Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Dec 20, 2013 22:27:49 GMT
Nova:
In de bloei van haar leven? Zo voelde ze het niet, had ze niet nu ergens gezellig gezeten. Had ze haar eeuwige liefde al gevonden, althans, dat was iets wat elven hadden. Dat bleek, maar zij had er geen idee van. Haar liefde zal ze wel nooit vinden. Toen hij zei dat dit een goede plek was, steeg ze ook van haar paard en zette het dier aan een boom vast. Ze streek met haar vingers over de witte vacht van het dier. Ze fronste doen hij vroeg of ze goed bomen kon klimmen, ze wilde knikken. Maar toen hoorde ze wat hij zei. "Nee" Mompelde ze, nog steeds in gedachte over de zogenaamde 'bloei van haar leven' en dat maakte haar er niet gezelliger op. "Ik ga niet in een boom zitten" Ze ontzadelde haar paard, waarna ze naar Maliak keek. Ze liep naar een boom om daar tegenaan te gaan zitten. "Ik geloof dat ik hier ook uitermate veilig ben." Een flauw glimlachje, misschien niet eens helemaal gemeend. Ze had slaap nodig en dat merkte ze.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 21, 2013 10:05:40 GMT
Makial
Hij zuchtte even voor een moment.'' Zelf weten..'' sprak hij en pakte een paar kettingen uit zijn zadeltas, die hij aan de boom vast deed, wel aan een andere kant van haar. Het waren duidelijk kettingen waar hij zichzelf zometeen aan vast ging leggen.'' Morgenvroeg, maak me dan even los.'' Sprak hij rustig en knikte even naar haar voor een moment aarna hij naar de kettingen liep, en zijn benen, armen, en een om zijn nek neerlegde.'' De sleutel zit in de zadeltas van mijn paard.'' Sprak hij rustig en keek naar zijn paard voor een moment, die rustig aan het grazen was nu. Hij zette zijn paaard niet vast, het paard was inmiddels zo getraind dat hij op het fluitje van Makial weer verscheen, dus morgenvroeg zou het paard weer terug zijn, ook al zou het nu hier waarschijnlijk nog even rondhangen.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Dec 21, 2013 12:46:05 GMT
Nova:
Ze keek hem ongelovig aan, wat ging hij doen? Ze geloofde dan ook niet wat ze zag. "Je gaat jezelf niet vastzetten?" Vroeg ze hem vragend, verbaasde zichzelf erover dat hij dat werkelijk ging doen. Ze liep dan ook naar hem toe en ging op haar knieën voor hem zitten. Dichtbij, zodat hij haar wel wat zou kunnen doen. "Wil je mij vermoorden?" Vroeg ze aan hem, keek hem met haar blauwe ogen vragend aan. Hoe kon hij dit bij zichzelf doen? Nova snapte niet waarom hij dit eigenlijk deed in de eerste plaats.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 21, 2013 12:57:54 GMT
Maliak
Hij keek naar haar en zuchtte even.'' Ik meot wel, wil ik jou niet verwonden.'' sprak hij rustig en streek even over zijn borst heen, waarbij het gerammel van de kettingen goed te horen was, want hij had zichzelf al helemaal aan de boom vastgeketend.'' Ik slaap de afgelopen maand al steeds zo, en in de ochtend maak ik mezelf vaak los, of een van de mensen die voorbij gaan.'' sprak hij en zg hoe ze weer dichtbij kwam en keek haar aan.'' Nee, ik wil jou niet vermoorden Nova. maar ik weet dat ik het ga doen als k mezelf niet vastzet met deze kettingen. Ik kan mijn gevaarlijke kant niet controleren. Dat heb ik je al verteld.'' sprak ze kalm en keek haar aan.'' Ga maar lekker slapen. N kun je je zeker veilig voelen vannacht.''
