And now.. I am going to feed you your teeth.
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 20, 2014 15:22:17 GMT
Desmond Miles
Hij knikte even over dat het rustig was, en keek even richting de tv.'' Nutteloos aan het Tv kijken dan maar?'' sprak hij kalm en keek even naar het kantoor voor een moment.'' Shaun is daarbinnen?'' vroeg hij ook kalm, en keek even naar Dominic, terwijl hij even opstond, en zichzelf een colaatje in schonk, en daarna weer ging zitten. Nee alcohol dronk hij nauwelijks, hij vond dat hij scherp moest blijven. Hij keek rustig naar de deur. Ja Desmond Had shaun deze kant mee heen genomen, en sindsdien was de Syndicate gewoon gegroeid qua technologie en dingen die ze ontdekten. Dat kon Dom niet ontkennen dat ook al was Shaun soms echt een arrogante verwende klootzak, hij had veel voordelen binnen het team.'' waar ik het even met je over wou hebben is die mislukte actie van een paar onder ons, een paar weken geleden, toen ze die supercomputer hebben laten afnemen door de Saints.'' sprak hij nu ook maar even om zijn komst te verklaren.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 20, 2014 15:34:16 GMT
Dominic Hij keek naar je en knikte even " Ik moet toch iets te doen hebben, Ik zit op informatie te wachten over de Saints dus tot die tijd kan ik weing. ja edward pesten met zijn overleden vriendin Dat blijft altijd leuk " Sprak die en nam rustig nog een slok en knikte even " Ja die kwam ongeveer 5 a 10 minutjes voor jou binnen zetten " Sprak die rustig en zag hoe je opstond en niet veel later met cola terug kwam. Je was vaak alleen hier als je zijn mening wilde, iets kwijt moest of dat het gewoon belangrijk was. Hij hoorde hem spreken wat de reden was waarom hij hier was " Ik had al zoon vermoede dat het niet gewoon een gezellige babbel was " sprak hij tegen Desmond en keek naar hem en zette het lege flesje op de tafel " Ja zielige gebeurtenis " sprak die en keek hem aan " Wat heb je ? " vroeg die rustig
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 20, 2014 15:53:44 GMT
Desmond Miles
Hij keek naar Dom en knikte even.'' Dna loop ik straks even naar shaun toe. Ik heb informatie nodig op die Kinzie die die computer in handen heeft.'' sprak hij tustig en luisterde verder naar hem.'' Ik houd wel van een gezellige chitchat, maar dit is de laatste tijd steeds vaker aan de hand. Wij als the syndicate verliezen dingen aan de Saints, en ik voel me er nogal bedrogen bij, snap je wat ik bedoel?'' sprak bhij rustig en keek hem aan.'' een paard jaar geleden zijn wij als de Deckers en de Syndicate samengevoegd. Dat deed ik toen met een reden, zodat we sterken stonden, ook internationaal.'' begon hij rustig te praten en nam even een slok van zijn cola.'' Momenteel ben ik namelijk steeds dichterbij om Shaun hier weg te halen, en de mannen die altijd bij mij hebben gehoord, en de deckers weer terug te brenegn zoals het was.'' sprak hij eerlijk en keek hem aan.'' Er gebeuren de laatste tijd een beetje teveel mislukkingen, en voor je het weet komt de regering met een of ander plan om zowel ons als the saints uit te roeien, pas op mijn woorden. Wij hebben nooit echt een bedreiging gevormd voor de stad, maar sinds de komst van de Saints zie ik ook mensen op straat die ons afkeuren.''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 20, 2014 16:02:50 GMT
Dominic Hij hoorde je spreken en stond op en liep naar het raam en keek naar buiten terwijl hij naar je luisterde over dat je weg wilde door de vele mislukelingen "Hoe kan ik een fatsoendelijke opdracht aan iemand overlaten als ik daar de mensen niet voor heb. Ik heb 2 computer nurds en jou mdeer man machten heb ik niet. Niet meer in elk geval, Hij vouwde zijn armen op zijn rug terwijl hij naar buiten bleef kijken. " Hun hebben veel meer man die nog wat verder komen dan een computer, die verstand hebben van wat er buiten gebeurd " Hij keek rustig naar buiten en liep wat heen en weer en streek even kort over zijn hoofd heen " Hun kunnne over alle informaie komen over wie dan ook wie hun willen. 2 oud FBI agenten. Een wapen deskundige een auto deskundige. Hanfige mensen in het veld. We kunnen er gewoon niet meer tegen op Desmond "Sprak die zuchtend en draaide zich terug naar hem om
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 20, 2014 16:10:56 GMT
Desmond Miles
