And now.. I am going to feed you your teeth.
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 12, 2014 17:52:04 GMT
Ras: Mens Naam: Mary Read/ James Kidd Geslacht: Officieel vrouwelijk, maar doet zich mannelijk voor Leeftijd: 24 Innerlijk: James kidd, oftewel Mary read is geen typisch meisje. Ze heeft weinig vrouwelijke hobbies, meer door een leven dat begon als een jongen. Haar ouders wouden graag een jongen, en daar was Mary de dupe van. Haar ouders vertelde namelijk iedereen hoe blij ze waren met hun adoptiezoon, ondat hun dochter overleden was. Het was ook geen verrassing dat vanaf het moment dat Mary kon lopen, ze niet in jurkjes liep, geen make up doreg en ga maar door, maar dat ze in jongenskleding rondliep. Het is een best bewaard geheim ooit, in de 24 jaar dat ze leeft heeft werkelijk niemand haar aangezien voor wie ze werkelijk is, ze is voor iedereen James kidd, en ze houd het ook mar deze wijze. Ze is niet anders gewend. Over het algeheel maakt ze een stoer overkomen, ze laat zich niet snel op de kop zitten en ze zal nooit, maar dan ook nooit toegeven dat ze werkelijk een meisje is. Maar ze heeft ook nauwelijks borsten dus, tja, je zult in haar uiterlijk ook niet zien dat ze een meisje is. Uiterlijk: Extra: verzin zelf maar eigentijdse kleding de haarband heeft ze nu ook gewoon in, alleen dan een modernere of course xd James Kidd Rustig liep ze richting het feestje wat al gestart was, tenminste zo leek het. Ze woonde nog niet lang in deze stad, eigenlijk was ze eer het ouderlijk huis ontvlucht om het feit dat ze eens haarzelf wou zijn, maar toch was haar dagelijkse gewoonte om die jongenskleding aan te doen niet weg te slijten uit alles niet. Ze liep rustig het feestgedruis in, en bestelde even rustig een biertje, en keek nar de feestgangers. Ze zag diverse mannen en vrouwen staan, en vooral de mannen trokken haar aandacht, ja ze was van binnen natuurlijk nog steeds vrouw, en ze hield van mannen kijken. Je zou alleen niets aan haar kunnen horen of zien dat ze een vrouw was, haar stem klonk te zwaar voor die van een vrouw, en ze had totaal geen borsten, zeg gerust maar dat ze niets had, dus om die te verbergen, dat was ook niet nodig. Ze zuchtte even voor een moment, en slikte even. Ze was niet echt van het contact maken, meer omdat de contacten meestal op haar afkwamen in plaats van andersom. En ze was altijd het middelpunt van belangstelling geweest bij haar ouders, en ze had nooit mee mogen doen met gym, puur omdat haar ouders niet wouden dat iedereen wist dat ze werkelijk een meisje was, omdat ze natuurlijk als jongen bij de jongens om moest kleden, en dan vielen haar lange haren, die ze van haar moeder moest laten groeien, want haar moeder wou wel een meisje ergens, haar vader absoluut niet, en natuurlijk dat ze geen bobbel in de broek had zoals de meeste jongens. Nu viel het ook niet op dat ze het had, maar dat kwam meer door de jas die ze droeg die viel erover heen. Ze nam een slok van haar biertje en bleef lekker staan waar ze stond terwijl ze een beetje genoot van de muziek die er speelde, en haar voet een beetje liet wippen op de maat.
