Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Apr 14, 2014 21:01:11 GMT
Shiva:
Ze knikte. "Geen probleem vader." Zei ze rustig, ook al zag ze er schattig uit, ze was niet bang te noemen. Soms trainde ze zelfs om te vechten, aangezien ze het belangrijk vond als ze iets kon. Ze keek naar Rafe, met een kleine glimlach. "Avontuurlijk? Beetje dom denk ik." Zei ze en haar schouders nonchalant ophaalde. Maar knikte. "Natuurlijk vader." Maar voordat ze weg kon gaan, was haar moeder er blijkbaar al. " Wist je al dat Agrona ook weg was?" Vroeg ze haar moeder toen geïnteresseerd. Was benieuwd waarom ze eigenlijk weg was gelopen, dat deed ze eigenlijk nooit.
Aurora:
Ze keek vragend naar de soldaat die wegliep. Een prinses? hoe kwamen ze aan een prinses? Ze hoorde de woorden van haar vader, hoorde de woorden van haar vader. Of hij het even over wilde nemen. Maar wat gingen ze doen met zo'n prinses... Toch zou ze blijven zitten, ze wilde haar vader hier niet alleen achter laten. Ze snapte dat ze geen koninkrijk hadden als ze niet zouden vechten, maar zonder koning was deze er ook niet. Dus ze wist niet hoe slim het was om teveel te vechten.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 14, 2014 21:21:35 GMT
Caroline Kenway
Ze keek naar haar man toen de soldaat weer weg was en zuchtte even. "Oké Edward." Fluisterde ze en drukte haar lippen even lief op de zijne waarna ze opstond en nog even naar haar dochter keek. "Goed plan, doe het rustig aan, voor je het erger maakt dan het misschien al is." Ze keek nog even naar haar man waarna ze rustig begon te lopen achter de soldaat aan naar de cellen. Ze was veel liever gewoon bij Edward gebleven, maar ze wilde ook wel wat luisteren naar hem. En daarbij wilde ze hem niet nog een last op de schouders leggen. Ze liep de cellen in en keek naar het meisje in de cel. "Wat hebben we hier?" Vroeg ze nu ook rustig aan de soldaten en ook aan het meisje zelf.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Apr 14, 2014 21:26:08 GMT
Agrona:
"We weten haar naam niet. Maar voor zover wij weten, is ze een prinses van onze vijand." Zei de soldaat meteen. Het meisje keek met haar groene ogen naar de vrouw die er nu was, de fret op haar schouder deed hetzelfde met zijn zwarte oogjes. Agrona wist niet wat ze moest verwachten, wat dit voor mensen waren. Ze kende enkel haar vader en deze zou niet aardig zijn tegen hun kinderen.... Het was enkel hopen dat deze mensen iets aardiger waren. Ze hield haar lippen op elkaar, terwijl ze in stilte probeerde te pijlen hoe ze weg kon komen van deze mensen. Ze moest terug naar huis. Ook al wilde ze misschien haar ouders vinden, als ze hier gezocht werd, dan kon dat duidelijk niet. "Wat moeten we met haar doen?" Vroeg de soldaat toen en keek naar Caroline.
|
|
And you're...well, I'm sure you have wonderful personality, dear
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Apr 14, 2014 22:10:54 GMT
Killian Kenway De tranen liepen over Killian zijn wangen heen, niet alleen vanwege de pijn maar ook vanwege het verlies dat ze hadden geleden op het slachtveld. 'Het is daar compleet verkeerd gegaan...Zoveel zijn daar gesneuveld op het veld en we konden hetn iet tegen houden' zei hij moeizaam, terwijl hij daarbij naar het plafond keek. Killian wierp even een blik richting de deur naar zijn zus en broertje. Killian weet ergens zijn achterhoofd heus wel dat het niet zijn fout was dat het slachtveld verkeerd was afgelopen, maar toch hij kon het niet helpen om te blijven denken dat hij misschien iets had kunnen doen om het ergens toch te voorkomen. Ze hadden zijn wonden inmiddels verzorgt, waarop ze zijn beddengoed verwisselde met schoon beddengoed. Killian begon hierdoor te kreunen vanwege de pijn, hij begreep ook niet waarom dat precies nu op dit moment moest. Hij keek even kort naar het stompje waar eerst zijn hand zat en dan weer naar zijn zus en broertje kijkt. 'Ik ben bang dat ik niet het beste gezelschap ben nu' zei hij tegen hun, maar de kwakzalvers raadde het echter aan dat hij rust moest nemen. Lijstje Naam: Merlin Geslacht: Male Leeftijd: 19 **Rang: Servant Kasteel: White Castle Foto:
|
|
And now.. I am going to feed you your teeth.
