And now.. I am going to feed you your teeth.
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 15, 2014 21:18:55 GMT
Malachi Hij keek naar haar en knikte even voor een moment.'' Mooi dat wij dan elkaar zo goed liggen.'' sprak hi rustig en knikte kort.'' Hebben julie trouwens een draak die het water in kan toevallig? ik wil ook de Merpony's eigenlijk nog spreken, die beschermen tenslotte onze wateren rondom het eiland, die weten vast meer dan ons.'' Sprak hij rustig en keek haar aan terwijl hij ustig nu weer begon te lopen, maar de vraag nog een beetje afwachtte.'" Wij kunnen niet zwemmen, of althans we kunnen niet naar de diepte. We kunnen wel zwemmen, maar onder water word toch een grote ramp voor ons.'' sprak hij maar ze sprak al dat ze terug ging, en dat het fijn was dat ze hem alweer eens gezien had.'' het was fijn jou ook weer gezien te hebben, doe je vader de groeten van ons, en stuur hem mijn bedankt.'' sprak hij rustig ter afscheid en ontblootte even de rest van zijn scherpe tanden, ook al ware van een glimlach en begon nu te lopen en ging weer op zijn steen zitten, en keek even naar wat vrouwtjes. Zometeen moest hij maar eens aan het werk gaan, voor de pups weer laat waren. Waterstrike Rustig lag hij in het meer achter de berg, het plekje waar hij meestal zat. Hij beat de grote krachten van het water, en achter zijn grote kinvinnen zaten een stel kieuwen waarmee hij onderwater kon ademen, en daar lag hij nu ook. Op de bodem van het meertje. HEt was weliswaar niet diep, maar hij kon de grote zee niet in, en nu zag je hem ook net niet onderwater zitten. Hij had zo vaak voorgesteld naar de zee te gaan, maar die onmogelijke MErpony's, ja hij noemde ze onmogelijk, maakte het voor hem lastig, en moest hij hier ten alle tijden zitten. Hij kon ook op het land, en was daar ook uitstekend op gebouwd, maar het water vond hij toch meer zijn terrein, aangezien hij ook een van de weinige draken was die niet kon vliegen, maar in het water was hij de snelste, vond hij zelf. Hij slikte even en zwom nu ook langzaam naar de oppervlakte, en stak zijn grote kop boven het water en knipperde even met zijn oggen om kort aan het licht te wennen van boven water, en klom er nu ook, terwijl hij rustig nu richting de berg begon te wandelen, maar niet ver overigens, hij ging al snel weer rustig liggen. HEt was op de berg namelijk nooit wat voor hem. Stam: Iriano Naam: Waterstrike Leeftijd: 978 Karakter; Lief voor zijn soortgenoten, maar wil nog wel eens beroerd uit de hoek komen. Hij heeft totaal geen interesse in flirtende dames, en concentreert zich bijna alleen maar op eten, slapen en opdrachten. Natuurlijk slaapt hij niet de hele dag, maar hij is niet het sociale type, en leeft meer op zichzelf. Vaak is hij ook in de rivieren van het gebied te vinden, daar voelt hij zich het meeste thuis. En als hij uit het ater is, komt hij no way ver weg van het water. Het is dan alsof je zijn kindje van hem afpakt. Uiterlijk; Extra; x
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 15, 2014 22:47:03 GMT
Magic Teardrop
Al die uren had ze op haar zus gewacht, gewacht tot ze terug zou komen en was zelfs kort in slaap gevallen omdat het zo lang duurde. Toen er een verandering in de stroom plaatsvond werd ze echter wakker en zag dat haar zus haar net voorbij was gezwommen en achter het rif dook. Meteen zwom ze er heen en zag haar zus huilend liggen op de bodem. Ze zag er niet best uit.. Met verdriet in haar ogen zwom ze dichterbij en kroop tegen haar zus aan om haar te troosten. Ze gaf haar enkele likjes over haar hals, en zelfs daar beneden om het bloed weg te halen, ook al was het misschien een vies plekje, ze wilde niet dat haar zus pijn had. "Rain." Fluisterde ze nu ook gewoon en kroop helemaal tegen haar zus aan. Nu wilde ze later ook niet meer gaan paren, nee, niet na wat er met Rain is gebeurd.
