Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 18, 2014 18:29:34 GMT
Caroline Kenway
Ze keek naar hem toen hij zei dat het voor hem wel uitmaakte en zuchtte zachtjes. "Voor jou maakt ook alles uit." Murmelde ze en wachtte nu rustig tot de kwakzalver weg was en ze al merkte hoe Edward wat bijdraaide en haar tegen hem wat aantrok. Ze legde een arm om zijn middel heen en glimlachte een beetje bij zijn woorden. "Ik zou hem graag willen ontmoeten, ook om hem te condoleren dan. Het is niet niets je familie te verliezen." Sprak hij zacht en wreef met haar vrije hand even over zijn wang. Ze hoorde de woorden over hun zonen en knikte. "Ik heb gehoord van enkele soldaten dat ze zijn hand hebben moeten afzetten.." Murmelde ze en keek hem weer aan. Ze was wel degelijk heel bezorgd over haar kinderen, al was ze nu ook even liever bij Edward. Maar Killian had vast zijn broer en zussen wel bij zich.
|
|
And now.. I am going to feed you your teeth.
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 18, 2014 18:39:20 GMT
Naam: Adéwalé Trinidad Geslacht: man Leeftijd: 29 **Rang: Generaal/ Raadsheer van de koning( en koningin) Kasteel: White Castle Foto: Naam paard: Slave of the first hour ( hour) Ras: Tinker Kleur: Bont Geslacht: hengst evt Foto: * Andere huisdieren: (zelfde lijstje als paard invullen!)
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 18, 2014 21:02:21 GMT
Edward Kenway
Hij glimlachte even een beetje en gaf haar zacht een kus op haar voorhoofd, en tok de dekens even over hun heen nu, nu de kwakzalver de kamer uit was, en legde zijn handen rustig in haar haren, terwijl hij zijn hoofd weer even voelde bonken. Hij had nog steeds het verband om zijn hoofd, zijn buik en zijn ene been, maar hij lette er niet op en zette zijn lippen weer even zacht op de hare en gaf haar steeds kleine kusjes, en stopte weer kkort, maar drukte er dan direct weer een kus op, en begon haar daarna wel rustig te zoenen. Na een minuutje stopte hij en slikte even.'' Ik had het onze zoon nooit gegund. Maaar ik ben niet verbaasd, het was vreselijk ontstoken.'' sprak hij eerlijk en streek haar nog steeds door de haren heen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 18, 2014 21:25:30 GMT
Caroline Kenway
Ze sloot haar ogen bij de kus op haar voorhoofd en liet de dekens over hun heen trekken. Haar arm bleef voorzichtig om hem heen geslagen en ze keek hem in de ogen toen hij zijn handen in haar haar vlocht. Ze sloot haar ogen bij de zachte kusjes die hij haar gaf en genoot er ook wel weer even van na de tijd die hij weg was geweest. Ze sloeg een arm om zijn nek heen en zoende even mee toen hij toch even zoende. Na die minuut keek ze hem ook weer aan en zuchtte tegen zijn lippen aan. "Ik hoop dat hij er wel mee leert leven." Fluisterde ze en keek hem weer in zijn ogen. Ze drukte nu weer haar lippen op de zijne en wreef voorzichtig over zijn wang. "Ik heb je gemist." Murmelde ze zacht en kroop voorzichtig wat dichter.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 18, 2014 21:38:49 GMT
