And now.. I am going to feed you your teeth.
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 6, 2014 23:59:59 GMT
Quenya
Ze glimlachte even en keek hem aan.'' oh ik ga echt niet overal mijn magie voor gebruiken hoor lief. Als je wilt dat ik kook, doe ik dat nog altijd zelf, zonder enige magie.'' Sprak ze lachend en wachtte rustig tot hij in zijn kleren stond, en glimlachte even.'' Het staat je prachtig, liefje.'' sprak ze rustig en gaf hem nog zachtjes een kus.'' Kom laten we hier weg gaan, ik moet zometeen ook ergens zitten, die kleine is moordend op sommige momenten.'' sprak ze met een lach en keek hem aan, terwijl ze even kort een gaap liet zien, maar daarbij zich wel een beetje bijdraaide. Ze kon nu niet weer gaan slapen anders sliep ze vannacht niet, en dat kon ook niet.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 7, 2014 0:26:12 GMT
Jonathan
Hij glimlachte. "Ja, zo'n dingen heb ik liever dat je zonder magie doet." zei hij nu ook eerlijk tegen hem en wreef zacht over haar heup heen. Bij het compliment glimlachte hij. "Dankje lief, bij jou staat de jurk ook nog altijd prachtig, ondanks dat buikje." Zei hij zacht en wreef er voorzichtig met twee handen even over heen en ontving haar kus nog even. "Ja, laten we dat maar doen." Zei hij zacht en nam haar hand zacht vast en vlocht zijn vingers door de hare heen. "Nog 3-4 maandjes, en dan ben je van het extragewicht af en draag je een kindje in je armen." Sprak hij met een glimlach en keek haar aan. "Hé, jij hebt je zwanger van mij gemaakt, dus bij mij moet je niet komen klagen." zei hij plagerig en drukte een kusje op haar lippen
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 7, 2014 0:33:44 GMT
Quenya
Ze keek hem aan en lachte even.'' Wees maar blij dat ik het heb gedaan, anders was Arda haar kracht misschien veel te sterk geweest, als deze kleine niet in protest kwam.'' Sprak ze rustig en glimlachte even.'' maar ij of zij is wel welkom.'' Sprak ze rustig en voelde zich weer even helemaal jong terwijl ze nu rustig begon te lopen en keek hem aan, terwijl ze een beetje tegen hem aan leunde en even gelukkig zuchtte.'' Ik weet echt niet wat ik moest als Arda de Eed niet hd verbroken, als ik jou moest missen, en misschien maar 1 keer in het jaar zag.. en je dan niet eens te mogen zoenen..''sprak ze rustig en keek naar de lucht, het was wat donker momenteel, maar het was rustig, dus niemand maakte zich momenteel echt zorgen.'' Maar nu hoef ik niet perse meer terug naar de blue mountains, dus dat voelt nu al fijn.'' sprak ze en lachte even voor een moment en keek hem aan.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 7, 2014 0:50:39 GMT
Jonathan
"Ik ben wel blij dat je het hebt gedaan ja." Zei hij met een glimlachje en begon rustig te lopen met haar aan zijn zij. Toen ze weer wat begon te vertellen luisterde hij rustig en keek even naar de lucht. "Hmm, ik was er kapot van geweest in ieder geval." Zei hij zacht en keek haar aan. "Is het goed als we hier in Rivendell blijven wonen?" Vroeg hij nu ook rustig. "Al is het qua veiligheid. Hier zijn we veiliger dan in Minas Tirith als er weer een oorlog uitbreekt." Zei hij zacht tegen haar en keek haar rustig aan. "Ik wil niet weer hetzelfde voor hebben als toen. En hier is het ook veiliger voor de baby." Voegde hij er aan toe en keek haar rustig in de ogen
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 7, 2014 1:04:17 GMT
Quenya
Ze keek naar hem en glimlachte even voor een moment en keek naar hem.'' Gelukkig hoeven we er nou nooit meer over na te denken.'' sprak ze rustig en keek naar de pleinen van Rivendell, en zag verderop Gandalf met Mithrindir praten en glimlachte even, hij had er duidelijk niets aan over gehouden, en dat was maar mooi ook. Ze knikte direct op zijn vraag en keek hem aan.'' Ja, dat is goed. Ik was zelf ook niet van plan nu echt terug te reizen naar de blue mountains met deze buik, en inderdaad Minas tirith kan gevaarlijk zijn, naar de toekomst toe. Hier zijn we veilig, en hier blijven we ook.'' sprak ze rustig en glimlachte even, terwijl ze hem aan keek, al legde ze daarn haar hoofd weer rustig tegen zijn schouder neer.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 7, 2014 8:17:54 GMT
Jonathan
Hij keek haar aan en glimlachte. "Inderdaad." Fluisterde hij en sloot zijn ogen even rustig. Hij volgde haar blik weer even naar Gandalf en Mithrandir. Hij had er niets op gekregen, daar was hij wel blij om. Toen ze een antwoord gaf op zijn vraag keek hij haar weer aan en knikte eventjes. "Komt goed schatje. Dan blijven we hier wonen." Sprak hij zacht en wreef zacht over haar rug heen. Hij zag verderop Lord Elrond lopen en slikte. Het was hem opgevallen dat hij Jonathan wat ontweek, waarom wist hij niet. Er was niets gebeurd hier naar zijn weten..