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 15, 2014 5:17:44 GMT
Edward Kenway Hij keek rustig nar zijn vrouw en glimlachte even.'' Ik ben eens verstandig he?'' grapte hij nog naar haar, maar keek toen naaar zijn dochter die nog in de kamer zat.'' Aurora, beloof mij dat jij nooit zo thuis komt als wij nu.'' sprak hij rustig en zuchtte even.'' Jij bent mijn jongste dochter, en ik houd van je, dat weet je toch?'' sprak hij rustig en keek haar aan terwijl hij kort zijn ogen sloot. Hij opende ze niet veel later wel weer terwijl hij haar aankeek.'' Heb je trouwens al een geschikte man gevonden? je moet natuurlijk binnenkort gaan trouwen.'' sprak hij rustig en keek haar aan. Ed teach Hij keek naar Rafe en naar zijn dochter, en glimlachte toch zwakjes toen zijn vrouw binnen kwam. '' Rafe we spreken later.'' spra hij rustig en liep nu rustig naar zijn vrouw toe, en pakte haat even beet, en gaf haart zacht een kus op haar lippen, waarna hij even achteruit ging en grijnsde. er zat genoeg goeds in hem, maar enkel zijn familie zou zien wie hij ook kon zijn.'' Neem jij onze kleine inderdaad maar mee, ik heb het druk vandaag.'' sprak hij en draaide zich nu even naar Shiva die nu wat vroeg aan haar moeder en keek haar even aan voor een moment.'' Shiva zou jij anders iets voor mij kunnen doen.'' sprak hij rustig en keek haar even aan. Hij snapte dat ze het graag kwijt wou, maar het moest niet het hele kasteel doorgaan, helemaal nu Rafe het had gehoord. Niet dat hij hem niet vertrouwde, maar hij wou zoiets als dit niet door het hele kasteel heen hebben. Jennifer komt na het werk weer
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Apr 15, 2014 9:12:23 GMT
Aurora:
Het meisje keek naar haar vader, ze zou straks naar haar broer gaan. Maar omdat haar broer er naartoe gestuurd was, zou ze iets later gaan. Ze keek op toen haar vader begon te praten en liep dan ook terug naar hem, zodat hij minder hard zou hoeven praten. "Wat als er geen keus is?" Vroeg ze hem rustig, pakte een stoel om langs hem te gaan zitten. "Ik zal het proberen." Een flauwe glimlach verscheen op haar lippen. Haar vader zo zien wat totaal geen leuk aanzicht. Hij zei dat hij van haar hield en vroeg of ze dat wist. Ze snapte dat hij het vast heel druk had, ook al was hij bijna nooit thuis. Ze knikte dan ook. "Natuurlijk." Antwoordde ze dan ook beleefd, al was de twijfeling wel wat in haar stem te horen. Toen vroeg hij over een man en ze slikte, nee. Dat was eigenlijk het simpele antwoord, ze had geen man gevonden. Ze was daar sowieso niet zoveel mee bezig. Puur omdat er altijd van alles tussen hen en het zwarte rijk was. Ze schudde dan ook wat beschamend haar hoofd, het was niet in haar opgekomen dat het al snel moest gebeuren inderdaad.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 15, 2014 18:09:51 GMT
Agrona: "We weten haar naam niet. Maar voor zover wij weten, is ze een prinses van onze vijand." Zei de soldaat meteen. Het meisje keek met haar groene ogen naar de vrouw die er nu was, de fret op haar schouder deed hetzelfde met zijn zwarte oogjes. Agrona wist niet wat ze moest verwachten, wat dit voor mensen waren. Ze kende enkel haar vader en deze zou niet aardig zijn tegen hun kinderen.... Het was enkel hopen dat deze mensen iets aardiger waren. Ze hield haar lippen op elkaar, terwijl ze in stilte probeerde te pijlen hoe ze weg kon komen van deze mensen. Ze moest terug naar huis. Ook al wilde ze misschien haar ouders vinden, als ze hier gezocht werd, dan kon dat duidelijk niet. "Wat moeten we met haar doen?" Vroeg de soldaat toen en keek naar Caroline. Caroline Kenway Ze keek naar het meisje in de cel en luisterde ondertussen naar wat de soldaat tegen haar zei. "Wat is je naam meisje?" Vroeg ze rustig aan haar. Ze was nog steeds niet van het vijandige gedoe. Ze keek naar de soldaat toen hij vroeg wat ze met haar moesten doen. "Ik weet het nog niet. Ze kan niet hier in de cellen blijven zitten in ieder geval." Sprak ze nu ook rustig tegen de soldaat. "Laat haar vrij in het kasteel, maar zorg dat ze niet uit het kasteel komt en dus de hele tijd onder bewaking staat. Als ze ontsnapt dan meld ik het aan mijn man en zijn jullie er geweest." Sprak ze daarna vrij rustig en keek hen met een glimlach aan. Het was gewoon om zeker te zijn dat ze haar binnen het kasteel hielden.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 16, 2014 19:18:50 GMT
Jeniffer Scott
Ze kwam nu even dichterbij, ook al zeiden de kwakzalvers dat hj rust moest nemen.'' Killian je bent sterk, en ik heb altijd mijn twee broers als voorbeeld gehad, dus ga nu niet zielig lopen doen.'' sprak ze en lachte even voor een moment, en keek kort naar Bradley, want hem bedoelde zij er natuurlijk ook mee.'' Al is John niet de beste man, misschien word hij als koning wel anders.'' sprak ze om maar niet te veel informatie nu aan haar broer te vertellen. '' En jij leeft.'' sprak ze en keek nu naar Bradley.'' Toch broer?'' sprak ze met een klein glimlachje en keek hem aan.'' Prinses Kenway..'' sprak de ene kwakzalver en ze snoof even.'' SCOTT, hoe vaak moet ik het nog zeggen? Ik ben niet voor niets getrouwd..'' Sprak ze, aangezien ze daar wel gek van werd, iedereen noemde haar nog Kenway.'' En dit keer zal ik niet zo vergevingsvol zijn als je het weer verkeerd zegt.'' sprak ze en zuchtte even en pakte kort de goede hand van haar broer vast en drukte er zacht een kusje op.'' Maar ga jij maar rusten, dan ga ik mijn kleine broertje even klieren.'' sprak ze en keek naar Bradley, die ze natuurlijk nu bedoelde.
