Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Nov 13, 2013 15:59:09 GMT
Elyssa Catadorra
Ze slikte en hoorde haar woorden en keek haar aan. Ze stapte af, maar trilde nog wel een beetje, en hield haar zoontje nu echt heel beschermend tegen haar aan, waardoor het jongetje iets begon te huilen, omdat die door had dat er iets niet helemaal in orde was met zijn moeder.'' Edward.. Rustig maar, je bent veilig..'' Sprak ze zachtjes tegen het jongetje en streek hem over zijn ruggetje, maar wachtte ook nog een beetje op kendra, terwijl er nog een paar verdwaalde tranen over haar wangen liepen en ze het jongetje rustig probeerde te troosten wat goed lukte. Ze duwde even haar lippen op het nog wat kale hoofdje van de jongen en gaf er even een kusje op.'' Alstublieft.. Vermoord mij nu niet..'' Waren de woorden die ze sprak.'' IK heb mijn meester genegeerd, maar ik wil enkel mijn zoontje...''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 13, 2013 16:14:51 GMT
Kendra Kenway
Ze hielp Elyssa een beetje en trok haar wat tegen zich aan en liet haar merrie nu weg brengen. "Kom mee." Zei ze tegen haar en trok Elyssa mee naar binnen met haar zoontje. "Ik zal je niet vermoorden. Ik wil je alleen in veiligheid brengen met je zoontje." Zei ze zacht en trok haar verder mee naar haar kamer waar ze haar binnen bracht en de deur op slot deed. Ze zuchtte even. "Ga even zitten, ik zal proberen wat te regelen." Zuchtte ze en keek haar aan. "Ik weet dat het jou zoontje is, en dat jij hem bij je wilt. Maar ik kan maar weinig voor hem doen. Of ik breng hem terug en koop jou over, of ik breng jullie beide terug en jij word afgemaakt. Ik kan jullie niet hier houden in ieder geval zonder papieren. Ik kan anders ook een adoptie kind zoeken dat op jou Edward lijkt, maar heb er niet al te veel hoop in." Zei ze zacht
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Nov 13, 2013 16:21:23 GMT
Elyssa Catadorra
Ze slikte en keek haar aan.'' Edward gaat niet terug, dan ga iik mee of wij vluchten..'' Sprak ze en slikte even. Niemand komt aan mijn kleine Edward..'' Sprak ze rustig en keek naar het joongetje wat in slaap aan het vallen was. Ze ws wanhopid, en dat was in alles te merken op dit moment. Z wou haar zoontje niet kwijt.'' Ik sterf liever dan dat ik zonder hem moet leven.. Ik hem hem op de wereld gezet... Ik heb hem verdomme gebaard, hij is van mij!'' sprak ze wat aggressief maar toch serieus, en een blik die ze voor even yoonde was net een blik van Haytham als hij het wrkelijk bloedserieus meende. Ze was ook zijn dochter, maar ze wist het zelf niet, en haar moeder was al overleden voor ze het kon weten. Die overleed toen het meisje 6 was, en de bordeeleigenaar wou haar toen niet houden, want ze was eigenlijk nog te jong. domme keuze, een week nadat ze verkocht was, ging het bordeel ook failliet.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 13, 2013 16:25:37 GMT
Kendra Kenway
Ze keek weer naar haar en zuchtte. "Je bent mijn zus. Mijn halfzus Elyssa." Sprak ze tegen haar en liep naar haar toe. "Ik zal proberen iemand te vinden die zijn zoontje kan missen en die op Edward lijkt. Oké?" Vroeg ze zacht aan haar en keek haar rustig aan. "Ga even rusten. Ik zal je zoontje niet van je afnemen." Zei ze zacht tegen haar en slaakte een zuchtje. Ze zou het proberen althans, maar als het niet lukte zou Edward toch echt terug moeten. Ze schreef snel even een brief naar de man die haar meester was dat Elyssa met zijn zoon op het kasteel was momenteel. Ze wist dat het geen slim plan was, maar ze kon niets doen momenteel. En het was tegen haar verplichtingen als prinses in.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Nov 13, 2013 16:36:57 GMT
Elyssa Catadorra
