And now.. I am going to feed you your teeth.
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 4, 2014 19:56:27 GMT
Frederick abberline
Hij liep nu naar beneden en ging direct op het bed af.'' oke als mijn visioen klopt... Kroop ze net onder het bed en stoottte haar hoofd, waardoor een oude wond open ging.'' Sprak hij rustig en keek nu onder het bed, en knikte even naar zijn collega die de deur dicht deed, en hij keek even naar haar.'' Kom er maar onderuit, ik doe jou niets, in tegen stelling tot de meester.'' Sprak hij rustig.'' ik wil je alleen wat vragen stellen, voor ik jou in veiligheid ga brengen. Ook al ben je mischien van hem, ik kan hem nu oppakken wegens poging tot doodslag. Zelfs slaven hebben iets rechten. niet veel maar wel iets. Kom maar.'Sprak hij rustig en keek haar aan.'' Jij verdient een beter leven dat dit. Lisa was je naam toch?''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Mar 4, 2014 20:02:12 GMT
Lisa Ze hoorde hem van de trap af lopen en hoorde hem spreken. Ze keek hem aan toen hij bukte en onder het bed keek. Hij sprak dat ze onder het bed vandaan mocht komen en dat ze haar niks zouden doen. Heel langzaam kroop ze onder het bed vandaan en pakte een doek weer die ze tegen haar hoofd hield en langzaam ging ze op het bed zitten en keek hem aan " er is geen sprake van poging tot doodslag "S prak ze zacht tegen hem keek naar hem en hoorde hem spreken dat hij haar in veiligheid zou brengen. OOk sprak hij dat slaven wel iest rechten hadden. ze hoorde hem vragen naar haar naam en knikte even " Klopt " s prak ze zachtjes tegen hem en kee kwat voor zich uit en hield de doek tegen de bovenkant van haar hoofd aan
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 4, 2014 20:05:44 GMT
Frederick Abberline
Hij keek haar aan en zuchtte even.'' Lisa, heel eerlijk, vind jij het fijn hier?'' vroeg hij aan haar.'' Ik zie je namelijk constant in mijn visioenen terug, alleen in een bakkerij.'' Sprak hij kalm en ging voorzichtig naast haar zitten, maar deed verder niets.'' VErtel eens wat over jezelf, je meester geloof ik namelijk niet echt meer.'' Sprak hij en keek naar haar hoofd. Er moest naar gekeken worden, wist hij, maar dan moest ze hier van daan en rustig met haar mee komen.'' Ik kan je namelijk een ander leven geven, maar dan moet je nu meegaan. Hij behandelt je als oud vuil, te erg als oud vuil. Jij bent ook ee n mens.''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Mar 4, 2014 20:31:16 GMT
Lisa Ze hoorde hem vragen of ze het hier fijn vond. Ze had hier zo geleerd te liegen en haar meester niet als een slechte man af te tekenen naar haar toe en knikte even op zijn vraag of ze het hier fijn vond maar vermeed oogcontact. Ze hoorde hem spreken over dat hij visieoenen zag met haar in een bakkerij en moest toch even slikken. Ze schoof toch iets op toen ze naast hem kwam zitten en hij sprak dat ze iets over zich zelf moest vertellen. Ik heb samen met mijn ouders een bakkerij gehad, maar die is op mijn 14de afgebrand. Ik heb hierdoor een klap op mijn hoofd gehad en ben blind geworden aan 1 oog "s prak ze even en keek voor zich uit. Ik ben op mijn 14de gaan zwerven en op mijn 16de hier terecht gekomen. En ik wer hier nu nog steeds " Sprak ze tegen hem en hoorde hem spreken dat hiij haar een ander leven kon geven. Ze kon zich niet eens meer een ander leven dan dit voorstellen. Hij sprak dat ze dan wel gelijk met hem mee moest gaan en dat hij haar als grof vuil behandelde. Zwijgend bleef ze voor zich uit kijken en streek zachtjes met de doek het bloed druppeltje van haar wang wat er onder het bed over heen was gedropen
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 4, 2014 20:46:50 GMT
Frederick Abberline
