And now.. I am going to feed you your teeth.
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 2, 2014 20:22:48 GMT
Je zat nog rustig in je eigen wereld.. tot de wereld om je heen ineens anders werd, en allerlei rare wezens om je heen verschenen. In deze wereld noemen ze ze pokemon, en kunnen ze je beste vriend zijn. Maar helaas niet voor iedereen, en misschien ook niet voor jou... Hoe vind jij deze dimensie?uitlegJe speelt een Karakter dat van aarde/Game wereld/ Fantasie wereld/ Series/ films enz. komt, die gek genoeg in deze dimensie terecht komt. en verder tja eigenlijk alles wat pokemon is, beleef jij. je kan een trainer worden, misschien join je wel Team Rocket, Team Magma of Team Aqua, jou keuze. Echter voor als je iemand uit de fantasie wereld kiest, je verliest volledig je krachten die je had in de wereld waar je zat. Ben je bijv. vampier in jou wereld, zul je nog wel de dorst naar bloed hebben, maar de sterkte, snelheid en alles, heb je niet meer... Tja verder valt er weinig te zeggen wat je moet doen, het is een Pokemon RPG, met een beetje meer fantasy :} We gaan trouwens in feite uit van alle Pokemon uit alle regio's. Bij je aanmelding kun je een starterspokemon kiezen, die je krijgt van de professor uit jou stadje, als je wilt gaan trainen. oh het evolueren Natuurlijk evolueren alle pokemon op hun tijd, maar houd het leuk, en laat niet je pokemon na 3 pagina's in de RPG al zijn eind Evolutie zijn... houd het spannend en leuk voor elkaar, ook al vind je misschien de eind evolutie leuker. ( sommige moeten ook met steen evolueren, zoals bijv. Pikachu. bekijk dus even de serebii pagina van jou pokemon als je niet zeker bent) de beginnerspokemon waar je uit kunt gaan kiezen; bij meer personen komen er steeds weer nieuwe andere pokemon bij degene die zijn gekozen zijn uit deze lijst verwijderdChimchar Bulbasaur Cyndaquil Dratini Squirtle Treecko Torchic Mudkip Turtwig Tepig Oshawott Igglybuff Cleffa Happiny Magby Meedoen? Even dit invullen Naam: geslacht; Waar kom je vandaan? ( welk spel, noem het maar op. Verzin je zelf een compleet nieuw personage, kies je fantasie indien het ook tevens een vampier of dergelijke is, Aarde voor normaal persoon) Leeftijd: Starterspokemon word van jou ; Foto/Uiterlijk; Extra;
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Mar 2, 2014 22:24:00 GMT
Mag ik chicorita dan maak ik morgen FF personage aan
|
|
And you're...well, I'm sure you have wonderful personality, dear
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Mar 2, 2014 23:50:14 GMT
Naam: Niklaus Mikaelson geslacht; Male Waar kom je vandaan? The Vampire Diaries/ The Originals Leeftijd: 1000+ Starterspokemon word van jou ; Charmander Foto/Uiterlijk; Extra;
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 3, 2014 0:03:37 GMT
Naam: Sabine geslacht; man Waar kom je vandaan? Fable III Leeftijd: 42 Starterspokemon word van jou ; Snivy Foto/Uiterlijk; Extra; x
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Mar 3, 2014 7:09:53 GMT
Ls je 2 personen mag wil ik ook graag eevee (a) ben 3 uur thuis dan komen Paul en leticia
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 3, 2014 9:50:06 GMT
ja je mag uiteraard zoveel personages als je wilt mochen deze allemaal op zijn, komen er gewoon nieuwe Naam: Haytham Kenway geslacht; Man Waar kom je vandaan? Assassin's Creed IV Black Flag ( slechts 1 cutscene... ) Leeftijd: 11 Starterspokemon word van jou ; Totodile Foto/Uiterlijk; i60.tinypic.com/5nqhwx.pngExtra; x
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Mar 3, 2014 10:51:22 GMT
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Mar 3, 2014 14:19:02 GMT
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 3, 2014 14:19:25 GMT
Haytham Kenway
Zo was hij met zijn vader bij de opera, en zo was hij hier. Waar was hij beland? sliep hij? was dit een droom? Alle vragen spookten door de kleine jongen zijn hoofd. OF zijn vader had hem laten vallen, was hij toch moe in zijn armen geworden, terwijl hij zei van niet, en was hij nu bewusteloos? Hij vond het allemaal eigenlijk best interessant eigenlijk, zijn omgeving, de rare wezens die hij hier en daar zag zitten.. Hij begon te lopen en keek om zich heen, keek naar de hoge bomen, die ver uitreikte tot boven hem.'' Papa?'' vroeg hij ook rustig.'' Jennifer?'' Riep hij er nog eens achteraan, puur om te kijken of zijn vader en of zus ergens te bekennen waen, maar het leek in eerste instantie niet zo te zijn.'' IS er iemand?'' vroeg hij kalm en hoorde gegrom in de bosjes, waardoor hij achteruit schoot, en er een Poochyena uit de bosjes sprong, kwaad en grommend. Hij gilde even en deinsde achteruit. Dit hondje leek niet zo lief, en hij had uiteraard nog geen pokemon om zich te beschermen. Nog niet.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Mar 3, 2014 15:05:10 GMT