Edward Kenway Hij knikte even en keek haar aan.'' Killian is sterk.'' sprak hij rustig en glimlachte even een beetje naar haar, terwijl hij rustig haar kus ontving en even zuchtte voor een moment.'' Ik heb jou ook gemist, mijn lieve Caroline.'' Sprak hij rustig en sloot nu zijn ogen.'' Ik ga even rusten meisje.'' sprak hij rustig en sloot zijn ogen terwijl er iemand aanklopte en binnen kwam.'' Mijn koning, koningin, sorry dat ik u stoor, maar we hebben zojuist een dief opgepakt. hij steelt al dagen eten van de kraampjes, en steelt geld van de belastinginners. We hebben hem opgepakt en hij zit nu in de cellen.'' vertelde de man voor hij vertrok. Edward had het eigenlijk al niet meer eens gehoord, die was al weg geakt, zo moe als hij was. Marcus Hij had zoals gewoonlijk weer eens tuk brood gestolen bij de bakker, omdat hij eten nodig had. zijn vader was omgekomen in develdslag, en zijn mama had hij al nooit gekent, die was bij zijn geboorte al dood gegaan. Hij was nu door de soldaten opgepakjt, en de tranen liepen over zijn wangen heen, hij was heel erg bang, zeker nu het grote witte kasteel naderde.'' Ik wil mijn papa!'' sprak hij, omdat hij nog steeds niet wist dat zijn vader in de laatste veldslag dood was gegaan, en hij alleen achter werd gelaten in feite. De soldaten brachten hem naar binnen, en sloten hem direct op in de kerkers, en hij slikte een beetje, terwijl hij nu zachtjes wat harder begon te huilen. Naam: Marcus Geslacht: jongen Leeftijd: 7 **Rang: burger Kasteel: white castle Foto: www.dvdtalk.com/reviews/images/reviews/190/1191694104_1.jpg
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 18, 2014 21:47:56 GMT
Caroline Kenway
Ze keek naar hem en knikte. "Ik weet dat hij sterk is." Glimlachte ze en streek nog even over zijn wang. "Is goed Edward, rust maar goed uit." Fluisterde ze en keek dan op toen een soldaat weer binnenkwam. Ze zuchtte toen hij weer vertrok en zag dat Edward al in slaap aan het vallen was. Ze drukte nog een kus op zijn voorhoofd waarna ze zich rustig los maakte van hem en de kamer uitliep. Ze liep meteen weer naar de cellen toe en keek even rond. "Nou waar is die dief?" Sprak ze en de soldaten wezen naar een kind in de cel die aan het huilen was. Ze vroeg meteen om de cel te openen en liep naar binnen waarna de cel achter zich weer gesloten werd zodat de jongen niet zou ontsnappen. "Mijn god,hoe kun je dit nu opsluiten?" Vroeg ze en bukte neer bij het jongetje. "Heey, waar zijn je ouders?" Vroeg ze meteen bezorgd aan hem.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 18, 2014 21:58:26 GMT
Marcus
Hij schrok toen hi een stem hoorde, en keek direct op en zag wie het was. Hij slikte even en begon een beetje te trillen. mijn papa is weg, en mijn mama is al heel lang door, mevrouw koningin mevrouw...'' sprak hij iets angstig en slikte even een beetje terwijl de tranen over zijn wangen liepen.'' Ik had honger, mevrouw koningin..'' sprak hij en slikte.'' Het spijt me.. '' sprak hij en slikte even voor een moment, zijn bruine jasje die aardig gescheurd was zat onder de modder en schimmel, en hier en daar waren nog steeds sporen te zien van het brood wat hij had gestolen.
|
|
And you're...well, I'm sure you have wonderful personality, dear
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Apr 18, 2014 22:19:54 GMT
Killian
Killian keek zijn zus aan en zijn gezicht stond behoorlijk op onweer door de woorden die ze uitsprak, uiteraard niet om zijn zus maar om die lapzwans van haar die zich haar man noemt. 'Zo gauw ik fit genoeg ben en uit bed kan vermoord ik die lapzwans' zei hij kwaad 'weten papa en mama dit al' vroeg hij haar eerst. Killian stak zijn hand dan naar haar uit zodat ze bij hem kon gaan zitten. 'Het spijt me zo Jennifer dat juist jou dit moet overkomen' zei hij gemeend. Ja familie betekende ontzettend veel voor Killian, al had hij misschien een geheim die hij misschien beter voor zichzelf kon houden.