Edward KEnway
Hij keek naar haar en luisterde rustig.'Ik kan er niets op zeggen meisje.'' sprak hij rustig en schudde zijn hoofd even, terwijl hij ietsjes overeind ging zitten en even zijn ogen kort sloot, maar ze niet samenkneep ofzo, het deed wel pijn, maar hij mocht zich niet aanstellen.'' En over die man, die komt nog wel. Jij hoeft geen Koningin te worden, dus je hebt langer dan Jeniffer natuurlijk. De bent de vierde in de rij.'' sprak hij rustig en keek haar aan.'' Of zie jij jezelf al als koningin?'' vroeg hij nu nieuwsgierig. Dat haar eerdere woorden met een twijfeling waren gesproken, had hij wel gemerkt, maar verder niet op gereageerd eigenlijk, puur omdat hij het niet heel erg nodig vond. Hij vond het logisch, hij was er bijna nooit.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Apr 16, 2014 21:19:32 GMT
Agrona:
Haar naam... Een zachte zucht, eigenlijk wilde ze het helemaal niet zeggen. Wilde ze hier gewoon weg, natuurlijk zou haar naam al weinig sympathie uitstralen. Al moest je dat dan wel weten uit de mythologie. Vechten en afslachten, een naam die eigenlijk al niet veel goeds betekende en haar vader was er maar al te trots op. "Agrona." Zei ze dan ook, sloeg haar groene ogen neer en bekeek haar schoenen. Toen vertelde ze dat ze vrij mocht lopen in het kasteel en dat zorgde voor een verbaasde uitdrukking. Hoezo mocht dat? Was dit een valstrik, als ze dit zou doen, zou ze dan meteen met de eerste stap geslacht worden? In gedachte moest ze onwillekeurig lachen om het idee. Niet omdat ze het werkelijk grappig vond, maar het paste zo mooi bij haar naam. De bewakers knikte, deden de cel open en wezen dat ze in ieder geval niet meer hier moest blijven staan. Ze stapte langzaam richting de grote zaal, zodat ze werkelijk in het kasteel stond. Maar verder verzette ze geen stap, bleef staan op het moment dat ze niet meer hoefde te lopen.
Aurora:
Ze glimlachte flauw naar haar vader. Haar lieve vader, ook al was hij er nooit, toch hield ze van hem. "Voorzichtig papa." Zei ze toen hij overeind ging zitten en ze legde haar hand op die van hem. Toen hij haar vertelde over een man, was ze blij te horen dat hij er niet boos om werd. Ze was namelijk niet echt aan het zoeken naar een man en had ook niet het idee alsof een man naar haar aan het zoeken was. Toen vroeg hij haar of ze zichzelf als koningin zag en ze schudde haar hoofd. Natuurlijk had ze er eens over nagedacht, hoe zij het anders zou doen of juist niet. Maar echt op de troon zou ze niet willen. "Het lijkt me zwaar en ik zie niet graag mensen doodgaan." Gaf ze eerlijk toe. Vooral niet als je zelf het bevel zou moeten geven. Ze moest er niet aan denken... Ze ging straks een rondje maken door de stad, kijken of er mensen waren die steun konden gebruiken. "Vind je het goed als ik ga kijken of er mensen zijn die hun man en vader verloren zijn? Kijken of ik deze kan helpen?" Vroeg ze haar vader toen, haar ogen die hem bezorgd aankeken.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 16, 2014 21:29:06 GMT
Edward Kenway
Hij keek naar haar en voelde haar hand op de zijne, en kneep er even zachtjes in.'' Onkruid vergaat niet Aurora. Enkel als het doodbloeit, na een hele lange tijd.'' sprak hij enigszins eigenwijs en keek haar aan.'' Je hoeft het je ook niet voor te stellen, misschien dan gelukkig in jou geval. Maar het is zeker zwaar, zeker als je man op pad moet, zoals ik nu moest. Je moet het dorp tevreden houden, en niet al te veel medelijden hebben soms.'' Vertelde hij rustig en keek haar aan. Nee Edward had op zich veel voor zijn volk over, al was hi toch wel Hebzuchtig, en op geld uit, waardoor voor de rijkere de belasting hoger lag dan de arme. Hij hoorde haar vraag en knikte.'' natuurlijk, Meisje. Waarom zou dat niet mogen. Als je voorzichtig doet, dan mag dat. Neem anders Bradley even mee, gewoon voor de zekerheid. Ik wil niet dat mijn dochter ontvoert word, en ik je niet meer zie.'' sprak hij rustig en keek haar aan. HIj zag de bezorgde blik wel, maar zat zelf met een glimlachje op zijn gezicht.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 16, 2014 21:33:20 GMT
Caroline Kenway
Ze hoorde de naam van het meisje aan en slikte even. Nou haar ouders moesten wel een vreselijke haat aan haar hebben gehad zeg. Ze zei er voor de rest niets op en begon de trappen op te lopen. Boven aan wachtte ze ook rustig af tot Agrona boven kwam en glimlachte even vriendelijk naar haar. "Ik heb het niet zo op slechte behandelingen en cellen als het niet nodig is." Zei ze nu ook als uitleg waarom ze vrij mocht rondlopen. "Als je niet probeert te ontsnappen wil ik je wel een kamer aanwijzen om te overnachten. Wat er verder met je moet gebeuren, weet ik nog niet. Daar moet ik mijn man nog over aanspreken. Maar dood zul je niet gaan in ieder geval." Klonk ze rustig tegen haar en keek haar nu ook even aan. Of ze het nou zou geloven of niet, Caroline zou wel zorgen dat haar niets overkwam, misschien niet met de zin van Edward, maar er waren al meer als genoeg zinloze doden gevallen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Apr 16, 2014 21:36:37 GMT
Lijstje Naam: Niklaus Teach Geslacht: man Leeftijd: 21 **Rang: Prins Kasteel: Black Castle Foto: Naam paard: Lucifer Ras: Andalusier Kleur: paars met gele stippen *cough* zwart natuurlijk xD Geslacht: Hengst evt Foto:
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Apr 16, 2014 22:02:14 GMT
Agrona:
Ze had het niet zo op slechte behandelingen? Het klopte niet, zij kwam van de tegenstander. Was dat nog niet duidelijk? Ze was een dochter van.... Hun vijand. Een man die ervoor had gezorgd dat er vele doden waren gevallen, was dat nog niet geheel duidelijk misschien... Ze dacht na. Maar hoorde de stem van de vrouw weer, dat ze mocht overnachten hier. Dat ze in ieder geval niet dood zou gaan. Ze moest deze vrouw de waarheid vertellen, ze kon inderdaad zeggen dat ze de dochter niet was, maar vele soldaten die ze had bevrijd wisten wie ze was. "Ik ben een dochter van jullie vijand..." Zei ze toen rustig. Een zucht, terwijl ze haar rug rechtte. Een prinses hoorde zich als een prinses te gedragen en geen zwakte te tonen. "Je hoeft niet aardig tegen me te zijn, vader zou dat ook niet doen." Zei ze dan ook rustig, bleef beleefd. Natuurlijk wilde ze niet gemarteld worden, maar zo ging het er bij haar vader aan toe, dus ze verwachtte dat zoiets hier ook ging gebeuren. Ze kon nog steeds niet uit haar gedachte halen dat dit misschien een val was.
