Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 17, 2014 21:12:10 GMT
Pierce Davidson
Hij grijnsde lichtjes toen hij haar stem hoorde en draaide zich even om naar haar. Hij luisterde rustig naar haar en knikte rustig. "Daar zit wat in." Sprak hij rustig en leunde zelf tegen zijn maserati aan. Hij keek naar haar en glimlachte weer even waarna hij naar de wagen keek. "Jij toevallig geen zin en tijd om deze roestbak de straat weer op te helpen. Ik heb geen zin om het bij een garage neer te zetten omdat die toch veel meer vragen dan nodig." Sprak hij en keek haar weer aan. "Maar geld kan ik je wel geven voor alle onderdelen die je er nodig voor zou hebben." Voegde hij er aan toe en zijn vriend hield zich er nu wat buiten. "Voor mij blijft het een stuk schroot Pierce." Sprak hij vriend nu toch en haalde zijn schouders op. "Dat is omdat jij nog nooit in een oldtimer hebt gereden." Lachte hij en gooide een doek naar zijn hoofd.
|
|
And now.. I am going to feed you your teeth.
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 17, 2014 21:15:53 GMT
Elisa Mikaelson
Ze keek rustig naar de vrouw die nu binnen kwam en knikte.'' Kwartiertje, dan ben ik klaar met deze klant.'' Sprak ze rustig en keek even naar de naam. De heer Reeves, nou ze was benieuwd. Over het algemeen kreeg ze vaste klantjes, maar de naam kwam haar niet bekend voor in eerste instantie, en daardoor reageerde ze ook niet echt. Ze maakte de kat af, de man betaalde haar voor haar werk, en ze liet de man uit.'' De heer Reeves.'' sprak ze alleen en liep nu weer haar kamertje in, terwijl ze even naar haar collega keek die aan de andere kant beig was, en ze verwisselde even haar handschoenen nu, en natuurlijk zette ze er een nieuwe naald op.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Apr 17, 2014 21:20:21 GMT
Leticia Oertiz Ze keek op toen er iemand haar kant uit kwame nfronste even lichtjes toen ze zag wie het was en streek even door haar haar, niet nadenkend dat de verf op haar hand nog nat was, en er nu een grijze veeg in haar haar zat. Ze keek naar hem " als jij voor 100.000 minimaal kan zorgen kan ik mijn best doen. maar wat je vriend al zecht het is een krot rijp voor de sloop "Sprak ze en keek even om naar het erf en wees naar ee nandere Dodge " Die was er de helft minder sleht aan toe en heeft me 4 maanden gekost " Sprak ze en keek je aan " Dus rekenvoor deze maar minimaal een half jaar "S prak ze en keek naar hem " maar dan wil ik best wel een poging wagen "S prakze rustig
Keanu Reeves Toen hij zijn naam hoorde stond hij op en vouwde het papiertje weer dicht. Hij liep het kamertje in en keek even verbaast toen hij zag wie het was " Niet gedacht jou nog eens te zien "S prak die glimlagend tegen haar en keek even naar haar " Wat een toeval dit "S prak die rustig en hing zijn jack aan de kapstok in je kamer. Dit was niet zijn eerste tatoeage. Op zijn andere arm zaten er ook al genoeg. Maar hij had ruzie gehad met de laatste die tatoeages bij hem had gezet dus zo was hij op zoek gegaan naar een ander
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 17, 2014 21:26:06 GMT
Pierce Davidson
Hij keek weer naar haar. Ze fronste toen ze hem zag waardoor hij zich binnen toch wel goed voelde, ze kende hem dus nog. Was niet moeilijk als hij haar zowat had gestalkt in de winkel.. En het was maar enkele uren geleden. Hij zag dat ze met haar hand door haar haar ging en liet een schuin grijnsje zien. Hij zei er niets over, het was niet zo erg. "Geld is voor mij geen probleem, ik kan het je zo geven." Sprak hij rustig tegen haar en bleef tegen zijn maserati aanleunen. Hij volgde naar waar ze wees en keek dan weer naar haar. "Neem je tijd er voor, ik heb liever dat het goed gedaan is dan snel. Want dat heb ik bij grote garage's wel meegemaakt dat alles snel in elkaar was gestoken. Een week erna kon ik weer gaan omdat alles los zat." Murmelde hij en keek weer naar de dodge.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Apr 17, 2014 21:30:43 GMT