Niklaus
Niklaus hoorde zijn zusje binnen komen en een kleine glimlach verscheen op zijn gezicht. 'Nee, en ze kunnen het ook maar beter gaan leren, anders gaan we straks zo vlot door onze bedienden heen' zei hij en iedereen wel wist van hem in wat voor zin hij dat bedoelde. Wanneer ze hem vraagt of hij een idee heeft waar Agrona kon zijn haalde hij zijn schouders op. 'Ik heb geen idee, en het kan me weinig schelen' zei hij, uiteraard maakte het hem wel degelijk wel uit. Want diep van binnen gaf hij om zijn familie al liet hij dat niet altijd zo goed merken.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 18, 2014 22:25:10 GMT
Caroline Kenway
Ze keek naar het jongetje toen hij zo begon te spreken en slikte eventjes. "Hoe heette je papa?" Vroeg ze zacht aan hem. Ze bekeek hem even en slikte. "Breng even een deken." Sprak hij naar een soldaat. "Doe dat jasje maar even uit jongen. Je word er nog ziek van." Fluisterde ze hem toe. "En ik kan wel bedenken dat je honger had." Fluisterde ze weer op een lieve toon en nam het deken aan dat haar werd gegeven. Ze wachtte tot hij het jasje uit deed zodat ze hem het deken kon geven. "Als je de naam van je vader weet kan ik je vast wel naar hem toe brengen." Ze glimlachte een beetje voorzichtig. Ze was misschien iemand die te veel opging met mensen, maar hier brak haar hart gewoon van. En Agrona van daarstraks had in haar ogen ook niets verkeerds gedaan, dus hoefde ze ook neit slecht behandeld te worden.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 18, 2014 22:32:44 GMT
Jennifer Scott
Ze keek naar haar broers en slikte.'' nee alsjeblieft vermoord hem niet, ik houd nog steeds vaan hem, diep van binnen..'' sprak ze en slikte even en trok bradley nu ook gewoon mee naar het bed en ging rustig zitten, en wou dat bradley er ook bij ging zitten, ze hield zelf ook heel veel van haar broers, doordat hun vader bijna nooit thuis was, en dan had hun moeder het druk, waren haar broers allebeide altijd belangrijk voor haar.'' Ik wou het mama vertellen, maar toen kwamen jullie aan.'' sprak ze en haar man kwam nu ook binnen, en keek naar haar.'' Jennifer meisje, ik hoorde je huilen, is er iets mis?'' vroeg hij om de schijn hoog te houden en ze schudde haar hoofd.'' Nee john, ik maak me gewoon veel zorgen om Killian, dat snap je toch?'' sprak ze en hij knikte even.'' Nou blijf nog maar even lekker, ik ga naar huis.'' sprak hij rustig en ze knikte, waarna hij al verdween en ze slikte.
Marcus
Hij keek naar haar en slikte even voor een momentje en trok trillend zijn jasje uit nu en keek naar Caroline, en pakte dankbaar de deken aan, die hij om zich heen sloeg, al bleef hij trillen.'' Ik weet niet mevrouw koningin.'' sprk hij en schudde zijn hoofdje.'' Echt niet... dat zweer ik ..'' sprak ze en keek haar nog steeds een beetje angstig aan. Ze stond veel hoger dan hem, en het kon nu alleen maar verkeerd aflopen. Hij had de verhalen wel gehoord over al die schruken die wat gestolen hadden, hoe ze werden opgeroepen voor de galg, en ze nog geen 5 minuten later hun leven waren verloren.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 18, 2014 23:10:02 GMT
Caroline Kenway
Ze legde het jasje meteen opzij en keek naar het jongetje toen hij zei dat hij niet wist hoe zijn vader heette. "Hoe heet je zelf jongen?" Vroeg ze zacht en trok hem zacht tegen zich aan. "Hey, niet zo bang. Er gebeurt jou helemaal niets." Fluisterde ze zacht en keek hem aan met een lieve glimlach. "Heb je nog honger?" Vroeg ze nu ook voorzichtig aan hem en keek naar hem. Ze was misschien te zacht aardig voor een koningin, maar het was gewoon hart brekend.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 18, 2014 23:16:53 GMT
Marcus
hij keek naar haar toen zij hem dichterbij haar trok en hij slikte even terwijl hij geen eerlijk antwoord durfde te geven op haar vraag en daarom schudde hij ook zijn hoofdje." Nee mevrouw koningin. " sprak hij nu ook netjes en keek haar aan, nog steeds wat angstig." Ik verrader aan jou man." Begon hij nu ook." Ik ga binnenkort bij mama wonen toch? Daarboven of daar beneden. " elke boef is niet meer." Sprak hij en slikte even." Wanneer krijg ik touw om de nek?" Vroeg hij nu ook direct. " oh sorry mevrouw koningin. Ik mag geen vragen aan u stellen, dat mag niet aan mevrouw koningin, sorry.."