Ze knikte op zijn vraag, maar geloofde er niets van.'' Als jij verhaal klopt, Lisa, zijn zijn papieren vals, en ben je vrij. '' sprak hij rustig en keek naar COulson en knikte even.'' Zorg voor een Arrestatie bevel, en zoek uit van haar ouders.'' Sprak hij rustig en hij knikte.'' Kom maar.'' Sprak hij rustig en stond op.'' Dit is je kans op vrijheid, en als je het nu aan wil nemen, ben je voor altijd van deze mensen af.'' Sprak hij, totaal de zaak vergetend, maar dat kon hem niets meer schelen. Hij was nu op haar gefocust, om haar hier weg te krijgen.'' Je krijgt een schoon bed, met schone lakens die niet beschimmeld zijn. een eigen plekje, en geen verkrachtingen meer, als hij dat al bij je gedaan hebt.'' Het enige wat je hoeft te doen is nu met mij en coulson mee te gaan.''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Mar 4, 2014 20:54:57 GMT
Lisa Hij sprak dat de papieren vals waren en dat ze vrij was en ze bleef voor zich uit kijken. Hij gaf de odpracht aan de andere man uit te zoeken hoe het met die ouders zat " Die zijn dood " Sprak ze tegen hem "Dat zei ik u net ook al "sprak ze tegen hem en keek hem nu even kort aan " Ik wil hier niet weg oke waarom snapt u dat niet "S prak ze en stond op en hield de doek tegen haar hoofd aan en keek naar hem " Ik ben nu 25 en weet al 10 jaar niet beter dan dit "S prak ze en keek hem aan " Dit is mijn leven, ik zou niet eens meer weten wat een normaal leven is " bekende ze eerlijk tegen hem en keek naar hem. " U kwam hier voor andere zaken, en als ik u daar over vertel durf ik te wedden da t u mij niet hier meer weg wilt halen " Sprak ze tegen hem
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 4, 2014 21:01:08 GMT
Frederick abberline
Hij slikte even voor een moment en keek haar aan.'' Ik weet dat je dat me net vertelt, maar ik heb schriftelijke bewijzen nodig.'' Sprak hij en knikte even naar zijn collega, en keek naar haar.'' En in die tien jaar heb ik je iedere dag gezien.'' sprak hij.'' Soms een paar dagen niet.'' sprak hij rustig en keek haar aan.'' Zo straks wou ik je hlpen, ik ik..'' xprak hij en slikte even, en stopte zijn zin.'' Ik wil je beter leren kennen, Lisa. Alsjeblieft laat mij je helpen, ik heb een vervanger voor mijn butler Jeeves nodig in de toekomst, je kan hetzelfde werk krijgen als nu, alleen zonder het slaan, verkrachten en noem het maar op. En ik denk inderdaad dat jij zijn dochter hebt vermoord, maar je verdient het niet om hier te sterven omdat je gewoon dood getrapt word straks.'' sprak hij rustig en keek haar aan.'' Wat die zaak betreft, ik mocht deze familie al nooit.'' Sprak hij rustig en sprak dat duidelijk heel zacht uit, zodat alleen zij dat zou horen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Mar 4, 2014 21:11:32 GMT
Lisa Ze keek naar hem " er zijn geen schriftelijke bewijzen. altansdie zullen nooit gevonden kunnen worden. Ik weet mijn achternaam en de naam van mijn ouders mede door die klap niet meer "S prak ze en ging weer naast hem zitten en haalde de doek van haar hoofd toen ze voelde dat de wond stopte met bloeden. Ze keek hem verbaast aan toen die sprak dat hij haar 10 jaar elke dag had gezien " Hoe heeft u mij gezien dan " sprak ze tegen hem. Hij sprak dat die haar wilde helpen en keek hem verbaast aan toen je sprak dat hij haar beter wilde leren kennen. Hij sprak dat hij een vervanger nodig had vioor zijn butler alles zou het zelfde zijn, op het slaan,verkrachte en het minder leuke dingen na. Ook begon hij over de dood van de dochter " Dat heb ik ook gedaan "Sprak ze en keek naar de grond en hoorde hem spreken dat als ze hier bleef ze gewoon dood getrapt zou worden " Weet u misschien is dat maar beter ookzo "Ze keek hem aan " Iedereen is bang voor mij door mijn blinde oog, ik weet amper nog dingen van voor de brand in de bakkerij. "Ze slikte even " dan kan ik terug bij de enige twee mensen zijn die wel van me hielden en waar ik een leuk leven heb gehad "S prak ze zachtjes en voelde een paar tranen opkomen die over haar wang begonen te lopen