Samantha Fischer Rustig zat ze met een stel van haar vrienden gezellig te luchen. Ze hadden gisteravond gestapt en een aantal mensen waren blijve slapen. Toen ze allemaal een paar broodjes hadden gepakt kwamen ze er achter dat ze de mosterd waren vergeten "Ik pak het wel " Sprak ze naareen vriendin van haar aangezien zij met haar krukken zat en rustig liep ze het huis in. Naar de keuken waar ze de koelkast open trok. Zodra ze de koelkast open deed keek ze om zich heen en zag ze allemaal bomen en struiken gewoon een hele andere wereld. Waar was ze beland, waar was ze. In de verte zag ze een jongetje staan. Oke wat was dat voor beest. Ze hoorde het jongentje keek angstig naar het diertje en ze liep op het diertje en het jongetje af. " Heey !!!" schreeuwde ze naar het dier om het te laten schrikken en zo te hopen dat het weg zou gaan. Ze kwam naast het jongentje staan "gaat het " vroeg ze naan het jongetje en bleef naar het diertje kijken
Paul Walker Hij en Vin diesel zaten midden in de opnamens van een nieuwe fats film. Hij zelf hing aan een brandende takelauto terwijl vin naast hem kwam rijden met een kleine zilver kleurige auto. Paul liet los en kwam achter op de auto terecht waar hij zioch goed aan vast hield./ Toen vin voor zich keek zag hij hoe ze opeen ravijn af reden. Toen de auto er af reed sprongen hij en vin uit de auto die ruim voordat hun het water raakte in het water terecht kwamen. Hij zag hoe Vin in het water terecht kwam en op het moment dat hij het water wilde raken kwam hij met een harde klap op de grond terecht. Even versufd bleef hij liggen aangezien hij deze klap niet had verwacht. Hij drukte zich langzaam om hoog en keek om zich heen. Waar was hij nou beland. In de verte stonden een meisje en een jongetje met daar voor een rare hond,. Hij zat tegen de achterkand van de hond aan te kijken
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Mar 3, 2014 15:13:33 GMT
Ratonhnhaké:ton
Het ene moment zat hij nog verstoppertje te spelen, en had hij zich verstopt in een struik, en het andere moment zat hij op de grond neer, zonder de struik om zich heen. Waar was hij beland? Hij keek even rond en stond langzaam recht. Het was niet een omgeving dat hij herkende eigenlijk, dit was totaal nieuw. Misschien was hij in slaap gevallen tijdens het spel en hadden ze hem ergens anders neergelegd? Maar nee, hij kende de bossen onderhand op zijn duim, en dit kende hij totaal niet, laat staan dat de andere kinderen het zouden weten. Hij begon te lopen naar waar hij voor zijn gevoel vandaan kwam, maar zag ook nergens geen andere kinderen meer. "Jongens? Dit is niet grappig, waar zijn jullie?!" Sprak hij in zijn moedertaal nog. Maar hij kon de twee talen wel, dus kon hij straks ook gewoon praten met de mensen hier. Hij zag in de verte wat mensen staan en een hond, nou ja het leek op een hond.. Hij rende er heen maar merkte al vrij snel dat het fout zat en dat het niet zo een aardige hond bleek te zijn, en ook geen normale in zijn ogen.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 3, 2014 15:31:58 GMT
Haytham Kenway
Hij keek op toen hij een stem hoorde van een ander meisje en schrok duidelijk even, maar de Poochyena leek de benen te nemen, waardoor hij even slikte.'' phoei...'' sprak hij enkel en keek naar het meisje. Wat had zij een vreemde kleding aan.. Natuurlijk, zij kwam uit de moderne tijd, en hij niet, hij kwam uit 1700. Toch dacht haytham dat dit schijnbaar nieuwe mode was, of dat dit gewoon een verzinsel was van zijn droom.'' BEnt u soms een vriend van mijn papa?'' vroeg ze maar aan het meisje.'' U lijkt op een piraat net zoals papa vroeger was. Maar wat doet u in mijn droom?'' vroeg hij direct en keek evne om zich heen, zag meerdere mensen zitten, en keek even naar hun, al wist hij niet wie zij waren momenteel, en zocht hij enkel zijn vader eigenlijk.'' Is dit nog steeds The Beggars opera, is het zo meeslepend?''
