years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 17, 2013 17:15:43 GMT
Laten we het nog eens proberen ;P
Je woont in engeland. Je bent een jongen/meisje die verzot is op zijn club. Iets te misschien. alles die jij voor je cub. Elke wedstrijd ben je er bij en vechten voor je club maar al te graag. Vecht je voor West Ham United ( GSE ) of voor Millwall
Je speelt dus een jongen/meisje die fan is van een club. Je zit bij een side een groep mensen die alles doet voor je club. Vechten als het moet. Overdag is je leven heel anders. je hebt een vaste baan en misschien zelf wel een gezin. Maar savonds nee ben je samen met je vrienden onverslanbaar.Blijf je vechten voor je club ? word je verliefd op iemand anders van de andere Side ? Verraad je je club of wil je er niks meer mee te maken hebben ? Ben je nieuw ? of ben je er al lang en wil je sommige mensen op hun nummer zetten van zowel joun side als de andere side ? alles kan
Regels:
- Jongens/meisje gelijk houden
- side's gelijk houden
- Er word alleen gevochten savond en overdag verschijn je liever ook niet in de buurt van de ander. Dat brengt problemen !
- hou het leuk
- Het is een voetbal rpg dus is de hoofdzaak ook voetbal en niet liefde
Invullen
Naam
Leeftijd: 18+
Geslacht:
karakter
foto:
Side: GSE/ Millwall
Speelt:
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Nov 17, 2013 17:23:17 GMT
Millwall: Naam:Bovver Leeftijd: 21 Geslacht: Jongen karakter: jaren was hij de rechterhand van Pete. Tot dat ze ruzie kregen en hij naar Millwall is vertroken. Al gauw kreeg hij de meeste aanhang en werden ze aardsrivalen van elkaar. Ook hij heeft ales over voor zijn club maar zijn side boeit hem weinig. Overdag werkt hij bij een callcenter foto:http://browse.deviantart.com/?q=smoking+boy#/d18tn3q Side:Millwall Leider Speelt: leonie GSE: Naam: Pete Dumham Leeftijd:20 Geslacht: Jongen karakter: vecht voor zijn club. Overdag werkt hij als sportleeraar en geschiedenis docent maar savonds gaat hij los met vrienden in de Abby ( zijn pub ) en zal hij zijn leven geven voor zijn club. Alles en iedereen mag het weten hoe trots hij is op zijn club en daar schaamt hij zich ook niet voor. Zijn club en zijn Side zijn voor hem alles foto: www.imdb.com/media/rm626432256/tt0385002Side: GSE Leider Speelt: Leonie Naam: Dave McCall Leeftijd:28 Geslacht: Jongen karakter: Hij kent Pete en steve al eigelijk zijn hele leven. Toen Steve ( the major ) nog de GSE leide was hij steve zin rechterhand. Hij weet wat er gebeurt is tussen Millwall en de GSE. Nu probeert hij pete te beschermen tegen domme keuzes foto:http://browse.deviantart.com/art/A-Little-More-281340314 Side: GSE Speelt: Leonie Naam: Steve dunham Leeftijd: 35 Geslacht: Man karakterHij is The major. De gevreeste ex leider van de GSE. Hij is er mee gestopt door een ongeluk 10 jaar geleden met een rel. Hij probeert zijn broertje soms wel eens te helpen. maar eigelijk weet alleen Dave dat hij The major was zelfs zijn broertje weet het niet foto: browse.deviantart.com/art/Marc-Warren-Wallpaper-91905315 Side: GSE Speelt:leonie
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 17, 2013 18:22:38 GMT
Invullen Naam: Silvana Davidson Leeftijd: 18 Geslacht: Vrouw karakter: Ze staat vaak stevig in haar schoenen al laat ze het af en toe wel vallen, dat ze haar zachte kant laat zien. En dan vooral als de jongens van de club haar weer plezierig behandelen. Ze gaat nog naar school, studeert nog voor later beter werk te vinden. Ze verschuilt ook maar alles wat te maken heeft met voetbal voor haar vriendinnen, enkel in de club laat ze het echt zien. foto: bittenandbound.com/wp-content/uploads/2007/12/ht_nicole_071115_ms.jpgSide: GSE Speelt: Cindy
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 17, 2013 19:08:22 GMT
Silvana Davidson
