years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 16, 2014 21:09:30 GMT
Magic Teardrop
Ze was gelukkig op haar woorden en sloot haar ogen even gelukkig. "Ik hou van je Rain." Fluisterde ze meteen zacht en veegde haar tranen weg. Toen ze ook zei dat ze in het begin nog wel kon spelen knikte ze en glimlachte eventjes. "Daarna kan ik met het veulentje spelen." Klonk ze nu ook gewoon rustig tegen haar en gaf haar een likje over de wonde die ze in haar hals had gemaakt gisteren. "Het maakt niet meer uit." Klonk ze ook gewoon en keek naar de hengst en knikte. Dat zou dan wel weer.. Ze liet nu ook Rain los en knikte weer op haar voorstel en wachtte tot hun begonnen te zwemmen en volgde dan gewoon rustig.
|
|
And now.. I am going to feed you your teeth.
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 16, 2014 21:25:38 GMT
Melody Rain
Ze keek rustig naar haar zus en glimlachte.'' Ik houd ook van jou.'' Sprak ze eerlijk en keek naar haar en voelde het likken aan haar wonde, wat ze wel fijn vond, maar besloot geen vragen te stellen waarom die wonde er zat. Dat was nu niet relevant, en ze knikte evn op haar woorden. Dat zal hij of zij vast fijn vinden.'' Sprak ze rustig en begon nu te zwmmen naast haar mannetje en glimlachte even naar hem. Ze wist niet wie haar werkelijke vader was, en ze wist ook niet dat hun twee eigenlijk halfzusjes waren, maar de toekomst zou het ooit wel eens uit gaan blijken waarschijnlijk. Ze slikte even en gaf de hengst even zachtjes een lik over zijn kopje geen en hij begon een beetje te flikflooien met haar en ze lachte even een beetje, terwijk ze zo af en toe naar haat zusje keek. Ze hadden de stroming mee, dus het zwemmen zou vrij snel gaan.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 16, 2014 22:12:02 GMT
Magic Teardrop
Ze keek naar haar en glimlachte weer eventjes. "Daar ben ik blij om." Zei ze zacht op haar beide woorden en sloot haar ogen kort. Ze keek even naar de twee en zag dat hij wat met haar zus begon te flikflooien waardoor ze toch wat afstand nam. Het zou toch nooit meer hetzelfde worden tussen hen twee wist ze nu al. Zolang ze maar kon slapen bij haar zus vond ze het al best. Ze bleef een beetje op een afstandje van de twee, maar volgde hen wel gewoon en keek even naar de rest van hun groep en naar haar vader die even naar hen toekeek. Ze keek dan weer even naar de bodem van de zee en sloeg wat pijnlijk met haar staart door de wonde die er op zat toen Rain haar had omlaag getrokken.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 16, 2014 22:21:02 GMT
Melody Rain
Ze glimlchte even en voelde hoe hij even zijn hoofd tegen het hare liet rusten, en ze glimlachte gelukkig, terwijl ze kort op keek nu of haar zus hen wel volgde. Nee hun relatie zou zeker veranderen tussen hen, al kon zij nog niet voorzien wat er later op deze dag zou gaan gebeuren. Ze zuchtte even terwijl ze naar het meer zwom, en daar aangekomen naa alle stelletjes keek die daar zwommen, en ook even naar haar zus.'' We zullen het hier geweldig hebben, tot het veulen komt, en we die met zijn drieen naar de zee zullen leiden.'' sprak ze en glimlachte even.'' Hoe het voor het eerst zal flapperen met zijn of haar staart.'' Sprak ze en glimlachte even voor een moment. HEt water was hier extreem helder, je kon overduidelijk de oppervlakte zien waar nu enkele woodelves verschenen en begonnen te schieten, niet op de vrouwtjes, neer op de mannetjes die je er duidelijk uit kon halen. Ze schrok, en vooral toen Stormlope in zijn schouder werd geraakt en hij begon te bloeden. Ze voelde zich machteloos, maar hij schreeuwde naar hun dat ze weg moesten gaan.'' Ik kan niet weg, ik kan jou toch niet verlaten..'' sprak ze en trok de pijl ut zijn schouder, waarna hij al snel weer geraakt werd door een nieuwe, en meerdere koppels begonnen te vluchten..