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 4, 2014 21:17:01 GMT
Frederick Abberline
De woorden die ze sprak deden hem pijn en hij zuchtte even.'' Lisa, laat me jou wat vertellen.'' sprak hij rustig en keek haar aan. toen ik even oud was als jou, nu 7 jar geleden was mijn vrouw zwanger van een zoon, die zij zou baren. Tijdens het baren overleed mijn vrouw, en een uur daarna mijn zoontje ok. Ik voelde me verloren.'' sprak hij rustig en keek haar aan.'' maar 7 jaar later ben ik er nog, ondanks ik ook dacht dat het beter was dat ons gezin weer bij elkaar kwam, maar ik weet zeker dat jou moedr naar jou kijkt, samen met jou vader, en er trots op zijn dat jij nog in dit leven zit, en nog leeft. Laten wij samen het leven nog mooier maken, alsjebliet.'' sprak hij en leek haar bijna te smeken.'' Ik heb jou gezien op de markt, als je soms wat moest halen, ik heb je gezien toen je bedelde met je moeder, zoveel jaren geleden. Ik gaf jullie iedere dag geld, omdat ik genoeg heb.'' sprak hij rustig en zuchtte even.'' Laat mij alsjeblieft je helpen.''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Mar 4, 2014 21:24:45 GMT
Lisa ze luisterde naar hem toen hij vertelde over zijn overlede vrouw en zoontje, en hoe hij ook dood wilde om bij hun te zijn. Maar het toch niet gedaan had. Tranen bleven lopen over haar wangen. Dit had ze zo ver mogelijk weg gestopt om hier geen pijn meer van te hebben maar nu hij er zo over begon moest ze toch weer huilen. Ze keek hem woedend aan toen hij sprak dat ze vast trots waren dat ze in dit leven zat " Trots dat ik in dit leven zit ? "Sprak ze kwaad naar hem " Ik ben verdomd zijn sexslaaf net als van zijn zoon. " Ze keek hem aan " Hoe kunnen mijn ouders daar trotsop zijn. Ze moeten het afschuwelijk vinden. Hij sprak over dat hij haar had gezien toen ze bedelde met haar moeder. Momenten die ze zich echt niet meer kon herineren, puur door die klap die ze op haar hoofd had gehad. ze ging op de grond zitten en trok haar kieen op waar ze haar hoofd op legde. Dopopr zo te gaan zitten kon Fredeick wel goed de wond op haar hoofdzien waar toch een erg groot gedeelte van haar hoofdhuid los hing. Ze zat helemaal onder de littekens van al die mishandelingen maar die hield ze verborgen onder haar kleding
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 4, 2014 21:30:55 GMT
Frederick Abberline
Hij slikte en keek haar aan.'' nee zo bedoelde ik het niet.'' Sprak hij en zag even een slok uit zijn veld fles, misschien kon hij wat meer moed bij elkaar sprokkelen, of in ieder geval dat hij wat steiger was.'' Ik bedoel dat ze trots op jou zijn op een andere manier. Jij leeft nog, jij kan verder gaan, en nog een betere toekomst in het verschiet krijgen.'' Sprak hij en keeek naar de eond op haar hoofd, waar hij meer dan eens van schrok, maar nu ging hij naast haar zitten en sloeg zacht een arm om haar heen, puut om haar te troosten.'' Meisje... Je verdient echt beter. Sprak hij rustig.'' Als je wilt mag je tegen me aan zitten, laat eerst al die tranen maar lopen.'' sprak hij kalm en keek even naar zijn collega die er nu weer aan kwam met een arrestatiebevel, en hij hoorde een team al binnen vallen, duidelijk om haar meester op te pakken. Hij is nu al weg, wil je dat ik zijn zoon ook op pak?'' vroeg hij nu rustig aan haar, en slikte even voor een moment.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Mar 4, 2014 21:42:06 GMT