Silvana was weer net van school af en liep met enkele vriendinnen rustig richting haar huis. Zo meteen als haar vriendinnen naar hun eigen huis zouden gaan, zou zij wel naar de Abby gaan. Ze wist niet wie ze daar zou treffen, dat zag ze dan wel. Ze praatte nog wat met haar vriendinnen en lachte af en toe, wachtte eigenlijk best ongeduldig tot hun eindelijk weg zouden gaan. Ze blevente lang plakken naar haar zin, maar op het moment dat ze wou vragen of ze niet naar huis moesten, vertrokken ze zelf al. Ze zwaaide hen na en slaakte een opgeluchte zucht, kon ze eindelijk vertrekken. Ze maakte zich rustig klaar om naar de abby te gaan, deed andere kleren aan, deed haar haar wat anders en sloot alles in huis weer af. Ze nam wat geld mee en begon, toen ze zeker was dat geen één van haar vriendinnen nog in de buurt was, te lopen richting de Abby. Ze liep vrij vlotjes door zodat ze er ook snel was en stapte er rustig binnen na een kwartiertje lopen. Ze keek even naar de hoek waar de meeste zaten en slikte even.
|
|
Go home or you all will die!
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Nov 17, 2013 22:31:54 GMT
Invullen
Naam: Desmond Miles Leeftijd: 22 Geslacht: man karakter : zelfverzekerd, weet wat hij wil. Hij is een kei in Freerunnen, en in bepaalde vechtsporten. Desmond heeft een neus voor probemen, en vreemd genoeg komt hij er ook vaak genoeg in terecht. Toch heeft hij zijn charmes, en de meeste hebben hem niet zo snel door voor wat hij is. Hij is valentiek voor zijn club, toch wil hij nog wel eens in de achtergrond schieten, zeker omdat hij niet wil onthullen dat hij uit een behoorlijk lange lijn komt van allemaal vechtmeesters, terug gaand op de jaren 1450. foto:http://media.pcgamer.com/files/2013/03/Assassins-Creed-Desmond-Miles.jpg Side: GSE Speelt: Chantal
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Nov 18, 2013 16:46:50 GMT
Bovver Een lange jongen met dkort donkerblond haar liep met een peuk in zijn mondhoek over straat. Hij was net klaar met werken en was op zoek naar zijn zwarte motor. Rustig keek hij wat om zich heen. Sinds hij vertrokken was bi jde GSE was zijn leven naar ziijn idee veel beter geworden. Hij had zijn eigen side nu, millwall. Hij hoefde niet meer onder druk van pete te staan.Ook hij had Steve nog mee gekregen en hij vond dat het toen veel beter ging met de GSE dan nu, wanneer pete de leiding had. Hij kwam bij zijn motor aan en schoot zijn sigaret de straat op, pakte rustig zijn helm en zette die op. Rustig stapte hij op de motor waarna hij hem starte en rustig weg reed
Pete dunham Het was een hele rare periode geweest. Door een verraad van Bovver naar steve zijn broer toe had hij de jongen uit de GSE gezet. dit wilde hij niet van zijn rechterhand. Hij had gehoord dat hij bijMillwall was gekomen en dat hij door Tommy als hoogste mans, oke onder Tommy dan was aangesteld. Rustig liep hij over straat richting The abby zijn pub. Hij verlangde naar de zomer. Hij had een hekel aan de kou die er nu was. Hij slenterde verder door de straten en keek wat naar de mensen die er liepen. Rustig sloeg hij de weg in naar de pub en rustig stak hij zijn handen wat dieper in zijn broekzakken. Het was de vraag of andere al in de pub waren of dat nog niemand er was. Vandaag had hij gelukkig vrij, morgen zou die weer moeten werken
Dave McCall Hij was gister nacht thuis gekomen van een lange vlucht. De komende 2 a 3 weken hoefde hij niet meer te vliegen en daar was die blij om. Rustig kwam die onder de douche vandaan en droogde zich af. Hij zou zo even langs de pub. Over 3 dagen zou er weer een wedstrijd zijn en daar zou hij echt bij zijn. Hij had de wedstrijden en de jongens echt gemist. Hij trok een trainingsbroek aan en een wat ouder overhemd. Rustig liep hij naar de keuken waar hij wat eten opwarmde. Miasschien zou hij wel even naar de pub gaan strakes
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 18, 2013 17:25:37 GMT
Silvana
