And you're...well, I'm sure you have wonderful personality, dear
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Nov 11, 2013 19:57:33 GMT
Elijah Kenway
Elijah keek toe en wachte af wat Niklaus ging doen, maar gelukkig liet hij hun moeder vrijwel meteen los wanneer Elijah er wat over zei. Hij luisterde eerst naar wat Niklaus allemaal vertelde en schonk daardoor heel even geen aandacht aan hun moeder, dat was niet omdat hij de daden van zijn broer goedkeurde maar meer om het feit dat hij de enige was die nog wat rede bij Niklaus kon brengen en degene naar wie Niklaus nog naar leek te luisteren. Elijah is er werkelijk altijd voor hem geweest,heeft hem altijd uit de problemen geholpen wanneer Niklaus zich weer is in de nesten had gewerkt, zo kon hij nog wel een hele lijst maken. Zijn reactie op Niklaus zijn gedrag was vaak anders dan de anderen, Elijah bleef kalm ongeacht de situatie. 'Maar denk je dat alleen macht goed genoeg is, door angst in het volk te brengen daar win je hun niet mee over Niklaus...Jij kunt koning worden maar niet door teveel angst in te brengen' zei hij rustig.
|
|
And now.. I am going to feed you your teeth.
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 11, 2013 21:08:49 GMT
Haytham Kenway
Hij keek naar zijn zoon en zuchtte even voor een moment.'' Women can distract you, just like your mother did.'' Sprak hij rustig, duidelijk dat hij allang niet meer zoveel van haar hield als hij dat vroeger deed. Daarom ga hij haar ook meestal meer een bemoedigende knuffel dan een kus, en lieverd noemde hij haar ook al jaren niet meer. Maar het kwam ook door die kerel uit de stad, die hem zenuwachtig maakte, en daardoor mocht hij alleen mensen die volgens hem van eigen stand waren, die hetzelfde geloofden als hem, en Lisa, ze was een boerenmeid die gewoon veel geluk had gehad, beredeneerd hij het nu eigenlijk maar. Hij had haar nodig, laten we het zo noemen. Want enkel dan toont Haytham eigenlijk interresse in je.'' Connor please, i need my own time.'' Sprak hij nu maar, hij had geen zin meer in zijn vragen.'' And about Niklaus, I know that people died by his hand.. But the reason? I don't kow. But he, i kill people to, so why can't he?'' sprak hij enkel en liep even de tafel rond.'' Connor. Sorry if I am not the dad you wnated. Not the one who took you and your sister to the lake. I ain't like that. Live is hard, and this is how it feels.'' Sprak hij nog en daarmee sloot hij zijn eigen woorden af. Hij liep naar de deur en pakte de deurklink beet, en keek nog even om.'' Goodbye connor, perhaps we shall meet again.'' Sprak hij alsof hij hem nooit meer zou zien. Rustig deed hij nu de deur open en liep ook gewoon de hallen over, liep richting de stallen, want hij moest er gewoon echt even uit. Hij werd gek momenteel, en waardoor kwam dat? al die mensen die hier waren en die echt nogal beneden zijn stand waren.
Ezio Auditore di Firenze
Hij praatte zo nog goed een half uur voor hij opgelucht het huisje weer verliet en rustig richting zijn witte hengst liep. Hij fluisterde wat woorden in het Italiaans, en besloot voor nu Arthur maar te zoeken. Want achilles had hem een ding verteld, en dat wist hij ook, hij zon hem niet dwingen, hij kon Arthur niet dwingen zoals hem te worden. Hij zou hem niet smeken om terug te komen, want dat bleef zijn eigen keuze nog steeds, maar hij moest hem vinden. Hij floot even en een grote adelaar vloog zijn kant op, en bond een briefje aan zijn voet. Arthur, Sorry dat ons gesprek vanmiddag zo liep. Ik heb een ernstige fout gemaakt, door jou iedere dag dat ik je zag weer op te zadelen met mijn idealiteit, hoe ik jou het liefste wou zien. Een gesprek met achilles heeft het voor mij opgehlerderd, dat ik jou je gang moet gaan, jou laten doen wat je het liefste doet. Ik zou je het liefste vanavond even willen ontmoeten bij Leonardo da Vinci, je weet wel, mijn beste vriend. Gewoon praten, en Leonardo bied je een slaapplek aan, voor zoalng jij dat wilt. Als je vanavond zegt mij nooit meer te willen zien, dan zal ik daar genoegen mee nemen. Jij neemt je eigen lotsbestemming, en dat moet ik inzien. arrivederci, je vader Ezio Hij liet de vogel opvliegen en reed zelf alvast rustig richting Leonardo, terwijl de adelaar regelrecht naar Arthur vloog.
Niklaus Kenway
Hij keek triomfantelijk naar hun moeder omdat hij heus wel door had dat ze bezig was met enorm veel adem in te zuigen zodat ze niet in zou zakken.'' Oh moeder...'' Sprak hij dan ook behoorlijk emotieloos en leeg, terwijl hij nog even naar haar bleef kijken.'' Zakken maar hoor, geen probleem, ik zie dat je er moeite mee hebt..'' Sprak hij nog steeds sarcastisch en emotieloos terwijl zijn blik nu langzaam omhoog ging naar Elijah en naar hem keek.'' fout broertje, daar heb je een ding fout.'' sprak hij rustig en keek hem aan.'' ik KAN geen koning worden.'' sprak hij rustig en deed even eeen stap dichterbij terwijl hij zijn ogen even liet zoeken in de zijne.'' Volgens mij word jij hier koning en sta je nog behoorlijk in de weg ook.'' sprak hij rustig en keek hem even aan. Zijn woorden brachten misschien voor nu even wat kennis in, maar de ego die niklaus had, hield hem er wel boven, en tien minuten later zou hij waarschijnlijk weer vrolijk doen waar hij mee bezig was. doorgaan van zijn plannetje.'' Je verpest altijd mijn fun, waarom doe je dat nou.'' sprak hij enkel droog en leunde daarna tegen de muur aan, afwachtend wat hij nu zou zeggen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Nov 11, 2013 21:15:23 GMT
Arthur Hij was al op weg naar het paleis gegaan. Hij zou de koning alles vertellen. Woedend was hij op zijn vader en dat zou hij merken ook. Dan stierf hij zelf ook maar maar hij was teminste wel bij zijn moeder. Hij steeg van zijn zwarte merrie af en bond haar vast en liep naar binnen. Hij keek nog even om en zag de adelaar van zijn vader op zijn paard landen. Die moest maar even wachten. Rustig liep hij verder het kasteel in en voeg aan wat wachters waar hij de koning kon vinden. Ze spraken dat hij in de war room was en rustig liep hij er heen. Halverwege kwam hij de koning tegen en slikte even " My lord mag ik u even spreken "S prak die tegen hem
Lisa Kenway Ze keek haar zoon alleen even aan en schudde even haar hoofd "Niklaus wat heb ik fout gedaan in joun ogen " Ze keek naar hem en streek even door haar haar " Je hebt alles gekregen wat je maar wilde. Ik gaf je alles wat ik je kon geven " Sprak ze naar hem " maar waar komt die afkeer nou zomaar vandaan " Ze keek naar haar zoon. Waarom deed hij dit naar haar dat snapte ze zo niet
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 11, 2013 21:29:15 GMT
Connor Kenway
Hij wachtte vrij rustig op antwoord die er niet kwam en hij er gewoon om heen draaide en zei dat hij zijn eigen tijd nodig had. Natuurlijk, hij had al lang genoeg zijn tijd verspilt aan zijn jongste zoon nu. Toen hij begon over Niklaus snoof hij. "So if he killed me, Kendra or Elijah, he wouldn't be punished? You kill people who deserve to be killed, he kills 'cause he likes it." Sprak hij nog tegen hem. "Nobody of us sees you as our dad. You never was, you never will be. Always running away from us as soon as you could." Mompelde hij en hoorde de deur opengaan en zijn laatste woorden. "I'm not letting you go away. Not again." Sprak hij enkel nog en zodra Haytham de kamer uit was liep hij ook meteen achter hem aan richting de stallen. Kon hem het schelen als hij dat niet zou waarderen, maar hij moest niet weg blijven lopen van zijn kinderen.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 11, 2013 21:44:16 GMT