Lisa Ze bleef huilen en kreeg eigenlijk og maar half mee wat hij zei. Ze miste haar ouders, ze miste het werk in de bakkerij. Ze voelde hoe hij naast haar kwam zitten en een arm om haar heen sloeg. Eigenlijk zakte ze al gelijk tegen hem aan, puur om even niet alleen te hoeve zijn. Snikkend bleef ze tegen hem aan zitten en hield haar armen om haar knieen geslagen. Ze hoorde hoe er iemand binnen kwam en eigenlijk kon het haar op het moment niet schelen wie het was. Ze hoorde hem spreken dat ze man al was op gepakt en er werd aan haar gevraagd of ze de zoon ook op mosten pakken. Ze knikte even langzaam, anders zou ze nooit meer over straat lopen. Ze hoopte zo dat als ze hier weg ging ze een beetje haar leven weer op de rit kon krijgen, maar ooit dat zij een man lief zou hebben nawat haar gebeurd was. Sex deed pijn, daar was niks fijns aan. Wat hun liuefde noemde bezorgde haar ook veel pijn. Dat hoefde ze dus ook niet
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 4, 2014 21:46:48 GMT
Frederick Abberline
Hij knikte ook even naar Coulson die nu naar boven ging om zijn zoon ook op te laten pakken. Hij zuchtte even en erkte dat hij ook vies werd, maar dat kon hem echt werkelijk niet schelen en hij suste even en begon een klein beetje te neurien, om haar kalm te krijgen. HIj wiegde een klein beetje en sloeg voorzichtig nu beide armen om haaar heen, en sloot zijn ogen even,'' het gaat allemaal goed met je komen, Lisa, echt waar.'' sprak hij rustig, maar merkte wel dat hij behoefte had aan absint, aangezien zijn eigen oude herinneringen ook omhoog kwamen, Vanavond lag hij dus de hele avond voor pampus in bad, high en wel, en totaal niet aanspreekbaar, tot je hem een klap in zijn gezicht zou verkopen, om hem letterlijk wakker te wekken.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Mar 4, 2014 21:51:05 GMT
Lisa Ze hoorde hem spreken dat alles wel goed zou komen met haar. Door de vermoeidheid die ze al had en het gewiebel wat hij nu deed, zakte ze langzaam in slaap. Dit was de eerste keer sinds eigenlijk 10 jaar dat ze ook diep sliep en ook echt uit zou rusten. Het voelde ergens toch best wel vertrouwd bij hem. Hij had haar beloofd geen pijn te doen en ze vertrouwde hem. Alleen als hij ook maar 1 ding zou doen wat haar pijn deed, of het nu een ongeluk was of niet. haar vertrouwen zou helemaal kapot zijn, en niet alleen in hem maar in alle mannen. Ze droomde niet zo diep sliep ze en de tranen stopte ook langzaam met stromen
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 4, 2014 21:55:54 GMT
Frederick abberline
Hij merkte dat ze in slaap viel, en hij tilde haar nu dan ook rustig in zijn armen, en liep naar boven en keek even naar de mannen die haar meester en zoon naar buiten hilepn met veel kabaal. Hij zuchtte even, maar liep gewoon verder, in de richting van zijn huis, en liep naar binnen, ne legde haar daar rustig op zijn tweepersoonsbed neer, waar hij normaal sliep en keek even naar het portret wat er hing van hem, en zijn vrouw, en slikte even.'' Weltrusten Lisa.'' Sprak hij rustig en legde de deken over heen heen, en liep rustig de kamer uit. Als ze weer wakker was, zou hij eens naar de wond gaan kijken, maar nu liep hij direct naar de woonkamer, door de kut gevoelens die door zijn lichaam heen gingen, en hij zette de fles absint aan zijn lippen en dronk aardig wat,waardoor hij zometeen waarschijnlijk lam aangetroffen zou worden door haar, en dat was ook zo, als ze hem zag, zou ze echt denken dat hij half dood was, zoals hij nu in de stoel zat. Jeeves zuchtte even voor een moment, en was ook bezig in de keuken, samen met het kleine nichtje van Frederick, Theresa, om een lekkere maaltijd voor te bereiden.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Mar 4, 2014 22:27:10 GMT
