Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 23, 2014 21:37:26 GMT
Chantal en ik weten het zelf Naam Brian o'Connor Leeftijd 28 Foto: www.deviantart.com/art/Brian-O-Connor-375050546Extra: Brian werkt bij de FBI. Hij werkt op een speciale afdeling. Deze afdeling is werkzaam om straatracers op te vangen maar ook om loverboys op te pakken. Hij en nog een paar hebben hun huis beschikbaar gesteld om slachtoffer op te vangen. Zelf doet hij ook aan Illegaal straatracen om zo dichter bij de mensen te komen die hij in moet rekenen. Dit natuurlijk allemaal in het geheim
|
|
And now.. I am going to feed you your teeth.
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 23, 2014 21:39:42 GMT
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 23, 2014 21:52:10 GMT
Brian o'Connor Een hele tijd geleden was er op het bureau een melding binnen gekomen over een meisje die bij een pooier zat, maar een paar maanden geleden was er op het bureau een melding gekomen dat dit meisje ontsnapt was. Hierdoor was de conectie naar de pooier kwijt en konden ze daar niet meer achteraan. het meisje zouden ze nog wel in de gaten houden. Hij en nog een collega hadden die taak op zich gekregen. Helaas was er ook weinig van dit meisje bekend, geen vaste woonplaats. Allen een naam. Elke beweging die zij maakte moest dus goed in de gaten gehouden worden. Dit wisselde hij enzijn collega ook af. Dit maal was zijn collega bezig het meisje op afstand in de gaten te houden. Hij zelf stond op de start bij een straatrace. Dit was 1 van de mannen die ze moesten pakken. Ene vince. het enige wat hij van deze man wis, was dat hij voor ene dominic reed. Hem moesten ze ook hebben maar hij was erg lastig te pakken aangezien niemand wist waar die was
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 23, 2014 22:00:42 GMT
Branna O'Donoghue
Ze stond momenteel bij de straatrace van vanavond, en glimlachte een beetje, terwijl ze om haar heen keek. Zometeen een race, en dan vlug weg hier, zoals altijd. Ze zuchtte even voor een moment, en ging nu ook rustig naar de stad, terwijl ze bij de start haar donkerbruine haar even naar achteren sloeg. ze glimlachte even en keek om zich heen, en zag de mannen van haar oude pooier zich door de menigte werken, waardoor ze slikte en haar auto direct van de start weghaalde, en een andere kant uit reed, waardoor een aantal vreemd naar haar keken. Haar hart bonkte even in haar keel, terwijl ze flink gas gaf, en al snel op de hielen werd gezeten door de mannen van haar pooier, die haar klem zette, verderop in een dunnere straat.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 23, 2014 22:06:17 GMT
Brian o"Connor Hij kreeg een melding van zijn collega dat het meisje er plots vandoor was gegaan en achterna was gezeten. Hi jzuchtte even en gaf gas en scheurde achter de auto's aan en zag hoe ze je ingesloten hadden. Hij stapte uit de auto stak zijn geweer in zijn broeken trok zijn shirt er even over heen. Hij begon die kant uit te lopen. Dit meisje moesten hun beschermen en dat zou hij doen ook. Hij kende haar dan wel niet persoonlijk en wist alleen hoe ze hete. maar dat maakte hem niet uit. Hi jhad een hekel aan pooiers, en die moesten dan ook verdwijnen in zijn ogen. En hier kon hij een handje mee helpen. Zijn huis was open voor slachtoffers en hij deed er alles aan hun veilig te houden
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 23, 2014 22:12:36 GMT
Branna O'Donoghue
