Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Nov 23, 2013 12:19:52 GMT
Hij slikte even en voelde hoe ze weer bij hem kwam, en voelde de woede van binnen heel erg, maar ook de liefde voor haar en sloeg zijn handen om haar heen, en tilde haar even in zijn armen.'' Misschien heb je ook wel gelijk.'' Sprak hij en hield haar getild in zijn armen, en keek haar even aan.'" maar morgen ga ik wraak nemen.'' Sprak hij rustig en begn met haar in de handen te lopen en zocht een beetje naar haar slaapkamer, die hij al snel vond en haar op het bed neerlegde, gewoon neerlegde, hij bedoelde er niets mee.'' Maar morgen houd je me niet tegen.'' Srak hij en deed nu zijn wapens weer aan de kant, en deed nu ook de hidden blades van zijn armen aan de kent en kwam gewoon naast haar zitten, en keek haar aan.'' ik houd van je..'' sprak hij nu gewoon rustig en gaf haar even een kusje, al moest zij ook voelen dat er genoeg verdriet en woede in die kus verstopt zat.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 23, 2013 12:39:37 GMT
Ze keek nar hem toen hij aan haar toegaf dat dat wel waar was en dat hij hier toch bleef. Ze glimlachte voorzichtig. "Dank je." Zei ze zacht tegen hem en streek zacht even door zijn haren heen. Ze voelde hoe ze werd opgetild en sloeg daarom haar armen om zijn nek heen. Ze legde haar hoofd tegen zijn borst toen hij begon te lopen richting haar kamer en glimlachte toen hij die gevonden had. "Morgen hou ik je niet tegen." Zei ze zacht tegen hem en streek met een hand langs zijn wang heen en liet zich nu ook rustig neerleggen op het bed. "Ik zal je echt niet tegen houden morgen." Herhaalde ze nog evenen keek hoe hij zijn wapens opzij legde. Toen hij weer naast haar kwam zitten glimlachte ze een beetje. "Ik hou ook van jou." Fluisterde ze en ontving het kusje rustig, proefde zijn verdriet en zijn woede bijna. Ze slaakte een zuchtjes en deed zijn jas weer open en deed die bij hem uit. "Je kleren lief." Zei ze nu weer zacht, omdat ze nog steeds nat waren. Ze had ook niet gemerkt dat daarstraks een assasin aan de deur had geluisterd, maar ze was dan ook veel bezig met Enrico nu. "Dan zijn ze droog voor morgen." Zei ze rustig tegen hem en legde de jas rustig even aan de kant en wachtte tot hij de rest uit trok. Daarvoor echt niet alles, enkel het echt natte van zijn kleding. Ze gleed met haar vingers nog even door zijn haren heen en gaf hem nog even een lief klein kusje. "Alsjeblieft."
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Nov 23, 2013 23:20:31 GMT
Hij slikte even en keek naar haar terwijl ij even zuchtte en nu zijn jas zachtjes uit liet doen.'' Blijf jij maar even liggen.'' Sprak hij en deed de jas zelf weg en hiet die even over een stoel, en deed ook zijn laarzen en sokken uit omdat die ook kleddernat waren, en stond hier nu in zijn broek en in zijn blote borst, doordat de rest echt gewoon nat was, en ging nu weer bij haar zitten.'' Ben je zo blij?'' sprak hij wat plagend en ging nu rustig naast haar liggen en keek haar even een beetje aan, en haalde nu een hand door haar haren heen, terwijl zijn ogen iets twinkelden. '' het spijt me dat ik net zo boos werd, en dat het net leek alsof jou me niets meer kon schelen.'' sprak hij rustig en keek haar aan.'' Ik houd teveel va je. als er nu een assassin binnen zou komen om je te vermoorden, zou ik mezelf dat nooit vergeven. Ik heb eindelijk weer een meisje lief, een geweldig meisje, zoals jij.''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 24, 2013 8:31:27 GMT
Ze glimlachte kleintjes toen hij rustig zijn kleren uit begon te doen en keek een beetje naar hem, wachtte gewoon rustig af tot hij weer op het bed kwam. Ze keek weer naar zijn gezicht en bekeek hem heel kort helemaal toen hij terug naar haar toekwam met enkel zijn broek nog aan. Ze glimlachte wat onschuldig toen hij vroeg of e nu blij was, maar knikte toch liefjes naar hem. "Heel blij." Fluisterde zacht bij zijn oor en keek hem rustig aan. Ze liet hem rustig doen en kroop ietsjes tegen zijn lichaam aan toen hij door haar haar heen streek. "Het maakt niet uit liefje. Ik snap het wel Enrico. Het is niet niks." Zei ze zacht tegen hem en keek hem weer rustig aan. Ze legde haar hoofd op zijn blote borst en legde haar hand op zijn buik. "Ik hou ook veel van jou." Zei ze weer zacht. Ze hoorde wat hij daarna zei en knikte weer eventjes. "Ze zullen me niet pakken." Fluisterde ze en duwde even een kusje op zijn borstkas en kroop wat over hem heen. Ze vond het compliment duidelijk fijn, het was prettig om te horen van hem. Ze keek weer naar hem en legde haar armen naast zijn hoofd en ging wat beter over hem hangen en gaf haar zachtjes een kusje op de lippen. "Ik heb een geweldige man gevonden." Zei ze met een klein glimlachje en duwde haar lippen in een reeksje van zijn lippen naar zijn kaaklijn en zo beneden tot net op zijn borst. "Ik zou niet meer zonder je kunnen." Fluisterde ze en keek hem weer liefjes aan.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Nov 25, 2013 5:54:24 GMT