Katanka
Ze hield de mannetjes van de wijfjes af, en bij de meesten werkte het ook gewoon en gingen ze gewoon liggen, liet de wijfjes met rust. Ze kalmeerde weer even en begon weer wat tussen de wolven van de roedel heen te lopen tot ze de grom en het piepje hoorde. Ze draaide haar hoofd meteen die richting uit en zag wat er gebeurde met Lupe. Ze gromde meteen en zette haar haren overeind waarna ze met een rotvaart op de twee afliep. Ze sprong op het mannetje en boorde haar tanden diep in zijn nek om hem van Lupe af te trekken. Ze moesten zich aan de regels houden, als ze dat niet deden mocht ze vertrekken. Ze gromde kwaad en trok nog eens hard aan het mannetje terwijl ze ook flink doorbeet in zijn nek. Zee ging ook gewoon hard in de weg staan zodat Lupe niet gedekt zou kunnen worden door hem. Ze liet zijn nek los waar meteen veel bloed uit stroomde en hapte naar zijn neus zodat hij Lupe los liet, en zodra hij dat gedaan had duwde ze tegen hem aan met haar voorpoten en nog een dreigende grom om hem werkelijk los te maken van Lupe.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 15, 2014 23:13:02 GMT
Melody Rain
Ze Voelde de liefde van haar zus en slikte even voor een moment en keek naar haar.'' Het deed zo pijn.. ik wil het nooit meer...'' Sprak ze en slikte even voor een moment en keek naar haar zus voor een moment en keek naar haar.'' ik wil geen veulen, ik wil het niet meer, waarom worden wij volwassen, waarom.. '' sprak ze en begon nog net even wat luider te snikken en voelde hoe haar hele lichaam overstuur leek te raken momenteel, sinds de paring was voltooid met de hengst, die het constant allemaal tegen haar wil had gedaan. En het had ook daadwerkelijk ook pijn gedaan.'' Hij dwong me teardrop... hij dwong me en kroop zo bij me naar binnen.. Ik was zo bang..'' sprak ze en slikte even voor voor een moment en keek naar haar zusje.'' Iedereen daar hield van elkaar, dat zag je gewoon, en hij hield gewoon niet van me, hij pakte me, en beet me..'' sprak ze en liet de wond in haar staart zien, waar diepe tandafdrukken stonden van de hengst.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 15, 2014 23:26:17 GMT
Magic Teardrop
Ze keek verdrietig naar haar zus en wreef met haar neus over haar hals. "Ik weet het Rain." Fluisterde toen ze zei dat het zo'n pijn deed. Ze had het wel van meerdere gehoord die waren gedwongen. "Ik wil ook niet later. Maar papa gaat mij ook geen andere keuze geven waarschijnlijk. Misschien kunnen we volgde paringsperiode even vluchten samen, en als het gedaan is kunnen we gewoon teruggaan." Zei ze zacht tegen haar zus en gaf een lik over haar neus en keek nu naar de wonde in haar staart die ze nu ook gewoon begon schoon te likken. "Volgend jaar vluchten we gewoon weg, wat papa er ook over denkt. Niemand hoort gedwongen te worden." Fluisterde ze nu ook zacht en likte weer over haar neus. "Misschien is het niet gelukt, er is altijd een kans dat het niet lukt. Misschien draag je zijn veulen niet." Sprak ze nu ook tegen haar en keek haar in de ogen aan.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 15, 2014 23:41:19 GMT
Melody Rain
Ze keek naar haar zusje en voelde hoe lief ze voor haar deed, en slikte even voor een moment.'' ja.. Ja ik wil vluchten.. Tenij ik echt iemand vind die van me houd om wie ik ben, oke..'' Sprak ze en slikte even voor een moment, terwijl ze tranen gewoon een beetje begonnen te stoppen doordat haar zusje zo lief deed. Ze ging weer iets overeind nu en hoorde haar woorden en knikte.'' Oh wat hoop ik dat het niet gelukt is.'' sprak ze eerlijk en keek naar haar zusje en gaf haar even kort een neusje nu en begon weer een klein beetje te glimlachen.'' We zullen het zien, Tear.. Mijn bbuik doet momenteel wel ontzettend veel pijn, en ik weet haast wel zeker dat papa straks gaat zeuren.'' sprak ze rustig en keek even om zich heen, want hun vader was momenteel inderdaad naar hun aan het zoeken, of in ieder geval naar haar om haar te feliciteren en haar nu wel gerust te stellen dat ze het goed had gedaan. Maar voor Rain voelde het alleen maar slecht.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 16, 2014 8:44:22 GMT
Magic Teardrop