Ze stond nog steeds een beetje verloren in the Abby maar ging uiteindelijk toch maar aan de bar zitten en bestelde daar een biertje. Normaal gezien pakte ze altijd een cola'tje, maar daar had ze nu even geen zin in. En een biertje op zen tijd kon ook wel eens toch? Ze slaakte een zucht en keek weer even naar de jongens in de hoek en keek even om zich heen. Pete kwam ook nog wel waarschijnlijk, zo dacht ze in ieder geval. Maar als hij er niet was, was het even rumoerig als het nu was. Ze keek even om toen ze begroet werd door een van de jongens van de GSE en glimlachte even toen hij haar meetrok naar het groepje. Ze ging rustig zitten op de schoot van de jongen. Als ze erbij werd gehaald was ze wat losser, al moest iemand haar wel over de streep trekken natuurlijk.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Nov 18, 2013 18:08:21 GMT
Desmond Miles
In zijn witte vest, en zijn capuchon op zijn hoofd, liep de jongen door de stad heen. Velen wisten niet voor wie hij was, en misschien was dat ook maar beter ook, zo hing hij er een beetje tussen. Hij zuchtte terwijl hij rustig de straten door liep en rustig zo af en toe naar de lucht keek. Hij hield wel van gezelschap, maar nam het vaak niet aan, doordat hij meer op zichzelf gericht was, en daardoor had hij nooit echt contact gemaakt met de andere leden van de club. Onder de linkermouw van zijn vest, droeg hij altijd een verborgen mes, met vuisten vechten was niet echt de stijl van Desmond, en de zo af en toe dode, kwam ook vaak van hem, al was Desmond alweer met de noorderzon vertrokken als er werd geschreeuwd dat er een dode op de grond lag. Ja desmond hield zich meer op de achtergrond dan op de voorgrond, laten we het maar zeggen. Hij wist van de kroeg, maar ook daar zag je Desmond nauwelijks binnen, meestal stond hij buiten, en genoot hij van het avond licht, trwijl hij de gezellige geluiden uit de kroeg aan oorde. Het was soms een eenzaam leven, en velen die Desmond kende, wouden ook dat hij meer onder de mensen kwam, niet degene die zich geruisloos verstopte, iedere keer als hij in een vriendengroep of mensengroep kende. Over zijn lip had hij een litteken zitten, de enige keer waar Desmond betrapt was door iemand van Millwall en zelf een mes over zijn lip heen gekregen had. Mar ja, dat was nu 4 jaar geleden, en sindsdien ws Desmond niet meet betrapt. Hij liep nu zelf ook naar de kroeg, en ging buiten staan, een beetje in een donker hoekje, terwijl hij weer luisterde naar de geluiden in de kroeg. Ja het was een beetje een einzelgangertje, als je hem zo zag, maar de gezelligheid in, dat deed Desmond niet snel, bang dat hij zichzelf versprak, en verklapte dat zijn vader een bokskampioen was, en zijn opa een succesvol moordenaar in het midden oosten.. tja, leuke verhalen waren het ook niet natuurlijk.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 18, 2013 19:50:38 GMT
nvullen
Naam: Trevor Davidson Leeftijd: 23 Geslacht: Man karakter: Hij is een nogal onrustig persoon als iets hem helemaal niet zint. Hij is snel aangebrand, maar achter dat karakter is toch een aardige zorgzame jongen te zien. Hij is ook wel een goede vriend van iedereen, de meeste kunnen hem wel hebben. Niet allemaal natuurlijk, dat zou ook niet logisch zijn. Maar hij maakt wel snel vrienden. Ook beschermend over zijn zusje, al weet Silvana niet dat hij haar broer is. foto: Zoek ff Sean O'Donnell op Side: GSE Speelt: Cindy
Trevor Davidson
Hij was net van zijn werk afgekomen en liep ook meteen door naar de kroeg. Hij moest ergens heen als hij zich verveelde, en dit was echt zo een moment dat hij even moest ontspannen. Hij zag er misschien neit gespannen uit, maar dat was hij wel. Hij had al een tijd ruzie met zijn baas enhet zou ook niet lang duren voor hij ontslagen zou worden, maar het kon hem werkelijk de ballen schelen. Hij zuchte en liep rustg verder en zag nu toch, in een hoekje Desmond staan. Hij kende hem amper, enkel van zien, dus misschien moest hij daar eens verandering in brengen. hij liep rustig naar hem toe en keek even naar hem. "Hey." Sprak hij vrij rustig, het gespannen gevoel was ook opeens weer weg..
