years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
My life
Jan 21, 2014 15:36:44 GMT
via mobile
Post by Kendra on Jan 21, 2014 15:36:44 GMT
Damon Treaver
Hij keek naar hoe hij zijn broer de wagen in smeet en glimlachte toch even om het gebeuren. Toen hij zijn vraag beantwoordde slikte hij even en keek hem aan. Hij hoopte dat het geen 2 jaar zou duren zoals het vorige keer had gedaan zoals hij net zei. Dan moest hij hem 2 jaar missen, gek. Hij liet zich rustig tegen hem aantrekken en legde één van zijn handen op de heup van David en wachtte tot hij klaar was met alles uit te leggen. Hij zuchtte zacht. David nolan was toch net wat makkelijker dan William sherlock Holmes. Hij bleef bij hem staan en knikte even. "Dat begrijp ik wel, dat wil ik ook niet." Zei hij zacht tegen hem en glimlachte flauwtjes. Hij duwde nog even een kus op zijn wang en haalde zijn hand van zijn heup af. "Laten we maar vertrekken dan." Zei hij nu ook rustig en glimlachte weer even liefjes. "Je ziet maar hoe en wat met dat onderduiken. Ik zal me ook koest moeten houden, ze hebben mij ook gezien." Zei hij rustig tegen hem en liep naar de bestuurderskant van de wagen.
|
|
Go home or you all will die!
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 21, 2014 16:00:04 GMT
David Nolan
Hij keek naar hem en voelde de hand om zijn heup en kek naar hem voor ene moment. Hij genoot van de kus en knikte toen even voor een moment en glimlachte even voor een moment. Hij drukte hem ook zacht een kus op zijn lippen en liet hem dan ook een beetje los.'' Ik zal proberen het contact met jou niet te verbreken.'' sprak hij kalm en liet hem toen los, en stapte nu ook rustig in de auto, en streek even door zijn zwarte haren heen.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 21, 2014 16:27:47 GMT
Damon Treaver
Hij glimlachte eventjes naar hem en ontving zijn kus even rustig ten hij die terug gaf en glimlachte weer. Hij stapte rustig in en hoorde zijn woorden. "Dat zou fijn zijn David." Zei hij, nu ook gewoon met de naam die hij gewend was. Anders raakte hij alleen maar in de war. Hij startte de motor rustig en begon te rijden toen David zat en de deur dicht had gedaan. "Zeg maar waar heen." Zei hij nu ook rustig. "at adres van gisteren of een andere loods?" Vroeg hij rustig aan hem en keek hem even aan waanra hij weer naar de weg keek.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 21, 2014 22:18:29 GMT
David Nolan
hij keek naar hem en glimlachte even.'' Zullen we anders.. Samen onderduiken..'' sprak hij rustig en keek naar hem terwijl hij glimlachte.'' Al moet ik nu wel mijn naam weer vernderen, alleen weet nog niet naar wat.'' sprak hij rustig en keek naar hem voor een moment en merkte hoe de auto in beweging kwam.'' De loods van gisteren.'' sprak hij nog en keek nu ook even naar de weg.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 21, 2014 22:24:15 GMT
Damon Treaver
Hij keek naar haar en glimlachte eventjes om zijn woorden. "Ik zou mijn drugshandel lopende moeten houden, maar ik denk dat mijn mannen dat wel willen doen. En ik merk toch wel als ze iets achter houden." Zei hij rustig tegen hem en glimlachte weer even. Hij reed rustig richtng de loods van gisteren. "Is het erg als ik je David blijf noemen onder ons dan. Ik ben nu dat gewend dus is het lastig voor me daar anders weer een andere naam voor te gebruiken." Zei hij zacht tegen hem en keek hem af en toe aan terwijl hij nu naar de loods reed en daar ook de wagen stopte.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 21, 2014 22:42:56 GMT
David Nolan
Hij knikte even op zijn vraga.'' Onder elkaaar uiteraard.'' sprak hij rustig.'' Maar ik denk dat ik mijn naam weer ga verzetten naar Holmes.'' Sprak hij rustig.'' EN dan minder werk aan nemen, dan ben ik veilig.'' sprak hij rustig en keek achter in de auto toen de auto tot stilstand kwam, maar toen weer naar hem en glimlachte even waarna hij nog even zacht zijn hoofd beetpakte en een zoen op zijn lippen duwde, want dat warme gevoel iedere keer.. HEt gaf hem weer volle moed. Na een minuutje liet hij zijn lippen los, stapte uit en haalde zijn broer van de achterbank, en nam hem al slepend over de grond mee naar binnen, pakte een stoel, en zette hem vast.'' Hij zuhtte even voor een moment, en propte ook even iets in zijn mond zodat hij niet kon roepen.'' Damon, ik heb niet de kracht hem te doden.. Iedere man heeft zijn zwakte, en die van mij is mijn broer. Kan ik aan jou vragen iets leuks met hem te doen, en hem op te ruimen daarna. Dan is mijn zwakte opgeruimd.''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 21, 2014 22:52:41 GMT
