Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Mar 24, 2014 16:06:35 GMT
Elena Descole - 17 jaar Raven Layton - 18 jaar
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Mar 24, 2014 16:36:03 GMT
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Mar 24, 2014 16:38:15 GMT
Elena & Keanu hebben al verkering?
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Mar 24, 2014 16:42:38 GMT
Prima meid, begin jij maar
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Mar 24, 2014 17:56:30 GMT
Elena:
Het meisje was net uit van school en daar was ze blij mee. Haar vrienden ontmoette ze altijd bij de grote notenboom en dat was ook de plek waar ze nu naartoe ging. Haar blonde haren lagen zoals gewoonlijk met een lichte krul over haar rug. De zon scheen en dat was een goed teken, dan kon zij tenminste enkel een shirt aan. Eenmaal aangekomen, bleef ze op de rest wachten. Ze zwaaide al toen ze Raven aan zag komen.
Raven:
Natuurlijk weer de notenboom, de jongen hief nonchalant zijn hand op toen hij Elena zag staan en een scheve glimlach verscheen op zijn lippen. "Waar is je andere helft?" Vroeg hij plagend en het meisje haalde haar schouders op. Daar stonden ze dan, te wachten op de andere. Hij was benieuwd bij wie ze nu weer zouden gaan zitten. Het was altijd bij iemand anders, al was Raven nooit degene die het huis van zijn ouders beschikbaar stelde. Simpelweg omdat zijn ouders het al verschrikkelijk vonden dat hij zijn haren zo lang had en dat hij ze moest knippen. Dan zouden ze dat aan zijn vrienden vragen. Net zoals dat zijn piercings eruit zouden moeten.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Mar 24, 2014 18:11:45 GMT
Keanu Reeves Hij had via een sms binnen gekregen dat ze bij de notenboom zouden samenkomen, iets wat hem ook niet verbaasde. Rustig stapte hij in zijn auto, aangezien hij net zijn laatste les had gehad en hij altijd met de auto naar school ging. Op zijn gemakje reed hij er met de auto heen en parkeerde hem op de parkeerplaats. Hij stapte uit en drukte rustig de autodeur dicht. Hij deed zijn jack even goed en stak zijn handen in zijn broekzak waarna hij op zijn gemakje liep hij naar het tweetal toe. Toen hij Elena zag vormde er toch een glimlach rond zijn mond en liep wat steviger door
Leticia Ortiz Ook zei had door gekregen dat ze naar de notenboom moesten komen, zei zelf was in de stad met wat andere vriendinnen omdat ze een uur eerder vrij waren. Rustig nam ze afscheid van haar vriendinnen en liep naar haar fiets. Ze slingerde de scholtas over haar schouder en fietse rustig richting het park waar ze het 3tal nu zag staan.Nou staan, Raven en Elena stonden maar Keanu liep er nog heen. Ze scheurde over het gras en kwam bij het groepje tot stilstan waar ze van haar fiets af sprong en die op de grond liet vallen " heey "S prak ze vrolijk tegen de groep
Ik ben ook huiswerk maken dus schiet me niet af als ik zo een half uur niet reageer
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Mar 24, 2014 18:43:02 GMT
Elena:
Ze was blij te zien wie daar aankwam lopen. Natuurlijk wist ze wel dat hij zou komen, maar het was altijd leuk om hem weer te zien. In plaats van bij de boom te blijven staan, liep ze dan ook naar hem toe en sloeg haar armen om hem heen. Een klein kusje plantte ze op zijn wang. "Hey." Zei ze blij en legde even haar hoofd op zijn borst.
