Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Nov 17, 2013 17:39:45 GMT
Arthur Auditore Di Firenze Een voor die tijd loangze blonde jongen werd wakker en rekte zich even uit. Hij opende zijn ogen en keek even naar het plafond. Een nieuwe dag, met nieuwe kansen om er een leuke dag van te maken. Hij bleef even een paar tellen liggen staren naar het plafond waarna hij om hoog kwam en zijn bene uit het bed zwiepte. hij raapte zijn schone kleding bij elkaar en keek even naar buiten. De zon scheen nu al fel dus de weg naar de rivier zou hij het in elk geval niet koud krijgen inzijn onderbroek en zijn korte broek. na het wassen trok hij zijn andere kleding pas aan. Rustig pakte hij een grote lap stof om zich straks mee af te drogen en trok zijn korte broek aan. Hij liep met in de ene hand zijn schone kleding en in zijn andere hand de lap stof zijn kamer uit. Even keek hij naar de deur van zijn vader maar die was dicht. Hij wist dus niet of zijn vader al op was of nog lang te slapen. Hij liep de trap af naar beneden en opende de buitendeur.
Rustig liep hij met zijn blote voeten door het gras en keek even naar de blauwe lucht terwijl hij naar het riviertje liep om zich te wassen. Toen hij bij het meertje aan kwam legde hij zijn schone kleding over een bomtak en hing de lap stof er naast. Rustig klede hij zich uit en liep het water in, tot je alleen nog maar zijn hoofd zag. Hij ging kopje onder en kwam boven en schudde het water uit zijn haar. Rustig vreef hij al het viezigheid van zijn lijf en vleef nog even in het water staan. Een stuk verder op zwommen vissen waar hij even rustig naar keek. Toen het water toch best wel koud begon te worden liep hij terug en trok de lap stof van de tak af en begon zich af te drogen. Toen die klaar was klede hij zich ook weer aan en bleef nog even naar het water kijken. Rustig liep hij terug naar het huis waar hij en zijn vader woonde en liep naar binnen.
Binnen bracht hij de handoek naar boven die hij bij de andere vieze spullen gooide, vanavond zou die wel gaan wassen. Rustig liep hij terug naar beneden waar hij aan de keukentafel ging zitten en stukje brood pakte en wat water in schonk. Rustig begon hij van het brood te eten terwijl hij door het raam naar buiten keek waar een paar vogeltjes langs vlogen, en een glimlach sierde rond zijn lippen. Hij kon zo genieten van de natuur.
|
|
Go home or you all will die!
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Nov 17, 2013 19:11:36 GMT
Zoals altijd was Ezio al voor de zon op kwam in de benen, en nu dus ook. Zijn zoon sliep nog, dat was duidelijk en de man zou zijn zoon ook nooit beroven van zijn nachtrust. Echter Ezio kon al jaren nooit meer lang slapen sinds de dood van zijn vrouw. Het was moeilijk voor hem, om haar die dag te zien vermoord worden, zo voor hun ogen, en wraak ging dan nog ook in de genen rond van Ezio, maar hij kon er niets mee, behalve de templars vermoorden die ervoor verantwoordelijk waren. Hij zuchtte even voor een moment, terwijl hij vanuit de frontier weer richting huis reed met zijn paard, achterop had hij boodschappen liggen, die hij vanmorgen nog vers vanuit Boston had gehaald, tja,ze moesten toch eten en het lag niet voor het oprapen meer tegenwoordig, zeker nu hij toh streed voor een at nobekere zaak, of zo noemde hij het eigenlijk, echt nobel was het niet, vond hij. Hij zuchtte even voor een moment en keek rustig in de verte naar hun huisje, en steeg af, waarna hij het laatste stukje liep. Hij keek naar de grote rivier die door het woud stroomde, en waar duidelijk zijn zoon zich even aan het wassen was, iets waar hij