Damon Treaver
Hij glimlachte eventjes. "Mooi, anders raak ik compleet in de war." Zei hij zacht tegen hem en keek hem weer rustig aan toen ze tot stilstand kwamen. "Minder werk kan ook inderdaad, dan is ht niet zo opvallend." Zei hij rustig en keek ook even achterom naar zijn broer en dan naar hem toen zijn gezicht weer zacht werd beetgepakt en gezoend werd. Hij sloot zijn ogen en zoende gewoon rustig mee terwijl hij een hand op zijn wang liet rusten. Hij liet hem de zoen rustig beëindigen en stapte dan ook uit met een warm gevoel vanbinnen. Hij liep rustig achter David aan met zijn broer die hij acher zich aan sleepte en sloot zijn wagen nog even. Hij luisterde naar hem en gaf rustig een knikje. "Komt goed. Zal wel lukken, al heb ik meer iets met martelpraktijken dan met een snelle dood." Sprak hij zacht en keek naar zijn broer en dan weer naar hem en zuchtte. "Mijn zwakte ben jij geworden nu." Zei hij rustig tegen hem en liep een beetje heen en weer door de loods en naar zijn wagen waar hij was spullen uithaalde. Hij keek dan weer naar het gezicht van David en nhalde een zak ijs uit de koelbox die hij altijd mee had en legde die op zijn blauwe oog. "Hou dat er tegen ,dan zwelt het niet zo veel." Zei hij zacht en gaf hem nog een kusje, voor hij al zijn 'werktuigen' uit begon te pakken. Hij zou toch wachten tot die vent wakker was, dat hij het besefte en dat het echt pijn deed.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 21, 2014 23:00:05 GMT
David Nolan
Hij keek naar hem en voelde het ijs tegen zijn oog.'' Ach zoerg was het ook weer niet.'' Sprak hij enkel droog daarop, maar hield wel het ijs er tegen, en keek naar zijn broer die op de stoel nu langzaam aan het wakker worden was.'' Ik zit daar in het kantoortje.'' Soraj hij rustig en wees naar zijn kantoortje, en liep er daarna heen en ging naar binnen. HIj wist dat hij anders stoppen en dat soort dingen ging roepen, en dat was hetgeen wat hij dus momenteel juist wou ontwijken. Hij ging rustig op een stoel zitten en sloot zijn ogen maar nu, en liet Damon zijn werk doen.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 22, 2014 6:20:18 GMT
Damon Treaver
Hij knikte even rustig en glimlachte eventjes. "Dan nog, het word anders een grote zwelling." Zei hij zacht tegen hem en keek nu ook naar zijn broer die langzaam wakker werd en glimlachte even. "Is goed David, ik kom wel naar je te als ik klaar ben." Zei hij zacht tegen hem en liep weer naar zijn broer toe en hurkte voor hem neer. "Goede morgen slaapkop." Sprak hij met een grijns en bond zijn voeten ook vast zodat hij werkelijk niks kon doen. Hij nam rustig een mes uit zijn zakje en gleed er mee over zijn wangen en hals. "Wat ga ik eens doen met jou?" Vroeg hij zacht aan hem en grijnsde lichtjes naar hem. Zo meteen zou hij hem wel afmaken als er geen lol meer aan was en de drang naar David te groot was.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 22, 2014 10:29:48 GMT
David Nolab
HIj zuchtte en stond even op van de stoel en keek even langs de deur naar ijn broer. Zijn broer leek als twee druppels water op hem, hij hoopte dat het Damon gewoon zou lukken, dat hij niet ging zien dat het hem was, in plaats van zijn broer. Zijn broer keek naar hem, en trok een kwade blik naar hem toe, maar kon natuurlijk niet praten door de prop in zijn mond. Hij probeerde zich wel los te wrikken, vooral toen hij met het mesje aan kwam zetten, maar dat lukte niet natuurlijk. Een collega van David kwam nu wel binnen met een groe tafel, en eek naar hem.'' MEt de groetjes van mijn baas, David.'' sprak de man voor ie gewoon weer tertrok. De tafel was een grote pijnbank, waar David aan dacht, en waar hij misschien wel zin had om mee te draaien en te spelen.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
