Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Nov 29, 2013 12:25:24 GMT
Enrico hoorde haar stem weer en keek even op toen hij haar weer even in zijn armen voelde.'' ik ben stom geweest.. IK had je niet zo moeten noemen.. Misschien ben ik nog wel niet klaar voor een nieuwe relatie, kendra..'' sprak hij en een traan liep weer langs zijn wang waarna hij rustig tegen de schoorsteen bleef leunen.'' Jij bent ook mijn modonna bella, ik houd van je, maar ik weet niet wat er met me aan de hand is.. alles uit mijn verledne komt terug, Jij bent Catharina niet.. Zij is overleden, ze is dood.. Ik heb het zelf gezien..'' Sprak hij en hij pakte haar vast. Kendra Waarom ben ik haar niet vergeten.. Ik zal me nooit kunne concentreren op oonze relatie als Ik constant aan haar denk en mijn kindje..'' Hij zuchtte even en keek naar zijn vieze broek, die nog onder de vlekken at van zijn goedje, maar daar trok hij zich niet heel veel van aan nu. Hij zou morgen voor ze naar Lexington gingen wel even langs zijn blokhut een schone broek halen.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 29, 2013 16:00:00 GMT
Ze slikte toen ze zijn armen weer voelde en kroop helemaal tegen hem aan. "Het komt nog wel lieverd, maar alsjeblieft laat me nu niet in de steek." Fluisterde ze en keek naar zijn ogen en veegde de traan weg van hem. "Het maakt niet uit, maar wat ga je doen àls ik misschien zwanger zou worden? Als ik een kindje van jou verwacht." Vroeg ze zachtjes. "Je zult het ooit wel loslaten, als de tijd er is, als je alles hebt goedgemaakt en het rustig in je hoofd is. Maar laat me niet in de steek." Fluisterde ze en krooop helemaal bij hem in de armen. "Ik hou ook van jou, alles komt wel goed." Fluisterde ze en keek ook even naar de vlekken op zijn broek en dan naar de hare, waar ook een vlek op zat door zijn goedje dat wat wegdrupte en haar bloed wat er tussen zat. Ze slikte en bleef bij hem nu, verstopte zich wat onder de jas die hij aanhad. Ondertussen hadden enkele zaadcellen zich toch kunnen verplaatsen naar haar baarmoeder, maar of er een kind uitkwam, geen idee. "Het was wel fijn." Fluisterde ze nu opeens, doelend op wat ze daarstraks gedaan hadden. "Ik vond het althans fijn." Zei ze met een zwak glimlachje.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Nov 29, 2013 19:50:26 GMT
Hij keek naar haar en het voelde gewoon zo goed haar in zijn ahnden te hebben, en hij streek even over haar rug heen.'' ik wil je niet in de steek laten, maar ik wil je ook geen pijn doen.'' sprak hij rustig en streek automatisch over haar buik bij de woorden die ze daarna sprak.'' Dan zal ik het koesteren en beschermen.'' Sprak hij rustig enslikte even voor een moment.'' Dan zal het voor eeuwig kunnen leven, want ik zal jou en het kind dan beschermen. Ik zal niet nogmaals falen als vader.'' Sprak hij en een traan drupte even over zijn wang. Even zag hij weer het beeld van het kindje wat verwijderd was bij Catharina en vermoord werd toen het nog aan het huilen was.. Hoe alles op dat moment van hem afgenomen werd. Hij sloot zijn ogen en begon nog net even wat snller te snikken voor een moment. Hij pakte haar een beetje strakker beet, maar reageerde even niet meer op haar laatste woorden, voor het verdriet wat hij voelde. Hij had het natuurlijk ook fijn gevonden, maar die woorden kon hij even niet zeggen nu.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 29, 2013 20:03:49 GMT