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 18, 2014 23:33:06 GMT
Caroline Kenway
Ze keek naar het jongetje en slikte even. "Je moet niet liegen. Vertel me alleen de waarheid alsjeblieft." Sprak ze nu ook tegen hem en wreef zacht over zijn arm. Ze keek hem wat geschokt aan. Hij wist al wat er aan zou komen? Hij wist al wat zijn lot zou zijn? maar zover liet zij het niet komen. Een kind zonder ouders hoorde niet aan de galg te hangen, en zeker niet als hij er zo slecht aan toe was. "Je krijgt geen touw om je nek." Fluisterde ze en slikte even. "Wat is je naam jongen?" Vroeg ze nu ook waar en keek hem bezorgd aan. "Ik laat jou niet sterven aan de galg, dat verdien je niet. Ook al heb je gestolen.." Murmelde ze en keek naar de soldaten. "Vergoed de bakker en de kraam eigenaren van de waarde die deze jongen heeft gestolen. Dan hebben die hun geld weer." Sprak ze. "En als ze er misbruik van maken, en ik kom er achter dat ze meer hebben gezegd dan werkelijk was gestolen hangen ze." Sprak ze ook duidelijk zodat ze de boodschap over zouden brengne.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 19, 2014 6:47:52 GMT
Marcus
hij keek naar haar en slikte en knikte even alleen om het feit dat hij niet mocht liegen, en hij viste even een ketting uit zijn zak en gaf die aan haar. Het was duidelijk een dure ketting geweest." Die had ik gestolen voor mijn tweeling zusje, maar zij al dood. Markt man had haar gedood mevrouw koningin. " Sprak hij en de tranen schoten terug in zijn ogen nu, terwijl hij verder luisterde." Marcus.. mevrouw Koningin. " vertelde hij nu ook zijn naam terwijl de tranen over zijn wangen weer liepen, maar hij was wel blij dat hij niet aan de galg kwam. Misschien kon hij dan toch zijn papa vinden. Hij overnachtte altijd samen met zijn zusje bij zijn oma, maar die overleed ook een maand geleden en sinds dien leefde ze op straat. En het was goed te voelen dat het jongetje uitgemergeld was. De soldaat keek kort nssr haar." Maar mijn koningin, dat is niet mogelijk. Hij heeft ook van u en uw man gejat. " sprak de soldaat en marcus kroop een beetje in elkaar, hier zou zij vast niet blij mee zijn, kwam direct in hem op.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 19, 2014 8:36:22 GMT
Caroline Kenway
Ze keek naar wat het jongetje dat een ketting uit zijn zak viste en aan haar gaf. Ze keek er even naar en hield die dan rustig in haar hand. Ze hoorde zijn verhaal over zijn zusje en slikte. Nou, dat was rot voor hem.. Ze knikte ook even toen hij zijn naam vertelde en glimlachte eventjes. Niet veel later hoorde ze de soldaat ook praten dat ze ook van haar en van Edward had gestolen. Zij had de laatste tijd niets gemist, dus wat was er gestolen? "Wat dan?" Vroeg ze nu ook rustig aan Marcus en aan de soldaat.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 19, 2014 8:45:35 GMT
Marcus
Direct toen ze de vraag stelde sprong hij onder de deken vandaan, en kroop helemal in een hoekje van de cel, terwijl hij nmet de rollende tranen angstig naar haar keek nu. Hij zou hangen, hij zou vermoord worden, hij zou naar boven of beneden gaan, en angstig begon hij weer te huilen nu, terwijl zijn ademhaling sneller werd.'' Hij heeft geld van de belasting inners gestolen mevrou, uw goud.'' vertelde de man, en Marcus kroop helemaal in elkaar, terwojl hij steeds harder begon te huilen, puur door angst, waardoor nu ook zijn broek nat werd, hij deed het namelijk nu ook in zijn broek, doordat hij zo vreselijk bng was momenteel, dat zij nu niet zo lief zou doen. Hij keek met gote ogen naar voren, begon weer zachtjes te trillen, maar nu ook van de kou, doordat het hier in de kerkers alles behalve warm was.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 19, 2014 8:58:23 GMT