Leticia Ze keek naar hem " geloof me, dit is mijn enige inkomen ik zorg wel dat ik dit goed doe zodat de klanten blijven komen "s prak ze tegen hem en kruiste haar armen over elkaar en keek naar de auto " het begint toch met uit elkaar halen en alles wta nit meer te gebruiken is weg gooien en dan eerst dat frame ontdeuken. "S prak ze rustig en keek naar de auto "Ik zal opzoek moeten naar een auto en naar jou smaak binnenkant natuurlijk, of je moet hem orgineel willen houden dan zal ik even op moeten zoeken in een boek ergens wat de orginele bekleding was van deze auto in die tijd "S prak ze en keek hem even aan " maar hoemeer tijd en moeite ik er in moet steken hoe duurder het word, want ik werk ook niet gratis "S prak ze rustig en keek even om naar de nissan die nog rustig stond de trogen in de garage " met die daar ben ik bijna klaar dus dat scheelt weer. Dus ik zou vanavond kunnen beginnen met het demonteren van de onderdelen denk ik "S prak ze rustig
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 17, 2014 21:51:52 GMT
Pierce Davidson
Hij keek naar haar en glimlachte. "Dat is mooi." Sprak hij rustig tegen haar en zag hoe zijn vriend nu lachend weer naar zijn huis liep. Hij luisterde weer naar alles wat ze vertelde en knikte even. "Ik hou hem liever origineel, dan kan hij nog bij de collectie in mijn garage. Daar staan ook de originele oldtimers die ik tot nu toe heb gekocht. En zelf heb gerepareerd ook enkele." Murmelde hij meer tegen zichzelf en wreef even door zijn haar. "Neem je tijd er voor, maak je geen zorgen om het geld." Sprak hij rustig tegen haar en glimlachte weer even. "Als je hulp nodig zou hebben moet je het maar zeggen. Anders zit ik toch maar thuis aan mijn computer." Klonk hij weer zacht en keek haar weer aan.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Apr 17, 2014 21:55:34 GMT
Lticia ortiz Ze luisterde naar hem " het was maar eenmalig een broek halen voor je zus ? "sprak ze en keek weer naar de auto " je mag hem het terein op rijden en dan van je wagen halen. Ik sleep hem wel de garage in als de nissan klaar is aangezien die morgen avond word opgehaald "S prak ze rustig endraaide zich weer om en liep rustig het terein terug om, en drukte beide poorten helemaal open zodat hij met de auto er goed door kon " niks omver rijden want mijn vader vermoord je !! " Riep ze naar hem terwijl ze rustig verder naar de garage liep. Ze moest echt eens sparen voor een droog instalatie. Dan zou de auto veel sneller drogen en kon ze er sneller mee verder als die in meer kleuren gespoten moest worden.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 17, 2014 22:08:33 GMT
Pierce Davidson
Hij hoorde haar vraag en zuchtte. "Was het maar zo dat het eenmalig was.." Murmelde hij daarop. "Maar ik neem aan dat je je wel kunt bedenken dat ik niet voor de lol elke dag een nieuwe broek ga kopen voor mijn zus." Sprak hij en keek haar weer aan. Hij knikte en opende de maserati rustig waar hij instapte en de motor startte. Waar dan ook meteen een hels gebrul uitkwam. Hij had de wagen een klein beetje opgevoerd, en flink wat versnelt. Hij zat soms wel eens in een ander land met deze wagen, ook enkel voor de illegale zakenen strafbare zaken. Maar nu hij weer op vrouwen jacht was deed hij het minder. Hij lachte op haar woorden die ze riep. "Ik ben geen onhandige kluns." Riep hij terug en reed rustig en voorzichtig het terrein op. Zodra hij ver genoeg stondzette hij de motor van de maserati weer uit en stapte zelf nu uit de wagen. Hij maakte rustig de Dodge los van de aanhang wagen en deed de kleppen er af zodat die er af kon gehaald worden. "veel losmaken is er neit aan. Een trap en alles ligt er af." Mompelde hij met een zacht lachje.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 18, 2014 5:14:12 GMT