|
|
And you're...well, I'm sure you have wonderful personality, dear
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Mar 13, 2014 16:39:37 GMT
Niklaus Mikaelson
'Oh it is actually quite simple love, you better stay far away from Rhyme or don't even think about hurting her in any way or you will be dealing with me, what you do with her red headed friend, well I don't really care' zei hij tegen Abigail. Het was Niklaus ook heus opgevallen dat Rhyme buiten haar twee verschillende oogkleuren anders was, haar lopen was anders, haar geur was anders. Hij zag echter meer in haar dan alleen dat, ze interigeert hem en hij wil haar dan ook absoluut beter leren kennen, niet om wat ze is maar om wie ze is. Klaus wachtte de reactie van Abigail af want het was toch ergens onbeleefd om zomaar middenin een gesprek weg te lopen, al hield hij zich daar misschien niet altijd aan. Terwijl hij stond te wachten viel zijn blik ook op Dawn, de heks, ja Niklaus wist ook maar al te goed wie dit was. Hij en zijn familie hadden al meerdere confrontaties met deze heks in het verleden gehad.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Mar 14, 2014 21:12:06 GMT
Abigail:
Inderdaad, het was dus de blonde chick. Een grijns speelde op haar lippen bij het horen van zijn woorden. "Okee…." Zei ze dan ook enkel, al wist ze niet of ze Rhyme, zoals het meisje bleek te heten. Hij was dus in haar geïnteresseerd? Dat was altijd interessant om te weten. Als zij dus eens wat nodig had, kon ze haar gebruiken daarvoor. Niet nu en ze knikte dan ook. "Niklaus." Een stem deed haar opkijken, een ontzettend blanke dame bij hen kwam staan. Ze had knalrode lippen en haar donkere haren staken haast af bij haar gele ogen. Was zij een vampier? Ging er meteen door de gedachte van Abigail.
Dawn:
Ze was op Klaus afgelopen, een glimlach op haar gezicht. "Niklaus" Zei ze dan ook en keek om zich heen. "Is een feestje als dit niet…. Te knus voor jou?" Vroeg ze rustig en keek naar Abigail en daarna richting Klaus terug. "En je hebt een vriendin meegenomen. Mag ik hem even lenen voor een dan?" Ze keek naar Abigail die enkel haar wenkbrauw ophaalde. "Hij is mijn vriend niet, neem hem maar mee." Mompelde ze en wegliep. Dawn stak haar hand uit, verwachtte ergens dat Klaus wel met haar zou dansen.
Abigail:
Ze kwam aan bij een jongen en zuchtte. "Jij bent nieuw?" Vroeg ze hem. Niet wetend dat het eigenlijk een vrouw was. Misschien dat als ze ongesteld was, Abigail het had kunnen ruiken en zou de vermomming niet helpen. Maar op dit moment werkte het goed genoeg.
Rose & Rhyme:
Er weerklonk muziek, sommige mensen begonnen te dansen en zo hadden Rhyme en Rose ook ieder een jongen gevonden om mee te dansen. Na enige tijd had Rhyme zich los weten te wurmen en had ze plaats genomen aan de bar. Rose leek nog zin te hebben om verder te dansen. Dit zag Rhyme als een goede kans om de barvrouw te vertellen hoe ze moest reageren op wat voor situatie.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 14, 2014 21:34:43 GMT
James Kidd
Ze keek op toen ze iemand bij haar hoorde komen en knikte even op de vraag.'' Woon hier pas, maar merk nu al dat het weinig voor mij is.'' sprak ze direct eerlijk en oprecht. '' Ay, het is hier rustig, maar de buitenlucht verteld mij weinig goeds, als je het mij vraagt.'' Soprak ze kalm, en nam een slok van haar biertje, en zette die daarna weer weg op de tafel, en keek nu naar het meisje.'' Er lijkt hier weinig tot niets te doen. Na nu dan dit feestje, maar verder lijkt het hier alsof een dode kip zich hier nog beter thuis zou gaan voelen dan wie dan ook. Mischien ben ik New York ook wel te gewend, dat kan natuurlijk ook nog, dit plaatsje past misschien er wel goed 30x ín.'' Sprak ze rustig en streek even een beetje over haar voorhoofd heen, en keek om zich heen voor een moment.'' Ik ben trouwens James Kidd.'' Stelde ze zich nu even voor, uiteraard de naam van haar mannelijke ikke, en niet de vrouwelijke zij.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Mar 18, 2014 13:48:30 GMT