Ze keek naar haar en slikte.'' maar.. hoe weet je dat zo zeker..'' Sprak ze als eerste woorden, en keek naar edward. Ze knikte op haar idee.'' Ik ga hem nooit wegdoen, nooit.. Anders steel ik hem weer terug, ook al word het mijn dood.. dit is mijn zoon.'' sprak ze en schudde haar hoofd.'' nee ik rust niet.. niet tot Edward veilig is, tot ik zeker weet dat hij bij mij blijft.'' Sprk ze en weigerde nog altijd om te gaan zitten, en bleef dus ook in de kamer staan, met het slapende jongetje op haar arm. Ze zou hem niet in een wiegje leggen.. Niet tot dat ze zeker wist dat hij veilig was. Ze keek naar hem, en streek even over zijn kleine wangetje.'' Edward is van mij, en niet van hem. Dat is hij nooit geweest. Ik heb hem 9 maanden in mijn buik gehad, ik heb hem vandaag ter wereld gezet, en hij verkrachtte mij ervoor. Hij verdient edward niet.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 13, 2013 16:53:01 GMT
Kendra Kenway
Ze slaakte een zucht en keek haar aan, verzond de brief en liep naar haar toe. "Je lijkt op mij, en op mijn vader. Als je vastberaden bent heb je net zo een uitdrukking als mijn vader. Ik weet bijna zeker dat je mijn halfzus bent." Zei ze zacht en keek naar Edward, raakte hem niet aan voor haar ook rustig te houden. Ze slaakte een zuchtje en ging zelf wel even zitten. De deur was op slot dus ze kon niet echt weg. "Ik weet het Elyssa, ik was erbij toen je hem op de wereld zette. Maar alsjeblieft." Zei ze rustig en sloot haar ogen even. Ze nam even een dekentje en gaf die aan haar zodat ze de inmiddels koude lap stof van het jongetje af kon halen en in het warme deken kon wikkelen. "Anders raakt hij onderkoeld." Zei ze nog even zacht aan haar.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Nov 13, 2013 17:02:22 GMT
Elyssa Catadorra
Ze keek naar haar en slikte even voor een moment waarna ze het dekentje aan nam en het kleine jongetje er rustig in wikkelde en toch nu ging zitten, maar hield hem goed vast. Zijn oogjes opende nu ook weer langzaam en keken om zich heen, terwijl zijn kleine handjes om zich heen grepen en zijn beentjes onder de deken aan het schoppen waren. Ze keek even vertederd naar het jongetje en toen naar Kendra.'' Wil je dan... Wil je dan je neefje vasthouden?'' vroeg ze nu voorzichtig, hopend dat ze Kendra wel kon vertrouwen nu, als ze nu weg liep met hem, dan wist ze ook dat ze Kendra niet kon vertrouwen, en dan was het ook klaar. Ze slikte even terwijl ze haar wat aan keek met angstige ogen, en het jongetje even een zwarte pluk haar van zijn moeder vastgreep, en er heel verbaasd naar zat te kijken.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 13, 2013 17:10:33 GMT
Kendra Kenway
Ze keek naar het jongetje dat wakker werd en glimlachte een klein beetje toen die zo in het dekentje zat te schoppen en met zijn handjes bezig was. Toen ze haar een vraag stelde glimlachte ze weer. "Graag." Zei ze met een glimlachje en ging naast Elyssa zitten zodat ze kon weten dat Kendra er niet zomaar mee weg zou lopen. "Ik hoop wel dat onze vader jou accepteert." Zei ze nu met een zuchtje en keek naar het jongetje, wachtte tot zij het aan haar over zou geven zodat zij het kon vast houden. "Ik zal niets doen met Edward, daar ben ik te goed voor Elyssa. Ik neem hem niet van je af." Zei ze zacht tegen haar toen ze zo angstig leek.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Nov 13, 2013 17:18:38 GMT
Elyssa Catadorra