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Dec 23, 2013 11:19:15 GMT
Nova:
Ze geloofde ergens niet dat hij haar zou verwonden. Ze zuchtte dan ook, hij sliep de afgelopen maanden zo? Zij was het er niet mee eens, ook al was het misschien goed voor hem en andere. Konden ze hem niet beter leren dat hij wist wat hij deed? "Dat heb je me ook verteld, maar we gaan ervoor zorgen dat je die wel kan controleren." Ze glimlachte, wist niet eens of het mogelijk was. Toch ging ze naast hem zitten, al wel tegen de boom aan en hun schouders raakte elkaar dan ook. trok haar benen tegen zich aan en keek voor zich uit. Ze wilde niet met iemand reizen die zichzelf niet kon controleren als het avond was. Wat als er een tijd kwam dat hij zichzelf nergens aan vast kon maken? Het was dus ook belangrijk dat hij het onder controle zou kunnen houden, als hij niemand wilde vermoorden. "Truste." Zei ze zacht en haar hoofd op haar knieën liet rusten.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 23, 2013 11:48:10 GMT
Makial
Hij keek naar haar en slikte.'' Nee Nova, niet in mijn buurt slapen.'' sprak hij en sprong direct op, waardoor de kettingen vreselijk begonnen te rammelen en zijn paard schrok en een stuk weg galoppeerde, maar die kwam morgen vroeg wel weer terug, dat wist hij. Hij bleef staan, terwijl hij de ketting aan zijn nek voelde te rekken en daardoor ging hij weer iets dichter naar de boom toe ging, maar niet in haar buurt kwam.'' Nova, ga alsjeblieft weer aan de overkant liggen.'' sprak hij zenuwachtig, en keek haar aan. Het klonk waarschijnlijk wel grappig, een demonische stem, die tevens nu ook wat zenuwachtig was. Zijn rode ogen schoten weer oranje, door de avond die aan het vallen was. Hij zou nu niet gaan slapen, niet voordat zij veilig was van hem, want dit ging straks niet goed aflopen, en ook nu begon hij weer langzaam zwart te worden, begon hij weer zichzelf te verliezen, alleen nu goed.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Dec 24, 2013 19:39:05 GMT
Nova:
Hij sprong direct op en ze zuchtte dan ook. "Weetje, angst wakkert dingen aan." Zei ze rustig en klopte op de plek waar hij net zat. "Kom terug zitten, je doet me niks. Als je dat wel bijkt te doen, zal ik niet meer hier slapen." Ze glimlachte en keek nu weer voor zich uit. Door angst werden gevoelens heftiger en kon het zijn dat je dingen anders zag en deed. Weer zei hij dat ze aan de overkant moest liggen en nu stond ze op, keek hem streng aan. Waarna ze voor hem ging staan. "Doe me dan iets aan, ik beloof dan uit je buurt te slapen. Maar de angst die je voor jezelf hebt maakt dit er allemaal niet beter op. Ik geloof niet dat je iemand pijn wilt doen." Ze wilde een van zijn handen pakken om deze tussen haar slanke vingers te houden. Gewoon om hem te laten weten dat hij niet bang hoefde te zijn. Dat zij niet bang voor hem was, al voelde ze de zenuwen wel degelijk door haar lichaam gaan.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 24, 2013 20:14:02 GMT
Maliak
Hij keek naar haar en slikte even toen hij haar hand in de zijne voelde, en een vlam trok door zijn lichaam, richting zijn hand, dat hij direct zijn hand weg trok, om haar niet te branden. Hij slikte en keek om zich heen voor een moment en was behoorlijk zenuwachtig eigenlijk, al begon hij steeds zwarter te worden, en leken de kettingen ook geen nut meer te hebben, aangezien die nu gewoon afgleden, aangezien hij een en al rook begon te worden. Hij draaide zich naar haar toe, en zijn ogen waren ook al helemaal verdwenen, je zag nu in feite alleen nog maar een man van rook, die op haar af kwam, langzaam en al. Je hoorde een lage angstaanjagende gil vanuit de bossen komen, en een witte mist dwaalde langs hem. Ja de nacht was u echt aan het vallen en het gevaar van Maliak ook..
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Dec 27, 2013 15:51:42 GMT
Nova:
Ze zuchtte, hij trok zijn hand weg. Het was alsof hij werkelijk bang was voor wat hij deed. Langzaam zag ze de kettingen van zijn polsen vallen en nu wist ze dan ook dat die dingen dus blijkbaar geen nu hadden. Maar waarom zat hij er dan iedere ochtend weer? Zoals hij haar in ieder geval vertelde, maar haar lichte ogen keken op toen ze een gil hoorde, toen keek ze naar hem. Wat moest dit voorstellen. "Wat moet je?" Vroeg ze en keek hem neutraal aan. De haartjes in haar nek stonden omhoog. Ze was bang, maar ergens voelde ze ook niet de drang om bang te zijn. Hij zou haar vast niks aandoen, toch?