Hij keek naar dom en zuchtte even na zijnn verhaal.'' Nee je hebt meer mannen dan je denkt, ik denk dat wij de enige zijn die je nodig hebt. Vergeet niet, Shaun kan meer schade maken achter zijn laptop, dan 10 mannen in het veld kunnen doen. Ik heb niet echt goed in open gevecht, oke, maar je weet verdomd goed hoeveel je aan mij hebt gehad tot noch toe.'' Sprak hij rustig en keek hem aan.'' het lijkt of je het op wilt geven, Dom. Zo ken ik je niet.'' sprak hij eerlijk en keek hem aan.'' wij gaan die Saints verslaan, dat is een belofte die ik je geef.'' sprak hij kalm en stond op van zijn plek en ging dichtbij Dom staan.'' Kom, uit die luie stoel. Je gaat even met mij mee.'' sprak hij kalm, hij moest de oude Dom terug krijgen. Hij was een sterk en goed leider in zijn ogen. geen watje en vooral geen opgever.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Feb 20, 2014 16:20:17 GMT
Edward Kenway Hij keek kort om en zag Melody nog even verschijnen en haalde zijn telefoon uit zijn zak, en keek naar Sage.'' Sms haar even voor mij, dat ze naar Kinzie toe komt.'' sprak hij rustig en keek haar aan.'' We moeten sowieso even overleggen met alle mensen in het veld, we moeten die NEMO stoel te pakken krijgen.'' sprak hij rustig en keek haar aan.'' Daarbij kunnen we alle hulp gebruiken die we nodig hebben. Ik weet dat Kinzie liever niet wil dat Mitchell zich ermee gaat bemoeien, dus hem laten we er even buiten.'' sprak hij kalm en glimlachte kort naar haar, terwijl hij de helikopter rustig verder vloog en haar het mobieltje gaf, en daarna zijn gehele blik weer op de voorruit richtte, en zo af en toe eens om zich heen keek. Hij zag beneden de bende wagens van de Syndicate rijden, stuk voor stuk waren het over het algemeen pick ups met een groen dak, een zwarte ster, en de auto was verder ook bijna zwart, op de deuren na, die waren dan weer groen. Ach bij hun waren de auto's ook wel herkenbaar. Alles was paars wat hun hadden. ja op deze helikopter na, die was grijs dan. voor de mensen die willen weten hoe de Saints penthouse eruit ziet, ff hier kijken ( ik kijk nog of ik een overzicht van vinden van het penthouse van de Syndicate) saintsrow.wikia.com/wiki/Saints_HQ Sage Cores Ze streek door haar donker bruine haren heen en keek even naar Edward toen hij wat zei tegen haar en knikte rustig. "Is goed Edward." Sprak ze kalm en nam zijn mobieltje rustig aan. Ze zocht het nummer van Melody op en stuurde haar dat ze naar Kinzie moest komen, dat zij daar ook heen gingen en dat ze de rest dan ook maar moest meenemen, behalve Mitchell dan. Ze verstuurde het en zag nu ook het bericht van Dominic op zijn mobiel komen. "Oh, je beste vriend Dominic heeft een bericht gestuurd." Sprak ze nu best bot en keek even naar Edward. "Moet ik het voorlezen of lees je het zelf lekker zonder tegen de grond aan te vlammen?" Vroeg ze nu ook weer bot. Nee ze mocht Dom niet, niemand van de Syndicate eigenlijk, vond je het gek? Ze had in ieder geval het bericht naar Melody gestuurd zodat die ook zou komen zo meteen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 20, 2014 16:20:20 GMT
Dominic Hij luisterde naar hem " Ik weet wat die kan Desmond " Sprak die en hoordie hij verder sprak " En ik weet ook wat jij kan echt waar "sprak die en draaide zich om " Confrontaties met de siants ga ik zo veel mogelijk uit te weg " Hij keek hem aan " Op straat hebben we op dat moment niks aan Shaun met zijn computers. En ik weet ook dat als ik jou een geweer geef ik je niet gelukkig maak " Hij keek hem aan en hoorde hem spreken over dat het leek of hij wilde opgegeven en ze de saints zouden verslaan, dat dat zijn belofte was " Opgeven is een groot word " Sprak die en keek hem aan " het is alleen hun nemen steeds meer, en wij worden steeds verder terug gedrongen. En ik merk gewoon dat wat ik ook probeer, het allemaal mislukt. Dat heb je zelf gezien de afgelopen tijd. " Hij hoorde hem spreken dat hij met hem mee moest komen en keek hem even aan " Oke oke " Sprak hij en pakte zijn zwart/bruine lere jack van de stoel en trok die aan
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 20, 2014 16:38:49 GMT
Edward Kenway
Hij zuchtte even toen hij hoorde dat het een bericht van dom was.'' Lees maar niet voor, die kerel zit me zoals gewoonlijk weer te zieken met Caroline.'' Sprak hij nog op zich rustig, al zag je dat zijn gezicht kookte van woede momenteel. Hij vloog stevig door en zette de heli op de grond bij kinzie en snoof even.'' mag ik even mijn telefoon?'' vroeg hij nog zo kalm mogelijk en toen hij hem had keek hij naar de sms. Oh grappig he? ik zal eens jou liefde vermoorden.. De syndicate gaat ten onder, of je het nou leuk vind of niet. Steelport word de onze stuurde hij direct terug en stapte uit e Heli, en keek even naar Sage.'' Sage ga maar alvast naar binnne, naar Kinzie. Ik oet even alleen zijn, en ik wacht wel op de anderen.'' sprak hij nog tamelijk rustuig, en hij liep nu ook even de andere kant op, waar hij bij het water ging zitten. Wat een kloothommel. Dominic kreeg nog wel wat hij verdiende.. Edward was er meer dan zeker van.