Ze glimlachte voorzichtig naar Rain toe en wreef met haar neus weer even over haar hals. "Oké, dan gaan we gewoon terug." Zei ze met een glimlachje tegen har en keek haar rustig aan. "We zullen het inderdaad zien Rain. En wie weet ben je misschien uiteindelijk toch blij met het veulentje als het er is." Fluisterde ze ook gewoon en knuffelde haar eventjes. Ze knikte op haar woorden over papa en zuchtte. Ze wist dat dit ook haar lot werd, en misschien wel sneller als gehoopt. Normaal begint de eerste vruchtbaarheid op je 75 zoals Rain, maar Tear's lichaam groeide in alles veel sneller. Normaal gezien had ze al een stuk kleiner moeten zijn op haar leeftijd, en had ze ook nog altijd dat kinder gedrag. Dat heeft ze ook nog wle, maar ze begint veel wijsere woorden de spreken dan een merpony op haar leeftijd zou moeten doen.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 16, 2014 11:28:38 GMT
Stam: Imakawa Naam: Fire Blitz Leeftijd: 6 jaar Karakter; Hij is heel afstandelijk door dat hij meteen na zijn geboorte werd afgestoten van zijn moeder. Hij zal niet zomaar op iemand aflopen en zal altijd wachten tot iemand hem zou opmerken. Maar als hij eenmaal een beetje los komt zal hij zeer speels overkomen. Uiterlijk; Extra; Ondanks zijn leeftijd heeft hij al flink wat meegemaakt. Zijn moeder wilde hem niet omdat Malachi haar tegen haar zin in had gedekt, maar het moest van haar moeder. Daarom is ze van de roedel weggelopen toen Malachi klaar was en is bevallen op de grens van de draken en de wolven. Waar zijn moeder nu heen is is hem een raadsel, maar hij wist wel dat hij wakker werd op een koude plek en zonder moeder samen met zijn broertjes en zusjes. Deze zijn helaas gestorven aan verhongering en uitdroging. Hij is blijven leven omdat mensen hem hadden gevonden en verzorgd. Toen hij weer op zijn eigen benen moest staan in het bos hebben ze hem ook vrij gelaten. Zijn kracht is vuur en als hij deze kracht gebruikt gaan alle oranje delen op zijn vacht ook in brand schieten. Hij voelt daar natuurlijk niets van.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 16, 2014 12:37:58 GMT
Melody Rain
Ze slikte even en keek naar haar.'' ik wil geen veulen, Tear... Ik wil nog geen mama zijn, ik ga er absoluut in falen.. Ik heb gewoon geen goede moeder.'' Sorak ze rustig en slikte even voor een moment, en keek de hengst die haar eerder gedekt had in de verte, volledig kletsen met zijn vrienden, en lachen. Duidelijk dat hij totaal niets om haa gaf, helemaal toen ze elkaar een high five gaven met hun hoeven. Haar vader zag het niet, die was nu op weg naar hun.'' Zie je nou wel, hij geeft niet eens wat om me, maar wou gewoon wedden met zijn maten dat hij mij kon krijgen.'' sprak ze rustig en hun vader keek even naar zijn dochters.'' Gefeliciteerd rain, nu hopen dat er een veulen uit gaat komen. Je bent gedekt door een pracht hengst.'' sprak hij rustig en Rain klapte direct weer dicht, dat was duidelijk.'' Hoop dat jij later net zo'n perfecte hengst zult vinden, Teardrop.'' sprak hij rustig en gaf eerst rain even een neusje, voor hij dat ook bij haar wou gaan doen.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 16, 2014 13:53:57 GMT
Magic Teardrop
Ze zuchtte zachtjes en keek haar aan. "Het veulen kan na een jaar wel op eigen zegje verder gaan." Sprak ze zacht en gaf haar nog een neusje. "Ik help je wel!" Zei ze nu ook vrolijk tegen haar en wilde haar ook helemaal opvrolijken. "Je vind vast iemand die wel om je geeft, niet zoals die hengst." Sprak ze nu ook gewoon en keek naar de hengst. "Maar hij is wel verwond door een pony van 12 jaar." Zei ze nu ook met een lachje en zag hun vader naar hun toe komen. De woorden waren niet fijn om te horen. "Maar papa, hij houd niet eens van Rain. Ik wil later niet met dwingen gedekt worden. Kijk naar haar." Klonk ze nu ook gewoon tegen hem en keek naar haar zus. Ze wees naar haar hoorn en naar de afdrukken die de hengst in haar huid had gemaakt. "Als ik later zoiets meemaak ben ik snel weg hier." Sprak ze nu ook gewoon tegen hem en trok haar neus gewoon weg toen hij haar een neusje wilde geven.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 16, 2014 15:48:43 GMT
Melody Rain
