Go home or you all will die!
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 11, 2014 13:32:13 GMT
ezio snoof en liep eigenlijk zonder ook maar antwoord af te wachten van Arthur naar buiten en sprong op zijn spierwitte hensgt, zonder tuig of wat dan ook, ja dat was eigenlijk meer gemakzucht dat dat het echt lekket reed, maar Ezio wou nu enrico gewoon wat leren. Toch bedacht hij zich al snel. omdat het gewoon niet makkelijk was, hoe moest hij straks in boston wel niet aangekeken worden. Hij steeg dus weer af, en deed het beest snel zijn hoofdstel in, en daarna het zadel op, en vertrok alsnog in de richting van de Frontier. Hij lette goed op zijn omgeving, andere Assassins, vooral jonegere die aan het trainen waren. Twee jongetjes die verderop aan het spelen waren in assassins kleding, of nou ja, dat moest het voorstellen, en houten zwaarden.'' Ik ga je verslaan Templar! sprak de ene tegen de andere, en de jongetjes stopte toen ze hem zagen.'' Salute MEntor!'' spraken de jonges direct, en ezio zwaaide even naar ze.'' Salute.'' sprak hij rustig terug. Ja ook al was hhij hier niet meer in italie, jong en oud sprak hem niet aan met ezio, maar met Mentor over het algemeen. Hij reed rustig door, en dacht even aan Sofia. Zou hij het connor zo eens kunnen vertellen? kijken wat hij er van vond? ja het was toch iets wat hij kon proberen na zijn idee. Hij reed rustig door, en bij de bossen stopte hij, wachtend tot Connor zou arriveren.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Jan 11, 2014 14:05:23 GMT
Hij was ook snel het huis uit gegaan en was opzoek gegaan naar een paard. De meesten stonden wel aan cafés waarschijnlijk, dus dat was niet lang zoeken. Hij had al snel een palomino gevonden waar hij op sprong en begon te galopperen naar waar hij heen moest om Ezio weer te ontmoeten. Hij galoppeerde naar de bossen en zag Ezio l wachten op hem. Hij verminderde vaart en liet hem rustig stoppen toen hij er was. Hij knikte even naar Ezio. "We kunnen." zei hij rustig tegen hem nu en keek hem aan, wachtte of hij voor op moest gaan of dat hij zou gaan. "Moet ik U tot daar begeleiden?" Vroeg hij daarbij ook nog even voor de zekerheid.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 11, 2014 14:23:32 GMT
hij wachtte even en zag al snelconnor eraan komen en knikte even, waarna hij het paard rustig liet draven en wachtend tot hhij naast hem kwam rijden. Hij kreeg een vraag en knikte.'' Liever dat jij erbij bent.'' sprak hij rustig.'' Die templar meid mag hem zien sterven.'' sprak hij rustig.'' Als die twee verliefd zijn, komt dat extra hard aan, en daarvoor heb ik even hulp nodig.'' sprak hij rustig en glimlachte even naar connor voor een moment.'' Enriico zal boeten voor zijn daden, en verraad is de hooogste. Het is misschien familie, maar ik heb eerder familie moeten doden. Umberto, was namelijk een goede vriend van mijn vader, bijna familie, en zo voelde hij ook voor ons allen.'' vertelde hij rustig en keek hem aan. k was een jonge jongen toentertijd. ik was 17. Dat mijn vader een assassin was werd altijd voor me geheim gehouden, maar die dag daarna op het marktplein werden mijn vader, broer en mijn kleine broertje op dat plein van hun leven beroofd. ik stond machteloos, maar ik heb Umberto uiteindelijk wel vermoord, goed een half jaar later met mijn skills die mij toen waren geleerd. Ik ben altijd van de wraak geweest, en wraak is iets wat je niet moet hebben in je bloed connor.'' sprak hij kalm en keek toen naar de bossen.'' Misschien ook iets voor jou, om te weten, laat je dus niet leiden door wraak.''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Jan 11, 2014 14:51:03 GMT