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 7, 2014 14:23:51 GMT
Quenya
Ze keek naar hem en glimlachte even naar hem.'' maar ik moet nog wel een keer die reis maken, naar the blue mountians, liefje.''Sprak ze rustig en keek hem aan.'' Ik heb daar natuurlijk nog heel veel vn mijn spullen liggen die ik wel graag terug wil. Maar nu kan ik die reis niet maken, met de kleine, de heenweg hierheen was al ontzettend zwaar.'' gaf ze eerlijk toe, en keek hem aan terwijl ze hem daarna even zacht een kus op de wang drukte, en kort naar haar broer keek die nu op hen af kwam.'Ah tortelduifjes.'' Sprak hij grappend en keek beide aan.''A rda was niet blij met mij, maar doordat Gandalf het meeste werk heeft gedaan, kon ze mij niet straffen.'' Sprak hij rustig en keek hen aan'' Ik zit nu alleen wel Eeuwig aan haar vast, en das dan wel weer jammer.'' Vertelde hij aan hen, en keek even naar Jonathan.'' Jonathan, kan ik jou even in prive spreken, zonder mijn zus erbij?'' vroeg hij kalm en keek ook kort even naar Quenya.'' Als ik hem mag lenen uiteraard.'' sprak hij rustig en Quenya knikte even.'' Tuurlijk mag je hem lenen als je hem maar weer terug brengt. Hij is van mij.'' De laatste woorden sprak ze ook meer plagend naar Jonathan uit.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 7, 2014 14:34:51 GMT
Jonathan
Hij keek haar aan en knikte. "Dan begeleid ik je onder die reis heen. Ik laat je niet meer alleen vanaf nu Quenya." Zei hij zacht tegen haar en drukte een kus op haar lippen en liet haar dan weer even uitpraten en knikte rustig. "Dat snap ik." Klonk hij daar dan ook op en keek nu ook naar Mithrandir die op hen afkwam en luisterde naar hem. Hij glimlachte even bij zijn opmerking en knikte dan. "Daar ben ik wel blij om in ieder geval." Zei hij rustig en keek even naar Gandalf. Toen Mithrandir nog wat vroeg keek hij eerst even naar Quenya en lachte zacht. "Nou, ben ik opeens een voorwerp geworden, ook fijn." Plaagde hij haar terug en knikte dan weer naar Mithrandir. "Maar natuurlijk." Sprak hij nu ook rustig en liet Quenya nu rustig los en begon langzaam aan wat te lopen.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 7, 2014 14:52:29 GMT
Mithrandir
Hij knikte even en keek naar zijn zus die hem nog even snel in de zij prikte.'' maar wel een lief voorwerp.'' sprak ze en liet hem ook lo, en ging zelf maar even op een bankje zitten en Mithrandir liep rustig met Jonathan mee, en wachtte even tot ze een beetje uit het gehoor van Quenya weg waen en keek toen naar hem.'' Jonathan. Ik heb net met Arda gesproen, en ze gaat Quenya terug eisen, zodra het kind geboren is.'' sprak hij zo zacht mogelijk en keek hem aan.'' ik lan hier straf voor krijgen jou dit nu te vertellen, maar je hebt er recht op.'' HEt kind, en jou verhaal in een gekoppeld heeft Quenya tot jou Quenya gemaakt. maar zodra het kind eruit is, gaat het moeilijk worden om jou weer te herinneren doordat ze jou niet meedraagt, van wijze gesproken.'' sprak hij rustig en keek hem aan.'' wees op je hode, alsjeblieft, ik wil dat mijn zus jou kent, en niet da het kind straks alleen met zijn of haar vader moet opgroeien omdat mama niets van papa, nog van haar of hem af weet. Want Arda gaat haar dan werkelijk zelf zwanger maken zodat ze het niet nog eens kan flikken zoals nu.'' sprak hij rustig.'' Maar doe me nu wel een lol, vertel niets tegen Quenya, zij kan die extra stress niet gebruken met die kleine in haar buik, maar ik vond dat jij het moest weten.''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 7, 2014 16:22:49 GMT
Jonathan