Ze keek naar haar zusje en naar haar vader, haar vader was duidelijk niet heel blij met de woorden die haar zusje uit sprak.''Dat is nevenschade. ij wou niet, en hij was de juiste voor haar. Dat is volledig haar eigen schuld.'' sprak hij rustig en keek naar beide.'' en jij, Tear, als jij rijp bent, zul je ookmmoeten. JE bent mijn dochter, je bent een prinses, en hebt een eer hoog te houden. Ik houd van jullie, en ik mis jullie moeder ook,waar ze ook mag wezen. Maar dit is onze kudde, ons beleid. We leven al tijden zo.'' sprak hij rustig en keek naar hun beide, Rain bleef nog steeds stil, die was in al die jaren gewoon te bang geworden om haar vader tegen te spreken. De nacht begon al wel langzaam te vallen, wat aan alles te merken was, zelfs onderwater werd het langzaam donker.'' Het is zo etenstijd, kom laten we het vergeten en samen verder gaan. Ik wil niet zonder mijn twee dochters.'' sprak hij en je hoorde nu ook gewoon weer schepen naderen, en een aantal pony's begonnen hun lied uit te stootten en naar de oppervlakte te zwemmen. je zag Rain ook direct veranderen, op haar manier, en ze begon nu mee te zingen, en alsof ze onder hypnose was naar de oppervlakte te zwemmen.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 16, 2014 16:33:06 GMT
Magic Teardrop
"Hij was helemaal de juiste niet voor haar! Evenals dat jij misschien nooit de juiste bent geweest voor mama!" Riep ze nu ook gewoon uit naar hem. Ze wilde haar zus beschermen, niemand verdiende dit. "Als ik rijp ben zorg ik dat ik iemand heb waar ik wel een veulen van wil. En als ik die niet vind mis ik mijn eerst paartijd wel." Sprak ze nu ook gewoon. "En misschienis het eens tijd voor verandering." Mompelde ze er na en begon ook gewoon te zingen bij de laatste woorden van haar vader en begon ook te zingen en naar de oppervlakte te zingen zoals de anderen. Ze moesten toch een maaltijd hebben.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 16, 2014 16:49:18 GMT
Melody Rain
Ze kwam met haar kop boven water, en een zeeman keek haar recht in de ogen, terwijl ze langzaam dichterbij zwom, en hem aankeek. Haar blik betoverde hem gewoon,en hij bukte voorover, waarna hij in het water viel, en gewoon betoverd haar volgde, tot hij onder water was toen greep ze de man. Daarna zou zometeen al snel de paniek uit gaan breken onder de zeemannen, want als eenmaal een zeeman niet terug kwam, werd het paniek op het grote schip, en dan was het vechten voor een hapje. Maar niet voor rain, die had haar man al, en die duwde ze nu ook met veel geweld maar beneden, zodat hij zou gaan stikken. Toen dat gebeurt was, begon ze de man ook gewoon te verscheuren, en het bloed wat daarbij vrijkwam zou nu ook naar de oppervlakte gaan, en als ze het op zouden merken, zou de paniek al snel losbreken.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 16, 2014 17:11:15 GMT
Magic Teardrop
Ze deed hetzelfde als haar zus en had ook al snel een eigen zeeman verleid die net keek naar haar. Ze wachtte tot hij ook voorover viel en duwde hem nu ook wat naar beneden. Ze drukte hem tegen de zeebodem aan en wachtte tot zijn adem er mee stopte en begon hem dan ook te verslinden. De paniek op het schip werd nu wel groot, aangezien er van twee kanten aan het schip bloed omhoog kwam. Ze at het snel op, aangezien ze niet weer voor wilde hebben dat anderen haar mens afnamen. Ze verslond hem helemaal en keek ook pas op toen er niets meer aan te vreten was. En ze zat nu ook gewoon flink vol. Dus morgen ochtend zou ze amper wat eten waarschijnlijk.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 16, 2014 17:18:40 GMT
Melody Rain
Ze had de man nog niet op, of ze zwom weer naar boven, ze wou nog meer.. nog meer eten.. ze was dan wel groter dan haar zus, dat telde ook natuurlijk, maar ze was wel zwanger geraakt door de hengst waardoor ze nu zich opmaakte om twee monden te moeten voeden. Ze zong haar lied, en s[rong ovder de boot heen waardoor ze een tweede greep, en die aan het haar naar beneden trok. een vrouwelijk persoon, en ook toevallig zwanger. Hoogzwanger zelfs, en het was duidelijk dat de mensen op het bootje op een huwelijksreis waren, zoals ze waren gekleed, en de anderen bewakers waren die hem beschermden, omdat die wisten hoe zwaar dit kon gaan worden omdat niemand was terug gekeerd van dit eiland. Ze begon aan de vrouw te eten, en toen haar buik openbrak, ging er een klein minimensje, dat al kon leven, onstnapte ertussen uit, en dreef naar de oppervlakte, maar geen andere merpony ondernam actie om het kleine ding überhaupt op te gaan eten.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 16, 2014 17:28:10 GMT
Magic Teardrop