Elisa Mikaelson
Ze keek op toen hij binnen kwam en grijnsde even.'' Kijk daar hebben we de flirter van gisteravond.'' sprak ze even en glimlachte even.'' Ga zitten.'' sprak ze rustig en streek even door haar haren heen.'' Wil je een kopje koffie of thee terwijl ik zometeen de tattoo even uit ga tekenen?'' vroeg ze rustig en keek hem aan'' Ik weet niet wat je precies in gedachte had? ik krijg zoveel klanten dat ik het niet meer bij houd soms.'' sprak ze rustig en keek hem aan.'' en alsjeblieft, noem me geen Mystery girl, ik ben Elisa. Wel zo eerlijk dat je nu weet wie je an moet spreken.'' sprak ze en glimlachte even, al moest ze zich nu zo professioneel mogelijk blijven. Iets wat niet erg goed lukte momenteel eigenlijk,
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Apr 22, 2014 4:37:21 GMT
Leticia Ortiz Ze keek hem nog even aan " Nou misschien hou je wel heel veel van je zus en gun je het haar "sprak ze glimlagend en rustig keek ze naar hem hoe hij de auto naar binnen reed en hoorde hem nogroepen dat hij geen onahndige kluns was " je wilt niet weten hoeveel hier al omver is gereden, ook doorervare corours " Sprak ze rustig en keek even naar de verf op de auto. maar die glimde nog lichtjes dus daar moest ze nog echt mee wachtte. Ze hoorde hem spreken dat het niet nodig was om iets aan deze auto los te maken. 1 trap zou waarschijnlijk genoeg zijn. " Als jij zoveel mogelijk in tact wilt houden zal ik alles toch los moeten maken. Ik zal het hele frame moeten ontdeuken en dasn kijken of het niet te beschadifd is om je auto te kunnen dragen en zo "Sprak ze rustgig
Keanu Reeves Hij keek je grijnzend aan " ik flirte niet met je oke "s prak die laggend " ik deed gewoon aardig " Sprak die rustig en hoorde de vraag of die koffie op thee wilde " geef mij maar koffie ik drink geen homo water "s prak die glimlagend en rustig pakte hij een papier uit zijn broekzak voordat hij ging zitten en vouwde het open " Dit ongeveer. Niet precies het zelfde natuurlijk want er loopt al iemand met dit op zijn bast "s prak die en lachte even " ik wil de tekst faithful er op " sprak die rustig en keek naar je toen je je naam sprak " Aangenaam Elisa " Sprak die rustig met een glimlach
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Loverboys
Apr 22, 2014 4:51:17 GMT
via mobile
Post by Haytham on Apr 22, 2014 4:51:17 GMT
Elisa Mikaelson
ze keek hem aan en bekeek de tattooage even."Wel dezelfde plek neem ik aan?" Vroeg ze nu vrij rustig en bekeek hem even. " moet goed gaan komen, ik zal zometeen hem even op papier gaan zetten, dan kun je zien hoe die word voor hij er permanent op staat." Sprak ze rustig en liep even naar het koffiezetapparaat en haalde er een bakje koffie uit." Had je nog wat in je koffie?" Vroeg hij nu rustig aan haar en keek hem kalm aan. Op hrt homo water reageerde ze niet echt, die had ze inmiddels vaak genoeg gehoord. Niklaus stond buiten te kijken naar binnen zoals gewoonlijk, die hield zijn zusje weer in de gaten. Want hij koos de vriend voor zijn zusje, anders was het verraad na niklaus zijn idee.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Loverboys
Apr 22, 2014 4:57:51 GMT
via mobile
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Apr 22, 2014 4:57:51 GMT