ze knikte even en keek haar aan.'' ik vertrouw op je..'' Sprak ze rustig en gaf het jongetje nu langzaam aan kendra over en keek naar hem voor een moment, terwijl er een klein lachje op het wat bolle gezichtje van het jongetje verscheen. '' Ik moet binnenkort naaispullen kopen.. als ik geld heb..'' sprak ze en slikte, dat waren domme woorden om te zeggen. Ze was een slaaf, ze kreeg niet betaald.'' Sorry, stomme woorden.. Ik kan geen geld verdienen, ik ben een slaaf.'' sprak ze rustig en keek nu weer naar het jongetje dat zich wel fijn voelde bij Kendra en ook even in haar armen begon te gapen, omdat het jongetje duidelijk moe was, even als elyssa, maar die weigerde nog te gaan slapen. Niet zoalng Edward veilig was. een duif tikte op het raam, duidelijk antwoord terug van haar meester. er stond het volgende in;
Beste Prinses Kenway, graag zien wij ons zoontje terug keren, inclusief de slaaf. Ze zal van ons de straf toe krijgen die ze verdiend. De verkoop zal in ieder geval niet door gaan, aangezien ze ons nu te vaak verraden heeft. U kunt alvast een overlijdenscertificaat mee geven als u ze terug komt brengen, want de slaaf heeft nu drie kruisjes op haar papieren staan, wat betekent dat ze gedood word door haar eigen slavenhandelaar. We zien u graag tegemoet. Heer Theodorus en Vrouwe Louise van Huize Catadorra
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 13, 2013 17:27:01 GMT
Kendra Kenway
Ze keek naar haar en glimlachte voorzichtig. Ze nam het jongetje voorzichtig van haar over en hield hem rustig vast, bleef ook gewoon zitten. Ze glimlachte. "Hij is echt prachtig." Zei ze zachtjes tegen haar en keek haar rustig aan met een glimlachje. "En die naaispullen koop ik wel voor je." Mompelde ze nog even en keek naar het jongetje in haar armen. Ze keek dan weer naar Elyssa en zuchtte. "Ik hoop echt dat ik iets voor jou kan doen meisje, maar ik weet het niet zeker." Slikte ze en streek over het wangetje van de jongen. Ze hoorde het getik op het raam waardoor ze opkeek en het jongetje weer voorzichtig aan Elyssa overgaf zodat ze niet dacht dat ze haar zoontje afnam. Ze deed het raam open en nam de brief rustig vast. Ze las hem snel door en zuchtte. "Ik kan niets doen." Zei ze zachtjes en liet haar de brief lezen. "Als ik ermee naar vader ga, weet ik ook niet wat hij gaat zeggen. Ik weet het echt niet." Zei ze zacht tegen haar en keek haar met pijn in haar ogen aan.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Nov 13, 2013 17:36:32 GMT
Elyssa Catadorra
Ze glimlachte even, wst gewoon nu al een beetje dat ze Kendra kon vertrouwen en keek haar aan voor een moment, waarna ze rustig haar haren een beetje normaal streek. Echter toen ze op stond en haar zoontje terug kreeg, nam ze hem weer rustig over, en merkte hoe het jongetje weer zijn ogen sloot en langzaam tegen haar in slaap viel. Ze glimlachte even en wiegde even een beetje. Toen ze haar laatste woorden hoorde slikte ze.'' dan ga ik vluchten.'' sprak ze rustig en keek haar aan.'" Ik wil hem niet kwijt. Ze keek naar de brief en schudde haar hoofd.'' Ik kan niet lezen of schrijven'' sprak ze dan ook omdat ze echt niets ervan kon lezen, en misschen was dat altijd wel een minpunt voor haar geweest. Ze hoorde de laatste woorden en slikte even.'' je bent al te lief geweest, mevrouw kendra.. Ik zal gondor moeten ontvluchten.''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 13, 2013 18:26:51 GMT
Kendra Kenway
Ze keek naar haar en slikte toen ze zei dat ze ging vluchten. "Dat kun je niet doen.." Fluisterde ze. "Je overleeft het niet lang zo." Zei ze zorgzaam tegen haar en las even voor wat er op de brief stond toen ze zei dat ze niet kon lezen. "Hey, ik ben je zus. Je moet me geen mevrouw noemen." Zei ze zacht en streek met haar hand even door de zwarte haren van haar oudere zus, ze wist het zeker. Ze zuchtte. "Ik weet echt niet wat ik kan doen, maar ik wil niet dat jij nog dieper in de problemen raakt omdat zij de bevalling niet hebben gezien ten eerste al. "Het spijt me erg." Zei ze zachtjes en kroop wat tegen haar aan. "Ik wil niet dat je moet vluchten met Edward. Ik wil dat je hier zou kunnen blijven om je te helpen met je kindje."