Ze voelde hoe haar deur open ging, en hoe ze de wagen uitgetrokken werd, en ze slikte even voor een moment.'' Hoer, meekomen !'' werd er direct geroepen, en ze schopte haar even, waardoor ze overeind kwam en haar ogen momenteel behoorlijk bang stonden.'' Hij zal blij zijn je weer terug te hebben, Branna.. Of moeten we je weer Nightingale noemen? Zoals je hoerennaam?'' sprak hij en ze voelde hoe hij haar nu in een steeg begon te werken, en de anderen haar auto, en hun auto's begonnen weg te halen. Geweldig, daar ging haar geld, al dacht ze er nu niet eens aan. Ze was 10 jaar geleden met een loverboy in contact gekomen, en ze was eindelijk vrij, maar die vrijheid werd weer van haar afgenomen.'' Kom eens hier..'' sprak hij en duwde haar in de steeg tegen de muur, terwijl twee mannen geweren op haar richtte, dus veel kon ze niet doen, en voelde hoe hij haar kleren uit deed, en zijn lippen in haar nek zette. Ze voelde zich weer vies, heel erg vies. Ze stond nu naakt tegen hem aan, en hij bleef haar zoenen.. maar ze durfde zich niet te verzetten, door de getrokken geweren die op haar hoofd stonden gericht, links en rechts.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 23, 2014 22:17:04 GMT
Brian o'Connor Hij zag wat er allemaal gebeurde en legde zijn hand op zijn geweer toen hij langs de auto liep hun kant uit " laat haar met rust " sprak die tegen de mannen en trok zijn pistool toen ook. Hij drukte op zijn "Pieper "Waardoor er bij het Bureau een signaal binnen kwam waar hij was. Dit mochten ze aleen gebruiken in nood gevallen, maar dit viel voor hem even onder nood. Hij liep met getrokken en geladen pistool op de groep af " Wapens laten vallen weg bij haar en handen achter op je hoofd " sprak die tegen de mannen. Zijn gezicht stond emotieloos en hij hoopte dat zijn de versterking er zou zijn. Met een beetje geluk met de honden, maar dat wist hij nooit van te voren. Hij keek naar de mannen terwijl hij het pistool naar hun gericht hield
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 23, 2014 22:25:35 GMT
Branna O'Donoghue
Ze keek even op toen ze een stem hoorde, en kreunde even, nu de kerel haar nog steviger beet pakte, wat flink pijn deed,en voelde een loop tegen haar hoofd geplaatst, waardoor ze angstig haar ogen sloot.'' Laat jij je wapen maar vallen.'' sprak ze ene man.'' Anders schiet ik haar nu ter plekke neer.'' sprak ze en de andere man draaide zich om, oom zijn wapen op hem te richten, zodat ze beide iemand onder schot hielden. Branna keek naar de jongeman die zich er nu mee bemoeide, maar in haar ogen was niets anders dan angst te leen.'' Dit is mijn meisje, en ze is van mij, en mijn vriend. Ik heb haar papieren in het bordeel liggen, van mij en mijn vriend.'' sprak ze man die haar eerst aaan het zoenen was. '' Wie je ook bent, ze is mijn hoer. Onder haar contract staat haar handtekening.''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 23, 2014 22:29:03 GMT
Brian o'Connor Terwijl de man aan het praten was hoorde hij in de verte ook auto's aankomen ie van bijde kantende steeg in reden. Hij herkende de auto's en zag hoe een stel gewapende mannen uitstappen. Tot zijn opluchting oop geblaf van een stel honden achterin de auto die ook niet veel later uit de aut okwamen en stonden te trekken aan de lijn. " Ik laat helemaal niks zakken, en het boeid me niet wat jullie van haar zijn of zei van jullie. Wat jullie doen is mensonvriendelijk "Sprak die en keek de mannen opnieuw aan " Ik herhaal het nog 1 keer. wapens latten vallen, handen op je hoofd en op de grond gaan liggen. Anders laten hun de honden los "S prak Brian en keek ze aan
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 23, 2014 22:48:25 GMT
Branna O'Donoghue