Keanu Reeves. Hij knikte even torn ze vroeg OD het wel op de zelfde plek was. " jah " sprak die rustig en luisterde naar je " nee drankje zwart is prima " sprak die glimlagend naar je terwijl hij even naar buiten keek en een jongen zag staan. Even keek hij naar de jongen waarna hij zijn blik er weer van af wende en rusiltig naar Elisa keek. Hij kon zoveel geld voor haar krijgen als ze iets gewilliger zou worden
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Loverboys
Apr 22, 2014 7:56:35 GMT
via mobile
Post by Haytham on Apr 22, 2014 7:56:35 GMT
Elisa Mikealson
ze keek naar haar broer en zag dat hij er ook naar keek." Let maar niet op hem. Hij let altijd op." Sprak ze rustig en zette de koffie even neer en knikte even." Ik ga even uit tekenen, dan kom ik zo terug." Sprak ze rustig en haar broer kwam nu ook gewoon binnen zetten en keek naar hem, afkeurend zelfs." Elisa." Sprak hij en ze kwam even kort achter de tafel vandaan." Wat is er Klaus?" Vroeg ze en hij knikte naar hem." Nieuw vriendje of klant?" Vroeg hij en ze zuchtte." Niklaus, hij is gewoon een klant net zoals iedereen die hier binnen komt."sprak ze en begon verder te tekenen terwijl niklaus dreigend voor hem ging staan. De vaste klanten kenden niklaus inmiddels maar al te goed dus die trokkwn niets van zijn dreigende houding aan. Niklaus draaide zich weer om en liep weg, naar buiten al snoof hij wel even en keek hij nog even dreigend naar Elisa." Trek je alsjeblieft niets van hem aan."sprak ze rustig." Dat is mijn broer en laten we zeggen dat hij alles doet om macht te kunnen hebben." Vertelde ze rustig." Kiest mijn vriendjes, alles anders ziet hij je als een verrader." Sprak ze droog maar het kon haar echt niet schelen dat iedereen het wist. Ook dat zij en haar andere broer zijn moorden verdoezelde, was een goed bewaard geheim.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 22, 2014 17:52:22 GMT
Leticia Ortiz Ze keek hem nog even aan " Nou misschien hou je wel heel veel van je zus en gun je het haar "sprak ze glimlagend en rustig keek ze naar hem hoe hij de auto naar binnen reed en hoorde hem nogroepen dat hij geen onahndige kluns was " je wilt niet weten hoeveel hier al omver is gereden, ook doorervare corours " Sprak ze rustig en keek even naar de verf op de auto. maar die glimde nog lichtjes dus daar moest ze nog echt mee wachtte. Ze hoorde hem spreken dat het niet nodig was om iets aan deze auto los te maken. 1 trap zou waarschijnlijk genoeg zijn. " Als jij zoveel mogelijk in tact wilt houden zal ik alles toch los moeten maken. Ik zal het hele frame moeten ontdeuken en dasn kijken of het niet te beschadifd is om je auto te kunnen dragen en zo "Sprak ze rustgig Keanu Reeves Hij keek je grijnzend aan " ik flirte niet met je oke "s prak die laggend " ik deed gewoon aardig " Sprak die rustig en hoorde de vraag of die koffie op thee wilde " geef mij maar koffie ik drink geen homo water "s prak die glimlagend en rustig pakte hij een papier uit zijn broekzak voordat hij ging zitten en vouwde het open " Dit ongeveer. Niet precies het zelfde natuurlijk want er loopt al iemand met dit op zijn bast "s prak die en lachte even " ik wil de tekst faithful er op " sprak die rustig en keek naar je toen je je naam sprak " Aangenaam Elisa " Sprak die rustig met een glimlach Pierce Davidson Hij keek haar aan en schudde zijn hoofd licht. "Er zijn grenzen." Lachte hij en keek haar rustig aan. "Ik rij nooit iets omver, daar is mijn wagen te duur voor." Murmelde hij en klopte even op het dak van zijn maserati en keek haar dan weer aan. "Als je hulp nodig zou hebben, ik woon in dat villa-ding verderop, enkele straten verder. Als het niet nodig is, maar als je het geld gestort moet hebben of met een vraag, bel dan even." Sprak hij en schreef het rustig op het papiertje en gaf het aan haar en glimlachte vriendelijk.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Loverboys
