Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Nov 12, 2013 18:02:37 GMT
Arthur Hij keek naar Connor en streek even door zijn haar " ik weet dat ik dan ook mijn hoofd kwijt ben maar dat vind ik niet zo heel erg "Sprak die rustig en keek naar hem " Ik vermoord niemand. Ja op het slagveld maar dat is mijn werk " Sprak die rustig " Ik ben niet zo als mijn vader maak je daar geen zorgen om " Sprak die en keek naar Connor die naar hem raam liep en zijn handen achter zijn rug vouwde " ja tuurlijk zijn er redenen voor geweest. Maar als ik er nu zo over nadenk, echt dan had ik het gewoon nooit moeten doen "Sprak die en keek op toen de deur open ging en hij zijn vader zag staan. Wat had dit te betekenen. Hij hoorde de woorden zie zijn vader sprak en schudde even zijn hoofd " Connor doet niks, hij is teminste niet zo als zijn vader "Sprak die en keek naar zijn vader en toen weer nsar Connor. Connor wasaardig, alshij niet net zijn eigen dood had ondertekend hadden ze misschien we lgoede vrienden kunnen worden. Hij keek verbaast toen zijn vader zijn kap af deed. Dat deed hij nooit in het openbaar, ja bij goede rienden misschien maar anders niet. " Waarom ben je hier " hij keek naar zijn vader.
Katniss en samantha doe ik als ikl terug ben van huiswerk sorry
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Nov 12, 2013 18:10:45 GMT
Caroline:
Stoffen halen op de markt, dat was iets wat ze op dit moment moest doen. Ze had zoals gewoonlijk een prachtige jurk aan, maar als je je eigen kleding kon maken, dan hoefde je daar ook niet veel voor te hebben. Enkel de stof die je wilde en natuurlijk handen die iets konden maken. Daar was Caroline dan ook goed in, maar niet enkel daarin. Ze organiseerde vaak feesten of als er iemand geholpen moest worden, kon zij ervoor zorgen dat er dingen geregeld werden om die persoon te helpen. Haar blauw grijze ogen zochten de kraampjes rond en verbaasd keek ze op toen ze iemand hoorde roepen. Ze had het vaker gehoord, maar toch kon ze het niet helpen om even op te kijken. Ze glimlachte kleintjes naar hem, Had ergens al in de gaten dat hij er niks aan kon doen en vond het vervelend voor hem. Hoe de meeste mensen hem voor gek verklaarde, wilde Caroline juist naar hem toe om te vragen hoe het met hem ging. Maar hij zou dat waarschijnlijk niet fijn vinden. Ja, ze moest hem gewoon uitnodigen op een bal! Ze moest gewoon een bal organiseren. Dat moest ze dan ook doen, ze kon altijd wel een goede rede verzinnen om er eentje te houden. Ze stopte bij het kraampje met de stoffen en kocht snel een aantal meter. Vervolgens liep ze terug naar huis, om daar de stoffen netjes op te bergen en haar moeder zuchtte. "Zou je nog even snel terug willen gaan, we hebben geen groen meer." Caroline zuchtte, maar liep dan toch de deur weer uit. Maar de tegenzin verdween toen ze Hershel zag. Een jongen die toch wat meer voor haar betekende en zij betekende meer voor hem. Ze liep naar hem toe en gaf hem een kus. Waarna hij met haar mee liep, ze wilde net een steegje in lopen. Maar Hershel trok haar al snel terug bij het zien van het tafereel. Hij had Niklaus vaker gezien en hij was niet van plan om het uit te lokken. Dus nu liepen ze maar om.
Katherine:
Haar donkere haren wiegde achter haar aan, ze had in tegenstelling tot haar zusje een andere vader en dat was ook iets wat goed te zien was. Haar vader leefde nog. Of althans, haar vader was niet 'verdwenen' ze zat hier lekker uit het raam te kijken. Met haar dure kleding en ze was er blij mee. Ze besloot om toch maar een ronde te maken en de meeste kende haar dan ook. Het meisje dat er altijd prachtig uit zag. Haar haren die met een lichte krul over haar schouders vielen. Ze ging op een bankje zitten om naar de mensen te kijken. Knikte af en toe als er iemand voorbij liep, maar besteedde er weinig aandacht aan. Enkel aan sommige jongens, die keek ze iets langer na namelijk.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 12, 2013 18:15:47 GMT
Kendra Kenway
Ze slikte even en schudde haar hoofd. "Rustig maar." Zei ze zacht en nam de doeken van Samantha aan toen ze die bracht. "Bedankt Samantha." Zei ze meteen vriendelijk met een glimlach en legde één doek zacht op het hoofd van Elyssa en de andere legde ze om haar eigen hand heen om de baby op te vangen zo meteen. Ze legde het hoofdje van het kind op de doek in haar hand en ondersteunde het goed. "Doe maar rustig aan." Zei ze rustig en negeerde het gegil zo goed mogelijk. Ze merkte wel dat ze het moeilijk had en ook Samantha die er weer zo bij stond. Ze zuchtte zachtjes en begon weer wat te helpen. "Nog een paar keer, dan heb je je kindje." Zei ze zachtjes. Ze wist niets over de situatie van Elyssa, en als ze het zou weten zou ze haar per direct het kasteel mee in sleuren.
Connor Kenway
Hij keek even achterom naar hem en lachte flauwtjes, heel flauwtjes. "Dan is het goed, dan zijn we beide neit als onze vader." Mompelde hij en keek weer naar buiten, hij had wel wat zien bewegen buiten maar dacht eerder aan een dier dan aan Ezio die dan ook opeens in de kamer stond. Hij trok een wenkbrauw op en draaide zich even om zodat hij tegen de muur kwam te leunen. Hij hoorde wat Arthur dan daarop antwoordde en zuchtte even. "Gedrag verandert met de jaren. Dus wie weet word ik net zo erg." Sprak hij dan ook meer tegen zichzelf en keek dan weer naar Ezio. "En jij mag van geluk spreken dat mijn vader hier ook niet meer is, en dat de wachters je blijkbaar ook niet hebben gezien. Wat inhoudt dat we binnenkort maar beter personeel moeten zoeken. Een wachter rende snel de zaal binnen waardoor Connor weer opkeek. "Mijn prins! Ez.." Verder kwam de man niet omdat hij Ezio al in het oog kreeg. "Bedankt, ik ben niet blind. Ga nu weg en sluit de deur even achter je wil je. verzamel desnoods wat andere mannen om hier gezellig voor de deur te gaan staan. Luistervinken kunnen jullie namelijk als de beste." Sprak hij nog even en maakte een wuivend gebaar dat hij moest wegwezen. "Maar mijn prins.. hij.." Connor greep een mes uit de riem die hij aanhad en wierp die tot net tegen de wang van de man die op een haar na geen schrammetje had. "Weg." Herhaalde hij en de man wist niet hoe snel hij weg kon en de deur sloot. Het kasteel werd meteen helemaal beveiligd, alle wachters tonden voor de deur, beneden, elke ingang en uitgang was bewaakt nu. Hij zag wel hoe dit uitpakte.
|
|
And now.. I am going to feed you your teeth.