HAytham Kenway
Hij hoorde dat Connor hem volgde en wist niet of hij daar zo blij mee moest zijn. Helemaal niet omdat er nu een ridder bij hem kwam en hij zich even omdraaide naar Connor.'' Connor, handel dit even af, ik heb betere dingen te doen, en volgens mij heeft deze man toch niet veel bijzonders te vertellen.'' sprak hij rustig en knikte.'' Mijn zoon handelt dit verder af, andk u.'' Sprak hij rustig en liep nu gewoon langs hem heen, en gewoon verder. Nou had hij tenminstehet idee dat hij van Connor af was, en kon hij mooi verder gaan. Hij had namelijk geen zin in rambam, en met die ridders was het altijd onzin wat ze kwamen vertellen. Altijd hetzelfde, '' we hebben hem nog niet geovnden.'' en dat soms tot tien keer op een dag, Haytham werd er gek van. Hij zuchtte even terwijl hij ook niet meer op keek, zijn handen op de rug deed, en zo zijn weg vervolgde, niet omkijkend meer naar connor of Arthur, of nou ja, laat ik Bradley zeggen want zo kende Haytham hem natuurlijk.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Nov 11, 2013 21:49:41 GMT
Arthur Hij hoorde de woorden die hij sprak en vloekte even in zich zelf " Ik weer waar hij zit my lord !!! " riep hij de koning achterna en het was er uit voordat hij terug was. " Sorry mijn prins ik moet dit echt met uw vader bespreken. " Sprak die tegen de prins. Nu kon hij niet meer terug. Hij zou zijn vader en zich zelf verraden. Maar hij wilde eigenlijk alleen nog bij zijn moeder zijn. Liefde kende hij hier niet, daar hoefde hij dus niet voor te blijven. Altijd ruzie met zijn vader, niemand die echt om hem gaf. Hij wachtte op een reactie van de koning " ik heb de verblijfplaats van ezio gevonden "Sprak die nogmaals om het duidelijker te maken. Zijn vader zou hem nooit vergeven en hem waarschijnlijk afmaken in de cel maar dat kon hem nog wel het minst schelen
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 11, 2013 22:04:07 GMT
Connor Kenway
Hij bleef zijn vader na lopen op enkele meters en hield even halt toen er een ridder was die Haytham wilde spreken. Hij merkte hoe Haytham het op hem probeerde af te schuiven maar de ridder dat dan weer van zich af liet schuiven en toch zijn vader aansprak en zich even excuseerde bij hem. Hij haalde zijn schouders op. "zou me toch niet eens geïnteresseerd hebben." Mompelde hij.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 11, 2013 22:15:44 GMT
Haytham Kenway
Hij zuchtte en wou door lopen tot hij hoorde waar het over ging en zichzelf even omdraaide en de ridder na kijken.'' jaja, en mijn vader die is klaas vaak.'' sprak hij rustig.'' Ga iemand anders lastig vallen met je onwaarheden. Die man is niet te vinden, en betere mensen dan jij zullen het waarschijnlijk sneller vinden dan jij. Nou shou.'' sprak hij en maakte er echt een afwuivend gebaar bij.'' Ik heb geen tijd om met mensen van jou rang te praten.'' sprak hij er nog enkel achteraan, en riep nu ook gewoon twee wachters erbij.'' Als je het zo nodig kwijt wilt, vertel het aan deze twee wachters of aan mijn zoon. Die lossen je probleem vast graag op.'' Sprak hij rustig.'' of dat nou gekte is, of dat je gewoon probeert op te vallen dat weet ik niet. Er zijn tientallen ridders geweest, ja? tientallen.'' sprak hij en zijn passen gingen nu dichterbij hem en connor.'' geen een heeft het juiste antwoord gezegd, dus waarom jij wel? een vies klein riddertje?'' sprak hij rustig en keek ook even naar Connor voor een moment.'' Jij bent zeker de paus? een helderziende? vertel op wat ben jij?'' sprak hij enkel en keek naar Connor.'' en oh ja connor, jij blijft hier. Hier kun je nog zeker wat van opsteken.'' Sprak hij rustig en glimlachte kort naar zijn zoon voor een moment, waarna zijn blik weer snel op hem ging.'' Ik weet toch zeker dat er niets nuttigs uit dat mondje van je komt.''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Nov 11, 2013 22:28:03 GMT
Arthur Hij keek nog even naar Connor, Hij had medeleiden met die jongen. Zijn vaders was niks vergeleken met Haytham. Hij hoorde de woorden dat hij er niks van wilde weten en dat hij het maar met de ridders molest bespreken of met zijn zoon. Hij wilde zich al naar Connor draaien maar hoorde Haytham verder spreken. De woorden die hij over hem sprak deden hem eigenlijk alleen maar een grijns op zaijn gezicht toveren. Wat had hij allemaal al wel niet gehoord in zijn leven. Hij wilde een bijdehante opmerking terug kaatsen dat hij zich elke dag waste hoor dus zo vies was hij niet. maar hij hield zich in. Hij zag hoe de koning dichter bij kwam en nog even gleed zijn blik naar Connor en keek toen terug naar Kaytham. " Als ik de paus was geweest dan had ik een betere baan gehad dan nu, dat ten eerste "S prak hij tegen de koning. " Net zoals u een zoon heeft, heeft Ezio dat ook "S prak die rustig " u wilt weten wie ik ben " Sprak die en keek de koning aan " u wilt echt weten wie ik ben " Hij schudde even laggend zijn hoofd " Ik ben niet Bradley Pendragon. Ik ben Arthur Auditore Di Firenzo, Aangenaam zoon van Ezio Auditore Di firenzo "S prak die en keek de koning aan " Maar als u nog wilt weten waar mijn vader zit, zou ik me nog even laten leven " Sprak die rustig. De grijns stond nog steeds rond zijn mond. Soms wist hij niet wat hij van zijn vader precies had en wat van zijn moeder. Hij wist dat hij dit puur deed uit woede naar zijn vader en uit verdriet naar zijn moeder toe. Hij keek rustig naar de koning " weet je hoe grappig het al die jaren is geweest om voor u te werken, er op uit gestuurd te worden mijn vader te vangen. Gewoon rustig naar huis te kunnen gaan. Waar natuurlijk ik samen met mijn vader woon. En dat u nooit wat gemerkt heeft. Niet op het slagveld niet tijdens de trainingen, niet in mijn vrijetijd. Dat u nooit een gelijkenis in handelingen heeft gevonden tussen mij en mijn vader " Sprak die rustig. Even keek hij langs de koning heen naar buiten, aangezien de deur open stond. De adelaar zat nog steeds op zijn paard te wachten tot hij het briefje kwam halen en hem terug zou sturen. Even schudde hij laggend zijn hoofd. " Ik kan u vertellen waar mijn vader woont, ik kan u niet beloven dat hij daar nu op dit moment is " Dat was zo, het kwam geregeld voor dat zijn vader een tijd gewoon niet thuis kwam. Waar hij dan uit hield wist die ook wel. Maar hij zou hun vrienden niet verraden. " Ik weet eerlijk niet waar die dan uithangt " Sprak die rustig en streek even over zijn bovenarm " Zal vast wel in een boom in het bos zijn maar dat weet ik niet " Sprak die en keek de koning, de wachters en Connor rustig aan
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 11, 2013 22:40:57 GMT
Connor Kenway