Lisa Omdat ze zo diep sliep had ze helemaal niks meegekregen van dat ze opgetild werd, het geschreeuw en gevloek van haar meester en zijn zoon en van dat ze naar buiten werd gedragen en op een bed neer werd gelegd. Ze merkte niet hoe hij tegen haar sprak en een deken over haar heen l3gde. Rustig sliep ze door in haar nog droomloze slaap. Maar ze lag nog geen 5 minuten of de ddiepe dromloze sslaap werd een lichte slaap vol afschuwelijke dromen. De brand de verkrachtingen en mishandelingen alles. Gillend en badend in het zweet schoot zw recht overeind in het bed. Angstig keek ze om zich heen. Waar was ze hoe was ze hier gekomen. Ze bleef even zitten om haar ademhaling weer normaal te krijgen en zou als dat ggelukt was op oonderzoek uit gaan waar ze was. Heel het schilderij was haar nof niet opgevallen door de angst die ze momenteel had. Meer door de dromen dan door de vreemde plek waar ze nu was.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 4, 2014 22:48:19 GMT
Frederick Abberline
Dat ze wakker werd, kreeg hij niet mee door haar diepe trans, en Jeeves zuchtte duidelijk even terwijl hij de kamer in liep en haar aan keek.'' He mevrouw, een nachtmerrie gehad?'' sprk de man rustig en ging rustig op het bed zitten en keek haar aan.'' van mij niets te vrezen, u bent veilig in het huis van meneer Abberline, en ik ben zijn butler, Jeeves.'' VErtelde hij haar even en keek haar aan.'' Gaat het een beetje met u?'' vroeg hij kalm en rustig en keek haar aan. Straks zou hij dit bed wel weer verschonen, dat was geen enkel probleem na zijn idee. Hij snoof even en slikte kort, waarna hij rustig een hand door zijn haar streek. maar haar ten alle tijde zorgzaam en beleefd aan keek.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Mar 5, 2014 6:06:26 GMT
Lisa Geschrokken keek ze op toen er iemand binnen kwam en ze schoof toch wat van hem weg op het bed puur omdat ze hem niet kende. Ze hoorde de vraag of ze een nachtmerrie had gehad en hij sprak erna dat hij jeeves was de butler van Frederick Hij zou dus met pensioen gaan en zei zou hem dus moeten vervabgen. Ze knikte weer even traag op zijn vraag of het gig " ja het gaat wel dankuwel " sprak ze teen hem en keek hem aan
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 5, 2014 9:33:51 GMT
Jeeves
hij keek naar haar en glimlachte vriendelijk." Mooi dat het goed met u gaat. Nachtmerries zijn niet licht. Wilt u anders een lekker kopje thee om alle spanning weg te halen? Meneer Abberline zit momenteel in zijn stoel en is niet echt aanspreekbaar momenteel." Sprak hij en etond op van het bed omdat hij merkte dat ze daar niet helemaal van gediend leek te zijn." En zal ik zometeen even naar uw hoofdwond kijken? Ik heb medicijnen gestudeerd, dus weet het een en ander over wonden."
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 6, 2014 13:22:42 GMT
Naam : Orlaith O'Donoghue - Treaver Geslacht :v Leeftijd : 16 Karakter : Ze is een ontzettend lief meisje met een hart van goud, en houd erg van zingen. Ze geeft veel om Familie, en familie moet ook werkelijk niets overkomen anders zit diegene met een behoorlijk probleem. En echt met Orlaith wil je geen problemen hebben, want ze is niet snel boos, maar als ze boos is, is ze goed boos. Echter door dat ze 26 is, en gedwongen getrouwd met een ongelovelijke klootzak, is ze wat onderdanig tegenover hem. Want de man is de baas in huis. Ze is dan ook niet verliefd. Geschiedenis: Geboren in een Rijk gezin, was de jeugd van Orlaith een vrij normale jeugd. Toen ze 12 was overleed haar vader, en haar moeder bleef achter met haar en haar inmiddels ( op dat moment) 3 jarige broertje. Een jaar later hetrouwd hun moeder met haar stiefvader, die haar op haar 14de al koppelde aan de man waar ze vandaag de dag nog bij is. Hij heeft hem haar hand gegeven, en de twee trouwden toen zij net 16 was geworden. Echter toen haar moeder ziek was, is de man met de horizon vertrokken, en niemand weet meer waar hij is gebleven... Rang: Edel Foto/uiterlijk ; mimg.ugo.com/201105/9/2/0/192029/the-hottest-woman-of-the-rush-620-image_gallery_2149_heather-graham-from-hell.jpgExtra; ze heeft een jonger broertje, Darren