Ze keek naar haar zus die nog een mens ging halen en zag hoe ze terug kwam met een vrouw dit keer. Ze zag ook de buik van e vrouw waardoor ze nieuwsgierig dichterbij zwom en het kindje naar boven zag drijven. Ze zwom er achteraan en duwde haar neus er zachtjes tegen. Toen het reageerde slikte ze en keek om zich heen. De overige mannen op het schip maakten al snel omkeer, terug weg van het eiland. ze duwde het kindje wat weg richting de oppervlakte van het eiland. Op het schip zou ze het niet meer kunnen achterlaten. Ze duwde het kindje daar aan land en keek even rond. Het leek op een meisje, waren er geen elfen in de buurt? Ze kon het niet over haar hart krijgen dit kleintje op te eten.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 16, 2014 17:43:27 GMT
Melody Rain
Ze vrat de vrouw helemaal op, waarna ze gewoon grommend om haar heen keek. Er miste iets aan deze vrouw, en toen ze haar zus met iets weg zag zwemmen, kwam ze haar ook nog gewoon pijl snle achteraan. Ze rook het bloed van het kindje, en hoorde nu ook al snel jankende geluidjes van het ding, waardoor ze boven kwam, en zag dat haar zus het net aan land had gebracht, waarna ze erop af zwom, en het kindje nu ophield met huilen en naar Rain keek, en haar neus beet pakte. Ze gromde enkel, terwijl het meisje schatterde van het lachen, maar nu stond Rain gewoon op het punt van bijten. dit was nog onderdeel van haar maaltijd, en dus schudde ze haar kop ook even en maakte zich nu klaar om het kleine ding te bijten en in een keer naar binnen te schrokken.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 16, 2014 17:50:05 GMT
Magc Teardrop
Ze hoorde haar zus wat verder boven water komen en zag haar naar hen toekomen. Ze slikte eventjes en zag wat ze wilde doen en de reactie van het kindje. "Rain nee." Klonk ze ook meteen en duwde haar zus met alle kracht weg. "Alsjeblieft. Het is nog zo jong." Zei ze zacht tegen haar zus en keek naar het schip waar nog een man was uitgevallen. "Rain kom op ,denk niet aan je honger." Sprak ze nu ook gewoon en hield haar weg van het kindje en duwde het kindje ondertussen wat verder het land op zodat haar zus er niet meer aan zou kunnen.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 16, 2014 17:57:32 GMT
Melody Rain
Ze voelde hoe ze weg werd geduwd en ze keek even naar har zus.'' Het is een mens, Tear.'' Sprak ze rustig en keek haar aan.'' HEt is ons voedsel.'' Sprak ze en keek naar haar, terwijl ze kort omkeek toen er nog een van het schip werd geplukt.'' En ik heb honger, en dat ding was onderdeel van mijn maaltijd.'' Sprak ze en zette haar gezang weer op, wat het kindje weer leek te hypnotiseren, en met haar handjes uitreek naar Rain, die nu een stukje het land op klom, maar er net niet bij kon, dus ze hoopte dat het kind nu dichterbij haar zou komen, en dan was ze alnog opgegeten, en ze rolde een beetje, waardoor Rain haar nu in volle snelheid direct greep, en het kind begon te janken en ze het onder water begon te slepen, richting de diepte om het te laten stikken, wat snel zou gebeuren doordat het kind zat te janken, en geen weet had van adem inhouden of wat dan ook.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 16, 2014 18:17:26 GMT
Magic Teardrop
ze keek naar haar zus en slikte even. "Nee, Rain!" Sprak ze nu ook gewoon. "Denk eens even neit aan die honger en meer aan het jonge leven van dit mens." Sprak ze nu ook gewoon zacht en zag hoe ze har zang weer liet opzetten. "Nee.." Fluisterde ze nu ook gewoon en wilde het kindje verder wegduwen, maar net toen het een beetje rolde greep Rain haar al en schoot er wat pijn door haar lichaam heen. Ze zwom meteen achter haar zus aan enbeet har hard in haar nek zodat ze het kindje zou los laten en duwde het dan meteen weer naar de oppervlakte, role het ver op de oppervlakte van het eiland heen en proefde nu het bloed van haar zus, maar ze moest maar luisteren naar haar kleine zusje nu. Kon ze het kindje echt niet naar het schip brengen? Ze keek even om naar het schip wat snel weg vaarde en al uit hun jachtgebied verdween. Ze slikte en nam het kindje op haar hoeven en begon snel richting het schip te zwemmen. Ze duwde alle andere merpony's weg die ook maar het kind aan wilde raken en sprong op het dek met het kind toen ze het had ingehaald en duwde het kindje in de handen van een vrouw die nog op het schip zat. De vader van het kind had het overleefd en nam het kindje nu ook over om het meteen te verzorgen. Tear sprong nu ook gewoon terug het water in en keek het schip na. Ze moest zo meteen maar naar haar zus toe om zich te verontschuldigen waarschijnlijk..