Ze sloot haar ogen zelf even en bleef dicht tegen hem aangekropen staan, rustig luisterend naar hem. "Dat je aan haar denkt doet wel wat pijn, maar de pijn is zoveel groter als je me nu achterlaat." Zei ze zacht tegen hem en legde haar armen goed om zijn lichaam heen. Ze voelde hoe hij zacht over haar buik streek na har woorden en moest er een beetje om glimlachen. Het was wel lief van hem om te zeggen, dat hij haar en het kind dan zou beschermen moest ze zwanger raken van hem. "Dat vind ik fijn om te horen Enrico." Fluisterde ze zacht bij zijn oor en streek onder de kap door wat tranen van hem weg en streek even door zijn zwarte haren heen. "Je zult niet meer falen." Fluisterde ze liefjes en duwde haar lippen even als lief gebaar in zijn hals. Ze liet het er nu ook even bij en merkte dat hij wat sneller begon te snikken en voelde ook de greep om haar lichaam versterken. Ze glimlachte weer voorzichtig en zorgde dat ze echt helemaal tegen hem aanstond, zijn wang tegen de hare door wat op haar tippen te gaan staan en haar ene hand tegen zijn andere wang om hem een beetje te proberen troosten. Ze streek telkens met haar duim voorzichtig wat tranen weg en met har wang ving ze zijn tranen ook wat op, ze moest moeite doen niet met hem mee te gaan huilen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Nov 29, 2013 20:20:39 GMT
Hij slikte en keek weer naar haar.'' het spijt me.. het spijt me dat ik daar nu weer mee zit..'' Sprk hij en slikte even voor ene moment.'' maar het is niet voornamelijk haar.. Het is mijn kindje.. Wat ik bloedend in mijn handen had, en het zijn laatste adempeje uitblies, doordat die eikels van een Pazzi hem vermoord hadden, of nou ja.. bijna..'' Sprak hij en slikte even.'' Daar zit ik nog het meeste mee.. Maar ik wil jou geen pijn doen.. ik houd van je.. heel veel..'' sprak hij en drukte zijn lippen nu waterig op de hare, en gaf haar een klein kusje, terwijl hij kort haar kin beet had gepakt en legde nu zijn voorhoofd nog iets trillend tegen het hare aan. Hij slikte even en de tranen verdwenen nu weer langzaam aan, en hij streek langs haar huid heen, over haar kleding uiteraard.'' Ik houd echt van je..''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 29, 2013 20:27:18 GMT
Ze keek weer naar hem toen hij weer begon te praten en glimlachte bemoedigend naar hem en streek de tranen rustig wat verder weg. "Shht, het maakt niet uit." Fluisterde ze nu zacht en streek weer over zijn wang heen. Ze kon het zich wel voorstellen, dat dat niet prettig was voor hem, zijn kind te zien sterven in zijn eigen handen. "Je doet me geen pijn, niet nu ik dit allemaal weet." Zei ze zachtjes. "Ik snap je wel." Voegde ze er aan toe en ontving zijn kusje rustig. Ze sloot haar ogen toen hij zijn voorhoofd tegen het hare zette en streek langs zijn hals heen met haar vingers. Ze vond het prettig dat hij haar aanraakte en bleef gewoon tegen hem aan staan. "Ik hou ook veel van jou Enrico." Zei ze oprecht tegen hem en nam één van zijn handen vast waar ze rustig haar vingers tussen de zijne vlocht. "Ik zal je steunen." Zei ze zach tegen hem. "En als ik ooit in verwachting ben van jou kindje, dan zal ik het zelf ook met mijn leven beschermen. Je mag het niet nog eens meemaken." Zei ze zacht tegen hem en keek rustig naar zijn ogen nu.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Nov 30, 2013 11:12:54 GMT
Hij slikte en kroop nog even een beetje tegen haar aan, alsof hij momenteel het kleine kind was, en hoorde weer gelyuiden verderop, van een paar redcoats die schreeuwde dat ze van het dak moesten gaan, en kwamen ook dichterbij, en zagen de dode man op het dak liggen, en toen naar hen. Enrico liet haar nu los, en keek naar de mannen.'' Kom maar op..'' Sprak hij enkel en slikte even, hij stond nog iets trillend, maar het duurde niet lang, of alle vrijf mannen lagen ook dood op het dak en hij keek naar haar.'' Zullen we maar naar beneden gaan?'' stelde hij maar voor en keek haar aan.'' Ik kan je beschermen, maar ik denk niet dat de redcoats erg blij zijn als ze ons zien met 6 doden.'' Sprak hij, toch weer iets opgevrolijkt, en duidelijk was het vechten voor hem, en het moorden een remedie om zijn pijn te vergeten, en zijn woede die hij toch nu voelde te uiten.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 30, 2013 11:26:23 GMT