Aurora:
"Je mag niet doodbloeien." Zei Aurora tegen hem, zacht, maar ze meende het wel. Natuurlijk wist zij ook wel dat zoiets lang ging duren, maar ze wilde er gewoon niet over nadenken. Hij vertelde haar dat ze het zich niet hoefde voor te stellen, maar het was toch iets wat soms gebeurde. Hij vertelde dat het inderdaad zwaar was en ze had het wel kunnen bedenken dat het dat was. Niet al teveel medelijden hebben? Aurora was iemand die vaak het goede zag in mensen, dus was het soms moeilijk om geen medelijden te hebben. Toch knikte ze naar haar vader, ze was niet iemand die veel tegensprak en dat maakte het misschien lijkend dat ze simpel was. Toen hij vroeg waarom het niet zou mogen, haalde ze haar schouders op. Ze vroeg het gewoon, omdat ze het kasteel ging verlaten. Ze moest toch lachen toen hij het had over het ontvoerd worden en schudde haar hoofd. "Ik word niet ontvoert, waarom zou ik ontvoert worden?" Vroeg ze hem met wat onbegrip. "Maar ik vraag Bradley wel mee te gaan." Misschien was ze wat naïef om te bedenken dat ze werkelijk ontvoert kon worden.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Apr 17, 2014 10:32:07 GMT
Killian
Killian begon wat te lachen om de eerste woorden van zijn zus, maar trok daarbij toch al wel vlot weer een pijnlijk grimas, ok lachen doet dus nog behoorlijk pijn, ja duh dat is nogal logisch. Het doet allemaal nog pijn, met lachen verergert hij het alleen maar. 'Ik zal proberen mijn best te doen' zei hij nog met een klein glimlachje. Hij luisterde verder naar haar en probeert ietsjes overeind te komen wanneer ze over John begint en zijn aandacht er naar toe werd getrokken door hoe ze de woorden uitsprak dat hij misschien wel anders werd wanneer hij Koning zou worden. 'Jennifer, hoe behandeld John je deze dagen' vroeg hij en het feit dat hij moest rusten even negeerde aangezien hij eerst het antwoord wou horen van zijn zus.
Merlin
Merlin arriveerde net bij White Castle en vandaag zou hij beginnen als de servant van prins Bradley, oh dat kon nog weleens interessant worden. Met zijn tassen over zijn schouder loopt hij op de deuren af waar hij uiteraard eerst word tegen gehouden. 'Juist, ik moet mijn excuses aanbieden dat ik te laat ben, maar ik ben de nieuwe bediende van prins Bradley Kenway' zei hij, ok nu hij het hardop zei vond hij het eigenlijk niet echt wat, maar ze konden het geld goed gebruiken en misschien lieten ze zijn moeder ook wel ooit hier op het kasteel om te wonen. Ze laten hem echter nog niet naar binnen aangezien volgens hun iedereen wel kan vertellen dat ze iets zijn op het kasteel zodat ze er gewoon zomaar even toegang in krijgen. 'Kijk een vliegende aap' zei hij en er dan voorbij probeerde te glippen maar dan weer word tegengehouden. 'Ok jullie zijn net wat te achterdochtig, zie ik er werkelijk waar uit als iemand die het kasteel komt veroveren of ook maar als een soort spion' zei hij en dan zijn tas met boeken scheurt 'oh verdomme ook dat nog' zei hij en door zijn knieen ging om zijn boeken op te rapen.