Alle complimentjes die ze hem gaf, deden hem echt nog meer smelten, hij raakte steeds meer in de ban van haar, en dat liet zijn woede nu toch wel iets vergeten. Haar kus beantwoordde hhij dan ook vol passie en vuur, toch met lichte woede, al was die nu minder erg als zo straks.'' Als ze jou ooit van me afnemen, dan gaat zelfs Haytham eraan. Dan verdient niemand het meer om te leven, want ik houd van jou, en jij bent het mooiste meisje wat ik ooit gehad heb. Mijn liefde op het eerste gezicht.'' sprak hij rustg en keek haar aan.'' Ik wil ook nooit meer zonder jou.'' Dat ze in feite nog wat aan het spelen was met hem, had hij niet door, nog steeds zo verblind door liefde. Dat ze toch gevoelens voor hem begon te kweken zou alleen maar mooi zijn, maar zij had nog een lichte woede bij hem gezien, en die woede, tja die kon echt nog tien keer erger worden, als het aan Enrico lag, en morgen, zou je die woede ontmoeten, als ze de opdracht van Haytham hadden.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 25, 2013 6:28:43 GMT
Ze keek hem rustig aan en glimlachte weer een beetje. Hij leek al iets rustiger in ieder geval dat vond ze prettig. Ze streek weer over zijn wang heen en voelde hoe hij de kus van haar had beantwoord, het was een prettige manier van kus eigenlijk, wat wild maar wel prettig. Ze luisterde rustig naar hem en glimlachte kleintjes toen hij vertelde als zij werd afgenomen van hem, dat zelf Haytham eraan ging. Ze knikte lichtjes. "Dat is lief." Fluisterde Ze en legde haar hoofd weer even op zijn borst en gaf daar nog enkele zachte kusjes, puur om hem een beetje te verwennen momenteel. Haar hand gleed zag over de plek waar ze de kusjes had gegeven en begon dan rustig in zijn nek een beetje. Ze durfde het eigenlijk niet meer uitmaken met hem, nu ze wist hoe kwaad hij kon zijn. En he, ze was verliefd op hem geworden, en het werd langzaam aan erger. Ze keek hem nu weer rustig aan. Misschien kon ze hem nu toch die tongzoen geven die hij wou. Ze glimlachte liefjes en begon hem nu rustig een lange zoen te geven en opende rustig haar mond nu, als teken dat hij mocht. Haar handen lagen op zijn borst en ze drukte eigenlijk, wat per ongeluk, met haar geslacht tegen het zijne doordat ze wat op haar armen steunde en dus ook op haar heupen steunde wat het naar beneden drukte. Ze wachtte rustig of hij er op in zou gaan en had haar ogen vredig gesloten.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Nov 25, 2013 7:02:24 GMT
Enrico vond al haar aanrakingen meer dan fijn, En dat was ook wel aan hem te merken, Door zijn gedrag voornamelijk. Hij glimlachte bij haar kusjes en sloot zijn ogen nu zelf ook even genietend. Hij merkte wel dat haar gedrag wat ze nu deed, hem enorm op wond eigenlijk, Hij genoot er echt behoorlijk van, en dat was aan heel zijn gedrag te merken. Hij zuchtte even en slikte even voor een moment, en voelde al gauw haar lippen weer op de zijne, en zoende met haar mee toen hij haar lippen weer op de zijne voelde em merkte hoe ze dan nu toch haar mond opende, Waardoor hij het nu toch voorzichtig probeerde, en langzaam met haar tong begon te spelen en de zoen rustig door zette, want dit voelde gewoon geweldig. Natuurlijk zonder zijn tong bij de hare ook, maar hij voelde zich nu echt verbonden met haar. Hij merkte even later dat ze tegen zijn geslacht stootte, Waardoor hij toch even kreunde, en zijn tong kort terug trok, maar haar nu niet de kleren van haar lijf begon te trekken ofzo, Nee hij wou niet te hebberig overkomen, en haar zelf de vrijheid geven wanneer ze zover wou gaan.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 25, 2013 7:22:14 GMT
Ze glimlachte weer toen ze merkte dat hij van haar genoot en deed daarom ook gewoon verder bij hem, ze vond het een leuke bezigheid en vond het zelf ook heel fijn om te doen bij hem. Haar handen lagen nog steeds op zijn borst en voelde zijn hartslag tegen haar hand aan. Zijn ademhaling hield ze ook in de gaten, ze wilde weten hoever ze kon gaan zonder dat hij haar echt zover wilde. Daar was zei nog niet toe in staat, zo zei haar gedachten althans, haar lichaam dacht er wel anders over. Ze voelde zijn tong nu met de hare spelen wat haar even de adem ontnam, maar al snel weer rustig op gang kwam. Ze zoende zachtjes verder met de tongzoen en hield haar ogen genietend gesloten. Ze hield hier werkelijk veel van. Ze was nog steeds wat zwak door het bloed verlies, maar dat hield haar nu niet tegen. Toen ze zijn tong even niet meer voelde en zijn kreun hoorde, glimlachte ze onschuldig en begon nu zelf met zijn tong te spelen, dit voelde gewoon overweldigend. Verschillende tintelingen gingen door haar heen, vele gevoelens. Ze drukte nu toch wat expres weer op zijn geslacht en hield die druk een beetje aan, voorzichtig aangezien ze hem geen pijn wilde doen. Ze kreeg het behoorlijk warm hierdoor en deed ook veel liever haar eigen kleren uit nu, maar dat kon ze nog niet doen, toch?
