Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 24, 2014 21:05:25 GMT
Brian o'Connor Hij knikte even naar je en klapte de rolstoel in en drukte die in de kofferbak en rustig deed hij de klep weer dicht. Rustig stapte hij de auto in waarna hij de motor starte en weg reed richtging de gevangenis. Hij viste zijn telefoon hit ziijn zak en belde het nummer " Goedeavond u spreekt met special agent O'Connor. Ik wil graag even met Mikael bellen. Een jongen die net is binnen gebracht. Ik heb iemand bij me die ook met hem wilt praten. maar ik wil dat hier een bewaker bij is en blijft " sprak die en zweeg even " We zijn er over 20 minuten "S prak die en hing op en legde zijn telefoon weg " je mag met hem spreken al blijft er een bewaker bij voor je veiligheid " sprak die en keek naar je en richte toen zijn blik weer op de weg
|
|
And now.. I am going to feed you your teeth.
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 24, 2014 21:14:58 GMT
Branna O'Donoghue
Ze keek verder in haar inbow, en zulke lieve dingen stonden erin, zelf het smsje waarmee hij wou vragen of ze zouen verloven, een week geleden, en met een glimlach bekeek ze het.'' oke.'' zei ze enkel op de woorden van Brian. '' Mag hij wel zijn verlovingsring geven? dat zou hij doen als we elkaar weer zouden zien, wanneer ik uitgerust was, even ontsnapt was.'' sprak ze rustg en streek even weer langs haar bruine haren, en stak haar mobiel weer weg, en keek met haar bruine ogen, waa een twinkeling in zat momenteel, naar Brian, en ze glimlachte overduidelijk. Ze was blij, heel erg blij dat ze nu die kant op gingen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 24, 2014 21:19:35 GMT
Brian o'Connor Hij hoorde je vraag over de verlovingsring " Hij heeft niks meer. En je mag even met hem praten dat is alles. Niks van hem aannemen of hem iets geven. daarom blijft de bewaker er ook bij "sprak hij en stopte voor de gevangenis. Hij parkeerde de auto en stapte uit warna hij de rolstoel uit de kofferbak haalde en hem openklapte. Rustig opende hij jou deur en zette de rolstoel er naast " Beloof me 1 ding Branna laat die jongen los. Geloof mij alsjeblieft. Ik ken zulke jongens en geloof me ze spreken de waarheid niet. " hij keek naar je en hield de deur voor je open " beloof me dat alsjebliefd Branna "s prak die tegen je
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 24, 2014 21:29:54 GMT
Branna O'Donoghue
Ze keek naaar hem en slikte even. een traan kwam nu uit haar ene ooghoek.'' Nee.. ik kan het niet beloven.'' sprak ze en keek hem aan.'' Ik houd van hem en hij houd van mij.. we zijn verloofd, al wel niet officieel..'' sprak ze en stapte uit, en ging in de rolstoel.'' Mikael is mijn verloofde.. ik hou van hem..'' sprak ze, duidelijk dat ze het nog niet los wou laten, en ze begon nu ook zonder überhaupt op brian te wachten richting de gevangenis te rollen, haar ogen vol tranen, en ze voelde zich echt verschrikkelijk, maar dat kwam ook doordat ze zwanger was, ze was gewoon overgevoelig. behoorlijk zelfs. Ze keek om zich heen, en ging nu steeds dichter bij de ingang. Ze wou naar mikeal, ze mocht naar Mikael, en zou dat nu niet afslaan.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 24, 2014 21:36:40 GMT
Brian Hij schudde zijn hoofd en liep achter je aan. Bij de ingang liet hij zijn FBI pas zien waarna de poort opgenging en ze naar binnen mochgen. Brian moest zijn wapen in leveren wat hij ook netjes deed en rustig liepen ze verder. Ze werden naar een kamer gebracht waar brian in een hoek op een stoel ging zitten en niet veel later ging de deur open en kwam Michael binnen. De jongen had alles in moeten leveren dus ook de ring. Brian keek naar de jongen en sloeg zijn armen lover elkaar. Hij herkende deze jongen, Hij zat al 5 jaar achter hem aan en ze hadden elkaar al vaker ontmoet op het slagveld. Hij kon niet zwart op wit vastleggen dat de jongen hem nog herkende maar hij herkende de jongen nog echt wel. Nee deze pooier was geen lieverdje en dat wist hij ook