Hij keek naar Ezio en knikte even, spoorde zijn paard weer aan en begon naast hem te draven. Hij luisterde rustig naar Ezio en knikte weer even op zijn woorden. "Ik denk het wel, of anders spelen die twee wel een goed spelletje dat je niet ziet dat het nep is." Zei hij rustig tegen hem en keek hem even aan. Hij begon een verhaal te vertellen, wat hem eigenlijk helemaal niet boeide maar er toch naar luisterde om niet onbeleefd te zijn. Hij knikte weer even. "Ik heb me nog nooit laten leiden door wraak." Zei hij rustig op zijn laatste woorden. "En dat ben ik ook nooit van plan te doen. Stel je voor dat ik er spijt van krijg." Sprak hij enkel rustig en bleef rustig draven richting Boston. Nou, behalve dat van Lee dan, zou hij zich nooit laten leiden door wraak. Hij zuchtte even en keek even goed rond om te zien of ze veilig door konden rijden.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 11, 2014 15:00:12 GMT
Hij keek naar hem en zuchtte even voor een moment en keek hem aan.'' Ik heb gehoord over het verhaal met Lee, hoe hun jullie dorp hebben platgebrand toen jij slechts nog een klein jongetje was.'' sprak hij kalm en keek naar hem. Connor, laat je zelfd bij Lee niet drijven door wraak, denk in ieder geval aan wat redelijk is, neem het maar van mij aan. De grootste wijsheid is jezelf.'' sprak hij kalm en keek weer vooruit, en zag verderop war redcoats marcheren.''BEter dat we maar over gaan in stap. Ik heb even geen zin in een conflict met die kerels, ook al zou het een goede opwarming zijn.'' sprak hij rustig en keek naar hem voor een moemnt, maar daarna weer op de weg.'' Ik hoorde trouwens ook dat Samuel Adams je zoekt, maar ik weet niet of je daar tijd voor hebt?'' sprak hij rustig en keek hem aan.'' Je hebt namelijk goede indruk gemaakt op the sons of liberty, en dat is zeker postitief.'' sprak hij rustig en glimlachte even kort naar hem erwijl zijn bruine ogen in de zijne gluurde.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Jan 11, 2014 15:15:17 GMT
Hij keek even naar hem toen hij weer wat zei en greep de teugels van zijn paard wat strakker vast bij de herinnering er aan. Hij moest en zou Lee te pakken krijgen.. "Ik zie nog wel hoe ik dat aanpak. Maar ik heb hem beloofd hem te vinden." Sprak hij nog tamelijk rustig en keek ook even voor zich uit en begon rustig te stappen toen Ezio dat zei. hij begon weer wat te zeggen en dacht kort na en schudde toch zijn hoofd. "Het is nog te druk momenteel, ik heb niet meteen tijd om daar heen te gaan." Sprak hij rustig en keek nu ook Ezio weer even aan. Hij had een goede indruk gemaakt, nou dat is mooi toch. Hij liet een korte glimp van een glimlach zien en keek dan weer voor zich uit.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 11, 2014 16:03:38 GMT
Ezio keek naar hem en slikte ven voor een moment. Hij was er echt op gefixeerd de man te krijgen, en daar wou ezio ook niet ver op in gaan. Dat was het pakkie aan van Connor, en daar had ezio het ook verder niet mis mee. Ezio keek kort naar het water wat beneden aan de l\klif lag en daarna weer naar Connor.'' Connor, mss hien een stomme vraag, maar wat zou jij er van viinden als je vader een nieuwe vlam had?'' vroeg hij kalm en keek naar hem.'' Ik ben namelijk alweer een tijdje verliefd op Sofia, ze woont in NEw york...'' Sprak hij kalm en slikte even.'' Maar nog te onzeker om haar aan Arthur voor te stellen, aangezien ik vroeger altijd heb gezegd geen ander meer te willen na het overlijden van zijn moeder.''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Jan 11, 2014 16:22:45 GMT
Hij bleef rustig doorrijden en keek zo af en toe naar Ezio toen hij weer wat begon te zeggen over een stomme vraag en dan de vraag stelde. Hij dacht even na. "Moet je me daarvoor vragen wat ik er zou van vinden als mÃjn vader een nieuwe vlam heeft?" Sprak hij en keek hem weer aan. Hij had namelijk vrij weinig met zijn vader. "Maar ik weet het niet, Het zou wat vreemd zijn, en ik denk ook wel dat Arthur het niet zo prettig gaat vinden dat je hem iets gezegd hebt en het dan verandert. Maar hij zal haar vast wel accepteren als hij ziet dat het U gelukkig maakt." Zei hij rustig tegen hem en zuchtte even. "Maar ik zou niet weten hoe ik er op zou reageren, dat kan ik U niet zeggen." Zei hij weer rustig.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 11, 2014 17:25:44 GMT