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 16, 2014 22:32:53 GMT
Magic Teardrop
Ze zwom een beetje mee en hield haar hoofd een beetje laag. Het voelde niet fijn meer aan nu ze met die hengst samen was, ook al was het maar een dag pas. Ze hoorde de woorden van haar zus en slikte. Ja, tot ze geen oog meer had voor Tear.. Ze zwom gewoon langzaam verder, al maakte dat niet veel uit aangezien de stroming hen toch mee zat. Ze keek even rond en was eigenlijk verwonder hoe helder het hier was. Ze slikte echter toen ze de woodelves zag, en zag hoe ze op de mannetjes begonnen te schieten hier. Ze merkte als snel dat Stormlope werd geraakt waardoor ze toch geschokt keek. Ze zwom meteen naar hem toe en keek naar haar zus. Ze schudde haar hoofd toen hij zei om te vluchten en greep hem aan zijn manen om hem mee te trekken, het meer weer uit. at hielp niet bepaald dus kroop ze onder hem door en legde zijn voorste hoeven over haar schouders en trok hem gewoon mee, met moeite echter omdat hij zo zwaar was, en zij nog groeide. Ook al nam ze nu risico om zelf geraakt te worden .
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 16, 2014 22:41:09 GMT
Melody Rain
Ze slikte even en begon direct haar zus te helpen, maar het had niet veel nut meer, Hij werd geraakt door een pijl in zijn nek nu, dwars door de slagader, en begon al te drijven uit zichzelf, doordt hij dood ging.'' Ik houd van je..'' Sprak hij nog als laatste respectievelijk en de woodelves maakte een kreet, en begonnen hem nu met een harpoen aan het land te trekken.'' Storm!'' sprak ze en de tranen begonnen te lopen.'' Storm!'' riep ze nog een keer, maar hij was al dood, en het weer wat eens zo helder was vulde zich nu met de geur en kleur van bloed van de drie mannetjes die dood waren gegaan. Ze slikte even en zag een elf naar haar kijken, naar haar ogen die weer rood leken te worden, maar dat was nu schijn, doordat het dag was. Ze slikte even en de tranen kwamen weer, terwijl de Woodelves alleen mar feest leken te willen vieren.'' Waarom.. '' Sprak ze en slikte even, terwijl de andere twee vrouwtjes ook toe keken hoe hun partners uit het water werden gehaadl, en direct het vel eraf gesneden werd. Ze draaide zich om en keek naar haar zus.'' Tear.. Wat moet ik nu... Mijn mannetje.. hij.. hij..'' meer sprak ze ook niet en kroop eigenlijk direct tegen haar zus aan, en zocht troost terwijl ze steeds harder begon te huilen nu.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 17, 2014 6:00:53 GMT
Magic Teardrop
Ze voelde hoe de hengst lichter werd toen hij in de nek werd geraakt en slikte eventjes. Ze keek naar haar zus en hoorde de laatste woorden van Stormlope aan naar Rain toe en hoe zij nu zijn naam riep. Maar het had geen zin meer en dat wist ze zelf maar al te goed. Ze keek weer nar haar zus en zwom wat dichter naar haar toe. Ze keek haar aan toen ze wat zei en slikte even. Toen ze haar zin niet afmaakte en tegen haar aan kroop trok ze haar in een omhelzing. Ze trok haar iets de diepte in en gaf haar een likje. "Rustig maar Rain. Je draagt zijn veulen, je bent hem zeker niet kwijt hoor. Het veulen blijft het zijne." Sprak ze nu ook rustig. "Gaan we het meer uit, alsjeblieft.." Smeekte ze nu ook voorzichtig en hield haar nog steeds vast. Ze wilde niet langer in het water zwemmen dat gevuld werd met bloed.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Mar 17, 2014 13:47:55 GMT
Lupe:
Alles ging opeens heel snel. Ze had verwacht dat er niemand zou komen, maar dat was wel het geval. Ze voelde de druk van de wolf van haar af gaan, blij dat deze weg was en met haar gele ogen keek ze naar het alfa vrouwtje. Ze sloeg haar oren neer, niet omdat ze boos was, maar als blijk van onderdanigheid en tevens als dank. "Dankjewel." Zei ze zacht, zag hoe het mannetje verdween. Ze ging zitten, verwachtte dat ze weer weg zou gaan. het was namelijk niet dat veel wolven bij haar kwamen omdat ze vaak de krachten niet onder controle had en er dus van alles in brand kon vliegen als de wolf die bij haar in de buurt was toevallig die kracht had.
