years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 8, 2014 0:36:43 GMT
Jonathan Zenker
Hij had de deuren snel open gedaan en keek naar Quenya die buiten nu ook gewoon op de grond neerklapte. Hij kreunde bij elke stap die hij zette naar haar toe en merkte wat Matt nog van haar probeerde te vragen. Als hij zo doorging was Quenya morsdood. Hij liet zich naast Quenya neervallen en legde zijn hand op het pentagram op haar buik en concentreerde zich nog even om alles te breken. Het kostte zelf veel energie voor hem, en zo meteen zou hij ook gewoon bewusteloos raken als hij hier mee klaar was. Hij zette flink wat druk op Matt om hem uit het hoofd van Quenya te bannen. Ze drukte zijn hand wat verder op het pentagram en concentreerde alles daar op, om de band te breken. Het ging traag, en hij wist niet of het hem zou lukken het ook verder te doen, maar het was het proberen waard. Hij had flink wat schade aangericht aan het werk, zodat Matt haar niet goed meer kon besturen en ook totaal geen controle meer had. Met het laatste beetje moeite doorhaalde hij alle 'touwtjes' zodat Quenya niet meer tot Matt behoorde en sloot dan meteen zijn ogen waarna hij wegzakte, bewusteloos
|
|
And now.. I am going to feed you your teeth.
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 8, 2014 0:42:24 GMT
Quenya Saruman
Ze kreunde en gilde even door Matt, maar voelde hoe het lichter werd, dankzij jonathan, en ze ademde zwaar. Toen hij het helemaal verbroken had, bleef ze liggen op de grond, zwaar ademd, maar ze was nog bij. Ze slikte even en keek om zich heen voor een moment, naar een paar leerlingen die geschrokken keken, gelukkig waren er nog niet heel veel leerlingen, en waren zij ook echt vroeg voor dit schooljaar. Ze slikte even en keek rond.'" Silvana..'' sprak ze nu kreunend. Ze wist dat ze geen hulp hoefde te verwachten,maar misschien kon ze wel Jonathan verplaatsen, zodat hij in ieder geval veilig was. Ze slikte even voor een moment en sloot weer haar ogen, en voor ze het wist werd alles donker voor haar ogen en raakte zij ook van de wereld, puur door uitputting. Ze was veel te zwak, en het zou dagen kunnen duren voor ze silvana weer normaal zou kunnen laten worden. Het pentagram van Matt verdween nu echter wel van haar lichaam, doordat hij geen kracht meer op haar had. Ze bleef bewusteloos liggen, en leerlingen die er stonden schoten niet te hulp, nee ze vluchtte weg, bang voor haar..
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 8, 2014 7:23:44 GMT
Silvana Zenker
De belachelijk grote muis keek naar alles wat er gebeurde en trippelde ook vrij wel meteen op Jonathan af toen die wegzakte. Ze keek kort naar Quenya, al trok ze eerst Jonathan zo goed mogelijk op haar rug zodat ze die kon verplaatsen. Ze begon hem voorzichtig naar binnen te verplaatsen en legde hem in haar kamer op bed. Nu ook ging ze met tegen zin naar Quenya om haar ook naar binnen te helpen en legde haar op haar bed. Ze snoof en ging nu op de grond liggen, als muis kon ze echt niets doen nu, en het was hatelijk. Jonathan zou nog even buiten bewustzijn blijven, hij had veel energie gebruikt in één keer en te veel pijn gekregen van Quenya. Het pentagram op zijn borst zag ook gewoon rood van de druk die Quenya daar op uit had gezet.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 8, 2014 8:55:53 GMT
Quenya Saruman
Het duurde een uur voor ze weer iets bij bewustzijn kwam en zich direct anders voelde dan normaal. Haar hoofd barstte uit elkaar bijna en ze kreunde even terwijl ze eerst moest onderzoeken waar ze was. Ze liet haar hoofd op haar kussen liggen en keek even om haar heen of ze Matt in eerste instantie zag,maar toen dat niet zo bleek te zijn sloot ze haar ogen weer, en bleef ze behoorlijk zwak liggen. Shadow was al vanaf moment 1dat Silvana haar op haar bed had gelegd op haar benen gaan liggen, die deed niet eens moeite Silvana aan te vallen nu, ook al was ze dan nu een muis, ze was te groot, veel tr groot voor de kat." Mmm.. shadow, breng mij eens een slaafje.." sprak ze zwakjes en wou al overeind gaan komen,maar het zou toch nog niet werkem nu al iemand te kussen, haar magie was nog te zwak en ook Silvana zou ze nog niet kunnen helpen.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 8, 2014 11:18:48 GMT
Jonathan Zenker
Een 10 minuten later werd hij ook weer wakker en kreunde haast meteen van de pijn in zijn lichaam. Hij hield zijn ogen gesloten en voelde met zijn handen aan het bed. Het was niet het zijne. Hij opende nu toch zijn ogen een beetje en keek rond waarbij hij zijn zus als muis zag en Quenya op het bed naast hem. Toen ze wat zei tegen haar kat snoof hij. "Jij gaat je krachten sparen om mijn zus terug te veranderen Quenya." Sprak hij zwakjes en bleef doodstil liggen, elke beweging deed pijn aan zijn borst en dat schoot door zijn lichaam. De pup zat nog steeds onder het bed verstopt en jankte zo af en toe zachtjes. "Noes." Murmelde hij de hond toe die nu voorzichtig het bed op kwam gesprongen en zielig naar Jonathan en de muis Silvana keek. Jonathan opende zijn ogen weer even en keek naar Quenya. "Je bent geen slaaf meer van je broer nu.." Klonk hij nu ook gewoon zacht en probeerde zelf overeind te komen waardoor hij het meteen weer uitschreeuwde van de pijn en terug neerviel op het bed, op staan zou niet voor nu zijn..
