Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 7, 2014 22:25:46 GMT
Hij lachte even terwijl hij zelf rustig ook een hap van het eten nam. Hij knikte even.'' Buon appettito!.'' sprak hij best vrolijk en hoorde haar woorden verder aan.'' Eigenlijk hoort de vrouw in de keuken he?'' sprak hij plagend en keek haar aan.'' maar ik wil best koken, ik ben dol op koken, en dan vooral italians koken eigenlijk.'' sprak hij en glimlachte even rustig naar haar terwijl hij rustig verder at van de tortellini en sloot even kort zjn ogen.'' Ik houd er ook van om lekker met kruiden te spelen, dat je de kruiden ook echt proeft. al is dat bij tortellini haast niet nodig.''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 8, 2014 6:15:40 GMT
Ze glimlachte eventjes en keek hem aan bij zijn opmerking. "Tja, maar ik kan niet zo goed koken." Lachte ze zacht en nam nog een hapje van het eten en vond het echt heel lekker. Dit mocht hij wel vaker maken van haar part. Ze glimlachte weer bij zijn woorden over de kruiden. "Nou, in ieder geval kook jij vanaf nu, ik heb nog nooit zo lekker eten gehad in jaren." Lachte ze zachtjes en gaf hem weer een kuse op zijn wang en at dan weer rustig verder om het bord leeg te krijgen. Ze wist wel dat ze het bij maar één bord hield, ze kon niet zoveel eten.
|
|
Go home or you all will die!
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 12, 2014 16:22:23 GMT
Enrico lachte even rustig en keek naar haar terwijl hij even glimlachte. Hij wist niet dat momenteel zijn oom en connor vlakbij waren, en dat ze spoedig met meer problemen zaten dan ze lief was, maar dt kon hem weinig schelen, dan was het maar eenmaal zo. Hij zette zijj bord nu bijna leeg aan de kant, en pakte even het doosje uit zijn broekza. en oh, kendra, ik heb nog een kleine verrassing voor je meegenomen.'' sprak hij rustig en glimlachte even.'' Omat ik zielsveel van je houd, en niemand ons ooit meer uit elkaar gaat trekken.'' sprak hij rustig en glimlachte even.'' Dat ik hoop dat jij ooit een kindje van ons draagt, en dat we oor eeuwig samen mogen zijn, en elke assassin een poepje laten ruiken.'' sorak hij kalm
Ezio knikte nog naar connor, maar vertrok toen naar de markt, en kocht wat hij moest kopen. De zwarte hengst had hij even vast gezet, en nam de dingen mee ie hij nodig had. ze zouden waarschijnlijk vannacht nog onderweg zijn dus kost hij ook behoorlijk sterk touw, en daarnaast nog wat gereedschappen om te zorgen dat de twee echt niet weg konden komen. Hij pakte alles op zijn paard en wachtte daarna rustig tot connor zou verschijnen, zodat ze zijn neef en zijn lieftallige vriendinnetje konden lastig vallen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Jan 12, 2014 17:33:40 GMT
Kendra was ook al snel klaar en legde haar bord ook even aan de kant en keek dan weer naar Enrico toen die begon te praten. Hij haalde een doosje uit zijn broekzak waardoor ze nieuwsgierig ernaar keek en dan naar zijn ogen keek. "Dat hoefde je echt niet te doen Enrico." Zei ze nu ook zachtjes, wel gelukkig en blij dat hij iets had gekocht voor haar, maar hij had het echt niet moeten doen. Dat van dat kindje kon hij wel zeker van zijn, de eerste keer was meteen raak geweest ondanks dat maar enkele zaadcellen van hem echt bij haar binnen waren gekomen aangezien hij terug had getrokken toen hij klaar kwam. Ze sloeg haar armen om hem heen en glimlachte kleintjes. "We zullen samen zijn en blijven." Zei ze nu ook zachtjes en keek weer naar het doosje.
