And now.. I am going to feed you your teeth.
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 12, 2013 18:17:12 GMT
Het gesprek was klaar, en daarmee ook Haytham. Hij zuchtte, hijn zou nu eerst maar eens langs Kendra gaan, want dit verraad wat hij had opgevangen was onacceptabel, en dat moest ze weten ook. HIj liep wel vrij rustig, besloot niet ter paard te gaan, maar wist wel dat dit moest gebeuren. Want The Templars verraden? nee dan moest je echt niet flikken en zeker niet als je nog net nieuw was, want dan zou je het later zo weer flikken waarschijnlijk. En echt, zo vergevend was Haytham niet, want hij liet ook echt werkelijk alleen maar mensen toe die hij vertrouwde. Als hij er ooit achter zou komen dat Amaro een vrouw was, nou dan kon je het ook wel raden, dan was hij ook niet echt meer de liefste thuis waarschijnlijk, en had je een hele andere Haytham aan je broek hangen, en niet meer de zo lieve Haytham. Want hij had haar echt wel toegelaten als ze een vrouw was. Vrouwen konden ze juist goed gebruiken binnen de groep, voornamelijk voor afleiding van the redcoats, die waren echt verschrikkelijk, al zei hij het zelf, en dat was natuurlijk ook zo. Stomme britten. Eigenlijk zou hij het niet mogen zeggen, want eigenlijk was Haytham ook een rasechte brit, op na dat hij zijn training elders had gedaan. Hij uchtte even en liep naar een hele andere wijk van boston en liep regelrecht naar het huis waar Kendra haar vader altijd woonde, en klopte rustig aan.'' Kendra,are you there?'' waren de eerste woorden die hij sprak.'' I need to speak with you, now.''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 12, 2013 19:23:35 GMT
Ze had zich rustig omgekleed in haar kamer naar wat nette droge kleding omdat het nog steeds koud was in het huis. De haard bracht wel langzaam aan meer warmte door het huis wat het wel iets aangenamer maakte. Ze fatsoeneerde even haar haar nog voor ze weer rustig naar beneden liep en zich weer een beetje tegen Enrico aan begon te nestelen, of hij nou nat was of niet, ze had het koud. Haar ogen sloten weer even voor een moment en zonder wat te zeggen kroop ze weer bij hem onder zijn vest en nestelde zich knus tegen zijn lichaam aan. "Je blijft warm." Murmelde ze zacht en legde haar hoofd tegen zijn schouder aan en slaakte een zuchtje. Ze hoorde voetstappen aan de deur en al snel het geklop. De stem van Haytham liet zich ergens diep vanbinnen kapot gaan van de angst. Hij wist hoe hij was. Maar misschien drong ze toch wat tot hem door. Ze slikte even. "Haytham." Fluisterde ze naar Enrico toe en keek naar de deur. "I'll be there in a minute!" Sprak ze even naar de deur en kroop weer van Enrico af. "Wish me luck." Mompelde ze en liep richtingde deur. Ze zette de vergrendeling erop zodat de deur niet helemaal open kon en hij dus nu op een kiertje stond en door dat kiertje keek ze hem aan. "Yes?" Vroeg ze rustig. Perfecte gelegenheid dat Enrico zich ook eens liet horen, ook al had ze het liever morgen zien gebeuren. "Before you kill me or something, someone wants to talk to you." Sprak ze daarna dan ook even rustig, al hield ze ten alle tijden de vergrendeling op de deur.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 12, 2013 19:49:32 GMT
Hij keek naar hoe de deur open gedaan werd en naar haar.'' Give me one good reason.'' Sprak hij enkel.'' Your betrayal.. how about that..'' sprak hij rustig en keek haar aan.'' How dare you to fall in love with an assassin?'' sprak hij rustig en Enrico stond nu op, duidelijk wat zenuwachtig keek die naar haytham nu terwijl haaytham duidelijk niet gecharmeerd was om hem te zien en een van zijn verborgen messen tevoorschijn haalde. In tegenstelling tot de assassins had Haytham er ook maar 1 in plaats van twee.'' Please I don't want to fight. sprak hij oook kalm en Haytham bleef in de dreigende houding staan.'' kendra, is this some kind of joke?'' sprak hij rustig.'' You are flirting and kissing with our enemy. Well he wears no symbol, but still.'' sprak hij enkel en keek haar aan, waarna zijn blik ook kort naar enrico bleef steken.'' i will tell you everything about the brotherhood, but I Always felt more like a Templar then a Assassin.'' Sprak hij rustig.'' Order purpose direction. nothing more.'' Je zag duidelijk in de blik van Haytham dat hij totaal ' not amused' was van deze hele situatie.'' kendr, describe him in three words. Can he be a Templar.'' Was nu zijn vraag aan haar. Een assassin aan hun kant kwam natuurlijk goed uit, en dat zag Haytham dan ook wel weer in ergens.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 12, 2013 20:08:40 GMT