Hij slaakte een zucht toen zijn vader toch dichterbij kwam en weer tegen Arthur begon. Hij hield zich er even buiten, dit waren toch even zijn zaken niet, dit was tussen de man en zijn vader, al bleef hij er wel bijstaan, kijken naar beid terwijl ze woorden wisselde. Zijn vader ratelde door en Bradley, of Arthur, of wat dan ook, hij kende de man toch niet eens, die er zo op reageerde. Ha, eigenwijs doen tegen een koning. Was wel lekker natuurlijk, hij deed toch ook het zelfde tegen zijn vader? Nou ja, hij kon dat misschien ook wel maken omdat hij zijn zoon was maar dan nog. Hij keek weer even op toen hij de werkelijke naam van de man kwam te weten en keek hem daarom ook meteen aan, niet afschuwend, niet argwanend, nee. Gewoon. Alsof hij een hele slechte mop had verteld. Hij had de korte glimlach van zijn vader gezien waardoor hij best verbaasd keek. Emotie? Zat er nou werkelijk emotie in zijn vader? Dat had hij nog nooit gezien, wauw. Weer iets ontdekt. "Wat kan ik hier nou van opsteken? Ik kan niet ruiken wie er achter welke nam schuilt." Sprak hij tegen zijn vader en keek dan weer naar Arthur. "Hij heeft wel een punt, Ezio kan al weer uit dat huis verdwenen zijn. En als dit gewoon een hele slechte grap is, en Arthur hier liegt. Dan geef je hem toch gewoon een leuke straf vader." Sprak hij rustig en keek hem aan en plaatste nu zelf zijn handen op zijn rug, vrij onbewust eigenlijk terwijl hij Arthur weer even bekeek en dan weer naar zijn vader keek, wachtend tot hij oftewel zou uitbarsten van woede, of gewoon bleef zoals hij nu was. Hij kon zijn vader soms niet goed pijlen, hij was soms redelijk, andere momenten leek hij een vulkaan dat op ontploffen stond. Maar ja, was ook niet vreemd als je je vader bijna nooit ziet en er bijna nooit mee spreekt.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Nov 12, 2013 7:40:50 GMT
Samantha Smith Ze keek naar het meisje. Misschien wildeze een even helpen. Ze leek niet echt veel zin te hebben om naar huis te gaan. Even keek ze naar de prinses voor haar. " ik weet niet of u het leuk vind, maar misschien wilt u een keertje komen helpen. Gewoon voor de lol " sprak ze. Pas toen besefte ze dat ze het geld was vergeten aanbtebpakken. Ze pakte toen toch maar het geld aan en stopte het in een soort van kassatje. Rustig bleef ze op antwoord wachten of ze graf een dagje wilde helpen.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 12, 2013 9:58:19 GMT
Haytham Kenway Hij luisterde naar het verhaal van de jongen dat meer dan wonderlijk klonk en hij echt in uiterlijk zat te zoeken wat er nou gelijk aan hem was, maar he, dacht je echt dat Haytham hem zo gemakkelijk zou geloven? hij sprak de achternaam niet eens goed uit na zijn idee. was ook zo maar goed. Hij zuchtte even voor een moment en keek naar Connor.'' Connor alsjeblieft. Luister nu eens naar hem. Hij spreekt onder zijn druk de achternaam niet eens goed uit, waarom zou hij gelijk hebben dat hij werkelijk de zoon is van die kerel.'' sprak hij rustig.'' Sorry Bradley, maar je staat hier een flink potje te liegen. Leer maar eerst eens de achternaam goed uit te spreken als je nog eens een keer bij me komt.'' sprak hij en uchtte even.'' Lieg niet nog een keer tegen me, dan weet ik je te vinden, oke?'' sprak hij rustig en keek naar Connor.'' Connor, ga de vogels voeren ofzo, weet ik veel wt je leuk vind, ik heb hier al genoeg tijd verpsilt, dat ik buiten uit kon voeren. IK moet nog even langs die uitvinder, Leonardo da Vinci.'' sprak hij rustig en wuifde ze beide weg.'' Ik ga die villa nog wel eens een keer na kijken bradley, als je dat zo graag hebt, wat aan je te horen is, maar als ik niets kan vinden, dan snijd ik jou kop eraf. Voor de ogen van het volk, want ik houd niet van bedriegers en leugenaars. En ook niet van eigenwijze ridders zoals jij.'' Sprak hij even en draaide zich nu om.'' Goedenmiddag.'' Sprak hij dus nu enkel nog en liep nu wel weg, ook al zou hij nu na geschreeuwd worden, hij zou gewoon door lopen, want hij had geen zin meer in dit geeikel van die twee. En ach, als connor zo graag de trots van zijn vader wou hebben dan nam hij dat verhaal toch serieus? in ieder geval Haytham nam het niet bepaald serieus. naam personage: Elyssa Catadorra Leeftijd: 26 Geslacht: vrouw Rang : Maitresse van een heer ( vrije slaaf) Foto/uiterlijk : i40.tinypic.com/zso3vb.pngextra : Ze moet zorgen voor de kinderen van de heer, en die ook voor hem baren. Het is dan geen verrassing dat de meid hoogzwanger is momenteel. Ze weet zeer weinig over haar afkomst. Ze weet dat haar moeder een hoer was, maar wie haar vader is, is onbekend. Of althans, zij weet het niet, en haytham ook niet, dat hij nog een dochter heeft verwekt. Ja ze is de oudste in feite van Haytham, ze is gebaart, nog voor de relatie met Lisa, Toen haytham wat interresse kreeg op sexsueel vlak, en wala, daar was Elyssa uit gekomen. Ze houd absoluut niet van de heer, maar denkt dat dit normaal is, doordat ze niet anders gewend is, ze is vanaf haar vierde al slaaf.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 12, 2013 10:10:45 GMT
Elyssa Catadorra
Rustig liep ze in haar lange witte jurk over de straat heen. Je zal niet snel zien dat dit meisje een slaaf was geweest, misschien op haar oog en littekens na dan. Ze was half blind, maar dat maakte haar zeker nog niet dom of gek. Ze was gewoon haar ene oog kwijtgeraakt door een zweepslag toen ze nog elders werkte. Haar buik was flink dik, ze was duidelijk hoogzwanger, en zou nu ook goed over 2 weken zijn uitgeteld, dat het kindje zou komen. Elyssa was er niet blij mee, noch trots op, mar wist dat ze er voor moest gaan zorgen, ook al was het haar kindje niet. In haar hand had ze een mandje, ze moest van de heer naar de markt om dingen te halen, maar het ging allemaal niet zo snel door haar dikke buik, die haar toch in de weg zat. Maar gelukkig moest ze voor de avond terug zijn, en aangezien het nog niet heel erg druk was, scheelde dat weer een hoop. Ze liep als eerste maar richting de bakker, brood was gewoon het belangrijkste om te overleven, vond zij dan. Ze liep naar binnen en keek even naar wie er al in de bakkerij stonden.'' Oh mijn prinses.'' was het eerste wat ze zei en probeerde te buigen, wat niet heel erg goed ging door haar buik, en daardoor er wat briek uit zag.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Nov 12, 2013 10:26:29 GMT
Arthur Hij hoorde de koning spreken eerst tegen hem e toen tegen zijn zoon. Wat was deze König dom zeg. Lachend schudde hij zijn hoofd. Hij had het Italiaanse achent van zijn vaderniet. Hij hoorde waar de König heen zou gaan. Misschien was zijn vader daar nog. Hij keek de koning na. " achtelijke vent " bromde hij en draaide zich om naar Connor " is hij altijd zo dom " sprak die tegen de jongen En keek naar hem. " Waarom zou ik hier over liegen " Hij keek naar hem " mijn moeder US British ja ik praat niet even Italiaans als mijn pa " bromde hij
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 12, 2013 11:41:52 GMT
Kendra Kenway
Ze wachtte tot ze het geld aannam en hoorde haar vraag aan. Ze keek meteen glimlachend op. "Als jij dat niet erg zou vinden voor een keer. Ik help graag als het kan." Zei ze glimlachend tegen haar en nam de broden nu rustig vast. ze keek even om naar de vrouw die binnenkwam en glimlachte vriendelijk. "Je hoeft niet te buigen hoor." Zei ze vriendelijk tegen haar en keek even naar haar buik, en meteen een kinderwens kwam in haar op. Maar ze wilde wachten op de ware, de ware man. Ze keek weer even naar haar gezicht en dan naar Samantha, wanneer zou ik dan ook eens kunnen helpen Samantha." Ze keek weer naar de vrouw. "En noem me maar gewoon Kendra." Glimlachte ze liefjes.