Connor was ook Boston in getrokken toen Ezio vertrok en had het paard ergens past gemaakt om daar te rusten. Twee andere paarden vinden was echter een nachtmerrie voor hem om te vinden. Hij vond er amper één die echt goed was naar zijn zin. Na toch een tijd te hebben rondgelopen vond hij twee paarden die hij dan mee nam richting de markt en daar even rond keek om te zien waar Ezio was. Toen hij hem had opgemerkt reed hij naar daar toe met de twee paarden en knikte even.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 12, 2014 17:49:03 GMT
Enrico keek naaar haar en voelde hoe haar armen om zich heen sloten en glimlachte even voor een moment.'' toch heb ik het gedaan liefje.'' sprak hij rustig en opende het doosje en haalde de gouden ketting eruit, en deed hem voorzichtig bij haar om.'' En hij staat je ook prachtig.'' Hij streek zach langs haar wang en drukte zachtjes een zoen op haar lippen.'' Ik houd van je.'' sprak hij rustig en streek langs langs haar gezicht en automatisch eigenlijk over haar buik, waarom wist hij ook niet. Ezio knikt toen hij connor zag, en liep met zijn zwarte paard al een beetje de richting uit waar ze moesten zijn. een andere assassin had het hem inmiddels ook verteld waardoor hij precies de weg wist.'' Kom laten we gaan.'' sprak hij rustig en bond het paard voor een huis weer vast en bonkte eerst op de deur. Zijn blik was niet bepaald vrolijk meer, maar was nu weer furieus geworden.'' Enrico Ezio!'' sprak hij voor de deur.'' Kom naar buiten, met je verraderlijke kop!'' sprak hij en Enrico schrok duidelijk.'' Kendra, verstop je alsjeblieft..'' sprak ze en slikte even.'' Nu moet je echt even naar me luisteren. Dat is mijn oom, dus waarschijnlijk is Connor daar ook, alsjeblieft verstop je..'' sprak hij en ezio bonkte nogmaals op de deur.'' Enrico, hier komen en neem dat meisje mee, anders trappen ik en Connor de deur in, en dan kom je er niet zo gemakkelijk af!'' Ezio keek even naar connor en knikte al, dat ze zometeen wel binnen konden vallen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Jan 12, 2014 17:59:08 GMT
Kendra glimlachte eventjes en haalde haar haren wat opzij zodat hij het makelijk bij haar om kon doen en glimlchte een beetje. "Hij is prachtig Enrico." Zei ze verwonderd en voelde hoe zijn hand langs haar wang ging en over haar buik. Ze glimlachte kleintjes. "Ik hoop dat ik binnenkort ook jou kindje mag dragen." Zei ze nu zachtjes en streek door zijn haren heen. Ze nam het lint nu vast en deed zijn haren weer in een staart omdat hij dat nog niet gedaan had. Connor liep mee met Ezio naar het huis en stapte nu van het paard af en maakte het ene paard aan het andere vast. Hij snoof en liet Ezio rustig praten nu. Kendra keek naar Enrico, ze was er zelf ook van geschrokken. "Maar.." Zei ze zachtjes en slikte nu weer even. Ze knikte toch maar en gaf hem een zachte zoen waarna ze op stond en snel naar boven liep om zich te kunnen verstoppen. "Doe voorzichtig." Zei ze toch nog even tegen hem en keek naar hem om waarna ze zich ging verstoppen. Ze haatte het om hem nu daar alleen te laten.. Connor wachtte tot de deur open zou gaan en keek af en toe naar Ezio. Connor knikte even terug en zette zich al klaar om de deur zo in te trappen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 12, 2014 18:08:45 GMT