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 12, 2013 18:36:09 GMT
Ezio Auditore di Firenze
Hij keek naar zijn zoon en ging naast hem staan voor een moment en keek naar beide.'' Daar ben ik zo zeker niet van. Hij heeft de genen arthur.'' Sprak hij nekel en sprak hem ook gewoon bij zijn normale naam aan, want hij had zichzelf toch al verraden. Hij keek naar beide en zag een wachter aan komen.'' Die is laat, ze hebben vast het lijk gevonden bovenop de muur. En ik dacht het nog zo goed te hebben verb0orgen.'' Sprak hij wat droogjes en keek nu weer naar Connor voor een moment die begon te spreken.'' Niet meilijk. jullie wachters staan vooral bij de ingangen opgesteld, als je enkel bij de ingangen iemand neer zet, houd je zeker de mensen van beneden uin de hand, maar niet vanuit de lucht, kijk daar is niet over nagedacht.'' Sprak hij enkel en keek naar hem voor een moment.'' En misschien heb ik mazzel, maar ik wil onderhndelen. Mijn zoon gaat vrijuit, voor mijn leven.'' sprak hij enkel en keek naar hem.'' Mijn zoon heeft niets met mijn werk te maken, ondanks hij een echte auditore is, en al mijn trucjes gemakkelijk zou kunnen leren. IK daarintegen heb jullie flink dwars gezeten de afgelopen tijd, om wraak te nemen op wat die vader van jou, met mijn familie heeft gedaan. IK had alle bewijzen aan die generaal gegeven,ik vertrouwde hem, dat mijn familie op vrije voet kwam. Maar nee, jou vader gaf de volgende dag alsonog het bevel voor hun executie. Mijn vrouw die daar hing, terwijl ik heb moeten toekijken. Hoe ik mij verraden voelde door iedereen. toen heb ik een oot gezworen het volk vrij te maken van detirannie waar het land zich in bevond.'' Sprak hij rustig.'''Arthur denkt, en zoon ja dat weet ik, Dat ik haar naar de galg heb laten lopen omdat ze op zoek waren naar mij. Nee ze waren nooit op zoek naar mij, want ik verhuisde naar gondor om vrede te vinden. Voor mijn zoon, voor mijn vrouw. Om mijn erfenis achter me te laten. Maar toen ik edward Pazzi zag, fluisterend in het oor van je vader, dat mijn familie moest hangen, heb ik het weer opgepakt, en ben ik geworden wie ik ben.'' sprak hij enkel en zuchtte even.'' De waarheid is er nu uit, moord me, zet me gevangen, wat je ook begeert.'' Sprak hij rustig en zag de koets weer het kasteel naderen.'' Oh, en je vader is terug met een van mijn beste vrienden. Misschien tijd om hem erbij te halen?'' sprak hij nu enkel en keek naar beide terwijl hij rustig weer even zuchtte, maar de volle concentratie hield.
Matt smith
Hij zuchtte even voor een moment, terwijl hij rustig op een bankje ging zitten, omdat de markt even te druk was voor hem, en dat zou alleen maar op zijn tics un werken. Zijn hoofd ging herhaaldelijk naar links terwijl hij zo af en toe met zijn voet op de grond tikte. Kinderen lachte hem uit, maar Matt was dat inmiddels wel een beetje gewend, iedereen lachtte hem altijd uit. Want hij was een malloot in hun ogen, maar misschien wou hij dat ook wel zijn. Hij had dit al zijn hele leven, zijn ouders waren zelfs uitgelachen omdat ze zo'n zoon als hem hadden. maar hun liefde zorgde ervoor dat Matt altijd beschermd was bij hun, en altijd bij hem waren gebleven. Ze leefde beide nog, maar waren oud, de hertog en hertogin, en spoedig zou Matt dus een hertog worden van Gondor. Maar zijn ouders vonden het nog altijd jammer want hij had nooit een vrouw gevonden, want vrouwen zagen hem niet staan, of nou ja wel om zijn uiterlijk, want lelijk was hij niet, geef toe, maar ze haakte altijd af, na zijn tics.'' GERONIMO!'' riep hij nu ook weer vanuit het niets, zonder aanleiding, en weer begonnen mensen te lachen. Matt voelde zich er ook wat onzeker door, en bedroeg zich soms echt meer als een jonger kind dan iemand van 29, maar vind je het gek? nou de ouders van matt in ieder geval niet. Hij ging net even wat anders zitten, waarna hij zijn hoofd weer naar links ging, en zijn voet op de grond tapte. Hij zat echt wel netjes, en zo begon hij dan ook rustig een blaadje van de krop sla af te halen en die op te eten.
|
|
And you're...well, I'm sure you have wonderful personality, dear
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Nov 12, 2013 20:07:47 GMT
Elijah Kenway Elijah had het wel kunnen verwachten dat zijn broertje zo zou reageren, maar het maakte niet dat Elijah daardoor automatisch fel terug zou reageren, want dat zat gewoonweg niet in zijn aard, mits je zijn familie pijn doet en bladibladibla, maar dan heb je wel grotere zorgen dan alleen een felle reactie. Hij keek zijn broertje aan zonder dat zijn altijd zo rustige houding ook maar iets veranderde en wachte tot Niklaus was uitgesproken voor hij weer begon te spreken. 'Je kan niet weten wat het pad je brengt, als je bewijst een betere Koning dan mij te zijn, wie weet wat voor veranderingen er nog meer plaats kan vinden' zei Elijah kalm. Ja hun oom Malcolm was ook de oudste, maar toch is hun vader Koning geworden, al kun je Elijah absoluut niet vergelijken met hun oom. Naam Personage: Malcolm Kenway Leeftijd: 48 Geslacht: Man Rang: Prins Foto/Uiterlijk: Extra: Broer van Haytham Naam Personage: David Tennant Leeftijd 34 Geslacht: Man Rang: Dorpsgek xD Foto/Uiterlijk: Extra: Allonsy!
