And now.. I am going to feed you your teeth.
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 7, 2014 13:19:56 GMT
Ergens in Amerika, ligt Marygon, die behoorlijk groot is, en bijna delengte en breedte van 3 voetbalvelden telt. De school is speciaal voor kinderen die speciaal zijn, willen uitblinken in zijn of haar sport, maar deze school kent ook zijn donkere kanten. Op de school worden ook gewoon vampiers, weerwolven, En alle andere magische en rare wezens aangenomen. Vaak zijn ze niet te herkennen, al doen sommige je heel raar denken, door bijvoorbeeld punt oren of wat dan ook.. Ga jij voor je droom? Of ga je je droom opgegeven om uit te zoeken wat deze school nu zo raar maakt? Weer een sterfgeval vannacht.. Hoe lang houd jij het vol?
Uitleg
volgens mij zegt de intro al genoeg, maar toch een korte uitleg; Je speelt een mens, elf,tovenaar, vampier of wat dan ook die naar deze school gaat. Wat je speelt mag je zelf weten zolang het maar menselijk kan zijn.( dus geen centaurs, hippogrieven, you know what i mean) Op de school hebben we alle faciliteiten, een manege, een voetbalveld, een ijsbaan.. Noem het maar op en het is er. Elke leerling mag een huisdier meenemen,ongeacht of het nou een hamster is of een paard. Alleen wilde dieren zoals leeuwen zijn hier niet toegestaan. Ze zijn wel op de school, een vandaag e binnenplaatsen heeft een kleine dierentuin, voor de mensen die daar in verder gaan. Kortom, je hoeft je dus niet te vervelen. Wapens zijn op deze school OOK toegestaan, echter het msar binnen de maten word gehoude en niemand met een bazooka aan komt zetten.
Meedoen? Vul dan dit lijstje in;
naam : Leeftijd : Soort: (mens,elf,tovenaar enz.) Geslacht: Foto/ uiterlijk : Extra;
Als je een.huisdier hebt, deze ook invullen:
Naam : Ras/soort: geslacht : leeftijd: foto/uiterlijk ; Extra;
kamerindeling van de campus
benedenverdieping gedeelde kamers 1 t/m 20 twee eenpersoonsbedden
kamer 1: Quenya Saruman( Chantal ) - Silvana Zenker ( Cindy ) Kamer 3: Matt Saruman ( chantal ) - Jonathan Zenker ( Cindy ) kamer 9 : Lucifer ( marloes ) - Malachi ( chantal) Kamer 13 : kamer 14:
1ste verdieping gedeelde kamers 21 t/m 40 twee eenpersoonsbedden.
kamer 23: kamer 26 : Kamer 28: kamer 30 : kamer 32 :
NIEUW : Tweede verdieping : Kamers met tweepersoonsbedden 41 t/m 55 (gedeeld of alleen) worden in het begin niet weggeven en zijn enkel op aanvraag TIJDENS de RPG
kamer 42 : kamer 50 :
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 7, 2014 13:59:50 GMT
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 7, 2014 14:28:45 GMT
Karakternaam : Jonathan Zenker Leeftijd : 21 Soort: Half-elf/Demon Geslacht: Man Foto/ uiterlijk : www.deviantart.com/art/Demon-Eyes-391488382 (alleen als het echt opkomt, anders gewone blauwe ogen) Extra; Broer van Silvana, is een gemaakte Demon geen geboren. Zijn sport is vooral vechtsport Als je een.huisdier hebt, deze ook invullen: Naam: Powerfull Hurricane [(Chaos) Engelse uitspraak] Ras/soort: Andalusiër/PRE/ Paard geslacht: Hengst leeftijd: 5 Extra; Foto: www.deviantart.com/art/An-Brio-282748742Karakternaam : Silvana Zenker Leeftijd : 19 jaar Soort: Half-elf Geslacht: Meisje Foto/ uiterlijk : www.deviantart.com/art/Susan-III-68545694Extra; Ze speelt graag fluit, overal waar ze heen gaat heeft ze wel een fluit mee. Ook elke soort fluit heeft ze leren spelen. Meestal heeft ze een houten fluit mee of een panfluit. Haar sport is boogschieten, doet ze ook van kleins af aan al, maar was kort gestopt door een ongeluk, en nu wilt ze het weer oppakken. Zus van Jonathan. Als je een.huisdier hebt, deze ook invullen: Naam: Ghost Of A Rose Ras/soort: Paint/Paard geslacht : merrie leeftijd: 4 jaar Extra; foto: www.deviantart.com/art/Gizmo-212414743Naam: Noeska Ras/Soort: Siberische Husky x Border Collie/Hond Geslacht: Teef Leeftijd: 5 maand Extra: Foto: dog-training4u.co.uk/blog/wp-content/uploads/2011/09/IMG00385-20110825-1839.jpg
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 7, 2014 15:01:40 GMT
Quenya+ Matt Saruman
Ze twee liepen samen het terrein van de school op. Quenya met haar kat op haar rm, en Matt had zoals altijd de adelaar op zijn schouder zitten. Een gemene grijns lag rondom de lippen van Quenya. een nieuwe school, nieuwe slachtoffers, nieuwe mensen die ze Demon kon maken, zoals altijs. Ze zuchtte even en bij de ingang nam ze afscheid van haar broer, omdat die al een dametje had gevonden voor zijn eerste slachtoffer, en Quenya lachte even, en liep naar binnen, direct door naar har kamer en keek kort om zich heen, of ze nog iemand zag, iemand die haar aansprak. Ze Bleef even in de gang staan, en keek om zich heen. Dat haar oude slachtoffer hier nu ook op school zat, dat wist ze niet, maar dat zou ze vanzelf wel merken. Toen ze een jongen zag liep ze er ook rustig op af, en zoende hem, waardoor de hypnose drect oversloeg op de jongeman, en ze glimlache even terwijl ze weer rustig ging staan, en de jongen helemaal verliefd bij haar bleef staan, en haar op iedere manier probeerde te verwennen, zo nu met zijn lippen in haar nek. Ja misschien kon je haar ook wel een hoer noemen, maar ze vond dit gewoon heerlijk, hoe de jongen met haar speelde, en zij speelde met zijn gedachten.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 7, 2014 16:45:05 GMT
Jonathan + Silvana Zenker