niet bij zou storen, en waarom zou hij ook? zijn zoon was inmiddels ook volwassen, en kon wel meer dan hem soms eigenlijk. In tegenstelling tot hem, was Ezio een oude knar aan het worden, en het liefste settelde de man zich hier, met een nieuwe vrouw. Hij had inmiddels al een meisje gevonden, in Boston, met de naam Rosa. Maar hij wist niet hoe Arthur er op zou reageren als hij weer gelukkig werd met een ander. Het was dan al 14 jaar geleden toen Catherina werd vermoord daar in Rome. Hun geluk had niet lang mogen duren, en hadden ook voor Ezio de oorzaak dat hij zijn bescherming weer aan deed. Hij liep nu rustig het huis in, en keek even rustig om zich heen, waarna hij de zwarte kap van zijn hoofd deed, van zijn huidige pak. Het was compleet zwart, op de rode riem, waar het logo op zat na. De Cape die aan een kant hing, sloeg hij even over zjn schouder, en ruimde de boodschappen op in hun kleinschlige kelder, voor hij richting de keuken liep en arthur daar zag zitten. Hij knikte even en keek naar hem.'' Goedemorgen, Arthur.'' Sprak hij kalm en ging ook even aan de tafel zitten, terwijl hij kort naar zijn zilveren kappen keek die hij natuurlijk aan had, zoals altijd.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Nov 17, 2013 19:24:27 GMT
Hij hoorde toen hij bijna klaar was met zijn ontbijt de voordeur open gaan. Oke zijn vader was al wakker geweest, iets wat hij ook wel had kunnen raden. Hij hoorde dat zijn vader boodschappen op ruimde, wat voor hem betekende dat hij die straks niet hoefde te gaan halen. Hij keek op toen zijn vader de keuken in liep en knikte even naar zijn vader " morgen pap " Sprak die tegen hem en at zijn laatste stukje brood op en dronk zijn beker leeg. Rustig stond die op en spoelde de beker om en zette hem weg en schoof de kruimels van tafel en keek zijn vader aan " had u nog plannen voor vandaag of .. ? " Sprak die naar zijn vader en wachtte rustig op antwoord. Hij streek even met zijn hand door zijn haar en keek naar zijn vader. Soms vroeg hij zich wel eens af of zijn vader al een nieuwe vrouw op het oog had, en 1 ding wist hij zeker hij zou die vrouw wie het ook was nooit mogen
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Nov 17, 2013 22:43:25 GMT
Hij keek rustig naar zijn zoon en schudde zijn hoofd even op zijn vraag.'' nee geen plannen vandaag, De templars lijken zich rustig te houden op dit moment, en achilles is in Boston om een andere assassin op te zoeken, die niet bepaald netjes is geweest.'' sprak hij rustig. Hij sprak over Enrico, maar Ezio wist in al die tijd nog niet eens dat dat in feite zijn neefje was, de familie was namelijk nogal in twee takken over geslagen, dus het was ook nog niet eens dichtbij, maar verder terug in de stamboom. Oke je begrijpt me vast niet, laat maar, terug naar Ezio. Ezio keek ook rustig naar hem en pakte zelf ook een stuk brood.'' Misschien dat ik vanmiddag Connor nog even ga opzoeken, kijken of The dantless nog uitvaart deze week. Ik geniet altijd van de zeemissies.'' sprak hij kalm en nam een hap van het brood, maar besloot al snel dat er niet veel aan was, zonder een paar druiven, die hij dan ook uit de fruitschaal greep. Ja ezio was verslaafd aan druiven, en alle producten die er maar van gemakt waren. ook wijn dus.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Nov 17, 2013 22:52:19 GMT