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 16, 2014 18:24:24 GMT
Melody Rain
Ze voelde hoe ze nu al snel gegrepen werd door haar zus waardoor ze gromde, en voelde het bloed uit haar nek komen ,maar was even flink gedesoriënteerd waardoor ze nu direct de weg kon vinden en zag daarna de staart van haar zusje, die ze nu ook gewoon vastgreep met haar bek, en haar naar beneden begon te trekken, en flink gromde, haar ogen knalrood, duidelijk dat de nacht wat met haar deed, dat ze dn haast de duivel leek, al was het altijd al zo geweest, dat zij twee persoonlijkheden had.'' Stom wijf, je hebt mijn maaltijd verpest, dat jonge vlees is veel te lekker, hoe kun jij leven met jezelf..'' Sprak ze en keek naar haar zus.'' Blijf uit mijn buurt. Voor altijd, ik hoef je niet meer.'' Sprak ze enkel en begon nu te zwemmen richting de andere MErpony's en ging op in de stam. Morgenvroeg zou ze waarschijnlijk pas weer helemaal goed aanspreekbaar zijn voor haar. Maar ze had nog honger.. Ze voelde haar buik drie keer in de rondte slaan.. Ze moest wat eten, en keek om zich heen of er nog lijken waren van het schip, maar alles was al een en al bot.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 16, 2014 18:44:05 GMT
Magic Teardrop
Ze keek achter zich toen ze wat aan haar staart voelde en slaakte ook gewoon een gilletje toen er aan werd getrokken en ze omlaag werd gehaald. Ze zag de veranderingen aan har zus en slikte weer even. "Maar Rain ze.." Wilde ze proberen te spreken al dede de woorden van Rain haar meteen pijn. "Maar ik... Rain.." Sprak ze nog zachtjes en verdrietig toen ze zei dat ze haar niet meer hoefde. Ze zag har zwemmen naar hun groep en ze bleef zelf achter in het water. Ze zwom naar het koraal tegenover hun stam en ging daar voorzichtig tussen liggen en liet wat tranen vallen. Zoiets had haar zus nog nooit gezegd. En zou ze het ech menen, of niet? Ze bleef verdrietig tussen het koraal liggen en keek naar de stam die zich langzaam klaar maakte voor de rest van de nacht. Ze rolde zichzelf wat op en sloot haar ogen een beetje. Ze zou hier haar nacht wel doorbrengen dan.. Als haar zus haar toch niet meer wou, en haar vader zou ze toch ook nooit trots maken.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 16, 2014 18:49:48 GMT
Melody Rain
Ze zocht de hengst op waar ze eerder mee gepaard had, en keek hem aan, en gaf hem direct een neusje uit haarzelf, en samen gingen ze dan ook liggen, door de nacht was ze verliefd op hem geworden, en helemaak nu hij haar vlees gaf, wat ze meer dan eens op at, en even zijn neus tegen haar buik aan drukte.'' het is van jou.'' Sprak ze rustig en ze zwommen nu opnieuw naar het meer samen, maar dit keer om de nacht door te brengen, en eenaaal door viel ze met hem aan haar zijde in slaap, bij de andere stelletjes die hier ook heen waren gezwommen voor de nacht. Ze sloot haar ogen en kroop tegen hem aan terwijl hij beschermend zijn kop om haar heen legde. Zo zouden ze liggen tot de volgende morgen de ochtend stralen hun weer zouden wekken.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 16, 2014 19:12:51 GMT
Magic Teardrop
Ze zong zachtjes een liedje na wat hun moeder had gezongen om in slaap te vallen, maar het lukteh aar niet. Ze zag nu ook haar zus met de hengst terug naar het meer zwemmen waardoor ze nog wat dichter in elkaar kroop. Als deze mensen hier niet waren geweest was dit nooit gebeurd, misschien als haar zus niet had gepaard was het niet gebeurd. Ze voelde zich best alleen nu, ze had altijd bij haar zus gelegen in de nacht omdat die toch hun moeder wat verving voor haar. Want bij haar vader kon ze zeker niet terecht. Ze snikte zachtjes en verstopte zich helemaal terwijl haar tranen wat opgloeiden telkens als ze uit haar ogen kwamen en veranderden in ijs. Haar tranen konden later ook helen, vanwaar denk je dat ze die naam had gekregen? Misschien was ze morgen wat bijgedraaid, en konden ze weer vrolijk spelen ondanks wat er net was gebeurd. Ze wilde niet ook haar zus kwijt.. En ze merkte nu ook meer als goed dat haar zus niet in de buurt was, ze kon de slaap niet vatten als ze alleen lag..