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Nov 25, 2013 9:09:36 GMT
hij keek even kort naar haar en glimlachte toen hij de zoen even stop zette na een paar mintuen met haar door te zijn gegaan. Hij vond het overweldigend, het drukken alles, en had zelf een paar keer een zacht kreuntje gegeven. Hij keek haar rustig aan, en streek haar door de haren heen, en glimlachte even voor een moment.'' Je bent me behoorlijk aan het uitdagen meisje.'' sprak hij zwoel en kalm, duidelijk dat nu de woede even helemaal uit zijn lichaam ontsnapt bleek te zijn, en misschien maar goed ook. Anders had hij hier nooit zo kalm met haar kunnen liggen.'' Ik houd van je, maar je moet me niet teveel gaan uitdagen oke? tenzij je het echt wilt, maar ik kan geloven dat je nog niet verder gaat dan een beetje knuffelen en strelen.'' sprak hij en keek haar nog steeds een beetje zwoel in de ogen en drukte een klein kusje weer even op de lippen, voor hij rustig zijn voorhoofd tegen het hare neerlegde, en zachtjes over haar rug heen bleef strijken.'' Hoe fit voel je je? je moet namelijk echt nog even wat eten.'' sprak hij kalm en keek naar zin kleding dat al aardig droog weer was, gelukkig. Dus hij kon naar buiten als het nodig was.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 25, 2013 11:24:58 GMT
Ze keek hem aan toen hij de zoen stopte na een tijd, het was wel heel fijn geweest en ze had gewild dat het langer had geduurd. Ze keek naar hem en bleef liefjes glimlachen, ook bij zijn woorden. "Hmm, ik test een beetje uit." Fluisterde ze en haalde de druk van zijn geslacht af. Ze keek weer naar hem en luisterde rustig. "Ik wil wachten, maar aan de andere kant niet." Zei ze zacht en even zwoel. Haar lippen gleden weer even over zijn kaaklijn en ze keek dan weer in zijn ogen. "Ik ben redelijk fit ja. En ik heb niet zoveel honger." Zei ze. Ze wilde liever blijven liggen en van hem genieten. Ze wilde het proberen, ook al was het haar vijand normaal gezien, en kende ze hem amper. Plus het feit dat het eerst allemaal een spelletje was. Ze zat er een beetje mee in de knoei eigenlijk. "Heb jij er ervaring mee?" Vroeg ze dan ook voorzichtig aan hem en legde haar hoofd neer, ze durfde hem niet aan te kijken bij die vraag. Misschien vond hij het wel ongepast.. proberen kon geen kwaad toch? Of had hij er totaal geen zin in. Ze wachtte rustig op antwoord en streelde zijn borst voorzichtig.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Nov 25, 2013 11:36:34 GMT
Hij voelde hoe haar lippen langs zijn kaaklijn gingen, en dat was ontzetten fijn moest hij toegeven. het voelde heerlijk zelfs. Hij slikte even en keek naar haar terwijl hij rustig naaar haar luisterde. '' Als je twijfelt of je iets wilt doen, kun je het beter niet doen, mijn lieverd. Straks heb je spijt.'' Ergens vond hij het jammer dat ze de druk verminderde, maar aan de ene kant werd het ook prettiger.'' je moet straks wel wat eten, meisje, wat dan ook. je moet aansterken, anders ben je morgen vroeg niet fit genoeg als we naar Haytham toe moeten.'' Sprak hij rustig en gaf haar een kusje op haar voorhoofd. Hij merkte wel dat ze zichzelf een beetje schaamde voor de vraag, en hij zuchtte.'' ja ik heb ervaring. Genoeg ervaring, Catharina was zwanger van mij toen ze vermoord werd door Vieri D'pazzi.'' vertelde hij haar rustig en keek haar aan.'' maar nogmaals, ik doe het niet als je het niet wilt. Ik wil je niet verdriet aan doen, dan heb ik altijd spijt ervan, en het gevoel dat ik je dwong.''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 25, 2013 11:56:07 GMT
Ze luisterde naar zijn woorden, ze wilde graag eigenlijk, haar moeder zei dat je dan een echte vrouw werd. Ze keek naar hem en zuchtte. "Ik weet het niet. Ik wil het wel." Fluisterde ze. Ze was gewoon bang voor de pijn die het meebracht. Ze keek weer in zijn ogen toen hij antwoorde op haar vraag. Zijn vriendin was zwanger van hem. Ze slikte even, ze was er van overtuigd dat ze nu wilde. Ze knikte weer even en keek hem aan. "Wil je... Mag ik... Ik..." Fluisterde ze en slikte even. Ze wilde nu echt. Ze durfde het niet te vragen. "Zou je het erg vinden?" Vroeg ze zacht, hopend dat hij het begreep. "Het kan wel wachten... Denk ik" zei ze zacht en keek naar zijn gezicht. "Moet niet hoor.. maar ik..." Ze wist het niet te verwoorden. "Sorry." Sprak ze als laatste maar. "Ik zal straks wel wat eten voor ik van de daken af val morgen." Glimlachte ze flauwtjes. "Ik denk dat ik nog wel wat soep heb, ik had gisteren te veel gemaakt." Zei ze rustig tegen hem. "Anders halen we wel wat of eten we ergens." Voegde ze er aan toe en slikte. Het gevoel was nog niet weg. Ze wilde echt graag ergens.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Nov 25, 2013 13:12:50 GMT