Kitana:
Ze dacht even na toen hij vroeg over een draak die het water in kon en knikte. "Ja, ik kan aan hem vragen of hij ze even kan vragen naar informatie. Ik denk dat hij dat wel wil doen." Zei ze met een glimlach naar hem. "Doe ik. tot morgen." Zei ze netjes en steeg op. Het zorgde ervoor dat de wind wat verplaatste onder haar vleugels en ze ging weer terug naar de berg. Vertelde aan haar vader dat hij morgen zou komen en hij bedankte haar. "Goed gedaan." Zei hij rustig en hij gaf haar toestemming om naar Waterstrike te gaan en dat deed ze ook. Eerst cirkelde ze om de berg om te kijken waar ze hem kon vinden en toen ze hem had gevonden, streek ze langs hem neer. "Gaat het?" Vroeg ze hem beleefd, ze had geleerd van haar vader dat het belangrijk was om iedereen met respect te behandelen. Ook al stond je dan misschien boven je soortgenoten. Het wilde niet zeggen dat je respectloos moest zijn en macht moest afdwingen.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 17, 2014 17:06:28 GMT
Katanka
De wolvin bleef rustig staan tot de man weg was en ging dan ook gewoon zitten bij Lupe. Ze zag Malachi toch weer aan de rots lggen, dus kon hij het weer wat overnemen. Ze keek naar Lupe toen ze wat zei en knikte. "Geen dank. De mannen moeten hun plaats weten hier." Sprak ze nu ook rustig. Zij had niet bepaald krachten dat Lupe gvaarlijk kon maken, dus haar maakte het niet echt uit. En ze was ook één van de enige hier zonder krachten. "Je weet dat je vroeg of laat toch Malachi moet accepteren later, als je in de roedel wilt blijven." Sprak ze nu ook gewoon wat voorzichtig uit naar haar en keek haar rustig aan. Ze wilde uiteraard niet dwingend overkomen, daar was ze geen alfa voor geworden.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Mar 17, 2014 17:18:48 GMT
Lupe:
Ze wist ook wel dat mannen hier hun plaats moesten weten en dat Ktanka het deed omdat ze Malachi moest helpen. Ze zei weer iets en met haar gele ogen keek ze naar haar, maar sloeg ze toen neer bij wat ze zei. Ze moest Malachi accepteren om op haar te klimmen. Ze wist het, maar al te goed namelijk en ergens maakte dat haar bang. "Dat weet ik." Zei ze dan ook rustig, keek nu voor zich uit. Natuurlijk zou ze hem accepteren als het moest, zou ze blijven staan. Dacht ze, want ze wist niet hoe het zou gaan en hoe het zou voelen. "Dat doe ik ook." Zei ze daarna rustiger. Hoopte dat Katanka dat zou weten.
|
|
And you're...well, I'm sure you have wonderful personality, dear
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Mar 17, 2014 22:49:21 GMT
Guinevere
Guinevere ging naar de cellen heen en bleef bij de cel van Amelia staan. 'Waarom blijf je het toch doen Amelia, je weet dat er een dag komt dat je er niet zo mild van af zal komen' zei ze rustig en haar hand op de tralies legde. Guinevere was ook altijd degene geweest die het nog goed wist te praten voor Amelia maar dat kon ze natuurlijk niet voor eeuwig blijven doen. Amelia moest weten wat en wie ze was, hoe moeilijk het ook zal zijn. 'Ik weet dat je niet niet bepaald dol bent op de methodes die we hebben, maar het is wie we zijn, daarbij wie weet wat er wellicht zou kunnen gebeuren als ze weer terug in hun thuisomgeving zijn. Het kan voor een dreiging zorgen, gevaar, heb je daar weleens aan gedacht' zei ze. Guinevere was ontzettend beschermend over haar familie en ze zal het zichzelf niet vergeven als dat verstoord werd door deze menselijke mannen.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 18, 2014 20:56:31 GMT
Melody Rain
ze keek naar haar hengst, die nu zonder vel op het land lag, en ze slikte even.'' IK weet het niet meer, Tear...'' Sprak ze en slikte even warna ze begon te zwemmen, het meer uit, in de richting van de stam weer, al zou ze daar de komende dagen niet bij zijn. Ze wou nu echt alleen zijn, en alleen haar zus zou haar mogen komen troosten, de rest zou ze weg jagen.'' Wat moet ik de kleine vertellen als hij of zij geboren word, en al die stelletjes ziet , al die andere veulentjes met hun mama EN papa.'' sprak ze , nadrukkelijk op de ''en''. Ze slikte even, terwijl de tranen bleven lopen. De planten om haar heen maakte een kleine barriere op de grond, zij liet ze groeien, al had ze het zelf niet eens door, maar het kwam door haar vader, een Woodelf, die nu toch allang dood was, omdat hij natuurlijk een schande was geweest, maar toch groot was geworden, door zijn gave, in dieren veranderen en met ze communiceren.