Raven:
Hij zag Leticia aankomen op de fiets en toen ze hun begroette knikte hij. "Hello." Zei hij rustig terug en merkte nu hoe Elena richting de jongen liep, hij haalde zijn schouders op. Meer naar zichzelf als tegen iemand in het bijzonder. Hij begreep gewoon niet zo goed wat mensen zo klef maakte. Maar het maakte hem niet uit, het was ergens wel grappig.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Mar 24, 2014 18:52:51 GMT
Keanu Hij glimlachte toen hij zag dat Elena op hem af kwam lopen. Rustig haalde hij zijn handen uit zijn broekzakken terwijl hij steeds dichter bij Elena kwam. Zijn glimlach bleef op zijn gezicht zitten en even haalde hij nog kort zijn hand door zijn zwarte korte haar. Oke hij moest maar weer eens naar de kapper om het weer bij te scheren. Hij zag toen je bij hem aankwam dat je zijn armen om hem heen sloeg en ook legde hij zijn armen om jou heen en glimlachte toen je hem een kusje op zijn wang gaf " heey "S prak die glimlagend tegen haar, waarna hij haar een kus op haar haar gaf en even over haar rug vreef toen ze haar hoofd op zijn borst legde.
Leticia Ortiz Ze glimlachte even naar Raven en leunde tegen de boom aan en keek even wat naar Elena en Keanu. Nee ze snapte niet wat die twee nou leuk vonde aan verliefd zijn. Het koste je alleen maar tijd en geld en dat had ze er niet voor over. Nee haar geld kon ze wel beter gebruiken en ook haar tijd had ze wel nuttiger te besteden dan aan een jongen. Ze had school en haar auto waar ze graag aan sleutelde met haar vader. Nee letty was niet een standaard meisje. Letty hield dan wel van winkelen maar make-up en jurken nee haar niet gezien. Ze hield van knutselen aan haar auto en deed dit ook met liefde
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Apr 14, 2014 9:55:11 GMT
Elena:
Blij legde ze haar hoofd tegen zijn borst aan. Haar handen grepen de stof van de kleding vast op zijn rug. Haar grijze ogen had ze even gesloten en eigenlijk maakte het verder weinig uit wat er op dit moment precies gebeurde. Ze kende Raven en Leticia, die vonden het vast niet erg als ze even een knuffel gaven. Maar toch liet ze hem los, om haar hand in de zijne te leggen en trok hem wat terug naar de boom.
Raven:
Hij wist dat liefde niet zo zijn ding was en vooral niet omdat het zien van Elena en Keanu hem werkelijk niet interesseerde. Hij had niet het gevoel alsof hij ook zoiets wilde. Raven was in de leer bij een piercer en leerde ook hoe hij tattoos moest maken. Dus dat nam al veel teveel tijd in beslag. Zijn ouders vonden het verschrikkelijk, maar hadden geen keus en moesten het eigenlijk accepteren. Simpelweg omdat hij het zou blijven doen. "Alles goed?" Vroeg hij toen maar aan Leticia, het was niet dat hij iemand was die niks zei tegen andere namelijk.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Apr 14, 2014 13:22:23 GMT
Keanu Reeves Hij voelde hoe Elena haar hoofd tegen zijn borst legde en hoe haar handen zijn shirt aan de achterkant beet namen. Hij snapte het niet, waarom konden zijn ouders Elena niet achepteren en hadden Elena haar ouders zoon hekel aan hem. Hij gedroeg zich altijd kerugi bij haar thuis. Hij streek nog even zachtjes door haar haar en keek glimlagend naar haar toen ze haar hoofd van zijn borst haalde en zijn hand pakte, en al snel voelde hij hoe ze hem mee begon te trekken naar de boom. Glimlagend liep hij mee en zag Raven en Leticia al staan. Ja Raven en Letty waren allebij wel chill. Rustig liep hij met Elena mee en streek rustig door zijn haar heen Leticia Ze keek rustig even naar de twee en bleef tegen de boom geleund staan. Ze keek op toen Raven begn te praten en knikte even " Ja prima en met jou "S prak ze rustig en keek even naar hem al dook ze naar haar tas toe " ik heb joun mening ff nodig "Sprak ze terwijl ze half in haar tas gedoken zat en er niet veel later twee papiertjes uit haalde " Ik wil 1 van deze 2 op mijn arm laten zetten welke van de twee zou jij kiezen " Sprak ze en liet hem twee blaadjes zien. Ze wist dat hij hier voor leerde dus dan kon hij mooi advies geven " En er 1 kiezen met de reden dat is vrouwelijker telt nie3t "S prak ze laggend tegen hem www.tonsoftattoos.com/wp-content/uploads/2006/05/210.jpgwww.tattoovoorbeeld.nl/wp-content/gallery/flower-tattoos/arm-rose-tattoo22.jpg
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Apr 14, 2014 13:34:51 GMT
Elena:
Ze was blij dat hij meeliep en dat was ook aan haar gezicht te zien. Ze keek naar hem om met een glimlach, om vervolgens weer te kijken naar Leticia en Raven. Ze hief haar hand naar Leticia, aangezien ze haar nog niet zo goed had begroet.