rest thuis.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Nov 12, 2013 14:27:31 GMT
Samantha Smith Ze keek op toen de deur open ging en glimlachte naar de vrouw die binnen kwam. Een hoog zwangere vrouw zo te zien. Ze hield van kleine kindjes. Ze vond ze altijd zo lief en schattig. " Goedemorgen " Sprak ze vriendelijk naar de vrouw die binnen kwam en wende toen rustig haar blik weer naar Kendra. De glimlach bleef op haar gezicht zitten toen ze hoorde hoe graag Kendra eens wilde helpen. Als het aan Samantha lag kon het elke dag wel. Maar ze was een prinses en ze konden haar echt niet betalen. Ze keek haar lachend aan " van mij zou het elke dag mogen "Sprak ze glimlagend " Alleen kan ik u echt niks betalen, sorry " Sprak ze tegen Kendra " het is niet dat ik niet wil betalen als u komt helpen. Maar we kunnen het niet missen. Daarom doe ik het ook alleen " Sprak ze tegen haar. Ze wilde haar eerlijk betalen. Maar dat kon gewoon echt niet. 's avonds aten hun de broden die overwaren met wat soep. Dat deden ze nu al jaren. maar toch miste ze het vlees en de groente wel. maar ze moest niet klagen. Haar blik gleed weer baar de vrouw die net binnen kwam. " Wat kan ik voor u doen "S prak ze glimlagend naar de vrouw. Ze moest even verder dan kon ze zo weer met Kendra praten.maar klanten hadden vaak nog wel iets anders te doen dan alleen maar staan te wachten in een winkel
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 12, 2013 14:53:48 GMT
Elyssa Catadorra
Ze keek naar de prinses die zei dat ze haar gewoon bij de naam moest noemen.'' Het spijt mij, mevrouw Kendra.'' Sprak ze toch nog netjes tegen haaar en keek nu naar de vrouw die haar wat vroeg.'' IK moet 3 bruine broden hebben voor mijn meester Catadorra.'' sprak ze rustig. Ze moest hem nog altijd zo noemen, ze mocht hem niet eens bij de voornaam noemen, en kusjes gaf hij haar nooit, hij had haar alleen maar verkracht om een kind in haar te stoppen. Nee liefde, dat kende het meisje niet, en toch zag je in haar gezicht hoeveel ze van haar vader had, als je goed keek leek ze wel degelijk op Haytham. Ze zuchtte even en kreunde even, omdat de kleine aan het schoppen was in haar buik, en ze slikte even voor een moment.'' Mevrouw... zou ik misschien even kunnen zitten, de de...'' ze kreunde weer even en zakte bijna door haar benen heen, terwijl ze een hand op haar buik neerlegde. BLoed kwam al langzaam uit haar vagina sijpelen en je zag plekken op haar jurk ook al rood worden.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 12, 2013 15:03:03 GMT
naam personage: Matt Smith Leeftijd: 29 Geslacht: man Rang : Heer Foto/uiterlijk : extra : Hij heeft last van Tourette
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Nov 12, 2013 15:34:12 GMT
naam personage: Katniss Everdeen Leeftijd: 35 Geslacht:Vrouw Rang : Assasin Foto/uiterlijk : www.deviantart.com/art/Katniss-245772384extra : Pijl en boog zijn bij haar een gouden moordwapen Katniss Everdeen Katniss woonde hier ondertussen al weer jaren, jaren nadat ze gevlucht was uit haar geboorte plaats. Hier hoopte ze veilig te zijn, als wist ze dat dat niet zo was. Katniss was niet zomaar iemand. Katniss was een vrouw met een eigen wil. Was opgevoed met de woorden, de wil van de man is wet. Maar zelf ow nee how maar. Niemand was baas over haar, zij was baas over haar eigen leven. Van af jongs af aan was ze zltijd met haar broers het bos mee in geweest om te jagen. Van alles heeft ze in haar handen gekregen. Maar de pijl en boog en de kruisboog, nee dan konden haar broers er ook niet meer tegen op. Zwaardenen pistolem, ze was er absoluut niet slecht mee. Maar nee de pijl en boog en de kruisboog waren haar favo wapens. Ze was 12 toen ze samen met haar broers in het verzet ging tegen de koning. Eigenlijk was ze veel te jong geweest, maar Katniss had er altijd veel ouder uitgezien dan dat ze eigenlijk was. Hoe ouder ze werd hoe minder het verschil werd. Jaren hebben ze gestreden tegen de koning daar. Tot de rollen omdraaide en de koning hun wist te vinden. Zij en haar broers zijn gevlucht. Halverwege de weg zijn hun paden gescheiden. Zij wilde naar het koningkrijg kan king Logan. Ze had goede verhalen over hem gehoord. Haar broers waren het er niet mee eens geweest en zijn een andere kant op gegaan. Katniss is doorgetrokken en 15 jaar geleden in Condor komen wonen. Ze heeft de dood van King Logan mee gemaakt en de verandering van de stad. Een nieuwe koning, een nieuwe groep mensen die tegen hem was, en zij was er een van. Een koning moest na haar gevoel rechtvaardig zijn, zowel tegen het volk als tegen zijn gezin. Deze koning was het na haar idee beide niet. Toen ze hier bij de groep mensen kwam, voelde het vreemd. Duidelijk was ze een buitenstaander geweest, maar wel een die wist waar ze het over had. Ze had wel gemerkt dat er niet erg veel vrouwen bij de groep zaten. maar of ze het erg vond ?? nee niet bepaald. Ze leerde elke dag bij van de jongens. Nieuwe tricks, handige handelingen en ontsnappings routes voor als het nodig was. Ook hadden ze een poging gedaan haar te leren Free Runnen, en tot haar verbazing ging het haar nog god af ook. Oke ze viel nog wel eens maar dat hoort er bij. Ja hier zat ze op haar plek dat wist ze zeker. Hier hoorde ze thuis, dit was haar stad geworden in duie 15 jaar. Maar toch voelde ze zich eenzaam. Ze miste haar ouders en haar broers. Omdat ze altijd zo veel bezig was had ze nooit tijd voor vrienden, of een vriendje. Maar nu ze ouder werd, werd de drang naar een eigen kindje en een man toch aardig groot. Al zou ze nooit zomaar met ja en alle man naar bed gaan en trouwen. nee ze geloofde dat nog steeds haar ware liefde ergens op haar wachtte. Vanmorgen was ze rustig