Met een wat lang, nors gezicht stapte hij uit de wagen, terwijl zijn zus wat opgetogen was en de auto zowat uit huppelde. "Doe normaal." Gromde hij naar zijn zus toe die hem even aankeek en slikte. "Sorry dat ik een goed humeur heb." Murmelde ze en sloot haar ogen even en snoof de buitenlucht op. Ze keek meteen naar de trailer die ze mee hadden en liet ook haar pup nu uit de wagen. "Kom op Noes." Zei ze zacht tegen de pup die vrolijk blafte en kwispelde. Jonathan opende de klep van de trailer en haalde de dwangbuis bij zijn hengst er af. Hij liep naar het deurtje aan de zijkant van de trailer, maakte de hengst los en duwde hem wat naar achteren zodat hij begon te lopen. De hengst snoof en keek meteen woest rond, een nieuwe omgeving was vreselijk interessant voor de hengst. Jonathan gaf een ruk aan het touw en begon er mee richting de stallingen te lopen. Hij zette zijn hengst in de stal waar zijn naam op stond, al was het dier er niet blij mee en hinnikte meteen luid en woest. "Would you just shut up!" Riep hij naar de hengst. Oh, dat was normaal. Hij schreeuwde altijd op het dier, en de hengst vond er ook niets ergs aan, de twee bleven onafscheidelijk. Silvana zuchtte en haalde nu haar merrie uit de trailer en bracht haar ook rustig naar de stallen toe waar ze haar ook in de stal zette waar haar naamplaatje op stond. "Zo Rose, wen maar lekker aan je nieuwe stal." Zei ze met een glimlach en keek naar de school. Jonathan had voor zijn zus altijd verzwegen wat er met hem was gebeurd met Quenya en wat hij eigenlijk was, dat hij elfen familie had wist hij zelf ook niet. Maar daar zouden ze later wel achter komen. Silvana liep de school in met haar pup en keek een beetje nieuwsgierig rond, er waren al wat anderen. Dit werd vast leuk. Ze had haar pijl en boog en fluiten in een aparte koffer gedaan om die niet stuk te laten gaan. Jonathan begon achter haar aan te sloffen met zijn koffer en keek wat kil en nors rond.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 7, 2014 16:55:11 GMT
Quenya Saruman
Ze lachte even terwijl de jongen even kort in haar borsten kneep, waardoor ze grijnste.'' Zeg kereltje, blijf daar eens vanaf, das nog verboden voor jou.'' sorak ze tegen hem en zo gehoorzaam als een hond liet hij haar daar los, en nam hij haar lippen weer zacht vast, en ze zoende hem gewoon terug, terwijl ze hem helemaal tegen haar aan trok, en de vonken van haar lippen af kwamen. Ze grijnsde lichtjes, en zoende hem zachtjes, terwijl ze hem nu toch even van zich af duwde en even lachte.'' En nu liefje, haal je voor mij even een broodje en een cola oke?'' sprak ze tegen hem en hij knikte.'' Voor jou natuurlijk alles liefje, echt alles!'' sprak hij rustig en verliet haar nu, terwijl hij zich haastte naar de kantine, en Quenya bleef rustig staan waar ze stond, terwijl ze haar omgeving een beetje observeerde. Ze stond aan de overkant van haar kamer, met haar rug tegen een raam, ook een beetje afwahtend wie haar kamergenoot zou gaan zijn. En eens te kijken of dat niet een gewillig slachtoffer kon zijn..
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 7, 2014 17:21:22 GMT
Jonathan had zijn kamernummer op zijn hand geschreven voor de zekerheid dat hij het niet vergat. Nummer 3, hopelijk had hij een doenbare kamergenoot. Hij had behoorlijk wat aan zijn uiterijk gedaan sinds de laatste keer dat hij Quneya had gezien, en hij zou Quenya waarschijnlijk ook niet snel meer herkennen, wat maar goed ook was waarschijnlijk. Maar Matt zou hij wel herkennen, daar was hij zeker van. Silvana liep vrolijk de gang door en zocht haar kamer, nummer 1. Waarom niet. Ze zag een meisje tegenover de deur staan en slikte even. Die zag er niet aardig uit... "Kom op Silvana." Gromde hij en opende de deur van haar kamer zelf. "Ga gewoon naar binnen, gooi je shit op een bed. " Mompelde hij er achterna. Zijn stem was ook iets zwaarder geworden, maar niet veel. Vroeg of laat zou hij Quenya wel herkennen, sowieso, zeker als hij zag dat Matt hier was, dan moest Quenya er ook zijn. Hij liep naar zijn eigen kamer waar hij gewoon naar binnen stapte en zijn spullen op een bed neergooide. Hier was nog niemand blijkbaar, hopelijk was hij gewoon alleen op een kamer.. Silvana slikte en begon haar spulletjes wat uit te pakken, was dat meisje voor de deur haar kamergenoot?
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 7, 2014 17:46:59 GMT
Quenya Saruman
Quenya keek op toen ze twee figuren zag aankomen en glimlachte even. Die jongen was zeker interessant, en leek naast hun te slapen. Ze lachte even en zag haar slaafje terugkomen met een broodje, en een blikje cola voor haar dat ze gewoon aan nam, en knikte.'' Kom liefje, we gaan mijn kamergenootje eens gedag zeggen.'' Sprak ze en liep nu rustig hun kamer in, en keek even naar silvana.'' Dus jij slaapt bij mij op de kamer?'' vroeg ze rustig en keek naar haar slaafje, die een arm om haar heen sloeg en haar wou zoenen, maar ze duwde hem even een beetje weg.'' Niet nu liefje, later.'' Sprak ze en zag hoe haar kat nu rustig op haar bed ging zitten, en ustig met zijn staart zwiepte. Ze lachte even voor een moment en keek naar ahaar kat.'' Ik ben Quenya, en dit is mijn kat, Shadow.'' Sprakze rustig en keek naar de jongen naast haar.'' Dit hier is mijn liefdesslaafje, en je laat mij gewoon mijn ding doen, anders word je het voer voor mijn kat, begrepen?'' Sprak ze en keek hem aan.'' JE vertelt niemand wat over mij, anders word je ook kattenvoer.. en iedereen die je lief hebt erbij, inclusief je miezerige huisdieren.'' spralk ze rustig en grijnsde naar haar.