Hij hoorde zijn vader praten " geen training vandaag ? " vroeg die aan zijn vader. Hij baalde hier er van want hij deed het zo graag. Samen met zijn vader trainen, meer leren over wat hij zo graag wilde. Hij was leer gierig en wilde zo graag alles leren, en net zo goed worden als zijn vader. Maar of dat ooit zou lukken dat wist hij niet. Hij was 7 toen hij pas begon te trainen, zijn vader zou waarschijnlijk al veel jonger zijn geweest. Hij pakte zelf een appel van de schaal waar hij een hap uit nam en tegen het aanrecht ding aan leunde en naar zijn vader keek " Anders ga ik straks een stuk rijden en dan zie ik wel wat ik tot de avond ga doen "S prak die rustig terwijl hij door zijn haar streek. Hij vond het fijn zo om met zijn vader alleen te wonen. Oke hij miste zijn moeder natuurlijk en nooit zou iemand haar kunnen vervangen. Maar ja het was top hier met zijn vader en dat zou hij nooit willen inruilen
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Nov 18, 2013 8:52:15 GMT
De waarheid lag anders, Ezio was echt pas vanaf zijn 16de begonnen aan zijn opleiding tot assassin, daarvoor had hij enkel en alleen in zijn vrije tijd met zijn broer gekloemmen, en wat gevochten met de pazzi, maar he, dat was allemaal anders bedoelt. Hij slikte even voor een moment en keek naar hem voor een moment en dacht even na.'' Wat wil je nog van mij leren dan? we zijn al zoveel jaren aan het trainen, het enige wat ik je denk ik nog kan trainen in moorden vanaf een richel, en vanuit de lucht. En die twee dingen, arthur, ben jij nog niet helemaal klaar voor.'' Sprak hij kalm en keek hem aan terwijl hij even zijn keel schraapte, en om zich heen keek.'' Als je wat wilt trainen, mag je vandaag wel richting de boerderij gaan. Het gebouw beklimmen, leg je een tak neer, en klim je weer naar beneden. Net zo lang tot je daar boven een perfect hutje hebt staan. Niet een waar je zelf in kan zitten, geen zin in boze achilles, je weet zelf dat de man al niet heel erg blij is met als ik jou freerunnen leer op dat gebouw.''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Nov 18, 2013 16:04:38 GMT
Hij keek naar zijn vader terwijl hij nog een hap uit zijn appel nam en bleef rustig tegen het aanrecht ding geleund staan. Hij hoorde zijn vader vragen wat hij dan nog wilde leren, en juist wat jij zo graag wilde vond zijn vader hem nog niet klaar even en even zuchtte hij. Hij hoorde de opdracht die zijn vader gaf " ik krijg deze opdracht elke keer van u als ik er naar vraag " hij streek door zijn haar en keek naar zijn vader " ik ga wel wat in de stad rond hangen " Sprak hij tegen zijn vader " en dan ben ik rond het avond eten wel weer terug " hij trok zijn cape aan. Hij keek zijn vader nog even aan en begon rustig richting de deur te lopen. Waarom vond zijn vader dat hij er nog niet klaar voor was, hij deed zo zijn best. Oke hij wist dat hij nog niet alles 100% ondwr de knie had, en hij trainde er elke avond ook hard op. En hij wist dat het ook wel goed zou komen
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Nov 18, 2013 18:18:16 GMT
Hij keek naar zijn zoon en zuchtte even voor een moment.'' ik wil graag dat je freerunnen perfect word, arthur.'' sprak hij rustig en keek hem aan.'' helemaal aangezien ik morgen de ''hookblade'' op ga halen vanuit New york, waarme je nog net wat gemakkelijker kan klimmen en sneller. Daar wou ik met jou dan op gaan oefenen, en als dat perfect is, beginnen we met het moorden vanuit een schuilplaats.'Sprak hij rustig en keek hem aan.'' Ik weet dat je iedere avond hard traint, en dat waardoor ik zeer, maar alles komt met tijd, en de tijd moet je leren, tijd is ervaring.'' srak hij rustig en streek kort over zijn zwarte haren heen, nu hij de kap af had en keek even om zich heen. Vetgeet niet dat je voorouders het meeste ook niet in een aantal jaar hebben geleerd. Ik was een uitzondering, ik begon op mijn 16de, en ik ben nu mentor samen met achilles. Maar jij ekunt het ook, daar ben ik zeker van mijn zoon.'' sprak hij en keek hem nu na terwijl hij naar de deur liep en stond nu zelf ook op, hij zou eens gaan kijken waar Connor was gebleven.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 2, 2013 14:45:56 GMT