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Mar 6, 2014 14:09:12 GMT
Darren Treaver
Momenteel woonde hij nog steeds bij zijn moeder, wat moest hij anders? De man va Orlaith wilde hem waarschijnlijk ook niet bepaald in huis hebben, al moest toch iemand voor hem zorgen als hun moeder wegviel. Hij zorgde zo goed mogelijk voor haar ondanks zijn jonge leeftijd, wilde altijd helpen. Maar het ging slechter met haar, elke dag ging het achteruit. En nu was hij naar de markt gegaan om eten te gaan kopen voor zijn moeder, zodat ze wat sterk bleef. Ze leek nog te slapen, al lag de waarheid elders. "Mama, ik heb eten meegenomen, wat wil je graag op je brood?" Vroeg hij zacht en schudde zachtjes aan haar arm, maar ze ontwaakte niet. "Mama, word wakker." Sprak hij en schudde weer wat aan haar arm. Ze opende haar ogen wat zwakjes en keek nog even naar Darren. "Lieverd." Klonk ze zacht. "Ik denk niet dat ik nog lang kan blijven." Fluisterde ze tegen hem. "Maar mama, je kan niet lopen." Zei hij nu, nog een beetje onwetend eigenlijk. Ze glimlachte zwakjes. "Ik hou van je Darren, en zeg tegen Orlaith dat ik ook van haar houd." Fluisterde ze en legde haar hand nog zachtjes op zijn wang. "Maar mama..." Zijn moeder schudde haar hoofd en sloot haar ogen weer. "Dank je voor alles Darren. Ik zie je snel weer." Kwam er nog zwak uit haar mond en bij Darren begonnen er tranen te lopen. "Mama?" Vroeg hij zacht en de hand van zin moeder zakte van zijn wang af. "Mama!" Riep hij nu en schudde aan haar schouders. Hij moest naar Orlaith.. Nu! Hij rende het huis uit en rende naar het huis van Orlaith en haar man. Daar aangekomen klopte hij meteen op de deur met betraande ogen. "Orlaith! Orlaith!" Sprak hij verdrietig en wachtte ongeduldig tot de deur open ging.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 6, 2014 14:16:00 GMT
Orlaith O'Donoghue -Treaver
Ze woonde al een lange tijd in dit huis, samen met haar man, al was die momenteel niet thuis, en dat waren haar momenten van rust. Ze zuchtte even terwijl ze rustig op haar stoel zat een boek te lezen, straks zou ze weer even naar buiten gaan, ze kon ook niet de hele dag opgesloten zitten. Ze hoorde echter al snel iemand op de deur kloppen, en legde het boek rustig aan de kant en liep naar de deur en deed die open, en zag haar broertje staan, met betraande ogen, en pakte hem direct op.'' Darren, wat is er jongen..'' vroeg ze direct troostend, haar kleine broertje was namelijk nog zo jong, en zij hield ontzettend veel van hem. Ze zou hem ook hier in huis nemen als hun moeder overleed, al was haar man daar niet zo heel erg blij mee.'' Is er soms iets gebeurt met mama?''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Mar 6, 2014 15:00:21 GMT
Darren Treaver
Hij snikte en kroop dicht in haar armen. "Mama, je moet naar mama." Sprak hij nu ook snikkend. "Mama deed heel raar, vertelde dat ze niet lang kon blijven. Nu slaapt ze heel diep." Snikte hij en keek haar verdrietig aan. Hij wist wel wat de dood was, maar het was hem nog iets anders uitgelegd dan bij volwassenen, dat was gewoon omdat hij nog wat achterliep op zijn leeftijd eigenlijk, maar toch zijn best deed. Hij legde zijn armen om haar nek heen en bleefzacht huilen. "Naar mma toe." Snikte hij ngo even.