Hij keek naar haar en slikte even. Ze wou heel graag en dat merkte hij gewoon. Voorzichtig legde hij nu een van zijn handen op haar borst en kneep erin, maar wel zachtjes.'' VInd je dit fijn?'' vroeg hij dan ook rustig en keek har aan. Hij zou nu gewoon een beetje proberen, want hij merkte dat zijn Hormonen oo enorm aan het gieren waren, en hij ook wel wou, daarom ging hij gewoon een beetje proberen, en bleef haar ene borst voorzichtig te masseren.'' Ik wil je wel die eer geven meisje, als jij het graag wilt, maar dan moet je mij aangeven wat je fijn vind, en wat niet.'' Sprak hij rustig en keek haar aaan.'' Ik wil wel, maar jij moet ook willen, en zelf je grensen aangeven.""S prak hij rustig en gaf haar zachtjes een kusje, en keek haar aan. Toen begon hij haar toch rustig te zoenen, en haalde ijn hand van haar borst af, en liet die langzaam onder haar t shirt glijden nu, proberend en voelend, of ze er daadwerkelijk klaar voor was, en het ook wou. Dat ze niet alleen het voor hem deed.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 25, 2013 15:55:19 GMT
Kendra keek naar hem toen zijn hand in beweging kwam en rilde even toen zijn hand haar borst raakte. Ze moest er even aan wennen en toen hij zacht kneep gaf ze toch een zacht genietend kreuntje. Dat moest ook zijn vraag beantwoorden meteen. Ze lag met haar hoofd genietend op zijn borst en kreunde af en toe zacht en lief. Ze vond het zeer prettig dat hij dit deed ook al voelde het wat onwennig. Bij zijn woorden knikte ze wat. "Zal ik doen liefje." Kreunde ze zachtjes en keek weer even naar hem toen hij stopte met haar borst. Ze ontving zijn kusje en huiverde even toen zijn hand onder haar shirt gleed, waardoor ze nader tot hem kroop. Ze zoende hem zacht mee toen hij daarmee begon. Het was nog steeds onwennig, maar het kon altijd slechter natuurlijk, hij deed het voorzichtig, daar was ze blij mee. Haar hand lag nog steeds op zijn borst en liet hem eerst alles doen, ze wilde niet overhaasten. Ze genoot weer van hem nu ze het gewend was en kreunde kort. Ze had het toch al snik heet, dus ze kon ook niet wachten tot haar kleren uit waren. Ze bleef rustig door zoenen met hem en was alweer een stuk rustiger meteen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Nov 26, 2013 6:22:14 GMT
Hij keek kort, maar bleef zoenen, en liet zijn hand nu langzaam verder onder haar shirt glijden, en stopte de zoen even om die uit te doen, en keek haar kort aan.'' Geef aan als ik iets doe wat je niet fijn vind.'' Sprak hij opnieuw zachtjes, maar hij wou het gewoon duidelijk hebben dat ze zich niet gedwongen voelde en begon haar weer zachtjes te zoenen terwijl hij blees masseren met een hand, en rustig haar bh begon los te maken. Hij zou straks wel langzaam naar beneden werken, als ze dit gewoon goed opppakte.'' Mijn meisje...'' Sprak hij tegen haar lippen aan en glimlachte kort voor hij de zoen weer hervatte, en rustig bleef masseren. De kreuntjes van net betekende voor hem echt dat ze het fijn vond en dat scheelde heel veel. HIj deed nu toch een hand een beetje naar beneden en voelde gewoon, over hoe ze dit zou accepteren. Eerst een beetje voelen en verwennen, en dan zou hij wel afwachten tot hij haar mocht betreden, eerst zou hij wel met ziijn lippen haar daar verwennen.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 26, 2013 7:05:44 GMT
Kendra
Ze zoende nog steeds liefjes verder met hem en liet hem nog steeds bezig met haar lichaam. Ze stopte de zoen ook even toen hij haar shirt uittrok. Nu werd ook haar bh losgeprutst. Ze vond het niet erg. Ze voelde weer zijn handen bezig en kreunde weer zachtjes. De hand die naar beneden gleed vond ze zeer fijn eigenlijk. Het waren haar hormonen die het overnamen. Ze hield haar handen nog steeds stil op zijn borst en zoende weer lief met hem mee. "Mijn ventje." Murmelde ze zachtjes tegen zijn lippen en een van haar handen gleed nu ook naar beneden. Ze maakte zijn broek voorzichtig los maar liet hem de rest weer doen. Ze legde haar armen onder zijn hoofd en kreunde zo af en toe weer zacht door het masseren. "Ik hou van je." Fluisterde ze zacht. Ze wist dat het straks even pijn ging doen, ze voelde het aankomen... Op zij eerste woorden had ze niet gereageerd, maar ze zou het wel gaan doen als het nodig was, maar ze hoopte van niet.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Nov 26, 2013 10:35:57 GMT