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 8, 2014 11:28:40 GMT
Quenya Saruman
Ze hoorde een stem en snoof even.'' Ach houd toch op, en denk je nog dat ik jou ga bedanken daarvoor?'' sprak ze duidelijk ziedend op hem.'' Ik heb vernomen wat je tegen mijn broer hebt gezegd, en ik heb niets voor je betekent. Waarom zou ik jou nu gaan helpen, terwijl ik jou al mijn emoties heb getoond?'' sprak ze en snoof enkel even terwijl haar kat vertrok om een jongen te halen, die zou ze echt niet terug helpen.'' ik weet wat voor krachten ik je heb gegeven Jonathan, en je kan mijn betovering niet ongedaan maken, en misschien ga ik het zelfs voortzetten. Ze hoeft alleen nog maar te krimpen, en ze is kattenvoer.'' sprak ze en was gewoon boos. Ze had het altijd fijn gehad met hem, haar helemaal aan hem gegeven, hij zou dezelfde krachten als haar krijgen zodat ze samen konden heersen later in de onderwereld.. Maar nu ging ze zijn krachten echt niet aansterken, en zette zelf met de kracht die ze momenteel had, druk op zijn krachten, om ze terug te dringen.'' Vergeet het feit dat je mijn prins word, ik hoef geen verrader als jou als mijn prins. Ik was alleen goed voor jou plezier? ach zout toch op Jonathan.'' Dat hij pijn had zou haar helemaal nu niets kunnen schelen, ze was echt boos op hem. Misschien had hij beter de breuken niet kunnen breken, haar broer had net zijn woorden nog bij haar in kunnen prenten.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 8, 2014 12:44:09 GMT
Jonathan Zenker
Hij hield zich kalm nu en luisterde naar haar woorden. Nam ze het nog serieus ook? Hij schudde zijn hoofd langzaam een beetje en probeerde weer recht te komen, ook al deed het hem pijn. Hij liet zich op de grond vallen en kroop naar het bed van Quenya toe. "Geloof je dat nou echt? Quenya, we zijn verbonden. Ik voel wat jij voelt, en jij voelt wat ik voel." Sprak hij moeizaam en hief zich omhoog aan haar bed en keek haar met moeite aan. "Denk je nou echt dat ik de waarheid ooit tegen jou broer zou vertellen?" Voegde hij er aan toe enging met moeite op haar bed zitten en keek weer naar haar gezicht. Hij voelde de druk op zijn krachten waardoor hij enkel weer kreunde en over Quenya heen boog. "Waarom zou ik je alleen voor het plezier willen hebben? Waarom zou ik je mijn hele leven hebben uitgelegd en me tot demon hebben laten maken zonder hypnose?" Sprak hij tegen haar en legde zijn voorhoofd tegen het hare. "Waarom brak ik toen je me dumpte door je broer?" Sprak hij nu ook tegen haar en keek haar in de ogen. "Ik loog tegen je broer Quenya, ik heb je nooit alleen voor ht plezier gehad." Herhaalde hij nu nogmaals endrukte nu zelfs zijn lippen op de hare, wat zijn lichaam vrij meteen deed ontspannen en zijn hoofd leegmaakte. Ze moest wel voelen dat hij het meende nu, dat het geen spelletje voor plezier was. "Ik houd verdomme veel van je Quenya. Maar je broer moet zich uit onze zaken houden." Sprak hij nu ook gewoon en kreunde weer van de pijn waardoor hij zijn gezicht in haar nek legde.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 8, 2014 12:57:45 GMT
Quenya Saruman