|
|
And you're...well, I'm sure you have wonderful personality, dear
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Mar 6, 2014 16:11:59 GMT
Reaver
Reaver liep zijn woning uit terwijl met de stappen die hij zette zijn cane duidelijk hoorbaar op de grond tikte. Hij was inmiddels nu al bijna zo'n jaar opzoek naar het jongste lid van de familie Coulson, nou misschien hij niet alleen, maar tot nu toe wist ze altijd weer te ontglippen. Ja ja het was zeer tragedisch wat er is gebeurd met haar oh zo lieftallige ouders, ja wie probeer ik hier iets wijs te maken het kon Reaver maar vrij weinig uitmaken dat dit kind geen ouders meer had, het betekende een extra werknemer voor hem en dat is wat telt. Hij liep door en ziet dan wat bewegen in de bosjes, waarop hij stil staat en beter kijkt, wanneer hij dat rotblaag herkent verschijnt er een klein grijnsje op zijn gezicht. 'Well hello there' zei hij misschien net wat te vrolijk 'we've been looking everywhere for you you know after you've escaped again. But this time I will make sure you will not be so lucky' zei hij tegen haar en haar aan de arm omhoog tilt.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 6, 2014 19:53:18 GMT
Orlaith O'Donoghue
Ze slikte even en luisterde naar de jongen.'' Rustig maar Darren, we gaan naar mama..'' sprak ze en keek even naar binnen, waar ze haar hoed aangereikt kreeg van een bediende, en ze naar buiten liep. Die andere man die meestal met haar mee ging vergat ze gewoon, ze hoefde echt niet ieder moment onder een parasolletje te lopen. Ze wrd te over beschermt buiten, en binnen moest ze werkelijk alles voor hem doen, en was ze meer de sloof. Ze slikte even terwijl ze naar hun huis liep, en hun moeder al zag liggen.'' Moeder?'' sprak ze rustig en liep er met daaren naar toe, en zette hem weer op de grond, en bukte dan bij haar neer.'' Moeder, ben je er nog?'' sprak ze met de tranen in haar ogen.
Amber Coulson
Ze wou net de bosjes uit gaan, om de restjes achter de kraampjes weg te vissen, als ze een stem hoorde, en duidelijk schrok. Ze gilde even en keek naar de man die haar vast hield, en slikte even.''Laat me los! mijn papa komt vanzelf terug!'' sprak ze tegen hem en slikte even voor een moment terwijl ze naar Reaver keek. Ze wou niet naar het armenhuis, haar papa verscheen vanzelf daar aan de horizon, en dan waren ze weer samen. Haar was dan ook nooit verteld wat er werkelijk gebeurt was, alleen dan hij voor nu niet meer zou komen en dat ze later weer samen zouden zijn. Daarom had ze nog hoop dat hij terug kwam. Nee in de ogen van Amber was hij dus echt niet dood.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Mar 6, 2014 20:02:25 GMT
Darren Treaver
Hij snikte zachtjes verder en hield zich nog steeds vast aan haar en verstopte zijn gezichtje in haar nek. Ze vond de man van Orlaith maar vreemd altijd, hij mocht hem niet, maar hij zou wel bij hun moeten intrekken, anders moest hij naar het weeshuis. Hij wilde niet naar het weeshuis.. Toen ze bij hun waren en hij werd neergezet ging hij meteen op het bed zitten bij hun moeder. Ze opende haar ogen toch nog een beetje en glimlachte nog even zwak. "Orlaith." Fluisterde ze. "Mijn prachtige dochter." Fluisterde ze er zacht aantoe en streek met haar vingers nog even over haar wang. "Wil jij voor je broertje zorgen, alsjeblieft." Vroeg ze nu ook aan haar en keek haar zwakjes aan. "Ik wil nog niet gaan, maar ik kan niet langer vechten." Fluisterde ze zwakjes en een traan kwam nu ook over haar wang rollen. "Het is een gevecht dat ik nooit heb kunnen winnen. Maar ik wilde sterk blijven voor jullie." Voegde ze er nog zacht aan toe en slikte even.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 6, 2014 20:42:00 GMT
Orlaith O'Donoghue
Ze keek naar hhun moeder en slikte even en keek naar hun moeder, terwijl de tranen over haar wangen begonnen te lopen.'' Mama.. Ik wil wel voor Darren zorgen, maar Mikael.. Hij zou het nooit accepteren..'' sprak ze en keek naar haar en slikte.'' JE weet hoe graag harold wou dat ik met hem trouwde, ik ben zijn vrouw..'' sprak ze rustig en keek naar hun moeder. Ze keek naar haar en slikte.'' Mam.. alsjeblieft.. verlaat ons nog niet.. niet nu, niet over tien jaar, maar als je echt oud en grijs bent..'' sprak ze en slikte even en keek haar aan, terwijl ze langs het gezicht van haar moeder streek, en de traan weghaalde. Ze wou werklijk niet dat hun moeder hen nu zou verlaten, maar ze wist ook dat dit niet langer kon'.'' Ik zal voor Darren zorgen mam. et is niet langer eerlijk om te vragen om je langer bij ons bent. Mikael heeft gewoon pech, en anders verlaat ik hem.. Ik houd toch niet van hem..''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 6, 2014 21:09:35 GMT