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 12, 2013 20:38:52 GMT
Niklaus Kenway
Hij hoorde de woorden van zijn moeder die momenteel wel heel zielig zat te doen tegenover hem. Oh ja hoor, zij had hem alle dingen gegeven die hij nodig had. Waarom voelde hij zich na al die jaren dan nog steeds niet helemaal thuis? Hij zuchtte even voor een moment en keek iets wat met een verveelde blik naar Elijah voor een moment.'' Nou geef je nog steeds geen antwoord op mijn vraag.'' sprak hij enkel en hij stapte nog dichterbij zijn broer en keek hem recht in de ogen.'' Je wilt dat ik naarr jou luister, niet waar? nou nieuwtje, ik neem geen orders aan van jou.'' srpak hij enkel, en duwde Elijah nu ook gewoon aan de kant, en zei niets meer terwijl hij nu ook gewoon doodnormaal weg liep, richting de markt dit keer. Hij had het meisje en de jongen niet gezien, die op het punt stonden hun steeg in te gaan, anders had hij misschien ook nog op hun gereageerd, maar dat was in dit geval niet zo. Kalm liep hij door, over de straten, al had hij de markt al vlug genoeg gezien, en begaf hij zich weer in de rustigere delen van de stad. Hij wou toch nog niet terug gaan naar het kasteel.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Nov 12, 2013 21:02:36 GMT
Arthur Hij luisterde naar Connor en naar zijn vader. Waarom zou zijn vader willen sterven voor hem. Hij had hem notabene verraden. Hij kon het echt niet begrijpen. Hij keek naar zijn vader terwijl hij pratte over die dag. Over de dag die hij als jong kind zo verafschuwd had. De dag die hij zo graag widle vergeten. Hij had die man nooit moeten vertrouwen, dan was zijn moeder er nu nog geweest. Ondanks dit verhaal bleef toch de woede naar zijn vader toe. Nog steeds vond hij dat zijn vader zijn moeder had vermoord. zijn vader bleef in zijn ogen een moordenaar. Hij keek terug naar Connor en toen terug naar zijn vader " u had hier niet moeten komen. Het nieuws ging al lang rond in het dorp. Was vertrokken, ik was als een leugenaar gezien. En dan was ik teminste waar ik altijd al wilde. " Sprak die. Hij moest moeite doen om niet te huilen.maar hij wilde niet huilen bij Connor en zijn vader. " De enige kans op mijn dood aan de galg net als mam was door u te verraden, en dan als leugenaar gezien worden " hij keek zijn vader aan " En als u gewoon slim was geweest en was gevlucht zoals altijd dan was dat ook gewoon gebeurd " Sprak hij fel tegen zijn vader. Even kon het hem niks schelen dat Connor er bij was en dat de koning ook opweg was naar het kasteel. Nee eigenlijk kon niks hem meer schelen.
Samantha: Ze liep wat verder achter in de winkel in. Nee ze wist het zeker geen kinderen voor haar. ze wilde zo ver mogelijk bij het gegil vandaan. Ze liep wat verder de winkel in waar ze maar nieuwe broden klaar ging maken voor de oven. Ze had dan teminste iets te doen en even bij het gegil weg te zijn. Waarom liet een oorlog zoveel dingen na. Dingen die ze zo niet kon gebruiken. Van de drukte op de markt hield ze ook niet. Maar ja ook hun hadden dingen nodig, en die moesten op de markt gehaald worden.
Lisa Ze keek niklaus na en schudde even haar hoofd. Wat was er met hem gebeurd. Pas nu liepen er een paar tranen over haar wangen. maar omdat haar andere zoon er nog bij was veegde ze ze ook snel weer weg " Dankjewe "S prak ze glimlagend naar hem en ook zij verliet de steeg. Ze steeg op haar paard en reed terug naar het kasteel. Ze zag de koets van haar man, en een gevangenekooi met iemand er in op het plein staan. Ze steeg af en gaf haar paard af aan een stalknecht. De laatste tijd zat ze er aan te denken om te scheiden. ze was met een man getrouwd die niet eens meer liet merken dat die van haar hield. Ze liep het kasteel in naar hun kamer. Ze ging op bed zitten en pakte een touwtje. Rustig pakte ze haar borstel en begon haar haar te borstelen om het straks in te vlechten.
Katniss Rustig liep ze verder. ze was een beetje in gedachte verzonken. Ze was de hoek om gegaan en kwam langs een steeg waar net een jongen uit liep. Ze zette wankel twee stappen naar achter en keek even op naar de gene waar ze tegen aan was gelopen. Het was de prins zag ze. net als voor zijn vader had ze geen enkel respect voor alle prinsen niet. Ze knikte alleen even naar hem en mompelde een soort van sorry tegen hem. ze trok haar jack even recht en wilde alweer verder lopen
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 12, 2013 21:09:34 GMT
Elyssa Catadorra
Ze slikte even en keek naar haar en perste nu nog een aantal keren, waarna het kleine jongetje wat eruit kwam vrijwel direct begon te huilen. ze slikte even en voelde toch een vlaag van geluk door haar lichaam heen rijzen.'' Ik moet nu naar mijn meester..'' Sprak ze direct. hij en zijn vrouw moeten hun kindje hebben..'' sprak ze nu ook gewoon. Nee het jongetje zou ze niet mogen houden, het zou simpelweg haar kind gewoon niet zijn en dat deed haar vn binnen toch pijn nu ze het jongetje al een beetje zag, zo teerbaar en zo klein. Ze slikte even en keek naar haar.'' k moet naar huis.. Ze moeten hun kindje hebben..'' sprak ze nu nog een keer en wachtte rustig tot ze antwoord kreeg.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 12, 2013 21:22:18 GMT
Niklaus Kenway
Er liep iemand tegen hem aan en hij keek enkel naar haar voor een moment.'' Sorry? weet je wel tegen wie je zojuist bent opgebotst? Kijk ik heb vandaag al een beetje te veel ongeluk gehad, duus ik ga me eens vermaken et jou.'' Sprak hij rustig en keek haar enkel aan, waarna hij haar al direct naar de keel greep, en niet zachtjes ook. '' En ik houd er niet van als iemand steeds mij verstoort.'' sprak hij rrustig en pakte zijnn mes tevoorschijn en wou haar weer tegen de muur aan duwen. Het was bekent dat Niklaus een van de sterkste mannen hier in de stad was, hij was al behoorlijk wat knokpartijen overwonnne, natuurlijk soms wel met een schrammetje, maar hee, hhij had lol en daar ging het om. Hij keek naar haar en glimlachte enkel een beetje.'' Nou, waar zal ik eend een sneetje maken.. heb je al een ideetje waar je het mooi zou vinden? misschiien je mooie buik...'' Sprak hij en haalde ook behoorlijk snel uit met het mes naar haar buik, daadwerklijk om een vrij diepe snee te veroorzaken bij haar.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Nov 12, 2013 21:27:54 GMT