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 27, 2013 17:08:40 GMT
Maliak
Hij mompelde onverstaanbare woorden, die door de nacht heen echode, en een witte geest verscheen uit de bossen, een spook, die enkel de NEcromancer kon oproepen. Geesten, dingen die al dood waren. Hij bleef onverstaanbaar door mompelen, en hoevengeklapper uit de verte vulde de lucht wua geluid. Hij verdween, althans de vorm verdween en bleef enkel rook dat zich begon rond te cirkelen en woorden leek te mompelen, die niet eens woorden leken te zijn.''Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, Ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.'' was het geen wat je kon horen als je goed luisterde, wat vertaald; '' One ring to rule them all, one ring to bind them,One ring to bring them all and in the darkness bind them.'' betekent. IEts wat natuurlijk sloeg op de ring of power, dezelfde die zijn grootvader had gedragen...
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Dec 27, 2013 18:57:53 GMT
Nova:
Ze beet haar kaken op elkaar, dit had ze niet verwacht. In gedachte riep ze zichzelf op om sterk te blijven. Angst zorgde voor verkeerde dingen, ze hield haar rug dan ook recht en ze sloeg haar armen over elkaar heen. Haar blauwe ogen keken recht voor zich uit, ze kon namelijk niet echt meer naar hem kijken. "Wat als je in een taal praat die ik wel kan verstaan?" Vroeg ze hem rustig, je kon echter wel horen dat ze niet helemaal zeker was. Ze rechtte haar rug dan ook iets. "Wat als je probeert terug te vechten Maliak, je bent daar heus nog wel ergens." Probeerde ze dan rustig, ze wilde namelijk niet bang of wanhopig over komen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 27, 2013 19:09:56 GMT
Maliak
Hij was er wel, alleen had hij zichzelf bijna volledig verloren, en zijn necromancer kant los gelaten. 7 paarden kwamen deze kant op, met ruiters, hun hoeven onder het bloed, en hun zwarte mantels verborg hun gezicht. Ze gaven een ijselijke gil naar Nova toe, en begonnen haar te omcirkelen. Maliak kon je nu niet zien, zelfs geen rook was te bekennen, helemaal verdwenen bijna, en de zeven mannen deden hun kappen af. Elven, dwergen en mensen, de zeven zwarte ruiters die de ring verenigd hadden en die nu opgeroepen waren doro Maliak, onbewust overigens, hij had zichzelf momenteel verloren. Behoorlijk, en dat kwam doordat hij enkel en alleen toch wel op Nova vertrouwde, en daardoor te rustig was geworden. Dezelfde woorden als eerder werden gesproken, dit keer enkel fluisterender, en demonischer, waarbij de wind behoorlijk ruisde.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 27, 2013 20:50:28 GMT
Naam: Quenya/ Allatar leeftijd: 3000 Ras/ soort: Tovenaar Foto/uiterlijk: Woonachtend in welke stad? : rondzwervend Extra: Ze gebruikt sinds de oorlog om de ring de naam Quenya al niet meer. Ze heeft de naam van haar echte ik aangenomen, de naam allatar, een van de twee blauwe tovenaars.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Dec 27, 2013 21:26:27 GMT
Nova:
Ze schrok op van de ruiters die aankwamen, toen begonnen ze haar te omcirkelen en ze keek dan ook naar de zwarte kappen. Ze wilde het liefst weggaan, maar ze had geen idee hoe en toen ze de kappen af deed, keek ze met haar blauwe ogen naar degene op het paard. Nova trok een zwaard, was niet van plan om zichzelf zomaar van kant te laten maken. "Maliak, als je hier nog ergens bent. dit is niet grappig!" Het laatste schreeuwde ze hard, boos, alsof ze dacht dat het misschien een grap van hem was. Alsof hij haar wilde laten zien wat hij kon. Ze liet boos haar tanden zien, als een boos dier dat zichzelf bedreigd voelde.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 27, 2013 21:44:24 GMT
Maliak