Hij knikte veen na het verhaal van Connor en keek toen weer even rustig naar de weg.'' En noem alsjeblieft geen u, al heb je dat misschien geleerd te zeggen tegen Achilles.'' Sprak hij kalm en streek kort door zijn eigen zwarte haren heen onder de kap en schraapte even zijn keel. '' nKom, laten we weer een drafje nemen, de redcoats gaan rechts en wij moeten toch links richting boston.'' sprak hi en begon alweer te draven. In de verte lag Lexington, daar waar momenteel alle Templars samen waren, inclusief zijn vader. Ze moesten er niet door heen, maar het was toch iets waar hij liever niet omheen ging omdat de weg door Lexington korter was, dan dat ze eromheen gingen in de richting van Boston.'' We moeten maar dit keer door LExington, het is korter, maar het lijkt me wel slim dat stukje te voet te gaan voor we weer op het paard stijgen richting Boston. Of il je eromheen?'' vroeg hij kalm aan hem, kon zijn dat connor andere plannen had.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Jan 11, 2014 17:52:43 GMT
Hij keek naar hem toen hij wat zei en zuchtte even. "Het spijt me." Sprak hij dan ook rustig en spoorde het paard ook weer aan in een drafje. Hij luisterde naar was Ezio voorstelde, maar hij was niet echt een voorstander voor dat idee. Hij had geen behoefte zijn vader toevallig te zien. "Dat moet dan maar." Sprak hij rustig op zijn woorden en schudde zijn hoofd op zijn laatste vraag. "We gaan er wel doorheen." Bevestigde hij nog even en reed rustig verder. "Ik laat dit paard dan wel even daar staan en zoek me een nieuw, deze is al zo goed als uitgeput." Zei hij rustig en keek even naar het dier onder zich dat helemaal bezweet was en al zwaar ademde.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 11, 2014 18:05:33 GMT
Ezio knikte even toen hij zijn excuus uit bracht, maar zei er verder weinig op. Hij sloot even zijn ogen waarna hij om zich heen keek en naar Lexington keek, en er toch wel duidelijk veel beweging zag, wist niet wat er aan de hand was, maar hij was er wel door op zijn hoede.'' Lexington is opvallend druk, voor zo'n klein drop.'' Sprak hij rustig en stopte zijn hensgt even die kort met zijn oren vooruit keek.'' Stelen is misschien niet het beste idee om on opvallend over te komen, connor.'' sprak hij rustig.'' We kunnen er beter omheen en doorgaan. Mijn arendsoog zegt me momenteel hele andere dingen over lexingtn.'' sprak hij rustig en begon zijn paard al een beetje de andere kant op te leiden.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Jan 11, 2014 18:10:01 GMT
Hij keek naar Ezio en zag ook wel dat Lexington wat druk was. Hij slaakte een zucht en stopte ook even rustig en wachtte tot hij een beslissing zou maken. Hij kreeg een opmerking op zijn woorden en keek hem aan. "Het is niet stelen, het is lenen om niet meer terug te brengen later." Zei hij rustig tegen hem en haalde zijn schouders op. "Omheen dan." Zei hij rustig en draaide het paard ook rustig zodat ze er omheen gingen. Hij kon ook geen keuzes maken zeg. Nou ja, hij was even erg. Hij was wel blij dat ze er alsnog niet door moesten dan. Hij aaide het paard even over zijn hals en zuchtte. "We zijn er toch bijna." Murmelde hij tegen het dier en reed rustig verder.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 11, 2014 18:33:55 GMT
Hij lachte even om de opmerking van Connor.'' Je doet me denken toen ik jonger was.'' Sprak hij even en merkte dat hij ergens niet heel blij was dat Ezio het besluit al nam en dus stopte hij even.'' Connor, ik heb ergens het idee dat je niet blij bent dat ik alle besluiten neem om te komen waar we moeten komen.'' sprak hij rustig en keek even naar hem.'' Als dat zo is, zeg het me liever, want ik wil niet degene zijn die je dwingt om naar zijn tenen te lopen. Liever stopte ik ook om even lekker wat te gaan drinken in the wright inn, hier in lexington, en dat wou ik eigenlijk ook doen, maar omdat het er te druk is, vertrouw ik het zaakje niet. Maar dat maakt jou niet minder in beslissing als ik. Wat wil jij Connor?'' vreg hij nu ook rustig, en bleef stil staan op zijn paard.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Jan 11, 2014 18:41:23 GMT