Ze keek naar hem en slikte even en merkte hoe hij dichterbij kwam. Ze luisterde naar zijn woorden en slikte even, maar haalde de druk van zijn lichaam af, en keek met haar bruine ogen naar de zijne.'' Misschien omdat je het wel wou, hoe weet ik..'' ze stopte haar zin doordat ze zijn lippen op de hare voelde en slikte even en zoende hem zacht terug, meer automatisme, al voelde ze zichzelf ook ontspannen. Ze zette er geen hypnose op, dat kon ze niet eens, doordat ze de kracht er niet voor had. Ze zette nu echter wel haar krachten op Silvana, en begon haar terug te veranderen, al zou het nog goed een uur duren voor ze zichzelf weer was, ze was te zwak om het nu in 1 keer te regelen.'' Demonen liegen, Jonathan. Je zult me weer vanaf het begin moeten overtuigen. Ik weet niet of ik je kan geloven, je bent nu een Demon, hoe kunnen deze lieve woorden waarheid zijn, als ik daar absoluut niet op kan vertrouwen, je bent en blijft een Demon.'' Sprak ze en hield nu haar krachten op, Silvana zou weer kunnen praten , maar verder zou ze nog geen kracht hebben haar nu verder terug te veranderen. Dat kon nog echt goed een paar dagen duren voor ze weer helemaal haarzelf kon zijn, en überhaupt was.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 8, 2014 13:37:54 GMT
Jonathan
Hij voelde de druk van zijn lichaam gaan waardoor hij weer rustiger werd en slikte. "Het enige positieve wat het mij heeft opgeleverd is dat ik jou leerde kennen en je kon bevrijden van je broer." Fluisterde hij zacht en ging wat van haar af toen ze rechtop ging zitten. Silvana voelde de druk van Quenya en merkte haar stem weer op, maar ze zei nog niets, anders sou ze gaan schelden. Jonathan luisterde naar Quenya bij haar woorden en knikte. "Lukt vast wel." Sprak hij kalm en sloot zijn ogen even. "Ik ben een gemaakte demon, dat maakt me nog wat menselijk." Sprak hij zacht en keek haar nu weer aan. Hij sloot zijn ogen weer en zuchtte. "Nu weet ik hoe je je voelt na die transformatie." Sprak hij kalm voor zijn doen, doelend op de pijn en de uitputting. Hij zuchtte en keek toch kort weer naar Quenya. "Missed me tho?" Vroeg hij nu ook gewoon, alsof er niets gebeurd was.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 8, 2014 15:20:04 GMT
Quenya Saruman
Ze keek naar hem en slikte even voor een moment, en streek over zijn haren voor een moment.'' En dat menselijke deel maakte jou altijd leuk..'' sprak ze en slikte even en sloot haar ogen.'' Het spijt me van je zus, ik wist niet wat ik deed..'' sprak ze enkel, maar nog wel wat koud, al meende ze het wel zeker. ze keek naar haar en knikte toen kort.'' het komt door Matt, hij dwong me, hij dwingt me al maanden, zijn invloed, het maakt mij anders, te erg..'' Sprak ze rustig en streek opnieuw door de haren van Jonathan. Ja Quenya was misschien de sterkste, maar wel de softie van de familie eigenlijk, al zou je dat helemaal niet verwachten, als je haar zo straks bezig zag. Ze knikte even en glimlachte even.'' Ik miste je niet, Jonathan.. Sorry, maar de sloten in mijn hoofd, lieten mij jou niet meer zien als een slaafje van mij, dat jij gewoon mijn slaaf was, die ik nog eens moest straffen omdat die niet luisterde. Niet als mijn prins, zoals ik je altijd weg gaf.''