Waterstrike
Hij stond werkelijk net weer op het punt het water in te gaan, aangezien hij toch niets interessants meekreeg, toen hij ineens een stem hoorde en haar aankeek.'' Prima, prinses.'' zei hij wat achterdochtig, en vooral het ''prinses'' gedeelte sprak hij verafschuwend uit. Hij keek haar aan, terwijl zijn staat alweer half in het water lag, en hij hhaar enkel verafschuwend aan bleef kijken. Hij was absoluut niet het sociale type, vandaar dat hij meestal op de bodem van het water lag, en als hij nodig was eens boven water kwam, luisterde, zijn opdracht uitvoerde, en dan weer in het water zat. Maar momenteel voelde hij iets aan, wat hem zelfs deed shaken. Niet zo zeer van angst, nee hij kon genoeg kracht met het water maken, vele scheepswrakken die aan hun kant lagen waren zijn oorzaak.
Amelia
Ze keek naar Guinevere die nu bij haar cel kwam en luisterde enkel nar haar.'' ik blijf het doen omdat ik een punt wil maken.'' sprak ze er enkel op.'' Heb jij je nopoit afgevraagd wie je vader is? wie degene was die jou verwekte?'' sprak ze rustig en keek haar aan.'' Het kan mij nog weinig schelen. Echt waar. Die wezens kunnen voor andere dingen gebruikt worden. Moet je kijken hoe veel land we hebben waar we soms onze groenten verbouwen. Slaaf ze in, verzin iets leuks, maar we zijn al te lang barbaars, dus dat slijt er in, en duidelijk ook voor jou. Zeg ik dat ze naar hun thuisomgeving moeten, nee.'' sprak ze rustig en snoof even.'' Ik heb mijn eigen mening erover, en ik zal nooit meedoen met one gewoontes. Ook al ben ik dit jaar een van de uitverkorene. Ik ga mijn man die mij dat kind schenkt niet aan het spit doen.''
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Mar 19, 2014 10:10:43 GMT
Kitana: Prinses? Ze keek hem met een schuine kop aan. Duidelijk aan haar oren te zien dat ze niet snapte waarom hij haar zo noemde. "Ik ben geen prinses." Zei ze rustig en keek over het water. "Ook jij weet dat er problemen zijn op dit moment. Ik hoop dat het niet teveel gevraagd is. Maar zou jij willen vragen of de merpony's meer weten?" Je kon horen dat ze niet goed wist of ze het wel aan hem kon vragen. Als hij dan ook zou zeggen dat hij dat niet wilde doen, dan zou ze het begrijpen. Ging ze kijken of e er zelf wat aan zou kunnen doen. Maar ze hoopte dat Waterstrike het niet erg zou vinden om te doen. Echo: Zijn blauwe ogen zochten de omgeving rond. Het was niet zo dat de merpony het niet leuk vond bij de stam. Maar hij was vaker te vinden bij andere stukken. De jongen hinnikte dan ook vrolijk terwijl hij door de vissen zwom en sommige met zijn tanden probeerde te grijpen. Natuurlijk waren dat soort dingen leuk om te doen. Net zoals het houden van wedstrijdjes met andere dieren. De jongen had duidelijk veel energie en dat was duidelijk te merken. Stam: Bahari Naam: Echo Leeftijd: 59 Karakter; Stoer, is niet zo snel bang en hij vind het duidelijk leuk om soms eens mensen te vervelen. Uiterlijk; Extra; X
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 19, 2014 15:16:53 GMT
Katanka
Ze keek rustig naar haar toen ze haar blik even neersloeg bij haar woorden. Het maakte haar ook bang, het was voor haar ook de eerste keer dat het zou gebeuren zodra ze loops werd. Lupe bevestigde dat ze dat wist en dat ook deed waardoor ze rustig knikte en weer even naar de roedel keek en naar Malachi op de rots. "Ik weet dat je bang bent." Sprak ze nu ook rustig tegen haar. "Ik ben ook bang." Voegde ze er aan toe en keek weer even naar Lupe. "Het word ook mijn eerste keer ondanks dat ik alfa ben." Zei ze nog steeds rustig en keek weer richting de roedel om te zien dat er geen mannetjes op de vrouwtjes sprongen. Dat bleef natuurlijk haar voornaamste taak, aangezien ze nog redelijk nieuw was.