My life
Jan 22, 2014 11:47:08 GMT
via mobile
Post by Kendra on Jan 22, 2014 11:47:08 GMT
Damon Treaver
Hij greep het gezicht van David's vast en keek hem in de ogen. "Je moet niet naar hem kijken maar naar mij." Sprak hij tegen hem en had geen emotie in zijn stem of in zijn gezichtsuitdrukking. Hij glimlachte even gevoelloos toen hij los probeerde te raken en schudde zijn hoofd even lachend. "Arme jij." Hij zou geen moeite hebben Hem te vermoorden. Hij zag wel het verschil tussen hem en David. Hij keek op naar de pijnbank en grijnsde. "Perfect." Zei hij zacht. Hij nam een spuit en stak die in zijn arm waardoor hij meteen verlamd moest raken en toen dat zo was maakte hij hem los en meteen weer vast aangezien het over een minuut was uitgewerkt. Hij maakte alles goed vast en wachtte tot hij weer gevoel had voor hij het wat aantrok zodat hij helemaal niets meer kon. "Dus, waar was ik gebleven." Zei hij rustig en glimlachte even. Hij nam het mes weer vast en sneed zijn bovenkleding stuk, om het makkelijker te maken hem pijn te laten lijden. En eerst op de gevoelige plekjes.. "Laten we eerst maar die homo haat kwijt raken, niet waar?" Glimlachte hij en hield zijn mes nu boven zijn kruis, klaar om te steken met een gemene grijns naar hem toe terwijl hij hem bleef aankijken.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 22, 2014 11:58:02 GMT
David Nolan
Zijn broer keek hem recht in de ogen, en zou nu spugen als hij nu die prop niet in de mond ad. Hij kreune bij de spuit en voelde zijn hele lichaam slap worden, en hoe hij op de pijnbank gelegd werd. Hij merkte dat hij ook de prop had verwijderd, waardoor hij even een gilletje uit slaakte toen alles aangetrokken werd.'' Als je mij dood, en marteld kom je tpoch nooit hogerop. Ik kan jullie helpen..'' sprak hij haast smekend.'' IK zal jullie vrij pleiten..'' sprak hij enkel en zag het mes boven zijn kruis hangen.'' Alstublieft.. Ik heb een vrouw en een dochtertje van 1..'' sprak hij smekend. Het was de waarheid, en david hoorde het oo vanuit zijn kantoor, waardoor die bijna naar buiten wou koen. Want David was niet helemaal gevoelloos, en een kind liet je niet oznder ouders. Oh david wist dat Mycroft altijd de beste was in zijn ouders ogen, maar zijn vader leek nog enige begrip te hebben voor David, terwijl zijn moeder dat niet had, en David altijd maar de ''smartypants'' noemde.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 22, 2014 12:18:56 GMT
Damon Treaver
Hij keek naar Mycroft en luisterde naar zijn smeekbede toen hij. "Misschien komen we niet hogerop, maar ik beleef er wel plezier aan." Zei hij droog en keek hem rustig aan toen hij verder praatte en over zijn vrouw en dochter begon. Met enorme krach duwde hij het mes naar beneden zodat het tussen zijn benen was en nipt op een millimeter zijn kruis had gemist. Expres natuurlijk. Hij keek even om naar het kantoor van David. "David, kom eens." Sprak hij richting het kantoortje en keek dan weer even naar Mycroft, wachtend tot David nu tot bij hen zou komen. "Je mag geluk hebben dat je een vrouw en een kind hebt, anders was je die nu kwijt." Sprak hij doelend op zijn geslachtsdeel. Als David het goedkeurde zou hij bij Mycroft wat stoffen inspuiten. Hij was slim en had zijn eigen dingen al wat ontworpen die eigenlijk nooit te koop zijn geraakt, elektrische dingetjes.. Hij zou enkele zenders bij David inspuiten, een microfoontje, een cameraatje waarschijnlijk ook. Eerder een zender die zich vast zou maken aan de zenuwen van zijn oog waardoor die beelden naar zijn computer werden gestuurd. Techniek stond voor niks. Hij was slim op elektronisch vlak en in het drugsleven, maar hij was niet zo slim als David om meteen te zeggen hoe die ene persoon nou net leeft en wat ie gedaan heeft enzo. Hij zou ook een elektrode in Mycroft's lichaam plaatsen, als hij één ding verkeerd zou doen dat Damon hem meteen zou afmaken door de elektrode te activeren en zijn lichaam vanbinnen uit te elektrocuteren.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 22, 2014 12:29:03 GMT
David Nolan