Ze keek naar hen en slikte even voor een moment, en piepte even een beetje, nu ze voelde hoe het wapen van veiligheidsstand gehaald werd, en de man liet het wapen wel zakken van haar hoofd, maar ze voelde hoe er een kogel even later door haar been vloog, waardoor ze gilde, en direct door haar been heen zakte op de grond, en de mannen een brandtrap op begonnen te rennen, aan de zijkant van de steeg. Ze slikte even, en voelde het war,me bloed over haar been gutsen, terwijl ze slikte en om zich heen keek, duidelijk angstig, bang, en totaal niet haar vrolijke zelf die ze kon zijn, dat was ze allang niet meer, en op de races probeerde ze zichzelf te zijn, al wou dat ook niet. Ze keek naar iedereen die er verder in de steeg stond, terwijl de mannen probeerde ze ontsnappen, via de brandtrappen en daarna de daken.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 24, 2014 9:07:37 GMT
Brian o'Connor Hij zag hoe de mannen die geen hond hadden de mannen achterna gingen de brandtrap op, de mannen met de honden vertrokken uit de steeg om het gebouw te omsingelen bij elke uitgang waar de mannen weer uit konen komen. aangezien die mannen natuurlijk ook weer van het dak af moesten. Hij stak zijn wapen weer weg nadat hij hem weer had vegrendeld. Nee straks ging dat ding perongelijk af in zijn broek, en daar moest hij niet aan denken. Hij deed zijn shirt weer even goed en liep toen rustig op het meisje af, hij wilde haar niet bang maken.Hij pakte zijn telefoon waarna hij een ambulance belde, en vertelde waar ze zaten. Hij wist namelijk niet hoe erg het schotwond was en straks was het ernstig. Hij knielde voor je neer en keek je aan " Doe maar rustig de ambulance is onderweg " Sprak die naar haar " Ik ben Brian, ik ga je niks doen. Ik ben juist hier om je te helpen en je veilig te houden straks " sprak die tegen haar
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 24, 2014 9:16:42 GMT
Branna O'Donoghue
ze merkte hoe Brian nu langzaam dichterbij kwam en ze kroop inderdaad al iets weg nu, omdat ze bang was dat hij haar ook nog iets aan ging doen. Ze slikte even en keek met grote ogen naar hem, terwijl haar been echt vreselijk veel pijn deed, als ze het lukte zou ze weg rennen van deze man, ze vond het maar helemaal niets." Alsjeblieft.. doe me niets.." sprak ze alsnog, maar ze was gewoon flink gebroken. Ze wou zichzelf in deze drie maanden weer ontpoppen, maar het bange schaap was weer terug op dit moment. Ze voelde zich vreselijk vies, en in haar nek stond ook nog een flinke zuigzoen van net, waardoor ze zich helemaal kut voelde. Ze was eigendom van hun. Hij zou haar niet kunnen beschermen."je kan me niet helpen.. mijn...mijn pooier.. hij.. hij....." se stopte in haar zin, ze kon het niet vertellen, haar ogen stonden volledig op angst, en nu begon ze ook achter uit te deinzen
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 24, 2014 10:20:07 GMT
Brian o'COnnor Hij luisterde rustig naar je en bleef voor je gehurkt zitten " Geloof me ik doe je niks. We zitten al ik weet niet hoelang achter jou pooier aan. Maar elke keer als jij verdwijnt bij hem. Zijn we zowel hem als jou vaak kwijt " Sprak die en deed zijn jack uit en rijkte die naar je uit " Hier trek deze maar aan voordat je koud word " Sprak die tegen je " Mijn afdeling is er juist voor om meisjes die in handen van een pooier terecht zijn gekomen een nieuw leven te geven. We geven jullie onderdak, dat is tijdelijk bij mij of mijn collega's tot de pooier en al zijn mannen zijn opgepakt "Sprak die rustig naar je en keek je aan " Daarna word er voor jullie een huis en een baan en alles gezocht en word er hard gewerkt om al jullie persoonlijke spullen terug te krijgen die je kwijt bent geraakt doen je bij je pooier terecht kwam " Sprak die tegen je en bleef rustig gehurkt voor je zitten toen je weg wauw " de ambulance is er zo, blijf alsjeblieft gewoon hier "sprak die tegen haar