Ze bleef er ergens toch rustig bij en keek naar Haytham's houding en af en toe om naar Enrico. Ze zuchtte toen hij begon over het verraden van de Templars door 'verliefd' te raken op een assasin. Wat ze niet was, maar dat kon ze niet zeggen nu Enrico erbij was. Ze keek naar het mes dat hij tevoorschijn haalde en slikte even, liet de twee nu een beetje hun gang gaan. Ze haalde de deur van de vergrendeling af en opende die wat meer. "It's not a joke." Sprak ze enkel en leunde tegen de muur aan. "Well I'm sorry that I fell in love." Sprak ze lichtelijk beledigd nu. Ze liet de twee weer even en toen Haytham haar wat vroeg keek ze naar Enrico. "Calme, sweet and cute. But that's no use for you, so: Calme, effective and trustable." Sprak ze rustig tegen Hautham en keek hem weer aan. "Try him. I'm still not a templar, so you have to decide." Zei ze rustig en liep weer richting Enrico en ging naast hem staan. "Also about killing or not killing me." Sprak ze dan ook nog even. "I just made it easier for you." Sprak ze rustig tegen Haytham terwijl ze lichtjes tegen Enrico aan ging leunen en zijn hand vast nam om met zijn vingers een beetje voorzichtig te spelen. Uit pure nervositeit. "Or you can kill both of us." Ze haalde haar schouders lichtjes op en keek dan weer even op naar Enrico.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 12, 2013 20:46:20 GMT
Haytham keek even rustig en luisterde naar hen voor een moment.'' Well, what shall i Do.'' Sprak hij rustig.'' Kendra, i want you there now.'' sprak hij en wees naar een kamertje waar hij altijd met haar vader in overleg had.'' nd you assassin, don't get away. Maybe I've got a job for you.'' Sprak hij rustig en hij keek nu even naar Kendra, vrij dringend, omdat hij niet helemaal in het poppenkast spelletje tussen de twee geloofde. Ja haytham zag echt wel meer dan je soms dacht. En hij dacht nu dat deze liefde niet helemaal echt was.'' Ik zie je zometeen wel liefje, ik ga nergens heen zonder jou.'' Sprak hij ook rustig en drukte een kus op haar hand, waarna hij er even over heen streek.'' Het gaat wel goedkomen, daar ben ik zeker van.'' sprak hij nog tegen haar, als bemoedigende woorden, maar Haytham stond duidelijk al een beetje ongeduldig te wachten op haar, tot ze kwam. Hij zuchtte en liep ook alvast het kamertje in, waar hij aalvast plaats nam op een van de stoelen.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 13, 2013 5:49:38 GMT
Ze bleef wat tegen Enrico aanleunen en keek naar Haytham toen hij weer begon te praten. Ze slaakte een zuchtje en keek naar Enrico. Had Haytham het door? Van haar dan, Enrico leek werkelijk verliefd te zijn op haar. Ze af maar een knik en keek weer even naar Enrico die nog wat zei. "Oké." Zei ze zacht tegen Enrico op zijn woorden en duwde een kusje op zijn wang, net naast zijn lippen. Ze liet zijn hand los en keek hem aan. "Tot zo lief." Fluisterde ze nog en begon richting het kamertje te lopen, opende de deur en stapte er naar binnen. Ze deed de deur dicht en ging ook al rustig zitten nu. "Zeg het maar." Mompelde ze nu en keek Haytham aan. Wat wilde hij nou eigenlijk? Wilde hij haar vermoorden of niet? Of ging het over een ander onderwerp? Over de nepliefde van haar naar Enrico toe. De arme jongen. Ze wachtte tot Haytham antwoord gaf en keek hem verwachtingsvol aan. "Ik wacht." Sprak ze. Ze keek af en toe naar de deur om zeker te zijn dat Enrico niet zou meeluisteren en op een afstand bleef staan, dit hoefde hij allemaal niet te weten.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 13, 2013 9:15:02 GMT
Enrcio was terug gelopen naar de haard, dus afluisteren ging hij dus niet doen, dus dat was in haar voordeel. HAytham zuchtte en keek haar aan.'' I saw you to, and it wasn't what I expected. Why are you using that boy as you own personal puppet?'' Sprak hij enkel.'' Why?'' was dan ook zijn eerste vraag.'' That Boy really loves you, and if I am correct, that isn't some ordinairy assassin, but more powerfull than you can Imagine. If that's Enrico Ezio Engardes di Firenze, then you've got a Big problem. Youn know he acts clumsy and all of that but he is deep inside a pretty good assassin,who nice cautiously proceeds?'' Sprak hij en keek hem aan.;; I know of his wisdom and all. I met his father in italy. Pretty damn good spy. Worked for me at the brotherhood. learned much about them. But when he was planning to abduct his son. Well, he died in a Riot.'' Sprak hij rustig en keek naar haar voor een moment. '' He knows otherwise, I believe.'' sprak hij rustig en zuchtte even.'' The truth is, I don't know what to so with any of you two. I will give you a chance, but that boy. Let him proof himself. Tommorow, at sunset. I will see you two at Lexington. Alright? I say no yes, an neither I will say no.''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 13, 2013 13:27:08 GMT