Hij zoende rustig en nu ook wat lustiger met haar mee, gewoon om te laten weten dat hij echt wel om haar gaf, en behoorlijk voorzchtig met haar zou gaan doen. Hij gad een glimlachje bij haar woorden en duwde haar broek nu naar beneden, samen met haar onderbroek, maar prutste nog niet verder met zijn broek. Hij haalde zijn lippen van de hare af, en gaf haar nog even een flinke zoen in haar nek, voor hij rustig naar beneden begon te werken, met zowel kusjes, als zijn handen die hij langs haar lichaam liet glijden, en sabbelde even kort aan een van haar tepels, gewoon om te kijken hoe ze daarop reageerde, en liet zijn handen rustig over haar geslachtsdeel gaan, die hij daarna helemaal begon te verwennen met zijn hand, terwijl hij zijn lippen nog even bij haar borsten liet, gewoon om te kijken hoe ze hierop reageerde, voor hij daadwerkelijk verder bij haar ging. eerst zijn lippen en vingers, daarna zou hij er ooit nog wel eens in glijden.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 26, 2013 11:25:47 GMT
Ze bleef rustig verder zoenen met hem en kreunde nog steeds soms. Toen zijn lippen van de hare waren keek ze hem even aan en voelde haar broek en onderbroek van haar lichaam schuiven. Het ontnam haar weer even de adem. Ze lag naakt bij een man die ze amper kende. Ze voelde de zoen in haar nek en ontspande meteen weer. Zijn aanrakingen waren rustig en lief. Ze voelde zijn lippen aan haar borsten en slikte even waarna ze weer een kreuntje liet. Hij was lief, en dit voelde zo goed. Haar hand gleed door zijn haren en ze kreunde iets luider en huiverde weer toen hij begon met haar geslachtsdeel aan te raken. Het voelde raar dat zij naakt lag en hij niet, en dat haar naakte huid de zijne raakte. Voelde een kind ook zo als die aan haar tepel zou sabbelen? Of was het anders? Ze voelde het verwennen bij haar borsten en haar geslachtsdeel, het voelde zo fijn, ze bleef ontspannen liggen. Ze kreunde weer luider. Hopelijk was het op het moment ook zo fijn, als hij in haar zat. Maar ze zou al wat pijn ondervinden bij zijn vingers in haar, maar dat kwam wel goed toch? Je zag duidelijk dat ze genoot, maar dat ze toch wat bang was voor haar ontmaagding.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Nov 26, 2013 11:57:16 GMT
Hij merkte wel dat ze het wat raar vond, en deed zijn broek en onderbroek nu ook uit, en keek naar haar.'' Mag ik je domein betreden meisje..'' Sprak hij nu ook rustig, omdat hij merkte dat ze zo ontsnappen was, en alles wel toe liet. Hij wist dat hij nu ook naakt naast haar lag, hij had er geen problemen mee, al wou hij nu echt graag met haar verder, en keek hij haar aan. Hij kwam al wel even wat dichterbij lieggen, en streek haar over de zijkant van haar lichaam, en masseerde met de andere voorzichtig haar borsten, terwijll hij haar aan keek.'' Want zometeen als ik er in zit kun je niet meer terug.'" Sprak hij rustig en keek haar aan. Dan moeten we het afmaken.'' sprak hij rustig en keek haar aan terwijl hij nu met zijn ene hand de hare beet pakte en zijn vingrs door de hare vlocht. Hij keek haar zowel, en duidelijk behoorlijk verliefd aan, zijn hele woede was uit zijn lichaam verdwenen en hij was helemaal voor haar nu. Hij slikte even voor een moment, en liet zijn lippen nu toch even naar haar nek llokken, en begon haar daar even uitgebreid te zoenen, waarna hij toch even stopte.'' Ik houd zoveel van je..'' sprak hij rustig, voor hij zijn lippen rustig door liet gaan in haar nek en weer nader begon te kruipen, waardoor hij haar hand weer even ,os liet, en zijn geslacht perse even het hare liet raken. Hij kreunde daardoor wel zachtjes, en merkte ook wel dat zijn hormonen hem zometeen de baas zouden worden, maaar hij wist het nog goed onder controle te houden.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 26, 2013 17:12:24 GMT