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 24, 2014 21:58:10 GMT
Branna O'Donoghue
Ze keek naar hem en reed ructig mee en slikte eben een beetje en toen hij eenmaal binnen kwam in de ruimte, glimlachte ze naar hem, maar hij glimlachte niet terug naar haar.'' MIkael, lieverd...'' sprak ze en hij snoof even.'' geen spelletjes, Nightingale.'' sprak hij dudielijk kwaad en keek haar aan.'' Dat je Ãœberhaupt nog het lef hebt hier te verschijnen, nadat je bent ontsnapt, en mij aangaf bij de FBI.'' sprak hij en keek haar aan.'' ik heb je nooit verkeerd behandelt, je was mijn lieverdje van alle hoeren..'' sprak hij rustig en ze slikte even, en duidelijk schrok ze.'' Dus dat was ik, een hoer?'' vroeg ze en begon zacht te huilen. Hij keek haar gevoelloos aan, en keek naar haar buik.'' JE bent een hoer, Branna, iedere wees is een hoer.'' sprak hij duidelijk dat het hem niets meer kon schelen, en ze draaide zich weg.'' Ik hield van je Mikael, ik draag je kindje.'' sprak ze en hij snoof enkel.'' Jij zag het als liefde, maar het was enkel een spel, Branna, en jij was een makkelijk doelwit.''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 24, 2014 22:02:33 GMT
Brian o"Connor Hij hoorde hem spreken en zag de reactie van Branna " breng hem weg " Sprak hij tegen de agenten die hem ook alweer binnen hadden gebracht " Morgen komen er meer aangiften over hem. En laat hem nooit meer vrijkomen. Daar zorg ik anders persoonlijk wel voor " Bromde hij naar de agenten en liep naar Branna die hij ee nzakdoen aanrijkte " Kom we gaan. Jij kan wel eenm goede douche, een fatsoendelijke maaltijd en een heerlijke nachtrust gebruiken "S prak die tegen haar waarna hij haar uit de kamer dieuwde. Hij bleef geen tel langer met haar hiero. Hij kwam weer bij het begin waar hij zijn wapen kreeg. Hij pakte hem aan en stopte hem weer weg
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 24, 2014 22:20:39 GMT
Branna O'Donoghue
Ze bleef huilen en pakte de zakdoek wel aan, en merkte hoe Mikael weg werd gebracht.'' VIEZE HOER! ALS IK OOIT VRIJ KOM BEN JE DOOD!'' sprak hij keihard naar haar en ze bleef huilen, ze zie niets meer tegen Bran, en voelde zich gewoone cht kut over alles en zijn woorden die hij sprak, nee daar had ze geen zin in, ze wou geen douche, ze wou geen eten, en slapen zou ze ook nie.'' IK ben niet meer welkom in deze wereld..'' sprak ze en sloeg haar handen voor haar gezicht.'' Ik dacht dat hij van me hield.. hoe moet ik dit kind nu groot brengen...''sprak ze huilend...'' ik ben een hoer, en niets minder...''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 24, 2014 22:24:57 GMT
Brian Hij hoorde de jongen nog roepen. Hij zou zorgen die jongen kreeg levenslang. Hij kwam bij de auto aan en opende de deur voor je. Hij hoorde je spreken " Branna ik ga zorgen dat jij en je kindje een geweldig leven gaan krijgen. Dat je hem helemaal kan vergeten en veilig en gelukkig door het leven kunt. Samen met je kindje die jou zijn hele leven nodig zal hebben. maar die jou nieuw geluk zal geven. Jij bent geen hoer Branna. Je bent ene pracht meid. Die verliefd is geworden op de verkeerde jongen en zo is het fout gegaan. " Sprak die en keek naar je " Kom stap in de auto. Je verblijft bij mij de komende tijd. Geen zorgen je hebt je eigen slaap en badkamer en als je wilt kan je zelf appart eten en hoef je me amper te zien "S prak die tegen je en leunde tegen de deur aan
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 24, 2014 22:41:15 GMT
Branna O'Donoghue