Hij keek naar Ezio toen hij lachte en glimlachte zelf nu even. Toen hij hem wat vroeg zuchtte hij even en liet zijn paard nu ook halt houden en liet hem eerst uitpraten. "Het gaat me daar niet echt om. We kunnen altijd wat gaan drinken als we met Enrico hebben afgehandeld. Het is gewoon het wel-niet-wel-niet gedoe dat zo vaak is." Zei hij rustig tegen hem. "Ik vind het best dat we er om heen gaan en als we op de weg terug hier nog wel even komen om wat te drinken. Tegen dan is er misschien minder drukte." Zei hij rustig en wachtte nu op zijn antwoord. "Als je het niet vertrouwt moet je het ook niet riskeren, dat heeft nooit zin." Zei hij ook nog even rustig en keek hem aan.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 11, 2014 23:08:38 GMT
ezio keek rustig naar connor en luisterde naar hem voor een moment Hij keek naar hem en zuchtte even evoor een moment. '' Dat is iets waaraan jemoet wennen, want van te voren weet je niet hoe de situatie uitloopt, Connor. Ik heb in rome gevochten tegen de hele pazzi macht, templars zoals jij ze kent. Ik heb ook het welbekende welles nietes spelletje zo vaak meegemaakt.'' sprak hij kalm en keek naar hem.'' Maar soms moet je het hebben.'' sprak hij rustig en keek naar hem terwijl hij een klein glimlachje oo zijn lippen hield en even zijn kap voor een kort moment af en keek naar hem.'' Je neemt nu een besluit Connor, en vanaf nu leid jij de weg.'' sprak hij kalm en knikte op zijn laatste woorden. '' Wijs, heel wijs.'' sprak hij en deed nu weer de witte kap over zijn hoofd heen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Jan 12, 2014 3:19:43 GMT
Hij slaakte een zucht op zijn wooreden. "Ik weet het.." Zei hij rustig en streek even door zijn haar onder zijn kap. "Ik kan ook nog veel leren en ik moet ook nog veel leren." Zei hij rustig tegen Ezio toen hij over de pazzi begon. Hij deed zelf zijn kap ook even af nu en keek even naar Ezio. Hij knikte toen hij zei dat zij nu het besluit mocht nemen en glimlachte kort. "Die meid woont dichtbij de rand van Boston, dus we zullen niet lang moeten zoeken." Zei hij rustig tegen hem en spoorde zijn paard weer rustig aan om nu de weg om Lexington heen te nemen. "Ik heb zo mijn momenten." Zei hij rustig op zijn laatste woorden en glimlachte weer kort en deed zijn kap nu ook rustig weer op.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 12, 2014 10:36:44 GMT
ezio luisterde naar Connor, wel duidelijk aandachtig, omdat het hem wel duidelijk kon schele wat connor altijd zei. Hij was dan voornamelijk getraind door Achilles, en Ezio had weinig met hem gedaan, maar de verschillen tussen zijn training en die van Achilles waren toch wel interessant, en die merkte hij zelf nu op. Het leek er in ieder geval op dat Connor een beetje eigenzinnige knul was, die veel voor zijn volk over had, maar ook zijn assassin leven leek te accepteren. tenminste dat haalde hij er nu uit. Hij knikte en begon connor nu ook rustig te volgen.'' Ik denk trouwens dat ik die meid vermoord, en mijn neef eerst mee neem.'' sprak hij rustig, omdat hij wel degene was die over het lot van zijn neef besloot.'' Gewoon hem eerst pijn laten voelen, en hem er niet gemakkelijk af laten komen.'' sprak hij rustig.'' wat denk jij?'' sprak hij rustig en keek naar connor.'' of beide meenemeen en opsluiten? eerst pijn laten voelen voor het verraad, vooral mijn neefje dan, voor we hun überhaupt de dood schenken.''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Jan 12, 2014 11:09:13 GMT
Hij ree rustig verder nu en hield nu toch een kalm tempo voor het paard door zijn benen zou zakken uit vermoeidheid. Hij had inderdaad veel voor zijn volk over en dat zou ook zo blijven. Hij zou het dodental van zijn volk wreken door Lee te vermoorden. Zijn vader zag hij dan wel. Hij slikte even en luisterde nu weer naar Ezio toen die begon te praten. "Het is leuker ze op te sluiten eerst en zo te martelen. Die meid lijdt pijn als hij word gemarteld en andersom ook. Heb gehoord dat ze trouwens net ontmaagd is." Sprak hij. Dat laatste zei hij gewoon als nieuwtje, hij moest toch iets over dat kind vertellen. Hij keek rustig naar Ezio en zuchtte. "Dus opsluiten gaat vast het leukste zijn om te doen."