Matt Saruman
Hi bleef nog geen kwartier bij het meisje, of hij had haar al in een muis verandert en haar aan zijn vogel gevoerd. MEt zijn koffers liep hij richting de kamers nu, en liep de kamer in waar Jonathan ook al stond, en merkte direct al op wie hij was.'' Kijk kijk... Als het mijn zusjes ex slaafje niet is...'' sprak hij met een valse grijns, en zette de standaard neer voor zijn vogel, die vervolgens er rustig op ging zitten.'' Nooit geweten om jou ooit nog eens terug te zien. Bevalt het leven als Demon je?'' sprak hij kalm en keek hem aan terwijl hij toch even vals lachte.'' Zolang je mij of mijn zus maar niet verlinkt.. Dan eindig je als voer voor Arados, en heb je niets meer te willen.'' sprak hij rustig en lachtte even voor een moment en ging op zijn bed zitten, en keek even ort naar zijn vingers, waarna hij languit op het bed ging zitten, en zijn adelaar beschermend naar Matt keek, en daarna aanvallend naar Jonathan. Arados zou kosten wat het kost zijn meester beschermen.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 7, 2014 18:04:44 GMT
Silvana Zenker
Ze keek om toen het meisje de kamer in kwam met een jongen en slikte even toen ze begon te praten. Ze knikte even op haar vraag, dat leek haar wel duidelijk dat ze hier op de kamer ook sliep aangezien ze alles hier aan het uitpakken was? Toen ze zich voorstelde luisterde ze ook gewoon rustig naar haar en slikte eventjes. Ze knikte weer op haar vraag van dat ze haar gewoon haar ding moest laten doen."Oké.." Fluisterde ze nu ook gewoon enkel en ging dan rustig op haar bed zitten toen alles was uitgepakt. De pup sprong nu op haar bed en kwispelde wat vrolijk en speels terwijl ze Silvana aankeek. Silvana glimlachte kleintjes en aaide de pup over haar hoofdje. Nee, ze vond haar kamergenoot niet aardig, en ze wilde graag een andere kamer. Kon ze dat niet ergens gaan vragen?
Jonathan Zenker
Hij was nu op zijn bed gaan liggen en had zijn ogen even gesloten, tot hij de deur open hoorde gaan en die stem hoorde. Niet die stem.. Hij keek naar Matt en snoof even. "Nooit gedacht dat je gezicht ooit minder lelijk werd Matt." Murmelde hij enkel. "En ja, het bevalt mij eigenlijk wel, en ik ben nooit een seksslaaf geweest, dank je." Sprak hij nu ook gewoon kil. "Waarom zou ik jou en Quenya verlinken? En wat boeit mij die stomme vogel van je." Sprak hij ook gewoon rustig tegen hem en keek hem weer even aan waarbij hij weer rechtop ging zitten en hem aankeek. "Zolang jij met je poten van mijn zus afblijft vind ik alles best dat jullie hier zijn." Sprak hij ook gewoon nors en streek door zijn haar. Hij keek even naar de vogel en snoof. "Kijk niet zo of ik hang je aan ht spit." Gromde hij naar de vogel.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 7, 2014 18:16:55 GMT
Quenya Saruman
Ze keek naar haar en lachte even voor een moment en zette de cola weg, en legde haar broodjes er rustig naast, terwijl ze nu dichterbij Silvana staan, en keek naar haar.'' Hoe weet ik dat je het meent?'' sprak ze en lachte even voor een moment terwijl ze een beetje bukte.'' Hoe heet jij meisje?'' sprak ze vals en pakte haar kin gewoon beet, zodat ze niet naar die pup keek maar naar haar. Ze deed het niet bepaald zachthandig eigenlijk.'' Noem me je naam, dan weet ik je te vinden als ik zat van je word.'' sprak ze en lachte even en wou haar eigenlijk onder hypnose gaan brengen, maar deed dat nog niet, ze had momenteel deze jongen. Ze liet haar nu ook los en keek naar haar slaafje.'' Verwen dat meisje, zoen haar.'' sprak ze en de jongen knikte enkel en liep op silvana af, en ging gewoon om haar schoot zitten en begon haar te zoenen, waarbij quenya gewoon lachte, en de deur nu met haar magie gewoon op slot deed, zodat ze niet weg kon nu. Een valse grijns lag rondom haar lippen.
Matt Saruman
Hij keek naar hem en lachte even om zijn opmerking.'' Zo hebben we praatjes gekregen?'' sprak hij enkel en kee naar hem.'' maar wel haar slaaf. OH jij was heerlijk o naar te kijken, hoe je wegkwijnde onder haar hypnose.. Dat was heerlijk, Jonathan, en ik zou het zo weer willen zien. '' Oh quenya mijn liefste, voor jou doe ik alles!'' imiteerde hij hem van lang, lang geleden.'' En hoe je hart brak toen ze je dumpte na de sex, het was prijsloos.'' Sprak hij en glimlachte.'' En je zou ons verlinken om maar een reden. Macht misschien, dat je ons kwijt raakt, alles. Oh, en ja ik weet van jou en quenya.. dat de hypnose op een geven moment weg was.. Dat ij werkelijk verliefd op jou was.. Nou die gevoelens heb ik uit haar gebrand. Oops, I did it again.'' Sprak hij met een grijns en keek hem aan, met dezelfde gemene grijns zoals altijd.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 7, 2014 19:04:33 GMT
Silvana Zenker
Ze zag in haar ooghoeken dat ze dichterbij kwam en slikte weer eventjes. Ze hoorde de vraag en hoe haard kin hard handig werd vastgenomen en slikte weer. "S-Silvana Zenker." Klonk ze zachtjes tegen haar en keek haar aan. Ze keek meteen weer naar de pup toen ze werd losgelaten en aaide het diertje weer eventjes. Haar ogen werden groot toen Quenya die woorden tegen de jongen zei en die ook gewoon op haar schoot kwam en haar wilde zoenen. Ze duwde de jongen meteen van zich af en kroop van het bed af. Ze probeerde de deur te openen en slikte weer eventjes. Nee, dit vond ze niet leuk. Een kamp hoort leuk te zijn, je zou nieuwe vrienden moeten maken, neit dit..