Sabine
'' Get out off the Way boulder, can't see a thing!'' Waren zijn laatste woorden geweest toen hij ineens wakker werd geschud, en ineens nergens meer sneeuw zag liggen, enkel gras en bomen. Ergen misschien wonderlijk, lag zijn wandelstok er wel, en die pakte hij ook op en keek om zich heen. Waar was hij nu weer beland. Was dit Bowerstone ofzo? was dit een grap? Het was in ieder geval niet meer zijn thuis, waar hij de koning van de Dwellers was, Dweller's Camp. En boulder was ook nergens te bekennen.'' Boulder?'' sprak hij rustig en keek om zich heen.'' Dit is niet grappig Boulder!'' sprak hij rustig en keek om zich heen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Mar 3, 2014 15:39:25 GMT
Samantha Fischer Ze zag hoe het hond geval ding de benen nam en zag hoe verderop een jongen zat en keek toen weer naar het jongetje naast haar die wat tegen haar sprak " Ik weet niet wie jij bent, of wie je vader is "S prak ze tegen hem en keek naar hem "En ik zit niet in joun droom, altans daar ga ik van uit "S prak ze eerlijk en keek hem aan " Ik weet niet waar we zijn, het laatste wat ik nog weet is dat ik mosterd ging halen voor het middag eten ende koelkast opentrok. En toen was ik hier en sta ik nu naast jou en heb ik net een hond weg gejaagd "S prak ze en keek hem aan " Altans ik denk dat het een hond was " sprak ze tegen hem en streek even door haar haar " Ik ben Samantha, maar je mag Sam zeggen "S prak ze tegen hem en keek hem rustig aan
Paul Walker Hij had gezioen hoe het meisje de hond achtige ding had weg gejaagd en hoe het dier dan ook hard de benen nam. Hij bleef even staan en streek het zand van zich af, Waar was hij beland. Aan de houding en de gezichtsoutdrukkingen van de twee verderop kon hij echt wel uitmaken dat hun het ook niet wisten. Hij liep labngzaam naar ze toe en keek ze even aan " Jullie weten zo te zien ook niet hoe we hier zijn beland en wat we hier doen "S prak die en keek ze aan " En nog beter wat dat voor raar beest was "S prak die tegen de twee
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Mar 3, 2014 16:08:34 GMT
Ratonhnhaké:ton
Hij rende nu richting het groepje verderop toen de vreemde hond weg was en zag er nu ook een andere man bij gaan staan waardoor zijn pas wat vertraagde naarmate hij dichterbij kwam. Wat hadden die twee vreemde kleren aan, en de andere jongen ook eigenlijk voor zijn weten. Maar hij kwam natuurlijk van een totaal ander gebied dan Haytham. Dat het zijn vader was wist hij natuurlijk helemaal niet, daar was hij te jong voor en dan nog, waarom zou hij zijn vader nu al herkennen? Zijn moeder had hem er nooit echt wat over vertel. "Weten jullie waar we zijn?" Sprak hij eerst in zijn moedertaal maar bedacht zich dan snel, en aan hun taal te horen spraken ze de zijne niet. "Weten jullie waar we zijn?" Vroeg hij nu nogmaals, maar zodat hun het wel zouden begrijpen ditmaal.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 3, 2014 16:20:41 GMT
haytham Kenway
Hij keek naar de vrouw die hem wat begon te vertellen, en hij keek haar bevreemd aan.'' Wat is mosterd? en wat is een koelkast?'' vroeg hij direct nieuwsgierig en keek haar aan. Ze stelde zich voor en hij knikte even.'' Ik ben Haytham, Haythm Kenway.'' Sprk hij nog, terwijl de andere man nu ook dichterbij was gekomen en een jongetje, die ongeveer dezelfde leeftijd als hem leek, en wel een heel vreemde taal sprak, waardoor hij de man niet echt meer volgde wat hij zei, en knikte dan alleen maar naar hem.'' Nee wij weten het ook niet.'' sprak hij rustig en keek naar beide.'' Ik dacht dat ik aan het dromen was, maar toen kwam die rare hond, en daar in die boom zit nog een raar vogeltje, wat ik helemaal niet ken.'' sprak hij en wees naar een Pdigey die in de boom zat, al was die voor Haytham nog niet heel vreemd, dat kon ook net zo goed een mus zijn wat in de boom zat.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 3, 2014 21:41:35 GMT
