Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Loverboys
Apr 28, 2014 8:07:13 GMT
via mobile
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Apr 28, 2014 8:07:13 GMT
Keanu Reeves Hij zag hoe dr jongen op stond en naar hun toe kwam en een mes trok. Fijn hij kon niks doen totdat Elisa die naald had weg gelegd anders ging dat fout en daar had hij geen zin in. Hij kerk rustig naar de jongen en fronste even. Toennelisa de naald aan de kat legde stond hij op en keek de jongen aan " jonge ik wil ozon mongool als jou niet eens leren kennen " Bromde hij en zag wat die deed met Elise " ik ben der vriendje niet. Ze is mijn type niet " sprak die en keek naar de jongen die haar weer neer hadbgegooit en weer naar hem richtte en haalde met het mes naar hem uit wat hem een stap achter deed zetten " mafkees " bromde hij nog en liep naar jenyor toen niklaus weg was en knielde voor je neer " gaat het " sprak die tegen je
|
|
And now.. I am going to feed you your teeth.
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Loverboys
Apr 28, 2014 10:24:02 GMT
via mobile
Post by Haytham on Apr 28, 2014 10:24:02 GMT
Elisa Mikealson
Ze keek naar Keanu en kwam nu weer overeind en schraapte even haar keel en zuchtte even voor een moment en keek hem aan en knikte."het gaat wel. " sprak ze rustig tegen hem." Voortaan alleen alsjeblieft niet zulke woorden spreken in de buurt van Klaus alsjeblieft." Sprak ze rustig en ging weer zitten op haar stoel, verving haar plastic handschoenen en knikte."zullen we maar weer?"sprak ze overduidelijk wat geïrriteerd. Al kwam dat nu gedeeltelijk door hem, door zijn opmerking dat hij het beter wist." Maar je merkt dat je woorden niet waar zijn. Niklaus wil macht, en iedereen moet naar zijn wil buigen. Het is al met een aantal verkeerd afgelopen. Ik en mijn andere broers, Elijah en Finn geloven dat hij nog geregeld kan worden van zijn waanzinnige slechte ikke persoonlijkheid. Maar alleen Elijah houd nog hoop." Sprak ze nu ook eerlijk.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Apr 28, 2014 10:41:47 GMT
Keanu Reeves Hij ging weer terug zitten toen je overeind kwam knikte even toen je sprak dat het weer ging " Mooi zo "S prak die rustig en luisterde naar je " ik heb geen woord gezegd over hem "S prak hij en keek naar je " Dit is hoe ik het heb meegemaakt dit is hoe ik heb gezien hoe ik het leven van mijn zusje heb verpest "S prak die en knikte alleen even toen je sprak of ze verder kon " Dan moet er eens iemand een keer flink zijn bek open trekken "sprak die en keek weer naar die muur " Sommige mensen leren alleen maar door te voelen " ja zelf was hij er daar ook 1 van. Hij had eigenlijk al helemaal geen zin meer in die tatoeage, maar ja er stond al een vlak op dus nu stoppen ging ook niet meer. Hij hoorde je spreken voer dat je broer nog hoop had dat niklaus nog zou veranderen.
|
|