'' Alsjeblieft liefje.. Mijn oom heeft jou vader vermoord, en je weet dat jjou vader krachtig was..'' sprak ze en slikte even, en ontving haar zoen, waarna hij haar nog na keek, maar nu naar de deur ging en die open deed, en recht in de ogen van hun keek.'' Enrico Ezio.. Vuile verrader..'' sprak ezio en gad hem recht een klap in het gezicht, en keek naar Connor, die zou op het meisje af, dus zou hij verder ook niets eggen.'' je weet wat er op verraden staat toch, neef?'' sprak hij en Enrico trok nu zijn zwaard, waardoor er al snel een zwaardgevecht tussen de twee losbrak, al deed ezio het gewoon met zijn hookblade en verborgen mes.'' Enrico, je ontsnapt je lot niet, of het nou hier is of later.'' sprak hij rstig en bracht het gevecht naar binnen, en schoof gemakkelijk over de schouder heen van enrico en sneed zijn riem los, waardoor hij geen werpmessen meer zou hebben en zijn dolk, maar tevens een vernijdige snee in zijn rug kreeg, die direct begon te bloeden.'' Ahhhh..'' schreeuwde hij ook even en snoof even terwijl hij kort door zijn knieen zakte maar daarna een mes tegen zijn keel voelde.'' Laatje zwaard vallen en doe je verbogen messen af. Misschien laat Connor je vriendinnetje wel leven..'' sprak hij en Enrico voelde zich gewoon bijna schuldig en liet zijn zwaard op de grond kletteren.'' Doe haar niets.. Zij heeeft hier niets mee te maken..'' Sprak hij en Ezio schude zijn hoofd.'' nee maar toch gaat ze mee.'' sprak hij voor bhij Enrico een flinke klap gaf zodat hij wel een paar uurtjes knock oud zou zijn en bond hem alvast vast op het reserve paard, zodat hij niet zou kunnen ontsnappen, en keek even naar de snee, maar deed er niets aan. Nu was het wachten op Connor.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Jan 12, 2014 18:15:06 GMT
Kendra slikte even. Ze wist dat haar vader een sterk man was.. Connor keek naar Enrico en hoe hij meteen begon met Ezio te bevechten. Hij wachtte even op een goed moment af dat hij er voorbij kon glippen zodat hij zelf niet geraakt werd en toen Ezio hem aan het bloeden had gekregen doorzocht hij het hele huis en vond haar boven met haar wapens. Kendra liet er geen gras over groeien en begon ook met Connor te bevechten. "Je blijft met je gore poten van mij af!" Siste Kendra en gebruikte haar zwaarden en alles wat ze maar kon gebruiken tegen Connor. Connor werd zelfs even op de arm en op zijn wang geraakt door haar, dus ze was een belachelijk goede vechter. Hij kon haar vast grijpen bij haar armen en sloeg haar ook knock out, dan was de ook al rustig. Hij droeg haar naar beneden en vond haar vast naast Enrico. Hij murmelde wat en veegde het bloed van zijn wang af en bekeek de wonde op zijn arm. "Rot kind." Snoof hij en kroop op zijn paard, keek dan naar Ezio. "Kunnen we?"
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 12, 2014 18:20:35 GMT
Ezio keek naar hoe Connor naar buiten kwam. Ezio had alleen wat kleerscheuren opgelopen, maar verder eigenlijk niet, hij kende de techniek van Enrico te goed. Hij knikte even en keek naar connor.'' Ja laten we direct maar gaan , en zo snel mogelijk uit boston lijkt mij handig. Mensen zullen niet al te blij kijken als ze twee mensen over een paard zien hangen.'' sprak hij en lachte even voor een moment waarna hij rustig op zijn eigen paard stapte en het touw beetpakte waaraan hij het paard waarop kendra en Enrico vastgebonden had vastgebonden. Dan zetten we ergens in de frontier wel kamp op, want we komen in terug in davenport denk ik. Tenzij jij een snellere weg weet, maar ik weet niet beter dan dat het met een uurtje dondker gaat worden.'' sprak hij rustig en begon al langzaam aan te rijden, en het paard waarop de twee lagen begon al langzaam aan te volgen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Jan 12, 2014 18:31:39 GMT
Connor keek naar Ezio en knikte weer even. "Heb jij geluk dat jij dat mens niet kreeg." Zuchtte hij tegen Ezio doelend op Kendra. Hij knikte weer even. "Laten we dat inderdaad maar doen." Zei hij rustig en lachte zelf ook even en begon al rustig te stappen met zijn paard en keek naar Ezio toen die weer begon te praten en knikte. "Neen, ik weet geen snellere weg momenteel. We zullen daar wel een kamp op slaan." Zei hij rustig en knikte nog even ter bevestiging. Hij begon rustig mee te rijden met hem en hoopte toch dat ze snel weer daar waren om die twee op te sluiten.
|
|