Katniis Ze trok haar wenkrbauw op toen hij vroeg of ze niet wist wie hij was. maar kort daarna werd ze al bij haar keel gegrepen en tegen de muur werd gedrukt. ze zag hem een mes trekken en hoorde hem spreken "He dat joun dag verpest is kan ik ook niks aan doen. maar jij hebt genoieg broers en een strond vervelende vader. Reageer het lekker daar op af wil je " Sprak ze tegen hem, waarna ze hem in het gezicht tufte. Ze knalde met haar elleboog op de bovenkant van zijn onderarm waarmee hij naar haar haar buik uit haalde. ze hoopde dat zijn arm uit zou wijken en in plaats van in haar de muur zou raken, altans haar niet
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 12, 2013 21:33:01 GMT
Niklaus Kenway
Hij voelde het in zijn gezicht en keek even kort weg en veegde het af. Het mes raakte haa niet, maar ook net de muur niet, maar het in het gezicht spugen, dat was wellicht niet de briljanste zet die ze kon bedenken en hij kneep nog hader in haar keel, zodat ze echt bijna kon stikken. Hij keek nu naar haar en zijn blik werd gevaarlijk, je kon haast zeggen dat hij misschien wat bloed dorstig leek.'' Maar ik geniet meer als ik het op meisjes zoals jou doe sorak hij en haalde met zijn mes haar broek nu ook gewoon los en grijnsde even. Meisjes gillen zo leuk.'' Sprak hij enkel en lachte even voor een moment, het zou hem echt niet kunnen schelen als hij iemand verkrachtte en Niklaus had ook werkelijk geen idee dat hij 4 jaar geleden ook een kind bij iemand had verwerkt, die dus nu 3 jaar alweer was. Maar die vrouw was hoer geworden en dus het kind was ook niet veel bijzonders.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Nov 12, 2013 21:43:59 GMT
Katniss Ze keek naar hem en was allang blij dat het mes miste, ze zag zijn blik en een grijns kwam rond haar mond. Zielig geval was het ook. Ze voelde hoe haar broek los gesneden werd en hoe haar keel bijna dicht geknepen werd. maar ze gafgeen kick, dat gunde ze hem niet. " je hebt de verkeerde te pakken vriend, als je wilt dat een meisje gilt moet je ect niet mij hebben "S prak ze en keek naar hem " Je hebt het verkeerde meisje te pakken echt " Sprak ze tegen hem. haar armen waren vrij. Met haar rechter arm gleed ze over haar linker boven arm. Ze had altijd een mes onder haar linker boven arm zitten. Je wist nooit waar het goed voor kon zijn, maar dit was zoon geval. Als ze hem maar los kreeg, dan zakte hij van zelf haar linker hand in.
|
|
And you're...well, I'm sure you have wonderful personality, dear
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Nov 12, 2013 21:48:53 GMT
Elijah Kenway
Elijah keek zijn broertje aan en zuchte daarbij even lichtjes. 'Ik heb je vraag beantwoord, op de beste manier wat ik nu kan en we hebben allen een andere inkijk op het woord fun' zei hij en ziet hoe zijn broertje dichter bij hem in de buurt gaat staan. Hij was er absoluut niet geintimideerd door, zelfs niet bij de woorden die Niklaus daarbij sprak. Elijah wou zijn mond open trekken maar was heel even van zijn stuk gebracht door de duw die Niklaus hem gaf waarop hij hem enkel nakijkt. Hij zal later wel verder met hem praten, achter hem aanlopen alsof hij stroop aan de kont had zitten was toch niet de juiste manier. Daarbij Niklaus hoeft Elijah echt niet te vertellen dat hij geen orders aan nam, dat weet Elijah ook maar al te goed. Elijah keek toen naar zijn moeder en glimlacht even lichtjes naar haar. 'Zal ik je naar huis begeleiden mam' vroeg hij nog, maar zijn mams was al weg voor hij antwoord terug kreeg.
David Tennant
David had geen speciale rang, een hoge rang of ook maar een rang, nou ja de rang waar hij bekend mee stond was dat van dorpsgek. David wist maar al te goed dat hij niet geheel ''normaal'' was, maar als iemand hem uitmaakte voor gek of iets in die trant dan voelt hij zich werkelijk beledigd..Haha denk je dat nou werkelijk, het kon hem werkelijk waar niks schelen hoe men hem zag en hoe ze op hem zouden reageren, maar ach dat is ook niet helemaal waar. Hij kon namelijk best emotioneel worden als je echt goed kwaad op hem zou worden en dat het allemaal net iets te serieus werd naar zijn mening en hij kan kwaad of beledigd raken wanneer men hem probeert te veranderen. Hey hij probeert jou toch ook niet te veranderen, probeer het dan ook niet bij hem. David hoorde Matt al vanaf een afstandje zijn geronimo uitstoten en kreeg daardoor een vrolijke grijns op zijn gezicht, nee David was niet de persoon die Matt uit ging lachen, maar hij vond Matt interessant want Matt had iets aparts en dat was interessant en wie weet was David wel de ontdekker van wat het was. Hij plofte naast Matt neer en keek hem met een big smile aan. 'Allonsy!' bracht hij uiterst vrolijk uit en hem dan op de neus drukt 'beep' zei hij nog steeds met diezelfde grijns.
Malcolm Kenway
Malcolm zat meer uit verveling een beetje streepjes te zetten op het perkament dat voor hem lag, hij had op het moment toch niet veel te doen. Met zijn voeten op zijn bureau keek hij naar de deur die open ging. 'Well that took you certainly long enough, did you needed to brew it out of your arse or something' zei hij pissig en naar zijn dienaar keek 'oh don't get cocky with me your fuckin lubirated horse cock, piss of' vervolgde hij. Malcolm liep zijn kamer uit en ging naar buiten heen, hij had nog maar net een aantal passen buiten gezegd of hij word bijna omver gelopen door de paarden die de koets trokken. 'Are you fuckin serious, can't you even make a horse stop or are you just fuckin blind you moron!' zei hij kwaad.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 12, 2013 22:12:46 GMT
Niklaus Kenway
Hij keek naar haar en lachte.'' Oh ik houd wel van een uitdaging.'' Sprak hij enkel rustig en deed met zijn mes haar broek naar beneden en sneed haar ondergoed ook gewoon stuk, het kon hem werkelijk niets schelen. Hij zag dat ze naar haar andere hand ging en pakte haar rechterarmn dan ook even behoorlijk stevig vast, en kwam dichterbij haar staan.'' Kom op, geen Niklaus eens een lief kusje...'' Sprak hij terwijl hij zijn lichaam nu tegen dat van haar drukte, het mes drukkend tegen haar buik zette en zijn lippen gewoon op de hare zette, zonder enig probleem. Hij kuste niet zachtjes of liefdevol, maar ruw en grof en maakte nu toch zijn broek los en deed zijn boxer naar beneden en drukte zichzelf vol geweld in haar. Nee hij zou het niet fijn doen, maar ruw en grof. Hij boelde nu wel heet mes aan haar linkerarm, waardoor hij de zoen even stopte.'' oehh.. zelf bescherming, leuk.. Als je mij een keer met dat mesje snijd, dan wens je dat je nooit geboren was, geloof mij..'' Sprak hij rustig en lachte even, voor hij zijn lippen weer rustig terugzette waar ze vandaan kwamen en haar keel bleef dichtknijpen zodat ze eigenlijk net nog maar kon adem halen in feite.