Caroline Kenway
Ze luisterde naar de man en zuchtte zachtjes toen Marcus meteen wegkroop in een hoekje. "Het zal niet zo veel zijn, en dan nog hebben ik en mijn man er geen last van. We hebben goud genoeg om nieuwe harnassen te voorzien, nieuwe en beter wapens, voor enkele gebouwen neer te zetten. En dat is meer als genoeg. En daarbij komt het toch wel weer eens terecht als hij het heeft uit gegeven. Het komt toch sowieso terug hier naartoe." Sprak ze en keek naar de jongen die nu in zijn broek geplast leek te hebben. Ze zuchtte even en liep nar hem toe. Ze legde de deken weer om hem heen en tilde hem in zijn armen. "Als jullie nu nog iemand vinden die steelt, of in de kerkers zit, hang die gewoon op.." Zuchtte ze naar de soldaten. "Tenzij het kinderen zijn dan." Voegde ze er nog aan toe en liep met het jongetje de kerkers uit en dan richting een logeerkamer die dicht grensde aan de kamer van haar en Edward. Ze liep rustig de kamer in en zette hem daar rustig neer op de grond. Ze sloot de deur achter zich en begon nu rustig wat kleren te zoeken uit de kast die er stond. Het waren nog de oude kleren van toen haar zoons nog die leeftijd hadden. Ze nam een broek en ondergoed uit de kast en keek naar hem. "Doe je broek maar uit, je krijgt nieuwe kleren." Zei ze zacht tegen hem.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 19, 2014 9:13:02 GMT
Marcus
Hij hoorde nauwelijks wat van alle woorden, en toen ze hem optilde werd hij helemaal angstig.'' Het spijt me, het spijt me..'' begon hij nu angstig te herhalen, omdat hij dacht dat ze hem nu naar de galg ging brengen, dat hier ijn al zo korte leventje zou eindigen. Hij slikte even en voelde hoe hij nu in een kamer neergezet werd, en keek angstig om zich heen. Ze begon over nieuwe kleren.. moest hij dan niet naakt aan de galg? zoals sommige dieven? hij had van hun gestolen, en het uitgegeven voor een zakje met brood... '' HEt spijt me mevrouw koningin..'' sprak hi nu weer terwijl zijn hoofdje naar beneden gebogn hield. Op de nieuwe kleding reageerde hij niet enthousiast, iets wat ieder ander kind wel zou doen als ij iets nieuws kreeg. '' Ik weet de naam van papa weer..'' aprak hij nu ineens random. '' Papa heette harold.'' sprak hi nu. ik weet het weer, hij ging met u man vechten.. hij was generaal..'' sprak hij nu en slikte even. Nee hij was geen familie van Adewale, uiteraard, maar eigenlijk alle drie de generalen waren in de strijd overleden. Zo dus ook zijn vader.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 19, 2014 9:47:09 GMT
Caroline Kenway
Ze zuchtte toen hij zo angstig was. "Het maakt niet meer uit Marcus. Doe nu maar gewoon je broekje uit, zodatje nieuwe kleertjes aan kunt." Zei ze rustig tegen hem en streek even over zijn haar heen. Toen hij zei dat hij de naam van zijn papa weer wist luisterde ze en slikte. "Het spijt me om te zeggen Marcus, maar geen een van onze generaals heeft het overleefd.." Zei ze zacht tegen hem. "Ik denk dus niet dat je papa nog terugkomt." Zei ze zorgzaam. "Je moet niet bang zijn, je zal niet dood gaan, je krijgt gewoon nieuwe kleren, omdat jou kleren behoorlijk vuil zijn." Zei ze rustig tegen hem
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 19, 2014 12:51:09 GMT
Marcus
Hij keek naar haar en slikte even en keek haar aan.'' Is papa naar mama?'' vroeg hij en begon zachtjes te huilen.'' Dan ben ik helemaal alleen..'' sprak hij en stortte nu op de grond, op het vloerkleed wat er lag, en begon nu echt harder te huilen, omdat hij nu echt alles kwijt was, en al te veel had meegemaakt eigenlijk, voor zijn 7 jaar wat hij nog maar op de wereld rond liep. Zijn oma, zijn zusje, zijn mama en vader.. Hij had helemaal niemand meer.'' Ik wil naar papa toe..'' huilde hij nu ook, en vergat nu dan ook zijn broekje uit te doen, omdat hij nu te vol van verdriet zat, en hij eerder nog altijd vol met hoop zat dat zijn papa terug zou komen.'' Ik wil naar papa toe!'' huilde hij nu dan ook.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 19, 2014 16:00:06 GMT