Magic Teardrop
De merrie volgde de blik naar de hengst die zonder vel op het land lag en keek meteen weer weg. Het was gewoon walgelijk. "Hey, komt wel goed allemaal." Zei ze zacht en begon met haar mee te zwemmen naar de stam. Ze volgde haar gewoon rustig naar waar ze heen zwom en schudde haar hoofd even. "Je vertelt het het veulen gewoon eerlijk, jij kunt er niets aan doen dat Stormlope door de elfen is genomen." Sprak ze nu ook zacht tegen haar en ging tegen haar aankruipen om haar te troosten. "Het komt wel goed Rain, je zult vast gelukkig zijn met het veulen, als hij of zij dan ook wat op stormlope lijkt. Toch? Dan is het gemis wat minder en weet je dat hij nog steeds wat bij je is." Fluisterde ze en wreef even met haar hoofd over de hals van haar zus.
Fire Blitz
De pup was nu toch al een flinke lange tijd weggegaan bij de mensen hier op het land en was nu dus nog steeds zwervende in de bossen. Hij rende voorbij het draken gebied richting het wolvengebied, wat hij eigenlijk niet eens besefte omdat hij niet op gegroeid was met alle territoria hier op het eiland. Totaal uitgeput en uitgemergeld begon hij wat langzamer te lopen en hield zijn hoofd naar beneden. Hij had nog niet leren vliegen, dat konden de mensen hem natuurlijk niet aanleren, hij moest het zelf leren, of iemand vinden die het hem kon leren hier. Hij hoorde wat geluiden van de wolven verderop waardoor hij er sneller naartoe begon te lopen en aan de rand van het bos stopte om te kijken naar wat er te zien viel. Malachi zou hem wel moeten herkennen eigenlijk, hij had een paar typische kenmerken in zijn huid van zijn moeder overgenomen. Hij kwam voorzichtig het bos uitlopen met zijn hoofd wat laag en onderdanig om op onderzoek uit te gaan in deze roedel.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 26, 2014 10:35:57 GMT
Waterstrike
Hij keek naar haar en lachte even voor een moment.'' Dochter van de leider, dus ja voor mij prinses.'' sprak hij eigenwijs en hoorde haar vraag.'' Je weet dat het water mijn terrein is, dus als ik dat moet doen vind ik het prima.'' sprak hij direct, en begon zich even te begeven naar het water, en sprong er vrij lenig in, waarna hij met zijn kop weer rustig boven water kwam en haar aan keek.'' geen zorgen Prinses, ik los het wel even op. Geef me een dag.'' Sprak hij nog voor hij onder water dook, en begon te zwemmen in de richting van de Merpony's, om eens wat onderzoek te doen.
Melody Rain
Ze keek naar haar en slikte even een beetje terwijl ze de woorden aan hoorde.'' Dan weet het veulen direct dus dat hij of zij geen papa meer heeft zoals de anderen.. En straks is hij de enige.'' Sprak ze en had het er duidelijk moeilijk mee dat haar veulen nu er wel was, maar hij niet meer, net nu ze die liefde wel begon te voelen. Ze hoopte nu maar dat er een andere hengst kwam die het veulen als het zijne wou zien, die het veulen wou helpen op te voeden. Ze slikte even een beetje, en ging nu ook rustig in het rif op de bodem liggen van de zee, zo tussen het koraal.'' Ik weet het gewoon niet goed meer, tear.'' Sprak ze eerlijk.