Hij hoorde zijn vader spreken en bleef even bij de deur staan. Hij wilde zo graag. Hij wilde dit allemaal zo graag leren. Hij wilde net zo goed worden als zijn vader. Maar toen hij hoorde dta izjn vader dit pas sinds izjn 16de deed zonk de moed hem best wel in zijn schoenen. Hij was zijn hele leven al bezig en naar zijn gevoel ging hij niet meer echt vooruit. Hij zou wel nooit zo goed als zijn vader worden. Hij opende de deur en liep naar buiten naar de stal waar het paardvan hem en zijn vader stond.Hij gooide de grote zwarte hengst het zadel op en drtukte hem het hoofdstel in. Hij haalde het dier uit de stal en klom behendig op het grote dier. Even streek hij de hengst over zijn hals. Deze hengst was het laatste veulen van het paard van zijn moeder geweest. zelf was de hengst ook al 8 dus hij was ook niet echt de jongste meer. Hij spreek het dier over zijn hals en galopeerde bij het huis weg
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Jan 10, 2014 21:58:10 GMT
Hij had zich in de bossen zelf nog even op de proef gesteld door de bodem niet aan te raken en toch bij Ezio zijn huis te komen. Hij had nog wat te bespreken met Ezio, of eerder andersom. Ezio wou hem vast spreken over van alles. Soepel sprong hij van boom naar boom tot hij bij het huis was en via het dak naar beneden gleed om zacht neer te komen. Hij kwam terecht net voor de voordeur. Hij zag nog net de zoon van Ezio wegrijden, maar reageerde er niet op. Hij klopte op de deur van het huis en wachtte nu rustig af tot er op zou worden gedaan. "Ezio, ben je hier?" Vroeg hij dan ook aan de deur, luid genoeg dat hij het zou kunnen horen van binnen uit. Hij keek even rond om te zien of er wat verdachts was, maar dat leek niet echt zo, dus had hij haar al geen last van. Hij had zijn kap op en had al zijn wapens mee. Natuurlijk had hij ook al gehoord over het verraad van Enrico, en dat was ook een schande omdat het familie was van Ezio, dat was wel duidelijk met die naam. Maar dat Enrico ook familie van hem was, had hij geen flauw benul van.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 10, 2014 22:37:25 GMT
Eio kee naar zijn zoon die het huis verliet en zuchtte even. Ezio was ook echt de jongste niet meer in vergelijking o de andere Assassin's hier, en het was misschien ook maar beter dat Ezio nog niets wist over zijn neef, die momentel ieereen had verraden, want dan had je aan Ezio werkelijk de verkeerde. Hij zuchtt eve en hoorde niet veel later een stem aan de deur.'' Si si..'' sprak hij enkel.'' Kom maar binnen Connor.'' sprak hij rustig en ging nu in zijn stoel zitten. Zijn rug deed de laatste dagen verdomd veel pijn, al liet hij dat arthur niet merken. Hij had het hier tenslotte al geschopt tot Mentor, en dat maakte hem naast Achilles een van de hogere mannetje hier eigenlijk. De deur was wel open dus ls connor binnen wou komen zou hij zichzelf wel redden, dacht ezio zo wel.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Jan 11, 2014 6:33:54 GMT