Hij luisterde niet haar haar, je zag enkel weer de zwarte schaudw voorbij suizen richting het bos, waar nu ORcs uitkwamen zetten. Niet een klein groekje trouwens, een aardige groep, en nu begon Makial ook met enorme vaart op haar af te komen, terwijl hij begon te vlammen. De ruiters gingen opzij, terwijl hij nu op haar af kwam, met volle kracht. Hij lachte nog altijd gemeen, duidelijk dat makial zichzelf weer volledig verloren had momenteel.'' Dol Goldur...'' sprak hij , en had het dus over de verlaten vesting, dezelfde vesting wat een duistere kracht bezat.'' Meet me in Dol goldur..'' sprak hij nu, terwijl de rook bij haar weg ging, de ruiters er achter aan gingen, en zelfs de orcs, die wel naar haar bloed leken te kwijlen, vertrokken richting de bergen.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Dec 27, 2013 22:01:14 GMT
Nova:
Een rilling ging over haar rug, dit was vreemd. Nee, ze vond het eng. Toen een rook naar haar toe kwam, sloot ze haar ogen dan ook. Ergens had ze verwacht dat ze dit niet ging overleven. "Dol Goldur.." Zei ze zacht, ze moest daar naartoe? Ze ademde trillerig uit, Nova knikte. Terwijl ze nu langzaam haar ogen opende. Ze gingen weg, dit zorgde ervoor dat ze door haar benen zakte. Haar knieën maakte een geluid, een traan rolde over haar wang. Hij was eng en gevaarlijk, die boeien maakte werkelijk niks uit. Haar ademhaling was versneld, alsof ze net een eind had gelopen. Maar ze kon nu even tot rust komen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 27, 2013 22:15:33 GMT
Makial
Hij zweefde verder, terwijl zijn eigen paard nu ook langs Nova zou renne, en felrode ogen, en gewoon door zou galloperen, achter de ruiters aan, waar Makial plaats nam op het paard, en naar Dol guldur doorreed. Hij werd niet zichzelf, hij bleef de zwarte schaduw. Je hoorde verderop mensen gillen, en zwaarden kletteren, een groepje mensen wat op weg was voor de jacht, lag nu onthoofd op de weg, een van hen vermoord door Makial, en die had ook een wond die direct dicht schroeide, alsof het was verbrand door de heetste vuren van de hel. De ochtend viel toen hij in Dol goldur aan kwam, de ruiters en paarden verdwenen, en hij veranderde terug, en net op het middenplein van Dol guldur, het centrum van Mordor, klapte hij van zijn paard, en bleef zo even op de grond liggen.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Dec 27, 2013 22:23:39 GMT
Nova:
Het meisje ging met een hand door haar donkere haren heen, vervolgens keek ze naar haar paard. Angstig dat het dier was, liep ze er langzaam naartoe. "Ik ben het." Zei ze zacht, terwijl ze het dier streelde. Ze nam spullen mee en ging zitten. Langzaam liet ze zich leiden door sommige sporen op de grond. Totdat ze een groepje onthoofde mensen zag, ze legde een hand voor haar mond en slikte. Waarom was ze met hem meegegaan? Maar ze moest hiernaartoe. Ze wist niet precies hoe ze moest lopen, maar de sporen volgen bleek goed te werken. Sommige stukken galoppeerde ze, totdat ze weer de weg moest vinden. Een zwarte gedaante stak op in de verte. Dit zorgde ervoor dat ze stopte met galop en stapvoets verder ging. Was dit waar ze moest zijn? Dol Guldur? Ze slikte, terwijl ze van haar paard afstapte om te voet verder te gaan. Haar schoenen raakte de donkere stenen. "Makial?" riep ze dan ook.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 27, 2013 22:43:04 GMT
Makial
Hij antwoordde niet, hij lag momenteel op de grond van het centrum in Dol guldur, terwijl de orcs zich naar binnen drongen, en verzamelden in Dol gudr. Geen lklein leger, nee 100den die klaar stonden om het be vel van Makial uit te voeren, en op te rijzen als hij het zei. Zijn zwarte paard hinnikte even en rende angstig Dol goldur uit, en racete keihard langs Nova, met de oren plat in de nek, terwijl die door bleef galloperen. Maar Makial deed of zei nog niets, hij lag op de grond, te slapen eigenlijk.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 1, 2014 20:48:39 GMT