zijn broer keek naar hem en slikte even voor een moment, waarna er een gilletje ontstond, toen het mes naar beneden ging, maar tocch mis was.'' Dankje..'' sprak hij enekl en keek naar zijn zak voor een moment.'' Ik heb bewijs.. onze foto's zitten in mijn portemonnee..'' sprak hij nog maar toen David tevoorschijn kam slikte hij even.'' Je weet dat hij enorm op mijn zwakte inwerkt, vraag liever wat je wilt zeggen en vragen bij hem weg.'' sprak David rustig en keek naar zijn broer, maar liep toen weer terug het kantoortje in, om zijn zwakte voor zijn broertje een beetje te kunnen verbergen. Hij zuchtte even en haalde nu de zak ijs van zijn oog, en legde die aan de kant. Zijn oog was echt flink blauw, maar dat kon David niet echt schelen.'' Wat is er Damon?'' vroeg hij nu ook rustig.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 22, 2014 12:42:51 GMT
Damon treaver
Hij zuchtte zachtjes op de woorden van David en keek even om. Zieligerd. "Nou dat kan k heel toevallig niet omdat ik het met jou moet bespreken." Sprak hij daarop en streek door zijn haar heen. Hij geloofde wel dat hij een vrouw en kind had, dat zag hij wel al aan zijn gezicht. "Ik wou weten of ik hem voor even kan vertrouwen." Zei hij rustig. "Hij kan ons vrij pleiten, ten eerste, en ik weet hoe ik hem kan dwingen dat te doen." Sprak hij ook rustig tegen hem ook al stond hij daar in zijn kantoor. Hij legde de spuiten al klaar met de zenders, de microfoon, het camera-zendertje en de elektrode. "Tenzij jij hem echt dood wilt hebben, is dat ook snel geregeld." Zei hij nog even rustig tegen David.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 22, 2014 12:55:48 GMT
David Nolan
Hij zuchtte even voor ene moment en keek hem aan.'' Damon, hijvalt te vertrouwen, maar ik wil eerst zelf met hem praten voor je dingen gaat uithalen.'' sprak hij rustig en keek hem aan.'' Ik en mijn broer waren eerder, een paar jaar geleden voor hij haar ontmoette namelijk altijd samen aan het werk, hij moordde, ik moordde, en de FBI was nooit iets waar wij ons beide voor op zouden geven.'' sprak hij rustig en keek hem aan.'ik ben toch wel benieuwd naar de rede waarom juist hij nu die baan aan nam. Hij wou uit het leven voor zijn meisje, en ik zei het hem dat toe. Maar de FBI.. nee ik kan er met mijn hoofd niet bij..'' sprak hij rustig.'' Wacht even nog Damon, laat mij eens met hem praten. Je mag mee, natuurlijk..'' sprak hij rustig en liep nu het kantoor uit en keek naar zijn broer voor een moment.'' Mycroft..'' sprak hij rustig.'' Waarom de FBI?'' vroeg hij en keek naar zijn broer.'' Sherlock.. De enige reden waarom ik erbij ben gegaan is omdat ze mijn strafblad zouden wissen als ik het deed.. Als ik dicht genoeg bij jou in de buurt zou komen.. dan zouden ze jou oppakken en was ik vrij.. Dan konden ik en charissa met de kleine veilig wezen, een normaal leven kunnen leiden..'' sprak hij enkel en slikte even voor een moment, waarna hij even kreunde, en toen naar hun keek.'' Het spijt me.'' sprak hij rustig.'' Ik wou mijn eigen broer verraden voor zo iets onbenulligs..'' sprak hij enkel en keek nar hem en naar Damon.'' Maar ik wil Elyssa een goede toekomst kunnen bieden..'' sprak hij enkel en David slikte even voor een moment en zuchtte even, waarna hij hem zelf al los begon te maken, zonder Damon nog antwoord te geven, waarna Mycrooft op stond, en hij hem een knuffel gaf, alsof het gevecht van vanmiddag nooit gebeurt was.'' Ik wist altijd al dat jij de braverik was, Mycroft.'' sprak hij enkel en keek naar Damon. '' maar pleit ons vrij, en kom weer in ons midden. Geloof me, in de onderwereld kun jij je meisje ook een toekomst bieden.'' sprak hij enkel en keek naar Damon nu.'' Damon, ruim die spullen maar op.'' sprak hij rustig, en keek hem aan.'' Ik vertrouw hem erop dat hij het doet.'' Met drie uur ben ik hier terug. BEn ik niet terug mogen jullie me persoonlijk vermoorden.'' sprak Mycroft nu en keek naar beide.'' Daar houd ik je aan.'' sprak David rustig en eek naar Damon, of die ook akkoord zou gaan.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 22, 2014 13:29:35 GMT
Damon treaver