|
|
And you're...well, I'm sure you have wonderful personality, dear
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Mar 8, 2014 15:55:20 GMT
naam : Lucifer Leeftijd : Hij was er al voor de aarde werd gecreeert, dus behoorlijk oud. Soort: Fallen Angel, Devil, Satan.... Hij heeft al een rits van benamingen gehad Geslacht: man Foto/ uiterlijk : Extra;
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 8, 2014 18:15:15 GMT
Jonathan
Hij sloot zijn ogen weer toen ze met haar hand over zijn haar ging en genoot er even van. "Dat is leuk om te weten." Sprak hij nog wat zwak en slaakte een zucht. Hij luisterde naar haar woorden en zocht een beetje naar haar hand om die vast te nemen. "Ze is in shock, maar ze komt er wel overheen." Fluisterde hij. Zijn zus lag nu ook gewoon in een hoek van de kamer met de pup naast zich. Jonathan luisterde rustig verder naar haar en gaf een knikje. "Als je de sloten niet had, zou je me dan gemist hebben?" Vroeg hij met een grijnsje en opende zijn ogen weer naar haar. Hij legde zijn hoofd wat tegen haar schouder en zuchtte. "Ik jou wel namelijk." Sprak hij vrij eerlijk en duwde een kus op haar borstbeen, gewoon omdat hij dat gewend was en omdat hij daar het makkelijkst bijkon.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 8, 2014 20:07:22 GMT
Quenya Saruman
Ze keek naar hem en slikte eben voor een moment, terwijl ze even een blik richtte op Silvana en haar aankeek, en zijn woorden aanhoorde.'' Dan had ik je wel gemist, jou aandacht is natuurlijk tien keer beter an die van mijn slaafjes, maar net zoals de vorige keer, moet je weten dat ik niet kn stoppen met mijn taak, en deze voort zal zetten.'' sprak ze rustig en keek hem een beetje aan zover dat kon. Nee ze hield wek van de aandacht van de slaven, ze leeg te plukken en dat soort dingen, en at wist Jonathan ook, dat ze van har werk genoot, en hij haar tot ze later ooit in de onderwereld zouden zijn, hij haar nooit voor zich alleen had. Ze liet een van haar armen rustig om hem heen rusten, en zuchtte even en sloot haar ogen.'' Ik ga nog even wat rusten, mijn krachten sparen, zodat ik hopelijk je us zo snel mogelijk weer haarzelf kan maken.''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 8, 2014 20:44:46 GMT
Jonathan
Hij keek haar aan en knikte. "Dat is fijn om te weten Quenya. En ja, ik weet dat je je werk moet afmaken, en ik vind het niet erg zoals vorige keer, zolang ik mijn portie aandacht maar kreeg na je slaafjes." Zei hij met een grijnsje en voelde een arm om hem heem waaroor de grijns groter werd. Hij zoende haar hals even en sloeg ook een arm om haar heen. "En bedankt dat ik met je broer kon spotten, die blik op zijn gezicht was goud waard toen ik zei dat hij zwak was." Fluisterde hij en legde zijn hoofd nu weer op haar schouder. Zelf zou hij ook nog wat rusten zo. "Wat wou je trouwens nu doen met die volgende slaaf die je kat haalt?" vroeg hij nog kort aan haar, voor hij haar zou laten rusten.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Mar 8, 2014 20:46:07 GMT
Lucifer
Lucifer had uiteraard allang mee gekregen van wat er allemaal gaande was, want je kon eigenlijk maar vrij weinig geheim houden voor hem, je moest dan ook wel zo wel zo goed zijn om ook maar een klein dingetje voor jezelf te kunnen houden dat hij niet weet. Uiteraard spreek ik hier wel over dingen die van belang zijn, dus hoe vaak iemand naar het toilet gaat of er een uit zijn of haar achterwerk laat ploppen kan hem werkelijk gestolen worden. Lucifer verscheen dan ineens voor de neus van Matt en kijkt hem aan. 'Really, you're running away, lost control over your sister and you're running away like the coward you are' zei hij hem. Ja uiteraard weet Lucifer dat Quenya sterker dan Matt is maar dat betekent niet dat Matt niet zou kunnen winnen als hij het slim wist te spelen dacht hij maar zo. Broer en zus hadden beiden hun zwakke plekken, maar uiteindelijk ging het erom wie het slimmer kon aanpakken en ja als zuslief dan nog steeds de winnende hand nam dan had broerlief het tenminste geprobeerd en niet weggerend als een bang schaap.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 9, 2014 0:06:28 GMT
Quenya Saruman
Ze lachte even en keek hem aan.'' Ja natuurlijk krijg jij je aandacht.'' sprak ze en gaf hem zacht een kusje, en zag haar kat weer binnen trippelen, met een jongen op zijn hielen..'" wat is er toch poesje?'' sprak de jongen, en Quenya keek naar de joongen die even schrok toen hij hen zag liggen.'' Oh het spijt me..'' sprak hij rustig en quenya lachte even.'' kom maar..'' sprak ze rustig, en gebruikte iets magie om hem te lokken naar hen en grijnsde even een beetje, en hij kwam dichterbij bij zijn gezicht, en ze drukte haar lippen op de zijne, en gebruikte haar hypnose even, maar kon hem nu niet volledig gek van haar maken, alleen behoorlijk verliefd, ze had net niet genoeg kracht om hem door te krijgen, of Jonathan moest haar iets geven, maar ze verwachtte het niet van hem, en hij was nu toch al hun slaaf. Op een andere manier, niet op de normale wijze. Hij haalde zijn lippen van de hare, en boog direct voor hen.'' meester en meesteres..'' sprak hij en Quenya glimlachte.'' Zin in wat, jonathan?'' sprak ze met een grijns.'' Haal voor mij een colaatje en een broodje geond, en direct alles van je spaarrekening, ik heb geld nodig.'' sprak ze en lachte even voor een moment, oh hier genoot ze zo van, iedereen te manipuleren..