Hij wachtte rustig op antwoord en liep naar binnen toen er werd gezegd dat hij binnen mocht komen. Hij keek kort rond en zag Ezio in de stoel zitten. Hij knikte even ter begroeting en sloor de deur achter zich. "Er werd mij gezegd dat U me zocht." Sprak ze rustig tegen hem en keek hem rustig aan. Hij zweeg nog even over Enrico, hij zou het snel genoeg zelf wel opvangen waarschijnlijk. Bijna iedereen wist het al, en het was nou niet het beste nieuws dat ze konden krijgen,dat iemand van de assasins hun heeft verraden. Hij dacht er kort aan maar schudde dan zijn hoofd even. Hij wachtte rustig tot Ezio wat zou zeggen en keek hm daarom ook rustig aan.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 11, 2014 11:30:44 GMT
ezio keek naar connor die nu binnen kwam en knikte even.'' het gaat sneller rond dan ik zou willen.'' sprak hij rustig en keek hem even aaan.'' Maar ja Connor, ik heb wat dingen te bespreken.'' sprak hij kalm en knikte even naar een stoel zodat hij eventueel kon zitten als hij zou willen.'' Over mijn zoon arthur, en mijn neefje.'' sprak hij rustiig.'' Ik heb vanmiddag een bestelling hookblades binnen, voor ons alle drie een, om zo verder te kunnen gaan in hun training, en ik mis die dingen gewoon.'' begon hij rustig en keek hem aan.'' Maar wat denk ji, ga ik te langzaam met mijn training, moet ik ze meer in de praktijk brengen?'' vroeg hij rustg aan Connor, aangezien Connor altijd verteld was dat de praktijk de beste leermeester was. Maar Ezio was jaren getraind door zijn eigen oom, die tragisch aan zijn einde was gekomen,dus die kende de wereld anders. Hij had veel slagen gedaan in italie, en hier kwam hij nu eigenlijk tot zijn rust. Ondersteunende Mentor.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Jan 11, 2014 12:13:38 GMT
Connor keek naar Ezio en wachtte tot hij watzou zeggen. Hij ging rustig zitten toen er naar een stoel werd geknikt en luisterde naar hem. "In praktijk trekken is vaak veel makkelijker dan ze eerst in theorie te nemen." Sprak hij rustig tegen Ezio. "Uw training zal vast niet te langzaam zijn, misschien uw leerlingen niet zo ijverig." Zei hij rustig. "Ik heb trouwens niet zo'n prettig nieuws over Uw neef Enrico. Hij blijkt zich aan te hebben gesloten bij te templars en heeft ons dus verraden." Sprak hij nu ook om toch maar te laten weten, voor hij het van iemand anders hoorde. "We hebben hem samen gezien met mijn vader en de dochter van één van de gesneuvelde templars." Sprak hij rustig en keek hem nu aan. Vroeg of laat had hij het toch wel ergens gehoord.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 11, 2014 12:26:00 GMT
Ezio keek naar hem en zuchtte even voor een moment.'' Dan moet ik dus vooruit met beiden.'' sprak hij op zijn eerste nieuws. Hij sloot even zin ogen voor een moment.'' Nou Arthur is wel degelijk ijverig, maar hij is te overenthousiast, wil te veel leren nu op een moment. Ik werk al weken met hem aan het freerunnen, en hij zegt dt hij het goed kan, maar ik zie de basis niet.'' srak hij kalm en keek kort naar connor. Hij hoorde het slechte nieuws aan, en je zag Ezio gewoon veranderen in zijn ogen.'' Bastardo!'' sprak hij direct, en sloieg met zijn hand op de zijkant van zijn stoel, en schoot overeind.'' Dat meen je nt? degene die mijn naam als tweede naam heeft, loopt mij nu ten schande te maken?'' vroeg hij aan Connor, en stond direct op, waarbij zijn rug nog wel pijn doet, maar Ezio negeerde de pijn, hij moest ook wel.'' Waar zijn ze nu connor? Ik heb mijn neef al mijn skills geleerd, hij is verder danmijn eigen zoon.'' sprak hij rustig . Enrico was als een tweede zoon voor me. Ik had het moeten weten dat hij geen haar beter was als zijn templar vader.''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Jan 11, 2014 12:48:54 GMT