Apr 23, 2014 21:26:51 GMT
via mobile
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Apr 23, 2014 21:26:51 GMT
Letty doe ik weer als ik zin in der heb sorry cin
Keanu Reeves Hij pakte de koffie aan en knikte even naar je " prima " sprak die glimlagend en nam rustig een slok van zijn koffie. Hij keek op toen er een jongen binnen kwam en hem niet al te vriendelijk aan keek en fronste even. Hij hoordenjebspreken teen de jongen en moest toch even wachten. " geen zorgen ik ben niet echt een vriendjes type " sprak die waarna hij weer een slok en zij koffie nam en hem na kerk toen die verdween. Kort daarna hoorde hij je ook weer spreken." ja sommige mensen houden daar nou eenmaal van " sprak die rustig en streek even door Zijn haar
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 24, 2014 4:22:33 GMT
Elisa Mikaelson
Ze keek naaar hem.'' Zeg ik dan dat je min vriendje moet worden?'' sprak ze rustig en lachte even. Daarna tekende ze rustig verder en knikte toen ze klaar was.'' Zou je je T shirt uit kunnen doen, dan plaats ik dit proefmodel erop, en dan kan je even in de spiegel kijken of je het wat vind, voor ik het er permanent op ga zetten.'' sprak ze rustig en wachtte tot hij zijn T shirt uit had zodat ze verder kon met haar werk, ze wou hem eigenlijk zo snel mogelijk weer die deur uit hebben, al zei ze dat niet direct.'' Maar hij bedreigt zelfs mijn klanten.'' sprak ze rustig.''En daardoor komen er veel niet terug, en gaan de zaken steeds slechter.'' vertelde ze rustig en keek hem aan.'' Jarenlang oor deze zaak gevochten, en nu heb ik hem.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Loverboys
Apr 24, 2014 5:55:18 GMT
via mobile
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Apr 24, 2014 5:55:18 GMT
Keanu Reeves Jij luisterde naar je. " nee maar dat was me al duidelijk gister in het café " sprak die laggend en knikte even waarna hij zijn shirt uit deed en de tatoegaes op zijn andere borst en arm verschenen. Ja elke tatoeage had voor hem een echte betekenis en hier en Saar stonden ook een paar namen. 3 mannen en 2 vrouwe namen. Hij keek even naar je. " begin je het liefst met borst of rug kant en dan over een week de andere kant " vroeg die rustig aan je . ja zoon grote werd nooit in 1 leer gezet en omdat het aan Zwolle rug en borst was moest 1 kant eerst genezen voordat jij er op ging liggen. Je kon hem namrljk moeilijk op een grote brandwond laten liggen. Niet dat hij er veel van aan zou trekken maar ptlrettig was anders
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 24, 2014 19:38:55 GMT
Elisa Mikaelson
Ze keek naar hem en luisterde rustig.'' Oh normaliter doe ik het in een keer, moet ik eerlijk bekennen, want ik vind dat als je het in 2 keer doet, je lang niet zulk mooi resultaat hebt, Maar echt erop liggen vinden de meeste niet fijn.'' sprak ze en lachte even voor een moment.'' Het is net wat je zelf wilt, ik denk dat ik dan liever met de achterkant begin, dat is het meeste werk.'' sprak ze en keek even naar het proefmodel wat ze op haar papier had staan.'' Oke, ik zal hem er in ieder geval even op plaatsen, dan kun je daar even in de spiegel kijken of je hem zo mooi vind. Als je even met je hele lichaam naar dat raam wil draaien?'' sprak ze rustig en wachtte tot hij goed zat, en legde het papier op zijn schouder, en haalde het er weer af, en knikte even.'' kijk maar even in de spiegel of hij zo goed is, dan kan ik aan de slag.'' sprak ze rustig en glimlachte even een beetje. Oke hij had ook meerdere tattoo's, net zoals haar, maar zij had geen enkele naam op haar naam, alleen een verwijzing. Op haar linker arm tussen de draak zat namelijk een roos met; '' True family is forever Bonded.'' Wat natuurlijk op Niklaus en Elijah sloeg, haar twee broers. Al was niklaus natuurlijk haar halfbroer.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Loverboys