Jonathan Zenker
Hij keek naar hem en snoof eventjes toen hij begon te zeggen wat er was gebeurd allemaal toen hij onder hypnose was. "Nou dan heb je pech want het gaat niet weer gebeuren Matt. Quenya gaat denk ik niet 2x dezelfde man pakken, puur omdat het nutteloos is." Sprak hij en keek hem ook chagrijnig aan nu. "En het is goed voor jou dat je dat gevoel er bij haar hebt uit gebrand. Ik voelde toch niets voor haar, ik deed het gewoon puur om de seks. Nu blij?" Vroeg hij hem en snoof even. Ergens was het wel waar, haar partijtjes waren altijd zo leuk geweest. Hij hoorde wat onrust in de kamer hiernaast waardoor hij even opkeek. Silvana zou zich wel even redden dacht hij zo, ze was oud genoeg om op haar eigen benen te staan.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 7, 2014 20:12:43 GMT
Quenya Saruman
Ze lachte even voor een moment, en keek naar haar.'' God meisie, ben je bang voor een leuke jongen?'' sprak ze rustig en keek naar de jongen die nu omhoog kwam, en naar Quenya liep. Quenya drukte even haar lippe op de zijne, en lachte even.'' Liefje, je moet haar maar even verwennen , dan word ze vast blijer.'' Sprak ze en hij knikte enkel.'' Voor jou zal ik door het vuur gaan.'' sprak hij enkel en gaf Quenya nog een kus, iedere keer zag je weer de vonken van de hypnose overspatten naaar de jongen die nu weer op Silvana af kwam en haar aankeek.'' Meisje.. Ontspan je toch..'' Sprak hij enkel en wou haar opnieuw zoenen, en dit keer wou hij zelfs bij haar in de borsten knijpen.'' Luister maar naar hem meisie, anders kom ik wel bij je.. Laat hem maar leiden, anders krijg je met mij aan de man, en dt wil je zeker? mmm? je mag een Demon Worden, voel je je niet trots? Om mijn heer te mogen dienen... Om mijn slaaf te worden?''
Matt Saruman
Hij keek naar hem en lachte enkel even een beetje.'' Luister eens JOnathan, je bent nog steeds van haar, en dat weet je. JE moet naar haar luisteren als ze je oproept, tenminste als je wilt leven. Je draagt haar pentagram op je borst, haar teken.. JE bent eigendom van haar.. Dus ja ze pakt je wel als ze daar aan toe is. Zij is je leider, je meester, en dat weet je.'' Sprak hij en lachte even voor een moment. Hij begon over dat hij het alleen deed voor de seks en hij lachte even.'' En dat moet ik geloven Jonathan? jou hart verscheurende blik was onbetaalbaar, toen je zag dat ik het eruit brandde.'' Hij hoorde het geluid uit de kamer hiernaast ook en zette automatisch ook een spreuk op deze deur, zodat Jonathan er niet uit kon komen.'' Mijn zus is duidelijk bezig een nieuweling te veranderen... '' Mompelde hij meer tegen zichzelf, dan tegen hem.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 7, 2014 20:32:34 GMT
Silvana Zenker
Ze slikte en probeerde de deur nog steeds te openen, de woorden van Quenya totaal negerend. Haar pup jankte een beetje en kroop onder het bed, aangezien dit ook geen leuke ervaring was voor het diertje. Silvana slikte en bleef de twee negeren, tot ze de woorden van Quenya naar de jongen toe weer hoorde. Ze voelde een hand en een kneep in haar borst waardoor ze de jongen meteen weer van zich afdrukte en in een hoekje kroop met haar gezicht naar de hoek gericht zodat hij nergens meer aankon. Ze drukte haar borsten met haar armen tegen zich aan en drukte haar hoofd naar beneden zodat eigenlijk alleen haar rug te zien was, ook al kon je dan nog makkelijk bij haar kon omdat ze op haar hurken zat. Ze wilde dit niet, ze wilde terug de kamer uit en naar Jonathan gaan. Ze wilde geen slaaf worden, ze wilden geen demon worden.
Jonathan Zenker
Hij keek naar hem en zuchtte eventjes. "In die tijd dat ik dat pentagram nog steeds meedraag heb ik het goed kunnen onderdrukken. Ze zal me niet altijd in haar macht terug krijgen, dat kan ze vergeten. Enkel op mijn zwakke momenten kan ze mij er mee pakken, anders niet meer. En anders zorg ik er wel voor." Sprak hij kil en wreef met twee vingers over het pentagram op zijn borst. "En ja dat moet je geloven, ze geeft geweldige partijtjes." Sprak hij droog tegen hem en keek hem aan. "Aw, al een geluk dat ik nu geen hart meer voor iemand anders dan mijn zus heb dan." Sprak hij grommend en hoorde de geluiden nu duidelijker waardoor hij slikte. Hij wist dat Matt onderhand de deur had gesloten zodat hij er niet uit kon. "Ik mag hopen voor Quenya dat ze van mijn zus afblijft." Gromde hij nu ook
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 7, 2014 20:46:08 GMT
Quenya Saruman
Ze lachte even vals en keek naar de jongen die ze zoende.'' maar maar liggen lief, ik kom zo bij je.'' Sprak ze rustig en hij ging al op haar bed liggen en keek naar Silvana nu en ging achter haar zitten, en legde haar handen op haar schouders neer.'' Normaal zou mijn broer jou pakken, maar aangezien jou broertje al mijn eeuwige slaaf is, pak ik nu ook jou..'' sprak ze en merkte ook de aanwezigheid van Jonathan, doe nu waarschijnlijk het pentagram zou moeten voelen branden.'' MIsschien moet ik hem maar oproepen, dat hij kan afrekenen met je.'' Sprak ze en lachte even.'' Dus of je werkt nu fijn met mij mee, of ik zorg er voor dat je iets veel pijnlijkers overkomt.'' sprak ze rustig en lachte even.'' Ik kan je brer nu namelijk zoveel pijnigen tot hij sterft, tot zijn krachten afnemen. Jou keuze... Hij dood, of jij tot mijn slaaf. Tick tock, de tijd loopt.''
Matt Saruman
Hij keek naar hem en lachte even.'' Quenya is in de afgelopen maanden veel sterker geworden. Ze heeft de krachten van mijn opa kunnen beheersen, en dat maakt haar al bijna even sterk als Lucifer zelf.'' sprak hij rustig en kwam dichterbij hem staan, en keek hem aan.'' Ik kan mijn zus nu helpen, wat ze is vast beig met jou zusje lief. Ik kan door haar ogen kijken, en zij door die van mij..'' sprak hij en lachte even.'' maar jij bent en zieligge, gemaakte demon, die niet eens naar zijn meester luistert. Dat maakt jou zwak Jonathan. Je kunt mij of haar niet aan.'' sprak hij en keek hem aan terwijl hij van de geluiden hiernaast al genoot. Een valse lach van zijn zus, hetgeen waar hij nog het meeste van genoot. ook Quenya droeg een Pentagram. Niet haar ketting, maar een extra op haar buik, Van Matt, die haar onder controle wou hebben door haar kracht. Zij kon nu namelijk hun opa zijn plaats in nemen en hij was jaloers geweest, en haar voor de zekerheid zijn slaaf alvast gemaakt, dat hij haar kon overnemen, als die tijd daar was. Hij wou de macht, Quenya kreeg die macht niet, al was zijn zus inmiddels sterker dan hem.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 7, 2014 21:08:56 GMT
Silvana Zenker
Ze kroop helemaal in elkaar in het hoekje en kneep haar ogen dicht. Ze wilde hier gewoon weg. Ze hoorde haar praten dat normaal gezoen haar broer haar zou nemen maar omdat har broer ook een slaaf van haar was, pakte ze haar nu ook. Was haar broer een demon? Was hij daarom de laatste tijd zo agressief en kil? Ze slikte en luisterde naar haar terwijl ze even over haar schouder heen keek nu. "Wat ga je doen?" Vroeg ze fluisteren,d doelend op als ze zou meewerken. Dat wilde ze wel weten. Ze wilde Jonathan geen pijn zien lijden, zeker niet. Maar ze wilde ook geen demon worden. "Wat houd het in?" Vroeg ze nog even voor de zekerheid en verstopte haar lichaam weer in het hoekje. Ze wilde in ieder geval niet meer intiem worden aangeraakt, dat was niet fijn. Ze wilde puur blijven tot ze de ware vond..