Hij knikte even op zijn woorden. "Dat begrijp ik." Zei hij nu ook rustig op zijn woorden en zag zijn uitbarsting over het slechte nieuws, over Enrico. Hij slikte even en stond zelf nu ook weer op en knikte. "Hij heeft één van de mannen vermoord daarstraks met zijn nieuwe vriendin. Of hij moet een heel goed toneelstuk kunnen spelen." Sprak hij rustig en keek hem aan. "Ze zijn in Boston, in het huisje van die meid." Zei hij om zijn vraag netjes te beantwoorden en deed zijn kap alweer rustig op. "Ik leid je er wel heen." Sprak hij nu ook rustig en liep alvast naar de deur die hij opendeed. Het was toch wel een eindje van hieruit, dus ze zouden er niet op één twee drie zijn waarschijnlijk, maar het was het wel waard. Vond hij althans.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 11, 2014 12:51:51 GMT
Arthur Hij kwaqm na een korte tijd weer terug van uit het dorp. het ritje met zijn paard had hem niet echt goed gedaan. Rustig verzorgde hij de zwarte hengst af en liep richting het huis. Hij wist niet eens dat Connor er was. rustig liep hij het huis in en zag Connor en zijn vader aan Tafel zitten. Nou zijn vader stond kwaad naast de stoel. Wat had connor hem verteld waardoor zijn vader zo flipte " pap wat iser " sprak die keek zijn vader vragend aan
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 11, 2014 13:01:09 GMT
Ezio Keek naarr connor en snoof even.'' wacht connor, ik ben niet gekleed momenteel in mijn pak zoals je ziet.'' sprak hij aangezien hij momenteel alleen maar een gewaad aan had, en niet zijn kap, niet zijn logo niets. HIj zag zijn zoon weer het huis binnen komen, en keek hem aan.'' Je neef Arthur, je neef heeft ons allen verraden.'' sprak hij rustig en liep nu direct door naar achteren, waar hij tien minuten later al terug kwam en volledig uitgedost in zijn witte assassins pak, zijn ebleem op zijn buik, de kap over zijn hoofd, en uiteraard zijn kap hangend over een schouder.'' Waaar is ijn harnas?'' vroeg hij zich even hardop af, maar hij vroeg het en zag het al op de paspop staan. De meeste assassins die hier woonde wisten wel dat als Ezio zijn harnas aan trok, hij goed boos was, en waarschijnlijk er ook wel doden gingen vallen.'' Er is maar 1 oplossing.'' sprak hij rustig.'' Connor, we gaan Enrico naar zijn vader helpen, en zijn moeder.'' sprak hij, duidelijk dat hij het over de dood had.'' arthur, jij blijft hier, en gaat het het hookblade oefenen, ze liggen in de keuken. verre sprongen moet je nu kunnen halen, en het is tevens een mes. bij het huis van achilles staan een aantal dummies opgestels. een op het balkon, eentje op het rand van het dak en een op de grond. Ga moorden vanaf de rand oefenen, van achteren en vnuit de lucht. Ik ben met goed een dag terug.'' sprak hij tegen zijn zoon en deed nu zelf ook een hookblade om, en deed zijn zwaard in zijn halter.'' Heb jij hier al een paard connor? anders ontmoet ik je bij de ingang van de frontier.''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Jan 11, 2014 13:08:43 GMT
Connor keek naar Arthur die hier ook opeens weer was en hij knikte even naar Arthur, wachtte nu rustig tot Ezio klaar was om te vertrekken. Hij bleef nu even stil omdat hij even niets meer had te vertellen aan de twee momenteel. Hij luisterde naar hoe Ezio zijn zoon wat dingen zei dat hij zou moeten doen en dat hij met een dag terug zou komen. Hij haalde langzaam adem en keek op toen Ezio tegen hem praatte en knikte weer op zijn woorden. "Met plezier." Sprak hij rustig. "en neen, ik heb nog geen paard. Ik zie je dus wel aan de ingang." Zei hij rustig tegen Ezio. "Ik te voet naar hier gekomen." Zei hij er nu ook rustig achter. Een paard was zo gevonden, was niet zo moeilijk om er hier een mee te nemen.
|
|