Desmond Miles+ Shaun Hastings
Hij keek naar Dom en was blij toen hij zijn jack aan deed, en knikte even.'' ik zal even Shaun gedag zeggen.'' sprk hij rustig en liep nu even naar het kantoor en ging naar binnen, en sloot kort de deur.'' hi shaun. Ik ga even met de baas er vandoor, als jij nou even voor mij alles over Kinzi Kensington kunt klaar leggen als we terug zijn. ik wil zo snel mogelijk aan de slag.'' Sprak hij en Shaun knikte even.'' Jaja, natuurlijk, alsof ik het sloofje ben niet waar? ja ik ben altijd het sloofje van jullie.'' sprak hij en ging direct aan het werk eigenlijk, alsof hij het helemaal niet erg vond eigenlijk.'' Tot later Shaun.'' sprak Desmond nog, waarop Shaun enkel knikte, en Desmond weer het kantoor verliet en op dom afliep.'' Mooi, als we terug komen kunnen we een aanslag gaan plannen.'' sprak hij en liep naar de lift toe, hij verwachtte dat Dom hem wel volgde.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 20, 2014 16:44:59 GMT
Dominic Hij had nog even geknikt en was rustig naar de lift toe gelopen. Hij voelde zijn mobiel gaan en pakte die rustig uit zijn broekzak en opende het berichtje. Even grijnste hij en drukte op benatwoorden Ja eigenlijk was dat moment best wel grappig, zei hulpeloos op de grond. En jij toekijkend die niks kon. Maakt elke keer mijn dag weer goed. Droom verder, steelpoort was de onze en dat blijft ze/ Hij verzond het en stak zijn mobiel weg op het moment dat Desmond terug kwam en keek hem aan en liep met hem de lift in. Hij hoorde je spreken en keek naar je " er zal wel druk achter gezet moeten aangezien edward ons anders voor zal zijn " Sprak die rustig en leunde tegen de wand van de lift aan. Hij deed de kraag van zijn rits even goed, aangezie n hij niet helemaal lekker zat.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Feb 20, 2014 16:47:28 GMT
Sage Cores
Ze keeknaar Edward en knikte weer even rustig. Ze merkte wel dat hij nu een stuk door vloog tot ze bij kinzie waren en gaf hem zijn telefoon terug zoals hij had gevraagd. Ze wist wel dat Caroline veel voor Edward had betekend, was ook wel logisch een beetje, maar ze zei er niets over. Ze had wel één keer bot en harteloos tegen hem gedaan, gezegd dat hij er toch niks aan kon veranderen nu ze dood was en dat hij zich nu weer op de zaken kon vestigen met zijn gedachten en niet bij dat mens. Ze was gewoon pissig geweest door zijn gedrag na de dood van Caroline. Ze knikte weer op zijn woorden. "Tot zo Edward." Sprak ze nog even en liep rustig naar binnen om naar Kinzie te gaan. "Kinzie?" Vroeg ze dan ook vrij kalm en keek rond.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Feb 20, 2014 17:26:38 GMT
Melody:
Ze las het sms'je, stapte meteen de auto in. Zo snel als ze kon reed ze dan ook naar Kinzie. Dat was dan ook best snel, ze wist bijna ieder straatje en hoe je het snelste ergens kon komen. Daarbij had ze een snelle auto. Het duurde even, maar toen was ze er ook. Toen zag ze Edward staan. "Alles goed?" Het was een vraag die ongeïnteresseerd werd gesteld en eigenlijk maakte het haar niet zoveel uit. Het was meer dat ze het uit beleefdheid deed.