Darren Treaver
Hun moeder zuchtte op haar woorden en keek haar langzaam aan. Ze wist wat haar ex gedaan had bij haar dochter, en ze was het er nog steeds niet mee eens, maar veel had ze er toen niet over te zeggen. Haar ogen sloten weer kort en opende zich weer toen haar dochter wat smeekte. Ze zuchtte zwakjes. "Ik kan niet langer vechten, Orlaith. Ik zou graag willen, maar ik kan het niet meer." Fluisterde ze zacht. Ze was ook nog maar net 40 geworden, maar ze was wel altijd zeer trots geweest op haar kinderen. Ze voelde hoe Orlaith de traan wegstreek waardoor ze klein glimlachte en haar hand even zacht vastnam. De glimlach bleef nog even op haar gezicht toen ze dat laatste zei en knikte. "Mijn hele erfenis gaat naar jullie, alles. Het huis, mijn geld en al mijn bezittingen. In mijn testament staat duidelijk dat Mikael niks mag opeisen." Fluisterde ze zacht en keek weer even naar Orlaith. "Ik had al papieren laten brengen, meisje. In de bovenste ladekast van mijn bureau. Je moet alleen je handtekening zetten en inleveren. Je vader had het laten opmaken, voor moest je uitgehuwelijkt worden. Mikael heeft er niets op te zeggen, zodra je het inlevert ben je gescheiden en kan hij er niets meer aan doen." Zei ze zacht tegen Orlaith. "Kom eens hier, beide." Fluisterde ze nu nog even zwakjes. Darren ging meteen tegen hun moeder aanliggen en kroop in haar armen. Ze hield één arm open zodat Orlaith er ook nog bijkon en knuffelde hen dan nog even. "Weet dat ik altijd van jullie zal houden, en altijd bij jullie zal zijn als jullie me nodig hebben. Zelfs als ik daarboven ben. Ik zal er altijd zijn." Fluisterde ze nog zwakjes met een glimlachje.
|
|
And you're...well, I'm sure you have wonderful personality, dear
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Mar 18, 2014 13:58:54 GMT
Reaver
Reaver bleef haar vasthouden al vond hij dat gespartel van haar maar niks. 'Oh my dear girl, haven't you heard, daddy is not going to come back. But if he does, you are free to go, until then I do so hope you don't mind to get your hands filthy, cause they will be' zei hij met een klein lachje. Ja Reaver wist uiteraard dondersgoed wat er met de vader van Amber was gebeurd, hij wist daarom ook zeker dat haar vader niet zomaar even verscheen om zijn dochter terug te claimen. Nee ze zou nu de rest van haar leven in het werkhuis werken om het eten te verdienen en onderdak uiteraard. Reaver nam haar mee naar het werkhuis en gaf haar halverwege in de handen van een stel wachters die haar verder mee namen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Mar 19, 2014 15:38:57 GMT
Jeeves hij keek naar haar en glimlachte vriendelijk." Mooi dat het goed met u gaat. Nachtmerries zijn niet licht. Wilt u anders een lekker kopje thee om alle spanning weg te halen? Meneer Abberline zit momenteel in zijn stoel en is niet echt aanspreekbaar momenteel." Sprak hij en etond op van het bed omdat hij merkte dat ze daar niet helemaal van gediend leek te zijn." En zal ik zometeen even naar uw hoofdwond kijken? Ik heb medicijnen gestudeerd, dus weet het een en ander over wonden." Lisa Ze luisterde naar hem toen hij sprak over dat nachtmerries niet licht waren, en daar na kwam ze vraag of ze een kopje thee wilde. Even knikte ze langzaam op zijn vraag " graag " Sprak ze tegen hem en streek een pluk haar achter haar oor. Hij begon te spreken dat Meneer abberline niet aanspreekbaar was en in zijn stoel zat. Ze was niet nieuwschierig aangelegt endaarom vroeg ze er ook niet naar waarom hij niet aanspreekbaar was. ze zag hoe hij van het bed op stond en keek naar hem toen hij vroeg of hij straks even naar haar hoofdwond zou kijken. Hij had medicijnen gestudeerd dus dat zou wel goed komen .Even knikte ze traag. Het zou fijn zijn als er optijd iets aan gedaan kon worden, voordat het zou gaan ontsteken en het weer erg veel pijn zou gaan doen
|
|