Ze liet hem rustig tegen zich aankruipen en genoot van zijn warmte. Ze glimlachte weer even toen ze de mannen hoorde schreeuwen. Ze liet Enrico los en moest stilletjes lachen toen de mannen dood waren. Ze vond het grappig, behoorlijk grappig eigenlijk. Ze knikte op zijn woorden en volgde hem rustig. Zelf vond ze het ook wel grappig om redcoats te vermoorden, maar hij liet hem nu maar doen, nu hij het wel nodig leek te hebben. Ze glimlachte weer eventjes en nam zijn hand zacht vast. "Kom op, ik heb geen zin in nog meer redcoats die in de weg lopen." Zei ze zacht bij zijn oor. Hij leek echt wat opgevrolijkt door die mensen. "Straks hebben we ze allemaal achter ons aanlopen, en daar heb ik geen zin in." Lachte ze zacht en streek over zijn hand heen, wachtte rustig tot hij zou lopen. "En ik heb honger." Klonk ze ook nog zacht toen haar maag klaagde.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Nov 30, 2013 12:28:05 GMT
HIj slikte even en keek naar haar.'' Nu heb je toch honger?'' sprak hij lachend en keek haar aab.'' Laten we dan maar even langs de makt lopen zometeen, en dan ga ik lekker koken voor ons twee.'' sprak hij en schraapte even zijn keel voor een moment, aangezien er nog een brok in hing.'' Ik zie je zo beneden..'' sprak hij en hij sprong ook heel gemakkelijk naar beneden, midden in de hooiberg, waar hij daarna uit sprong, levend en wel. Hij haalde even een hand onder de kap door zijn zwarte haar, en merkte nu pas dat het los zat, en dat vond hij dan direct wat minder eigenlijk. Hij had het liever vast, en daardoor keek hij ook even om zich heen, of hij misschien het lint vond waarmee hij het altijd vast had zitten. Maar hij zag dat niet zo snel, dus hij dacht dat dat misschien nog bij Kendra thuis lag. Even richtte hij zijn blik naar de lucht, en mensen keken hem aan, al kwam dat meer doordat hij natuurlijk de riem om had, maar het logo miste.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 30, 2013 12:53:32 GMT
Kendra glimlachte even naar hem en haalde haar schouders op. "Dat ik honger heb komt door jou hoor." Lachte ze zachtjes en liet hem rustig los en wachtte tot hij uit de hooiberg was gesprongen en sprong er dan zelf in om er naast hem weer uit te komen. Ze merkte dat hij naar het lint zocht en zuchte. "Dat ligt bij mij thuis. Het is daarstraks los gekomen toen we bezig waren." Zei ze zacht tegen hem en streek over zijn arm en liet hem rustig los nu. Ze rekte zich uit en geeuwde kort. "Wat ga je maken om te eten?" Vroeg ze zacht aan hem en glimlachte weer even. Ze was benieuwd wat hij zou maken, ze had best honger gekregen door alles. Ze keek ook even rond toen mensen vreemd keken. Mensen...
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Nov 30, 2013 13:37:50 GMT
Hij keek naaar haar en zag haar nu ook uit de hooiberg komen en glimlachte even.'' Je hebt je skills op orde meisje.'' sprak hij als eerste en lachte even.'' En ik snap dat je honger hebt, jehebt honger naar mij niet waar?'' sprak hij en lachte even voor een moment, en prikte haar kort in haar zij en lachte toch even, duidelijk dat hij weer wat beter in zijn vel begon te zitten. Hij hoorde haar woorden over het lint en hij knikte even voor een momnet.'' Zoiets dacht ik al, meisje.'' Sprak hij rustig en sloeg gewoon even een arm om haar heen, het kon hem niets meer schelen wie hem nu zag, morgen was het of de dood, of de raviolen, hij wist dat het in ieder geval moeilijk ging worden met Haytham. Hij slikte even voor een moment en hoorde haar vraag.'' Dat blijft een verrassing.'' sprak hij rustig en drukte zijn lippen tegen de zijkant van haar hoofd. Hij bleef wel lopen met de kap over zijn hoofd, maar dat was gewoon gewenning.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 30, 2013 16:04:27 GMT