Jonathan Zenker
"Wat boeit mij het dat ze sterker is geworden. Dat betekend dat jij steeds zwakker word Matt. Is dat nou niet geweldig?" Grijnse hij en voelde inderdaad het pentagram op zijn borst nu brenden, maar hij liet er niets van merken. "Waarom zou ik naar mijn meester luisteren? Wat heeft het voordelen voor mij?" Sprak hij en keek hem weer aan. Hij hoorde dat ze bezig was met zijn zus en schudde haar hoofd. "Silvana laat zich niet doen. Ze mag lang bezig zijn aan har, maar ze gaat zich niet snel gewonnen geven." Sprak hij gewoon. "En misschien kan ik jullie niet aan, maar ik heb mijn eigen wil nog, en dat is iets wat jij en Quenya niet kunnen afnemen van mij." Sprak hij nog steeds kil nu en keek even naar de muur waar het geluid achter vandaan kwam.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 7, 2014 21:27:38 GMT
Quenya Saruman
Ze keek naar haar en lachte even.'' Ik zal je een demon maken, je stoutste dromen overtreffen. Vuur sturen, misschien wel telekinese.'' sprak ze en lachte even voor een moment.'' en alles wat je maar in hoeft te leveren is je menselijke ziel, en zo af en toe mij gehoorzamen als ik je roep.'' Sprak ze en keek haar nu een beetje an zover ze dat kon.''De tijd tikt, en dus ook jou keuze..'' sprak ze en lachte even voor een moment en keek haar aan.'' Dus wat word het? moet ik een demon van je maken, of ga ik nu direct naar de kamer hiernaast en straf ik je broer, keihard voor alle keren dat hij mij niet loyaal is geweest?'' sprak ze rustig en lachte even voor een moment en keek naar haar.'' Ga op dat bed liggen als je jezelf overgeeft, en mijn Demon word.'' Ze zette ondertussen de boel bij Jonathan een stukje harder, zodat het meer pijn zou gaan doen waarschijnlijk.
Matt Saruman
Hij zou het blijven ontkennen dat hij zwakker was en lachte even.'' Ik word niet zwakker, Jonathan, zij word volwassen. En jij zou naar haar moeten luisteren.'' sprak hij rustig en hoorde de rest van zijn woorden.'' Dat ze jou niet ter plekke dood, of als voedsel gebruikt voor haar eigen honger.'' sprak hij rustig en lachte.'' Jij weet ook dat onze grootvader Sammuel is..Zij heeft zijn volledige vorm onder controle, inclusief de honger die het met zich mee brengt. En even over die wil van jou, die zou je spoedig gan verliezen. Misschien moet je maar onder mijn macht zitten, in plaats van die van mijn zus, is dat soms wat je wil? mij als je meester in plaats van Quenya. QUenya die als ze jou ziet, vanzelf toch weer een zwak gaat creëren voor het enige speeltje die ze respecteerde en van hield?''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 7, 2014 21:44:17 GMT
Silvana Zenker
"Nee, ik bedoelde wat houd het tot Demon maken in." Sprak ze zachtjes. "Wat ga je doen?" Voegde ze er aan toe. Waarom zou ze op bed moeten liggen om tot Demon gemaakt te worden? Wat zou er dan gaan gebeuren? Dat snapte ze niet. "Ik wil Jonathan niet op het spel zetten, maar ik wil niets doen wat niet in mijn principes ligt." Fluisterde ze zacht en keek even naar de jongen die op het bed lag. Wat ging ze bij hem doen? Ook al wist ze dat waarschijnlijk al. Ze wilde er niet bij zijn als Quenya hem met sex ging plezieren.
Jonathan Zenker
Hij lachte eventjes. "Je word zwak dus Matt. Ik sta met Quenya verbonden, ik voel het pentagram op haar buik. Je bent gewoon bang dat zij de macht overneemt en jij niks krijgt." Spotte hij ook gewoon met hem. "Dus, dat betekend als zij die vorm onder controle heeft, dat ze sterker als jou is. Ontken het maar niet Matt." Sprak hij nu ook gewoon en voelde de pijn op zijn borst erger worden. Hij klemde zijn kaken kort op elkaar en kneep zijn handen tot vuisten. "Wat wil je met me doen dan? Me pijpen?" Klonk hij nu weer met een grijns en stond kalm, en toch iets moeizaam op door de pijn op zijn borst. "Als je me net zo kan plezieren als je zus, go ahead, met alle plezier dan." Lachte hij nu ook gewoon en leunde nu tegen de muur aan.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 7, 2014 22:03:28 GMT
Quenya Saruman
Ze keek naar haar en lachte even.'' Als ik jou alle geheimen ga bloot geven dan ben ik wel heel gek bezig.'' sprak e rustig en keek haar aan.'' Ik wil gewoon een beslissing, nu ter plekke, anders zet ik mijn kracht door op je broer, die nu inmiddels al wel wat pijn van mij moet voelen..'' Sprak ze en een grijns lag rondom haar lippen en drukte ook haar lippen schaamteloos even in haar nek voor een klein momentje.'' Kom op, de tijd tikt.'' Sprak ze nu en stond op en keek naar de kerel op haar bed en zuchtte even en keek naar haar kat, en liet de jongen langzaam kleiner groeien, en hij werd ook langzaam aan steeds hariger.'' Kijk jongen, jeb jij een lekker muisje. Zo erg leuk was hij toch ook niet om als slaafje te hebben.'' sprak ze nog even en keek naar Silvana.'' Of zal ik jou veranderen.. En je in een kooitje stoppen zodat je broertje je altijd mee kan dragen overal naar toe.. een tamme huismuis.. Dat word je derde keuze, een mooi muisje worden... of een kikker, ook altijd leuk..'' Sprak ze en pakte de jongen op die inmiddels in een piepkleine muis was verandert, op aan zijn staart, die wild begon te piepen, en te spartelen.'' Ze zijn zo leuk om mee te spelen.'' Sprak ze en de jongen, nou ja muis, bleef wild piepen van angst. Want praten kon hij niet meer, en zij zou dat ook niet meer kunnen als ze een muis werd.