Niklaus
Niklaus was nog op zijn kamer en hij had net om een bak met water gevraagt om zich te kunnen wassen, warm water om meer speciefiek te zijn. Wanneer de bediende dan met het water eraan kwam, zegt Klaus haar waar ze het neer moet zetten, om er daarna vervolgens naar toe te lopen en zijn hand door het water te laten gaan. 'Dit water is nog koud, had ik niet specefiek gevraagd voor warm water' zei hij en het meisje direct haar excuses aanbood 'het spijt me mijn prins, ik dacht gewoon...' verder dan dat kwam ze niet als Klaus haar al onderbreekt. 'Misschien zou je wat minder moeten denken en meer moeten luisteren, dus haal nu waar ik om gevraagd had' zei hij. 'Oh probeer ik er aan te denken dat ik een volgende keer wat minder genereus zal zijn, wie zal het zeggen, misschien haal je de volgende dag dan wel niet meer' zei hij nuchter waarbij er een klein grijnsje rondom zijn lippen lag.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 17, 2014 11:30:20 GMT
Caroline kenway
Ze keek weer naar het meisje en glimlachte weer even vriendelijk naar haar. "Oh ik weet dat je een dochter bent van onze vijand. Dat hebben de soldaten mij al verteld. Ze keek naar haar houding en slaakte nu zelf een zucht op haar volgende woorden. "Ik ben jou vader niet, noch iemand van je familie. Ik vind gewoon dat er al meer als genoeg zinloze doden zijn gevallen, en daar hoef jij niet bij te horen." Klonk ze en begon rustig een beetje te lopen, terug richting de kamer van haar man en zichzelf. "Dus, wil je een kamer of slaap je liever op de grond?" Ze keek weer even om naar haar terwijl ze stopte met lopen. Ze probeerde gewoon aardig te doen, daar kon niets mis mee zijn dacht ze zo. En anders wilde ze niet weten wat er allemaal in Black Castle gebeurde.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Apr 17, 2014 14:07:03 GMT
Jeniffer Scott Ze kwam nu even dichterbij, ook al zeiden de kwakzalvers dat hj rust moest nemen.'' Killian je bent sterk, en ik heb altijd mijn twee broers als voorbeeld gehad, dus ga nu niet zielig lopen doen.'' sprak ze en lachte even voor een moment, en keek kort naar Bradley, want hem bedoelde zij er natuurlijk ook mee.'' Al is John niet de beste man, misschien word hij als koning wel anders.'' sprak ze om maar niet te veel informatie nu aan haar broer te vertellen. '' En jij leeft.'' sprak ze en keek nu naar Bradley.'' Toch broer?'' sprak ze met een klein glimlachje en keek hem aan.'' Prinses Kenway..'' sprak de ene kwakzalver en ze snoof even.'' SCOTT, hoe vaak moet ik het nog zeggen? Ik ben niet voor niets getrouwd..'' Sprak ze, aangezien ze daar wel gek van werd, iedereen noemde haar nog Kenway.'' En dit keer zal ik niet zo vergevingsvol zijn als je het weer verkeerd zegt.'' sprak ze en zuchtte even en pakte kort de goede hand van haar broer vast en drukte er zacht een kusje op.'' Maar ga jij maar rusten, dan ga ik mijn kleine broertje even klieren.'' sprak ze en keek naar Bradley, die ze natuurlijk nu bedoelde. Bradley Kenway Hij bleef bij de deur staan terwijl hij wat half luisterde naar zijn broer en zus. Hij keek even naar Jeniffer toen ze sprak dat zei altijd haar twee broers als voorbeeld had gehad en glimlachte even kleintjes en keek toen weer naar Killian die op het bed lag. Hij hoorde Jeniffer spreken over dat John misschien wel zou veranderen als hiuj koning was en zag de reactie van Killian er op en streek even over zijn gezicht " Bespreek dit maat haar als je wat geslapen hebt oke, je moet rusten "S prak die tegen zijn broer en keek even naar Jeniffer toen je sprak dat ze haar kleine broertje ging plagen en glimlachte even " Ik moet nog veel doen Jeniffer, en ik was eigenlijk op weg naar de stad. Voordat pap maar even besloot dat ik eerst hier langs moest gaan "S prak die. Hij was allang weer vergeten dat Merlin zou komen vandaag Lisa Ze keek de twee aan en gaf haar man even snel een kus terug voordat ze de kleine van de grond raapte. Ondertussen hoorde ze de vraag die Shiva haar stelde en keek haar aan " Ik hoorde het op de gang meid, het hele kasteel heeft het er over " sprak ze en keek even naar de kleine en toen weer naar Shiva " Ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden, ik vind het geen slimme actie van der. Maar ze heeft nu ook de leeftijd dat ze misschien wel weet hoe alles echt in elkaar zit " Sprak ze rustig " Ze komt wel weer terug, altans dat hoop ik " Sprak ze rustig Rafe Hij had nog even njaar de koning geknikt, terug geglimlacht naar de prinses en even voor de koninging gebogen toen die binnen kwam. Hij liep haastig het kasteel uit . Hij liep naar het verblijf waar de meeste ridders vaak zaten als hun werkdag er nog niet op zat maar ze geen opdracht hadden. Hij trommelde zijn ridders op en had de opdracht gegeven hun paarden klaar te maken. Toen hij de ridders verzameld had liep hij naar buiten waar hij op zijn paard steeg en wachtte tot iedereen er was en klaar was " We gaan sliptsen " Hi jwees 2 ridders aan " Jullie gaan met mij mee " sprak die waarna hij er 3 aan wees " Jullie gaan het dorp in en zoeken van af die kant de bossen in. We zoeken Agrona " Sprak die waarop de groep knikte en weg galopeerde en keek naar de 2 bij hem "Wij vertrekken de andere kant op. Kijk goed en vraag of mensen haar gezien hebben. Ze moet terug komen "S prak die waarna hij zijn paard aandreef en weg galopeerde
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Apr 17, 2014 14:47:16 GMT
Agrona:
Ze wist dat ze de dochter was, toch verbaasde het haar. Ze wist dat ze niet haar vader was, of iemand van haar familie. Toch hadden ze veel gevochten, iets wat duidelijk moest zijn. Haar vader zou nooit zo omgegaan zijn met iemand van hun. Was er iets mis met deze mensen? Er waren al teveel zinloze doden gevallen. Was haar dood zinloos in haar ogen? Ze kon een aantal redenen bedenken waarom haar doden niet zinloos was. Ze konden haar hoofd opsturen, laten zien dat ze er totaal niet mee zaten dat ze zouden sterven. Toen vroeg ze of ze in een kamer wilde. Ze wist dat het niet slim was om te doen, dus ze schudde haar hoofd. "Nee." Zei ze rustig, terwijl ze bleef staan.