Kendra voelde hoe hij stopte en keek hem daarom ook weer rustig aan toen hij haar wat vroeg. Ze twijfelde even. Was ze klaar? Ze dacht het wel, alles had tot nu toe heel fijn gevoeld. Hij ging verder over dat als hij eenmaal in haar zat, ze niet terug kon en het dan afgemaakt moest worden. Ze voelde zijn hand langs haar lichaam strijken en een hand haar borsten weer masseren. Ze slikte en keek hem weer rustig in zijn ogen aan. Ze vond de blik in zijn ogen wel fijn, en ze wilde hem niet teleurstellen. Ze sloot haar ogen even toen hij haar in de nek zoende en hoorde zijn woorden aan. "Ik hou ook van jou." Kwam er zacht kreunend uit. Ze liet zijn hand ook weer los en voelde nu hoe zijn geslachtsdeel tegen het hare aankwam. Ze opende haar ogen weer nu en kreunde zachtjes. Ze knikte nu op zijn eerdere vraag. "Doe maar." Fluisterde ze hees van verlangen en legde haar hand zacht in zijn nek. Ze zou morgen waarschijnlijk toch met pijn tussen haar benen zitten. Want deze eerste ker? Neeh, die zou niet prettig zijn.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Nov 27, 2013 6:56:38 GMT
Hij keek nog rustig naar haar, en glimlachte even kort, en legde haar nu voorzichtig op haar rug, en gleed daarna rustig, en voorzichtig bij haar erin.'' Gewoon helemaal ontspannen meisje.'' sprak hij en kreunde even voor een moment, en begon zachtjes te bewegen, en drukte zijn lippen weer op de hare, en zoende haar lustig, en zwoel, het voelde gewoon weer fijn, zo op deze manier met een meisje bezig te zijn, zich helemaal aan haar te geven. Hij voelde ook dat ze nog maagd was, nou lekker dan.. Als het nu uit ging, zou hij ook nog spijt hebben dat hij haar die eer had gegeven.. Maar ja, beter nu dan nooit.. In zijn achterhoofd hield hij het voor zich dat ze misschien zwanger van hem kon worden, maar hij hoopte er niet op. Hij wou geen kinderen meer, niet sinds hij zijn hoogzwangere vriendin had zien vermoord worden, zijn ongeboren kindje, dat net in leven was, zo miniscuul en klei, door de pazzi eruit gesneden te zien worden, en te zien huilen, maar daarna ook vermoord zien worden.. De herrineringen maakte hem weer verdrietig. Maar dat verdriet bleef in zijn achterhoofd hangen, en liet het moment van nu niet bederven. Hij wou haar gewoon nu deze eer geven.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 27, 2013 18:21:17 GMT
Kendra voelde hoe ze op haar rug werd gelegd en hij wat over haar kroop om haar zo meteen te betreden. Ze keek hem in zijn ogen aan en wacht zachtjes af. Ze kneep haar ogen dicht bij het voelen van de pijn beneden en spande zich daarom automatisch wat aan en gilde en kreunde kort van de pijn die het deed toen hij begon te bewegen. Ze probeerde snel te ontspannen, maar de pijn liet het enkel erger opspannen. Ze hijgde pijnlijk en voelde zijn lippen op de hare. Ze greep zijn haar vast en zoende wat ruw mee met hem. Ze focuste zich helemaal op de zoen waardoor ze ontspande en sloot haar ogen nu ook wat rustig. Ze genoot er nu ook een beetje van, al deed het nog wat pijn. Ze streek door zijn haar en over zijn rug nu, duidelijk makend dat het nu wel prettig werd. Ze glimlachte nu zelfs even en kreunde een beetje van genot. Ze stopte de zoen even en legde haar hoofd tegen het zijne aan. Er liep een beetje bloed uit haar vagina, maar dat loste ze zo meteen wel op. "Ik hou van je." Fluisterde ze en begon hem nu weer te zoenen, zacht en teder. Haar hand gleed nog steeds over zijn rug, ze begon het nu echt fijn te vinden, het moest alleen een beetje wennen waarschijnlijk, al deed het haar nog pijn, ze focuste alles op de zoen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Nov 28, 2013 6:33:57 GMT
Hij keek naar haar en voelde hoe de zoen ruwer werd, en dat ze iets pijn leek te hebben. Hij zoende gewoon mee, en bewoog rustig heen en weer, en verwende haar verder gewoon heel liefjes. Hij probeerde het voor haar op iedere manierprettig te krijgen, want zelf genoot hij wel, en liet hij ook even een flinke kreun tegen haar lippen horen tijdens het zoenen, en ging mee in haar zoen, en wou ook sneller gaane bewegen, maar deed het niet, omdat hij het niet meer pijn wou laten doen voor haar. Hij merkte het bloed wel een beetje , maar wist dat het normaal was. Hij hoorde haar woorden en slikte even, en gaf haar nog een kusje op haar lippen.'' Ik houd ook van jou, mijn mooie geweldige meisje.'' Sprak hij rustig.'' Je doet het super. Ontspan je maar helemaal, dan ga ik ietsjes sneller, zodat het wt fijner voor je word.'' Sprak hij zacht tegen haar.'' Hij drukte zijn lippen ook weer op de hare, en zocht met zijn tong nu weer rustig toegang tot haar mond, al wou hij er ergens nu met uit scheiden. Vanavond zou geen prettige nacht worden van hem, want alle beelden die hij al die jaren had weggestopt, kwamen een voor een terug.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 28, 2013 6:48:40 GMT