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 16, 2014 19:33:06 GMT
Melody Rain
Ze had de nacht doorgeslapen en werd nu langzaam aan wakker die de zonnestrlen weer het water raakte en keek even naar de hengst naast haar, en gaf hem zacht een neusjenu ze zag dat hij ook wakker was. Ze vond hem eigenlijk best leuk, vannacht had haar gedachten op andere zaken gezet, dat was duidelijk. Ze slikte even een beetje toen hij rustig wat zeewier naar haar lippen bracht, wat ze aannam en rustig op at. Na goed een half uur vertrokken ze teug naar de open wateren, en zocht ze even naar haar zusje, meer om hem nu goed voor te stellen. Van Vannacht had ze weinig idee meer van, maar ze voelde zich volwassen, en keek kort naar de groep, en gaf hem zacht een likje over zijn neus heen. '' Je bent niet zo erg als ik had gedacht.'' Sprak ze eerlijk en hij knikte.'' het spijt me als ik je te kort heb gedaan, en ik hoop dat ik mijn veulen mag gaan zien geboren worden uit jou.'' Sprak hij en duwde even plagend tegen haar buik aan. Ze lachte even een beetje en knikte.'' Kom, laten we mijn zusje zoeken. Je hebt je nog niet eens fatsoenlijk voorgesteld zonder een dreun te krijgen.'' Sprak ze lachend en keek opnieuw rond, kijken of haar zusje hier ergens was, en anders zou ze wel naar het koraal gaan om haar daar te zoeken.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 16, 2014 19:41:26 GMT
Magic Teardrop
Ze had maar één uurtje kunnen slapen vannacht, en was meteen terug in tranen uitgebarsten toen ze wakker was geworden. Ze keek weer de hele tijd, met tranen in haar ogen, naar de opening richting het meer en zag haar zus en de hengst er weer uitzwemmen, en ze leek gelukkig.. Ze richtte haar blik tot de grond en kneep haar ogen even dicht. Ze keek kort weer op en zag dat ze iemand aan het zoeken leek te zijn. Maar het was vast niet naar haar na wat ze had gezegd gisteren. Ze kroop dus ook dichter het koraal in zodat ze niet snel te vinden was en liet toch een spoor van ijstranen achter. Ook al zou het misschien wel goed komen tussen hen, had ze toch het gevoel dat de jaren van spelen met haar waren afgelopen als ze nu werkelijk volwassen was geworden. En met de andere van haar leeftijd kon ze dus totaal niet mee opschieten..
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 16, 2014 19:49:56 GMT
Melody Rain
Ze zag haar niet en zwom daarom richting het koraal zodat ze sowieso in gehoorstand van har zou zijn en keek nogmaals rond.'' Hier is ze ook niet zeker.. Ze is toch niet weggelopen..'' sprak ze rustig en slikte even voor een moment.'' Stormlope, we moeten haar vinden.. Straks is ze in gevaar, en ik weet nooit hoe ik me heb gedragen in de nacht.. Alsjeblieft, help me..'' sprak ze en slikte even voor een moment. Hij knikte en kwam dichterbij.'' Ik zal je helpen, Rain, geen zorgen, waar je zus ook is, ze moet van je stoornis weten, dat je 's nachts gewoon een bitch bent eigenlijk.'' Sprak hij rustig en ze slikte even.'' Wat nu als ze echt weg is, en nooit meer terug komt, ik bedoel, ik heb jou, maar mijn zusje is ook mijn alles.'' Sprak ze en keek naar haar buik.'' En ze word tante van ons veulen.'' Sprak ze en kroop een beetje tegen haar hengst aan die rutig zijn hoofd om haar heen legde. Kleine tranen welden op uit haar ogen, en had de tranen van haar niet eens gezien.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 16, 2014 20:11:10 GMT
Magic Teardrop
Ze bleef zacht snikkend in het koraal liggen en zag hoe ze nu dichterbij zwom, maar haar neit opmerkte. Ze luisterde nu wel naar wat er allemaal gezegd werd tussen hun beide en keek een beetje naar hen. Had ze een stoornis? Dit was de eerste keer dat ze er van wist. Dus, ze meende het niet van vannacht? Ze wou haar toch niet kwijt? Ze liet haar tranen stoppen en slikte eventjes. Toen haar zus tranen kreeg in haar ogen kwam ze voorzichtig uit het koraal en zwom meteen op haar af en vloog haar om de hals, met de tranen zelf ook nog in haar eigen ogen. Ze was gewoon blij dat ze haar toch niet kwijt wilde..