Pure:
Ze zuchtte, liep het internet cafe binnen. Ze tikte de e-mail van Shaun in en daarna het bericht. Gast, waar zijn de leden van de Saints? Waar kan ik ze vinden? Natuurlijk was de tekst eerst gecodeerd, Nu was het enkel wachten. Ze hoopte maar dat hij zou opschieten, wie weet dat ze via iemand anders binnen kon komen.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 21, 2014 11:01:57 GMT
Edward Kenway
Hij zuchtte even terwijl hij over het water heen keek, naar het grootste symbool van Steelport, wat in de verte te zien was. Niet echt een voorgaand idee van Edward, maar toen zijn telefoon ging lachte hij enkel, en stopte hem daarna weg. Het was tijd om weer eens van nummer te wisselen, dat was een ding wat zeker was. Oh hij zou niet rusten tot dat Dominic onder het stof lag, en Steelport van hen was. Hij zou het doen voor Caroline, maar de duivel kon hem echt niet snel genoeg grijpen. Zo dacht hij er althans over. Hij draaide zich om toen hij een stem hoorde en keek naar Melody.'' Ja het gaat naar omstandigheden.'' sprak hij rustig en eerlijk, hij was niet van het liegen, en vandaag was gewoon een kut dag, hoe je het ook wendde of keerde.'' Had jij Letty en Brian nog gecontacteerd?'' vroeg hij direct even, gehoopt dat zij ook direct de andere leden van de Saints hier heen had gehaald, al zou hij niet boos zijn als ze dat niet had gedaan. Lag simpelweg niet in zijn karakter.'' Maar hoe is het met jou vandaag? nog last gehad van de Syndicate?'' vroeg hij maar aan haar, ook puur omdat zij het vroeg, en hij wou niet alles over zaken laten gaan. Nee edward zag zijn crew niet als zaakjes, niet als Collega's, maar voornamelijk als vrienden.
Shaun Hastings
Hij zat net rustig de firewalls te kraken toen hij merkte dat er een Email binnen kwam, en hij zuchtte even, waarna hij een tweede laptop op startte toen hij eenmaal het mailtje had gelezen en het had ontcijferd, binnen No time. Hij zocht de satelieten na, en vond al direct waar de hele groep zich bijna bevond, bij een loods in de haven. Hij dacht even na, en stuurde het gecodeerd terug, wel op een hele simpele manier, hij vond dat ze niet zo slim was, en dus daarom deed hij het ook niet moeilijk. In het bericht stond het volgend'; Momenteel bevinden zich alle saints, op 2 na in de oude haven aan de westkust van Steelport. Geen idee wat ze daar doen, zag wel tranen op het gezicht van Edward kort. Vast te maken met die vriendin van hem die onze oude baas heeft afgeslacht voor zijn ogen. En oh ik ben geen gast, noem me alsjeblieft Shaun, anders voel ik me heel raar. dankje. Trouwens, je woordenboek al gecheckt? fijn. Hij verstond het naar haar en ging daarna weer verder met het kraen van de Firewalls. Hij werkte op een apart internet, van zichzelf, hij kon niet het risico hebben dat het hele netwerk van de Syndicate plat ging liggen.
Desmond Miles
Hij keek naar Dom die zei dat er haast achter gezet moest worden.'' geen zorgen, dat gaat wel goed komen. Zodra ik alle informatie heb van Shaun, en jij ook, kunnen we de eerste aanslag plannen. Ik weet niet wat jij er van vind, maar we moeten het stukje voor stukje op pakken. Beginnend met het hart, wat hun systeem draaiend houd. Hun twee technurds, Mitchell en Kinzie.'' sprak hij rustig en uitleggend. Nee hij schaamde zich niet om een plan bloot te legen aan Dom, Dom wist ook dat hij vroeger leider was, en zo nog het liefste behandeld werd, ook door hem, en dat hij zich echt niet ging gedragen als iemand die onder hem stond, maar meer iemand die naast hem stond, zowel in het gevecht als daarbuiten. Hij stapte de lit uit toen die eenmaal in de garage was, en liep de garage in, richting de Viper uiteraard.'' Ik weet dat je msschien een hekel hebt aan de kleuren en de auto, maar stap alsjeblieft even in. Dan kunnen we het makkelijker bespreken met zijn twee.'' Sprak hij en drukte op het knopje op zijn sleutel zodat de auto open ging.