opgestaan. Brood had ze nog van gister liggen dus dat was nu niet nodig. Morgen ochtend zou ze wel nieuw brood gaan halen. Vannacht had ze weer zo raar gedroomd. Al een aantal jaar droomde ze over een persoon, maar ze kon niet plaatsten wie. En als ze er aan dacht wie het kon zijn, kreeg ze ook bij niemand een raar gevoel van binnen. Rustig klede ze zich aan. haar pijl en boog droeg ze nooit in de stad. Wel had ze natuurlijk hier en daar een mes zitten voor als het toch nodig was. Ze stroopte haar mouwen even op en keek naar een grote lelijke wond op haar arm. Ze was 2 dagen geleden gevallen met een oefening van de jongens met het free runnen, het was een beetje verkeerd gegaan en dit keer was ze wel lelijk gevallen. Ze bekeek het even om er zeker van te zijn dat het niet aan het ontsteken was en begon toen rustig het brood te pakken en ging aan tafel zitten. Het boek lag er nog steeds. Het was een boek waar ze niks van begreep. Door het plaatje aan de voorkant begreep ze dat het over pijl en boog ging maar de taal waar het in was geschreven, nee die kende ze niet. Rustig begon ze te eten terwijl ze door het boek bladerde en naar de plaatjes keek. Misschien kon Leonardo hem wel vertalen voor haar. Toen ze klaar was met eten ruimde ze alles op, pakte haar jack van de tafel en trok hem rustig aan. Ze streek nog even met haar hand door haar losse haar. Straks bond ze het wel weer vast. Ze pakte het boek van tafel en liep haar woning uit. Ze woonde niet al te groot, maar ze was alleen dus dat was ook niet nodig vond ze. Rustig trok ze de deur achter zich dicht en keek even haar kleine stukje tuin in waar twee katjes zaten te spelen. Zwerfkatten dat was te zien, maar toch waren het schattige dieren vond ze. Rustig liep ze de straat op. Ze moest eerst het markt plein over, en met deze drukte hield ze daar niet echt van. maar ja Leonardo woonde aan de andere kant van het dorp. Rustig liep ze met het boek onder haar arm door de drukte heen. Heerlijke geuren waren er altijd op de mark. Toen ze het marktplein was overgestoken werd het weer rustiger op de straten, altans wel in de richting waar zij heen wilde. ze neuriede rustig een nummer, ze was er bijna dat wist ze. Ze sloeg een zijstraat in en zag het huis van Leonardo al in zich komen. Het was niks voor haar zo dicht bij de markt te wonen. zelfs hier hoorde ze de herrie nog die ze mensen daar maakte. Nee daar hield ze echt niet van. Toen ze dichter bij het huis kwam zag ze een witte hengst staan, ze herkende het dier maar al te goed. Ezio was er ook. ustig klopte ze even aan de deur waarna ze hem opende en naar binnen liep. Ze zag Leonardo en Ezio staan en glimlachte even beide naar ze waarbij ze hun een glimlach schonk. Terwijl ze rustig naar het tweetal liep haalde ze het boek onder haar arm vandaan.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 12, 2013 15:56:25 GMT
Ezio Auditore di Firenze
Hij had een heel gesprek met Leonardo achter de rug, over zijn vliegamchine die hij ooit gemaakt had en waarmee Ezio aaridg hoog en ver gekomen was. Hij moest die machine nog eens een keerjte hebben, want Ezio, ja die wou het kasteel binnen gaan dringen binnne nu en drie dagen en de koning vermoorden in zijn slaap. Makkelijk als wat, als je Ezio zo hoorde, toch was het nog wel een hele grote opgave, dat zou echt wel duidelijk worden in alle tijden dat hij nu met Leonardo zat te praten. Ze soraken ook Italiaans met elkaar, ze waren tenslotte beide italiaans, en het was voor beide mannen geen moeilijke taal, en wanneer het kon, praatte de twee mannen dan ook met elkaar italiaans. Ja ezio kende Leonardo al vanaf toen hij een klein jochie was van 6, en toen was Leonardo zelf ook nog jong. Ja de tijden in Firenze waren tijden om nooit te vergeten, hoe ze speelde over de straten. Tot dan alles anders leek. Tot dat de pazzi zijn familie verraadde, toen de jongen 18 werd. Zijn vader die altijd zijn lotsbestemming geheim wou houden, omdat hij nog te jong was, werd en gevangen genomen. En Ezio had de bewijzen geleverd dat ze onschuldig waren, maar hij werd verraden, en zag zijn oudere broer, jongere broertje en zijn vader op het marktplein opgehangen worden. Het was een gebeurtenis die hem aansloot tot wraak, en hij vermoorde de pazzi familie. Werkelijk elk persoon tot de laatste man. Als 21 jarige man leefde hij in rome, ontmoette daar een vrouw uit engeland, waar hij verliefd op werd, en samen kregen ze een zoon. Maar rome was door de oorlog geen toekomst, en daardoor verhuisde het gezin al snel hier naar Gondor, waar nog wel mensen van de pazzi leefde, maar wat later duidelijk mocht worden, want ze pakte zijn vrouw op, en haar twee broers, die Ezio al meer dan eens had geclaimd als zijn eigen. Ze jutte de koning op, lieten hen ophangen, en Ezio, die probeerde te vechten, kwam te laat. Hij kwam te laat. Wraak spoorde hem weer aan. Ook hun werden vermoord, maar hij wist dat hij nooit dichterbij zijn zoon kon komen, hij probeerde het, ondanks hij zoveel van haar hield, om zijn zoon gelukkig te maken. Want hij was twee keer verraden. En datgeen besprak hij nu ook met Leonardo, over hoe hij altijd verraden was, en de fouten die hij maakte. Leonardo en Achilles waren de enige vrienden die altijd leken te luisteren, het leken te begrijpen. Hij zuchtte en hoorde nu geklop op de deur waardoor hij zijn kap op zette en achterover leunde. Hij zag Leonardo direct op staan, en naar haar toe gaan.'' Ah meisje, kom binnen kom binnne.'' sprak de man hartelijk.'' wat heb je voor me meegenomen, of wil je iets bespreken?'' sprak hij met alle Italiaanse openlijkheid, maar Ezio.. Die bleef stil, zijn handen over elkaar bleef hij zo stil als een adelaar zitten. alsof hij sliep.