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Nov 18, 2013 20:03:06 GMT
Desmond Miles
Hij sloeg zijn handen achter zijn rug terwijl hij tegen de muur leunde en de geluiden van binnen uit hoorde, wat hem tevreden stelde, en hij hoefde ook niet meer dan dit, dit was zo prima. Hij hoorde echter een stem die bij hem kwam en hij keek ban onder zijn capuchon op en keek hem even aan.'' heey.'' Sprak hij ook rustig terug, maar meer ook niet, terwijl hij in dezelfde houding ging staan, dit maal met de handen over elkaar, en luisterde weer naar de geluiden die van binnen kwamen, over ook zijn club en lachte soms even als hij goed nieuws hoorde. Noem hem een luistervink, verzin wat leuks, maar Desmond leefde meer in de schaduw dan in de volle groep. HEt was dan ook geen wonder waarschijnlijk dat de jongen niet heel spraakzaam was momenteel.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 18, 2013 20:22:33 GMT
Trevor Davidson
Hij keek naar de man voor zich en glimlachte even lichtjes. "Ik heb je nog nooit binnen gezien." Zei hij rustig tegen hem. "En ik ken je ook niet al te best." Voegde hij er rustig aan toe en keek hem weer rustig aan. "Desmond was het, toch?" Vroeg hij nu ook rustig. Hij bleef rustig bij hem staan, maar hij zou ook niet doordrammen als hij iets niet wilde vertellen of zeggen. Zo was hij nou ook weer niet. Hij liet mensen beslissen om wat te zeggen, of om iets niet te zeggen, kon hij niet voor gaan dwingen. "Maar eh, alles goed?" Vroeg hij dan ook opeens aan hem. Hij moest gewoon iets hebben om zich bezig te houden.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Nov 18, 2013 20:30:29 GMT
Desmond Miles
hij keek rustig nar hem, maar probeerde zich te concentreren op de geluiden van binnen, maar dat merkte niet echt momenteel doordat Hij hier stond. Hij schudde even zijn hoofd.'' Ik ben liever buiten.'' sprak hij kalm en hoorde wat hij nog meer zei. Zelfs zijn naam.. Hoe kende deze jongen in vredesnaam zijn naam? Hij had altijd in de schaduw gewerkt, en had nog nooit, maar dan ook nooit andere leden van de fans aangesproken, of überhaupt zijn naam vertelt. Hij knikte, maar van binnen vroeg hij zich direct af hoe deze jongen in godsnaam zijn naam kon weren.'' Dat klopt.'' Zei hij er nog even bij en keek hem nu wel kort aan, ach dan maar geen neiuwtjes, nu kon hij dat de concentratie niet hoog houden. HIj draaide zich een beetje bij en keek hem aan toen hij weer een vraag stelt. Met mij gaat het eigenlijk altijd goed, dank je.'' Sprak hij rustig en keek hem aan.'' Hoe gaat het met jou?'' vroeg hij nu dan maar om niet een eeuwige einzelgänger te lijken. Maar toch vroeg hij zich nog steeds af hoe deze jongen in godsnaam zijn naam kende.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 18, 2013 21:11:52 GMT
Trevor Davidson
Hij keek naar de jongen voor zich en knikte even op zijn woorden van dat hij liever buiten was. Hij glimlachte eventjes, kort en bleef dan maar weer rustig staan, wachtte op een antwoord. Hij hoorde het antwoord dat het goed met hem ging, dat het altijd wel goed met hem ging, nou dat was mooi. "Dat is mooi." Sprak hij dan ook. "Met mij gaat het wel, ook bijna altijd wel." Sprak hij rustig en keek even naar binnen en keek dan weer naar Desmond. "Als je wilt dat ik je met rust laat ga ik wel gewoon hoor, ik wil niet tot een last zijn ofzo." Zei hij dan ook opeens tegen hem