Caroline Kenway
Ze zuchtte. "Ja, je papa is naar mama." Zei ze zacht en zakte weer naast de jongen neer en sloeg haar armen om hem heen. "Rustig maar." Fluisterde ze toenhij begon te huilen en trok hem helemaal tegen zich aan om hem te proberen troosten. "Je kunt niet naar papa toe, nog niet. Later als je oud bent wel, dan zie je je zusje en je ouders weer. Maar nu moet je nog enkele jaren leven, zoals je papa zou willen waarschijnlijk." Zei ze zacht en knuffelde hem voorzichtig.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 19, 2014 16:10:39 GMT
Marcus
Hij kroop helemaal nu tegen haar aan, was zijn angst even helemaal vergeten en huilde zachtjes door.'' Papa...'' sprak hij nog door zijn tranen heen een aantal keren.'' Maar ik geen huis...'' sprak hij even later. Ja hij zou wel een huis krijgen, het weeshuis uit het dorp, en vanuit daar zou de jongen waarschijnlijk bij slavenhandelaren terecht komen, en een behoorlijk slecht leven hebben als het zo moest zijn. Hij slikte even en toen hij weer iets rustiger was keek hij met zijn betraande oogjes naar haar toe en slikte even. Hij zei nu even niets meer tegen haar, maar zijn oogjes trilden nog, en zo af en toe rolde er nog een traan uit. Hij hield haar nog stevig vast, en slikte even voor een moment, terwijl hij nu herhaaldelijk zijn neus ophaalde.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Apr 19, 2014 20:56:47 GMT
Aurora:
Ze keek neutraal naar haar vader. "Daar moet je niet over praten, als die tijd komt, dan komt deze." Zei ze rustig over dat hij deze wereld zou verlaten. Daar wilde ze nog niet zo goed over nadenken. Ze voelde hoe hij een hand door haar haren haalde. Even voelde ze zich weer het kleine prinsesje, deze altijd door het kasteel rende. Als haar vader er was en deze dan een hand op haar hoofd legde. "Het is jou keuze, ik heb er vertrouwen in dat je weet wat je doet." Zei ze over het feit dat hij binnen drie jaar afstand zou gaan doen van de troon. Ze wist niet of het erg was, wat haar vader dan ging doen. Misschien eindelijk eens rusten. Ze zal haar vader zo met rust laten, ze had het idee dat als hij steeds sprak, dat niet goed was voor zijn lichaam. Hij zei dat ze haar misschien uit wraak zouden meenemen, misschien, maar ze hadden die prinses van hun niet ontvoert. Hij zei dat hij zijn kinderen niet wilde kwijt raken, ergens geloofde ze hem natuurlijk wel, maar hij liet dat inderdaad niet altijd merken. Ze glimlachte. Gaf haar vader opnieuw een kus op zijn voorhoofd en stond op. "Rust zal je goed doen." Zei ze dan ook en liep de deur uit, richting de kamer waar Killian zat. Hij had daar Bradley naartoe gestuurd namelijk. Ze zag Killian en haar zus die tegen Bradley aanhing. Even slikte ze, terwijl ze even onhandig naar Killian zwaaide, met een glimlach op haar gezicht. Hij leefde nog en dat was een goed teken. Toch liep ze even achteruit, ze kwam zo wel weer terug. Ze zal wel even de stad in gaan en kwam over een half uurtje terug om met hen te spreken. Ja, ze sloeg nu in de wind wat haar vader haar had gevraagd, maar ze kon moeilijk nu hun vervelen. Eenmaal bij de deuren, zag ze een jongen staan, deze zijn boeken op de grond had laten vallen. Ze stond dicht bij wat boeken en ze ging dan ook door haar knieën om er een paar op te pakken. "Gaat het?" Vroeg ze de jongen rustig en opstond. Vervolgens naar hem keek. "Waarom kom jij hier?" Vroeg ze hem toen iets nieuwsgierig.
