And now.. I am going to feed you your teeth.
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 4, 2014 13:55:47 GMT
naam; Orlaith O'Donoghue leeftijd; 14 foto/uiterlijk;
|
|
And you're...well, I'm sure you have wonderful personality, dear
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Mar 4, 2014 14:25:57 GMT
Naam: Misha Krushnic Leeftijd: 12 Foto/Uiterlijk:
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Mar 4, 2014 15:08:39 GMT
Naam; Loekia Servirens Leeftijd; 13 Uiterlijk/foto: + (Alleen Eevee momenteel afcourse (a))
|
|
And you're...well, I'm sure you have wonderful personality, dear
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Mar 6, 2014 16:43:33 GMT
Misha
Misha was al vroeg wakker en schreef wat in zijn dagboek, zometeen zou hij naar professor Oak gaan om daar zijn eerste pokemon van te krijgen en dan zou zijn echte pokemon trainer reis dan echt beginnen. Rustig staat hij op want echt laat was hij niet, hij pakte wat te eten en grijnsde lichtjes naar zijn moeder. 'Ik zal de beste pokemon master worden' zei hij met volle overtuiging tegen zijn mams, die daarop knkite en hem een kusje op zijn hoofd gaf. Na zijn kleinschalige ontbijt gaat hij richting het lab van Professor Oak waar hij zo te zien de eerste was. 'Ah Misha jij bent mooi op tijd' zei de professor hem. 'Ik was al vroeg op professor, uiteraard ook om het feit dat ik nu mijn eerste pokemon kan uitzoeken en ik zou medelijden hebben met degene die te laat komen' zei hij, ok in feite vond hij het nogal sukkels om te laat te komen maar dat ging hij nu niet zeggen. 'Als mijn pokemon kies ik Minccino, ja Minccino zal een geweldige begin pokemon zijn en starters pokemon' zei hij rustig en zijn nieuwe pokemon even uit de bal liet. 'Ben je klaar voor onze reis samen Minccino' vroeg hij en Minccinno vrolijk antwoord en knikt. Als hij weer naar buiten loopt met alles en zijn pokemon in de pokeball loopt hij vol trots de hekken uit die naar het lab van professor Oak leid.
|
|