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Nov 18, 2013 21:20:28 GMT
Desmond Miles
Hij keek naar hem en slikte even voor een moment.'' Mooi, dan weet je zeker dat je pret hebt in het leven.. Sprak hij rustig en haale zijn handen van elkaar, waardoor hij even merkte hoe hij bijna het mes uitklpate, maar wat op een klein puntje na, net niet zichtbaar werd, dus snel deed hij het onopvallend terug. Hij keek naar hem en hoorde zijn laatste woorden en schudde zijn hoofd.'' blijf gerust, ik sta er alleen versteld van hoe je mijn naam kent. Niemand kent die bijna.'' sprak hij rustig en keek hem aan.'' Op mijn vader en moeder na, tenminste. Ken je mijn ouders ofzo?'' vroeg hij dus nu ook maar, hij moest een beetje informatie gaan inwinnen over hoe deze jongen dit wist. Straks was het iemand van de politie ofzo, kon hij niet bepaald gebruiken moest hij eerlijk zeggen. Hij sloeg zijn handen over elkaar en keek hem aan. In zijn accent was duidelijk nog het amerikaanse te horen, dus van school kon hij hem niet kennen. Desmond woonde hier pas echt een jaar, al was hij altijd al fan geweest van deze voetbalclub.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 18, 2013 21:44:10 GMT
Trevor Davidson
Hij keek naar hem en knikte weer eventjes. Hij merkte het mesje niet op, misschien maar best ook eigenlijk, hij zou nogal flippen. Hij keek naar haar hem toen hij weer begon te praten dat hij wel mocht blijven maar dat hij verbaast was dat Trevor zijn naam kende. Waar kende hij zijn naam van? Hij had eigenlijk zelf geen idee.. "Ik weet niet.. Ik heb het ergens eens gehoord, van iemand die ik kende.." Mompelde hij langzaam en bedachtzaam. Hij wist het echt niet. "Dat kan zijn, hoe heette je ouders?" Vroeg hij dan ook rustig, kijkend of hij die namen misschien zou kennen en het daar gehoord van zou hebben. Hij vond het ook maar vreemd dat hij er zo maar op kwam. "Oh, ik ben Trevor trouwens." Sprak hij nu ook rustig. "Dat jij dan toch ook mijn naam weet." Zei hij dan rustig.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Nov 18, 2013 22:36:39 GMT
Desmond Miles
Hij keek naar hem en slikte even voor een moment.'' oke, ik ken weinig mensen in deze stad, moet ik eerlijk zeggen.'' Sprak hij rustig en strrek even onder de capuchon over zijn hoofd. De capuchon weigerde hij nog altijd af te doen. Hij keek naar hem ne slikte even Mary en Leon.'' sprak hij aangezien dat hun schuilnamen waren die ze aan iedereen vertelde. Desmond had er ook een, maar die gebruikte hij nu niet, want dat had geen enkel nut nu. Schijnbaar wist deze jongen toch zijn naam al. Hij hoorde zijn naam en glimlachte kort.'' Prettg kennsi met je te maken, Trevor. Ik ben dus Desmond.'' sprak hij rustig en kwam iets uit de schaduw weg nu, waardoor het litteken op zijn lip zichtbaar werd, langzaam aan door de lichtinval.'' Kom je hier vaker, Trevor?'' vroeg hij nu maar smphatiek. Hij kon nu beter maar een gesprek op gang brengen, want wat moest hij anders?