Apr 24, 2014 20:11:40 GMT
via mobile
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Apr 24, 2014 20:11:40 GMT
Keanu Reeves Hij luisterde naar je en fronste even " dan bron je de eerste die dat in 1 keer doet " sprak die rustig " eigenlijk laat niemand zijn klanten langer dan 5 uur zitten envoor en achter kant worden meestal nooit de zelfde week gedaan " sprak die waarna hij naar je luisterde en bijdraaide zodat je er goed bij kon. Zodra je klaar was en jr had gezecht dat hij mocht kijken stond hij op en liep naar de spiegel en keek even en knikte " ziet e prima uit " sprak die waarna hij weer terug liep en in de stoel ging zitten
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 24, 2014 20:17:52 GMT
Elisa Mikaelson
Ze keek naar hem en lachte even voor een moment.'' Daarin verschil ik misschien, ik bedoel, kijk ik ben wel iemand die graag de pijn opzoekt, de spanning, dus een tattoo zetten, voor en achterkant meteen, dan zit diegene er maar langer dan 5 uur. IK bedoel, de klant wil zelf zo'n tatto, dan mag diegenen ook zijn tijd uitzitten.'' sprak ze en keek hem aan,'' maar ik laat het aan jou over. wat jij wilt. '' sprak ze rustig en wachtte nog even terwijl ze alvast alle materialen klaar legde om zo direct te kunnen beginnen met het aanbrengen van de tattoo, en keek even naar haar collega.'' Marc, kun jij even mijn klant van 2 uur overnemen?'' vroeg ze even aan hem en hij knikte.'' is prima, ik heb na 1 uur niemand meer.'' srpak hij en ze knikte.'' Bedankt, ik zit met Nik namelijk.'' sprak ze zuchtend en hij knikte.'' Geen Probleem Elisa.'' sprak hij terug, en ze focuste zich nu weer op Keanu.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Loverboys
Apr 24, 2014 20:38:25 GMT
via mobile
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Apr 24, 2014 20:38:25 GMT
Keanu Reeves Rustig luisterde hij naar je terwijl hij zo ging zitten dat hij comfortabel zat maat jij er goed bij kon en knikye even toen je zweeg " ik snap je ook wel " sprak die rustig " ik hoop alleen dat je me misschien tussendoor wel even mijn benen laat strekken en zo " sprak die glimlagend en hoorde je vragen of iemand je klant van 2 uur over wilde nemen " als je de achter kant klaar heb laat ik wel weten of ik voor ook nog trek " sprak die en keek even om " ik heb nog wel redelijk gevoel " sprak die glimlagend
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 25, 2014 4:26:14 GMT
Elisa Mikaelson
Ze keek naar hem en knikte even voor een moment.'' Natuurlijk mag dat even.'' sprak ze en keek hem kort vanaf haar stoel waar ze opwas gaan zitten aan de voorkant van hem, en rolde die nu naar de achterkant.'' Als ik even moet stoppen moet je dat zelf aangeven.'' sprak ze rustig en knikte nu terwijl ze rustig de naald pakte.'' Nou daar gaan we.'' Sprak ze rustig en begon nu rustig met het aanbrengen van de tattoo. Ze keek even naar het raam, en zag Niklaus alweer staan, om haar in de gaten te houden. Ze zuchtte even, ergens werd ze er helemaal gek van, en als ze iets kon doen om Niklaus uit de weg te hebben, zou ze die kans pakken, maar ze wou wel haar werk blijven doen. Zonder haar werk was ze niets. Het was haar lust en haar leven, en ze vond het heerlijk, Tatoeages.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Loverboys