Niklaus Mikaelson
'Dawn' begon hij wanneer Dawn zijn naam ook benoemd, Niklaus legt zijn handen op zijn rug en kijkt eerst Abigail na tot ze weg is voor hij tegen Dawn begon te spreken. 'I must say, you have quite the nerve to show your face around me, cause as you may know unlike my brother Elijah I don't pardon so easily, when wrong has been done. Although this time I am not so sure he will give you his pardon, cause you did hurt our family' zei hij tegen Dawn. 'So perhaps you can give me a very good reason why I should not kill you now, and who knows you might see my generous side' vervolgde hij zijn woorden.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Mar 19, 2014 9:25:31 GMT
Dawn:
Hij kende haar naam nog? Hoe schattig! Haar gele ogen keken naar hem, met een duidelijke twinkeling. Ze kon hem dan niet doden, maar pijn doen kon ze zeker. Zelfs zonder hem aan te raken moest haar dat lukken. Maar eigenlijk wilde ze meer, ze wilde hem nog meer pijn doen en ervoor zorgen dat ze geen last meer van hem had. Natuurlijk wist zijzelf ook dat dit zou kunnen, maar hoe? Dat moest ze nog verzinnen. Ze was al een stuk dichterbij met meermin bloed, als dat bestond. Het waren haast de tegenpolen te noemen van de vampiers en als het werkelijk ooit goden waren geweest, snapte ze wat er met die kracht van doen was. "Stop met dreigen Niklaus." Zei ze rustig met een kleine glimlach. "Ik ben hier niet voor jou, ik ben hier voor iets anders. Heb jij toevallig iets meegekregen van iemand die menselijk is, maar die je niet geheel kon plaatsen?" Vroeg ze hem. Nee, ze was niet van plan om te vertellen wat haar idee was, dat was ronduit dom te noemen. Dus was dit de vraag die ze hem stelde.
Abigail:
"Ik wéét hoe groot het is." Zei ze iets wat bot. Onnodige informatie, informatie was onnodig. Dus ja, ze vond het niet interessant genoeg om nog meer over dat stuk te horen. "Je vind dat hier niks te doen is? Dat kan ik begrijpen." Ze grijnsde, had het liefst laten zien dat er wel degelijk dingen waren. Echter was dat iets wat zij nog niet zag. Hij stelde zichzelf voor als James kidd en vond de naam persoonlijk nogal vreemd klinken. "Abigail." Stelde ze zichzelf dan ook voor en keek om zich heen. Het was 'saai'. Toch viel het ergens ook weer mee. "Als je het saai vind, waarom ga je er dan niet wat aan doen?" Een kleine uitdagende ondertoon was in haar stem te horen. Dat was hier vast niet zo moeilijk.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Mar 28, 2014 21:32:56 GMT
Elijah Mikaelson - U know about him Natuurlijk was hij Niklaus gevolgd. Hij had namelijk vaak het gevoel alsof hij hem wat in toom moest houden. Wat kon hij anders doen dan op Niklaus letten? Hij had vernomen dat er een feest was en natuurlijk zou hij Niklaus ook volgen. Elijah liep dan ook het terrein op, zag en hoorde het gesprek met hun vader. Was hij het werkelijk niet? Hij negeerde hun vader liever en zijn blik hield hij dan ook op Dawn. De heks die graag dingen verziekte en teveel naar macht greep. Toch bleef hij nog even op afstand, benieuwd hoe Niklaus zou reageren op haar. Zelfs al zou hij haar vermoorden, dan begreep hij dat. Al leek het hem niet de beste optie om dat nu te doen en dat moest Elijah dan ook voorkomen. Al hadden ze al eens gemerkt dat Dawn niet zo makkelijk te vermoorden was.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 29, 2014 9:40:39 GMT