Kinzie Kensington
Ze keek even kort op ton ze een stem hoorde en stak alleen maar een hand omhoog.'' Hier in het hoekje.'' Sprak ze enkel en tikte er weer op los op haar laptop.'' Edward hier?'' was het eerste wat ze direct vroeg, Nee Kinzie was niet de sociaalste, en had geen tijd voor leuke praatjes over bijvoorbeeld Mode en kleding, nee daar had ze geen interesse in, en dat zou ze ook nooit hebben. En na haar idee, hadden de meeste leden van de Saints gewoon geen snars versand van wat ze deed, en wat hun deden. In haar ogen was het gewoon een do bij elkaar geraapt stelletje, op Mitchell na overigens, want die zat op het zelfde intellect met haar.
|
|
And you're...well, I'm sure you have wonderful personality, dear
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Feb 21, 2014 13:23:15 GMT
Mitchell Whishaw
Mitchell zat in zijn eigen kamer die uiteraard helemaal vol zat met vele schermen en allerlei technologische snufjes. Hij had net een kop Earl Grey gepakt en blaasde er voorzichtig in omdat het uiteraard nog behoorlijk heet was, ja logisch want hij had het net gezet. Hij zette zijn kop na een slokje weer even neer en heeft er natuurlijk voor gezorgd dat het hele systeem van The Saints ontzettend goed beveiligd was zodat het net niet zomaar even een simpel klusje was om in hun systeem te komen. Echter je kon niet altijd veilig genoeg zijn dus zette hij er nog meer firewalls op en allerlei beveiligingen, sommige oude codes leide zelfs naar totaal andere pagina's zoals dat het je leidde naar een website waar ze banjo's verkochten. In de tussentijd neemt hij uiteraard even weer een klein slokje van zijn Earl Grey. Mitchell zou je trouwens nooit in het veld zien, tenzij het hem echt geen andere keuze laat, maar zoals hij wel vaker heeft gezegd. Hij kan meer schade verrichten in zijn pyama broek voor zijn eerste kop Earl Grey dan dat iemand anders met heel veel veld ervaring in het veld zou kunnen doen.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Feb 21, 2014 13:33:35 GMT
Melody:
"Niet gedaan, sorry. Dacht dat jij naar iedereen meteen zou sturen." Zei ze rustig. Niet als een excuus waarom zij het niet had gedaan, maar omdat ze dat dacht. Ze pakte haar mobiel om meteen een bericht te sturen naar de andere Saints. Zodat deze ook naar hier moesten komen. Toen vroeg hij hoe het maar haar ging. "Rustig, ik heb het gevoel dat we met te weinig zijn." Ze haalde haar schouders op het was moeilijk om niet met haar over werk te praten. Ze was van kleins af aan al bezig met the saints. "Wat als hun meer manschappen hebben? Ze mogen niet winnen." Zei hij rustig, doelde erop dat het dus tijd werd om meer leden te krijgen. wie, dat maakte niet veel uit. Als het maar mensen waren die loyaal waren.
Pure:
Ze zuchtte, liet haar gelakte nagels over de toetsen gaan. Je denkt toch niet dat ik die loods zomaar binnen kan wandelen. Meer informatie, over vanavond? Over een openbaren plek. -Glitch Verder ging ze er niet op in, geen behoefte aan, zij moest haar taak doen en wilde niet door hem afgeleid worden. Deze taak ging al moeilijk genoeg worden.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Feb 21, 2014 18:03:38 GMT
Kinzie Kensington Ze keek even kort op ton ze een stem hoorde en stak alleen maar een hand omhoog.'' Hier in het hoekje.'' Sprak ze enkel en tikte er weer op los op haar laptop.'' Edward hier?'' was het eerste wat ze direct vroeg, Nee Kinzie was niet de sociaalste, en had geen tijd voor leuke praatjes over bijvoorbeeld Mode en kleding, nee daar had ze geen interesse in, en dat zou ze ook nooit hebben. En na haar idee, hadden de meeste leden van de Saints gewoon geen snars versand van wat ze deed, en wat hun deden. In haar ogen was het gewoon een do bij elkaar geraapt stelletje, op Mitchell na overigens, want die zat op het zelfde intellect met haar. Sage Cores Ze keek op naar de hand die omhoog werd gestoken en liep er rustig heen. "Ja, Edward wacht buiten even op Melody en de rest dacht ik." Zei ze rustig tegen Kinzie en ging ergens zitten waarna ze keek naar wat ze deed. Ze zou ook nooit zo'n praatjes beginnen over mode, ze droeg gewoon wat ze in haar kast vond, simpel toch? En zelf wist ze wel wat Kinzie allemaal deed op haar laptop, ook al dacht zij misschien van niet. Sage moest er wel iets van kennen wilde ze ook goed met automechaniek omgaan.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 21, 2014 18:20:13 GMT