Hij ging rustig zitten op de stoel die nu leeg stond en liet David nu rustig praten met zijn broer en kwam er voor niks tussen. Hij luisterde naar de twee en keek af en toe heen en weer van Mycroft naar David, of naar Sherlock, of whatever. Hij keek weer naar beide toen David hem losmaakte, maar ook daar deed hij niets op en wachtte tot ze zouden uitgepraat zijn. Hij vertrouwde david wel in wat hij deed, dus hield hij zich er ook kalm bij. Hij luisterde naar de woorden toen zijn naam werd gezegd en knikte rustig. "Al wil ik wel een ander slachtoffer binnenkort waar ik mijn spulletjes wel op uit kan testen." Zei hij rustig en ruimde alles netjes op en propte het weer in de koffer van zijn wagen. Hij liep dan weer naar de twee toe en streek door zijn haar. "Good enough for me." Zei hij rustig tegen beide en stak zijn handen in zijn zakken. Hij liep naar David toe en ging rustig naast hem staan waarna hij weer naar Mycroft keek. "Drie uur." Sprak hij nog even bevestigend en gaf David even een kus op zijn wang waarna hij rustig naar het kantoortje liep en daar op een stoel ging zitten om die twee even alleen te laten, al hield hij het nog wel een beetje in het oog.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 22, 2014 13:38:38 GMT
David Nolan
Hij keek naar Damon en ontving zijn kus en glimlachte even voor een moment.'' Oh en Sherlock, sorry voor alles. Ik vind het fijn voor je dat je nu gelukkig bent. Veel plezier met elkaar, ik ga nu richting dat kantoor, en zeg dat het iemand anders was.'' prak hij rustig en David knikte even voor een moment en keek naar zijn broer die nu vertrok.'' Tot over ongeveer drie uurtjes, maar kijk niet raar op als het een kwartiertje langer duurt, FBI is nogal traag van begrip.'' sprak hij enkel en liep toen weg, en David liep naar het kantoortje en ging naar binnen, en ging zonder reden op zijn schoot zitten.'' Nu afwachten, maar ik heb vertrouwen in Mycroft.'' sprak hij rustig, en keek even naar zijn ogen voor hij hem rustig een kus op de lippen duwde.'' Ik kan zien wanneer iemand liegt, en iedere emotie waarnemen, maar dat had je vast al wel door.''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 22, 2014 13:44:30 GMT
Damon Treaver
Hij wachtte rustig tot Mycroft weg was en tokkelde met zijn vingers wat op de bureau die er stond. Hij keek op toen David weer binnenkwam en liet hem rustig op zijn schoot gaan zitten. Hij glimlachte kleintjes en sloeg zijn armen rustig een beetje om hem heen en keek hem in de ogen. Hij knikte rustig. "En ik vertrouw jou, dus moet ik hem ook wel vertrouwen." Zei hij rustig tegen hem en ontving de kus met alle plezier. "Hmm, dat had ik al door ja." Zei hij met een glimlach. "Ik ontwerp mijn eigen wapens en elektrische dingetjes. Maar dat had je nog niet door denk ik." Zei hij rustig tegen hem en keek hem rustig in de ogen aan en gaf hem nog even een zachte kus. "Dus, wat nu?" Vroeg hij rustig en streek even over zijn rug heen. Hij vond het wel prettig om zo te zitten, dus veel verandering moest er niet in komen in dit moment.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 22, 2014 13:50:57 GMT
David Nolan
Hij keek naar hem en lachte even voor een moment.'' Mycroft is de volgeling. Die komt hier straks heen met zijn meisje en dochter, geheid.'' sprak hij rustig.'' en dan moet ik even een huisje vinden waar we met zijn alen onder kunnen duiken, want mijn appartement aan Baker street is nu niet echt veilig meer. Oh wat ga ik mijn beste kleine vriend missen.'' sprak hij rustig en haalde zijn schouders op.'' maar dies chedel is gewoon soms beter gezelschap dan mensen om je heen.'' sprak hij droog en keek hem gewoon aan. Hij vroeg wat ze nu moesten en haalde zijn schouders op.'' We kunnen weinig anders doen dan wahten. Dus als je wat wil testen, ik wil best een hoer voor je halen hoor, geen probleem, ijn partners regelen het binnen 10 minuten, zo ook de pijnbank.''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 22, 2014 13:57:43 GMT
Damon Treaver