Ze keek naar Haytham toen hij begon te praten en meteen de vraag stelde waarom ze Enrico aan het lijntje hield. Dat was niet helemaal waar aan de ene kant. "Well, I wanted him to fall in love with me so I'd make you happy. Bu he wants to tell everything like that, so my plan is en bit... Awkward." Sprak ze dan ook omdat ze de woorden niet vond. "And, deep inside I really love him I think. It has to come with time." Zei ze rustig en keek hem weer aan. "And yes, it is the Enrico you are talking about. As long as I can keep this up I'll live. And if the feelings come, I have nothing to worry about." Zei ze rustig tegen hem en liet hem zijn verhaaltje maar doen over de vader van Enrico dat dat een goede spion was. Ze zuchtte zachtjes en liet hem uitspreken tot de laatste woorden. "We'll be there. I'm going to prove myself, the same goes for Enrico." Zei ze rustig en stond al weer een beetje op omdat ze al weer naar Enrico toe wou, dus dat tikkeltje gevoelens waren er wel. "Anything else?" Vroeg ze nog even en wachtte rustig tot hij nog wat zei of zei dat er niets meer was.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 13, 2013 13:41:10 GMT
HIj keek naar haar en stond nu op.'' One chance, nothing more, because that boy is my nephew.'' sprak hij rustig. His father was my Half brother.'' sprak hij rustig en keek haar nog even aan.'' Only he is born in Italy, i am born in London, that makes the difference.'' sprak hij rustig en zuchtte even.'' And please, the next time you see chruch or anyone from the templars, please go straight to them. Then I don't need to clen up every mess.'' Sprak hhij en liep nu de kamer uit en liep eerst richting enrico en bukte naast hem neer.'' Hou are Lucky boy, probe yourself, and you can join us.'' sprak hij enkel en zei niets over dat hij zijn oom was of wat dan ook, maar verliet nu ook het huis zonder nog enig een keer om te kijken, en liep rustig over de straten, totaal onopvallend en met zijn handen op de rug, terwijl hij toch soms eens kort glimlachte. Er zat weinig humor in de man, maar toch had hij diep van binnen toch wel een soort van hart.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 13, 2013 13:49:32 GMT
Ze keek hem aan en knikte. "Okay Haytham." Sprak ze dan ook nog tegen hem en luisterde nog even naar hem tot de laatste woorden. "Yeah, you don't have my dad anymore to deal with that." Mompelde ze enkel nog en wachtte tot hij echt haar huis uit was voor ze de voordeur weer sloot en dan weer richting Enrico liep. Ze gooide nog even wat hout op het vuur en keek door het raam Haytham nog even na voor ze bij Enrico weer op schoot kroop. Haar handen hadden het ondertussen alweer ijskoud waardoor ze zich weer onder zijn vest wrong en har ijskoude handen op zijn warme, gespierde borstkas legde. "Een oude brompot, dat is wat hij is." Murmelde ze zachtjes en kroop helemaal tegen zijn lichaam aan om zich weer wat op te warmen. "Morgen ochtend moeten we naar Lexington. Dan moeten we ons bewijzen." Zei ze zachtjes en wreef voorzichtig een beetje over zijn borst heen met haar handen om die wat sneller op te warmen. Ze zei ook maar niets over dat Haytham zijn oom was, misschien wist hij het al. Maar dat dacht ze niet echt. Ze sloot haar ogen even rustig en nestelde zich goed tegen Enrico aan. "Wat wil je nog doen vandaag eigenlijk?" Mompelde ze opeens.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Nov 13, 2013 18:14:28 GMT
Hij zuchtte even en voelde hoe e weer onder de jas kwam zitten en glimlachte even voor een moment.'' Fijn je weer in mijn armen te hebben.'' Sprak hij als eerste even en tilde haar kin op en gaf haar een kusje voor ze werkelijk pas echt kon gaan praten en hij lachte even op haar eerste woorden.'' ja je zou haast zeggen dat mijn vader gerelateerd is met hem. die was ook zo serieus, en vaak een flinke brompot.'' Sprak hij en zuchtte even voor een moment. Tot ik de gehele pazzi vermoorde in italie, toen was hij plots trots. Omdat ik hem opvolgde ofzo.'' hij schudde even zijn hoofd en keek haar even aan terwijl hij knikte dat zij en hij zich moesten bewijzen morgenvroeg.'' Logisch, zeker doordat jij in feite gaat met een assassin? mmm?'' sprak hij plagend en keek haar even aan voor een moment, waarna hij haar vraag woorden.'' het enige wat ik vandaag nog wil doen is genieten van jou..'' Prak hij rustig en sloeg zijn armen om haar heen en drukte zijn lippen rustig op die van haar voor een wat langere zoen. Hij zou niet proberen met zijn tong, al wou hij die wel graag de hare laten voelen. Hij was echt gek op haar, heel erg gek op haar.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 13, 2013 18:40:17 GMT