Matt Saruman
Hij wou verder gaan, maar toen hij een wel hele bekende stem hoorde, stopte hij en draaide hij zich om. Arados, de adelaar op zijn schouder stak direct zijn kop naar beneden, een eerbiedig teken voor lucifer, en hij snoof even voor een moment.'' Ik kan mijn zuster niet verslaaan, en ik ben de oudste..'' sprak hij enkel en keek hem aan.'' Ik wil de macht.'' sprak hij eerlijk tegen hem.'' Mijn zuster moet sterven, ik moet alleen het juiste moment kiezen.'' sprak hij en keek hem aan. Ja matt was heel snel op zijn teentjes getrapt, en zeker als de waarheid werd gesproken tegen hem.'' Ik moet haar weer o haar zwakke punt raken, op het moment dat ik kan, dus wegrennen is het niet helemaal, het is rennen, om mezelf te herpakken, en dan aan te vallen.'' sprak hij rustig en keek naar hem. In feite was Lucifer hun oom, aangezien hun vader het kleine broertje van hem was, maar Matt ging echt geen extra respect leveren voor zijn oom, en zag hem gewoon als een gelijke.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 9, 2014 7:48:41 GMT
Jonathan
Hij grijnsde een beetje naar haar en ontving haar kusje met alle plezier. "Daar ben ik blij mee." Zei hij zacht tegen haar en drukte nog even een kusje onder haar kin. Hij keek nu op naar de kat die weer binnenkwam en de jongen die er achter kwam lopen en zich excuseerde om zo de kamer in te lopen. Hij keek nu even naar Quenya die hem nu lokte en sloot zijn ogen nog even kort en keek dan naar hoe Quenya de jongen zoende, maar veel kon het hem eigenlijk toch niet echt schelen. Jonathan had zelf geen kracht om haar te geven, hij was totaal plat gemaakt door al zijn krachten op te gebruiken momenteel om haar van Matt te scheiden. Hij keek naar hoe de jongen nu boog en grijnsde weer kleintjes. "Niet zo direct, Silvana moet jij wat hebben?" Vroeg hij aan zijn zus die gewoon met haar muizenkop schudde en haar ogen weer sloot. "Ik hoef niks." Sprak hij dan ook weer rustig en keek naar Quenya. "Alles wat ik wil heb ik in deze kamer toch al." Sprak hij met een grijns en keek haar wat ondeugend aan.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 9, 2014 9:32:23 GMT
Quenya Saruman
ze keek even naar de jongen die weer voor ver bukte en haar zoende en ze rustig terug zoende. " ben ik wel de ware? Oh mijn liefje.." sprak de jongen en ze knikte." Natuurlijk mooie jongen." Sprak ze tegen hem en hij knikte." Oh geweldig.. ik zal de regenbogen voor je beklimmen, en de engelen toezingen want zij houd van mij." Sprak hij en quenya lachte even en hij kneep even in quenya haar borst, wat Quenya ook rustig toe liet." Heey kanjer, niet zo snel jij, straks mag je mijn lichaam hebben,oke?" Sprak ze rustig en hij knikte enkel even en vertrok nu, waardoor ze zich nu een beetje bijdraaide, en naar Jonathan keek en even grijnsde nu." Word je weer ondeugend, heb je mijn aandacht weer nodig? " vroeg ze liefjes en grijnsde even breed en drukte haar lippen op de zijne. Ze was duidelijk weer wat fitter, al zou haar magie nog niet hersteld zijn. Ze kroop langzaam nu bovenop hem en lachte even, terwijl ze hem zachtjes begon te zoenen, en haar handen over zijn lichaam liet wrijven. Dat zijn zus in de kamer was, kon hem echt werkelijk niet schelen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Mar 9, 2014 11:12:38 GMT
Lucifer
Zo gauw Matt zijn mond opent om te spreken, sprak hij de woorden uit die in feite wel het meest voor de hand lagen, ik kan mijn zus niet verslaan, ik ben de oudste, het is niet eerlijk en bladibladibla, daar komt het in feite uiteindelijk op neer als je het kort zou samen vatten. 'Oh I would not care less if she died, I would not even care if you died, but are you absolutely sure it is the right choice...Think of the possibilities you can achieve when you manage to control her without letting go hmm' zei hij tegen Matt. Wat trouwens ook wel een vreemde gedachte is zo randomly tussendoor is dat Matt en Quenya zijn neef en nicht zijn, ja hier is dus op geweldig familie advies en nee hij is geen suiker oompje, ok dat sloeg nergens op. Anyway, weer terug naar de main story want daar gaat het uiteindelijk natuurlijk allemaal om. 'Just make sure you don't think to long, cause every minute you think about your strategy, she can think about hers aswell, I think that makes it clear' zei hij met een klein glimlachje waarbij hij zijn handen op zijn rug heeft gelegd.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 9, 2014 12:02:49 GMT