James Kidd
Ze keek naar haar en zuchtte even voor een moment.'' En als jij het niet gezellig kan hebben zonder mijn woorden af te raken, dan ga je maar weg, Aye?'' sprak ze direct op het feit dat ze zo bot reageerde op haar woorden.'' Ik probeer een normaal gesprek te voeren, maar met jou is dat duidelijk niet mogelijk, dus als ik het gezelliger wil maken, zal dat niet met jou zijn.'' Sprak ze nu en draaide zich nu weg van haar, terwijl ze nog even een Rumflip bestelde, en de meid achter debar direct aan haar vroeg.'' Ja waar moet ik eieren vandaan halen?'' vroeg ze ook vrij arrogant aan James, us hij zuchtte .'' oke, niets kan goed gaan in dit dorp schijnbaar..'' Sprak ze nu ook en haalde even haar handen omhoog, terwijl ze nu ook wegliep hier, abigail achterliet, en naar de rand van het feestje liep.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Apr 3, 2014 10:00:42 GMT
Niklaus Mikaelson
Zelfs al probeerde hij het te verbergen ergens kon je al duidelijk van zijn gezicht aflezen dat hij absoluut niet onder de indruk was door de woorden die Dawn eerst uitsprak, alsof zijn woorden niks te betekenen hadden. 'Surely you must know me by now that my words aren't just simple threads' zei hij haar en haar vraag dan verder aan hoort 'perhaps, but I don't see why I should share that with you' zei hij tegen haar en zijn broer al lang had opgemerkt. 'Elijah' begon hij en hem wenkte 'why don't you join us, you remember Dawn' zei hij tegen hem.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Apr 4, 2014 13:16:40 GMT
Abigail:
Ze wilde wat zeggen, maar keek hem enkel met een frons aan. Wat was hij snel op zijn teentjes getrapt. Zij maar denken dat enkel vrouwen zo overdreven konden reageren. Mannen blijkbaar ook. Toen hij dan ook weg liep, draaide ze zich om en liep naar de bar om een biertje te halen.
Elijah & Dawn:
"Natuurlijk zijn je woorden niet enkel dreigementen en zul je het leuk vinden om het werkelijk uit te voeren. Echter laat ik me niet zo makkelijk op de kast jagen." Zei ze met een glimlach en een twinkeling in haar ogen. Elijah zag Niklaus en toen deze hem wenkte, liep hij er dan ook op af. Knikte naar Dawn als teken van groet en keek dan ook naar Dawn. "Degene die ons het leven al vaak genoeg in de problemen heeft gewerkt?" Vroeg hij nonchalant. "Die onthoud ik inderdaad wel." Gaf hij dan ook eerlijk toe en Dawn kreeg daardoor een glimlach op haar gezicht. "Zoveel credits verdien ik ook weer niet. Jullie deden een hoop zelf." Ze knipoogde, haar donkere haren wiegde mee toen ze omkeek. "Ik zoek iemand die net wat anders is als een vampier, weerwolf, mens of heks. Jij iemand gezien, Elijah?" Ze priemde haast met haar ogen die van Elijah uit, deze haar achterdochtig aankeek. Hij keek om zich heen, maar zag zo snel niet of iemand aan die beschrijving voldeed. Hij schudde zijn hoofd dan ook. "Ik verzoek je te vertrekken." Elijah wilde niet voor ruzie zorgen en dat was aan zijn stem te horen. Dawn keek echter naar Niklaus. "Niklaus heeft me nog een dans beloofd." Ze stak haar hand naar hem uit, glimlachte naar Elijah. Maar hij keek enkel wat vragend naar Niklaus, het maakte niet veel uit. Maar als ze werkelijk op zoek was naar iets, hield dat standaard in dat er niet veel goeds van ging komen.
|
|