Ze glimlachte ook even naar hem. "Wat wil je met zo'n vader dat ik had, ik wilde altijd mee. Dus moest ik me wel aanpassen." Zei ze zacht tegen hem en glimlachte weer even. Op zijn volgende woorden lachte ze en knikte ze wat. "Natuurlijk, ik heb al de hele tijd honger naar jou." Zei ze grijnzend en schoot wat opzij toen hij haar porde. "Niet doen!" Lachte ze en glimlachte weer even op wathij nog over zijn lint zei. Ze voelde de arm om haar heen en ging dan ook ietsjes tegen hem aanleunen daarom. Ze vond de kus op de zijkant van haar hoofd ook heel prettig waardoor ze lichtjes glimlachte. "Zodra je wat koopt ga ik toch wel weten wat je maakt." Zei ze zacht tegen hem en keek even naar de verbanden om haar armen door de sneden daarstraks om de assasins weg te krijgen. Ze voelde zich al een stuk beter, al liep ze wat ongemakkelijk door de vlek die op haar broek zat. ze had daarom ook de pull die ze om heeft gehad om haar middel gebonden zodat je het niet zag, met het nadeel dat ze het nu wel steenkoud had.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 1, 2013 1:09:09 GMT
Hij keek naar haar en lachte even voor een moment." Maar ik geniet er zo van om jou lekker te porren."Sprak hij lachend en kerk haar aan."Daarom ga jij straks lekker bij de haard zitten en lees een goed boek of dergelijke want mijn buurt is even verboden terrein voor jou. Ik wil je even volledig verassen met het eten. En ik weet zeker dat wat ik voor je ga maken, dat je dat nog nooit hebt gehad." Hij streek even ov er haar rug heen en keek al even in de verte naar de markt en hoorde de gezellige geluiden die er vandaan kwamen en die hem toch ook een beetje begonnen te lokken om erheen te gaan. Even slikte hij, maar trok haar wel iets dichterbij hem om haar iets warmte te geven van hemzelf, want hij kon zich voorstellen dat ze het nu niet meer zo warm had als dat ze dat ding aan had.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 1, 2013 1:29:25 GMT
Ze glimlachte flauwtjes om zijn woorden en liep wat tegen hem aan. "Nou, ik vind er niks aan." Lachte ze zacht en keek even naar zijn gezicht. "Neee." Klonk ze zielig toen hij die andere woorden zei en deed dan als een klein kind en protesteerde wat. "Ikke niet leuk vinden." Klonk ze zielig. "Ik wil bij jou blijven." Zei ze zacht met een kleine glimlach nu en eek hem weer aan. "Mag ik dan niet mee naar de markt?" Vroeg ze zachtjes en keek hem rustig aan. "Zo niet, ik blijf toch lekker bij je lopen hoor." Lachte ze zachtjes en liep rustig met hem verder. "Het is koud." Mompelde ze ook zachtjes en kroop wat verder tegen hem aan. "Hoe kan jij het nou zo verdomd warm hebben." Murmelde ze zachtjes en keek hem weer even aan.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 3, 2013 6:29:28 GMT
Hij lachte even en keek naar haar, terwijl hij merkte dat er verderop een assassin naar hun stond te kijken, duidelijk dat achilles hun spel niet volledig had geloofd, en daar baalde hij toch wel van. Hij zei er niets over tegen Kendra, maar als ze goed zag zag die de jongen ook wel staan, natuurlijk hadden hun assassins nou ja, best opvallende kleding aan. Hij slikte even en deed zijn jas een beetje open en nam haar er ook onder.'' ik ben het gewend. Ik heb koudere winters gekend in italie.'' Sprak hij rustig en keek naar haar.'' en jij gaat straks lekker thuis bij de haard zitten, en frist jou lekker op. Dan ga ik lekker naar de markt, en verras je met een typische Italiaanse maaltijd.'' Sprak hij rustig en trok haar echt een beetje dieper onder de jas.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 3, 2013 7:33:52 GMT