Shiva:
Heel het kasteel praatte erover? Dat was goed, toen haar moeder dan ook zei dat het geen slimme zet was, glimlachte ze. Nee dat was zelfs heel dom. Dacht ze bij zichzelf. "Domme actie." Verbeterde ze haar moeder dan ook en draaide zich om. Liep naar boven en hoorde haar broer. Met een glimlach ging ze dan ook in de deuropening staan. "Ze kunnen ook niks." Zei ze met een kleine grijns. Ja, ze was totaal geen lieverdje, ook al had ze vaak wel hulp nodig bij het doden van iemand en deed ze het vaak niet alleen. Of ze hielp iemand anders natuurlijk. Ze keek naar Niklaus en daarna even de gang in. "Waar denk jij dat Argona is?" Vroeg ze hem toen nieuwsgierig.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 17, 2014 16:09:16 GMT
Edward Kenway
Hijkeek naar zijn dochter en zuchtte even voor een moment, en ging weer rustig onderuit liggen, omdat zijn hoofd wat begon te bonken,en als hij lag had hij er minder pijn van.'' IK bloei toch ooit dood, Aurora, helaas. Dan zal ik en je moeder van deze wereld verdwijnen. Maar niet vandaag, en ook niet morgen.'' sprak hij en keek haar aan. Ja zijn blonde haren werden wel steeds grijzer, maar hij was inmiddels ook al ver in de veertig, en oud voor deze tijd. Maar gelukkig kon je edward niet snel klein krijgen.'' Maar ik doe wel binnen nu en 3 jaar afstand van de troon. Het is jennifer haar tijd. Ik merk door deze veldslag wel dat ik oud word.'' sprak hij en luisterde nog even verder naar haar, waarna hij even een hand op tilde en kort door zijn dochter haar haar streek en hem daarna weer neerlegde.'' JE bent mijn dochter, Aurora. Wij hebben hun dochter hier zitten, dus waarom zouden ze niet uit wraak jou ontvoeren?'' sprak hij rustig.'' en ik zal niet willen dat ik een vn mijn kinderen kwijt raak. Echt niet. Jullie zijn allemaal even belangrijk voor me, al laat ik dat niet altijd merken.''
Ed + Ezio Teach
Hij keek nog kort Rafe na, al richtte hij zich toen tot zijn dochter en zijn vrouw, en wreef Lisa even over de rug heen, voor hij nog even luisterde naar wat de twee te zeggen hadden.'' Domme actie, misschien is het beter.'' Flapte hij er uit, en liet zijn vrouw los, terwijl hij terug naar de troon liep.'' Heeft Niklaus ook uitgezocht wie zijn echte moeder is? na mijn idee niet, die is hier nog steeds.'' sorak hij luchtig en ging weer itten, en keek naar de kleine ezio, die nu een beetje begon te trekken aan de urk van zijn moeder.'' Tata.'' sprak hij een beetje rattelend, en herhaalde dat ook een aantal keren, terwijl zijn handjes even in de lucht gingen, en hij even zijn zus na keek.'' Toetoe.'' sprak hij naar zijn zus, en zwaaide een beetje. Ja hij was wel slim, en hij probeerde steeds meer te praten, en te doen, wat hij anderen zag doen.
Jeniffer Kenway
Ze keek naar beide en knikte even voor een moemnt.'' John gaat vreemd, met meerdere vrouwen.'' sprak ze nu ook, en de tranen begonnen vrijwel direct te lopen, en nu kroop ze tegen BRadley aan, omdat ze killian geen pijn wou doen.'' Hij neemt elke hoer die hij maar kan vinden, en behandelt mij als een slaaf. Ik hield van hem..'' sprak ze en keek naar beide voor een moment.'' Maar hij zal wel veranderen toch? als hij koning word, dan zou hij toch wel weer van me houden zoals hij dat in het begin deed?'' vroeg ze meer aan Bradley, al was het ook voor killian bedoelt deze vraag.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Apr 17, 2014 16:30:57 GMT
Aurora:
Ze keek neutraal naar haar vader. "Daar moet je niet over praten, als die tijd komt, dan komt deze." Zei ze rustig over dat hij deze wereld zou verlaten. Daar wilde ze nog niet zo goed over nadenken. Ze voelde hoe hij een hand door haar haren haalde. Even voelde ze zich weer het kleine prinsesje, deze altijd door het kasteel rende. Als haar vader er was en deze dan een hand op haar hoofd legde. "Het is jou keuze, ik heb er vertrouwen in dat je weet wat je doet." Zei ze over het feit dat hij binnen drie jaar afstand zou gaan doen van de troon. Ze wist niet of het erg was, wat haar vader dan ging doen. Misschien eindelijk eens rusten. Ze zal haar vader zo met rust laten, ze had het idee dat als hij steeds sprak, dat niet goed was voor zijn lichaam. Hij zei dat ze haar misschien uit wraak zouden meenemen, misschien, maar ze hadden die prinses van hun niet ontvoert. Hij zei dat hij zijn kinderen niet wilde kwijt raken, ergens geloofde ze hem natuurlijk wel, maar hij liet dat inderdaad niet altijd merken. Ze glimlachte. Gaf haar vader opnieuw een kus op zijn voorhoofd en stond op. "Rust zal je goed doen." Zei ze dan ook en liep de deur uit, richting de kamer waar Killian zat. Hij had daar Bradley naartoe gestuurd namelijk. Ze zag Killian en haar zus die tegen Bradley aanhing. Even slikte ze, terwijl ze even onhandig naar Killian zwaaide, met een glimlach op haar gezicht. Hij leefde nog en dat was een goed teken. Toch liep ze even achteruit, ze kwam zo wel weer terug. Ze zal wel even de stad in gaan en kwam over een half uurtje terug om met hen te spreken. Ja, ze sloeg nu in de wind wat haar vader haar had gevraagd, maar ze kon moeilijk nu hun vervelen. Eenmaal bij de deuren, zag ze een jongen staan, deze zijn boeken op de grond had laten vallen. Ze stond dicht bij wat boeken en ze ging dan ook door haar knieën om er een paar op te pakken. "Gaat het?" Vroeg ze de jongen rustig en opstond. Vervolgens naar hem keek. "Waarom kom jij hier?" Vroeg ze hem toen iets nieuwsgierig.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Apr 17, 2014 17:16:19 GMT