Haytham Kenway
Hij voelde hoe de koets stopte, en keek naar buiten. Ze waren al binnen de kasteel grond, mooi. Hij stapte uit en keek even kort naar zijn broer die van alles stond te tieren tegen de koetsier, maar dat erg vinden? Nee haytham dacht er geen eens aan Hij keek naar zijn wachters en knikte even naar hun.'' Gooi die vent in de kerkers, en geef hem een boek te lezen, eens kijken of we die Ezio nu hnier krijgen, als we morgen zijn vriendje naar de galg sturen. en vind mij mij nog een ene Achilles in de stad en pak hem op onder een of andere reden. Samenspanning tegen de kroon bevalt hun altijd goed'.'' sprak hij rustig en keek even naar zijn broer voor een moment al zuchtte hij even en deed niets anders dan hem gewoon simpel weg voorbij gaan en de hal inlopen.
Matt smith
Hij keek naar de omgeving terwijl zijn linkervoet onbewust leek te tapdancen in de lucht. Hij had het geen eens meer door, want hij zat netjes met zijn benen over elkaar, en zijn handen erop gevouwen, zoals hij meestal zat. Mensen keken hem wel even aan toen hij weeer een knik met ziijn hoofd naar links maakte en daarna weer een Geronimo eruit stootte, maar he, dit was Matt en let him deal with it.. Hij voelde ook een kleine dreun toen hij merkte dat er iemand bij hem op het bankje giing zitten, en had het eigenlijk geen eens door waardoor hij zelf even schrok, en zijn voet helemaal nu leek te tapdansen, al nu op de vloer en ging zijn hoofd overdreven vaak naar links en kwam er nog eens een '' GERONIMO!'' uit voor hij überhaupt eens een beetje normaal op het bankje zat. Hij keek naar hem en slikte eveb voor een moment. Hoorde wat hij zei, en dat hij op zijn neus drukte, waarna direct zijn tics weer even toesloegen, en uiteraard ook een Geronimo! waardoor er een groepje mensen begonnen te lachen.'' Twee dorpsgekken naast elkaar!'' riep een man van een marktkraam. Matt reageerde niet op David evenals de marktkoopman, hij keek weer vooruit, en zei ook niets meer, al werd hij duidelijk zenuwachtig, want zijn voet bleef tapdansen, leek het wel.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 13, 2013 6:09:06 GMT
Connor Kenway
Hij zuchtte. "Daar heb je gelijk in, al heb ik nog steeds geen wachters die kunnen vliegen. Laatstaan freerunnen. Te moeilijk zeggen ze." Sprak hij rustig en haalde zijn schouders weer even op. Toen Ezio begon te vertellen over hoe zijn vrouw was gestorven aan de galg door zijn vader en de rest van zijn familie. Hij had er weinig interesse in maar luisterde wel zo goed mogelijk naar hem om wat meer te weten te komen. Hij rekte zich even uit en ging weer aan het raam staan in de kamer. "Je zoon werd inderdaad als leugenaar gezien door Haytham." Sprak hij rustig. Hij had even geen zin meer om hem zijn vader te noemen, zo gedroeg hij zich niet eens. Hij leek een van zijn zovele riddertjes. Hij legde zijn hanen weer op zijn rug en keek naar buiten. "Hmm." Mompelde hij. Hij zag nu ook zijn vader terugkomen en keek richting de deur. "Wachters, haal mijn vader even voor me. En als hij geen zin heeft zeg dan desnoods iets wat interessant in zijn ogen lijkt. Zeggen; Ezio is hier heeft geen zin want dan lacht hij jullie toch uit." Sprak hij kalm en de mannen knikte. Ze renden meteen naar beneden, richting de koning. "Koning! Prins Connor heeft U nodig, het is heel dringend!" Spraken de mannen. Connor keek dan weer naar Ezio en Arthur. "Jij was van plan zelf aan de galg te hangen?" Sprak hij dan tegen Arthur met een opgetrokken wenkbrauw. "Daarmee breng je je moeder niet terug, bereik je ook vrij weinig mee." Sprak hij kalm. "Jij hebt namelijk niets gedaan nu de feiten zijn gevallen en bent vrij om te gaan. Je vader daarin tegen, als het aan mij lag kreeg die gewoon celstraf. Maar daar zal Haytham anders over denken." Sprak hij rustig.
Kendra Kenway
Toen ze nog enkele keren perste kwam het jongetje eruit. Ze glimlachte eventjes en wikkelde het kindje in de warme doek in en keek dan weer naar Elyssa. Hierom wilde ze kinderen, ze vond het zo schattig en klein, zo teer. Ze hoorde de woorden van Elyssa en slikte even. Het was haar kind niet? Maar dat van haar meester en meesteres? Deed haar dat geen pijn? Ze zuchtte zachtjes en gaf haar voorzichtig het jongetje aan. "Hier. Ik ga wel mee met jou." Zei ze zacht tegen haar en ruimde snel het bloed op met de andere doek die hij op het hoofd van Elyssa had gelegd. "Moet ik je helpen of gaat het wel?" Vroeg ze zacht aan haar en glimlachte wat liefjes en zorgelijk naar haar. Het was ook haar volk, ook zij mocht zo over haar volk bezig zijn, niet alleen papa. Vond zij dan toch ergens.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 13, 2013 9:02:28 GMT
Ezio Auditore di Firenze & Haytham Kenway
Hij keek naar beide en negeerde Arthur toch wel op dit moment, aangezien hij geen zin had in ruzie nu op dit moment. En beter dat hij nu dat verhaal kwijt was, dan al het andere. Daarom was het hij die nu ook naar connor luisterde, je merkte wel dat Ezio gewoon goede redenen had om het te hebben gedaan. Als zijn familie niet dood was had je ook geen last van deze man.'' Freerunnen is geen moeilijke tak. Je moet het leren, met de vlugheid van een adelaar. Helaas is het zo dat niemand naar deze majestueuse vogel wil kijken en daarom leert men ook niets.'' Sprak hij misschien iets te droog en zette nu zijn kap weer over zijn hoofd, aangezien Haytham er nu aan kwam, voelde hij zich dan toch prettiger. Haytham kwam ook vrij rustig de kamer binnen wandelen. Hij keek naar connor en grijnsde weer kort.'' Dus de leugenaar blijkt achteraf geen eens de leugenaar te zijn.'' sprak hij rustig.'' Goed gedaan Connor, eindelijk zal het volk rust hebben.'' Sprak hij tegen zjn zoon.'' Ezio en Arthur Auditore, bij deze arresteer ik jullie beide in naam van de kroon. de aanklacht was duidelijk zijn. Executie bij dageraad, samen met alle samenspanners, zullen jullie morgen jullie dood bekomen. Mag god jullie ziel vergeven.'' Hij sprak het serieus, zonder enige navraag te doen bij Connor, En Ezio was dit keer ook stil.'' Laat mijn zoon gaan. Hij deed niets. U mag mij, maar laat hem gaan.'' Probeerde hij nog wel maar dat mocht niet baten. '' En dan hem zeker jou plaats in laten vullen? dat we hem weer kwijt zijn? nee hij heeft vast lang voor jou spion gespeelt. Het is tijd dat de gehele auditore familie van de kaart word gehaald.'' sprak Haytham ook direct. Tenzij Connor hier bewijzen kan leveren waarom alles anders zou moeten zijn. Connor?'' vroeg hij nu dan ook rustig, Hij wou gewoon weten wat hij te zeggen had.