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Nov 13, 2013 18:45:19 GMT
Elyssa Catadorra
Ze keek naar haar en slikte.'' wat moet ik dan doen? Ik wil edward niet kwijt en ik moet ook terug...'' sprak ze tegen haar en slikte even voor een moment waarna ze haar tegen zich aan voelde. het voelde raar, iemand die om haar gaf, ze had het al zolang niet meer gehad. De laatste keren was haar moeder die haar als klein kind haar knuffels gaf. Ze was daardoor nu ook heel onzeker hoe ze hierop moest reageren. Ze kende het niet.'' Maar dan blijf ik toch gewoon hier.. Bij jou.. Als hij echt mijn vader is zou hij mij toch wel opvangen? ik ben tientallen vaders gezien.. Ze zouden alles doen voor hun dochter, waarom hij niet?'' vroeg ze dan ook, aangezien ze dus helemaal geen verstand had van vaders. En ze had dus ook nooit de verhalen over Haytham gehoord.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 13, 2013 18:53:48 GMT
Kendra Kenway
Ze knuffelde haar heel voorzichtig en hield Edward ook een beetje vast. Ze sloot haar ogen weer even en luisterde naar wat ze zei, merkte dat ze niet wist hoe te reageren op de knuffel, wat ze best schattig vond ergens. Ze glimlachte even. "Je mag hier wel blijven van mij. Ik weet niet of je papa kent.. Hij heeft zelfs al maar weinig aandacht voor mij en voor zijn zoons, dus ik weet het niet echt hoef hij erop zou reageren. Misschien krijg ik een goedwoordje bij hem door een leuk onderwerp aan te snijden, maar ik weet het echt niet. Hij heeft nooit zo een goed humeur." Zuchtte ze en keek haar aan. "Ik weet hoe vele vaders zijn voor hun kinderen, en was hij maar zoals die andere vaders, dan had ik nu een geweldig leven met een vader die echt van zijn kinderen hield." Zuchtte ze en sloot haar ogen eventjes.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Nov 13, 2013 20:30:10 GMT
Elyssa Catadorra
ze zuchtte even en sloot haar ogen voor een moment.'' Ik heb al heel lang geen knuffel meer gehad.'' Sprak ze eerlijk. De laatste keer deed mijn moeder dat.'' Sprak ze rustig en keek haar even aan terwijl ze naar haar verhaal luisterde.'' nee ik heb het nooit gehoord.. IK werd veel binnen gehouden, omdat ik zwanger was.. Vandaag was de eerste dag in een halfjaar dat ik weer naar buiten mocht, omdat de meesteres niet kon.'' Sprak ze rustig en keek haar even aan. Ze luisterde naar haar verhaal.'' vandaar dat hij me nooit kwam ophalen zeker toen mijn moeder overleed. Hij houd niet van mij?'' sprak ze rustig, maar de waarheid lag anders, Haytham wist geen eens dat ze bestond, dat hij nog een tweede dochter had. He haytham had wel iets hart. Zijn kinderen kon hij wel vermoorden soms, maar het was tegen zijn principes in eigenlijk. Want elke koning had zijn opvolger nodig. En ook al liet haytham vaak geen liefde zien, diep van binnen hield hij van zijn kinderen. Iets wat Elyssa niet wist uiteraard.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 13, 2013 20:38:55 GMT
Kendra Kenway
Ze glimlachte voorzichtig. "Ik weet niet eens of hij wel weet dat je bestaat. Dus ik ga het hem wel eens vragen, al denk ik dat hij nu nogal druk is." Zei ze zachtjes en keek haar weer rustig aan. "Nou, krijg je een knuffel van je kleine zus." Zei ze weer met een glimlach. "En vader houd vast wel van zijn kinderen, maar hij laat het niet zien. Het is een zwakte zeg maar." Zei ze zachtjes en streek even over het wangetje van de slapende jongen. "Ga even rusten Elyssa. Ik zorg wel dat ze Edward niet van je afnemen. "Ik beloof je dat je zoontje niet van je af word genomen." Zei ze zachtjes en knuffelde haar weer even en glimlachte voorzichtig. "Maak je geen zorgen, ik probeer alles om jou hier te houden."
|
|
And now.. I am going to feed you your teeth.