Ze keek naar hem en glimlachte even. "Ook fijn weer in jou armen te kunnen kruipen." Glimlachte ze en ontving zijn kusje. Ze lachte flauwtjes met zijn eerste woorden. Dat was hij ook jammer genoeg. Ze glimlachte weer eventjes. "Nou, je moet vreeme dingen doen om je ouders trots te maken hmm." Glimlachte ze en streelde zijn borst een beetje met zijn handen en kriebelde hem een beetje daar. "Ja, vooral om dat ja." Mompelde ze het over het bewijzen voor morgen. "Haytham vind het niet zo leuk dat ik met jou ben, maar dat heb je wel al gemerkt denk ik hmm?" Glimlachte ze en streelde gewoon verder over zijn borst heen en hoorde de woorden van dat het enige wat hij vandaag nog wilde doen, van haar genieten was. Ze giechelde daarbij wat meisjesachtig en voelde al snel zijn lippen op de hare. Ze zoende hem liefjes mee en was blij dat hij niets probeerde met zijn tong. Daar had ze namelijk nog altijd geen boodschap voor. Ze wilde het gewoon niet, later misschien maar nu zeker niet. Ze legde haar benen om zijn heupen heen terwijl haar handen nog steeds op zijn borstkas steunden. Kon zij er aan doen dat het zo prettig aanvoelde? Ze duwde hem ietsjes voorzichtig neer en keek hem dan vrolijk aan. "Mijn rug deed pijn." Klonk ze onschuldig. "Maar ik denk dat ik zo meteen toch ga slapen, het is nog vroeg, maar het duurt altijd een eeuwigheid voor ik uit mijn bed kom." Zei ze zacht en drukte even enkele plagerige kusjes op zijn schouder naar zijn hals toe en keek hem dan weer aan. "Of zullen we eerst even ergens wat gaan eten? Ik heb namelijk nog niet gegeten en dat kun jij denk ik ook wel gebruiken?" Glimlachte ze en keek hem met vrolijke oogjes aan. Ze vond dit heel vermakelijk om te doen eigenlijk, hem zo om haar vinger kunnen winden. Maar ze zou wel doen wat Haytham had gezegd. Ze moest oppassen als hij werkelijk zo een goede assasin zou zijn als Hay had verteld. Dus zou ze wel zorgen dat ze misschien ook gevoelens kreeg voor hem, als dat al zou lukken althans. Ze dacht van wel. Ze genoot van zijn aanrakingen en van zijn zoenen, van zijn warmte die haar liet opwarmen. Ze slaakte even een genietend zuchtjes en duwde weer wat kusjes van zijn schouder naar zijn hals toe en naar zijn kaaklijn. Dit was gewoon zo vermakelijk om te doen, en ze vond het prettig er ook wat plezier aan te beleven. "Al zul je dan wel even wat andere kleding aan moeten als je wat wilt gaan eten, je bent kletsnat." Fluisterde ze zwoel bij zijn oor en streek even door zijn haar heen met één hand
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Nov 20, 2013 8:40:32 GMT
Enrico zuchtte even en keek naar kendra voor een moment.'' Ik weet het, vrag mij wat.'' sprak hij rustig en keeek haar aan, waarna hij rustig even naar de vlammen in het vuur keek, die met elkaar leken te dansen. '' Dat had ik wel verwacht, mijn achergrond is niet al te best natuurlijk.'' Sprak hij kalm en keek even om zich heen, zag Achilles van buiten langs lopen, en slikte even, maar hij wist dat Achilles hem niet zo snel door zou hebben waarschijnlijk. Want hoe wist hij dit huis te vinden? ja alleen als hij hem nu had gezien, want hij leek echt op zoek te zijn. Naar hem natuurlijk. Ze slikte even en keek naar haar voor een moment, en keek naar zijn kleding.'' dan zal ik eerst naar huis moeeten.. Ik heb geen kleding hier, en ik ga niet in jou kleding rond tuffelen, in verband met Achilles die daar buiten aan het wandelen is.'' sprak hij kalm en hoorde nu ook geklop op de deur, en gekletter op het dak. Geweldig. Hij stond op en slikte even.'' Kendra, verstop je alsjeblieft even.'' Sprak hij nu tegen haar en keek naar de deur.'' Enrico, we weten dat je hier bent, doe die deur open.'' sprak de oude man vanachter de deur, wat gesmoord hier was te horen.'' Als je die vader van je achterna gaat, kun je direct weg bij onze groepering. Omgaan met templars, ben je gek. We hebben Haytham kenway zien vertrekken hier bij dit huis, en jij bent hier naar binnen gegaan. Als je nog leeft, heb je nu de lef dezze deur te openen.'' Sprak achilles er nog achterna, en dit was een stuk duidelijker te horen.'' Shit.'' sprak hij enkel.'' Nu is het te hopen dat Connor hier niet is.'' Sprak hij kalm. Het over zijn vader negeerde hij, hij wist geen eens waar dat over ging." En wat bedoeld hij met mijn vader? Dat was toch ook een assassin?" Vroeg hij zich even hardop af.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 20, 2013 14:08:47 GMT
Ze slaakte ook een zuchtje en liet hem rustig uitpraten nu, legde haar hoofd rustig tegen zijn borst aan en sloot haar ogen even. "Hmm, ik moest enkel leren messen werpen en free runnen." Zei ze zachtjes. "Zwaard is niet zo moeilijk." Zei ze zacht tegen hem en streek zacht over zijn borst heen en volgde zijn blik even en zag ook Achilles. Dit was niet best. Ze bleef echter wel gewoon bij hem liggen en sloot haar ogen weer even. Toen hij over de kleding begon keek ze hem weer aan en glimlachte weer even naar hem. "Waarom niet in de kleding van mijn vader? Hij heeft mooie kleding hoor, puh." Sprak ze en legde zich weer neer op zijn lichaam tot ze het geklop hoorde en het gekletter op het dak. Ze stond mee met hem op aangezien zij nog in zijn jas zat verwikkelt en keek hel aan toen hij haar vroeg om zich te verstoppen. "Nee. Ik ga me niet verstoppen in mijn eigen huis gek." Sprak ze dan ook tegen hem en keek weer even naar de deur toen ze Achilles hoorde aan de deur. Ze snoof even en kroop uit zijn jas en liep rustig naar de deur toe en zette haar hand op het handvat en keek dan liefjes naar Enrico. "Mag ik?" Klonk ze liefjes aan hem en knipperde lief met haar ogen. "En hij bedoeld met je vader dat hij templar was. Je vader is de halfbroer van Haytham, en hij heeft daar blijkbaar mee samen gewerkt ofzo." Vroeg of laat kwam hij het toch wel te weten.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Nov 20, 2013 14:52:27 GMT