Ze kon zich al wat meer vinden in zijn bewegingen en voelde de pijn langzaam weg trekken nu. Het was nu echt fijn. Ze zoende liefjes verder met hem en hield haar ogen vredig gesloten. Ze hoorde zijn woorden aan en glimlachte even. Bij zijn volgende woorden kreunde ze zacht van genot en knikte. Ze bleef nu heel ontspannen liggen en duwde haar lippen weer op de zijne, zijn warme lippen. Ze spreidde haar benen iets zodat hij wat meer ruimte had en streek weer door zijn haar heen. Ze opende haar mond voor hem en begon zelf zacht met zijn tong te spelen. Ze liet duidelijk merken dat ze het geweldig vond nu en duwde haar lichaam zacht tegen het zijne aan. Ze had het nooit gedurfd, ze was blij dat Enrico haar nu de eerste keer gaf. Haar Enrico.. ze kon niet meer spelen met hem. Hij was te lief. Ze begon alles te menen, dit was geen spelletje meer.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Nov 28, 2013 7:04:45 GMT
Hij zoende rustig met haar mee en begon nu langzaam met iets snellere bewegingen te maken. Hij kreunde rustig tegen haar lippem en zijn handen gleden overal en nergens langs, terwijl hij merkte hoe het rode elastiekje uit zijn haar langzaam los raakte en zijn zwarte haren weer langs zijn gezicht begonnen te vallen. Hij snoof even, maar gewoon van genot, hij werd alleen langzaam moe, en als ze wou mocht ze zo de leiding van hem overnemen, omdat hij nu natuurlijk degene was die leiding had in dit liefdesspel. Hij nam even wat adem in zijn mond, en de beelden kwamen nu echt terug, hij begon haar daardoor nog liever te behandelen, en nam een zoen aan alsof hij haar al jaren niet meer had gezien. Hij hallucineerde nu wat eigenlijk, hij zag nu Catharina voor hem.. Zijn Catharina Sforza...
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 28, 2013 16:11:55 GMT
Ze zoende weer rustig verder met hem en voelde hoe hij nu wat snellere bewegingen maakte. Ze kreunde daarom af en toe ietsjes luider en streek met haar vingers over zijn rug heen en hield haar ogen vredig gesloten. Dat zijn haar loskwam merkte ze amper eigenlijk, maar ze zou het toch niet erg vinden. Ze hijgde zachtjes tegen zijn lippen aan en voelde nu hoe hij weer wat liever deed en haar zoende alsof ze elkaar lang niet meer hadden gezien. Ze wist wel wat dat betekende. Hij dacht niet meer aan haar, nee, aan zijn andere vriendin.. Zijn verloofde.. Het deed pijn eigenlijk. Ze haalde haar lippen even van de zijne af. "Oh, Enrico." Fluisterde ze zwoel en teder, misschien met een Italiaans accent omdat zijn naam Italiaans was. Ze hoopte dat hij nu haar naam uitsprak, en niet die van zijn verloofde, niet van Catharina. Dan zou ze echt teleurgesteld zijn.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Nov 28, 2013 21:52:50 GMT
Hij bewoog rustig door en zoende haar weer lief en zacht, maar duidelijk heel anders dan dat het eigenlijk hoorde. Hij kreunde even en hoorde haar woorden, waardoor hij met zijn ogen gesloten met zijn lippen naar haar oor ging, en er even aan sabbelde voor een moment, iets waar Catharina altijd enorm van genoot, en hij as gewoon helemaal weggezakt in die ellende, hij dacht haar weer bij hem te hebben.'' Oh Catharina, Madonna Bella...'' sprak hij zacht in haar oor.'' Elyssa zal met een maandje komen, en zal ze bij ons zijn..'' Sprak hij rsutig en slikte even.'' Mi amore..'' Sprak hij, en je zag dat hij zijn ogen gesloten hield, en nu rustig en kort op aarde leek te komen, en schrok, wat had hij nou zonet allemaal gezegd. Door de schrik, ging hij uit haar, en stond hij direct op.'' het.. Dat..'' Sprak hij maaar pakte zijn broek van de grond en liep gewoon weg, een andere kamer in, en zakte daar op een stoel neer, en begon zachtjes te huilen. Oh geweldig, wat had hij nu weer gedaan.. Nu kon hij het zeker wel vergeten...