Ze glimlachte even en liep rustig met hem verder terwijl ze dichter onder de jas van Enrico kroop. Ze had de assasin wel gezien, kon je moeilijk overheen kijken. Ze luisterde naar zijn woorden en keek naar omhoog. "Ik bevries nu al." mompelde ze zacht en verstopte zich haast in zijn jas. "Ie goed lieverd, doe je wel voorzichtig? We worden namelijk in het oog gehouden." Zei ze zacht en keek rond. "Zet je me thuis dan even af?" Glimlachte ze weer en duwde een kusje in zijn hals. "Want het is echt koud." Ze trok een pruillip en keek hem wat zielig aan. "Maar ik meen het lieverd, voorzichtig." Fluisterde ze zachtjes en keek hem aan. "Ik hou van je." Ze draaide haar hoofd wat naar hem toe en duwde een korte kus op zijn lippen. "En nu maar door gaan. Ik wil warm thuis zitten, dan kun jij je Italiaans gerecht bij elkaar halen." Glimlachte ze en keek weer wat naar hem en hield de assasin ook in het oog.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 4, 2014 9:27:03 GMT
Hij knikte even en keek haar aan."ik doe altijd voorzichtig Kendta, altijd." Sprak hij kalm en liep met haar mee naar het huisje en knikte daar even."Nou, ga jij maar lekker naar binnen, dan ga ik even naar de markt." Sprak hij en duwde haar nog zacht een kus op haar lippen. " ik wil je nooit meer kwijt, kendra, nooit meer." Sprak hij kalm en haalde nu de jas rustig om haar weg en keek haar nog even aan." Tot zo." Sprak hij nog voor hij begon te rennen en via de daken richting de markt ging, waar hij alle ingrediënten bij elkaar zocht en ook bij een juwelier stopte en naar binnen liep. Hij wou haar toch iets speciaals geven eigenlijk. Hij zocht een mooie ketting uit, niet met een assassin's logootje natuurlijk, maar deze had een tempeliers logootje, en daarin had hij hun namen laten graveren. Enrico aan de ene kant, en Kendra aan de andere kant, en zo trok hij met de boodschappen en het doosje weer richting haar huisje.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 4, 2014 19:17:22 GMT
Ze glimlachte weer. "Mooi, ik wil je dus ook zonder kleerscheuren terug zien straks." Zei ze zacht en liep rustig verder tot ze aan haar huisje kwamen. Ze genoot van zijn woorden. "Ik wil jou ook niet meer kwijt Enrico." En ze meende het ook echt dit keer, ze wilde bij hem blijven nu. Ze ontving zijn kus en liep het huisje binnen na de deur te openen. "Tot zo lieverd." Zei ze nog zacht en sloot de deur rustig. Ze trok haar kleren uit en vulde een kom met water en een met alcohol om haar wonden en verbanden te verversen. Ze verzorgde alles en begon zichelf nu ook even te wassen zodat ze proper was. Ze verzorgde zich beneden ook wat door de wondjes van haar ontmaagding daarstraks. Ze ververste de lakens op het bed en kleedde zich netter aan. Ze glimlachte weer klein en zuchtte. Ze had geen spijt dat hij haar ontmaagd had, zeker niet. Ze was er blij mee..
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 4, 2014 22:31:21 GMT
Hij liep richting verder terwijl een vrolijke glimlach op zijn gezicht had. Hij liep wat over de daken meer, en hield alles in de gaten, terwijl hij rustig keek naar een man die nu zijn weg begon te blokkeren.'' Enrico Ezio.. De verrader..'' sprak hij rustig en Enrico keek naar hem.'' Wat zal je oom er van denken als hij hoort dat zijn neefje hem verraden heeft..'' sprak hij en keek naar hem terwijl hij naar het doosje keek, en Enrico dat direct weg stopte.'' Geef eens hier.'' Sprak hij rustig en Enrico schudde zijn hoofd.'' nee want het is niet van jou, maar van mij.'' Sprak hij en de jongen trok zijn hidden blade. Vanuit het huisje van KEndra moest hij te zien zijn, hij was vlakbij inmiddels...