Enrico keek naar haar en slikte even, hij was er duidelijk minder blij mee, en keek overal een beetje rond. Ze waren duidelijk omsingeld, door een hele groep assassins. Hij keek naar haar en slikte even voor een moment en pakte haar even bij de deur vandaan.'' Alsjeblieft.. nee..'' sprak hij rustig en legde zijn hoofd tegen het hare aan, terwijl hij luisterde. Hij kon zijn oren niet geloven, overduidelijk, en hij schrok ervan.'' Wat?'' sprak hij rustig en slikte even.'' Ik wist dat ik 1 oom had.. Naar hem ben ik vernoemd, maar Haytham?'' sprak hij en slikte even voor een moment.'' was mijn vader werkelijk een van jullie? zou ik daarvan het bloed mee hebben enomen?'' sprak hij en voelde een steek door zijn lichaam uiten, en liep nu even bij haar weg.'' Ik.. ik moet even alleen zijn..'' Sprak hij nu ook, en achilles bonkte opnieuw op de deur.'' Enrico Ezio! doe die deur open!'' sprak de stem weer. De naam Ezio was heel bekend in deze omtrijen, zeker doordat het een van de meest bekende Assassins was bij de Templars.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 20, 2013 15:52:13 GMT
Kendra wachtte op zijn antwoord. Ze zuchtte zachtjes toen hij haar beet nam en tegen zich aan trok, zijn hoofd tegen het hare legde. Ze vond het wel fijn. Ze genoot er dan ook wel van. Haar handen hadden zich op zijn heupen gelegd en haar lippen waren tt een glimlach gekruld. Ze hoorde wel dat hij verbaast was over dat Haytham zijn oom was. Ze probeerde hem zachtjes vast te houden toen hij haar losliet en keek meteen naar zijn gezicht. Hij leek wat aangeslagen. Ze slikte en liet hem dan maar los. "Verstop je." Zei ze dan ook zacht tegen hem en keek weer naar de deur. Ze greep even naar een mes die Enrico bij zich droeg en maakte een snee in haar ene arm, in haar andere arm en aan haar hals, alsof hij haar had proberen te vermoorden. "Ga nu ergens verstoppen." Fluisterde ze nog en liep strompelend naar de deur en deed deze moeizaam open, keek met moeite door de deuropening naar de man en slikte even. De sneden deden wel pijn, waardoor ze zich ook beter kon inleven in haar rol, nu hoopte ze enkel dat Enrico het niet verpestte engewoon ging schuilen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Nov 20, 2013 17:06:57 GMT
Hij liep naar een kamertje en ging daar zitten en slikte even voor een moment. Hij keek naar de muur, en zuchtte even. Haytham was dus zijn oom? was hij daarom zo Templars gericht? hij wist het niet.. Hij hoorde de stem van achilles, en van messen die getrokken werden, en een deur die open ging.'' Waar is hij, zeg op, anders vermoorden we je nu ter plekke.'' Sprak achilles, en ook hij had een mesje getrokken, ook al leun de hij op zijn wandelstok, en was daardoor niet heel sterk, genoeg assassins, voornamelijk jonge assassins, stonden om hem heen ien ook op het dak stonden er een paar, klaar met pijl en boog, als het mis ging. Enrico slikte, en wist dat hij in zou grijpen als het nodig was, want hij wou haar dus echt absoluut niet missen, en ook niet verliezen, want hij hield van haar.. En eze waarheid, tja hij moest ermee leren leven. Zijn eigen vader was door, zijn oom een ware assassin, zeg gerust dat die al mentor was, en hij zou misschien dan toch echt een templars hart hebben. Hij wist het niet goed.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 20, 2013 20:29:06 GMT
Kendra bleef aan de deur opening staan hoestte zachtjes en hoorde de stem van Achilles die ook al zijn mes had getrokken. Ze slikte weer even en leunde tegen de deurpost. "Hij is vertrokken, langs achteren enkele minuten geleden." Fluisterde ze moeizaam en hees, alsof ze elk moment dood neer kon vallen. Als ze haar nu zouden vermoorden was het toch lekker zo, Enrico zou het niet prettig vinden dacht ze in ieder geval. Ze begon echt gevoelens te kweken voor de jongen, gewoon omdat ze het spelletje echt begon te spelen en het door dat spel dus echt kreeg. Dus eigenlijk speelde ze niet zo veel meer met hem en was het bijna allemaal ook echt waar. Ze zakte door haar knieën, leunde nog steeds tegen de deurpost aan en sloot haar ogen vermoeid. Nou, het bloedverlies was misschien niet zo een slim idee geweest, maar misschien, heel misschien had het wel nut om Enrico te beschermen..