Hij keek rustig naar hem en glimlachte weer eventjes om zijn woorden. "Dat vinden we vast wel. Jij hebt miljoenen, ik heb miljoenen." Murmelde hij en haalde zijn schouders wat op. "Aan mijn geld kan de overheid toch niet aan." Zei hij rustig tegen hem en glimlachte eventjes. "Ben ik zo een slacht gezelschap dan?" Vroeg hij grijnzend toen hij over zijn schedel begon en streek even over zijn zij, gewoon om even bezig te zijn. "Hmm." Klonk hij bedenkelijk op zijn woorden. "Mjah, dat mag. Dan weet ik of het ook echt werkt, op dieren heb ik het al wat getest. Buiten de elektrode, dat vond ik zielig." Zei hij zacht tegen hem en zuchtte eventjes. "Een hoer meer of minder maakt toch niet uit." Zei hij zacht tegen hem en gaf hem even een wat langere zoen op zijn lippen en streek over zijn wang. "Dan nog zit je met 2 uur niets te doen." Zei hij rustig en bleef rustig zitten, aangezien David op zijn schoot zat.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 22, 2014 14:40:33 GMT
David Nolan
Hij keek naar hem en lachte even voor en moment.'' Daarom. Al moet het gewoon een bescheiden huisje zijn, en geen villa, dat valt veel te veel op.'' sprak hij rustig en keek kort naar het raam, en daarna weer naar hem. Hij sloot zijn ogen heel even en hoorde zijn woorden aan.'' Oh nee, jij bent net hoed gezelschap.'' sprak hij rustig en keek hem aan, en knikte toen en stond even op voor een moment en pakte zijn telefoon al.'' Dan ga jij zo eens lekker op die hoer experimenteren, en dan ben jij zelf aan de beurt bij mij.'' sprak hij met een grijns, en typte zijn smsje rustig af, hij bestelde er direct twee, hij had namelijk zelf ook zin om een vrouw pijn te doen, en daarom vroeg hij ook om twee meiden zo van de straat, o ze te breken. He die pijntafel stond hier nu toch, dus waarom niet?
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
My life
Jan 22, 2014 15:05:27 GMT
via mobile
Post by Kendra on Jan 22, 2014 15:05:27 GMT
Damon Treaver
"Villa zou ook een beetje te groot zijn voor 4 personen en een kind. Een huisje is vast groot genoeg." Zei hij zacht en duwde zijn lippen weer even op zijn wang. Hij glimlachte toen hij zei dat hij goed gezelschap was. Hij liet hem rustig op staan en deed dat zelf ook even. Hij liet hem rustig het sms'je typen en grijnsde om zijn woorden. "Wat ben je met mij van plan dan?" Vroeg hij met diezelfde grijns en keek hem aan. Hij zou zijn hoer gewoon op de stoel neerzetten en vastbinden, of gewoon een dosis drugs geven. Voor die elektrode zou hij haar wel uit die trans halen en haar laten rennen, dat was vele leuker dan haar op die stoel te doden. Dan kon David in ieder geval lekker met die andere hoer bezig zijn. Hij was wel benieuwd wat David met hem van plan was dan na zijn woorden.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 22, 2014 15:52:46 GMT
David Nolan
Hiij keek naar hem en lachte even.'' Dat zul je gaan merken.''sprak hij rustig en streek kort over zijn eigen zwarte krullen heen en verstuurde het smsje en kreeg ook direct een sms terug.'' Oh, hij heeft het al geregld. De baas van Speedys word opgepakt.'' sprak hij rustig en keek naar Damon.'' Met een uurtje is Mycroft terug. Zegt hij tenminste.'' Sprak hij rustig en keek naar hem waarna hij rustig zijn telefoon wgstopte en naar de loods liep.'' De verrassing voor jou zal dan wel even moeten wachten, straks hebben we andere prioriteiten.'' sprak hij kalm en keek hem aan en gaf hem nog zacht een kusje, waarna hij al een auto zag naderen.'' Kijk, snel service.'' sprak hij lachend en zag de twee dames binnen komen. De ene was overduidelijk een hoer, de andere een bang vinkje, die dus ook astgebonden binnen kwam, en al op de ppijn tafel gelegd werd.'' Zonde om hem niet te gebruiken niet waar?'' sprak hij met een grijnsje nar Damon en de hoer liep al naar Damon, en begon met hem te flirten, omdat ze dacht dat ze aan het werk moest.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 22, 2014 20:00:13 GMT
Damon treaver