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 24, 2014 10:32:15 GMT
Branna O'Donoghue
ze luisterde naar hem, maar bleef angstig. Ze nam zijn jack vlug aan, maar trilde nog verschrikkelijk. Ze legde het om haar heen en slikte even. Ze had haast geen eigendommen. Een auto wat kleding en meer niet. Ze was altijd al een wees geweest, al sinds haar geboorte, haar vader was al overleden en haar moeder overleed tijdens dr bevalling van haar en haar tweeling broer. Maar haar broer had haar uit hrt oog verloren toen hij naar een gezin ging en zij niet. De tweeling werd op 7 jarige leeftijd uit elkaar gehaald, rn hrt gezin wou nirt hun beide opvangen. Sindsdien hadden de twee niet veel contact meer. Nooit meer eigenlijk toen ze beide 9 jaar waren. De adoptieouders van haar broer wouden het niet meer, en zij vond nooit een gezin.. en toen ze 15 was.. kwam ze in aanraking met hasr huidigr pooier, een lover boy. En het zou je niet eend verbazen misschien dat ze diep van binnen nog wel van de jongen hield.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 24, 2014 10:51:52 GMT
Brian o'Connor Hij keek naar je en hoorde in de verte de ambulance aan komen die ook stopte in de steeg. Door de auto's kon hij natuurlijk niet erg ver door rijden. Hij zag hoe de mannen uitstapte met een brancard en een verband doos en zo " laat ze je helpen oke. Ik ga mee naar het ziekenhuis en zal je laten zien waar je komt te wonen "S prak die tegen je en zag hoe de mannen bij je kwamen en hij ging voor ze aan de kant. Hij keek naar je en keek naar de mannen die zich ook even voorstelde en vertelde dast ze echt niks raars met je gingen doen. Dat ze nu alleen je been zouden verbinden en met je naar het ziekenhuis zouden gaan om de kogel uit je been te halen en alles schoon te maken zodat het niet zou ontsteken.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 24, 2014 11:28:20 GMT
Branna O'Donoghue
Ze keek naar hem en slikte even. Ze knikte even en liet haar blik een beetje zakken en keek naar de man.'' Branna.'' sprak ze duidelijk bang tegen de man en liet zich daarna rustig op de brancard helpen, en kroop ze duidelijk een beetje in elkaar, en keek ze naar brian voor een moment.'' bedankt..'' sprak ze haast onverstaanbaar tegen hem, en piepte het meer een beetje momenteel Waarom was hij zo aardig voor haar. waren mannen toch anders dan ze verwachtte, niet allemaal geil op haar lichaam. haar angstige ogen keken naar de mannen die naar haar been keken, en er voorzichtig aan voelde. Ze vond het niet fijn, en de angst dat er toch iets gebeurde was momenteel groot.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 24, 2014 11:43:43 GMT
Brian o'Connor Hij keek naar haar " Angenaam Branna "Sprak hij tegen haar en knikte veen toen ze bedankt zei. " Ik rij achter de ambulance aan, hun helpen je en daarna sta ik op je te wachten en neem ik je mee naar je tijdelijke onderdak "S prak hij rustig naar je en zag hoe de de ambulance in ging en die weg reed. Zelf liep hij ook weer n aar zijn auto waar hij rustig instapte en achter de ambulance aan reed. Eenmaal in het ziekenhuis zag hij hoe je naar een kamer werd gerold en rustig liep hij de wachtkamer in waar hi jeen bak koffie pakte en rustig ging zitten. Hij was hier inmiddels vaste klant zoveel meisjes brachten ze hier die ze hadden weg gehaalt bij hun pooier
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 24, 2014 11:56:36 GMT
Branna O'Donoghue
