je hier al lang, David?" Vroeg ze toen geïnteresseerd. "Als je het niet erg vind om daar iets over te vertellen natuurlijk." Zei ze vluchtig, sommige mensen konden het namelijk behoorlijk vervelend vinden als je iets vroeg.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 2, 2013 10:52:30 GMT
Petruccio & vieri auditore
Rustig keek hij naar zijn zoontje om hem eenbeetje in de gaten te houden, maar hij had het jongetje niet heel veel meer te leren op de shetlander, het was echt een jong talentje, net zoals eigenlijk al zijn kinderen. Het enige wat hij nog hoopte dat zijn kinderen internationaal gingen, of nou ja die hoop had hij op Cinzia gezet, want Gabrieli kon moeilijk internationaal gan door zijn tourette, en dat vond hij wel jammer, moest hij eerlijk zeggen. Hij zuchtte even vooor een moment en keek rustig naar de ruin van zijn dochter.'' Hij heeft gewoon nog veel pit cinzia, doe er wat mee.'' Sprak hij rustig en keek weer weer even naar Vieri.'' Vieri, dan ga je nu rustig weer over in stap, en dan bij a wend je af, en kom je hier even bij papa stil staan.'' sprak hij rustig en keek naar cinzia.'' Cinzia, kun jij zometeen als je klaar bent met chopin weer even terug komen, ik wil eigenlijk een klein beetje gaan springen met hem en Jordy, maar ik moet even daarvoor een extra hulp hebben.''
David Tennant
Hij keek even om en glimlachte kort naar haar.'' ja dat had ik wel verwacht, want becky is beleerd in western, al blinkt ze ook wel uit in dressuur, ze heeft goede bewegingen.'' Sprak hij rustig en glimlachte even voor een moment, terwijl hij de hengstenstallen rustig in liep.'' Ik ben hier nu al 5 jaar, maar ben een tijdje uit de running geweest.'' sprak hij en zwalkte rustig verder op zijn kunstbeen, dat viel ontzettend op waarschijnlijk voor haar, maar hij zou haar niet vertellen over zijn ongeluk, daar was hij nog net te gesloten voor. Ja Petruccio was een grote steun voor hem geweest toen hij het ongeluk had gehad, en daar was hij blij mee. Deze familie was echt bijna zijn familie, al was dat natuurlijk niet zo.'' Nou dit zijn de hengstenstallen, hier staan in feite alle hengsten. hier rechts is een binnenbak, en zoals je ziet is petruccio, de eigenaar daar nu bezig met zijn twee kinderen, waarschijnlijk geeft hij les.'' Sprak hij rustig en keek kort naar de kleine shetlander die voorbij reed met het jongetje erop, een mooi gezicht, vond hij altijd. ijn blik ging daarna weer over de stallen heen, en echt bijna alle stallen waren zo goed als leeg, behalve Roven en zijn eigen paard.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 2, 2013 19:17:24 GMT
Cinzia Auditore
Ze keek naar haar vader en aaide de ruin even over izjn hals toen hij weer rustig was. Ze wist dat haar vader een grote hoop op haar gevestigd had, maar hij kon vergeten dat zij ooit met eender welk paard ging springen. Ze was één keer gevallen en sinds dan had ze het enkel nog mar voor dressuur, en soms even op western. Ze leunde wat voorover en ging op de hals van de ruin hangen nu hij toch netjes doorstapte. "Een dressuurpaard heeft weinig pit nodig, een springpaard heeft dat nodig. Chopin is geen springpaard." Zei ze rustig en klopte de ruin op zijn hals. "En dat hij die pit dan maar houd voor mijn wedstrijd dit weekend." Zei ze zacht en glimlachte even. "He Chopie, we gaan dat goed doen he." Glimlachte ze naar haar paard die brieste en zijn hals strekte. Ze glimlachte en stapte rustig wat verder tot aan haar vader en stapte daar af. Ze hoorde haar vader en knikte weer even. "Is goed hoor. Ik zet Chopin wel even onder het solarium zetten zodat hij verder droogt. Ik ben zo terug." Zei ze rustig. Ze gaf een kus op zijn wang en stapte dan rustig de bak uit met Chopin. Zadelde hem af en zette hem rustig onder het solarium. "Ben zo terug jongen." Ze gaf de ruin een kus op de neus en liep dan weer naar de bak waar haar vader was. "Zo." Zei ze rustig.