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 16, 2014 20:25:12 GMT
Melody Rain
Ze voelde hoe nu haar zus in haar omhelsing kwam en slikte even, waardoor Storm nu iets achteruit ging, zodat hun elkaar konden omhelsen.'' Tear!'' Sprak ze blij en glimlachte even een beetje, terwijl ze breed glimlachte en naar haar zusje keek.'' Waarom verstopte je je daar? ik heb toch niets akeligs gezegd?'' vroeg ze rustig en slikte even voor een moment.'' Ik zou mijn kleine zusje toch nooit kwijt willen, ook al heb ik nu een parnter?'' spra ze rustig en keek nar haar.'' Tear, dit is Stormloop.'' stelde ze hem nu even voor en hij kwam dichterbij.'' En nu graag niet in mijn neus bijten, oke, het is cool nu tussen ons twee.'' prak hij en Rain lachte even en draaide zich een beetje naar haar toe, waarna hij haar plagend in haar buik beet en ze even lachte voor een moment, en naar haar zusje keek.'' En je word tante, Tear ik ben er zeker van. HEt is aan het groeien.. Gisteren had ik zo'n honger, das ook het laatste wat ik mij herinneren kan.'' Sprak ze eerlijk en gaf haar zus zacht een neusje.'' Ga je mee naar het meer? wij wonen daar de komende maanden, en ik dacht dat jij hier vast niet alleen achter wou blijven.''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 16, 2014 20:41:05 GMT
Magic Teardrop
Ze kroop helemaal tegen haar zus aan en slikte eventjes. "Je hebt gezegd dat je me niet meer hoefde en dat ik je kwijt was voor altijd." Flluisterde ze verdrietig tegen haar en knuffelde haar gewoon verder. Ze keek nu even naar de hengst die ze eerder in de neus had gebeten en slikte eventjes. Waarom was ze er alsnog niet blij mee dat hij dan bij haar zus was? Gewoon zijn gedrag vond ze niet leuk.. Ze keek nu ook weer naar haar zus en gaf een knikje. Nou, dat was leuk dan.. "Kunnen we wel nog spelen?" Vroeg ze nu ook zacht aan haar en keek haar wat hoopvol aan. Ze hoopte dat hun relatie dan niet tenkoste van haar zou worden en ze niets meer kon doen met haar zus.. Alleen dan, ze wilde niet altijd die hengst in hun buurt hebben dan..
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 16, 2014 20:56:45 GMT
Melody Rain
ze knikte even voor een moment op haar woorden.'' Weet dat wat ik in de nacht zeg niet waar is, zus.'' Sprak ze rustig en slikte even.'' Neem ze dus niet te hard aan, op een of andere manier ben ik in de nacht nooit mezelf. Ik heb vannacht zelfs Storm gebeten in zijn staart, hij zei dat ik mannetjes hatte en dat ze nutteloos waren, maar dat ik snel weer leek te kalmeren toen hij zijn neus tegen de mijne duwde.'' Sprak ze rustig en slikte even voor een moment.'' maar jij zult mijn zusje zijn, en je moet echt wel wat ergs doen om mij kwijt te raken.'' Sprak ze rustig en hoorde haar woorden.'' in het begin wel, Tear, maar als ik dikker word, dan kan het niet meer, want dan moet ik rustig aan doen voor de kleine, anders word die dood geboren, en dat wil ik niet. Maar de eerste weken kunnen we nog spelen.'' Sprak ze rustig en keek naar Stormlope.'' En ik weet zeker dat jullie twee het wel met elkaar gaan vinden in tijd. Hij is best lief Tear. Je moet hem alleen leren kennen.'' Sprak ze rustig en liet haar zus nu los.'' kom, we gaan die kant op zwemmen. Vanavond gaan we alleen terug om te eten.''
|
|