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 13, 2013 20:55:51 GMT
elyssa catadorra
Ze keek naar haar en slikte even voor een moment.'' beloof je me dat?'' vroeg ze ook over dat zij haar zoontje wel veilig zou houden.'' Dat als ik strak weer wakker word dat ik zijn stralende lachje weer kan zien?'' vroeg ze alsnog.'' want ik wil Edward niet kwijt. Hij mag geen joseph heten, en hij moet bij mij blijven.'' Sorak ze over het jongetje dat in haar armen lg te slapen en keek echt heel serieus naar haar, al vond ze de knuffel die ze nog gaf wel prettig.'' Ga jij hem ook niet terug geven? omdat je zo straks zei.. dat je edward terug zou geven en mij over kocht.. '' sprak ze en slikte even voor een moment. '' Het is namlijk mijn Edward, mijn zoontje..''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 13, 2013 21:14:38 GMT
Kendra Kenway
Ze keek rustig naar haar en knikte. "Ik beloof het Elyssa." Zei ze zacht tegen haar en glimlachte voorzichtig. "Als je straks wakker word zal je hem kunnen horen en zien en zal hij bij jou in de kamer zijn." Zei ze zacht tegen haar zus. "Ik zorg wel voor hem, het isjou kindje. Ik zou niet willen dat er iets mee gebeurd. Maak je niet druk, je kunt me vertrouwen." Zei ze met een glimlach. "En ik zal hem niet terug brengen. Ik wil eerst vader spreken voor ik ook maar iets uitvoer nog, maar ik zal hem niet van je afpakken. Ga maar rusten, je hebt het nodig. Ik pas wel even op Edward Elyssa. Ik beloofd je op de grond van mijn hart dat hij hier zal zijn bij jou ontwaken." Zei ze zacht en knuffelde haar zus weer even.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 13, 2013 21:52:25 GMT
Elyssa Catadorra
Ze keek naar haar en glimlachte en gaf nu haar zoontje rustig over.'' Oke, ik vertrouw op je.'' Sprak ze rustig en ging rustig nu liggen n keek even naar haar zoontje.'' weltrusten edward.'' Sprak ze rustig en deed haar ogen langzaam dicht, en merkte nu pas hoe moe ze was, waardoor ze zo weg zakte. Er werd al snel daarna op de deur geklopt.'' mijn prinses, er is hier iemand voor u. sprak de man rustig.'' De heer Theodorus. Hij komt halen wat hem toebehoort.'' Sprak de wachter rustig en wachtte op antwoord, al werd de deur al open gedraaid met de loper die de man had, en de deur langzaam open gemaakt, en daar stond de heer en keek naar haar. '' Ik kom mijn zoon halen, en de vrouw die ik daarvoor nodig heb. Ze is mijn eigendom, nog altijd op papier.'' sprak hij rustig en keek naar haar, en hij had duidelijk zijn eigen wachters ook mee genomen. een kleinschalig groepje van 10 mensen, dus ze waren duidelijk niet van plan met lege handen weg te gaan.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 13, 2013 22:02:24 GMT
Kendra Kenway
Ze keek naar Elyssa en glimlachte. Ze nam het jongetje over en zag hoe ze neer ging liggen en rustig haar ogen sloot. "Slaapwel Elyssa." Zei zezacht tegen haar en keek even naar Edward die ook nog sliep. Nu hoopte ze dat het even rustig bleef, anders had ze ook maar weinig zin om dit te blijven volhouden. Ze keekeven op toen een man rustig wat zei van aan de deur en slikte even. Oh nee.. Nee dit wilde ze niet, ze had het beloofd aan Elyssa. Ze slikte even en stond op toen de deur werd open gedaan en keek naar de man en dan naar Elyssa en Edward die sliepen. Ze slikte even en keek weer naar de man. "Ik kan haar niet meegeven. Ze is mijn zus, ze is ook een prinses.." Mompelde ze zachtjes en slikte even. Ze legde Edward voorzichtig weer bij Elyssa zodat het jongetje niet kon vallen en ook niet geplet zou worden door Elyssa. Ze liep snel naar haar kast toe en haalde een zakje goudstukken tevoorschijn. "Alstublieft, neem dit aan voor Uw kind." Zei ze als eerste en slikte even. Ze kon Elyssa niet weer terug sturen. "En.." Het ging moeilijk om te zeggen, zeer moeilijk. "En neem mij tot Uw maitresse." Wist ze er uiteindelijk toch uit te persen. Ze had nog steeds de lap stof voor haar groene oog hangen. Ze wist niet of hij wel alle verhalen had gehoord over hoe ze haar oog kwijt was geraakt, was natuurlijk dikke bullshit was. "En laat haar alstublieft gaan."