Hij keek naar hem en glimlachte eventjes. Hij keek rustig naar hem en las het berichtje even mee en gaf een knikje. "Jammer." Zei hij er rustig op en legde zijn handen even op de zij van David en drukte een kus in zijn nek. De verassing had hij namelijk graag ontvangen van hem. Hij ontving zijn kusje nog even en begon ook rustig te lopen nu en zag de wagen al aankomen. Hij glimlachte eventjes. "Mooi." Zei hij rustig en keek naar de twee dames. Hij zag het bange meisje naar David gebracht worden en de hoer die naar hem liep. Hij grijnsde even. "Inderdaad zonde." Zei hij zacht tegen hem en keek naar de hoer en greep haar gezicht vast en schudde zijn hoofd. "Nee, daar dien je niet voor nu." Sprak hij tegen haar en drukte haar op de stoel waar hij haar vast bond. Hij haalde de spuiten weer boven, samen met de laptop en keek naar de hoer. Hij spoot de zenders voor haar te vinden en te kunnen volgen wat zij zag waardoor ze een gilletje slaakte, het was niet echt pijnloos namelijk. Hij wachtte een minuutje en keek dan op zijn beeldscherm waar op kwam te staan wat zij zag en grijnsde even. "Perfect." Zei hij zacht. De microfoon in haar lichaam was ook al goed aan het werk en de elektrode bracht hij nu rustig in en keek haar aan met een gemene grijns.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 22, 2014 20:57:58 GMT
David Nolan
Hij keek naar het meisje en even naar Damon.'' Vermaak je .'' sprak hij rustig en lachte even en keek naar zijn vriend die hij even begroette.'' Goedemiddag Sherlock.'' Sprak hij rustig, aangezien hij hem ook gewoon nog bij zijn oude naam noemde, als hij in goed gezelschap was, die wel meer wist van hem,'' Zij is de dochter van je oude opdrachtgever. 14 jaar, en ik dacht ze kan wel achter papa aan.''sprak hij rustig en hij knikte.'' Ja die kan wel achter papa aan.'' sprak David genietend en liep nu naar de pijnbank en haalde nog even de prop uit haar mond.'' Met een goed 20 minuten zie je je papa weer.'' sprak hij rustig en ze keek hem aan.'' Mijn vader is dood..'' Sprak ze en hij knikte.'' weet ik, ik vermoordde hem.'' sprak hij enkel en begon te draaien en het meisje begon te gillen. HIj lachte enkel en draaide haar armen helemaal strak aan zodat ze bijna uit de kom zouden schieten. Hij keek nog even naar het hoertje van hem en toen naar Damon.'' Volgens mij zit je helemaal in je sas of niet.'' sprak hij met een glimlach en liet het meisje even zo zitten, want dit deed natuurlijk al vreselijk veel pijn.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 22, 2014 21:07:40 GMT
Damon Treaver
Hij keek even naar het meisje, en ergens vond hij het best zielig. Ze was nog zo jong en had eigenlijk nog niet echt geleefd. Maar hij zei er maar niets over, hij liet David maar doen. Soms had hij echt een zwak hart, maar af en toe had hij precies geen hart. Ze keek weer even naar het meisje en wende er uiteindelijk zijn blik maar van af. Hij keek weer naar de vrouw voor hem die hem smekend aankeek, maar daar kon hij wel tegen. Hij kon niet tegen kinderen die huilden of gilden van pijn, bij oudere kon het hem ook nietschelen, tot ze een bejaarde leeftijd bereikte, dan was hij ook weer zwak van hart. Hij werd uit zijn gedachten geschud door de stem van David en glimlachte even. "Ja. Nogal." Zei hij zacht en keek weer naar zijn pc die alles weergaf wat de vrouw nu zag en wat ze voelde bij wat ze zag. Ze was bang, stond er onder terwijl ze naar hem keek. Ze wende haar blik naar het meisje af, waar nu de emotie pijn en verdriet was bij gekomen en hij slikte.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 22, 2014 21:17:15 GMT
David Nolan
Hij lachte even naar hem en keek kort naar het scherm, maar liep toen weer naar de pijnbank en trok de armen nog verder an, die je nu gewoon hoorde kraken, omdat ze gewoon uit elkaar getrokken was en het meisje gilde nu nog harder, waarbij er nu bloed vrijkwam, omdat haar armen er gewoon afgetrokken werden op dit moment. Ze keek hem aan en slikte even waarna ze echt begon te huilen en ze gillen.'' Alstublieft... Alstublieft...'' Smeekte het meisje dan nu ook.'' Zal ik je voor de rest van je leven in een rolstoel zetten? dat is wel leuk..'' Sprak hij en begon nu haar benen aan te trekken. Ergens had hij niet de directe reden om haar te doen, dit martelen vond hij heerlijk, en dat zag je aan zijn gezicht. Hij lachte nu en pakte een mes, en zette die in haar benen, en trok hem er daarna uit, en ze begon weer te gillen, en nu schroefde hij de armen terug, waardoor de pijn minder werd. Hij had precies de plekjes geraakt waar zenuwen zaten en hij keek naar haar oor een moment. Ze had zijn gezicht nu gezien, dat was iets waar hij niet blij van werd, maar goed. Hij keek even naar Damon nu en lachte even.'' Wil je nog een proefpersoon, Damon? voor het geval dat ze ons wil verlinken. Ik wou haar nu laten gaan, ze zit toch nu voor eeuwig in een rolstoel.''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 23, 2014 1:44:12 GMT