Apr 27, 2014 20:54:54 GMT
via mobile
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Apr 27, 2014 20:54:54 GMT
Keanu Reeves Rustig luisterde hij naar je " komt goed " sprak die rustig en hij voelde hoe je begon. Nee hij zou zich wel prima vermaken. Nadenken over vanalles soms even kijken of hij een praatje met der kon maken en zo iets uit der kon krijgen. Hij wilde haar hoe dan ook in handen krijgen. En tot nu toew as er nog geen meisje geweest dienen zo van zijn stuk wist te brengen dat hij wilde stoppen
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 27, 2014 21:18:13 GMT
Elisa Mikaelson
Ze had nog kort een woedende blik op Niklaus gericht, die was verdwenen, maar ze wist dat hij strks terug zou komen, en zij de pineut was. Ze zuchtte even voor een moment. Misschien was het hem ook wel die haar zo hard had gemaakt. Ze wilde niet snel een vriendje, en dat was omdat ze diep van binnen bang was dat niklaus zich ermee ging bemoeien, net zoals vroeger. want ze had al wel eens een vriendje gehad, maar die had het uitgemaakt nadat Niklaus hem had bedreigd. Ze was er kapot van geweest, en sindsdien niet langer op zoek gegaan naar een relatie.'' Hoe ben je eigenlijk bij mijn shop terecht gekomen?'' vroeg ze nieuwsgierig.'' je bent hier de eerste keer, en ik bedoel, zo bekend is mijn shop nu ook weer niet.''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Apr 27, 2014 21:22:09 GMT
Keanu Reeves Rustig keek hij wat naar de muur met tatoeages en hoorde je vraag " ik was op zoek naar een nieuwe mijn vorige heeft een tatoegae flink verpest dus die moet ik nog laten veranderen. Maar toen kwam ik vina een vriend van mij hier terecht. Hij is hier vaste klant " sprak die rustig en streek even over zijn gezicht " dus toen dacht ik laat ik het hier maar eens proberen en hopen dat ze het hier niet verpesten " sprak die rustig
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Loverboys
Apr 27, 2014 22:12:10 GMT
via mobile
Post by Haytham on Apr 27, 2014 22:12:10 GMT
Elisa Mikealson
Ze keek rustig naar haar werk en knikte toen."zou ik mogen vragen wie dst is? Als vaste klanten namelijk een nieuwe klant in mijn shop brengen, kunnen zowel de nieuwe klant als je oude 10% korting krijgen. Dat scheelt zeker op deze tattoo natuurlijk, dit is geen goedkope een." Sprak ze rustig en streek even kort door haar haren heen en verwisselde nu eersr even haar handschoen, puur voor de hygiëne. Daarna begon ze weer rustig met de tattoo verder in te kleuren. Het waren grote vlakken, dat vond ze zeer fijn werken, moest ze eerlijk zeggen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Loverboys
Apr 27, 2014 22:18:39 GMT
via mobile
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Apr 27, 2014 22:18:39 GMT
Kenu Reeves Hik luisterde naar haar en knikte even " dat zou zeker schelen bij deze " sprakndieblaggend " Peter Parker " sprak die en na sorry ik wist even niks beters dus jendket het er maar mee sprak die rustig en voelde hoe je weer verder ging " die broer van jou he " sprak die rustig " wat hij doet blijft dat alleen bij dreigen of worden het ook daden " sprak die rustig
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Loverboys
Apr 28, 2014 4:24:02 GMT
via mobile
Post by Haytham on Apr 28, 2014 4:24:02 GMT
Elisa Mikealson