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Nov 21, 2013 6:00:41 GMT
achilles keek naar haar en zag hoe ze op sterven lag.'' Typisch Enrico, maakt nooit zijn werk af. Tenzij hij het waard vind.'' Sprak achilles en keek naar alle assassins.'' Mocht je dit overleven, jou tijd komt nog wel.'' Sprak achilles en vertrok moeizaam, de man was echt heel oud. en dat zag je nu echt goed. HIj vertrok langzaam en keek naar zijn assassins die zich nu begonnen te verspreiden. Op zoek naar enrico natuurlijk. Enrico zat nog rustig in het kamertje, en keek even naar een van zijn verborgen messen, en deed die uit, waarna hij die op tafel neerlegde. Hij zuchtte even en kon het echt nog niet geloven dat Haytham zijn oom bleek te zijn. Het voelde heel vreemd. Hij had meer familie dan hij dacht. Hij hoorde de stappen over het dak een andere kant uitschieten, en vroeg zich af wat er aan de hand was, maar hij kwam nu niet naar buiten, al wist hij wel, hij wou kendra wel helpen met haar wonden, die ze had gemaakt.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 21, 2013 6:10:47 GMT
Ze keek nog even zwak op toen Achilles nog praatte maar deed er niets op terug. Ze zag ze allemaal vertrekken en een vlaag opluchting ging door haar heen. Het was haar gelukt. Toen ze echt uit het zicht waren kroop ze onhandig weer naar binnen en sloot de deur langzaam door er tegen te duwen. Als ze recht stond zakte ze toch weer neer. Ze bleef nu toch even op de grond zitten en sloot haar ogen weer even. "Enrico." Klonk ze zwakjes. Ze kon zijn hulp wel gebruiken namelijk nu ze er zo aan toe was. Ze keek naar de wonden, ze waren dieper dan gepland, maar het heeft wel gewerkt. Ze kroop richting het kamertje waar Enrico in zat en slikte eventjes, klopte zachtjes op de deur. "Enrico." Klonk ze weer, alleen iets smekender dit keer. Ze wilde nog niet doodgaan, daar had ze nog een te lang leven voor zich.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Nov 21, 2013 6:18:36 GMT
Enrico hoorde haar stem, waardoor hij geen moment twijfelde en overeind kwam en naar buiten kwam, en naar haar keek.'' Oh mijn miejse.. Je had het niet op deze manier op moeten lossen..'' Sprak hij rustig, en keek haar aan, en rende een beetje het huis rond, en kwam terug met een emmertje water, een fles wijn, en een paar doeken. Hij keek naar haar en begon direct met de wonden te verzorgen. Hij doopte eerst een doek vol met wijn en keek naar de wond in haar nek, die moest als eerste.'' Houd vol, mijn meisje, het komt allemaal goed oke? ik wil niet nogmaals mijn liefje verliezen...'' sprak hij rustig en keek haar met een korte verdrietige blik aan, en legde de doek acht op de wond.'' Dit kan even prikken.'' sprak hij en begon met de wond te ontsmetten, waarna hij er een doek om heen bond, maar niet te strak dier, omdat hij niet wou dat ze stikte natuurlijk, en begon snel met de volgende wond.'' Houd vol meisje.. verlies je nou niet onder mij..'' sprak hij even en een traan liep even uit zijn ogen, bedoeld voor haar, duidelijk dat hij echt heel erg veel om haar gaf.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 21, 2013 6:31:30 GMT
Kendra keek naar hem toen hij het kamertje uitkwam en naar haar keek. Ze glimlachte zwakjes. "Het is me tch maar gelukt, ze zijn weg voor nu." Fluisterde ze zachtjes en keek hem even na toen hij even door het huis rende om wat dingente gaan halen. Ze sloothaar ogen weer even en wachtte rustig tot hij terugkwam bij haar. Toen dat zo was keek ze naar de fles wijn en naar het water dat hij had meegebrach met de doek. Ze glimlachte weer even. "Je zult me niet verliezen." Zei ze zacht tegen hem en legde even haar hand op zijn wang en liet die dan weer afzakken. Ze voelde hoe de wonde in har nek even prikte en slikte eventjes. Het deed wel pijn, maar hij hielp alleen maar hiermee. Ze begon wel echt te merken dat hij vreselijk veel van haar moest houden als hij al een traan liet voor haar. "Ik zal niet dood gaan." Zei ze nog zachtjes tegen hem. "Ik blijf bij je." Voegde ze er nog aan toe en veegde zwakjes de traan van zijn wang af met een voorzichtig glimlachje. "Dankje dat je me helpt nu." Fluisterde ze ook eventjes en sloot haar ogen weer even om de pijn te doorbijten.. Ze voelde de doek nu om haar nek en hoe hij aan de andere wonde begon. "Ik hou van je." Fluisterde ze weer zacht en keek hem liefdevol aan in haar wat doffe ogen, de groene iets levendiger dan de blauwe..
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Nov 21, 2013 7:04:20 GMT
Hij keek naar haar en voelde haar hand op zijn wang, wat echt ontzettend fijn was en hij sloot dan ook kort zijn ogen." Mooi. Ik houd namelijk ook heel veel van jou Kendra. Je bent weer even de zonneschijn in mijn leven." Sprak hij rustig en werkte verder aan de wonde, en bond ook die even af toen hij klaar was met ontsmetten. Zo ging hij rustig verder met ook andere wondjes, en drukte daarna voorzichtig een kusje op haar lippen." Ik wil geen eens meer terug naar italia, Mijn mooie, Mooie Madonna." Sprak hij en keek haar aan. Madonna betekende eigenlijk mevrouw, maar hij wist als geen ander dat je dat ook tegen je vriendin kon zeggen. " Mi Amore." Nu klonk zijn italiaanse accent wel even door, terwijl je dat op het geheel vaak niet goed hoorde eigenlijk.Hij streek door haar haren heen en glimlachte een beetje terwijl zijn bruine ogen ietsjes leken te twinkelen." Al moet ik echt het komende jaar nog een keertje terug.voor mijn moeder, en mijn zusje. Ik had ze beloofd eens langs te komen nadat ik mijn training had voltooid. Ik zou jou dan heel graag mee willen nemen naar Florence. Niet voor altijd, voor een paar weken en dan gaan we terug."