Matt smith
De man liep momenteel rustig over de markt heen. Hij glimlachte hartelijk naar iedereen, al begon ndan het gefluister ook weer. Ja matt was een mallooot in vele hun ogen. Nu ook, liep hij in een net pak, met een bowtie, ja hij leek uit een ompleet andere cultuur te komen, maar denk je echt dat hem dat iets kon schelen? nee, want Matt was gewoon anders. Hij had zijn looks ook wel mee, maar was in al die jaren nog niet getrouwd, door zijn tourette, die regelmatig op speelde en nu weer, nu hij naar het groentekraampje liep.'' Mag ik..'' sprak hij alleen al waarna zijn hoofd de lucht in ging, en hij keihard; '' GERONIMO!'' riep. Daarna keek hij heel verontschuldigend naar de man en bestelde alsnog twee kroppen sla, want ja Matt was dol op sla. Hij zuchtte even terwijl hij rustig verder liep over de markt, afkijkend naar alles wat er stond, al ging dat niet zonder zijn tics, hij schreeuwde al snel weer '' Geronimo! '' over de straten, en iedere keer als hij dat deed, leek even de stilte toe te breken, die daarna weer rustig over ging in de gezellige herrie van de markt. HEt was dan ook geen wonder dt hij nooit lang op de markt was, en al snel weer verdwenen was van de markt zoals nu. Rustig liep hij over de winkelstraat heen, en hij moest eigenlijk naar de bakker toe, maar hij bedacht zich dat dat nog wel even kon wachten, alsof hij ist wat er in dat winkeltje afspeelde.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Nov 12, 2013 16:11:30 GMT
Katniss Everdeen Ze glimlachte hartelijk naar Leonardo toen hij haar zo vriendelijk begroete. Ja het was een vriendelijke en lieve man, altans in haar ogen. Maar hij deed altijd lief en vriendelijk tegen haar. Haar blik wende even naar Ezio, ze kende hem, nou niet echt persoonlijk ze had wel eens met hem gepraat en zo doende wist ze wie hij was. Ook had ze iets opgevangen op de mark, over dat Ezio een zoon had die nu bij de koning was. Maar wat precies wist ze niet, Ze ging het hem alsze klaar wat met leonardo even zelf vragen dan datze een roddel geloofde. Ze overhandigde leonardo het boek en keek hem aan " Ik heb dit boek gekregen een paar weken geleden van iemand. Maar ik begrijp er niks van. Ik kan deze taal niet " Ze keek hem aan " Ik hoop dat u het kunt vertalen voor mij, ik denk dat dit boek vol informatie staat dat ik goed kan gebruiken "S prak ze vol Enthousiasme. Ze hoopte zo dat die het kon. dan kon ze veel meer leren over het wapen waar ze van hield. Ze gaf hem het boek, want eigenlijk was ze best nieuwschierig geworden naar wat dat nou was over wat ze in het dorp had gehoord en ze draaide zich naar Ezio " Wat hoorde ik " Sprak ze tegen hem " ezio zijn zoon werkt voor de koning, en heeft vanmiddag net zijn eigen vader verraden ? " ze keek hem afwachtend aan. Waarschijnlijk had iemand het uit de keuken of 1 van de dienstmeisjes het gesprek opgevangen tussen bradley en de koning en had ze der mond niet kunnen houden. Dan gaat het allemaal in een nood tempo door het dorp heen. Maar aan de ene kant geloofde ze het niet. Niemand zou toch zijn eigen vader kunnen verraden. Altans zij zou dat nooit gekund hebben hoe boos ze ook op der vader zou zijn geweest
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 12, 2013 16:13:29 GMT
Connor Kenway
Hij keek naar zijn vader die het duidelijk niet serieus nam, maar als het wel zo was? Wat dan? Hij slaakte een zuchtte toen zijn vader weer vertrok en keek hem na. "Wat ik graag doe is eens met mijn vader kunnen praten zonder dat hij wegloopt." Sprak hij hem enkel nog na en keek dan weer naar Arthur. "Dus, Arthur." Sprak hij nu ook maar bij zijn eigen naam zoals hij hem had verteld. "Hij kan inderdaad zo doen, vraag maar niet over wat voor geweldige vader ook maar is." Sprak hij nog vrij rustig en streek even door zijn haar heen. "En ik weet niet waarom je over zou liegen, maar ik weet ook niet waarom je het zou vertellen. Dus, leg uit." Sprak hij en begon te lopen en wenkte Arthur even zodat hij kon volgen. Als zijn vader het niet wilde aanhoren deed hij het maar, deed hij misschien toch iets nuttig. "Ik luister wel als mijn vader het toch niet serieus neemt, al zul je toch met harde feiten moeten komen." Sprak hij rustig verder.
Kendra Kenway
Ze keek naar de vrouw en glimlachte even. Toen ze begon over haar meester keek ze best vreemd op. Was ze een slaaf? Nee toch? Ze vond nog steeds dat haar vader er iets aan moest doen in dit land, maar daar deed hij dus werkelijk geen zak aan. Ze slaakte een zuchtje en keek weer naar Samantha toen ze verder sprak. "Ik doe het graag hoor, ik hoef niet betaald. Ik heb geld genoeg namelijk en jij kunt het vast veel beter gebruiken om alles te onderhouden." Zei ze met een klein glimlachje tegen haar. Ze keek dan weer even naar de vrouw en begon langzaam aan meer aan haar vader te denken als ze haar wat beter bekeek. Ze leek een beetje op hem, maar ze vond het zo vreemd. Ze keek dan ook ietsjes verbaasd op toen er opeens wat leek te gebeuren en de vrouw neerzakte op de grond en begon te bloeden door de kleine in haar buik. "Oh jee." Sprak ze dan ook meteen en legde de broden die ze gekocht had neer en bukte voorzichtig bij Elyssa neer. Ze duwde alles een beetje opzij zodat de baby vrij ter wereld kon komen en ook gewoon niet vast zat. Ze had dit vaker gezien, ze was vaak op de ziekenboeg geweest als enkele van de kamermeisjes moesten bevallen. "Denk je dat ie nu komt?" Vroeg ze nog even voor de zekerheid, zei kon het niet aanvoelen natuurlijk.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 12, 2013 16:26:21 GMT
Ezio Auditore di Firenze
Hij keek niet op of af, bleef zo stil zitten zoals hij nu zat en zuchtte even voor een moment waarna zijn ogen nu toch langzaam omhoog gingen.'' meid, kom eens hier.'' Sprak hij nu en Leonardo pakte het boek ook aan.'' IK ga dit direct vertalen. Met en weekje heb ik de volledige vertaling.'' Vertelde die nog en hij vertrok ook naar het achterkamertje van de zaak nu, aangezien hij hier niet tussen wou komen. Ezio keek nu langzaam op, en zijn gestoppelde baard was het eerste wat op zou vallen.'' vertel eens, waar heb je dit gehoord.'' Sprak hij enkel en keek hem aan. Je hoorde toch iets woede in zijn stem, maar dat maakte het niet minder, Ezio zou zich wel even schuil houden de komende tijd, dat zou niet het moeilijkste moeten zijn waarschijnlijk. zijn handen legde hij nu op tafel en ging in zo'n houding zitten alsof het leek alsof hij je ook direct zou kunnen aanvallen maar natuurlijk deed Ezio dat niet te snel, tenzij je echt een vijand van hem was, en zij leek dat dus echt absoluut niet, in zijn ogen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Nov 12, 2013 16:39:29 GMT
Katniss Everdeen Ze keek naar hem toe hij sprak dat ze naar hem moest komen. Maar kort daarna begon Leonardo ook weer te spreken en even glimlachte ze naar hem " Dankuwel dat zou echt fijn zijn " Sprak ze met een glimlach op haar gezicht. Ze volgde hem met haar ogen toen hij naar het achterkamertje ging en daar naar binnen verdween. ze draaide zich om terug naar Ezio en keek even naar hem. Rustig liep ze naar de tafel waar hij nu zijn handen op zetten en ging half op de tafel zitten en keek hem aan " Ik hoorde het op de weg hier naartoe. Het was een dienstmeisje van het koningshuis. " Ze keek naar hem " ik hou niet van roddels weet je " begon ze rustig " En je was hier nou toch dus kon ik mooi de waarheid voor me zelf boven tafel krijgen " Sprak ze rustig en kruiste haar armen voor haar borst. Niet om een bepaald gebaar aan hem uit te stralen maar puur omdat het lekker zat. Rustig bleef ze naar hem kijken. Ze bestudeerde zijn gezicht voor zover dat kon, en het viel op dat die zich al een tijdje niet geschoren had.