Jonathan
Hij keek naar de jongen en negeerde de woorden die de jongen tegen haar zei en wat zij terug zei, want hij wist dat het maar gespeeld was. Hij lachte zachtjes en schudde zijn hoofd een beetje. De kneep in haar borst interesseerde hem ook weinig, hij kreeg zijn portie ook nog wel eens waarschijnlijk. Regenbogen beklimmen, engelen toezingen.. Oh wat hoopte hij nu dat deze jongen gelovig was en dan naar de hel zou gaan, dat zou zo grappig zijn. Toen hij vertrok, en Quenya weer wat naar hem toedraaide keek hij haar aan en grijnsde een beetje terug. "Ik heb graag jou aandacht." Grijnsde hij op haar lieve woorden en ontving haar eerste kus even. Hij merkte hoe ze bovenop hem kwam te liggen en zoende haar rustig mee. Haar handen over zijn lichaam heen voelden geweldig en hij plaatste zijn handen rustig even op haar rug. "Hmm." Kwam er van zijn lippen tijdens de zoen terwijl hij weer glimlachte en even over har kont wreef en er in kneep met een grijnsje. Silvana was in slaap gevallen, dus die had er geen last van.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 9, 2014 12:30:23 GMT
Matt Saruman
Hij keek naar hem en zuchtte even voor een moment.'' Hoe ga ik haar voor eeuwig in mijn macht krijgen, dan moet ik haar zoenen, hypnose erover heen gooien.'' sprak hij rustig en zuchtte even.'' maar ik heb geen zin in een zus die me de hele dag achter de kont aanhuppeld, omdat ze oh zo verliefd op me is.'' sprak hij eerlijk en begon duidelijk na te denken wat ik zijn marche lag, en wat hij zo uit kon voeren. Zijn laatste woorden sloegen natuurlik flink in, en hij wist het wel, al wist hij dat quenya zo zwak was haar familie niet te kunnen en willen verwonden. Oh ja hun vader, die kon e wel moorden, maar daar had ze simpelweg niet de kracht voor. Hun moeder was toch maar een ordinair demontje die onder dwang stond van hun vader, maar quenya leek meer van haar te hebben dan van hun vader, en hij dus meer van zijn vader. Ja lucifer kon het ook niet ontkennen, zijn broer snakte ook naar macht, op zijn manier.
Quenya Saruman
Ze keek naar hem en glimlachte even een beetje, en voelde zijn handen op haar hand en grijnste even.'' Binnenkort mag je me wel weer helemaal hebben, liefje, maar nu niet, in verband met kereltje die zo terug komt met mijn benodigheden.'' sprak ze rustig en lifte even haar borsten uit haar jurk, en legde ze even bij zijn lippen.'' Doe het nu maar even hiermee..'' sprak ze met een grijnsje en keek hem aan, terwijl ze alle geluiden scherp in de gaten hield. Haar maag knorde wel een beetje, ze moest ook zeggen dat ze best wel honger had eigenlijk. Ze slikte even voor een moment en keek naar hem terwijl ze afwachtte of hij überhaupt iets met haar borsten zou gaan doen, hij wist hoe fijn ze het vond als hij ermee prutste, en ze had nu eenmaal graag de leiding over een man.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 9, 2014 12:38:07 GMT
Jonathan Zenker
Hij glimlachte eventjes. "Hmm, ik kan wel wachten tot dan." Fluisterde hij zacht en drukte wat kusjes in haar nek. Hij merkte hoe ze haar borsten uit haar jurk haalde en bij hem aan zijn lippen legde. Hij grijnsde en keek even naar haar. "Hier neem ik ook genoegen mee." Sprak hij zacht tegen haar. Zijn ene hand greep haar borst vast en de andere begon hij met zijn lippen en tong wat te verwennen. De borst die hij in zijn hand vast had begon hij te kneden en wat met haar tepel te spelen tussen zijn vingers. Hij wist dat ze het lekker vond, hij kende haar goed genoeg. De andere verwende hij verder door haar tepel in zijn mond te nemen en er aan te zuigen en zachtjes in te bijten met zijn tanden terwijl hij de rest van haar borst ook een beetje masseerde. Hij vond het in ieder geval heel vermakelijk om te doen bij haar.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 9, 2014 16:25:06 GMT