Ze werd in de ambulance gereden en een andere ambulance broeder nam haar kleding mee wat er op de grond lag, en ze slikte even, terwijl ze naar het ziekenhuis gereden werd. Ze werd een kamer ingerold, en de kogel uit haar been werd verwijderd, er werd wat extra bloed toegediend, en de wond werd afgebonden. Ze vond het niet prettig hoe ze constant haar been aanraakte eigenlijk, en iedere keer kroop ze weer terug. Toen ze weg mocht, was ze enkel blij, en deed ze zelf haar kleren weer aan, terwijl de dokter naar haar glimlachte.'' U komt er weer bovenop.'' sprak de dokter rustig, en een ander bracht een rolstoel, zodat ze voor nu makkelijker vooruit kon komen. Ze slikte even voor een moment en keek naar de Dokter, die haar naar Brian bracht in de rolstoel. Ze keek naar hem, maar zei nog steeds niets, maar ze zou niet in die opvang blijven, ze moest blijven vluchten om veilig te blijven.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 24, 2014 12:07:57 GMT
Brian o'Connor Rustig zat hij op een stoel met een bak koffie in zijn hand en staarde wat voor zich uit en keek op toen ze zijn kant ui tkwamen "Dankje "s prak hij naar de art5sen en dronk zijn beker leeg en gooide die weg en keek naar je "W il jij nog iets van een bakje thee of koffie voor onderweg "S prak die rustig tegen haar waanra hij zijn jack weer kreeg van de dokter omdat zei haar kleding weer had en trok die weer rustig aan" Hoe ben jij tegenover honden ? " vroeg die rustig aan haar, thuis had hij een waakhond liggen in de tuin een herder en binnen had hij 2 husky's liggen. maar als zij er bang voor was gingen die 2 ook gewoon naar buiten de kenel in
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 24, 2014 12:27:37 GMT
Branna O'Dondoghue
Ze keek naar hem en schudde haar hoofd een beetje maar zei niets. Hij begon over honden en ze keek hem iets angstig aan, en slikte even voor een moment.'' Bang...'' sprak ze haast onverstaanbaar, ze was duidelijk helemaal in haar schulp getrokken, waar ze weer een beetje uit leek te zijn.'' Maar ik wil naar mijn vriend..'' sprak ze en keek naar hem, en naar de anderen.'' Ik wil bij hem liggen.. mag dat...'' sprak ze en slikte. Haar vriend was haar pooier, maar nu had ze behoefte aan hem.. ze wou zijn warme lichaam nu gewoon tegen haar aan hebben, dan maar weer dat hoerenleven, maar ze hield wel van hem... Ze hield gewoon van hem, vreemd genoeg, ook al had hij haar zoveel aangedaan.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 24, 2014 12:31:10 GMT
Brian o'Connor Hij zag al aan je reactie dat je er niks van moest hebben en keek naar je " Oke " sprak die nog dan zouden de honden naar buiten gaan de kennel in. Rustig liep hij naar de achterkant van je rolstoel en dieuwde je naar buiten " Ik heb bericht gehad van dat joun pooier is opgepakt. Je komt tot dat alles veilig is en er ergens een eigen plkje voor je is bij mij te wonen. Je krijgt ene eigen slaapkamer en badkamer "Sprak die rustig en stopte bij zijn auto en opende de deur voor je en zette de rolstoel er vlak naast zodat je makkelijk in kon stappen " Er zal hulp voor je geregeld worden "s prak die rustig tegen haar
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 24, 2014 13:04:11 GMT
Branna O'Donoghue
Ze keek naar hem en slikte even voor een moment.'' Ik wil dat niet..'' sprak ze en slikte even. '' Ik wil naar hem toe.. Laten weten dat het niet mijn schuld is.. Ik houd van hem..'' sprak ze zachtjes en slikte even.'' Ik wil naar mijn eigen huisje..'' sprak ze en slikte even. hij rolde haar rolstoel door, en schudde haaar hoofd op de auto.'' Ik loop wel.. ik wil naar mijn eigen huisje...'' sprak ze en rolde zichzelf nu voor uit in de rolstoel naar de weg, om een taxi te roepen. Ze wou nu naar hem, ze voelde nu eerder tranen opkomen dan geluk, hij zat nu in de gevangenis, maar door haar, ze hield van hem, hij wou haar toch niet haar hele leven in de prostitutie houden toch? het werd nu zo helder.. na drie maanden hem niet gezien te hebben.. Hij had gezegd te willen ontsnappen met haar. Ze keek nog even om Naar brian, maar ze wist het zeker, ze wou weg hier, en naar hem toe. Een zwakke glimlach kwam rondom haar lippen te leggen, terwijl er een taxi nu voor haar neus stopte.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 24, 2014 15:56:47 GMT