Elyssa Catadorra
Ze keek naar haar en slikte even. Ze pakte het kindje aan en glimlachte kleintjes.'' Ik mag het eigenlijk niet vasthouden van meester.. Ik mag niet hechten..'' Sprak ze en slikte even. Nu merkte ze meer dan ooit wat een rot leven ze had, want dit kleine wondertje, het was toch gedeeltelijk van haar, haar genen zaten erin, en het zou niet van haar zijn. Ze slikte even en keek nog kort.'' Ik ga nu naar meester..'' Sprak ze en wou haar geld nog pakken om de broden te betalen, omdat ze voor boodschappen erop uit gestuurd was.'' Dag mevrouw.'' Sprak ze nog tegen Samantha, voor ze langzaam op stond, nog wat wankel en begon te lopen. Ze keek het zaakje nog even rond.'' Vanavond zit ik in de hemel.'' Sprak ze nog hardop.'' Meester gaat dit niet leuk vinden.'' Sprak ze rustig en begon nu richting het grote landhuis te lopen.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Nov 13, 2013 9:14:28 GMT
Caroline:
Ze had de stof waar haar moeder om vroeg, dus moest ze weer terug. Ze was blij dat Hershel erbij was, hij wilde haar even terugbrengen en daar was ze blij om. Samen liepen ze de weg terug en ze kon het niet helpen om nieuwsgierig de steeg in te kijken. Maar dat had ze niet moeten doen, want ze werd niet nlij van wat ze zag. Ze keek naar Hershel, maar liep dan toch op het tweetal af. Ze kende hem ergens van... Maar het was al te laat, ze stond nu al te dicht op hen. Op nog geen halve meter afstand sloeg ze haar armen over elkaar. "Als je denkt dat dit je macht weerspiegeld. Dan is het de verkeerde manier." Zei ze en hem boos aankeek. Hershel was achter haar verschenen. Een jongen die eigenlijk nooit in een gevecht zat en je kon ook niet zeggen dat hij echt spieren had. Maar hij was aardig en daar ging het om, ze wilde niet eens iemand die steeds ruzie zocht. "Wat moet jij sowieso voor 'prins' voorstellen?" Mompelde ze net hardgenoeg om voor Niklaus te horen. Haar gezicht die normaal met een glimlach naar iedereen gericht stond, was dat nu zeker niet.
(Ik kan dat lettertype bijna niet lezen op mijn mobiel! X3)
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 13, 2013 13:38:57 GMT
Kendra Kenway
Ze slikte even en keek haar aan. "Die meester van jou lijkt me geen fijne man." Mompelde ze en keek even richting Samantha. "Ik kom morgen wel helpen, Ik ben er dan rond dit uur." Zei ze glimlachend, pakte haar eigen broden en stak die in de zakken van haar zadel. Haar merrie stond meteen recht en ze sprong op de rug van het dier terwijl ze naar Elyssa keek en haar volgde naar haar landhuis zoal ze eerder had gezegd dat zij haar er heen zou brengen. "Jij zult niet dood gaan." Zei ze zacht en keek weer naar haar. "Weet je eigenlijk wie jou ouders zijn?" Vroeg ze, ze leek namelijk verdomd veel op Kendra en ook vooral op haar vader. En dan bedoelt ze natuurlijk ook de trekjes die in haar gezicht zaten dat Elyssa die ook had. Dus ze begon langzaam aan wel een beetje wat te vermoeden. "Of weet je dat niet? En hoe ben je in de slavernij terecht gekomen?" Vroeg ze nogmaals en wachtte rustig op antwoord.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 13, 2013 13:47:04 GMT
Elyssa Catadorra
Ze keek haar aan en slikte.'' Oh hij is rechtvaardig mijn meester.'' sprak ze als goed woordje voor hem, al was ze duidelijk wel angstig voor hem, dat was meer dan duidelijk. Ze keek naar haar en slikte, en keek naar het kindje in haar armen dat bij haar borst zat te wroeten, maar ze mocht het niet te drinken geven, dat zou haar meesteres doen, dat mocht ze niet doen. '' Ik ga wel dood, ik heb een order van mijn meester genegeerd, ik moest naar huis voor als dit kereltje zou komen. De ergste straf staat nu op me te wachten.'' ze keek ten alle tijden een beetje naar het jereltje, het deed haar pijn om hem zo af te moeten geven, om het niet vast te mogen houden wanneer ze wou. En dat zag je meer dan duidelijk in haar ogen dat ze het nu niet meer kwijt wou. Ze hoorde de vraag en schudde haar hoofd.'' Nee. Mijn moeder was een hoer in een bordeel, mijn vader is onbekend. Ik heb vanaf mijn vierde altjd al in het bordeel gewerkt tot mijn 6de. Toen werd ik verkocht aan een slavenhandelaar en heb altijd in dit landhuis gewerkt, tot mijn meester mij wou gebruiken als maitresse. Dat ik de kinderen kreeg voor hun.''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 13, 2013 13:56:23 GMT
Kendra Kenway
Ze slikte eventjes en keek haar aan toen ze verder sprak en schudde haar hoofd. "Je gaat niet dood." Zei ze zachtjes en keek naar het jongetje in haar armen. Als zij in haar schoenen zou staan wist ze ook wel dat het moeilijk ging het jongetje af te geven. Het was haar zoon natuurlijk. "Ik wil je daar wegkopen." Mompelde ze nu en keek naar het landhuis waar de naam op stond die Elyssa eerder had vernoemd. Ze zuchtte en reed nog steeds naast haar. "Ik ken jou vader denk ik maar al te goed." Mompelde ze opeens. "Maar ik weet niet of hij er blij mee zal zijn. Ze slikte even en nam Elyssa bij haar schouder vast. "Je lijkt verschrikkelijk veel op mij en op mijn vader. Dus ik denk..." Zei ze zacht en slikte even. "Je kunt daar niet blijven werken." Begon ze dan ook opeens va onderwerp. Ze moest daar weg.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Nov 13, 2013 14:07:43 GMT
Elyssa Catadorra
Ze keek naar haar en slikte even.'' De meester laat mij niet gaan, dat is onmogelijk.'' Sprak ze rustig en klopte nu ook op de grote deur die open gedaan werd, door haar meesteres.'' alstublieft meesteres..'' Sprak ze nu ook en ze nam direct het jongetje over wat begon te krijzen omdat het niet meer bij zijn echte moeder lag, en haar meester verscheen ook al snel en keek naar hen. De laatste woorden die Kendra sprak werden daardoor door Elyssa genegeerd, al geloofde Elyssa die ook niet direct. Ze werd door haar meester bij de hand getrokken, en werd een flinke pets in haar gezicht geworpen.'' Je zou hier bevallen kreng!'' sprak hij enkel en ze werd met een dreun weggegooid eigenlijk, en kwam met een klap op de grond terecht.'' Bedankt voor het thuis brengen van mijn maitresse, prinses.'' Sprak hij nog wel netjes.'' normaal zou ik u binnen vragen voor een kopje thee te nuttigen, maar ik moet afrekenen met een ongehoorzame slaaf.''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 13, 2013 14:16:58 GMT