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 13, 2013 22:11:48 GMT
Elyssa Catadorra
Ze had niets door doordat ze sliep en de man keek naar haar voor een moment en luisterde naar haar.'' Jou als mijn Maitresse? en je vader dan? ach hij staat toch al niet bekend als de meeste zorgende man.'' sprak hij rustig.'' Ik neem je aanbod aan.'' Sprak hij rustig en keek naar haar. Maar dan ga je nu met deze groep mee naar mijn huis, per direct.'' sprak hij rustig en twee mannen haalden hem in.'' maar weet wel dat ik je dan papieren ga geven, dat je van mij eigendom bent, voor de rest van je leven.'' sprak hij rsutig en glimlachte even voor een moment. De man had het duidelijk wel naar zijn zin en fluisterde even een man in het oor dat als zij weg was, dat ze haar dan mee moesten nemen en het kind. Omdat hij echt deze deal niet ging missen. Dan had hij straks ook nog een kindje van adel erbij. Kwam goed uit natuurlijk.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 13, 2013 22:18:48 GMT
Kendra Kenway
Ze slikte even. "Mijn vader is inderdaad niet de meest zorgzame." Sprak ze er nog vrij kalm onder eigenlijk. "Maar weet wel, zodra je Elyssa en dat kind meeneemt, dat dit meteen verbroken word en ik niet langer jou maitresse zal zijn. En dan heeft mijn vader waarschijnlijk toch ook het één en ander te zeggen." Sprak ze tegen hem en snoof nog even. Ze deed dit niet met volle zin, maar ze wilde Elyssa beschermen. "Dus laat haar en dat kind slapen." Sprak ze dan ook nog. Ze keek nog even naar Elyssa en slikte weer even. Dit ging nooit goed komen, ze wist toch wel dat hij Elyssa en Edward er weer mee in zouden slepen. Ze liet zich dan meevoeren naar het landhuis van de heer en vertelde haar wachters nog even dat ze hier niets over mochten vertellen aan wie dan ook. Ze fatsoeneerde de lap stof weer even en bleef rustig verder lopen. De man deed eigenlijk heel slechte zaak met haar door de kleine kans dat zij zwanger kon raken, maar dat kon hij en zij zelf niet weten natuurlijk.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 13, 2013 22:28:27 GMT
( ff tijdelijk die naam van die heer erboven hoor xD)
Theodorus
De man knikte.'' natuurllijk.'' sprak hij rsutig en liep ook gewoon met haar mee naar het landhuis en keek daar even naar zijn vrouw, waar hij echt zo'n blik richtte op haar, het komt goed, en haar naar binnen haalde, en een paar papieren pakte. Elyssa en Edward waren nu dan ook pas van het kasteel vertrokken, nu hun hier al waren.'' Oke laten we onze deal settelen. Jij tekent deze papieren, nu direct, dan ben je mij maitresse, en verscheur ik die van Elyssa.'' Sprak hij rustig en keek haar enkel aan. HIj vulde haar naam en alles in wat hij al wist en stak het uit naar haar. Hij had meerdere versies van het contract van elyssa en dus pakte hij er ook maar een.'' Ondertekenen, en je bent voor eeuwig van mij. Ontsnappen of deal verbreken staat dan ook de dood op. De wachters bleven langzaam lopen om zeker te weten dat alles goed ging, en Elyssa liep stil en zwijgend mee, terwijl iemand anders het zoontje droeg, die nog wel heerlijk lag te slapen. Ze zouden dus ook pas binnen komen als ze er zeker van waren dat er getekend was, en dat Kendra geen stap meer terug kon.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 13, 2013 22:37:01 GMT
Kendra Kenway
Ze liep het landhuis mee in en keek n aar het papier dat ze voor zich kreeg, las enkel wat er op stond maar weigerde eigenlijk het te tekenen. "Nee, je kunt meer als genoeg dingen van Elyssa hier hebben liggen. Er moet letterlijk in staan van zodra Elyssa en haar zoon dit huis nog binnenkomen dat dit word verbroken." Sprak ze dan ook. "Als dat er niet in staat dan huppel ik wel weer naar het kasteel." Sprak ze tegen hem en keek hem aan. Ze was momentel nog altijd prinses, dus wettelijk mocht hij haar nog niet tegenspreken. Zodra zij had getekend, mocht hij dat wel. Ze weigerde het dan ook te tekenen tot het er terug bij opkwam te staan. Ze wilde het risico niet nemen. "Dat is alles, daarna zal ik alles doen was Uw hartje begeert. Maar dat moet er op staan." Sprak ze nogmaals.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 13, 2013 22:44:34 GMT