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 19, 2013 15:59:39 GMT
Trevor Davidson
Hij keek naar Desmond en glimlachte even. "ik ken vele, maar ik woon hier dan ook wel al lang." Zei hij rustig tegen hem en keek even rond en de pub in, maar bleef wel gewoon staan bij hem. Hij noemde de namen van zijn ouders waardoor hij nadacht. "Ik heb een Leon gekend, maar daar heb ik geen contact meer mee. Ik weet niet of ik de naam van hem heb afgehoord, dus zeker ben ik niet." Zei hij rustig tegen hem en keek weer naar zijn gezicht, zover dat kon door zijn cap natuurlijk.. Hij knikte even. "Insgelijks." Zei hij rustig op dat pretig kennis maken. Hij keek even naar hem toen hij wat uit de schaduw stapte en zag het litteken op zijn lip, al keek hij al vrij snel weer naar zijn ogen. "Ja, ik kom hier best vaker. Zovaak en zo veel mogelijk natuurlijk."
|
|
And now.. I am going to feed you your teeth.
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 19, 2013 17:33:09 GMT
Desmond miles
Hij keek naar hem en zuchtte even voor een moment, waarna hij knikte.'' Ik weet niet of dst ijn vader is dan. '' sprak hij rustig en knikte even.'' Er zijn natuurlijk wel meer hondjes die fikkie heten.'' sprak hij uiterst serieus en keek hem even aan in de ogen, maar kort, daarna verborg hij zijn bruine ogen weer een beetje in de schaduw van de capuchon, want hij keek mensen niet te lang aan, aangezien hij wist dat het alleen maar problemen kon opleveren, en daar had hij geen zin in. Hij knikte even op het feit dat hij hier vaker kwam en keek hem aan.'' ik ook, al ben je de eerste die mij vind, zo in de schaduw. Ik ben niet van de drukte, ik houd het liever op een afstandje. Heb bij de voetbal wedstrijden ook altijd mijn eigen prive plekje, beetje van de meeste drukte vandaan.'' Sprak hij kalm en keek hem aan. Tja, het was vast veilig er nu over te starten.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 19, 2013 19:14:38 GMT
Trevor Davidson
Hij keek naar hem en haalde zijn schouders lichtelijk op. "Ik zou het werkelijk niet weten." Zei hij rustig tegen hem en slaakte een zuchtje. "En er zijn inderdaad velen die die naam dragen." Sprak hij ook op zijn woorden, al bedoelde hij hetdan op de mensen en niet op de honden. Hij merkte dat hij even oogcontact maakte, wat hij totaal niet erg vond. Hij rekte zich lichtjes uit en hoorde zijn woorden aan overdat hij hier ook wel vaak kwam maar in de schaduw bleef, dat hij niet van de drukte hield. Hij glimlachte even en knikte. "Dat begrijp ik wel Desmond. Het is niet ongewoon datje van de druktre weg wilt. Wil ik ook soms." Zei hij rustig tegen hem en keek weer even om zich heen. "Vanaf hier buiten krijg je ook wel alle nieuwtjes mee denk ik, iedereen praat hier luid genoeg."
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 19, 2013 21:59:59 GMT
Desmond Miles
Hij keek naar hem en grijnsde kort terwijl hij knikte.'' Ja daarom. HEt is een wel bekende naam.'" Sprak hij rustig en schraapte even zijn keel terwijl hij even zuchtte voor een moment. Hij had best dorst gekregen, maar echt zin om naar binnen te gaan had hij niet, want Desmond wou simpelweg niet echt aandacht trekken momenteel. Alsof hij het moest eigenlijk. ja hij moest van zijn ouders, zo was hij opgegroeid, altijd in de schaduw te blijven. Je vat ook wel dat Desmond helemaal geen vrienden of überhaupt iemand waarmee hij om ging had. Hij had het erover dat hij de drukte wou ontwijken en dat dat niet ongewoon was, maar Desmond dacht er soms anders over, want Desmond voelde zich best eenzaam en dit gesprek voelde dan ook best wel goed.'' wie wil dat niet?'' sprak hij maar, de warheid zou hij nog altijd otnwijken.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 19, 2013 22:09:35 GMT
Trevor Davidson