Ze keek naar hem en bleef nog steeds huilen.'' Ik kan niet hem of haar ene goede toekomst bieden.'' sprak ze huilend en keek naar hem omhoog.'' Ik ben echt een hoer..'' sprak ze en slikte even.'' Ik deed het voor hem, al vond ik het al niet fijn.. Ik deed voor hem .. die mannen... ik pijpte ze, omdat hij het graag zag.. Dan zouden we ons kindje kunnen onderhouden...'' sprak ze en snoof even. Ze hoorde zijn woorden over wat ze allemaal wel niet kreeg, maar stapte in de auto, en sloot haar ogen nu, en de tranen bleven lopen, terwijl haar buik ontzettend veel pijn deed. Ze voelde het kindje heel erg bewegen, die had momenteel heel erg veel energie. Ze slikte even voor een moment, en kreunde even een beetje, en legde haar hand op haar buik.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 24, 2014 22:44:51 GMT
Brian Hij luisterde naar haar " Branna ik weet wat je mee maakt echt meid "S prak die en deed de deur dicht en klapte je rolsotle in en legde die in de kofferbak. Hij stapte zelf ook in, starte de motor en reed weg "Branna geloof mij het gaat helemaal goed komen met jou en je kindje. En ik weet dat jij geen hoer bent en dit allemaal hebt gedaan uit liefde voor jou. Je bent niet de enige die in zijn val is getrapt Branna. er zijn meiden die wij nog steeds zoeken, maar warschijnlijk zitten die al in het buitenland en krijgen wij dieamper terug. Ben blij dat wij jou zo snel nog gevonden hebben Branna " Sprak die tegen haar en haalde de verlovingsring uit zijn zak. Die had die gekregen bij de ingang. Hij strekte zijn hand naar je uit en opende zijn hand " Deze wilde je graag Branna, doe er mee wat je wilt. Je weet nu de waarheid over zijn gevoelens " sprak die tegen haar
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 24, 2014 22:55:00 GMT
Branna O'Donoghue
Ze keek naar hem en pakte de ring, en keek ernaar, en opende het raam van de auto, en hgooide hem naar buiten.'' Ik wil het niet meer.'' sprak ze enkel.'' Hij heeft me bedrogen, ik zal nooit meer iemand vinden die van me houd oals ik ben.. Altijd voorzichtig geweest voor hem.. Ik liet geen enkele man an me komen, tenzij hij het wou.. de kans mijn tweelingbroer terug te zien heb ik laten schieten omdat hij dat niet wou, hij was bang dat ik niet veilig was...'' sprak ze en slikte even een beetje, en sloot haar ogen.'' Ik ben gewoon dat schaap van vroeger. Ik ben nooit belangrijk geweest, vanaf dat ik deze wereld betrad al niet..''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 26, 2014 11:13:59 GMT
Brian o'COnnor Rustig reed hij verder en moest toch even glimlaggen toen je de ring naar buiten gooide. Hij hoorde je spreken en keek even naar je " Geloof me je zult iemand vinden die van je houd zoals jij bent Branna " sprak die rustig en luisterde verder naar je " Ik wil je best helpen om je tweeling broer terug te vinden "sprak die rustig tegen haar en legde even zachtjeszijn hand tegen je boven arm die hij er gauw weer af haalde " Je bent niet nutteloos Branna echt niet. Iedereen heeft een dol hir op aarde, alleen jij zal die nog moeten vinden " Sprak die tegen haar en stopte voor een groot landhuis. Een grote herder kwam gelijk blaffend naar de poort gerend. Brian pakte zijn telefoon en belde naar het huis waar niet veel later een net geklede man uit kwam met 2 husky's aan de lijn en de ook de grote herder terug riep en ze alle 3 in een grote kennel stopte. Brian drukte op een knopje in zijn auto waarna de poorten open gingen en rustig reed hij naar binnen. De poort sloot achter hem en rustig reed hij tot voor het huis. Dat was een voordeel aan bij de FBI werkte, je had zat geld.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 26, 2014 11:33:31 GMT
Branna O'Donoghue