Celia Auditore
Ze glimlachte nog even naar haar zoon en glimlachte even. Ze kon niet vaak genoeg zeggen hoeveel ze van haar kinderen hield, ook al had Gabrieli dan tourette, het paste ergens wel bij hem. "Dan is het goed lieverd." Zei ze rustig tegen haar zoon. "Ik heb er niets van gemerkt, ik lag nog te slapen." Zuchtte ze en hoorde haar merrie luid hinniken en tegen de staldeur trappen. Ja hoor, Sara was ook weer wakker. Ze liep nog even met Gabrieli mee naar de weide en keek naar Horatio. Het was ook wel een prachtige hengst om te zien, en ze wist dat als de tijd er was, dat ze haar merrie ook wel zou laten dekken. Ze hoorde weer een hinnik en keek even naar het stallencomplex. "Ik ga maar aan het werk, anders mag ik weer een nieuwe stal kopen voor Sarah." Zei ze rustig tegen hem. Ze wreef even over zijn rug en drukte een kus op zijn wang, wat ze altijd al gewend was om te doen bij haar kinderen. "Ik zie je straks wel weer Gabrieli." Glimlachte ze haar zoon toe voor ze rustig naar de stallen liep en naar haar ongeduldige merrie keek. "Gaan we weer werken?" De merrie snoof en draaide wilde rondjes in haar stal. Ze nam het dier uit de stal en zette haar vast op de poetsplaats om haar meteen grondig te borstelen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 2, 2013 19:44:39 GMT
Naam Personage: Paul Walker Leeftijd ; 22 Geslacht ; Jongen Voorkeur hengst/ Merrie , ras, beleerd/ niet beleerd, sporttak; Ras maakt niet uit, geslacht ook niet, niet beleerd maar springgericht foto/ uiterlijk ; www.deviantart.com/art/Paul-Walker-118733136extra ; Hij heeft 2 grote liefdes auto's en paarden Naam: personage: Lisa Olsson Leeftijd: 20 Geslacht: vrouw Voorkeur hengst/ Merrie , ras, beleerd/ niet beleerd, sporttak: liefst jong dresuurpaard Foto/Uiterlijk: www.deviantart.com/art/A-Girl-and-Her-Horse-I-172456158Extra: Volgens mensen heeft ze een " gave " met paarden. Niet in de zin van ze doen alles wat ze wilt of ze begrijpen elkaar uitstekend. maar meer dat ze goed de rust in een paard kan brengen, hoe wild die ook is. Volgens haar heet zo iets gewoon gedult en respect voor het dier.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Dec 5, 2013 12:12:42 GMT
Rhyme:
"Dat is erg vervelend om te horen." zei ze met een gezorgde blik. Maar ze was blij te weten dat het vast weer beter ging. Anders was hij hier op dit moment niet. Ze merkte hoe hij liep, maar was nog niet van plan om daar meteen iets over te vragen. Misschien had hij gewoon last van zijn been vandaag? Dat was iets wat goed voor kon komen. Toen hij haar de binnenbak liet zien had ze een grote lach op haar gezicht. "Ik kan niet wachten om te rijden." Gaf ze dan ook eerlijk toe. Ze zou zichzelf voor de volle honderd procent geven. Iets wat ze altijd deed, want ieder project pakte ze met beide handen aan en ze wilde altijd de beste zijn. Of althans, goede resultaten bereiken en er dan ook nog eens voor zorgen dat het paard het naar zijn of haar zin had. "Het ziet er prachtig uit, hopelijk ben ik niet teveel last?" Ze maakte zich ergens toch zorgen dat hij haar niet hele hele terrein kon laten zien met zijn been.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 5, 2013 12:24:14 GMT
David Tennant
Hij keek even naar haar en knikte.'' Je kunt denk straks al wel gaan rijden, als je toestemming hebt van petruccio. Ik zou als ik jou was als ik je het terrein heb laten ien, dat je evn naar deze bak terugloopt en hem even vraagt.'' sprak hij rustig en glimlachte kort, waarna hij rustig verder liep.'' dit is trouwens Roven, het oudste paard van stal. Heeft al veel internationale wedstrijden gereden Morgen gaat Petruccio weer naar het buitenland, voor zijn afscheidswedstrijd met Roven. Dan komt er een nieuwe hengst, die zichzelf mag bewijzen.'' sprak hij rustig en keek haar aan, waarna hij rustig even zuchtte, en zijn wandelstok pakte die even verderop stond, en haar weer aan keek.'' maak je geen zorgen om mij hoor, ik ben nog niet bejaard.'' Sprak hij rustig en glimlachte even.'' Daar verderop zit nog een solarium, diverse poetsplaatsen en een zadelkamer. Maar die zadelkamer hoef jij niet te hebben, die is vooor de hengsten hier. Tevens hebben wij 2 binnenbakken, deze hier is de grootste, en ord gebruikt voor shows en keuringen, en de kleine binnenbak bij de merrie's voornamelijk voor het trainen en rijden. Daarnaast 3 buitenbakken, 15 hectare weiland, dus genoeg plek.''