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 21, 2013 7:16:41 GMT
Kendra glimlachte weer eventjes toen hij zei dat hij ook van haar hield en dat zij de zonneschijn in zijn leven was. Ze voelde zich week worden van binnen en liet een traantje vallen, van geluk. Niemand had haar ooit zo'n complimentjes gegeven. Ze voelde zijn lippen zacht op de hare toen hij met alles klaar was en ontving het kusje met alle plezier. Ze knikte even op zijn woorden dat hij al niet meer naar Italië wilde. Maar wel nog voor zijn moeder en zusje moest gaan. "Ik ga graag mee Enrico." Zei ze zacht en kroop wat tegen hem aan. Het voelde al veel beter nu die wonden waren verbonden. "Ik hoop dat ze niet terugkomen, ik wil niet dat ze je. Wat aandoen." Zei ze nu toch oprecht, de gevoelens waren er meer en meer aanwezig. "Ik kan niet meer zonder je, jij bent de eerste die me echt zo gelukkig heeft gemaakt." Fluisterde ze weer zacht en legde haar hoofd tegen zijn schouder, nog een beetje zwakjes maar dat was normaal door het bloed verlies. "Ik wil echt graag naar Florence met jou, je moeder ontmoeten." Zei ze weer liefjes en duwde weer een kusje op zijn lippen. "Ik ben echt blik jou nu te hebben." Fluisterde ze en nam zachtjes zijn jas wat vast en nestelde zich goed dicht tegen hem aan om weer wat warmte op te nemen van zijn lichaam.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Nov 21, 2013 8:12:37 GMT
Hij keek naar haar en zag dat ze een traantje liet na zijn compliment, en veegde die zachtjes weg, waarna hij naar haar keek.'' Dan gaan we daar eens heen.'' Sprak hij rustig en keek haar aan.'' Ik hoop ook dt ze niet terug gaan komen, maar ik houd van van je, en als we straks echt bij de Templars horen, weten ze dat ik de vijand ben.'' sprak hij rustig en slikte even.'' Ik ben misschien klunzig zoals ik mij voorbij, maar je moet weten dat het ook een stukje rol van mij is.'' sprak hij rustig.'' al kan ik echt niemand doden, tenzij ik echt moet, als ik er achter sta.'' sprak hij rustig en keek haar aan.'' ik had jou nooit kunnen doden, ook al wou ik het. Je bent te bijzonder, en mannen horen geen meiden te doden.'' Sprak hij rustig en ontving haar kusje weer.'' Ik ben gevaarlijker dan je denkt mijn lief.'" Sprak hij rustig en streek over haar wang heen.'' Maar jou zou ik nooit iets aandoen.'' Sprak hij rustig en gaf haar nog zacht een kusje, waarna hij gekraas hoorde van een adelaa, die op hun dak neer streek.'' Zo terug meisje, ik heb post.'' Sprak hij rustig en stond even op, liep voorzichtig naar buiten, maar achilles en de anderen waren werkelijk nergens meer te bekennen, en hij nam de vogel, die majestieus op zijn arm zat, gewoon nu me naar binnen, terug naar haar, en zette de vogel even op de grond, waarna hij het briefje van de vogel zijn pot vast hield.'' Dit is El condor, onze familie vogel.'' Vertelde hij ook rustig en keek haar even aan.'' Hij is nu ook in gebruik voor jou.'' Sprak hij rustihg en keek naar de brief.'' Hij heeft een aardige afstand afgelegd.. Deze brief is gedateerd uit florence, 4 weken geleden..'' Sprak hij als eerste en begon te lezen, waarna de glimlach al verdween, het was en brief van een vriend van hem, zijn moeder en zus waren ten slachtoffer gevallen aan de assassins in Italie.. Zijn gezicht werd langzaam rood, en hij begon nu te trillen. Uitleggen kon hij het niet... dus gaf hij zacht de brief aan Kendra.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 21, 2013 17:22:13 GMT
Ze voelde hoe de traan weggeveegd werd en ze glimlachte wat dromerig naar hem. Ze was echt in de ban van hem geraakt momenteel, gewoon omdat hij haar dat complimentje had gegeven. Ze knikte weer even en kroop weer tegen zijn lichaam aan en duwde een kusje in zijn hals. Toen hij vertelde over dat hij er misschien klunzig uitzag maar toch een beete een rol van hem was. Nou, dat kende ze. Ze glimlachte een beetje en legde haar hoofd weer tegen zijn borst aan. "Haytham had me al gezegd dat je gevaarlijk kon zijn. Dus ik weet dat ik me rustig moet houden." Glimlachte ze liefjes en ontving zijn kusje nog even liefjes. Toen ze het gekras ook hoorde liet ze hem rustig los en wachtte tot hij terug tothaar kwam. Hij vertelde dat het de familievogel was en nu ook tot haar beschikking was. Ze knikte even en wachtte tot hij de brief had gelezen, maar het was blijkbaar geen goed nieuws. Ze nam de brief van hem over en las het even door. Ze slikte, legde de brief even weg en schoot meteen tegen Enrico aan om hem een knuffel te geven. "Het is zo erg voor je." Fluisterde ze medelevend en hield hem goed vast in haar armen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Nov 22, 2013 8:05:27 GMT