Bradley Kenway Hij hoorde wat Jeniffer sprak ensloeg zijn armen om haar heen en streek zacht over haar rug terwijl hij naar haar luisterde. Die man zou niet veranderen waarschijlijk en het deed hem pijn zijnzusje zo te zien. Hij liet haar rustig uitspreken en keek naar haar "jeniffer waarom blif jjij in die man geloven. Ik gun je alle geluk van de wereld echt waar "s prak die en keek haar aan " Maar ik gun je dit niet, hij doet je meer pijn dan dat die je gelukkig maakt. En ik geloof er niks van dat die veranderd als hij koning is "Sprak die en keek naar je " hij houd je volgens mij alleen maar aan het lijntje zodat hij koning word "s prak die eerlijk en keek zijn zus aan " maar je moet het zself weten zus, ik heb nog nooit verkering gehad. Dus wat weet ik er nou van "S prak die en keek om toen de deur open ging en zag zijn kleine zusje staan en glimlachte even naar haar. alleen vertrok ze alweer snel en keek hij weer naar Jeniffer
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 17, 2014 19:42:35 GMT
Caroline Kenway
Ze wachtte tot ze eindelijk haar vraag zou beantwoorden en knikte dan. "Ook goed." Klonk ze alsnog met een glimlach en begon weer te stappen richting de kamer van haar man. "Hou haar in het oog, en zorg dat ze niet uit het kasteel ontsnapt." Sprak ze nu nogmaals tegen de soldaten en vervolgde haar weg. Ze zag net hun dochter uit de kamer lopen en stapte er dan zelf weer naar binnen. Ze ging rustig naast hem terug op het bed zitten en legde haar hand op zijn wang. "Heb je veel pijn lief?" Vroeg ze nu ook zacht aan hem en glimlachte wat bezorgd.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 17, 2014 19:55:32 GMT
Edward Kenway
Hij keek naar zijn dochter en glimlachte.'' Mijn dochter.'' sprak hij nog rustig en keek haar aan.'' JE bent al zo groot geworden.'' sprak hij rustig en zuchtte even en voelde de kus nog op zijn voorhoofd, en keek haar aan.'' Dankjewel, Aurora. Doe wel voorzichtig he?'' sprak hij nog rustig en keek haar na, en wou inderdaad gaan slapen, al kwam zijn vrouw binnen en keek hij even omhoog naar haar voor een moment.'' De pijn valt wel mee, liefje.'' sprak hij rustig en keek haar aan. Ja hij zou nooit toegeven dat het bonkte als een bezetenen, vooral zijn been, en zag een kwakzalver even binnen komen, en hem aan keek.'' Mijn koning, zou ik u been eens mogen bekijken?'' vroeg de man en hij knikte.'' jij bent de dokter.'' sprak hij wat arrogant, waardoor je de jonge toch wel ruige edwad naar voren zag komen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 17, 2014 20:13:14 GMT
Caroline Kenway
Ze glimlachte een beetje en streek weer over zijn wang. "Het doet veel pijn dus." Sprak ze met een zacht en voorzichtig lachje. Ze keek om toen de kwakzalver binnenkwam en hoorde het antwoord van Edward er op. Ze keek hem weer aan. "Nou, zit die jonge kerel daar ook nog in verscholen?" Sprak ze en prikte eens met haar vinger tegen zijn borst aan. Ze bleef rustig zitten en zuchtte. "Ga daarna slapen, ik denk dat ik je net gestoord heb toen je het probeerde." Zei ze onschuldig en keek dan even naar zjn been.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 17, 2014 21:04:13 GMT
Edward Kenway
Hij keek naar haar en schudde zijn hoofd. Nee het doet helemaal geen pijn, of nou ja niet veel.'' sprak hij eigenwijs, ja het zat er echt nog wel, de zelfdenkende, egoïstische en arrogante edward die alles voor eigen gewin deed. Je zag het nu ook nog wel, al was hij duidelijk was volwassener en ouder geworden, en daardoor ook een stuk wijzer. Zeker nu hij koning was kon hij niet egoistisch en zelfdenkend zijn. Ze had het over rusten en hij knikte.'' Dat lijkt me slim om te doen. KUn jij het volk vertellen van de veldslag? dat we terug zijn, en hoe het afgelopen is? dan kunnen de mensen daar ook rekening mee houden dat ik nu niet zo actief ben, maar dat ik alles voor hun goe ga maken.'' sprak hij en keek naar zijn been waar nu het verband af was, en je nog een stuk zag zitten van de pijl die er nog gedeeltelijk in zat.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 17, 2014 21:20:15 GMT
Caroline Kenway
Ze luisterde naar hem en lachte weer zachtjes. "Stop met stoer doen." Ze gaf hem een zacht stootje tegen zijn schouder om hem geen pijn te doen en keek naar zijn been waar het verband werd afgehaald. Ze begreep wel dat dat behoorlijk wat pijn had moeten doen en nog steeds deed. Ze luisterde weer naar hem en zuchtte. Het leek wel of hij haar de kamer gewoon uit wilde hebben. Eerst moest hij die dochter maar regelen, nu moest ze alweer ophoepelen voor het volk te vertellen wat er was gebeurd. Als Edward thuis kwam na een verloren veldslag had ze eerder gedacht dat hij niet meteen afstand wilde doen, in plaats van haar telkens de kamer uit probeerde te werken. Ze knikte enkel nog en gaf hem een zachte kus op zijn lippen. "Dat doe ik zo meteen wel even." Murmelde ze nu ook tegen hem en ging onbeschaamd nu voorzichtig tegen hem aan liggen, zorgend dat ze geen wonden raakte van hem en dat ze de kwakzalver niet in de weg zat.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 18, 2014 4:55:26 GMT