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 29, 2013 2:35:15 GMT
Ze genoot van zijn bewegingen en zoende nog even zacht mee, maar ze vond het nog steeds vreemd hoe hij nu deed, hoe hij haar nu behandelde. Ze voelde zijn lippen naar haar oor gaan en voelde hoe hij aan haar oorlel begon te sabbelen. Ze vond het wel prettig, maar zei er nu even niets over. Ze hoopte enkel zo vreselijk erg dat hij haar naam zou uitspreken en haar lief had nu. Maar de moed zakte haar diep in de schoenen toen hij ook maar zijn zin begon en nu niets meer van zich liet horen en meteen tranen in haar ogen kreeg. Hij dacht niet eens aan haar als ze bezig waren, was ze niet goed genoeg? Was ze niet mooi genoeg dat hij aan Catharina moest denken? Of had hij dit tegen zijn zin gedaan en Catharina voor gesteld om het toch maar te doen voor haar? In ieder geval deden alle redenen pijn, en dat zag je duidelijk nu de tranen over haar wangen stroomden. Ze hield echt van hem net, en dan gebeurde dit.. Ze keek naar zijn gezicht en slikte toen hij schrok van wat hij zelf allemaal gezegd had en ook uit haar schoot nu, ze genoot er toch al niet meer van. Hij stammelde wat, maar meer kwam er niet uit en hij was ook al snel weg uit de kamer. Ze snikte zachtjes en trok het laken zacht over haar heen nu en wikkelde zich er helemaal in. Ze trok haar knieën op tot tegen haar buik en sloot haar ogen terwijl ze zacht verder huilde. Ze was vreselijk van slag door hem nu, was ze dan echt zoveel minder waard als Catharina? Was ze gewoon vervanging? Ze wilde het niet eens weten eigenlijk, ze wilde hem nu gewoon terug bij haar. Omdat het daarnet zo abrupt gestopt was zat het gevoel haar ook niet echt lekker, maar dat ging wel over.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Nov 29, 2013 9:58:45 GMT
Hij slikte en de tranen liepen over zijn wangen heen, en hij slikte even voor een moment, Waarom kreeg hij nu net alles naar boven.. Waarom verloor hij zichzelf nu.. Hij slikte en liep met de tranen nog over zijn wangen richting de slaapkamer, en keek naar haar, zag de tranen, die even goed bij hem over de wangen aan het rollen waren. Hij pakte zijn spullen, die hij langzaam aan deed, en keek weer naar haar.'' Het.. het spijt me.. Ik ben waarschijnlijk nog niet klaar dus voor een nieuwe relatie..'' prak hij en keek haar aan. Hij was ook nog maar net klaargekomen toen hij in haar zat, en zijn broek werd dus ook vies, al zg je at nu niet meer doordat hij de jas erover heen deed.'' Het.. Het spijt me.. Bied morgen maar mijn excuus tegen haytham..'' Sprak hij en deed de kap op, waaarna hij richting de uitgang liep, zijn tranen nog lopend, en het huisje veriet, en direct het eerste de beste dak betrad, waaar een boogschutter hem aan sprak, maar hij stak hij nu gewoon een mes door de ribben heen, zodat die zweeg en ging tegen een schoorsteen zitten, terwijl de tranen over zijn gezicht bleef lopen, en hij zich echt verschrikkelijk voelde.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 29, 2013 11:18:48 GMT
Kendra sloot haar ogen even en keek wat hoopvol op toen hij bij haar in de kamer kwam. Ze glimlachte waterig, al trok die snel weg toen hij al zijn spullen pakte. "N-nee." Fluisterde ze meteen en kroop uit het bed en vloog tegen hem aan. Nog naakt en betraand, maar ze wilde hem niet weg nu. Anders had hij een probleem met Haytham, en anders werd zij pissig. "Enrico. Alsjeblieft. Je kunt me nu niet alleen laten." Zei ze zacht en greep zijn vest vast, maar hij trok zich weg en verliet haar huis, verliet haar. "Enrico!" Riep ze hem verdrietig na. Ze snikte zacht en trok snel wat kleding aan. Ze schoot naar buiten en veegde haar tranen weg. Ze zag hem op een dak en volgde hem meteen. Hij moest bij haar blijven. Ze schoot over de dode boogschutter heen en bleef rennen. Ze kon zijn naam niet roepen, dan hoorde de assasins het. Ze had pijn in haar buik en tussen haar benen. Ze was uitgeput door wat ze gedaan hadden net. "Lieverd!" Probeerde ze te roepen, maar het lukte haar niet echt. Ze rende verder en slikte even. "Kom op " murmelde ze en schoot wat sneller over de daken heen, achter hem aan. Toen hij tegen een schoorsteen stond kroop ze meteen tegen hem aan. "Verlaat me niet." Fluisterde ze en greep zijn gezicht voorzichtig vast met haar handen. "Alsjeblieft. Ik kan niet meer zonder je, ik ken je pas, maar ik wil niet meer zonder je."
|
|