Matt Saruman
Oke Jonathan was recht bezig de spijker op zijn kop te slaan, en toch probeerde hij zich er nog uit te redden.'' Jij staat verbonden met haar, maar zij staat verbonden met mij. Ik hoef jou niet te pijpen, ik hoef alleen mijn teken over de hare heen te drukken en te branden, en je bent van mij Jonathan. Dan ben je mijn slaaf, en zul je als alleer eerste leren hoe je respect moet hebben voor je meester.'' Hij merkte dat hij achteruit ging en tegen de muur aan ging staan en kwam nu dichterbij en trok zijn ketting tevooschijn, en keek hem aan.'' Dit zal niet te lang duren.'' sprak hij met een grijns en liep nu dichterbij waarna hij zijn ketting al op de borst van Jonathan wou drukken.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 7, 2014 22:20:09 GMT
Silvana Zenker
Ze antwoorde haar niet waardoor ze dan ook licht haar hoofd schudde. "Ik doe het niet, Jonathan red zich wel, ook al pijnig je hem. Hij red zich heus wel ,dat doet hij altijd." Fluisterde ze nu ook. De kneep in haar borst daarstraks had echt niet fijn gevoeld, en de kus in haar nek ook gewoon niet. "Nee, ik wil geen muis worden, en geen slaaf. Jona red zich wel." Herhaalde ze nu zacht en slikte eventjes. Ja, Jona zou haar er wel uitredden. Haar lippen in haar nek hadden totaal niet prettig gevoeld, ze voelde zich walgelijk zelfs al was het maar een kneep in haar borst en een kus in haar nek. Het was niet leuk. "Doe wat je wilt, alsjeblieft. Maar ik wil niet veranderen." Klonk ze nu weer zacht en keek even over haar schouder heen. "Ik wil het alleen doen als ik weet hoe het in zijn werk gaat, anders niet. Dan kan het me niet meer schelen." kLonk ze zachtjes
Jonatan Zenker
Hij lachte gewoon zachtjes toen hij gewoon voelde dat hij het probeerde te ontkennen. Hij stond ook recht met Quenya verbonden, maar het pentagram dat Quenya meedroeg van Matt maakte hem ook verbonden met hem. "Wat jammer nou, ik had graag geweten hoe het voelde als je het zou doen." Grijnsde hij, de pijn onderdrukkend. Hij grijnsde nog steeds toen hij dichterbij kwam, en net toen hij de ketting op zijn borst wou drukken dook hij omlaag en kwam terug omhoog om tegen hem aan te staan nu, zodat hij niet langer de ketting op zijn borst kon drukken. "Dit gaat toch iets langer duren." Sprak hij met diezelfde grijns terwijl hij de pijn nog steeds vreselijk erg voelde, maar het bleef onderdrukken. "Waarom geen pleziertje? Is toch veel leuker dan een stomme ketting meteen op mijn borst te drukken?" Klonk hij met diezelfde kille grijns. "Kom op, een homo partijtje tussen ons twee. Waarom niet?" Hij spotte er werkelijk mee, hij meende het natuurlijk niet, maar hij wilde Matt tot het uiterste drijven. Nu pas begon hij langzaam te merken welke verbintenis hij had met Quenya waardoor hij nu ook alles begon aan te voelen, en door dat Matt zo met Quenya was verbonden, kon hij ook wat van hem aanvoelen. "Want dat ben je toch? Een soort mannelijke hoer?" Sprak hij nog steeds grijnzend en sloeg nu zelfs plagend zijn armen om hem heen, maar liet hem nog steeds geen enkele kans bij zijn pentagram te komen.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 7, 2014 22:30:01 GMT
Quenya Saruman
Ze lachte even en gaf de muis aan haar kat, die het beest piepend en gillend aan het verslinden was, en keek toen naar haar.'' Oh ik verander je wel, in een mooi muisje..'' sprak ze rustig en begon de spreuk nu ook gewoon uit te voeren, en maakte een kooi om haar heen. De betovering zou bij haar goed een half uur duren, al zou de kooi langzaam met haar mee krimpen, en ze zelf ook langzaam aan hariger worden en krimpen.'' Ik hoef namelijk mijn bevelen niet aan jou uit te leggen.'' sprak ze en keek haar aan, terwijl ze nog even de kracht begon te versterken op Jonathan, ze moest hem horen schreeuwen, hem de pijn laten voelen, maar voelde ook de druk op haar heup versterken, waardoor ze haar concentratie op twee plekken heel erg moest houden, op haar, en op Matt..
Matt Saruman
Hij keek naar hem en merkte wat hij deed en snoof even voor een moment.'' Ik doe niet aan mannen, dus dat partijtje kun je vergeten.'' sprak hij rustig en zette wat druk op Quenya om te ontdekken wat zijn zwakke plekken waren, maar ontdekte al dat hij de meeste demonen voorbij schoot, al liet hij dat bijna tot niet merken dat hij dat ontdekte, dat hij even sterk als matt was eigenlijk, omdat Quenya hem altijd als haar prins had gezien. Haar prins in de onderwereld. Niet dat hun opa er waarschijnlijk heel blij mee was, en hun nvader ook niet maar toch. Hij snoof even en liet ijn ketting los.'' Ga nu maar gewoon luisteren, ik merk dat mijn zuster ook bezig is met jou te pijnigen, moet je haar niet helpen? ze is jou meester, Jonathan... Ze moet jou hebben, anders pijnigt ze je niet.''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 7, 2014 22:40:28 GMT
Silvana Zenker
Ze merkte haar woorden nu en hoe er een kooi om haar heen werd gevormd. Nee.. Waarom waren ze naar hier gekomen? Waarom was ze niet gewoon thuis gebleven en het boogschieten achterwegen gelaten? Langzaam begonnen er tranen over haar wangen heen te lopen. Ze wilde niet in een muis veranderen, ze wilde zichzelf blijven, een mens blijven. "Jonaa!" Riep ze zo luid mogelijk, hopelijk kon hij haar komen redden. Ze wilde geen muisje worden, ze wilde niet vast zitten in een kooi. Zodra ze hier ook maar weg raakte, zou ze ook weer weg gaan. Dan nam ze haar pup en paard meteen weer mee en vertrok ze hier ver vandaan. Als ze weg kwam..