Kendra Kenway
Ze zuchtte. "Ik hoop van wel.." Mompelde ze zachtjes en keek naar hoe de deur werd opengedaan en het jongetje meteen werd overgedragen aan haar meesteres. Ze vond het werkelijk erg en zielig om te zien. Toen de man ook kwam en Elyssa een klap gaf en slikte ze. "Ze kon er niet aan doen, het gebeurde allemaal veel te snel om nog naar hier te brengen, anders was het kind gestorven." Sprak ze zacht tegen de man en merkte hoe Elyssa werd behandeld. Dit was toch geen leven? Eigenlijk durfde ze er niets van te zeggen, stel je voor dat de man haar als maitresse zou gebruiken. Ze slikte even, dat was het minste wat ze kon doen. Ze moest Elyssa helpen, en haar vader zou wel merken dat ze wegbleef toch? Of haar broer en moeder op zen minst? "Ze kon er echt niet aan doen.. En het was mijn schuld, ik was bij de bevalling, het hoofdje was er al uit toen ze recht wilde staan." Zei ze weer zacht.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Nov 13, 2013 14:26:22 GMT
Elyssa Catadorra
Ze slikte even en keek naar de deur, terwijl haar meesteres nu bij har kwam.'' Geef hem te drinken en geef hem dan terug aan mij. ik en mijn man moeten nog een naam verzinnen.'' Sprak ze rustig en Elyssa luisterde en opende nu een van haar borsten waar aan het jongetje direct begon te sabbelen. Een hechting was er al tussen haar en het jongetje, en dit voelde zo goed, het jongetje in haar armen, dat ze bijna een smekende blik wierp vanuit de hoek waar ze zat naar Kendra toe. Haar meester knikte even naar Kendra.'' Omdat u het bent houd ik haar in leven, en komt u even binnen toch, voor dat kopje thee'.'' sprak hij nu toch rustig en hij liet de deur open en keek naar Elyssa.'' ls je klaar bent en de baby terug hebt gegeven ga je thee zetten begrepen? en dan ga je naar de kelder, en houd je je koest.'' Sprak hij tegen haar, waarna ze gewoon gehoorzaam knikte. '' vanavond zal ik proberen een tweede bij je erin te pompen. Mijn vrouw wil graag drie kinderen, en daar ga jij voor zorgen.;; sprak hij streng nog tegen haar, maar daarna keek hij weer met een glimlach naar Kendra.'' Kom toch, naar de woonkamer, waar u niet langer gemengd hoeft te worden met het leven van mijn slaaf.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 13, 2013 14:33:48 GMT
Kendra Kenway
Ze slikte even en zag hoe het jongetje weer even aan Elyssa werd gegeven om het drinken te geven. Ze keek weer naar de man toen hij zei dat hij haar voor Kendra in leven zou houden, dat was al een opluchting. Ze knikte dan even rustig op dat kopje thee en kwam nu van haar paard af omdat ze er nog altijd op zat. Ze maakte haar merrie even vast en stapte rustig het landhuis binnen. Ze keek even naar Elyssa en slikte weer even. Dit was te erg voor woorden.. Was ze een fokschaap ofzo? Ze volgde de man rustig en slikte even. "Waarom draagt uw vrouw de kinderen zelf niet? Ik bedoel, is het neit veel prettiger om dan kinderen te hebben van jullie beiden en niet van één of andere slaaf." Verwoorde ze het nu maar een beetje. Als je kinderen wilde dan droeg je ze toch zelf?
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Nov 13, 2013 14:50:13 GMT
Elyssa Catadorra
Toen het jongetje klaar was met sabbelen werd het gewoon bijna van haar afgetrokken door haar meesteres, en liep naar haar man met het jongetje in haar armen.'' Hij is prachtig Louise, en niemand zou weten wie zijn werkelijke moeder is.'' Sprak hij tegen zijn vrouw, en de man keek nog even naar Elyssa die nu al direct thee begon te zetten.'' mijn vrouw kan geen kinderen krijgen, we hebben het zo vaak geprobeerd, en nu hebben we deze weg gekozen. Ik bedoel, ze is enkel een slaaf. Niemand zal haar herrineren dat ze zwanger was, haar vragen naar haar kindje. Ze is niets waard.'' Sprak hij enkel.'' Het liefste verkocht ik haar voor een jongere, betere slaaf. Ze is al zo oud.'' Sprak hij rustig en keek naar het jongetje, en samen overlegde ze even de naam, wat na een tijdje uit kwam op Joseph. Dus het kindje heette nu voor hen Joseph. Elyssa kwam voorbij met een schaal met koekjes en met een pot thee, richting de woonkamer.'' Als ik u mag begeleiden naa de woonkamer, prinses.''sprak de man.'' Dan kunt u misschien onze zoon zegenen.'' sprak hij rustig alsof zijn vrouw het jongetje had gebard, en niet zijn slaaf. Elyssa kwam nog maals met gebogen hoofd voorbij, en liep richting de kelder, waar ze al direct van de trap afdonderde, oomdat ze nog zwak was. Ze was ook broodmager, ze kreeg alleen wat nodig was om het kindje levend te houden, en dat was nu te merken, dat ze eigenlijk sowieso meer dood dan levend was, en een tweede kind niet eens aan zou kunnen, dat ze dood zou gaan bij de bevalling, in haar toestand.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 13, 2013 15:01:06 GMT
Kendra Kenway