Edward Kenway
Ja hij probeerde hij haar momenteel de kamer uit te werken, maar meer omdat hij vond dat ze hem zo niet mocht zien, dat zij hem fit en gezond zag, ik plaats van gewond en gebroken. Hij zuchtte even en keek haar even een beetje aan, toen ze de stoot gaf. Wel met een glimlachje en hij sloeg zijn ene arm wel even voorzichtigom haar heen, terwijl hij naar de dokter keek. '' Mijn koning, ik ga de rest van de pijl verwijderen, zodat het later minder pijn zal gaan doen.'' sprak de man rustig e hij knikte, terwijl de dokter begon te trekkken, en edward zich direct overduidelijk sterk probeerde te houden, tot de kwakzalver echt begon te trekken, toen kneep hij onbewust toch een beetje met zijnn andere arm, en begon te schreeuwen toen hij hem er half uit had, en de boel weer begon te2 bloeden. Hij ademde zwaar, en het knijpen was nu ook langzaam aa over, terwijl de kwakzalver alweer begon met schoonmaken van het been en de wond.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 18, 2014 8:16:05 GMT
Caroline Kenway
Ze voelde de arm om zich heen wat ze wel weer prettig vond en keek een beetje naar de kwakzalver die bezig was met de pijl er uit te trekken. Ze slikte en zag hoe moeilijk Edward het er mee had. Ze wist niet wat te pijn was natuurlijk, maar ze kon wel bedenken dat het vreselijk moest aanvoelen. Nou ja, zij had 4x een bevalling achter de rug, dat was ook geen pretje geweest. Ze schrok op uit haar gedachten toen Edward begon te schreeuwen en keek hem bezorgd aan. Ze legde haar hand op zijn borst en wreef voorzichtig om dan te kijken naar de kwakzalver die weer begon met de wonde schoon te maken. Ze keek weer naar Edward en duwde een kus op zijn wang. "Rustig maar lief." Fluisterde ze toen ze zijn zware ademhaling hoorde en legde haar hoofd voorzichtig op zijn schouder.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 18, 2014 13:15:10 GMT
Edward Kenway
Hij keek naar Caroline en voelde haar hoofd op zijn schouder, en kreunde even lichtjes nog, door de wond en zuchtte even.'' Ik wou dat je mij niet zo hoefde te zien, Caroline.'' sprak hij rustig en keek haar aan.'' ik wil graag dat jij mij sterk en fit ziet, niet als en hulpeloze man die helemaal niets kan.'' sprak hij rustig en keek naar zijn been.'' mijn koning, sorry dat ik u onderbreek, maar ik heb goed nieuws. Uw been lijkt niet gebroken, de pijl is vlak langs het bot gegaan.'' sprak de kwakzalver tegen hen en hij glimlachte.'' Dat is zeker goed nieuws, dan kan ik sneller weer aan de slag.'' sprak hij rustig en keek even naar Caroline.'' Dan kunnen we spoedig samen wel naar het dorp.'' sprak hij rustig en drukte de lippen op de zijkant van haar hoofd.'' ik houd van je Caroline, al zeg ik het misschien bijna nooit.''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 18, 2014 13:44:45 GMT
Caroline Kenway
Ze luisterde naar hem toen hij wat zei en glimlachte weer. "Het maakt mij niet uit hoe je er uit ziet, en hoe zwak je op momenten bent. Voor mij ben je altijd sterk en fit." Sprak ze en drukte haar lippen even op de zijne om hem een zachte kus te geven. Ze keek naar de kwakzalver die goed nieuws bleek te hebben en glimlachte weer even. "Zolang je het nu maar even rustig houd Edward. Of ik bind je vast op bed." Sprak ze hem waarschuwend toe en keek hem ook even zo aan. Hij zei dat hij van haar hield en glimlachte daar weer mee. "Ik hou ook van jou Edward, en dat je het weinig zegt vind ik ook geen probleem. Ik weet toch wel dat je het doet." Ze legde haar hoofd weer wat op zijn schouder en plaatste een hand op zijn borst. "Ik ben al blij dat je toch levend terug bent gekomen."
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 18, 2014 15:33:29 GMT
Edward Kenway
Hij beantwoordde haar kus achtjes, en streek daarna over haar haren heen voor een moment.'' Voor mij maakt het wel uit, Caroline.'' sprak hij rustig en keek haar aan en glimlachte even terwijl de kwakzalver zijn been weer verbond en hij even knikte, en de man nu boog en vertrok, en edward een klein beetje bijdraaide,en even over haar lichaam wreef nu en haar helemaal tegen zich aantrok, zover dat kon door de wonden.'' Ik heb je gemist daaar, en had verwacht je niet meer terug te zien, maar mijn Generaal heeft zich opgeofferd, anders was ik hier niet meer geweest. Zijn neef neemt zijn taken over, en ik wil hem morgen even aan je voorstellen.'' sprak hij rustig en glimlachte even een beetje.'' Ik ben alleen ergens blij dat ik Bradley niet mee heb genoemn, maar spijt dat ik Killian ook ondergedompeld heb ik het werk, hij is er verschrikkelijk aan toe volgens mij..''
|
|