Ze keek naar hem en slikte even voor een moment. k weet het niet.'' sprak ze en keek naar t raam.'' Ik dacht dat mijn Mikael de ware was, maar zoals je al zei, ik werd gebruikt, al die jaren..'' sprak ze en sloot haar ogen even en keek naar het raam, en antwoordde niet op het feit dat hij haar kon hlepen. Ze wist niet wat ze erop moest zeggen. Ze wist dat hij misschien haar niet eens meer wou zien. Ze slikte even en keek nog kort naar Brian, maar daana ging haar blik weer naar het raam, tot ze een hond hoorde blaffe, en ze met grote ogen naar het beest keek, en een beetje achteruit deinsde Ze kalmeerde ook pas toen de hond weg was, en slikte even. Ze had gewoon nare ervaringen met honden, hele nare ervaringen dankzij Mikael, want vroeger was ze altijd dol op honden geweest. Tot zijn valse pittbull haar had gebeten. Toen hij stopte bij het huis, slikte ze even voor een moment, en sdeed zachtjes de deur open. De frisse lucht die haar tegemoet ging was fijn, heel erg fijn.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 26, 2014 12:16:19 GMT
Brian Hij zette de motor af en keek je aan " je kan veilig uitstappen, alle 3 de honden zitten in de kennel " Sprak die en rustig opende hij de deur en pakte zijn tas van de achterbank. Hij keek naar je " Kom er is een kamer voor je klaar gemaakt. We eten straks even wat en dan kan je even douche als je wilt. Ik moet nog even wat doen voor het bureau maar kij kdan maar wat je doet. Ga e tuin even in of kijk even tv of bedenk wat leuks "S prak die glimlagend en rustig stapte hij de auto uit en drukte de auto deur dicht. Even keek hij naar de kennels waar duidelijk te zien was dat de 2 husky's het daar niet prettig vonden.Al zou de heder vanacht los gaan
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 26, 2014 13:02:50 GMT
Branna O'Donoghue
Ze keek naar hem en knikte even en stod nu zef op, gewoon staand, aangezien ze moenteel weer een stuk sterker was. Ze keek naar hem en slikte even.'' Ik wil iemand naast me vannacht..'' sprak ze enkel. Ja het was duidelijk dat ze gewoon liefde wou hebben, en verder niet. Ze wou warmte tegen zich aan hebben vannacht, maar dat kreeg ze toch niet. Ze slikte even en liep naar zijn deur, nog wat langzaam, en haar hoofd iets naar beneden gebogen. Ze voelde zich nu echt verschrikkelijk, ne had nu niets meer in haar leven om voor te leven na haar idee. Ze zou wel wachten op Brian, maar bij haar was een glimlach ver te zoeken, heel erg ver.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 26, 2014 13:06:52 GMT
Brian Hij hoorde je spreken over dat je naast iemand wilde liggen vanavond Dat kon hij niet doen, dit was voor zijn werk. Hij moest profesioneel blijven. RUstig liep hij achter je aan naar de dejur die hij opende en rustig liep hij naar binnen waar hij zijn jack op de kapstok op hinh en zijn schoenen uit deed en keek je aan "Mark is mijn butler. Als je iets nodig hebt kan je het altijd aan hem vragen " sprak die glimlagend tegen haar en keek je even aan " Dat slapen gaat hem niet worden sorry "S prak die tegen je en streek even doorzijn haar en legde zijn auto sleuitels op het kastje naast de kapstok waar wel meer auto sleutels lagen
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 26, 2014 13:14:10 GMT
Branna O'Donoghue
Ze keek naar hem en slikte even voor een moment.'' Wil je me wel.. Gezelschap houden.. ik wil niet alleen zijn..'' sprak ze rustig en slikte eve, wat was ze eigenlijk een watje, maar ze durfde gewoo niet anders momenteel. Begin van de avond voelde ze zich nog alsof ze de hele wereld aan kon, maar nu, niet meer. Ze slikte even en schudde toch haar hoofd.'' ik wil even naar buiten, ik wil een stuk wandelen..'' sprak ze en liep nu ook naar buiten, en liep direct in de richting van de poorten van het huis, ze kon hier gewoon niet blijven, het voelde niet fijn..