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 12, 2014 11:19:26 GMT
Ezio knikte rustig en keek naar hem.'' Dan moeten we in boston even een extra paard vinden om die twee op vast te binden.'' sprak hij kalm , en daarna lette hij eigenlijk al snel weer op de weg en hield toch ook een beetje het paard van Connor in de gaten. Zijn zwarte hengst was lange afstanden wel gewend om af te leggen, dus die was nog lang niet moe, en die ging het nu juist te langzaam, aangezien Ezio regelmatig de hele weg in gallop zou doen als hij alleen was. Natuurlijk wel afwisselend met wat draf, maar er zat dan aardige vaart in zijn toch.'' en geen maagd meer zeg je? Mmm.. das dan wel weer jammer. Anders kon je nog zo'n gek inhuren die haar ontmaagde voor de ogen van Enrico.'' sprak hij en sprak zijn naam duidelijk niet bepaald meer met eer uit, omdat hij het gewoon nu verafschuwde.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Jan 12, 2014 12:18:11 GMT
Connor reed rustig verder en hield het nu in een drafje aan. Hij had natuurlijk wel het hele stuk gegaloppeerd door de straten heen om bij Ezio te komen aan de bossen. "Nee, het blijkt dat Enrico haar ontmaagd heeft vandaag." Zei hij nog even schaamteloos en spoorde zijn paard nu toch weer wat aan toen die toch weer redelijk op adem was gekomen. Hij glimlachte kort. "Hij gaat het toch sowieso niet prettig vinden als hij ziet dat zijn 'liefje' dan door een ander word aangepakt. En ik kan me wel bedenken dat het haar nog steeds pijn kan doen." Zei hij rustig tegen Ezio en zette nu toch een galopje in.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 12, 2014 12:45:44 GMT
Ezio luisterde rustig naar Connor en na zijn verhaal knikte hij even.'' We zullen zien hoe het afloopt. Ik wil wel voorbereid bij dat huis aankomen, zullen we eerst maar eens voor een extra paard kijken, of neem jij een van de twee als extra last mee?'' sprak hij kalm en keek naar hem terwijl hij even zuchtte en in de verte toch boston al zag verschijnen. hij keek even naar de hookblade voor een moment, hij zou het moeten gebruiken, zijn neefje was geen misselijke vechter, en hij verwachtte dat het meisje ook niet bepaald misselijk zou zijn in het vechten.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Jan 12, 2014 13:48:44 GMT
Connor keek weer naar Ezio en knikte even. "We zorgen wel voor een ander paard. Ik wil deze toch niet meer meenemen, dus ga ik meteen op zoek naar 2 nieuwe paarden zodat deze kan uitrusten." Zei hij rustig tegen hem en zag Boston in de verte ook al. Nou, eerst nieuwe paarden zoeken dan en dan naar het huisje van die meid heen. Hij was benieuwd wat die twee in hun mars hadden, wie weet kon het nog eens leuk worden om hen mee te krijgen. Hij grijnsde kort bij de gedachten al zakte dat meteen weg en streek hij door zijn haar onder zijn kap. "We zijn er bijna."
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 12, 2014 14:06:24 GMT
Ezio keek rustig naa hem en knikte.'' Nu we toch in Boston zijn, zou ik graag even wat kruiden willen oppikken voor het diner vanavond, zullen we anders op het marktplein afspreken, voor we Enrico en die meid gaan verrassen?'' stelde hij hem rustig voor en keek naar hem.'' en misschien beter als jij de meid aanpakt, ik ken de zwakheden van Enrico, dus daar kan ik zo doorheen prikken. Hebben we de ene kunnen we misschien de andere ook zo pakken.'' sprak hij kalm en keek naar hem.'' Ten zij jij zegt andere ideeen erover te hebben connor dan hoor ik die ook graag.'' sprak hij kalm en stopte nu zijn paard, aangezien hij dit niet in Boston wou bespreken, en daar waren ze nu toch zo goed als.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Jan 12, 2014 16:05:46 GMT
Hij keek naar hem en luisterde naar zijn woorden. "Is goed, dan zorg ik ondertussen voor de paarden." Zei hij rustig tegen hem en gaf een klein knikje. "En ik zal de meid wel pakken, dan hebben we een groter voordeel als we ze moeten verslaan. Enrico is een goede vechter, maar ik denk dat hij ook zijn meisje wel zal willen beschermen en als hij niet oplet heb je hem zo vast." Zei hij rustig tegen Ezio en knikte weer eventjes. Hij hield ook even halt en keek hem weer aan. "Ik zie je op het marktplein dan wel met die twee nieuwe paarden."
|
|