Brian o'Connor Hij hoorde je spreken " Je kan niet meer naar hem toe Branna "s prak die tegen haar en horode haar verder spreken " je kamn niet lopen "s prak die en hij zag hoe jeje naar de weg rolde en ging wachten op een taxi. Hij kon zulke meiden niet begrijpen soms, waarom konden sommige niet inzien wat voor pijn die jongens hun deden, en dat hun ze alleen gebruikte voor het geld. Hij zag hioe een tijdje later een taxi bij je stopte en wenkte hem weg zodat hij door reed en liep naar je toe en pakte rustig de handvaten van de rolstoel weer " Luister even naar mij Branna "sprak die tegen haar " Hij houd niet van je, hij gebruikt je alleen om geld te verdienen.Hij wild niet met je vluchten echt niet " Hij keek naar je " ik werk al jaren met loverboys slachtoffer Branna, en allemaal geloven ze in de zelfde leugen Branna. Ik werk voor de FBI op een afdeling om loverboys op te pakken en die meisjes weer een toekomst te geven " hij keek naar je en hield je rolstoel vast
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 24, 2014 16:12:31 GMT
Branna O'Donoghue
Ze keek op naar Brian toen de taxi weg reed en keek naar hem.'' Hij houd wel van me.. Hij houd echt wel van me.'' sprak ze en slikte even voor een moment.'' Mikael wou met mij naar een andere stad, we zouden samen gaan wonen, we zouden het kindje samen op laten groeien.. ik ben 5 maanden zwanger van hem..'' sprak ze en slikte even voor een moment, en keek naar hem.'' Hij wil mij echt wel.. Hij heeft het mij beloofd.'' sprak ze en de tranen sprongen even in haar ogen.'' Ik moest nog even werken.. maar toen ontsnapte ik, ik was zo dom..'' sprak ze en streek even over haar buik heen. Je zag het inmiddels wel, dat ze een buikje begon te vormen.'Ik kan het toch niet weghouden van zijn of haar vader..''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 24, 2014 16:26:05 GMT
Brian o'Connor Hij liet de handvaten los en kwam voor je staan en ging iets door zijn hurken heen en legde zacht zijn handen op je knieeën " Luister alsjeblieft naar mij Branna, ik doe dit werk al 10 jaar. Ik werk al 10 jaar met meiden die in het zelfde schuitje zitten als jou. Deze jongens zeggen dit aleen maar om je bij zich te houden. Als hun je eerlijk gaan vertellen wat ze met je van plan zijn, en je niet aan het leintje houden dan loopt iedereen bij ze weg hebben ze geen inkomsten meer om zich te onderhouden " Hij keek naar je "zodra dat kindje er is haalt hij het gelijk bij je weg, zodat je snel weer aan het werk kan. Geloof me alsjeblieft Branna, ik snap dat je verblind bent door liefje. maar ik weet wat ik zeg, en i kweet wat hun van plan zijn "S prak die tegen je
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 24, 2014 17:06:13 GMT
Branna O'Donoghue
Ze keek naar hem en slikte even voor een moment.'' maar hij ws zo gelukkig..'' sprak ze en voelde zijn handen op haar knieen waardoor ze direct wat verstarde, ze hield niet echt van aanrakingen. Een traan liep langs haar oog en slkte even.'' mag ik hem nog wel 1 keer zien... '' sprak ze nog en keek hem aan.'' Ik wil het van hem horen, ik wil van hem horen als dit waar is.'' sprak ze rustig en keek hem aan in zijn ogen.'' Alsjeblieft meneer de agent.. 1 keer, en het liefste vanavond.. Als hij me niet meer hoeft zal ik mee gaan..'' ze keek hem een beetje smekend aan eigenlijk, meer automatisch.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 24, 2014 17:10:28 GMT