Quenya Saruman
Ze grijnste een beetje en glimlachte even.'' Je moet het er maar even mee doen.'' sprak ze en voelde hoe hij bezig ging, en ze genoot even genietend van alles wat hij deed en glimlachte even terwijl ze hem rustig bezig liet, tot op zeker hoogte, toen trok ze zelf terug, en deed haar jurkje weer goed en lachte.'' En nu weer even geduld hebben, ons slaafje komt zo.'' sprak ze lachend en drukte haar lippen nog even op de zijne en zoende hem nog even en duwde haar geslacht ruw tegen het zijne om hem te plagen en keek hem aan en kroop weer van hem af en ging naast hem liggen waarna hij inderdaad net binnen kwam met twee broodjes en haar aan keek.'' Kijk eens mijn engeltje, speciaal voor jou.'' sprak hij en zette een tas neer, die duidelijk vol met geld zat en gaf haar de cola en het broodje.'' k heb toch maar een broodje voor je vriend hier mee genoemn.God heeft ons gemaakt om ook te geven en te delen met anderen.'' sprak hij en een glimlachje op de lippen van Quenya verscheen en ze keek naar Jonathan, ze wist het zeker deze jongen zou ze in een Demon veranderen. Want die god van hem.. Die zuigt.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 9, 2014 16:39:04 GMT
Jonathan Zenker
Hij glimlachte en bleef rustig bezig tot ze zelf terug trok waardoor hij nog wat kusjes in haar nek plantte en haar dan nog even op de lippen zoende. "Oke lief." Sprak hij nog zacht en zoende nog kort mee waarna hij kreunde bij de ruwe stoot tegen zijn geslacht. "Pester." Grijnsde hij en keek naar de deur toen net de jongen ook weer terug kwam. Hij luisterde rustig naar de jongen en grijnsde weer lichtjes en keek ook even naar Quenya. Oh, nu gingen ze er beide plezier van hebben als hij zou veranderen in een demon. Hij plaatste een arm onder zijn hoofd en keek even naar zijn zus die nog lag te slapen. "Zolang je nog maar wat krachten over houd voor mijn zusje hmm." Sprak hij nu weer best kil tegen haar en sloot zijn ogen weer even. Zo was hij af en toe nou eenmaal, daar was niet veel aan te doen. Hij keek naar het broodje dat er lag voor hem, zolang het maar te eten was straks. Maar sinds hij demon was, was zijn honger naar echt eten minder geworden, wat ook in zijn sportprestaties was te merken, al bleef hij geweldig.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 9, 2014 17:44:17 GMT
Quenya Saruman
Ze lachte even en keek naar Jonathan voor een moment, Oh deze jongen zou ze veranderen, maar eerst zijn zus.'' Kom vanavond maar in de achtertuin, liefje, daar mag je mijn lichaam helemaal hebben.'' Sprak ze met een grijnsje en hij knikte.'' Oh ja mijn meisje, ik zal je puurheid afnemen, en samen zullen we trouwen, en de wereld over reizen..'' sprak hij en ze knikte.'' Tuurlijk, oh ik houd zo van je..'' Sprak ze en gaf de jongen nog een kus, die nu vertrok en ze grijnste en keek nu naar Jonathan nu hij weg was.'' oh Jonathan, ik ga lol aan hem beleven.. Een christen veranderen in een Demon.. Nee shadow zal nog even moeten wachten op een nieuwe muis..'' sprak ze en lachte even en keek naar hem, en gaf hem zacht een kus.'' En wat je zus betreft, ik zal zo even kijken wat ik kan doen, via het spreukenboek, dat kost mij minder energie, en is een goede tussenoplossing voor ik haar werkelijk die muizige kant af kan nemen, maar laat me dan even mijn gang gaan oke?''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 9, 2014 17:51:04 GMT
Jonathan
Hij luisterde naar de twee en moest zelf wat glimlachen. Hij moest moeite doen zijn lacht echt in te houden tt de jongen weg was. "Puurheid? Welke puurheid?" Lachte hij nu ook gewoon en keek haar aan. "Jij bent je puurheid lang geleden al verloren." Lachte hij wat onschuldig. "En ik ga het ook grappig vinden om te zien." Voegde hij er lachend aan toe en ontving haar kusje even rustig. Toen ze wat over zijn zus zei knikte hij rustig. "Is goed meisje. Zolang ze zichzelf uiteindelijk maar weer is." Zei hij rustig en wreef zacht over haar schouder heen. "Puurheid." Mompelde hij en moest weer zacht lachen, het was nou eenmaal grappig. "Ik ga lachen als hij naar beneden word gestuurd. Waar is zijn god dan."