Dominic Toretto rustig leunde hij tegen de zijkant van de lift terwijl ze naar beneden gingen. Hij hoorde hoe Desmond met een plan aan kwam en het uitlegde. Soms wist hij het even niet. Hij wist dat desmond vroeger leider was maar dat was hij nu niet meer, en hij had er op gestaan offichier te worde. Kijk hij hoefde niet gezien te worden als leider maar een beetje meer respect van Desmond verwacte hij wel. Even knikte hij op zijn voorstel " Ik snap wat je bedoelt, maar dat is wel het moeilijkste gebied om bij te komen. "s prak die rustig en stapte de lift uit toen de dueren weer open gingen en liep de garage in. Hij hoorde je spreken over de auto "De kleuren boeien me weinig, alleen de auto ja " Sprak die met een halve grijns op zijn mond. Rustig opende hij de auto deur toen jij die van slot had gehaalt en stapte in
Brian o'COnnor Hij hoorde niet veel later zijn telefoon gaan. Hij nam was gas terug en viste zijn telefoon uit zijn broekzak. Een bericht dat ze onmiddelijk naar de loods in de haven moesten komen. Even bromde hij en keek even waar hij precies was. Fijn hij moest dus een heel end terug. Hij keek even in de spiegels, nergens iemand te zien gelyukkig. Dat was het enige voordeel van deze snelwegen hier. Je kon uren rijden zonder iemand tegen te komen. Hij trok de handrem aan, trok het stuur om. Hij draaide een halve slag drukte de rem weer naar beneden en gaf plank gas terug de andere kant op. In de spiegel zag hij de zwarte halve cirkel nog op het wegdek staan. Na een klein half uurtje parkeerde hij de auto. Hij stak zijn telefoon tetug in zij nzak die hij net op de bijrijderstoel had gegooid en rustig stapte hij uit. Hij sloot de auto af en liep de loods in naar het punt waar ze afgesproken hadden en zag dat de rest op Leticia er al was
Leticia Ze schrok toen haar telefoon ging en liet het onderdeel uit haar handen vallen. Ze vloekte even raapte het onderdeel als eerst op en bekeek het eerst of het geen schade had voordat ze haar telefoon uit haar tas pakte. Ze zag het smsje en bromde even boos wat. Waarom nu, juist nu op dit mometnt. Ze zette het geweer op haar gemakje in elkaar en borg alles op. Rustig pakte ze haar tas en verliet haar schuurtje waarna ze hem afsloot en haar fiets uit de tuin pakte. Ze slingerde de tas over haar schouder waarna ze naar de haven fietste. Ze kwakte haar fiets neer waarna ze naar de rest toe liep. Ze zag dat iedereen er al was dus zoals gewoonlijk was zij wqeer de laatste. iets wat haar eigenlijk totaal niet kon schelen
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 21, 2014 20:00:45 GMT
Edward Kenway
Hij keek naar haar en knikte even.'' we moeten ook meer manschappen krijgen.'' sprak hij rustig.'' Ik stel jou voor die taak, melody. Jij zit al zo lang bij ons, ik wil graag dat jij daar de controle over hebt. Ik wil jou vanavond ook even spreken, over hoe je het zou vinden om mijn officier te worden, maar denk daar eerst eens over na, ik ga straks eerst even langs het graf van Caroline, als we hier klaar zijn.'' sprak hij rustig en keek kort naar de andere die nu aankwamen.'' Mooi, iedereen is er.'' sprak hij rustig en knikte even.'' Als jullie allemaal alvast naar binnen zouden willen gaan, daar is Kinzie en Sage al, ik kom er zo even aan, maar ik moet even een moment voor mezelf hebben.'' sprak hij eerlijk, en hoopte gewoon dat hun er respect voor hadden, dat hij et vandaag gewoon even moeilijk had, nu zij al een jaar weg was. Vanavond zou hij waarschijnlijk na het gesprek weer in de nachtclub zitten, om zijn gedachten anders te zetten, maar dat kwam dan weer.