Malachi
Hij zuchtte en kwam nu overeind, het was eens tijd dat hij iets ging doen. Er waren iets te veel vrouwtjes loops momenteel. Hij sprong naar beneden en keek naar de vrouwtjes, kijkend welke hij dit jaar ou dekken, wie dit jaar zijn pups mochten gaan dragen. Ja op zich was hij best selectief, want niet elke wolf was er laar voor, vond hij dan, en die zouden dan ook niet zwanger worden van hem. Hij keek een beetje rond, en zijn ogenvielen op Lupe en Katanka, maar ook op een nieuweling. Maar die zou hij nog even met rust laten, laten weten dat die wel welkom zou zijn. Hij herkende hem niet direct, maar dat zou wel komen, zijn gedachten stonden op andere dingen. Hij liep nu naar Katanka en keek naar haar en duwde zijn kop zachtjes tegen de hare.'' Kom jij straks even mee, ik wil jou natuurlijk ook even Prive hebben.'" Sprak hij, duidend op de daden waar hij nu o langzaam aan bij iedereen wou beginnen, en hij keek naar lupe, en liep naar haar toe.'' Je bent uitverkoren dit jaar.'' Sprak hij rustig en keek haar aan. Ze moest waarschijnlijk wel weten wat het betekende, hij wou haar dekken.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Mar 28, 2014 15:56:27 GMT
Kitana:
Een leider was iets anders als een koning. Maar als hij zichzelf er prettig bij voelde om haar prinses te noemen, dan liet ze hem in zijn waarde. Natuurlijk had ze het liever niet, maar wilde hij dat, dan zal ze naar hem luisteren. Ze knikte dankbaar naar hem toen hij aangaf dat hij het wel zou doen. Haar blauwe ogen keken vriendelijk naar hem. Hij gaf aan dat hij een dag wilde hebben. "Geen probleem." Zei ze hem dan ook beleefd en ging terug naar de berg.
Lupe:
Ze zat, al was aan haar te zien dat ze zichzelf zo klein mogelijk probeerde te maken. Alles om maar niet opgemerkt te worden. Om te voorkomen dat hij in de gaten zou hebben dat ze er klaar voor was. Ze zag dat Malachi aan kwam lopen en de moed verdween bij haar, het leek alsof ze niet kleiner kon worden, maar het lukte haar om haar kop nog iets in te trekken en haar oren nog platter op haar kop te leggen. Maar hij ging naar Katanka en dat was een opluchting. Hij wilde haar prive hebben en dat was een goed teken. Een teken dat zij niks hoefde te doen, toch? Toen liep hij naar haar toe, met haar gele ogen keek ze naar hem op. Angstig en een trilling liep over haar rug. Toen zei hij de woorden en ze sloeg haar ogen neer, ze keek naar de rest van de groep. Zouden die het vanaf daar kunnen zien? Ze wilde niet geheel in de kijk staan. Hoopte dat ze niet op haar zouden letten. Hij bedoelde vast dat hij het nu wilde? Ze kon niet wegrennen? Met veel tegenzin stond ze dan ook op, maar ze draaide haar kont niet naar hem toe. Als hij graag wilde, dan zou hij vast wel achter haar gaan staan.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Mar 28, 2014 22:07:31 GMT
Katanka
Ze keek zelf ook even op bij de nieuweling en hief haar kop wat om hem beter te bekijken, al viel haar oog meteen weer op Malachi die nu naar hen toekwam en tegen haar sprak. Ze gaf even een rustige knik. "Ik kom zo mee." Sprak ze nu ook gewoon rustig tegen hem en zag dat hij nu naar Lupe toeliep om te zeggen dat zij uitverkoren was dit jaar. Ze had er zelf ook geen ervaring mee, dus ze zou ook moeten afwachten hoe het zou zijn om gedekt te worden. Ze schudde zich even uit en keek weer naar de jonge wolf die de roedel verder in liep met onderdanig gehouden hoofd. Hij leek mager en uitgehongerd, en zag er totaal niet volwassen uit. Fire Blitz keek nu ook een beetje voorzichtig om zich heen en ging liggen in een schaduw plekje aan de rand van de roedel. Hij zag wel of hij hier geaccepteerd werd of niet, al hoopte hij natuurlijk van wel.
Magic Teardrop
Ze zuchtte zachtjes en schudde haar hoofd even. "Je veulen zal vast niet de enige zijn, de andere twee mannetjes hadden ook al gepaard met die twee." Sprak ze zacht tegen haar en gaf haar een likje over haar neus en ging naast har liggen. "Je vind vast wel iemand die het veulen wilt opvoeden met jou. Je bent een prachtige meid, met een lief karakter overdag. Dus het komt wel goed." Sprak ze zacht tegen haar en legde haar hoofd even over het hare heen.
|
|