Damon Treaver
Hij slikte en zette zijn rug even naar David en het meisje toe en verplaatste de stoel ook gewoon met de vrouw er op naar een andere kant zodat hij het niet aan hoefde te zien, maar de geluiden lieten hem maar duidelijk weten wat er gebeurde. Hij slikte en rillingen liepen over zijn rug heen. Hij was er niet blij mee. Het gegil vond hij niks en zijn gezicht stond zo af en toe gekweld, nee hij kon er echt niet tegen. Als hij dat nou had gedaan bij iemand die 7 jaar ouder was geweest had hij met alle plezier toe gekeken. Zijn leeftijd zo ongeveer. Hij schrok weer op oor David's stem en keek even om met een emotieloze blik. Ze weigerde naar het meisje te kijken, ze wilde het gewoon niet zien. "Ja, laat haar maar liggen." Zei hij zachtjes en liet nu die hoer los die meteen weg begon te rennen. Hij keek haar na en nam nu rustig het apparaatje dat er bij hoorde en net voor ze naar buiten zou kunnen lopen drukte hij er op. Ze viel meteen op de grond en werd helemaal verbrand vanbinnen. Ze had er niks van gevoeld echter. "Nou, die werkt ook." Zei hij zacht, en de camera was ook weggevallen doordat ze natuurlijk dood was. Hij sleepte het lijk weer naar hen toe enliet haar daar op de grond liggen waarna hij nu toch het meisje in het oog kreeg. Oh god.. Dit was niet meer normaal te noemen. Hij zette zijn vuist zacht voor zijn mond, hij had zo het gevoel dat hij ging kotsen als hij elk detail aan het meisje op nam. Een kind hoorde zoveel pijn niet te lijden. Hij streek ietwat trillend en gefrustreerd door zijn haar heen en keek nu weer weg van het meisje en maakte weer een spuit klaar. Hij wilde haar uit haar lijden verlossen, dit was niet te doen. David had een zwak voor familie, en hij dus voor kinderen en bejaarden. Hij slikte even en keek weer naar het meisje, zijn kaken op elkaar geklemd.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 23, 2014 10:35:08 GMT
David Nolan
Hij keek naar hem en zag de emotieloze blik die nar hem gericht werd, en voelde een steek door zijn lichaam heen gaan, waar het vandaan kwam wist hij ook niet. Hij sloot even zijn ogen en keek naar hem en liep nu op het af, en draaide hem weg van het meisje, en keek hem aan.'' Damon, wat is er??'' sprak hij rustig en drukte zijn lippen zacht op de zijne, en zoende hem even voor een momentje en liet zijn lippen toen los, maar liet zijn armen om hem heen.'' Ze is de dochter van de man die jou wou vermoorden hoor...'' sprak hij wat droog en keek naar het meisje op de pijnbank wat ook langzaam aan het wegvallen was omdat ze extreem veel bloed aan het verliezen was. Hij lachte toch een beetje en zijn broer kwam nu weer binnen, en keek even om.'"C harissa, leg de kleine even tegen je borst, mijn broer i bezig geweest.'' sprak hij enkel en zin vrouw duwde het hoofdje van hun kleine rustig tegen haar borst en Mycroft leidde haar naar het kantoor, en liep daarna terug naar hun.'" Sherlock, ruim die boel op.'' sprak hij rustig en keek naar hun beide.'' Goedenmorgen.'' sprak hij nog even tegen damon en David knikte enkel even.'' Dat was nodig, zonde om een perfecte pijnbank niet te gebruiken.'' sprak hij enkel en Mycroft schudde zijn hoofd.'' Ik heb jullie gered, jullie zijn momenteel niet langer gezocht bj de FBI. Echter moeten julllie wel binnen 2 uur dit gebouw verlaten, want de politie komt hierheen, ik moest ze iets geven..'' sprak hij rustig en David knikte.'' Dan moeten we dus op schieten.'' sprak hij enkel en keke naar het meisje en pakte nu een mes, en slipte het mes door haar keel heen, hij had nu niet veel keuze. Je hoorde nog een stik geluid, en zijn collega begon direct de lijken op te ruimen, en reed ook de pijn tafel weg, en alles wat maar bewijs leverde, en Mycroft haalde zijn meisje weer op, en de kleine meid, die op de grond liep, en naar hun keek.'' Sherlock, en vriend, ontmoet jullie nichtje, Elyssa.'' sprak hij rustig en David Keek nu met een klein lachje naar het kindje dat nu rustig op hun af kwam, en naar Damon, en sloeg gewoon een hand om hem heen.
|
|