Jonathan Zenker
Hij grijnsde even. "Wat is dat nou jammer." Grijnsde hij naar Matt en merkte wat hij deed bij Quenya. Hij grijnsde nu even toen hij het toch allemaal aanvoelde. "Bedankt om me wijzer te maken Matt, dat had je echt niet hoeven doen." Sprak hij kil, met diezelfde gemene grijns. Hij hoorde nu zijn zus schreeuwen en had nu pas gemerkt wat Quenya met Silvana had gedaan. Hij snoof en zakte kort door zijn benen van de pijn, al greep hij zich direct waar vast aan het bed en snoof. Hij leit niet meer dan een kreun los en begon zelf druk te zetten op Quenya, zonder dat hij het wist eigenlijk, en dan vooral op de vervloeking van Silvana dat hij druk zette. Ze moest met haar poten van zijn zus afblijven. Ondertussen hield hij Matt goed in het oog, hij moest ook van zijn lijf afblijven, zo ook van Silvana. "Nee." Gromde hij enkel naar Matt en bleef flink wat druk zetten. Ze moest zijn zus los laten, en wel nu.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 7, 2014 22:47:28 GMT
Quenya + Matt Saruman
Quenya lachte en voelde nu dat er druk op de vervloeking gezet werd, maar momenteel zou dat er enkel in resulteren dat de betrovering sneller zou gaan, en ze sneller een beest zou zijn, wat Silvana waarschijnlijk wel moest werken. Quenya was natuurlijk sterker dan hem, waardoor ze flinke druk terug zette op hem, onbewust kwamen er wat breuken in haar brein los, dingen die ze vergeten was dankzij Matt die nu naa hem keek.'' Volgens mij kan ze zich prima zelf redden.'' Sprak matt u en deed her raam open, waarna de vogel rustig naar buiten vloog, en hij de deur uit ging, en die daarna net zo hard met een spreuk weer op slot deed, zodat Jona nog even vast zou zitten, en hij kon vluchten, een andere optie zag hij niet. Hij merkte namelijk meer dan goed wat er tussen de twee gebeurde, en hoeveel macht QUenyua zou hebben als al die breuken in haar brein waren open gevlogen, dan was hij het diner van zijn zus. Dus al snel rende hijn naar buiten, en begon gewoon te vluchten. Quenya zakte door haar benen heen, maar liet weinig van de pijn zien, en zette alleen maar meer druk op haar betovering, waardoor dat half uur nu in slechts minder dan een minuut zou resulteren, en Silvana nu ook snel haar en dergelijke zou krijgen..
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 7, 2014 23:14:01 GMT
Hij merkte wat hij nu zelf aan het verrichten was waardoor hij de druk er meteen afhaalde en weer door zijn benen zakte tegen het bed aan, en hoe Matt vluchtte. Zijn gezicht betrok van de pijn die het hem deed en zijn kaken dichtklemde om geen kick te geven, al schreeuwde hij binnesmonds wel hard. Hij merkte de breuken op die het allemaal meebracht en focuste zich daar nu zo goed mogelijk op om de pijn weg te denken. Silvana voelde de veranderingen in haar lichaam, en ze werd bang, heel bang. Wat als ze voor eeuwig een muisje zou blijven? En hoe oud was ze dan in muizen jaren? Een muis leefde amper 2 jaar voor die stierf van ouderdom. Ze wilde zichzelf niet zien veranderen in een muis. "Jona.." Riep ze weer zacht snikkend en trilde helemaal. Haar handen werden poten en haar armen werden korter en hariger. Jonathan begon sneller en harder druk te zetten op de breuken in haar hersenen, hij mocht hopen dat ze straks de betovering ongedaan kon maken op zijn zus. Of Jonathan vermoorde Quenya met zijn eigen handen.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 7, 2014 23:20:37 GMT
Quenya Saruman
Ze slikte even en merkte dat haar hersenen flink aan het kraken waren.''Verdomme..'' sprak ze enkel en merkte dat ze steeds meer dingen los begoin te maken. Ze zag Jonathan, meerdere keren, doe ze zoende zonder hypnose, hoe het haar toch pijn deed hem te veranderen, en ze slikte even. Haar laatste woorden voor ze hem in een demon veranderde kwamen weer omhoog, waardoor de betovering met silvana stopte, na een halve minuut, dus een deel van de verandering zou ze zeker hebben meegekregen, en haar kat was al zwiepend met zijn staart voor de kooi gaan zitten, waarschijnlijk omdat die dacht dat de maaltijd voor hem zou zijn. Ze slikte even en sprak de woorden weer uit.'' Jij zult mijn prins van de onderwereld zijn..'' ze wst niet of jonathan het nog wist, of hij die woorden nog kon herinneren, of hij haar nog mocht.. De deur van hun ging van het slot af, en daarbij brak ze ook het slot van jonathan zijn kamer voor ze zelf op de grond neerstortte van uitputting. Haar hoofd bonkte, en ze was nog bij zinnen, maar ze was wel wat zwakker als zo straks, en ze probeerde de betovering door te zetten, maar er gebeurde niets, als het goed is zou ze nu gewoon een uit de kluit gewassen muis zijn..