Ze slikte even en keek weer even naar het jongetje, ze vond het best sneu eigenlijk. Ze knikte even op de woorden van hem, dat snapte ze dan wel. "Daarmee dat U liever had dat de bevaling hier gebeurde.." Mompelde ze zachtjes en liet zich rustig begeleiden naar de woonkamer. "Ik kan wel voor een jongere slaaf zorgen voor U, als u dat wilt. Hoe oud is deze nu?" Vroeg ze rustig aan hem. Ze wilde het niet doen, maar er waren meer als genoeg hoeren en mensen die ze niet mocht die ze lekker kon aanbieden als slaaf, en ze waren allemaal nog van redelijke jonge leeftijd. En ze wilde Elyssa hier ook gewoon weg, mogelijk dat het haar haflzus was. Ze keek naar het jongetje en glimlachte. "Ik zal met alle plezier jullie zoon zegenen." Zei ze rustig tegen de twee. "Ik vind het wel naar voor uw vrouw dat zij geen kind kan baren. Het blijkt een uniek gebeuren te zijn." Zei ze rustig. Ze wilde zelf ook nog een kindje eigenlijk, dus ergens hoopte ze dat zij wel een kind zou kunnen baren. Al zou die hoop tevergeefs zijn waarschijnlijker als ze een vriend zou hebben en beide een kinderwens hadden. Kendra zou later vooral veel miskramen krijgen als ze ook zowaar bevrucht raakt. De kans dat er een kindje ter wereld zou komen was in ieder geval klein voor haar. Ze keek Elyssa nog even na. "Ik wil haar best overkopen en een betere slaaf hier brengen." Zei ze rustig tegen hem en keek hm dan weer even aan.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Nov 13, 2013 15:13:43 GMT
elyssa Catadorra
Ze begon maar met de aardappels schillen beneden, omdat ze anders niets te doen had, en ze wou niet weer op haar donder hebben van haar meester. Haar meester luisterde rustig naar de prinses en knikte zo tussendoor.'' als je haar over wil kopen, mag dat hoor.'' Sprak hij rustig.'' Voor in het kasteel zal e vast nog goede service doen.'' Sprak hij rustig en keek even naar zijn vrouw.'' haal haar even op.'' Sprak hij dan ook, en Elyssa kwam ook de kamer binnen, half trillend nog op haar benen, en ze keek naar haar zoontje, die nu een klein beetje met zijn handjes naar haar toe ging, die wist duidelijk op dit moment dondersgoed dat dat zijn moeder was, al zou hij dat later niet eens meer weten. Wlyssa keek echt naar het jongetje, en wou vragen of ze haar zoontje nog mocht vasthouden voor een laatste keer, maar durfde het niet. Ze slikte even en een wanhopige blik ging naar Kendra, zij wist toch hoe het moest voelen..'' zij is 26 momenteel.. eigenlijk al te oud om nog twee kinderen te baren aangezien ze waarschijnlijk al dood gaat tijdens het dragen van een tweede kindje, maar we moeten het proberen.'' sprak hij rustig.'' Slaaf, leg hem even in zijn wiegje.'' Sprak hij en ze knikte en pakte het jongetje over en keek naar hem. Ze wou onysnapprn, en dat ging ze ook doen.. Hij was van haar.. niet van hun. Ze slikte en begon te lopen, waarna ze de deur open gooide en begon te rennen, het terrein af. Een van de wachters had het ook door, en toen haar meester net de hand erop wou drukken dat het goed was, kwam de man binnen.'' mijn heer, uw slaaf ontsnapt met uw zoon.'' Sprak de man en hij gromde duidelijk.'' Zorg dat ze niet veer gaat!'' sprak hij en keek naar kendra.'' het spijt me prinses, maar ik ga haar doden, wegen ongehoorzaam zijn aan mij en mijn zoon te kidnappen!'' sprak hij en rende zelf ook naar buiten, maar Elyssa was al de stad ingerend, maar wist niet waar ze zich schuil kon gaan houden..
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 13, 2013 15:23:15 GMT
Kendra Kenway
Ze keek hem aan en glimlachte weer even. "Ik wil haar dan inderdaad graag over kopen. De mensen die ik nu heb doen amper wat goed." Klonk ze nu even als echte prinses, ook al haatte ze het vreselijk om zo te praten. Elyssa werd weer naar boven gehaald en ze keek naar hoe ze het jongetje weer vast nam. "Hmm." Mompelde ze toen de leeftijd van Elyssa werd genoemd. Ze snapte het wel. Ze zag de wanhopige blik van Elyssa en slikte weer even. Ze vond het zo erg voor haar. Toen ze het jongetje vast had en wegrende stond ze eigenlijk wat verstijfd. Dit had ze niet verwacht. "Hm." Mompelde ze enkel op de worden van de man en rende ook even naar buiten. Ze maakte haar paard los en steeg snel op en ging achter Elyssa aan, voor zover ze wist waar ze heen was gerend. Ze keek goed rond en vanaf de hoogte dat ze nu zat zag ze wel waar ze liep. Ze schoot er meteen op af en liet haar paard halt houden voor Elyssa. "Kruip erop, nu. Ik breng je naar het kasteel." Sprak ze dan ook meteen tegen haar en reikte haar hand uit naar haar. "Schiet op!" Klonk ze dringend. Ze zou de man wel een nieuwe slaaf geven, al zou ze het zoontje toch terug aan de man moeten geven. Hoe erg ze het ook vond.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Nov 13, 2013 15:29:06 GMT
Elyssa Catadorra
ze bleef rennen en zag nu de prinses haar in halen. Kon ze haar vertrouwen? ja misschien moest ze wel gewoon. Ze slikte en stapte op, terwijl ze het jongetje tegen haar aan hield ten alle tijden. De tranen stroomden ook over haar wangen.'' Hij mag hem niet hebben.. Zij mag hem niet hebben.. Hij is van mij, en hij heet Edward..'' Sprak ze rustig en keek naar haar. Alstublieft.. Ik heb hem gebaart.. hij is van mij..'' piepte ze nu bijna door dat ze zo vreselijk zwak was. Ze slikte en hield haar een beetje vast terwijl ze naar het jongetje keek, wat rustig was bij haar. Ze zou het nooit meer afgeven. Niemand zou het meer mogen vasthouden. Ze zou hem bewaken, kosten wat het kost.. HEt was haar zoontje, zij had hem gebaart. Ze voelde weer tranen lopen over haar wangen, ze bleven maar komen. Ze wist dat als hij haar nu pakte ze dood was.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 13, 2013 15:39:47 GMT
Kendra Kenway
Ze snikte even toen ze eindelij opstapte en schoot meteen richting het kasteel toen ze haar vast had. Ze reed goed door tot ze er eindelijk zu zijn en hoorde de woorden van Elyssa wel, al wel wat vaag. Ze steeg af toen ze dor de poorten van het kasteel waren en sprong van haar merrie af. Ze reikte haar hand naar Elyssa uit. "Kom op." Zei ze zacht tegen haar en trok haar er voorzichtig wat af. "Ik zal proberen iets voor je te regelen maar kom nou." Mompelde ze en liet de wachters de broden en haar merrie weg brengen en vast houden zodat Elyssa nog snel kon afstappen. "Ik breng je wel naar binnen, ik zal proberen wat te regelen voor je, dat je je zoontje kan houden en dat ik je over kan kopen."
|
|