Naam: Sebastian Roche geslacht; man Waar kom je vandaan? Aarde ( acteur) Leeftijd: 33 Starterspokemon word van jou ; Piplup Foto/Uiterlijk; Extra; x
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Mar 4, 2014 15:01:41 GMT
Naam: Cat Valentine geslacht; female Waar kom je vandaan? Victorious Leeftijd: 18 Starterspokemon word van jou ; Igglybuff Foto/Uiterlijk; Extra; Niklaus Mikaelson Niklaus had zojuist weer is een akefietje met Rebekah en stond op het punt om haar weer te daggeren, maar inplaats van dat zijn staak Rebekah raakt, raakt het een boom. 'Wat is dit voor een truc, Rebekah!' riep hij het laatste nogal duidelijk. Waar was hij, dit zag er niet uit als New Orleans en hoe kan hij uberhaupt zo van de ene plek op de andere plek zijn. Ok en of ineens deze wereld al niet vreemd genoeg was, want dat is nogal een uit de kluitgewassen bij of wesp of hoe je er ook tegen aan wilt kijken. Niklaus stond dus oog in oog met een Beedril. Zo gauw hij er vandoor wil gaan op een snelheid die hij gewend was, lijkt hij gewoon normaal te rennen, in zijn belevenis dus zeer traag. 'What's happening' riep hij nog eens. Cat Valentine Zo stond Cat nog in de klas van Sikowitz en zo was ze hier. 'Ochjee ik heb geloof ik iets te enthousiast met mijn rode schoentjes geklikt' giechelt ze vrolijk. Nee Cat wist niet waar ze was beland, maar het zag er wel heel leuk uit, misschien kwam ze wel ineens een eenhoorn tegen of een paarse giraffe, weet je hoe super awesome dat zou zijn als dat ging gebeuren, oh haar vrienden moesten dit zien, waar waren haar vrienden eigenlijk. Cat loopt verder en wanneer haar blik op een Oddish valt, kijkt ze er helemaal vertederd naar. ' Oh kijk eens wat een leuk plantje' zei ze helemaal vertederd 'Oddish' kwam de reactie van Oddish dan. 'I love excitement yay!' brengt ze vrolijk uit en zich afvroeg of er meerdere waren die het gehoord haddden.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 4, 2014 15:20:45 GMT
Sebastian Roche
Oke waar was hij in godsnaam nu beland.. Hij stond zo net nog op de set van Supernatural, en had volgens zijn karatker dan, sam en Dean net naar een andere dimensie gestuurd, en datzelfde moment veranderde zijn omgeving, en kwam hij hier.'' Jensen? Jared?'' riep hij rustig en keek om zich heen, en zag verderop wel een bekende rennen waardoor hij even glimlachte en zijn kant op liep, vrij rustig en hem aankeek'' Joseph! wat moet jij hier op de set?'' vroeg hij rustig en keek naar het uit de kluiten gewassen beest in de lucht.'' Goede special effects.. Ik dacht dat ze die er altijd later in deden?'' vroeg hij kalm en haalde even een wenkbrauw omhoog, en keek hem aan.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Mar 4, 2014 20:25:18 GMT
Niklaus Mikaelson