Shiva:
Ze grinnikte even om zijn opmerking. Keek naar hem, iets bedenkelijk. Want ze had het wel gehad om hier op het kasteel te zitten. De meeste kende hun niet bij gezicht, was het dan niet leuk om voor wat opschudding te zorgen in het dorp? In ieder geval, Shiva kwam nooit bij de cellen en was niet geïnteresseerd geweest in gevangene. Als er een veldslag was, ging zij niet het veld in. "Wat als we naar het dorp gaan? Even kijken hoeveel verdriet er leeft?" Een kleine grijns, hieraan wist je dat het meisje misschien een wat gemene gedachte had. Dat ze niet zo schattig was als dat ze eruit zag. "Ik bedoel... Hier zitten is ook saai." Zei ze gemaakt onschuldig.
|
|
And you're...well, I'm sure you have wonderful personality, dear
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Apr 22, 2014 15:32:34 GMT
Killian
Killian keek zijn zus met wat ongeloof aan. 'Jennifer, hoe kun je van zoiets houden, je verdient beter dan dit, veel beter' zei hij tegen haar en dan niet veel later die lapzwans de kamer binnen komt. Killian wist dat hij nu zo ter plekke niks kon doen en dan ook helemaal niet in de conditie waarin hij nu zat, maar dit moest besproken worden hoe dan ook, echter een nogal minachtende blik kon hij niet achterwege laten. 'Maar laat me raden, zo gauw je thuis bent heb je weer problemen met hem' zei hij zo gauw John de kamer uit is 'wie denkt hij dat hij is' zei hij vervolgens. Killian legde zijn hand dan troostend op die van zijn zus.
Niklaus
Niklaus kijkt op wanneer een van de bediendes weer terug kwam met een andere bak water, waar Niklaus weer met zijn hand door heen gaat. 'Het ziet er naar uit dat je toch wel kan luisteren, zie het is niet zo moeilijk' zei hij tegen de bediende die misschien net iets teveel buigingen maakt. Niklaus begon zich te wassen en het maakte hem weinig uit of zijn zusje nog steeds bij hem in de kamer was. Onder het wassen luisterde hij wel naar haar woorden en een klein grijnsje verscheen om zijn lippen naar mate ze verder ging. 'I wouldn't have guessed you had so many wonderful ideas, sister' zei hij haar met dat grijnsje.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on May 4, 2014 16:42:48 GMT
Shiva:
Ze bleef rustig staan, als hij zich zo nodig voor haar gezicht wilde wassen, dan deed hij dat maar. Het was niet echt dat ze er toch graag naar wilde kijken. Dus kon ze rustig blijven staan. Wonderful ideas. Het zorgde voor een grijns op haar lippen en ze haalde haar schouders op. "Geleerd van mijn broer." Zei ze hem dan ook, deze keer iets lieftalliger als toen ze het idee opperde. Natuurlijk kende ze hen. Maar vaak waren ze te bang en vooral nu er weinig soldaten waren, zullen ze niet zoveel problemen hebben.
|
|
|
Post by loveawake.ru on Mar 7, 2022 3:12:23 GMT
Welcome to the world of adult Dating loveawake.ru
|
|
|
Post by loveawake.ru on Mar 7, 2022 3:13:41 GMT
Welcome to the world of adult Dating loveawake.ru
|
|