Shaun Hastings
Hij zuchtte toen hij weer een bericht terug kreeg. Snapte ze het dan niet? ze was toch zo goed met afluisteren? kon zo op het dak zitten, er zat daar een raam ! ach het zou allemaal wel. Hij begon in te hacken op wat andere zaken, en kwam op een site voor Banjo's terecht. Oh leuk, zelfs de agenda van Edward zat dus nu een firewall overheen, en daar kon hij eerder vrij gemakkelijk inkomen. Hij keek weer naar de andere laptop en begon haar terug te tikken Ik vermoed gewoon in het oenthouse, maar ik moet nu weer de agenda van Edward kraken, aangezien ik nu met de codes hoe ik er normaal door heen kwam, me naar een banjo site sturen. Dus als je goede muziek wilt? speel een banjo. Ik ga mijn best doen, en stuur je zo snel morgelijk de juiste info, of je het nou leuk vind of niet. Shaun. Hij stuurde het weg en begon nu direct die firewall te breken op welke manier dan ook, hij moest weer terug in die agenda zien te komen.
Kinzie komt als iedereen naar binnen komt, ik kan nu zo weinig met haar :}
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 23, 2014 20:22:15 GMT
Brian o'Connor + Leticia Ortiz Brian en Leticia hoorde hoe Edward binnen kwam en luisterde naar hem. Hierna knikte Brian waarna hij naar binnen liep en rustig bij de rest binnen ging staan. Leticia keek nog even naar Edward. "S terkte en je weet dat we er voor je zijn " Sprak ze nog naar hem. Niety wetend of hij daar wel op zat te wachtebn. Ze keek hem nog even aan, streek haar haar even naar achter en liep toen rustig naar de rest toe. Ze keek even om naar de rest en leunde rustig tegen de muur aan. Nee Leticia hield zich liever wat op de achtergrond en sprak vrij weinig. Tot je wat aan haar vroeg over een wapen, of je iets zei over een wapen wat niet klopte. Dan prate ze alleen. Brian was juist wat tegenovergesteld. Meestal wel een vlotte babbel en altijd in voor een praatje, en helemaal als het over auto;s ging
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 24, 2014 11:41:29 GMT
Desmond Miles
Hij keek naar hem en slikte even.'' het hardste, maar tegelijk het makkelijkste.'' sprak hij rustig en lachte even, waarna hijn in de viper stapte en de motor stapte, en begon te rijden. Hij reed op zich gewoon netjes.'' Die Kinzie.. daar zit een zwak punt namelijk.'' sprak hij rustig en keek naar Dom.'' Shaun heeft gisteren een virus naar haar gestuurd, die ze direct ging onderzoeken en dergelijke, en ze een zogenaamd plan van ons vond.'' sprak hij rustig en keek hem aan.'' Zij denkt nu dat wij via een Nemo chair ons emporium willen uitbreiden, en het internet plat willen gaan gooien voor hen.'' sprak hij rustig en lachte even.'' Ze trapt er haarfijn in.'' sprak hij rustig en reed door naar een Cafe met de naam Smiling Jacks.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Feb 25, 2014 15:15:01 GMT
Melody:
Ze keek naar hem, vragend haast. Zij mocht daarvoor zorgen? Zij moest voor nieuwe leden zorgen, maar waarom? Toen vertelde hij over dat hij wilde dat ze een officier werd en een halve glimlach kwam op haar gezicht. Iets wat ze altijd al wilde, ze wilde haar vaders plek overnemen. Meer voor de saints betekenen. Dus dat hij dit zei, vond ze leuk. Hij vertelde dat hij langs het graf van Caroline ging en ze knikte, als hij daar gelukkig van werd, dan moest hij dat vooral doen. Hij vertelde dat hij wat tijd voor zichzelf nodig had en ze liep dan ook weg, keek door de loods en glimlachte ingetogen. Keek naar de rest en begroette ze dan ook.