Niklaus kwam tot een halt wanneer zijn vader tegenover hem staat althans voor hem is dat zo. 'Ik heb er geen idee van waar je het over hebt, maar je krijgt me niet van mijn hoede, oh nee niet deze keer...Dit is jou doen, is het niet' zei hij 'zorg er weer voor dat we in New Orleans komen of ik sta niet voor mezelf in' vervolgde hij. Ja Niklaus dacht dat dit weer gewoon een van zijn vaders spelletjes was, maar om de een of andere gekke reden noemde hij hem nu Joseph. Die kerel had hem die naam zelf gegeven, daarom kort hij het ook meestal af naar Klaus en nu noemt hij hem Joseph, wie was deze Joseph vent eigenlijk. 'En ik ben hier niet op een of andere set noch heb ik er special effects in gegooit' zei hij daarna, echt zijn vader deed raar.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 4, 2014 20:33:59 GMT
Sebastian Roche
Hij keek naar hem en lachte even.'' Zelfs buiten de set neem je je rol als Niklaus serieus, wat leuk, Josseph, mar ik ben hier niet voor de spelletjes. '' sprak hij rustig en luisterde verder.'' Dit is nog altijd de filmstudio in Los angeles, al weet ik niet wat je op de set van Supernatural doet, waar zijn Jensen en Jared? Of is Daniel hier soms ook?'' vroeg hij rustig en keek hem even aan. Hij keek weer naar zijn omgeving en daarna weer naar de Beedril die verderop vloog.'' Ach maar als jij er geen Special Effects in hebt gegooid, zal dat vast wel weer zo'n Robot gestuurd ding zijn, de film industire van tegenwoordig..'' sprak hij rustig en schudde zijn hoofd.'' Nou als je me excuseerd, hoe graag ik ook blijf kleppen, ik moet de regisseur vinden, en Jensen en Jared eens vragen waar we in godsnaam zijn in het script.''
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Mar 10, 2014 23:28:17 GMT
Ras: Meermin/? Waarvan: Vampire diaries/zelf verzonnen verder Start pokemon: Bulbasaur Naam: Rhyme Hillyard Geslacht: Vrouw Leeftijd: 17 Soort: Dorpsbewoner (Zie ras:P) Innerlijk: Spontaan, energiek en een controle-freak Uiterlijk: Extra: Ze is nog niet zo heel oud, 17 en dit zorgt er dan ook voor dat ze nog vrij positief in het leven staat. Ze is met volle maan opgewekt, niet zo vreemd, aangezien dat het enige moment is dat vrouwelijke meermensen benen krijgen en zichzelf kunnen voortplanten. Dit is enkel toegestaan met normale mensen, wanneer er namelijk een kind komt met een ander wezen, zorgt dit ervoor dat de 'vloek' van de meermensen bij het kind verkeerd kan overkomen. Iets wat bij Rhyme zal gebeuren, in plaats van dat ze met volle maan een mens word, is ze met volle maan een meermin. Wanneer ze dan niet in het water zit, zal haar lichaam pijn doen, afsterven en zal ze de volgende volle maan niet halen. Stel dat ze te laat terug gaat door omstandigheden en ze een mens blijft nadat het volle maan is. Dan zal ze tot de volgende volle maan een meermin zijn. Maar waar ze een halfbloedje van is, dat is niet bekend. Een van haar ogen heeft dan ook een kleurafwijking. Een is grijsblauw, terwijl de andere duidelijk groen is. Ze is opgegroeid bij adoptieouders, maar ze hebben geen weet dat ze eigenlijk anders is. Aangezien ze pas met haar 18e een meermin zal worden iedere volle maan. Ze heeft er zelf dan ook geen weet van. Natuurlijk heeft ze soms last van haar tanden, of achter haar oren en kan ze beter horen en zien. Maar dat heeft ze zelf nog niet helemaal door. Maar mensen mogen ook niet weten wat ze is, sommige vampiers weten het wel en zijn er namelijk naar op zoek. Meerminnen hebben namelijk verschillende legende en het blijkt dat deze kinderen kunnen dragen van de meest vreemde wezens, ook deze normaliter geen kinderen konden krijgen en dat die dan ook weer kinderen kunnen krijgen. Zo ver dat het na vele generaties een superieur ras zou worden. Haar echte ouders heeft ze nooit gekend en ze heeft ook geen idee wie het zijn. Ook word er gezecht dat er met het bloed van een meermin veel rituelen gedaan worden.
|
|