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 9, 2014 18:02:49 GMT
Quenya Saruman
Ze keek naar hem en lachte even.'' Kom je vanavond toch gluren hoe ik hem verander in een Demon>'' sprak ze rustig en gaf hem zacht een kusje, en nam een slok van decole nu en kwam langzaam overeind. Ze was al een stuk fitter weer, ze haalde haar energie uit meerdere dingen natuurlijk. Ze opende haar spreukenboek, en keek even rond, en zag al snel de spreuk om Silvana terug te veranderen, en ze knikte.'' Skinwalker of menselijke muis als tussenstap?'' vroeg ze even aan hem en keek hem aan.'" Skinwalker is beter denk, dan kan ze naar muis als ze het wil. Haar vloek opheffen weet ik namelijk niet of ik dat op korte termijn kan doen. Ik moet haar alleen eerst wel volledig krimpen, en haar daarna deze spreuk geven.'' sprak ze rustig en keek hem aan voor een momentje.'' ik heb namelijk nog nooit mijn vloek ontdaan, ik moet het zoeken in alles wat ik heb.''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 9, 2014 18:09:07 GMT
Jonathan
Hij keek naar Quenya en grijnsde. "Natuurlijk, ik weet nu al dat het heel vermakelijk gaat worden." Zei hij met een grijnsje en ontving haar kusje weer even liefjes. Hij bleef liggen, aangezien zijn lichaam nog steeds wat pijn deed van alle druk van daarstraks. Hij keek naar wat ze nu deed en keek haar dan weer aan bij een vraag. "Skinwalker dan." Zei hij nu ook gewoon rustig tegen haar. "Dat zou zij ook het liefste willen denk ik zo." Sprak hij er achter aa en kroop wat overeind waardoor hij pijnlijk kreunde. Nee, zijn lichaam was er helemaal kapot van. "Zolang ze zichzelf nog maar een beete onder controle heeft, en zich weer als zichzelf kan zien." Voegde hij er weer aan toe en probeerde recht te staan waardoor hij zijn kaken op elkaar zette en al snel weer ging zitten, dat wilde duidelijk nog niet echt.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 9, 2014 18:17:33 GMT
Quenya Saruman
Ze lachte even en keek nar hem.'' Dan ga ik mijn kracht inzetten.'' sprak ze en slikte even en begon de latijnse worden te zeggen die er in haar boek stond, waardoor ze eerst nog verder moest krimpen, en ze haar kat direct in de gaten hield, al deed die weinig momenteel, en lag te slapen onder het bed. Ze zou nu terug veranderen naar mens, al well naakt, waardoor ze even een deken pakte en die oer haar heen legde, als ze al niet wakker werd.'' Ze heeft nu de mogelijkheid haarzelf te transformeren naar muis op welk moment ze wil, het is een tussenstap, ze kan zich zoveel mogelijk als zichzelf zien denk, want een Demon is ze niet.'' sprak ze rustig en streek even door haar haar heen en duwde Jonathan nu weer op het bed en ging op zijn schoot zitten.'' En nu ben jij aan de beurt, hij komt toch niet eerder dan vanavond.''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 9, 2014 18:28:53 GMT
Jonathan
Hij keek haar aan en glimlachte even. Hij liet haar rustig doen bij zijn zus en keek rustig naar haar, hoe ze werd veranderd terug naar mens. Of toch half. Ze kon nu tenminste weer mens zijn ook al kon ze naar muis veranderen als ze wou. Haar nakte lichaam deed hem ook eigenlijk niets, hij had zijn zus al zo vaak naakt gezien, dus dit kon hij er wel bij hebben. De pup nestelde zich onder het deken tegen de borst van Silvana aan en viel daar nu ook in slaap, terwijl Silvana ook gewoon doorsliep alsof er niets gebeurde. Hij knikte op de woorden van Quenya over zijn zus en keek haar nu weer aan toen ze hem weer op het bed duwde en op zijn schoot ging zitten. "Hmm." Grijnsde hij en duwde zijn lippen in haar hals. "Je weet wat ik lekker vind." Grijnsde hij nu ook en gleed met zijn tanden wat langs haar hals. Ze wist wel dat hij vaak een beest was als het ook werkelijk over intiem zijn ging, dan kon hij alle pijn van de wereld wel verdragen en was niets hem te veel.
|
|