hij keek naar haar en hij begon te trillen. Niet zo zeer van verdriet, maar er kwam woede in zijn lichaam naar boven.'' Ze gaan allemaal dood.. Ze gaan allemaal stuk voor stuk dood...'' sprak hij en kroop een beetje tegen haar aan.'' ik dood hun allemaal..'' sprak hij en slikte even voor een moment.'' Ik haat ze...Ik haat ze.. Ze hebben mij mijn familie afgenomen, ze hebben Christina afgenomen van me.. dat vergaf ik ze al niet.. Straks nemen ze ook jou van me af.. Ze gaan dood.. ik vermoord ze stuk voor stuk..'' sprak hij, duidelijk dat er toch iets verdriet in zijn stem door begon te dringen, maar dat probeerde hij te verbergen, doordat die wolk woede weer in zijn lichaam rond dwarrelde. Hij snoof even voor een moment en keek naar haar terwijl hij een van zijn hidden blades nu op klapte en ernaar keek.'' Deze zal niet rusten voor de keel van Connor en van Achilles door gehaald is.'' sprak hij en keek ernaar.'' Zelfs mijn oom moet eraan.. Daar ga ik het als enige moeilijk mee krijgen. Maar hij is ook een assassin.. Ik vermoord ze nu allemaal.'' sprak hij enkel en keek naar haar.'' want ik wil jou ook niet kwijt door zijn handen.'' sprak hij en slikte even voor een moment. Hij wist dat christina door de pazzi was verslagen, maar wel in opdracht van een assassin.. een verrader van the brotherhood. Maar goed, hij was er echt boos om en dat was meer dan duidelijk.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 22, 2013 14:17:16 GMT
Ze sloot Enrico helemaal in haar armen en legde haar hoofd tegen zijn borst. Hij was nog steeds nat, ze vond het dan ook niet zo prettig dat haar nieuwe kleding ook weer nat werd, maar dat was haar zorg even niet, dat was hij, zijn woede die nu naar boven kwam. Ze liet hem uitrazen en keek af en toe op. Toen hij het over ene Christina had keek ze op en bekeek hem wat vragend. "Wie is dat?" Vroeg ze zacht en keek naar wat hij deed met het verborgen mesje. Van haar mocht hij ze vermoorden, haar probleem niet. Ze keek naar hem en duwde zacht zijn hand met het mesje weg. "Rustig liefje, mij zullen ze nooit van jou afnemen." Zei ze lief en duwde een kort en voorzichtig kusje op zijn lippen, ze wilde hem niet kwader maken dan hij al was. Ze zuchtte zachtjes. "Ik vind het echt erg voor je, de assasins mogen dood neer vallen." Zei ze zacht en keek even naar zijn kleding wat nog nat was. "Hmm, doe die natte kleding uit lieverd. Misschien ben je ziek morgen, dan kun je geen goede indruk maken op Haytham. Ze was nog steeds wat zwakjes door het bloedverlies, maar toch probeerde ze voorzichtig zijn jas uit te trekken. "Alsjeblieft." Fluisterde ze nog even en keek hem aan in zijn ogen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Nov 22, 2013 16:36:36 GMT
Hij keek naar haar en slikte even. ''Catherina was mijn verloofde, 4 jaar geleden, tot ze koudbloedig vermoord werd door een van de Pazzi. Achteraf bleek dat een assassin de opdracht had gegeven. maar de redens mijn vader trots te maken.. Ik dacht altijd dat hij ook een assassin was.'' vertelde hij nog steeds kwaad en keek haar aan, ontving haar kus, maar kwam nu toch woedend weer verder overeind en liep naar de deur.'' Lief, ik ga op pad.'' sprak hij rustig.'' ik kan nu niet rustig doen, en ik word niet snel ziek. maar nu.. nu moet als eerste al die assassins dood. HEt kan me niet schelen op welke manier.'' sprak hij duidelijk nog boos. Dat er een assassin door de deur stond, en deze woorden hoorde, wist hij niet. Hij deed zijn jas weer goed, en deed hem dicht, en verzamelde de wapens die hij bij zich had.'' Ze zullen anders jou ook van me afnemen.'' Sprak hij en wees even naar haar.'' Ga lekker sapen, wacht niet op mij, ik denk dat ik je morgen op zijn vroegst weer in lexington zie.'' sprak hij en maakte nu echt aanstalten om te vertrekken, om assassins uit te moorden, en misschien nog wel meer, aangezien hij echt kwaad was, maakte het hem niets meer uit wie een mes door zijn ribben kreeg. Behalve haar dan. HIj zou haar nooit vermoorden.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 22, 2013 16:48:18 GMT
Ze slikte. Nou, fijn hoor. Ze probeerde hem weer zachtjes vast te grijpen toen hij opstond maar hij leek echt veel te kwaad om nog lief te doen momenteel. Ze slikte weer en keek naar hoe hij richting de deur liep en stond voorzichtig weer op. "Alsjeblieft niet. Enrico, ik kan me niet verdedigen in deze toestand. Als jij op pad bent achter assasins en er verschuilen zich hier enkelen, ben je me ook kwijt. Alsjeblieft blijf hier, ik heb er een slecht gevoel over." Zei ze zacht tegen hem en greep zachtjes zijn hand weer vast en probeerde hem hier te houden. "Je zou me vannacht gezelschap houden." Zei ze zacht tegen hem en streek zacht over zijn hand. Lieverd toe." Fluisterde ze zachtjes en legde haar hoofd tegen zijn borst. "En als het fout loopt? Als ze jou of mij te grazen nemen? Dan ben jij alleen of dan ben ik alleen, en Haytham gaat het niet geweldig vinden. Dus blijf alsjeblieft hier."
|
|