Samantha Smith ze hoorde dat de vrouw 0om 3 broden vroeg, en gauw daarna of ze mocht gaan zitten. maar voor dat ze dat ook echt had kunnen vragen was de vrouw al door haar bene gezakt. Bloed kwam onder haar jurk vandaan en ze zag hoe de prinses bezig ging. Samantha hield van Kleine kinderen maar tegen een bevalling nee dat kon ze echt niet. Ze voelde zich er altijd misselijk door worden, en het geschreeuw van die vrouwen deed haar denken aan het geschreeuw in de oorlog. Waarom moest dit nou net hier gebeuren. Maar zomaar weg lopen wilde ze ook niet. ook vond ze het nou niet het oment om op de princes te reageren over dat ze er geen geld voor hoefde. Wat kon ze doen, wat moest ze nu doen ze wist het echt niet.
Arthur Hij keek Connor aan en hoorde hem spreken. Hij zag hoe hij gewenkt werd en liep rustig met Connor mee " Waarom ik mijn eigen vader zou verraden ? " hij keek Connor aan " lang verhaal, het komt er op neer dat mijn moeder door hem is gestorven en dit zijn verdiende loon is " Sprak die naar de prins en keek naar zijn paard " Ik zal u laten zien dat ik zijn zoon ben " hij liep naar zijn paard waar hij uit zijn zadeltas een opgerold stuk papier pakte, zijn geboorte bewijs. Ook pakte hij het briefje van de poot van de adelaar en liep terug naar de prins en opende het geboorte bewijs en liet het hem zien " Ziet u "Sprak die en gaf hem het papier waarna hij zelf het briefje opende wat aan de poot van de adelaar zat en zijn hele gezichtuitdrukkign verdween. Waarom moest hij nu wel plots willen praten na al die ruzie's en nu plots wel de keuzes van hem achepteren.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 12, 2013 17:01:13 GMT
Ezio Auditore di Firenze & haytham Kenway
Hij zuchtte even en luisterde naar haar en sloeg even nmet een vuist op de tafel, die duidelijk even begon te kraken.'' Ik had hem een brief gestuurd, maar nu is hij te ver gegaan als het echt zo is.'' sprak hij meer in zichzelf.'' Ik heb jaren lang voor hem klaar gestaan. Misschien niet op de juiste manier, mar hij heeft nooit ingezien dat ik hem probeerde te bescheremn.'' Sprak hij kalm en hoorde geklop op de deur.'' Leonardo?'' sprak de stem en Ezio schoot overeind, en dook direct in een kat, terwijl Haytham nu binnen kwam zetten en kort naar haar aan de tafel keek.'' Goedemiddag. Prahtige hengst staat er buiten, van jou?'' sprak hij nu ook serieus en keek haar aan voor een moment, maar Leonardo kwam al uit zijn kamertje zetten.'' ah Leonardo.'' Sprak hij rustig, en drie wachters kwamen achter hem binnen zetten.'' Ik arresteer je wegens samenzwering met een vijand van de kroon.'' maar.. Maar.. Iek deed niets? IK heb niets gedaan!'' sprak de man met een zwaar accent maar werd al in de boeien geslagen en nmee genomen.'' Goedemiddag mevrouw, hopelijk staat u niet aan de verkeerde kant van het pad.'' Sprak hij rustig en Haytham verliet de boel weer waarna hij rustig in een koets stapte buiten, en Leonardo in een gevangeniskooi werd gestopt. Pas nu kwam Ezio weer naar buiten.'' Hij pakt iedereen op.. Iedereen die maar iets te dicht bij mij komt..'' Waren de woorden die hij nu sprak.
Elyssa Catadorra
Ze kreunde en knitke enkel. '' ik.. ik moet naar zijn meester.. HIj vermoord me als hij de geboorte niet ziet.. sprak ze wat bang en slaakte even een klein gilletje uit.'' Het is mijn meester ijn kind..'' Spak ze enekel.. Ik Moet naar mijn meester toe..'' Sprak ze nog enkel en keek naar beide, en probeerde overeind te komen, maar dat ging nauwelijks. e probeerde het kind ook binnen te houden, maar het lukte gewoon niet helemaal en ze slaakte ook even een gil, waarna er nu echt een waterplas aan bloed leek te ontstaan, en ze begon te puffen. Ze kon duidelijk niet echt meer naar het huis toe van haar meester, dat was gewoon nog te ver. Ze kneep haar ogen dicht en uit haar blinde oog kwam even een bloedtraan zetten en ze gilde nog een keer.'' Ik moet naar huis.... ik wil niet dood..'' sprak ze enkel en tranen kwamen nu ook al los, waarom moest het kind nu net komen?
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 12, 2013 17:14:18 GMT
Kendra Kenway
Ze slikte eventjes toen Elyssa begon te vertellen dat ze naar huis moest omdat haar meester de geboorte moest zien. Ze slikte. "Dat gaat niet meis. Je kunt niet meer rechtstaan, het zal hier moeten gebeuren. Ik ga wel mee naar die meester van jou." Zei ze zacht tegen haar, haast moederlijk ook al was ze jonger als Elyssa. Ze zuchtte zachtjes. "Rustig maar, in en uit ademen. Je meester zal het maar moeten accepteren, anders gaat het kind dood." Ze duwde haar zachtjes terug neer op de grond en keek haar aan. "Rustig maar." herhaalde ze weer en keek naar Samantha. "Samantha, kun je 2 warme doeken halen?" Vroeg ze meteen aan haar toen ze er maar zo bij stond, aangezien ze merkte dat ze het niet graag zag gebeuren namelijk.