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 4, 2014 22:41:09 GMT
Ze liep wat heen en weer door het huis om nu alles op te ruimen en wachtte tot Enrico terug zou komen, keek af en toe uit het raam om kijken of hij er al aankwam. Ze zuchtte en tikte wat op haar schoot, keek weer naar buiten en zag nu iets wat haar gezichtsveld in kwam. Enrico, en een andere jongen, een assassin aangezien ze de hidden blade zag. Ze snoof en rende meteen heen en weer om al haar wapens nu te verzamelen en rende het huis uit, richting het dak waar Enrico en de andere man stond. Ze sloop het dak op en liep dan naar hen toe. "Laat hem met rust wil je." Sprak ze nu dan ook en legde haar zwaard tegen de hals van de man en blokkeerde zijn pols zodat hij die hidden blade niet kon gebruiken.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 4, 2014 23:05:56 GMT
Enrico keek naar hem en trok zijn eigen Hidden blade nu ook en keek hem aan.'' Jij gaat eerder dood.'' sprak hij rustig en ag hoe Kendra nu naderde, en de man greep, waardoor hij toch even glimlachte. De man toonde geen angst, al wist hij dat hij nu in de minderheid was. Enrico haalde nu toch wel uit, waardoor je kort een woede in zijn ogen had, die je kon opmerken, en hij stak de man meerdere malen in de buik, die kreunde en langzaam slap begon te worden, en begon te glijden naar beneden omdat hij dood was natuurlijk. Hij glimlachte en keek naar haar voor een moment.'' je bent mijn Drijfveer Kendra.. Ik weet wat voor vernijdige trucjes hij akn, en.. ik moordde zonder twijfelen.. ook al weet ik dat jij jezelf prima kan bechermen..''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 4, 2014 23:23:20 GMT
Ze keek even met een kleine glimlach naar Enrico en liet hem rustig zijn gang gaan met de man die zij vasthad en liet hem ook los ten hij dood door zijn benen zakte. "Ik dacht, ik kom even helpen." Zei ze zacht en glimlachte naar hem. "Nou kom op, ik neem aan dat je onderweg naar huis was. Nou ja, naar mijn huis." Zei ze rustig tegen hem en streek even langs zijn wang en stak haar zwaard terug. Ze gaf hem een kusje door op de dode man te staan en streek door zijn haren heen. "Ik heb je lint terug gevonden." Zei ze nu ook onschuldig en hield het lint tussen haar middenvinger en haar wijsvinger voor zijn neus nu. "Kom, kom. Het is stil als jij er niet bent in dat huis." Zei ze nu ook zachtjes en trok hem heel voorzichtig wat mee.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 4, 2014 23:55:56 GMT
Enrico Lachte even voor ene moment en schudde daarna kort zijn hoofd.'' Ik had mezelf denk ik ook gered, maar jij gaf me net even dat tikje om door te zetten.'' sprak hij rustig en klapte zijn mes weer rustig in en keek naar haar en ontving haar kusje rustig, en voelde haar handen door zijn haren gaan, onder zijn kap, wat hij echt heel erg fijn vond. Hij keek naar het lint en lachte even voor een moment.'' Mijn geliefde lint. Dan kan ik die wilde haren van me weer temmen.'' sprak hij lachend en knikte daarna even.'' ja laten we inderdaad maar naar binnen gaan, ik moet zeggen dat ik het ook niet meer al te warm heb.'' sprak hij nog en gaf haar nog een zahct kusje waarna hij al rustig verder begon te lopen, en even kort naar de tas keek. Het doosje was vast naar beneden in de tas gezakt, of althans dat hoopte hij.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 5, 2014 8:03:06 GMT
Kendra glimlachte en nam zijn hand even zacht vast en vlocht haar vingers tussen de zijne. "Als je trouwens weer bezig bent, met.. Nou ja, wat we daarstraks gedaan hebben moet je wel je lint uitdoen hoor. Veel prettiger." Zei ze zacht tegen hem en glimlachte een beetje. Ze liet zijn hand nu rustig los en sprong van de daken in een kar met stro en kroop er dan rustig uit. Ze liep naar haar huisje en wachtte op hem. "Ik ga wel even naar boven als jij bezig bent in de keuken, moet nog wat dingen opruimen. Je blijft hier vannacht toch?" Vroeg ze onschuldig aan hem.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 5, 2014 9:08:41 GMT
Enrico voelde haar hand in de zijne en dat voelde geweldig. Hij glimlachte terwijl hij met haar verder liep en sprong ook rustig van het dak af, alleen wel vanaf een lager punt door de tas met de boodschappen in zijn hand. Op haar opmerking kon hij alleen maar lachen eigenlijk, en een glimlach stons op zijn gezicht." Dat komt wel goed, mijn ontzettend lieve schatje. Ik houd van mijn mooie meisje." Spraj hij en na haar woorden duwde hij eerst zijn lippen even op de hare voor een wat langere zoen waarbij hij even de tas neerzette om zijn armen om haar heen te slaan. Hij streek even met een hand door haar haren heen en na een minuutje ongeveer haalde hij zijn lippen weer van de hare en keek haar aan." Ik wil niet meer zonder je.. dus weggaan was niet eens een optie geweest, mijn lief."