Petruccio Auditore
Hij zag haar de bak verlaten en zwaaide even naar David en het meisje, om te laten weten dat hij ze wel gezien had. Hij begon even een klein sprongetje op, gewoon laag, omdat hij eigenlijk net was begonnen met springen, en Jordy had een enorme afzet.'' ga maar even stappen Vieri, dan doen we zo even je beugeltjes iets korter.'' sprak hij rustig en zijn zoontje begon rustig te stappen, waarna hij even om keek toen zijn dochter weer de bak binnen kwam.'' heey meid.'' sprak hij rustig en glimlachte even voor een moment, waarna hij om keek.'' We hebben een nieuw meisje.'' sprak hij rustig tegen haar.'' ou jij haar straks even een kamer enzo kunnen geven? dan kan ik de vrachtwagen en alles in orde maken voor morgen.''
leonie: jou paarden: Paul waker: Catherina Sforza ( jong allround paard, nog niet beleerd overigens) Lisa Olsson: Fleurlinde C
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Dec 5, 2013 12:39:44 GMT
Rhyme:
Het meisje luisterde naar wat hij haar vertelde, over Roven en het meisje gaf het paard dan ook een aai over zijn snuit heen. Toen hij terug kwam en haar vertelde dat ze nog niet bejaard was glimlachte ze dan ook. "Dat dacht ik ook niet, je bent een frisse jongeman en ik zal zoiets nog niet eens durven denken." Je hoorde dat ze het goed bedoelde en dan ook niet helemaal serieus. Al dacht ze zeker niet dat hij een bejaarde was, het enige wat ze dacht, was dat hij dit aan zijn been al langer had als dat ze in eerste instantie dacht. Anders had je geen wandelstok, het was dus iets wat 'normaal' was bij deze man. "Natuurlijk zal ik eerst toestemming vragen." Toen hij vertelde hoeveel plek er was sloeg ze haar handen even bij elkaar zoveel! "Nee, ik moet nu meteen een paard." Grapte ze hem dan ook en ze hoopte dat hij dat dan ook wel begreep. Haar ogen probeerde zoveel mogelijk in zich op te nemen en dat lukte toch ook goed.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 5, 2013 13:57:03 GMT
Cinzia Auditore
Ze keek nog even om naar haar ruin die richting David en het nieuwe meisje zat te hinniken en zijn hoofd telkens op en neer gooide. Dat deed hij bij iedereen die hij graag zag, en Chopin mocht David duidelijk graag. Ze glimlachte even om het gedrag van de ruin en keek dan naar haar broertje en naar haar vader en knikte. "Ik zal haar zo meteen haar kamer wel wijzen. Ik zal eerst maar eens helpen met Vieri." Zei ze glimlachend en keek nog even naar de twee om en zag Chopin aan de ketting prutsen met zijn lippen om die los te krijgen, het lukte hem toch niet. Ze zuchtte. "Vreemd dier." Murmelde ze en focuste zich dan weer op haar broertje met de pony.
|
|