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 7, 2014 23:33:11 GMT
Hij kreunde zachtjes toen het langzaam loskwam bij haar en kneep stevig in de houten steun van het bed die ook bezweek onder de druk die hij er opzette met zijn spieren. Hij voelde nu hoe de betovering op Silvana stop werd gezet waardoor hij het nu op een schreeuwen liet door alle pijn die hij nu wel los kon laten. Silvana bleef nu stil, muizen konden niet huilen, al had ze wel haar poten over haar kopje getrokken, om het verdriet nog te symboliseren. Ze wilde naar huis, in haar eigen bed weer liggen en met haar vriendinnen weer opstap. Jonathan hoorde nog steeds de woorden van Quenya, hij wist nog alles wat zij tegen hem ooit had gezegd. Hij kwam moeizaam weer overeind en stapte de kamer moeizaam en langzaam uit om bij die van Quenya weer binnen te stappen en zijn kaken flink op elkaar te klemmen. Hij sloeg de deur nog dicht achter hem en zakte dan zelf weer door zijn benen naast de kooi. "Blijf... van... mijn.. zus af." Klonk hij nog moeizaam tussen zijn tanden door en keek naar Quenya terwijl zijn ogen geel waren geworden en rond zijn ogen de aderen goed te zien waren nu. Hij brak de laatste stukken af in haar hersenen en liet dan alles los waardoor hij ook gewoon op de grond neerviel. Uiteraard ook nog bij zinnen, al was hij flink kapot nu. Nog één keer druk zetten op hem en je kon hem zo neer krijgen zeg maar.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 7, 2014 23:41:05 GMT
Quenya Saruman
Ze lag op de grond en zag nu jonathan naderen en ze slikte, deed nog een hand omhoog, en wou overeind komen, maar viel toen toch buiten westen, iets wat matt meer dan goed merkte, en Quenya haar ogen zich weer openen, alleen nu pikzwart, echt pikzwart, en er was geen iris of niets meer in te zien. Matt dwong haar te veranderen, en de grodijnen vlogen dicht, en de ramen werden gewoon zwart, waardoor er geen licht meer naar binnen kwam om hen heen, door de hele school niet. De stem van matt klonk door haar mond.'' Ik zei niet te spotten met mij.'' sprak de stem van matt door haar mond, Matt stond buiten behoorlijk de controle over zijn zus te houden, en ze veranderde langzaam steeds meer in de hellehond, haar hele lichaam veranderde, en zo stond ze voor zijn neus, en gromde even, zei niets meer, ze kon niets zeggen in deze vorm, al kreeg ze alleen maar het bevel om Jonathn te vernietigen, en dat zou ze serieus nemen. Ze zou ze beide met genoegen in feite vernietigen, maar dat kwam omdat quenya nu totaal niet bij was... En bij 1 vermoorden.. herrijzen er 2 uit de as...
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 7, 2014 23:54:29 GMT
Jonathan Zenker
Hij kneep zijn ogen dicht en liet zelf een traan, puur van de pijn in zijn hoofd en door zijn lichaam. Hij opende zijn ogen toch weer een beetje toen alles donker werd en hij de stem van Quenya hoorde, al voelde hij dat het Matt was die Quenya bestuurde. Hij snoof en duwde zichzelf recht op zijn handen en kroop zo gewoon naar Quenya toe. Hij schoof onder haar door toen ze was veranderd in een hellehond en drukte met zijn handen op het pentagram op haar buik. Ze moest vrij komen, Matt moest hij haar gedachten. Hij verzamelde zijn kracht weer en stuurde alles naar haar gedachten en zijn handen op het pentagram. Hij moest en zou de band tussen Matt en Quenya verbreken. Hij schreeuwde weer toen hij enkel zichzelf aan het pijnigen was, maar hij wou het breken, het moest. Hij wilde zijn zus niet als een muis houden
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 8, 2014 0:00:55 GMT
Quenya Saruman
Ze keek naar hem en gromde enkel en toen hij onder haar dook, voelde ze wat hij deed, waardoor ze pijn voelde en ze op haar zij neerviel alsof het al zo snel gedaan was. Maar nu zou hij Mtt niet kunne verwijderen, de band niet kunnen breken, niet zolang ze in deze vorm zat. Ze veranderde in as, en niet veel later herrezen er twee uit de as, waarvan een de echte Quenya was, en de andere de neppe. De ene begon zich nu op silvana te storten, wat overigens ook tevens de echte Quenya was, terwijl de andere Jonathan nu aanviel en zijn grote bek open deed, en hem probeerde te bijten. HEt zou niet lukken tenzij hij haar eerst naar het licht kreeg, hij moest quenya zelf terug hebben, nu zou hij alleen nog maar meer Hellehonden creeren. De echte quenya begon nu ook met haar bek de tralies te breken, om vervolgens zijn zus te veroberen. Maar het kwam alleen door de macht die Matt uitvvoerde, en die was inmiddels al lang en breed vertrokken met zijn vogel, en zat al diep in het bos.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 8, 2014 0:18:57 GMT
Jonathan Zenker
Hij keek nar wat er gebeurde en slikte. Oké, hij moest zich maar eens naar buiten begeven om er van af te komen. Hij snoof en keek naar Silvana die als belachelijke grote muis in een kooi zat en bang naar de hellehond keek nu. "Silvana, je moet rennen, zodra je de kans hebt, naar buiten." Sprak hij nu ook gewoon en keek haar zo streng mogelijk aan. Silvana knikte, en toen de kooi kapot genoeg was duwde ze er tegen zodat ze niet werd geraakt door de hellehond en snel naar buiten. Ze rende snel naar buiten toe als belachelijk grote muis nu en hoopte dat Jonan u snel zou volgen met de hellehonden. "Kom op schatjes." Fluisterde hij en kroop overeind. "Kom bij papa." Glimlachte hij en begon wat strompelend te lopen naar de voordeuren die weer dicht waren, maar niet op slot. Hij nam de klink van de deur vast en deed de andere ook los. "Kom dan!" Schreeuwde hij nu. Hopelijk trapten ze er in, al wist hij niet zeker of het hem ging lukken. Zodra ze op hem af kwamen rennen dat hij dan snel de deuren kon openen en dat Quenya weer veranderde..
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 8, 2014 0:27:47 GMT
Quenya Saruman
Ze probeerde Silvana nog te bijten maar dat was hartstikke mis. Ze had maar een missie, van hun beiden afkomen, dat had matt gezegd, en hij was buiten bereik om nog te weten wat er gebeurde, dus het ingeprente deel was het enige waar ze nog naar luisterde. Beide hellehonden renden nu op Jonathan af rennen, en gromde flink, terwijl ze een aardige snelheid maakte in de richting van Jonathan, en toen de deuren open gingen, verging de ene in as, en een aantal leerlingen keken angstig naar Quenya, toen die weer haar zelf was,, maar direct op de grond stortte van uitputting. Ze wou overeind komen, haar krachten gebruiken, maar ze kon niet meer, de verandering nam nog een behoorlijk deel van haar energie, en die energie had ze niet meer. Ze bleef daarom nu ook roerloos op de grond liggen, maar als ze bij kwam, zou ze niets meer van dit alles weten. Het licht kwam weer de school in, duidelijk dat ze te zwak was om de duisternis nu nog aan te houden. Mar strks zou hij weer een oude quenya zien, die aarsig was tegen hem, maar vernietigend tegenover iedereen om hen heen. Al zou ze als eerste Silvana terug veranderen, dat was een ding wat zeker was. Maar voor nu bleef ze zwak en roerloos liggen, en voelde Matt hoe hij de controle had berloren en rende een stuk terug, waardoor je haar helemaal zag shaken, doordat Matt nog meer van haar vroeg, haar laatste energie, en ze kreunde enkel, ze kon niets meer, als ze nu nog door zou vechten was het einde verhaal voor haar. Ze zei en deed nog niets, al probeerde Matt werkelijk alle energie uit haar weg te zuigen nu.
|
|