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 26, 2014 13:21:15 GMT
Brian Hij hoorde je spreken en keek naar je " Ik wil best op je kamer komen zitten "S prak die en hoorde je spreken dat je naar buiten even om een stukje te wnadfelen en liep achter je aan en pakte je bij je pols " als jij hier nu naar buiten gaat kom je niet meer terug. We hebben je pooier wel maar zijn mannen nog niet. Jij bent dus nog niet veilig buiten deze poorten Branna " Hij keek naar je " stom 1 keer met alsjeblieft zo koppig en eigenwijs te zijn.Ik zit al 10 jaar in dit vak Branna, ik weet inmiddels precies hoe die jongens denken en hoe ze handelen " sprak die en keek naar je
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 26, 2014 13:30:55 GMT
Branna O'Donoghue
Ze keek naar hem en voelde hoe ze nu gegrepen werd bij haar pols, net nu ze het terrein wou gaan verlaten.'' het kan me niets meer schelen.'' sprak ze eerlijk en keek hem aan.'' Ik heb geen toekomst meer, niet voor mijn kindje, niet voor mezelf, als ik nu dood zou gaan, dan was het maar zo. Ik ben een hoer, en draag zijn teken op mijn schouderblad. getatoeëerd. Ik heb niemand meer, iedereen zal me toch aanzien voor de hoer die ik ben, iedere man, iedere vrouw, iedereen.'' sprak ze en slikte even.'' iedereen behalve jij dan.''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 26, 2014 13:35:39 GMT
Brian Hij luisterde naar je en keek je aan " branna je gaat hulp krijgen. Er komen mensen binnenkort hier heen voor jou om met je te praten, om jou te helpen dit allemaal een plekje te geven. Mensen die je gaan helpen met je kindje en om jou weer een plek in de maatschapij te krijgen. Die tatoeage zullen we wat moois van maken. Iets dat niemand het origineel meer herkend, zelfs jij niet meer "S prak die en liet je los " er zijn veel mensen die jou niet als hoer zien Branna. Jij weet niet hoe groot deze organisatie is. Hoe groot de hulpteams zij ndie ons helpen. " Hij keek je aan " Ik, en mijn team willen je alleen maar helpen Branna, en je weer een leuk leven geven met je kindje en een baan en je eigen huisje "S prak die rustig
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 26, 2014 13:48:13 GMT
Branna O'Donoghue
Ze luisterde naar hem en hoorde zijn hele verhaal uit.'' maar wat als ik dat allemaal niet meer wil? ik wil het niet.'' sprak ze rustig en keek hem aan.'' IK ben niets meer waard, ik was nooit wat waard in deze maatschappij, mijn broer werd op 7 jarige leeftijd geadopteerd, ik bleef daar altijd zitten. Heel vel mensen kwamen kijken om mij te adopteren, maar iedereen kaatste terug. Niemand wou mij. Waatom ozu de wered mij nu wel ineens willen hebben? Mikael was de enige die mij leek te begrijpen, maar zelfs hij kaatste mij op het einde af..'' sprak ze en een paar tranen kwamen uit aar ooghoeken zetten. '' Vroeger was ik al het afdankertje, als kind. De mannen waar ik mee sex had, noemden me wel hoer, maar ze zeiden de meest lieve woorden.'Zij leken op hun manier van me te houden.''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 26, 2014 13:52:24 GMT
Brian Hij luisterde naar haar en keek je aan " Jij hebt een klote jeugd gehad, en helaas is je jeugd een groot deel bepalend voor je hele leven " hij opende de poort " maar weet je ga maar, ik hou je niet meer tegen. Wij zijn er om de meiden te helpen die wel geholpen willen worden, die wel uit dat leven willen stappen om op nieuw te beginnen hoe moeilijk ze dat ook vinden " Hij vouwde zijn armen voor zijn borst " Je bent vrij om te gaan en t4e staan waar je wilt. Ik zal het door geven op het bureau dat als je weer in de handen van je pooirs mannen bent gevallen ze geen moeite hoeven te doen om je te bevrijden. Want het is toch compleet zinlos " Hij keek naar je " Jij blijft maar in de leugen geloven dat je niks waard bent endat krijg ik er niet uit dus veel sterkte met de rest van je leven. Je bent hier welkom als je je toch bedenkt "s prak die en liep terug naar het huis
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 26, 2014 14:00:52 GMT
Branna O'Donoghue
Ze keek naar hem en toen hij haar los liet, twijfelde ze geen moment, en liep ze weg. Ze wou wel eruit, maar alles in haar lichaam schreeuwde naar liefde, schreeuwde naar aandacht, schreeuwde naar alles wat maar verkeerd was. Een traan liep over haar wang nar beneden, en keek nog even om naar brian, de tranen zie blonken in het maanlicht, wat hij waarschijnlijk wel zou moeten zien vanaf zijn afstand. Ze liep nu door, en ging richting haar oude buurtje, waar ze normaal altijd stond om mannen te krijgen. Het voelde goed voor haar hier weer te zijn, maar een gat in haar hart, maakte het ook een stuk moeilijker. Een gat waar vroeger de liefde zat.'' Branna.. Mikael zit in de bajes, wat moet jij hier?'' prak een andere meid en ze slikte.'' enkel mijn werk doen, zoals vroeger.'' sprak ze gebroken. ze was helemaa kapot door alles. Mikael had haar helemaal gesloopt, en de laatste dingen had hij er vanavond weg gehaald. een man die stopte, stapte ze bij in, en verwende de man verderop in een steegje, en dit maal, ging ze verder dan anders. De man nam haar elemaal, aar trok zich niets aan van haar zwangerschapsbuikje. Normaal zou alleen Mikael haar betreden, zoals afgesproken, maar nu kon het haar niets meer schelen, en na een half uur stond ze weer op straat, met een goed gevoel, maar tegelijk ook verkeerd. Maar het geld in haar handen voelde het al weer beter..