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 5, 2014 17:34:38 GMT
Ze glimlachte weer liefdevol naar hem en wachtte hem nog steeds rustig op toen hij naar beneden sprong. Ze keek hem in de ogen toen hij voor haar kwam staan en glimlachte weer even op zijn woorden van haar opmerking. "Mooi, het is namelijk prettig hoe je haar dan over mijn lichaam gaat." Zei ze onschuldig tegen hem en streek over zijn wang. Ze zoende hem liefdevol mee toen hij haar begon te zoenen en ging makkelijk met hem mee. Ze streek met haar handen over zijn borst toen hij haar in zijn armen trok en glimlachte eventjes. Toen hij de zoen stopte keek ze hem weer aan en glimlachte. "Mooi, dan maak ik het bed even voor ons twee op." Zei ze zacht en streek door zijn losse haren heen onder zijn kap en gaf hem nog een kusje. "Kom op, dan kun jij aan het eten beginnen." Glimlachte ze.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 6, 2014 12:22:51 GMT
Hij lachte even terwijl hij nu ook langzaam naar binne ging en haar aan keek.'' Is goed, mijn lieverdje.'' Sprak hij en vond al haar woroden gewoon fijn om te horen. Hij liep richting har keuken en ging daar vinnen, en pakte alle boodschappen uit, en deed het doosje met de ketting even in een van zijn buideltjes die hij achterop had, en begon rustig met alles te znijden, en in de pan te doen, waarna hij zelf zijn pasta begon te maken, alles gewoon zelf, en dat vond hij ook geen probleem. Hij neuriede zachtjes een melodie terwijl hij nu alles na een tijdje in de pan zat zitten, en even door de groentes en het vlees heen roerde.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 6, 2014 17:28:29 GMT
Ze glimlachte ook nog even en liet hem rustig naar de keuken gaan en liep zelf nu naar boven om het bed op te maken voor hun tweeën en maakte het een beetje romantisch in de kamer. Ze glimlachte klein toen ze even rondkeek en zorgde dat er genoeg dekens waren, in de nacht kon het hier namelijk nogal koud worden, voor haar dan. Hij leek bijna geen last te hebben van alle kou om zich heen. Ze was nog in de kamer bezig met wat kaarsjes te zetten rond het bed, nog niet aangestoken natuurlijk zodat ze haar huis niet zou afbranden en rook nu de geuren vanuit de keuken. Ze sloot haar ogen even en snoof de geur op van het eten. Het rook zo lekker. ze glimlachte klein en wreef over haar armen. Ze liep rustig naar beneden toen alles klaar was en ging op de bank zitten. "Het ruikt al heerlijk liefje." Sprak ze luid genoeg richting de keuken en glimlachte.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 7, 2014 7:51:43 GMT
Hij kookte rustig door, terwijl hij niet veel later haar stem hoorde, en even glimlachte.'' Nu hopen dat je het zometeen nog lekker vind.'' Sprak hij rustig terug, en gooide nog wat zelfgemaakte saus in de pan met groentes, en liep tien minuten later met twee borden verse pasta naar haar toe, en glimlachte even.'' Kijk eens mevrouw, verse tortellini met saus.'' sprak hij rustig en glimlachte even terwijl hij haar het bord aan reikte en daarna zelf ook ging zitten. De ketting zou hij na het eten geven, maar zin om aan een tael te eten had hij niet echt, ook niet gewend eigenlijk, hij at meer op de grond buiten zijn hutje, bij een vuurtje, dus dit voelde op die manier bijna niet anders.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 7, 2014 16:51:15 GMT
Ze glimlachte toen hij wat terug zei vanuit de keuken. "Vast wel. Ik lust veel." Lachte ze zachtjes en wachtte rustig tot hij hier was. Ze ging rustig in kleermakerszit zitten op de bank en rook de geuren van het eten beter nu hij dichterbij kwam ermee. Ze keek op toen ze zijn stem weer hoorde en glimlachte weer klein. Ze nam het bord dankbaar aan. "Dankjewel." Zei ze met een glimlachje tegen hem en keek eerst rustig naar het bord voor zich. Het zag er wel lekker uit, dus waarom niet? Ze nam er een hapje van en glimlachte meteen. Het was heerlijk. "Het is echt lekker Enrico. Vanaf nu kook jij." Lachte ze zacht en duwde hem een kusje op zijn wang. "Smakelijk." Zei ze rustig tegen hem en begon dan rustig te eten. Ze at ook meestal op de bank dan aan tafel, enkel toen haar vader hier nog was moest ze mee aan tafel eten.
|
|