Raven:
Ze vroeg hoe het met hem ging en hij knikte. "Goed, rustig, maar verder aangenaam." Sprak hij. Zoals gewoonlijk op de rustige toon die hij altijd sprak. Toen zei ze hem zijn mening nodig te hebben en een vragende blik kwam toch op zijn gezicht. Toen had ze twee blaadjes in haar hand en vroeg hij welke hij zou kiezen. Het waren twee totaal verschillende ideeën voor een tatoeage. Hij keek er dan ook even naar en keek daarna naar Leticia. "Als het ging om ontwerp en over het feit dat ze eenzelfde betekenis hadden. Kon ik je helpen. Dit zijn twee totaal verschillende ontwerpen en hebben vast beide een andere betekenis. Ik vind je niet zo'n persoon die met een roos op je arm gaat lopen. Maar daarbij vind ik een draak ook nogal fantasievol voor je. Weet je zeker dat je geen tandwiel wil?" De laatste opmerking zei hij met een brede lach. Maar haalde al snel iets serieuzer zijn schouders op. "Ik hoef het niet op mijn lichaam te hebben, dus je moet werkelijk zelf kiezen welke jij het beste bij je vind passen." Dadelijk maakte hij namelijk een keuze en was ze er na twee jaar op uitgekeken. Dat wilde hij ook weer niet.
Elena:
Aangekomen, glimlach in naar hen. "Zullen we naar mij gaan? Mijn ouders komen toch pas laat thuis." Glimlachte Elena. Ja, het was niet zo'n probleem als ze naar hun gingen. Het enige wat een probleem was, leek Keanu te zijn. Niet dat hij ooit wat fout had gedaan. Er was gewoon iets wat hun niet prettig vonden aan hem. Iets waardoor ze liever niet hadden dat de jongen en zij alleen waren. Als de andere er waren hadden ze er vaak geen probleem mee, maar alleen wilde ze hem het liefst de deur wijzen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Apr 14, 2014 13:55:53 GMT
Leticia Ze keek even om naar Elena en Reaver en stak haar hand terug op naar haar en keek toen weer naar Raver en glimlachte even " Het is niet dat ze een betekenis hebben "S prak ze glimlagend en lachtte toen hij vroeg of ze geen tandwiel wilde " Ik had gekeken voor een auto, maar dat waren veel race wagens en dat moet ik niet hebben " bekende ze en keek naar hem " En erg goed kan ik nou ook weer niet tekenen " Sprak ze en pakte de twee papiertjes terug en stopte die in de tas " Ik weet dat ik zelf moet kiezen, maar jij hebt er een oo gvoor hoe een tatoeage word op de vormen van een lichaam. Ik kan wel zeggen ik wil die draak maar misschien zijn mijn schoudersenschouderblad daar wel niet geschikt voor o0mdat ze een rare hoek hebben "S prak ze en keek hem aan " ik zou het dus niet weten " sprak ze en keek op toen Elena begon te praten " ik vind het prima, volgende keer kan het wel bij mij hoor. Mijn vader wil jullie ook wel weer eens zien "s prak ze glimlagend. ja als ze bij haar gingen zorgde haar vader altijd voor veel lekkers en films in huis.
Keanu Reeves Rustig sloeg hij zijn arm om haar heen toen ze bij de rest stonden en knikte even naar Raver en Leticia " Ik vind het allemaal prima, als je maar geen problemen krigjt omdat ik er ook ben " Sprak die en gaf haar een kus tegen haar slaap aan en hoorde leticia spreken dat ze ook wel bij haar konden de volgende keer " Bij mij is ook nog een optie. Mijn ouders zijn voor 2 maanden op reis, zaken of zo ik heb geen idee. En veel alleen thuis zitten is saai "S prak die rustig en keek de rest even aan.
|
|