Hij lachte nog even naar haar en liep dan rustig met Mithrandir mee, met een glimlach nog een beetje op zijn gezicht houdend, gewoon omdat hij zo gelukkig was nu hij haar weer had. De glimlach en het geluk op zijn gezicht zakte gelijk weer weg toen Mithrandir zijn eerste zin al zei. Waarom, waarom moest dat? Hij luisterde verder naar hem en knikte zo af en toe. Dan moest hij maar zorgen dat hij tegen die tijd veel dingen voor haar zou maken of kopen om haar toch aan hem te doen blijven herinneren. Maar Quenya ging niet weer die eed afleggen. "De eed is verbroken, Quenya zou die eed opnieuw moeten afleggen wilt Arda haar al terug hebben." Zei hij nu ook en keek Mithrandir aan. "Ik vertel niets tegen haar, natuurlijk niet." Sprak hij nu ook zacht en slikte eventjes. Nee, dit nieuws had hij zeker niet verwacht, noch hoorde hij het graag.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 7, 2014 16:29:49 GMT
Mithrandir
Hij keek naar hem en knikte.'' Dat weet ze, maar ze gaat haar gewoon slopen in feite, haar terug brenegn na het moment dat ze de eed aflegde. alleen ditmaal uieraard weer op een andere manier.'' sprak hij kalm en keek hem aan.'' Ik gun jullie het geluk, Jonathan, julle zijn een mooi stel, en ik weet hoe veel ik Quenya heb moeten troosten dat moment dat je weg was. Dat ze zich verraden voelde door jou in eerste instantie, dat ze dacht dat ij haar gewoon acher gelaten hd, maar wat ik uit haar hoofd heb gepraat. Trouw met haar, en ontmaagd haar in deze vier maanden, dat is de beste oplossing, Jonathan. Als ze niet meer puur is, heeft Arda niets aan haar. Maar doe het niet tegen haar wi, en de wil van jou in.Ik wil niet dat mijn zusje een verkrachting krijgt. Maar dat begrijp je vast, en ik denk ook niet dat jij het type bent om dat te doen.''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 7, 2014 16:50:00 GMT
Jonathan
Hij luisterde naar hem en knikte weer even. Toen hij twee manieren gaf om het tegen te gaan knikte hij nogmaals. "Ik zal zien wat ik kan doen, maar ik zou haar inderdaad nooit dwingen wat te doen. Zeker niet." Sprak hij kalm. "Al gaat het wel lastig worden waarschijnlijk. Ik weet ondertussen wel dat vrouwen niet zo op hét gesteld zijn als ze zwanger zijn omdat alle andere hormonen dan een spel spelen." Sprak hij kalm en beet een beetje op zijn lip. "Nou, ik heb er 4 maand voor, ik moet hopen dat ze niet eerder bevalt dan dat. Hoe langer ik wacht met haar te ontmaagden hoe lastiger ze gaat worden." Zei hij nu toch weer met een klein glimlachje. "Maar bedankt Mithrandir, het is handig om te weten." Sprak hij zacht en glimlachte weer kort.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 7, 2014 17:00:08 GMT
Mithrandir
Hij knikte even en luisterde naar haar.'' Succes ermee, Jonathan. En heb mijn zusje lief.'' Sprak hij nog even en knikte.'' Ik moet de hand van haar weg geven omdat we natuurlijk geen ouders meer hebben, maar je hebt haar hand, namens mij.'' sprk hij glimlachend en knikte even.'' Nou laat ik maar even terug geven wat ik geleend heb.'' sprak hij grappend en keek hem aan.'' Ga naar haar toe, Jonathan. Maar alsjeblieft wek geen argwaan dat er iets aan de hand is, ik wil mijn neefje of nichtje zien geboren worden, maar gezond en wel, niet onder ontwikkeld of wat dan ook.'' Sprak hij en knikte nog even naar hem voor hij ook wegliep, en Quenya rustig om zich heen keek, en een hand op haar buik had gelegd, omdat het wat steekte, en zo leek het een stuk beter te zijn.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 7, 2014 17:10:00 GMT
Jonathan