Theodorus
Hij knikte even en keek haar aan voor een moment.'' Dat was niet de deal. Ik hal haar nu op, tenzij jij dit tekent. Jij mag misschien hoger staan, maar zij is nog altijd mijn bezit. Dat kan jee vader niet negeren en jij ook niet. Ik haal haar op, tenzij jij dit tekent, nu en wel. Dat jij je eigendom aan mij overlaat. Anders geen deal. Ik laat haar met rust als jij mij jou eigendom geeft dat was de deal en niets anders.'' Sprak hij rustig. De mannen hadden elyssa inmiddela al op een plek verstopt in de buurt van het huis, een plek waar je haar niet zo snel zou vinden. Een soort van bunker.'' graag of niet. Ik ben een man van mijn woord. maar ik ga dat er niet extra opzetten. Het contract is nietig tot jou dood, en dat is graag of niet.''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 14, 2013 6:08:24 GMT
Kendra Kenway
Ze snoof. "De deal was dat je haar en haar zonn inderdaad met rust laat en liet liggen in het kasteel.." Sprak ze rustig en las alles een tweede keer door. Ze vertrouwde het niet. Helemaal niet. Het moest dan maar. Ze begon het voorzichtig te ondertekenen en gaf het dan aan hem. "Blij nu?" Mompelde ze. "Maar ik zweer het je, als zij opeens hier weer is ben ik weg. Welke straf er ook op staat." Sprak ze en stond rustig op. Ze hoopte alleen niet meteen verkracht te worden straks. Ze was nog maagd dus het zou vast pijn gaan doen. Ze keek naar buiten en zag in de verteh aar thuis, het kasteel. Ze zuchtte, ze kon nu niet meer terug. Ze zat hier vast.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Nov 14, 2013 8:53:41 GMT
Theodorus
Hij keek haar aan en slikte even.'' NU sta je niet meer hoger dan mij, meid. Je luistert, doet wat ik zeg, en blijft hier.'' Sprak hij rustig en keek haar aan.'' En het eerste wat je nu mag doen is naar je slaapvertrek gaan, de kelder. Ga daar ook direct maar de aardappels schillen, straks krijg je je gewaad, en mijn brandmerk.'' sprak hij rustig en keek haar enkel aan. Hij keek naar een wachter achter haar.'' maak alvast het vuur klaar, voor het brandmerken. breng haar nu naar de kelder.'' Sprak hij enkel en keek nu naar buiten, aangezien Elyssa er nu ook aan kwam.'''Oh en sluit alle ramen en deuren met het slot, de eerst komende weken. We willen niet dat ons slaafje hier ontsnapt.''sprak hij rustig. Je kon Leyssa vanuit hier ook niet echt goed zien, het kon namelijk ook iedere andere slaaf zijn doordat Elyssa weer een vod had aangekregen. Maar slaaf kom jij eens hier.. Kijken hoe gewillig jij bent.'' Sppak hij enkel nog tegen kendra. '' En meewerken.'' was het laatste wat hij nog zei voor hij haar beet pakte, haar tegen hem aan trok en zijn lippen grof op de hare drukte en haaar begon te zoenen. Voor een klein moment overigens en dan keek hij haar weer aan.'' Vanavond krijg je meer, en voel je een machtige man in je.'' Sprak hij nu alleen nog tegen haar.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Nov 14, 2013 13:10:28 GMT
naam personage: Layla Hillyard Leeftijd: 5 Geslacht: Vrouw Rang : Kind van Caroline. Foto/uiterlijk : extra : Caroline heeft geen idee wie de vader van haar kind is omdat ze zich niet meer voor de geest kan halen wie haar verkracht heeft.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Nov 14, 2013 15:33:50 GMT