Naam: Jonathan Zenker leeftijd: 21 jaar Ras/ soort: halfelf Foto/uiterlijk: Lijkt op Elrond qua gezicht, blauwe ogen met een bruine en groene rand erin. kort donker haar Woonachtend in welke stad? : Rivendel Extra: Kleinzoon van Lord Elrond, broer van Silvana Zenker
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 1, 2014 21:01:25 GMT
Allatar
de jong uitziende vrouw liep rustig over de bergen heen, tussen de gleuven en al. Ze was onderweg nasr rivendell aangezien ze daar samen zou komen met de andere tovenaars die samen met haar middle earth beschermden. Ze was een jonge maagd, seks was ook iets wat ze niet mocht om rein te blijven. Ze liep rustig de trappen op van rivendell en groette lord elrond kort voor ze verderop op een bankje plaats nam. Gewoon ging zitten meer, want de andere tovenaars waren er nog niet. Ze nam de blauwe kap van hasr hoofd waardoor haar lange blonde haren die bijna leken te stralen tevoorschijn kwamen.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 1, 2014 21:14:55 GMT
Jonathan Zenker
Hij was nu toch al een tijd hier in Rivendell komen wonen, van zijn zusje weg omdat zij haar eigen zegje nu wel kon doen voor haar leven. Hij zuchtte en keek naar de lucht. Hij wist niets van zijn familie die hier woonde, en hij was zijn moeder nog nooit tegen gekomen hier, maar het mocht eigenlijk ook niet. Serena wist ook niet dat haar zoon hier rondliep. Serena herkende hem niet, en hij herkende zijn moeder niet. Hij keek even naar de vrouw die nu Rivendell binnen liep en Elrond werd begroet door haar. Het leek een van de tovenaars. Hij keek naar haar voor een korte tijd en slikte even. Hij had al vaak te horen gekregen dat hij op Elrond leek, maar hij was hem zelf nog nooit onder ogen gekomen, laat staan dat hij hem echt eens had gesproken. Hij streek door zijn korte haren en keek weer naar de tovenaar. Ze wachtte waarschijnlijk op de anderen.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Jan 1, 2014 21:33:26 GMT
Nova:
Een rilling liep over haar rug en ze zuchtte. Te ver, ze was hier al te ver mee gegaan. Waarom was ze niet omgedraaid, had ze zo weinig angst van de dood. Dood was niet iets wat ze wenste, langzaam zetten ze een paar passen naar voren en schrok toen ze iemand op de grond zag liggen. Ze kon niet zo snel zien wie het was en haar voetstappen werden sneller. Snel hurkte ze bij hem neer en ze was al bang dat hij het was. "Makial." Zei ze zacht en een hand op zijn wang legde. "Word wakker." Ze hoopte in ieder geval dat het niet erg was. Maar hij leek nog te ademen, dus ze hoopte dat hij nu gewoon flauw gevallen was of iets in die richting.
|
|
And you're...well, I'm sure you have wonderful personality, dear
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Jan 1, 2014 21:35:50 GMT
Naam: Rumplestiltskin leeftijd: over 300 Ras/ soort: the dark one (tovenaar) Foto/uiterlijk: Woonachtend in welke stad? : rondzwervend Extra:
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 1, 2014 22:45:14 GMT
Makial
hij bleef nog liggen, al steeg uit zijn handen nog rook op, en begonnen orcs hun te omsingelen en hun wapens op Nova te richten." Neem afstand, elf. " sprak een van de grootste orcs die er in de groep stond. " onze Dark lord wenst dat niemand hem aanraakt. " sprak hij en Makial stond nu ook op, en zijn ogen waren niet van hem. Hij snoof even en keek naar haar." Blijf van haar af." Sprak hij zwaar en keek naar de orcs." Zij heeft de mogelijkheid mij te volgen, om de dark queen te worden." Sprak hij en keek met een grikns naar haar. Zijn ogen, net kleine vuurballen met een spleetje erin keken naar haar." Ik weet wat ik ben, half elf, half Necromancer, kleinzoon van Sauron. Hij praat tegen me.. vertelt me dst deze wereld genoeg licht heeft gezien,en hij heeft gelijk!" Sprak hij en een zwarte mist trok de lucht in terwijl duidelijk de zwarte kant van Makial nu had gewonnen. De lucht werd langzaam aan donker, en binnen enkele uren zou heel middle earth in duisternis gehuld zijn.