Hij keek naar hem en knikte rustig. "Ik zal haar altijd lief hebben Mithrandir. Geen zorgen." Zei hij rustig met een glimlachje. "Bedankt." Sprak hij nu ook toen hij zei dat hij haar hand kreeg. Hij lachte even toen hij zei dat hij maar eens terug zou geven wat hij geleend had. Hij knikte nog even. "Bedankt voor alles Mithrandir." Sprak hij rustig en gaf hem een klopje op zijn schouder waarna hij weer rustig richting Quenya begon te lopen. Hij kwam achter haar aan lopen en gleed met zijn handen meteen onder haar armen door en drukte een kus in haar hals. "Ben er weer lief." Zei hij zacht tegen haar en glimlachte kleintjes naar haar.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 14, 2014 11:14:22 GMT
Quenya
Ze keek naar Jonathan en glimlachte even.'' Mooi, had hij nog wat interessants te meldeb, mmm?'' vroeg ze rustig en drukte even haar lippen nu even op de zijne en sloeg haar handen nu ook om hem heen voor een moment, en streek zacht door zijn haren heen.'' Ik zat net ook te denken.. Zlu de bevalling niet pijn gaan doen, ik bedoel... ik ben nog harstikke maagd.'' sprak ze rustig en legde nu haar hoofd zachtjes tegen zijn borst neer, en eek een beetje om haar heen, en glimlachte even kort naar haar broer die nu naar boven ging, duidelijk om het gesprek te voeren tussen alle tovenaars, waar zij nu waarschijnlijk toch niet meer bij hoorde, dus ze maate ook geen aanstalten om er heen te gaan eigenlijk, maar niemand leek haar nu ook te komen halen, dus erg vond ze het niet.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 14, 2014 16:20:49 GMT
Jonathan
Hij schudde zijn hoofd een beetje en keek haar aan. "Alleen dat ik goed voor zijn zusje moet zorgen." Klonk hij met een glimlach en ontving haar kus met alle plezier waarna hij ook zijn armen om haar heen sloeg. Hij luisterde rustig naar haar en glimlachte kort. "Ik denk wel dat het pijn gaat doen. Maar ik kan de weg openmaken waar ons kind door moet?" Klonk hij plagend en wreef even over haar buik. "ik wil het in ieder geval één keer doen als de kleine er nog niet is. Gewoon om het gevoel te hebben dat ik het ook echt verwekt heb." Zei hij rustig en wreef over haar haar. "Maar ik ga niets tegen je zin in doen. Zeker niet." Fluisterde hij en drukte zijn lippen even in haar hals voor een zachte kus.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 14, 2014 19:52:49 GMT
Quenya
Ze keek naar hem en glimlachte even terwijl ze kknikte.'' Dan moeten we daar een keer tijd voor maken. Maar niet nu, ik wil niet nu direct.'' Sprak ze hem eerlijk en streek even langs zijn wang heen nadat hij de kus had geplaatst.'' Al weet je dat je mijn lichaam helemaal mag, he Jonathan? maar de kleine doet gewoon momenteel erg verveledn in de buik, dus ik heb nu gewoon geen zin.'' sprak ze eerlijk en keek hem een beetje aan zover dat kon.'' Kunnen we even ergens gaan zitten?'' stelde ze voor, en haalde de handen even om hem weg om ze op haar buik neer te leggen die momenteel vreselijk veel pijn deed. Ze haatte het, maar wist ook dat ze ermee moest leven momenteel, en dat ze met enkele maanden gewoon gelukkig waren met een kleintje in de handen, Ze voelde hoe langzaam aan ook aan welk geslacht het was, maar dat zou ze toch nog even voor zich houden, tenzij Jonathan het was wou weten. Het zou een jongetje worden.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 15, 2014 8:46:39 GMT
Jonathan Zenker
Hij was blij dat ze toestemmde, maar gewoon niet nu waarop hij knikte. "Is goed meisje, ik wil je nergens toe dwingen." Zei hij liefjes tegen haar enwreef voorzichtig over haar buik heen. "Je zegt maar wanneer je er klaar voor bent en wilt." Zei hij nu ook rustig tegen haar en voelde hoe ze over zijn wang streek. Bij haar vraag knikte hij even rustig. Hij hield één arm om haar heen en liep met haar rustig naar het bankje toe. Het geslacht hoefde hij niet te weten, hij wilde dat het een verassing bleef, dat hij zelf wel zou zien of het een jongetje of een meisje was. Hij drukte een kus op de haren van Quenya en liep rustig verder richting het bankje.
|
|