Brian o'Connor Hij keek naar je en zag aan je reacite dat je het niet fijn vond, hierdoor haalde hij gelijk zijn handen van je knieën af en luisterde naar je " Hij was niet gelukkig met jou als hoe jij dat hooopt "S prak die tegen je en hoorde je spreken dat je hem nog wilde zien "We kunnen wel even naar de gevangenis en dan kan je hem daar zien. maar hij zal nooit toegeven dat wat ik zeg dat dat waarheid is. jij bnt zijn inkomsten. Ik zou er ook alles aan doen mijn baan te behouden, hij wil er alles ook aan doen om zijn inkomsten te houden. Hij wil jou niet kwijt omdat jij geld op leverd voor hem. Hij wil met je naar het buitenland omdat wij hier dan niks meer kunnen " sprak die en keek naar je " Zeg alsjeblieft gewoon Brian "S prak die tegen je " Alsjeblieft geloof me Branna, geloof er opdat wat ik zeg waarheid is " Hij keek naar je
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 24, 2014 18:40:59 GMT
Branna O' Donoghue
Ze keek naar hem en keek hem aan en knikte even voor een moment.'' Maar ik wil hem alsnog zien, ik wil hem nog even spreken.'' sprak ze rustig en keek hem aan. '' Ik heb wel meer als een jaar een goede relatie gehad met Mikael. Voor hij kadootjes voor mij begon te kopen, en mij te verwennen. Ik was zijn prinsesje, zijn engeltje, en hij hield echt van me, ik weet het zeker.'' sprak ze en sloot haar ogen, en zette haar wolstoel nu langzaam richting zijn auto, terwijl ze de tranen voelde branden achter haar ogen. Ze geloofde nog niet helemaal in het verhaal van Brian, maar dat kwam doordat ze er nooit voorlichting in had gehad, er nooit iets van had gehoord in het weeshuis.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 24, 2014 18:58:05 GMT
Brian o'COnnor Rustig stond hij op en deed zijn jack nog even goed en knikte even "We gaan nu gelijk naar de gevangenis. Ik zal in de auto even bellen om te zeggen dat we er aan komen "s prak die tegen je en liep met je mee naar de auto. Eenmaal daar aangekomen opende hij opnieuw de deur voor je. Rustig pakte hij ook alvast zijn telefoon uit zijn broekzak en belde alvast het bureau op om te horen waar de jongen zat. Toen hij dat eenmaal hoorde, en niet veel later het nummer over de sms kreeg stak hij zijn mobiel terug in zijn broekzak. Hij zou pas bellen als ze in de auto zaten. Hij moest je rolstoen nog inklappen dus dan had hij bijde handen nodig
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 24, 2014 21:00:05 GMT
Branna O'Donoghue
Rustig kwam ze een beetje overeind en ging in de auto zitten, en keek even naar Brian, terwijl ze even kort glimlachte.'' Bedankt Brian.'' sprak ze weer zachtjes en ging zitten, en deed haar deur al dicht, en streek haar bruine krullende haren naar achteren, en een kleine glimlach kwam op haar lippen te liggen, waarna ze over haar buik wreef, die door het bruine korste wat ze droeg, toch wel op viel, en streek er even over heen en wreef even over haar buik heen. Volgende week had ze weer een echo, en dan konden ze haar precies vertellen hoe veel ze er droeg, en welk geslacht, als ze dat wou weten. Ze pakte even haar mobieltje en keek even naar de laatste SMS die ze van haar vriend aka haar pooer had gekregen van drie dagen geleden, waar in stond; heey liefje, ben je uitgerust? ik mis je heel erg, en ik wil graag mijn meisje haar buik nog groter zien groter, voor mijn eigen lieve kindje. xxx Mikael, je mannetje.
|
|