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 26, 2014 14:31:56 GMT
Brian Hij had niet eens meer omgekeken en was doorgelopen. De poort sloot zich achter Branna haar rug en hij liep naar binnen waar hij de deur ook dicht drukte en naar zijn pc liep. Hij opende hem en starte hem op. Rustig keek hij op toen Mark een kop koffie kwam brengen en hij knikte even als dank. Toen de laptop opgestart was opende hij een mail naar zijn baas.
" Beste Mr Johnson,
Mevrouw Branna heeft besloten niet geholpen te willen worden en is weer vertrokken. Haar pooier Michael zit op het moment in de gevangenis. Hij wacht hier op zijn gevangenis straf. Ik zal er persoonlijk voor zorgen dat wat de rechter ook beslist hij nooit meer vrijkomt. Dit is het 7de meisje al die we van hem hebben.
met vriendelijke groet
Agent o'Connor "
Hij verzond de mail en pakte zijn koffie mok en nam er rusti een slok van. Niet veel later kwam Mark binnen met een bord met spagettie en zette het naast de laptop neer en liep toen weer weg. Rustig prikte brian met een vork wat sliertjes er aan en nam rustig er een hap van en kauwde er even op. Hij had mark de opdracht gegeven de huskys weer naar binnen te halen. Ze kwam toch niet meer terug dus hoefde de honden niet buiten te blijven. Ook de herder zou vanacht naar buiten gaan. Rustig logde hij in op het programma van het bureau. Zo kon hij dus van thuis mooi werken en alles wat hij hier opsloeg stond op daar op de computer. Rustig opende hij het bestand met alle gegevens van deze zaak om het bij te werken en sloot het hoofdstuk van Branna. Hij kon deze zaak pas sluiten als de rechter levenslang had bepaald zonder enige kans op vrijlating. Rustig keek hij nog even in 2 zaken waar hij nu rustig aan kon beginnen. 1 van die zaken ging over vrachtwagen chaffeurs die steeds overvallen werden door 3 zwarte civics. Niet alleen de spullen werden gestolen maar ook de vrachtwagen die elke keer brandend terug werd gevonden. de aanval liep elke keer het zelfde. 1 auto ging voor de vrachtwagen rijden en 2 er achter. De auto voor de vrachtwagen schoot met een soort harpoenj een staalkabel naar binnen waar een tweede persoon mee aan de bvrachtwagen binnen ging en de chaffeur buitenweste bracht. Deze werd via een 2de auto naar een berm ergens gebracht bij een stad waar hij ontwaakte. Het vermoede was dat dit allemaal gedaan werd door en straatrace bende. De tweede klus die voor hem open stond was een leider oppakken van een straatrace bende. Even leunde hij wat achterover en nam nog een slok van zijn koffie en prikte nog wat spagettie aan zijn vork en stak dat in zijn mond waar hij op kauwde en ging terug naar de vrachtwagens. Er stonden een stel nummers van chaffeurs maar ook ooggetuigen. Die zou hij morgen wel bellen om hun verhaal te horen. Rusrtig sloot hij het programma weer af, sloot de pc af en pakte zijn bord en zijn mok. Rustig liep hij zijn kamer uit die hij ook afsloot, aangezien niemand daar zomaar hoefde te komen. Rustig liep hij naar de grote woonkamer waar hij rustig op de hoekbank ging zitten en de spullen op de tafel zette. Hij pakte de afstandbediening van de tv en zette die rustig aan
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 26, 2014 14:56:08 GMT
Branna O'Donoghue
Ze keek naar haar vrienin die altijd naast haar stond als ze even geen werk had, en vertelde haar verhaal over BRian, over mikael en ze slikte even.'' branna, waarom neem je dat niet an?'' vroeg zij zich ook iect af, en de redens die Branna aan haar gaf, vond ze niet echt geldig. Ze had kans op een nieuw leven, en was koppig geweest, maar nu ging ze weer weg uit deze steeg, met haar vriendin dit maal, naar het huis van Brian, en ze slikte even, belde nu aan, wist niet of ze nog welkom was. Ze keek naar boven en sloot haar ogen, en bleef afwachtend voor de poort staan, haar vriendin legde even een hand op haars schouder neer, en keek haar aa.'' Jij hebt die kans, Branna..'' sprak ze nogmaals en keek haar aan.''Je kans om te onstnappen aan Mikael. Ik moet nog maar wachten of ik ooit aan Theodore kan ontsnappen.'' sprak ze rusig en BRanna wachtte in zenuwen af of de deur open zou gaan.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 26, 2014 15:06:22 GMT