|
|
And you're...well, I'm sure you have wonderful personality, dear
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Jan 1, 2014 23:44:15 GMT
Rumplestiltskin
Rumplestiltskin zat in zijn vertrek aan zijn spinnenwiel te draaien waar hij van de draadjes die hij spon goud maakte en dit in een bakje deed die hij naast zich had staan. Hij ging helemaal op in zijn werk dat hij pas op keek toen het in zijn vertrek een stuk donkerder werd waardoor hij al gauw de conclusie kon trekken dat er wat gaande was en dat het niet een normale duisternis was die viel. Een klein licht grijnsje verscheen hierdoor even op zijn gezicht. Hij liep naar het raam heen en keek naar buiten, oh dit word gewoon leuk. Rumplestiltskin verdween in een soort paars blauw achtige rook en verscheen nog geen drie seconde later in Rivendel verscheen vlak achter Allatar waarop hij zijn handen langs zijn gezicht in de lucht houd waarop uit een vreemd lachje uit zijn mond komt.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 2, 2014 11:30:12 GMT
Allatar
de jonge tovenaar keek naar de man die in haar richting keek en knikte vriendelijk naar hem voor een moment terwijl ze rustig op stond en zich even omdraaide en naar de bergen keek. Ze voelde al dat iets niet helemaal goed zat em slikte toen ze het zag, eveneens in de verte trouwens,maar het baarde haar nu al zorgen. Waarom kwam die duisternis zo snel, en zo sluipend? Ze slikte even en keek nog even naar de jongeman voor een moment, kijken wat zijn reactie hierop was, want dit was niet normaal. Ze schrok en sprong in de houding om aan te vallen, toen ze een vreemd lachje hoorde en keek om, maar toen ze zag wie het was, nam ze weer een normale houding aan." Rumplestiltskin. Goed dat je er bent." Sprak ze rustig en knikte even. Hij was toch een beetje de leider, de machtigste van hun allen.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 2, 2014 12:56:29 GMT
Jonathan
Hij knikte even vriendelijk terug naar haar en keek zelf ook even naar de bergen. Hij streek door zijn korte haren heen en zag ook wat zij nu zag. Hij wist niet hoe er op te reageren, hoe zou je er op moeten reageren? Hij was niet bang, maar hij dacht wel na hoe of wat. Hij haalde langzaam adem en keek even naar de tovenaar weer toen die leek te schrikken door een andere die er nu ook bij stond. Hij schudde zijn hoofd lichtjes en keek even rond weer. Hij bedacht zich waarom hij eigenlijk niet meer bij zijn zus was, waarom hij naar hier was gekomen en niet gewoon in Minas Tirith had blijven wonen, daarvoor niet bij zijn zus, maar gewoon in de buurt...
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Jan 2, 2014 22:00:16 GMT
Nova:
Nova zuchtte, keek naar hem. Had zij dit werklijk gedaan? Ze hoopte het niet in ieder geval. Ze hoorde andere voetstappen en toen ze op keek, zag ze orcs. Haar hand haalde ze langzaam van zijn gezicht af, toch fronste ze bij de woorden van hem. Dark lord? Hij maakte een grapje zeker…. Ze zuchtte. Wilde haar mond open doen, maar schrok van de stem van Makial. Hij zei dat zij de mogelijkheid had om hem te volgen en dark queen te worden. Dacht hij werkelijk dat ze dat ging doen? "Je bent niet alleen Necromancer." mompelde ze en naar hem keek. Nee, hij mocht niet verdwijnen. Waarom moest hij nu zo doen, natuurlijk had ze van de naam gehoord. Maar wat hij zei stond haar dan ook totaal niet aan. "Het is niet aan jou om zoiets te doen." Mompelde ze en keek naar de orcs. "We gaan kijken of ze je kunnen helpen." Ze slikte, hoopte dat hij mee zou gaan. Dat hij niet te ver verdwenen was.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 4, 2014 9:09:09 GMT
Makial
hij keek naar het gezicht van haar en lachte." Maar mijn necromancer kant is zoveel beter en groter." Sprak hij rustig en liep dichterbij haar en tilde zijn hand op, legde die rustig op haar schouder. " wat denk jij om mij hier weg te halen? Ik ben thuis, met mijn legioen, en dat kan ook van jou zijn. Je kan heersen.. Heersen over middle earth.." sprak hij en lachte even voor een moment behoorlijk vals." Als je wilt vertrekken, prima, maar dan heers ik ook over jou. Dit is mijn thuis, dol guldur." Sprak hij terwijl hij haar dringend aan keek." Wees mijn koningin, of je zult hier misschien niet eens levend weg komen. Mijn orcs verlangen wel naar een stukje vlees." Hij haalde zijn hand terug en draaide zich om terwijl hij rustig richting de binnenplaats liep." Volg me, of keer om en wees een hapje voor mijn orcs, jou keuze."
|
|