Hij glimlachte kort en luisterde verder naar hem, gaf dan een knik. "Inderdaad." Zei hij rustig tegen hem en keek even naar hem. Zelf had hij ook best dorst, dus wilde hij zo meteen wel naar binnen om wat te drinken, een droge keel voelde namelijk niet zo prettig. Hij rekte zich rustig uit en keek weer even naar binnen. Hij merkte wel wat anders aan Desmond, maar deed er weinig op, hij zou het wel vertellen als hij het wilde vertellen. Hij glimlachte weer even bij zijn vraag. "Mijn zus." Zei hij rustig. "Ze is zoals jou geweest, nog steeds, maar ze vordert." Zei hij rustig. "Ook al weet ze niet dat ze mijn zus is." dat laatste mompelde hij meer tegen zichzelf dan tegen hem. "Kom je even mee naar binnen? Gewoon om wat te drinken?" Vroeg hij rustig aan hem en keek hem kalm aan, klein glimlachend nog steeds.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 19, 2013 22:32:38 GMT
Desmond Miles
Hij keek rustig naar hem en knikte even voor een moment op zijn eerste woorden. Desmond bleef gewoons taan, en leunde nu weer rustig tegen de muur aan, en ging weer in de houding staan zoals hij eerder stond, een beetje verborgen in de schaduw.'' Zoals mij? hoe bedoel je zoals mij?'' vroeg hij nu toch nieuwsgierig.'' Ik wil wel eens weten wat je daarmee bedoelt dan?'' sprak hij rustig en keek naar hem terwijl hij zijn handen een beetje over elkaar heen sloeg. '' Ik wil best wel wat drinken, maar eerst wil ik wel eens weten waarom je mij nu met je zus vergelijkt.'' Sprak hij en was er best nadrukkelijk op, Ja desmond was totaal geen verlegen persoon ofzo, durfde echt wel veel, en bij de rellen.. 1 dode door een mes... tja dat was altijd Desmond geweest, maar niemand was het ooit opgevallen.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 20, 2013 6:13:36 GMT
Trevor Davidson
Hij keek hem weer aan toen hij gebrand was te weten waarom zijn zusje wat zoals hem was, aan wat dat lag. Hij slikte even en keek hem weer aan. "Niet op verlegen vlak ofzo. Maar ook afgezonderd in een donker hoekje waar niemand haar zag. Ze is verlegen, maar ze was niet in dat hoekje gaan zitten om haar verlegenheid, eerder alsof iemand dat erin gepropt heeft dat ze daar in het donker moest blijven. "Dat is sinds een paar maanden gevorderd omdat ik haar er altijd uittrek, gewoon omdat ik me irriteer eraan. "Zei hij rustig tegen hem en keek hem weer aan. "Dat bedoel ik. Bij jou lijkt het ook wel of het erin gepropt is." Mompelde hij.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 20, 2013 6:32:45 GMT
Desmond Miles
Hij keek naar hem en zuchtte even voor een moment. Hij scheen wel meer te weten schijnbaar.'' Ach ik doe het omdat ik het fijn vind hoor.'' Sprak hij rustig en keek hem aan.'' Ik houd gewoon van rust.'' Sprak hij rustig en keek hem aan.'' Een half uur in de drukte kan ik dus echt niet aan.'' Sprak hij rustig en stond nu op van de muur.'' Maar zo af en toe moet je ook even gezellig doen.'' sprak hij kalm en keek hem aan.'' JE wou wat gaan drinken?'' vroeg hij nu en grijnsde kort, waarna hij begon te lopen. Hij hield zijn capuchon op, want dat was gewoon zijn ding, en dat zou hij niet snel afleren. Hij had hartstikke gelijk, dat wist hij ook wel, het was er bij hem ingestampt dat hij zich zo moest gedragen. vandaar dat hij zijn capuchon nu ook niet afdeed, dat was er ook in gebrand.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 20, 2013 14:18:17 GMT
Trevor Davidson
Hij keek hem rustig aan en grijnsde lichtjes toenhij dat zei. Dat zal wel, hij zei het niet, maar hij dacht het wel. Hij knikte dan toch maar even toen hij zei dat hij gewoon van rust hield, ook nog iets wat hij niet echt geloofde maar dat kon ook aan hem liggen natuurlijk. "Hmm, ik ben opgegroeid in drukte. Dus ik ben het gewend." Zei hij rustig tegen hem en glimlachte weer even toen hij dat over gezellig doen zei. "Dat moet ook af en toe eens ja." Zei hij rustig tegen hem en keek weer even rond tot hij weer wat vroeg. Hij grijnsde ook en liep achter hem rustig naar binnen toe om naar de bar te gaan. "Wat moet je hebben?" Vroeg hij dan ook rustig aan hem. Zijn zus keek even raar naar Desmond maar richtte zich al snel weer op de andere jongens hier.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 3, 2013 21:36:13 GMT