ze keek naar hem toen hij antwoord gaf en knikte even. " bekende naam inderdaad. Ik zal straks even nachecken hoor, maar komt wel goed." Sprak ze rustig en legde de naald even neer toen hij een vraag stelde over Niklaus en ze stond even op en ging voor hem zitten waarbij je nu kort duidelijk een moordende blik kon zien, een die je bij niklaus ook meerdere malen kon zien." Dat is mijn zaak? Oke? " sprak ze kort en ging weer naar achteren toe en pakte de naald even." Het enige wat jij hoeft te weten is dat hij dol op dreigen ia. De rest wat hij doet is prive zaken." Ze zuchtte even zachtjes en zag haar broer nu ook binnen komen en een vuile blik op Keanu richten, al ging haar broer nu zitten op het bankje, en pakte een tijdschrift, hij hield zowel hem als haar achter zijn tijdschrift meer dan goed in de gaten.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Loverboys
Apr 28, 2014 6:27:03 GMT
via mobile
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Apr 28, 2014 6:27:03 GMT
Keanu Reeves Hij hoorde je spreken dat je het na zou kijken en lnikte even " prima hoor " sprak die glimlagend en voelde hoe je stopte nadat hij het had gevraagd over je broer. Hij zag hoe je voor hem kwam zitten en je hem dodelijk aan keek en knikte alleen even. Hij zag dat je daarna weer terug ging en verder ging en het duurde niet mega lang voordat je broer ook binnen kwam die hij niet eens meer een blik gunde " ik weet was jou broer mee bezig is. En ik heb het zelf ook jaren gedaan bij mijn zusje " sprak die en keek naar de muur met tatoeages " dan flikte hij weer wat en kwam die twee dagen later met haar bij ons thuis met een blauw oog en wat kneuzingen zogenaamd gevallen met de brommer " sprak die rustig en streek met zijn briiehand over haar gezicht. Malles wat die spraknsprakndie duidelijk dat Nikolaus het ook kon horen "ik dacht dat dit het beste voor mijn zusje was haar beschermen tegen alles wat haar maar pijn kon doen. En dan vooral jongens " sprak die " ze heeft een ongeluk gehad op haar sterfbed heeft ze me verteld dat ze het al die jaren afschuwelijk heeft gevonden wat ik deed. Ze voelde zich opgesloten, beroofd van haar vrijheid om eigen keuzes te maken. Maar ja toen stierf ze dus hrb ik het nooit meer goed kunnen maken " sprak die en keek even naar haar broer " en ik zeg dit alleen maar, niet om nu zielig over te komen of zo. Maar je weet maar nooit jij hoeft maar hier vanavond naar buiten te lopen niet op te letten en onderschept worden door een vrachtwagen en op je sterfbed te belanden. Ik zal niet zeggen dat je broer dan misschien ook spijt krogt. " sprak die rustig en keek je kort aan
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Loverboys
Apr 28, 2014 7:57:41 GMT
via mobile
Post by Haytham on Apr 28, 2014 7:57:41 GMT
Elisa Mikealson
Ze keek naar hem en zag dat niklaus er duidelijk niet blij van werd en die legde zijn tijdschrift aan de kant en stond op. "Aan de kant Elisa.. die kerel denkt mij te kennen.. " sprak hij en trok zijn mes, en Elisa schrok even." NIKLAUS!" Riep ze nu even en legde kort de naald neer."Niklaus wind je verdomme niet zo op."sprak ze en kwam tussen hen in staan. " dus.. dat is je vriendje?"sprak hij en keek haar aan, en greep haar nu ook gewoon bij de keel, en duwde haar tegen de muur aan." Zo spreek je niet tegen mij.. ik ben de baas over jou.." sprak hij en kneep even haar keel kort fijn, waardoor ze kort een stikkend geluid maakte, en hij haar daarna los liet en ze even op de grond zakte, kort happend naar adem en hij bukte nu dan ook voor Keanu neer en stak het mes uit." Jij blijft van haar af, wie je ook mag zijn, het kan me ook niets schelen. De volgende keer verbouw ik dat mooie lichaam van je." Sprak hij en haalde nog even uit met het mes naar zijn buik, om een vrij normaal sneetje te veroorzaken en daarna vertrok hij, terwijl hij het mes weer weg stak. Elisa zat nog even tegen de muur op de grond. " En wij hopen nog steeds dat de oude Niklaus omhoog komt.." sprak ze nu en ademde nog even kort wat zwaar.
|
|