Pure:
Ze zuchtte, stuurde op dit moment niet eens wat terug. Ze had er even geen behoefte aan, ze had gewoon iets nodig waar ze uit op kon maken waar ze nu eigenlijk naartoe moest en hoe ze dichterbij ze in de buurt kwam. Want als ze bij hen moest komen, had ze zeker iets meer nodig als iets doms als een simpele loods. Daar had ze niks aan. Maar ze zal even wachten, maar niet langer als tien minuten. Dan ging ze wel kijken hoe en wat ze deed.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 25, 2014 17:13:08 GMT
Kinzie Kensington
Ze keek naar iedereen die eigenlijk binnen kwam nu, en zuchtte even voor een moment.'' Oke iedereen komt heirheen? is dat nieuw?'' sprak ze vrij arrogant en keek iedereen even een beetje aan.'' Waarvoor zijn jullie hier eigenlijk?'' vroeg ze heel random, maar nu Kwam oo Edward langzaam binnen scharrelene en keek hun allemaal aan.'' Goedemiddag jongens, iedereen is hier nu eigenlijk, en ik wou het even met jullie hebben over de Syndicate, hoe gaan we ze aan pakken?'' vroeg hij rustig en keek even naar iedereen.'' Mitchell is hier vandaag niet, enekle om een reden, jullie kunnen allemaal veldwerk doen, zij niet.'' sprak hij kalm en keek hen een voor een aan. '' The Syndicate heeft ons laatst dwars gezeten toen we die computer probeerde te jatten voor Kinzie die daar de grootste ideeen voor had, tot nu toe zie ik geen resultaat.'' sprak hij errlijk en leunde tegen de muur aan, en keek om hun heen.'' iemand ideeen?'' attendeerde hij nu weer.
Shaun Hastings
Binnen tien minuten zou ze echt nog geen antwoord terug krijgen waarschijnlijk, dat was onmogelijk, al had hij wel iets genoteerd en dat stuurde hij dan ook nu naar Pure. ik heb wel ene notitie, vanavond om 20.00 heeft Edward k een herdenkingsdienst in de kerk, waarschijnlijk om die slet van hem.- Shaun. Hij verstuurde het en ging gewoon verder met het kraken van de agend, meer kon hij er toch momenteel niet uithaleb, dat ging niet.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Mar 26, 2014 15:58:37 GMT
Sage Cores
Ze was rustig blijven staan waar ze stond en wachtte tot de rest naar binnenkwam om te kunnen beginnen. Ze wreef door haar haren heen en keek op toen uiteindelijk ook Edward naar binnen kwam, had eigenlijk Kinzie wat genegeerd aangezien ze er toch geen antwoord op wist. Toen Edward begon te praten keek ze rustig naar hem en leunde wat tegen de muur aan met haar armen over elkaar geslagen. Ze luisterde rustig naar wat hij te zeggen had en schudde haar hoofd een beetje, zij wist niets althans, ze was nu ook geen geweldige plannen maker en was ook veel liever aan alles met mechanica bezig. Ze hield zich dus ook weer gewoon stil aangezien ze gewoon geen plan kon bedenken en liet het aan de andere over
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Apr 17, 2014 16:36:55 GMT
Melody:
"Dan nemen we toch gewoon iets terug van hun?" Zei ze rustig, wist niet of zoiets de bedoeling was. Maar het was tenminste een idee. Laten zien dat hun ook wat kunnen, want nu leek het wel heel eenzijdig te gaan. Dat was niet de bedoeling, daarbij leek het haar slim om een tegenaanval te geven. Dus wie weet zou dat op dit moment kunnen. Haar grijze ogen keken de groep rond. Benieuwd met wat voor ideeën de andere zouden komen.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 18, 2014 16:58:00 GMT
Edward + Kinzie
Edward luisterde rustig naar Melody en dacht duidelijk even na.'' Om the syndicate omlaag te halen is iets van hun af jatten misschien niet het slimste plan, maar we hebben wel iets van hun nodig. Kinzie, aan jou het woord.'' Sprak hij rustig en Kinzie stond niet op , maar bleef zitten, met haar laptop op haar schoot, en keek Edward even dommig aan.'' Alsof jullie dat niet snappen. '' begon ze rustig en keek hen even an.'' We hebben the nemo Chair nodig, die in han den is van een behoorlijk hoge piet van the syndicate, Desmond miles.'' Sprak ze rustig en tikte ondertussen rustig door. '' Met die stoel kun je letterlijk zelf op het internet surfen, en toegang zoeken tot alle gevoelige informatie van the syndicate waar ik niet bij kan door hun hacker, een ene shaun, enkel fire wall stuurt je automatisch naar een website met een compleet dagboek over de amerikaanse revolutie en andere historische feiten. Onbreekbaar, en hij is duidelijk een nurd.'' sprak ze alsof ze dat zelf niet was, aangezien ze nu niet sociaal bezig was, en gewoon bleef tikken op haaa computer. Edward keek de meiden even aan voor een moment, en zuchtte even voor een moment.'' Oke, dan moeten we eerst dat ding hebben, maar dus ook zo dicht mogelijk bij die Desmond gaan komen. Wie van jullie heeft zin om daar voor te gaan zorgen. Op welke manier dan ook in die kerel zijn hart komen.'' sprak hij en keek naar hen voor een moment.
|
|