Arthur Hij hoorde hoe connor sprak dat hij zijn moeder daar mee niet terug kon halen. Nee dat wist hij ook HIJ zou er naartoe gaan. Hij hoorde hoe Connor sprak dat hij alleen maar een celstraf kreeg als het aan hem lag maar dat zijn vader daar heel anders over dacht waarschijnlijk. Hij keek om toen de koning binnen kwam en fronste even toen hij sprak dat hij toch geen leugenaar was. Nee eigelijk was zijn eerste leugen geweest dat hij Bradley Pendragon hete. En toen stapelde de leugens zich op. Hij streek even door zijn haar, nu hij naast zijn vader stond waren er best wel kleine vergelijkingen te zien. maar het aller meest leek hij toch nog wel op zijn moeder. Hij keek naar zijn vader toen die sprak dat hij hem moest laten gaan. Waarom zou zijn vader dat willen, hij had hem verraden. Waarom was hij eigenlijk hier hoe wist hij dat. Om dat allemaal te vragen hadden ze straks nog tijd zat inde kerker. Hij hoorde dat de koning zei dat hij al lang genoeg als spion had gelopen en moest toch even laggen. Hij had ooit 1 door door gegeven aanzijn vader maar verder nooit wat. Wat nou spion voor zijn vader
Katniss Everdeen Ze hoorde zijn woorden en voelde hoe hij haar broek en onderbroek sloopte en dicht tegen haar aan kwam staan. Het was misschien niet de manier hoe het hoorde te gaan, maar ze was aan de ene kant best benieuwd hoe het nou zou zijn, Maar ze widle haar maagdelijkheid voor de ware bewaren. Ze voelde zijn lippen op de hare drukken en de greep om haar keel strakker worden. Weg draaien kon ze haar hoofd niet. Hij had het mesje door en de woorden die hij sprak deden haar alleen maar even grijnzen. Het moest hem lang genoeg uit schakelen om weg te kunnen zijn. Ze voelde hoe hij haar rechter arm greep. Tot haar oplucht had ze het mesje los kunnen trekken en voelde die zakken. Maar tegelijk voelde ze een hevige pijn tussen haar benen. ze schudde maar haar arm waardoor het mes in haar hand zakte en haalde uit naar de halsslagader van Niklaus in de hoop hem te kunnen raken. Met een krachtige stoot stote ze naar zijn nek toe.
Samantha het duurde niet erg lang na het gekrijs of het was in de winkel stil geworden. Ze hoorde de deur dicht vallen wist dat ze weg waren. Ze liep terug de winkel in en zag de bak met de bebloede doek. ze liep er heen en begon het op te ruimen. Ook het brood van de prinses lag er nog en ze besloot om de winkel straks te sluiten en dat maar zelf naar het kasteel te brengen. Rustig legde ze het achter weg zodat ze de andere klanten verder kon helpen
lisa Na dat ze haar haar in had gevlochten en het vast gebonden had bekeek ze zich zelf in de spiegel. Waarom was ze nog bij de man die haar niet meer liet voelen wat hij haar ooit had laten voelen. De liefde die ze toen van hem kreeg was in die jaren aardig afgezakt. Haar kinderen waren nu allemaal volwassen dus als ze nu buij hem weg zou gaan zouden de kinderen het beter kunnen begrijpen. Ze streek even over haar gezicht en liep rustig weer de kamer uit, ze zou straks wel eens met hem gaan praten
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Nov 14, 2013 15:51:58 GMT
Niklaus Kenway
Hij lachte enkel even terwijl hij rustig bij haar naar binnen bleef drukken. Hij merkte wel dat ze maagd was, maar dat was ze dan nu mooi kwijt. Hij merkte dat ze uithaalde naar hem, maar ondanks hij een reactie gaf erop, bleef er toch nog een sneetje in zijn nek over zitten. Het meisje wat inmiddels de steeg ingelopen was, had in eerste instantie niet zijn aandacht gewekt, tot ze begon te praten, en zijn nek toch iets bloedde.'' Wat is er vandaag? het lijkt wel of iedereen door de bel gered word.'' Zei hij duidelijk geirriteerd, en liet katniss nu toch langzaam los, en hees zijn eigen broek en boxer omhoog, omdat hij nu niet langer meer bezig was met Katniss, maar toch ook met het meisje. Toch hield hij katniss wel stevig bij de keel beet voor nog even en keek in de richting van het mesje, die hem ook wat vaag bekend voor kwam, maar he, hij onthield niet zo snel gezichten, hij had als het even kon iedere dag een ander meisje. Hij gooide Katniss nu ook gewoon een de kant, in de richting van het andere meisje en liep dichterbij.'' En wie ben jij zowaar?'' was ook zijn vraag, al hield hij nog ten alle tijden zijn mes in zijn handen.
|
|