Brian o'Connor Hij keek op toen de twee honden door mark binnen werden gelaten en hij glimlachte even. De honde nsprongen bij hem op de bank. de ene ging half op hem liggen en de andere ging achter Brian liggen en drukte hem hierdoor gewoon bijna van de bank af. Even lagte hij en knuffelde de dieren. Hij hoorde de bel van de poort gaan zag hoe mark al naar de deur liep waar je op een scherm kon zien wie het was. Hij keek om naar brian en sprak dat het het meisje van net was met nog een ander meisje " Zeg maar dat ze naar binnen mogen komen en laat ze dan hier ook maar binnen " sprak die, eigenlijk er niet over na denkend dat de honden nu ook binnen zaten. Hij hoorde mark spreken dat alle bij de meiden binnen konden komen en hij opende de poort zodat bijde dames naar binnen konden. Rustig drukte Brian de hond van zich af en dronk de koffie op en at rustig zijn eten verder op. zijn blik bleef rustig op de tv hangen en luisterde of hij al dingen hoorde. Dan kon hij de honden gelijk bij zich houden
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 26, 2014 15:15:15 GMT
Branna O'Donoghue
Branna keek even naar haar vriendin en die schudde haar hoofd.'' Dit is jou ding, Branna, ik ga weer de straten op.'' sprak z rustig en de twee gaven elkaar nog een knuffel, en zij liep weg, terwijl Branna nu weer naar binnen liep en naar de deur, waar ze wachtte tt ze binne werd gelaten door de butler van Brian en slikte even voor eenmoment toen ze naar binnen stapte, en stelde zich iets anders af dan zo straks. Ze had last bij haar kruis, maar een ding zou ze hem niet vertellen, dat ze net nog een klan had gehad, een politieagent overigens, maar alsnog, de man wou zijn trekken en zij gaf het hem. Ze voele haar maag en buik protesteren. Ze had harstikke honger, doordat ze echt de hele dag nog eigenlijk niets gehad had.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 26, 2014 15:21:39 GMT
Brian Hij hoorde hoe de voordeur geopend werd en keek even naar de honden " Blijf " Sprak hij tegen de twee dieren die op de bank bleven liggen en rustig bleef hij naar de tv klijken. Zijn lege bord en mok stonde nop tafel en hij had zijn benen op de bank liggen waar een hond overheen lag. Rustig luisterde hij naar wat er allemaal gebeure en hoorde mark spreken " Goede avond mevrouw Branna "Sprak die tegen Branna " Komt u binnen hoorde hij mark spreken en rustig ztreek hij even door zijn haar. " kan ik u wat drinken en wat eten brengen mevrouw " hoorde hij mark vragen. ja wat moest hij zonder mark. Dan voelde hij zich helemaal eenzaam in dit huis
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 26, 2014 15:29:23 GMT
Branna O'Donoghue
Ze keek naar hem en ze schoot achteruit toen ze de honden zag, en keek erna met grote honden. Ze was echt doodsbang voor die beesten en ze schudde enkel haar hoofd tegen de butler van Brian, door de angst van de honden die daar lagen, begon ze al helemaal te trillen en dook tegen een kast op die er stond, terwijl ze trillend bleef staan, al leken de honden niets uit te voeren, ze was er echt doodsbang voor, en ze hoefde die beesten nooit meer in haar leven. Ze kroop tegen de kast iets in elkaar, en sloot angstig haar ogen. Z makte wat angstige geluiden, en ze wou hier nu alweer weg, ze wou nu aweer vluchten.'' Laat ze weg gaan..'' sprak ze zwakjes en angstig, bijna overstaanbaar.
|
|