Silvana
Na een tijdje bij de jongens te hebben gezeten stond ze toch maar weer op. Ze had namelijk vernomen dat Dave net terug was en ze wilde hem graag een bezoekje brengen. Ze liep rustig de pub uit en liep op een rustig tempo richting het huis van Dave. Ze hd wel meerdere vrienden in de GSE, maar Dave was nog net wat anders als de rest. Als ze de kans kreeg hing ze vaker bij Pete en Dave rond dan bij de rest eigenlijk. Het was nou eenmaal zo. Ze deed haar haren even rustig in een staart en vervolgde haar weg naar zijn huis. Nou, er leek leven te zijn in zijn huis, dus ze was niet voor niets gekomen. Ze liep naar de deur toe en belde rustig aan, wachtte dan netjes tot hij zou open doen. Ze keek even de straat door en keek af en toe naar de deur om te zien of die al werd opengedaan of niet.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 3, 2013 21:39:31 GMT
Dave Hij keek verbaast op toen de deurbel ging. Hij griste een shirt van de keukenstoel en trok die ana terwijl hij naar de deurtoe liep. Hij opende de deur en trok het shirt nog even recht en een glimlach kwam op zijn gezicht toen hij je zag " hey silvana kom er in "S prak die en liep al terug naar binnen er van uitgaand dat ze wel binnen kwam. " Wil je wat drinken " vroeg die zonder om te kijken om te zien of ze eigenlijk al wel binnen was
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 3, 2013 21:43:55 GMT
Silvana
Ze bleef rustig wachten en keek meteen naar de deur toen ze wat hoorde. Ze glimlachte toen hij de deur open deed en liep rustig achter hem naar binnen en sloot de deur achter zich. "Ja graag. Cola'tje ofzo." Zei ze rustig tegen hem en glimlachte weer even. Ze hing haar vest even rustig op en deed zoals gewoonlijk haar schoenen uit. Dat deed ze in ieder huis van een ander, in haar eigen huis niet vaak. Ze liep rustig achter hem aan. "Ik had gehoord dat je weer terug was, dus ik dacht; laat ik maar eens langs komen." Glimlachte ze. "Het was toch nog rustig in de abby dus kon ik wel komen." Zei ze weer rustig en keek hem weer rustig aan.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 4, 2013 6:52:16 GMT
Dave rustig liep hij naar de keuken waar hij uit de koelkast een cola'tje voor je pakte en voor hem zelf een biertje. Het was avond, en anders was die naar de Abby gegaan. Overdag dronk hij nooit zonder reden. Of hij moest p-lots weer zo terug denken aan de scheiding dat hij zich zo alleem voelde. Maar vaak was hij aan het werk dus kon hij het niet doen. Rustig liep hij met de twee flesjes naar de woonkamer waar hij ze op een onderzetter op tafel zette en even keek die je aan " ik ben 2 a 3 weken vrij, dus de wedstrijden over 3 dagen ben ik bij " Sprak die grijnzend " Ik vind het gezellig dat je er bent " sprak di rustig pakte zijn flesje van tafel zette het aan zijn li=ippen en dronk er wat van
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 4, 2013 9:15:11 GMT
Silvana
Ze wist wel van de scheiding en vond het ook best erg voor hem natuurlijk. Ze glimlachte toen hij terugkwam en keek naar het flesje cola. Ze keek rustig naar hem toen hij begon te praten. "Dat is fijn. Ik kan er niet bij zijn, zit weer op school dan, en in de avond zit ik ook vast omdat mijn vader zou langskomen." Zuchtte ze en nam het flesje vast en dronk er rustig van. Ze glimlachte weer op zijn laatste woorden. "Iemand moet je toch weer welkom heten." Glimlachte ze en nam nog een slokje van de cola. "Waar ben je dit keer heen moeten vliegen?" Vroeg ze hem rustig en keek hem glimlachend aan. Nieuwsgierig naar waar hij nu weer heen was gegaan.
|
|