Connor Kenway
Hij liep rustig verder tot in de ontvangstkamer en keek dan weer naar Arthur. "Dan snap ik waarom je dit doet..." Mompelde hij en knikte toen hij begon over het bewijs en liet hem even gaan. Hij wachtte rustig en toen hij terug kwam bekeek hij de akte en glimlachte even. "Nou, dit bewijst dat mijn vader ongelijk heeft." Zei hij rustig en gaf hem de akte terug en keek hem dan weer aan toen hij een brief bekeek. "Van je vader?" Vroeg hij nu ook gewoon rustig, hij vond het niet erg dat hij de zoon van Ezio was. Hij was niet diegene die het volk tegen de familie opzette, dat was zijn vader. En aan het gezicht van Arthur te zien was hij ook niet zo blij met de brief. "Wat stuurt hij?" Vroeg hij nog vrij kalm en kruiste zijn armen rustig over zijn borst heen terwijl hij op een antwoord wachtte.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Nov 12, 2013 17:26:47 GMT
Katniss Everdeen Ze hoorde Ezio spreken. duidelijk kwaad. Ze schrok op toen er geklopt werd op de deur, en toen er een stem sprak was Ezio ook zo verdwenen. ze keek verbaast om zich heen en zag de koning binnen komen en knikte alleen naar hem als groet. Ze hoorde hoe hij begon over de hengst " Klopt " Sprak ze naar hem. als ze nee zei kwamen er vast lastige vragen va n wie die wel was. Oke echt beleefd was ze ook niet tegen de koning maar daar had ze ook geen reden toe. ze hate die man echt nooit dat ze die man met respect zou behandelen. Ze zag hoe leonardo op het geluid af kwam en hoe hij in de boeien werd geslagen. ze keek terug naar de koning toen hij zei dat ze niet het verkeerde pad op moest gaan " Volgens mij is dat altijd nog mijn eigen keuze "S prak ze tegen de koning en zag hem weer verdwijnen naar buiten. Ze keek op toen ze ezio weer hoorde en keek naar hem. " Weet je, volgens mij isw die zsoon van jou zo slecht nog niet als hij doet op het moment. " Even zweeg ze " Misschien dat je hem zelf maar moet gaan zoeken, jullie hebben elkaar nu nodig. Als hij al de mensen die dicht bij jou staan wilt vermoorden, en je zoon heeft echt bekend. Dan denk ik niet dat hij er nog lang is " ze stond op van de tafel " Mensen zijn niet uit de dood terug te halen Ezio, dat weet jij en dat weet ik. Denk er goed overna voordat het te laat is " Sprak ze rustig en liep richting de deur waardoor ze naar buiten verdween
Samantha Ze keek van af een afstand toe wat er allemaal gebeurde. Ze hoorde de vrouw spreken over dat ze naar haar meester moest. Ze volgde alles amper omdat de vrouw steeds gilde, en bij elke gil kromp ze zelf een beetje in elkaar. Nee ze wilde dit niet, niet dat geschreeuw. ze werd wakker geschud toen ze Kendra wat hoorde vragen en knikte even. ze liep naar achter waar ze water kookte en en twee doeken pakte. Toen ze terug was met de doeken gooide ze het kokend water met koud water in een bak dat het niet al te heet was en legde de doeken er in. Ze bracht de bak naar Kendra, zette het neer en nam weer afstand. Ze kon niks doen dat wist ze
Arthur Hij luisterde naar connor en pakte de akte terug aan van connor. Hij stopte het briefje weg en knikte even traag toen hij vroeg of het van zijn vader was " ja " Sprak die en keek even naar Connor " hij wilt praten, en hoopt dat ik terug naar huis kom. " Hij schudde even zijn hoofd " Daar is die nu mooi te laat mee, hij zal nooit meer naar huis kunnne. En zodra dit bekent word dat ik hem verraden heb. " Hij schudde even ongelovig zijn hoofd " dan vermoord hij me " hij lachte even. Nou echt laggen was het niet maar meer om zijn pijn te verbergen " Dan laat hij het je vader niet doen, net als wat hij met mijn moeder en mijn ooms heeft gedaan. Aan de galg " Sprak die vol afschuw. " joun vader nam mijn familie van mijn af. En toch ben ik voor hem gaan werken. Snap jij het ? want als ik er zo over na denk ik eigenlijk niet " Sprak die rustig
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 12, 2013 17:34:20 GMT
Connor Kenway
Hij leunde rustig tegen een bank aan en hield zijn armen over zijn borst gekruisd, keek even naar de lichaamstaal van Arthur en zuchtte even. "Daar is het nu inderdaad wat te laat voor nu je het toch hebt bekend. En zodra mijn vader het gaat controleren heb jij je hoofd ook niet meer." Mompelde hij en streek rustig door zijn haren heen en keek heem dan weer aan. "Je vader weet niet beter, evenals de mijne die niet beter weet." Zei hij rustig en keek even naar buiten door een klein raampje. "Ik kan er neit aan doen wat mijn vader gedaan heeft. Je kunt je wreken op mij, je mag mij en mijn zus best ophangen. We stellen namelijk vrij weinig voor in zijn ogen. Jou vader praat nog tegen je. De mijne niet." Sprak hij en stootte zich rustig af van de bank en ging aan het raampje staan met zijn armen op zijn rug nu. "Nee, ik snap het niet. Maar tja, je zult er wel een reden voor hebben niet?"
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Nov 12, 2013 17:41:12 GMT
naam personage: Caroline Hillyard Leeftijd: 17 Geslacht: Vrouw Rang: Dochter van een kleedingmaakster, dus ze is in de leer. Foto/uiterlijk : extra : X Naam personage: Katherine Hillyard Leeftijd: 21 Geslacht: Vrouw Rang: Dochter van een kledingmaakster, maar in plaats van Caroline is zij ook een dochter van een baron. Ze woont ook eigenlijk bij haar vader. Extra: X
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 12, 2013 17:49:02 GMT
Ezio Auditore di Firenze
Hij zuchtte en liep nu al snel na haar woorden naar buiten en zag de koets nog. Xijn hengst keek even naar hem, maar hij knikte enkel.'' het spijt me, maar dit moet ik even alleen doen, sprak hij in het italiaans tegen de hengst, maar rende daarna de daken op, begon met free runnen, in de richting van het kasteel. Hij keek vanaf de muur van het kasteel toe, en zag net arthur naar binnen gaan en bekeek de bewaking, die hier in de tuinen nogl slecht waren. een bewaker die eigenlijk nog geen 30 meter verderop stond vermoordde hij, zonder dat de man ook maar een scheut kon geven, of uberhupt iets kon zeggen, waarna hij naar beneden sprong, precies in de kar met hooi bij de stallen en kroop daarna de stallen in. Het was hier rustig, dus hier kon hij zo doorlopen, en dan was hij bijna bij de deur. Even keek hij naar de ramen en ontdekte connor al vlug, door een van de ramen op de beneden verdieping. Rustig en bekwaam sloop hij ook ongezien het kasteel binnen, en was toen zat van het rustig doen, en opende de deur van de ontvangstkamer, en keek naar hun beide, van onder zijn kap.'' mij krijg je, als je hem laat gaan.'' waren de eerste woorden die hij sprak. ''Ik laat mijn zoon niet vermoorden voor mijn zaak, dat laat ik gewoon niet doen.'' sprak hij nu, en hij klpte de messen in die nog uit stonden onder zijn polsen.'' Ik val niet aan, als u mijn zoon niets doet.'' Sprak hij nog waarna hij zijn kap af deed en zijn zwarte haren liet hangen.
Elyssa Catadorra
Ze slikte even en keek naar haar terwijl ze zuchtte.'' Dat kn niet.. Ik moet erheen.. Ik wil niet dood..'' Sprak ze angstig en eigenwijs wou ze weer gaan staan, maar het lukte niet eens door al het bloed wat eruit kwam. Ze gilde weer even kort en Deed nu toch maar wat Kendra zij, ze wou ook niet ongehoorzaam zijn, en begon nu ook met persen, langzaam aan, zoals ze met haar meesteres had geoefend. Ja na de geboorte zou zij enkel oppassen nog, en zou zij het kind krijgen. Dan was het niet meer van haar. Ze gilde nog een keer, en een hoofdje kwam er langzaam aan zetten nu, terwijl ze toch wat angstig naar hun keek, omdat ze wist dat dit ook haar einde kon betekenen, het einde voor haar leven, of ze het nou leuk vond of niet. Ze slikte en ufte weer even en keek enkel maar naar de randen van haar jurk.
|
|