Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Nov 18, 2013 10:22:57 GMT
-Iglo huisje rechts is de plaats waar ze moeten gaan slapen- De binnenkant: In het midden staat dus een kacheltje en meteen waar je op kookt. Een vriendengroep gaat met elkaar op vakantie. Maar in plaats dat ze in het zonnige stadje aankomen dat ze hadden gehoopt, kwamen ze aan bij een winterstadje. Het volgende vliegtuig gaat pas een week later. Zo zit je vast in een besneeuwd stadje. Je kunt niet weg en moet er het beste van zien te maken. Maar als er dan een sneeuwstorm is, kom je ook nog vast te zitten in een huisje. Zodat je sowieso het vliegtuig mis. Als deze al wel gekomen was. Maar zijn al deze dingen prongelijk? Of is er iemand die hen het leven zuur probeert te maken? Is dit stadje en hun mensen niet zo 'normaal' en onschuldig als jullie denken? Froenborg is de plaats waar je verblijft Naam: Leeftijd: geslacht: innerlijke; uiterlijk: extra: Pure 17 vrouw hyper, aanhankelijk, vriendelijk en soms een beetje arrogant. Ze vind sneeuw leuk!
|
|
Go home or you all will die!
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Nov 18, 2013 11:07:22 GMT
Naam: Desmond Miles Leeftijd: 22 geslacht: man innerlijke; Een echte fanaat als het gaat om geschiedenis. hij houd van zijn verhalen over zijn voorouders, die niet bepaald normaal waren, even als Desmond overigens. Hij is soms standvastig, en houd van een uitdaging. Sneeuw of wat dan ook geeft hem het gevoel dat er een uitdaging is, en dat geeft Desmond een kick. Hij is heel aanhankelijk naar vrienden en familie toe, en is een behoorlijke casanova naar onbekende mensen toe. Hij laat graag zijn eigen mening horen, maar heeft daarin ook slechte punten, als iemand anders hem een opdracht geeft, dan voert hij die ook over het algemeen uit. een echte waaghals. Hij klimt gerust een berg van 6000 meter op, als hij er zin in heeft. Hij houd eigenlijk ook niet zo van de grond, noem hem een adelaar, maar dit is Desmond. Desmond Miles uiterlijk: extra:
|
|
And you're...well, I'm sure you have wonderful personality, dear
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Nov 19, 2013 20:52:12 GMT
Naam: Amy Leeftijd: 21 geslacht: female innerlijke; Amy is een ontzettende geek, die zo uren met haar neus in de boeken kan zitten, ze houd van fotografie en het opsnuiven van cultuur. Zolang het maar kennis bevat en het vast leggen van kennis in foto's zoals historische dingen of de verschillen die er bestaan tussen verschillende culturen dan staat Amy er helemaal voor open. Amy is echter geen extravagant persoon en in doodsbenauwende situaties is ze nogal paniekerig. uiterlijk: extra: Amy heeft Astma en ze is claustrofobish
|
|
And now.. I am going to feed you your teeth.
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 19, 2013 21:01:27 GMT
Desmond Miles
Rustig stapte hij verder terwijl hij om zich heen keek voor een moment. Sneeuw, een en al sneeuw. Kon het nog erger. Desmond ond het niet erg, maar baalde toch ergens een beetje omdat hij wel had verlangt naar wat berg beklim actie in de zon. Dat leek nu niet echt tot de mogelijkheden. Even keek hij om, of hij een van de twee meiden zag, maar Desmond had perse misschien een plekje apart gereserveerd eigenlijk, hij hield zo af en toe van rust, en twee giebelende meiden hielpenn er natuurlijk niet altijd bij dat hij rust kon hebben. Tja, soms snapte Desmond niet hoe hij nou net met hun vrienden kon worden, maar he, het zijt zo, en hij vond ze wel aardig hoor, daar niet van. Maar hij was behoorlijk sportief, en hield van outdoor activiteiten, en om dat met hun te doen, leek hem niet altijd zinvol.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Nov 19, 2013 21:10:03 GMT
Pure:
haar bruine ogen keken verbaasd om zich heen. Dit was niet de bedoeling en dat was ook aan haar kleding te zien. Ze had een korte broek aan en een shirt zonder mouwen. Met moeite en trillend liep ze richting Desmond om zijn arm vast te pakken en tegen hem aan te gaan staan. Pure was nou eenmaal niet bang voor wat aanraking. "Waar zijn we?" Vroeg ze en hem dan ook aankeek. Het was niet handig, haar koffer stond een aantal meter achter hen.Die had ze daar laten staan. Ze keek naar Amy en was toch verbaasd over wat ze zag. "Ziet er erg mooi uit…" Zei ze nogal droogjes. Maar dat zag het ook, ze vond het er allemaal mooi uitzien. Ze houd ook ontzettend van sneeuw, maar dit was even een schok voor het meisje. Ze had zon verrwacht… Geen sneeuw.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 19, 2013 22:18:19 GMT
Desmond Miles
Hij keek even om toen hij een stem hoorde en keek naaar Pure voor een moment.'' Datgeen vraag ik me ook af.'" sprak hij vrij normaal, verbaasd over de situatie, maar niet overrompeld ofzo. Hij liet zich gewoon vast pakken door Pure, hij was het wel gewend inmiddels, en hij voelde zich soms ook de man die de meiden moest beschermen. Hij keek nu ook rustig naar Amy, en was toch ergens wat benieuwd wat zij van de situatie wou gaan zeggen.'' Ik denk dat ik zometeen eerst eens ga kijekn waarom we hier zijn geland, en niet waar we heen zouden. Ik heb niet voor niets mijn vberg klim spullen mee genomen. Ik moet en zal een berg beklimmen.'' sprak hij kalm en keek even naar de balie, die natuurlijk stervens druk was. Hij keek naar de dames en slikte even.'' het is mooi hier, maar ik denk dat we toch zo snel mogelijk naar de juiste bestemming moeten. Als jullie even wachten, dan informeer ik even bij de balie.'' Stelde hij rustig voor.
|
|
And you're...well, I'm sure you have wonderful personality, dear
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Nov 20, 2013 20:27:14 GMT
Amy
Amy had nog altijd het boek dat ze aan het lezen was tijdens de reis onder haar arm geklemt en hier terecht komen was niet hetgene dat ze in gedachten had. Amy trok nog niet meteen haar mond open, en om ook te vragen waar ze waren leek haar ook zo overbodig, maar Amy kon nog niet zelf bedenken waar ze waren gestrand. De omgeving zag er dan ook niet bekend voor haar uit, van foto's of boeken, tenminste niet waar ze zo op kon komen. 'Ok ik weet zeker dat voor dit alles een logische verklaring is, misschien moesten we een noodlanding maken omdat het vliegtuig niet meer veel verder kon vliegen en word dat probleem op dit moment gewoon opgelost en zijn we hier binnen een paar uur of minder weg, ja dat moet het vast zijn' is het eerste wat er uit Amy's mond kwam. Amy knikte op de laatste woorden van Desmond en haalde toen haar inhaler tevoorschijn waarop ze even een pufje nam en het ding weer terug in haar zak stopt.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Nov 21, 2013 12:51:22 GMT
Pure:
Ze keek naar Desmond en luisterde naar de woorden van Amy. Natuurlijk, waarom dachten ze dat hier zo'n logische verklaring voor was? "Maar je bent warm." Zei Pure met een kleine glimlach, maar liet hem toch los. Het was koud en wat warmte kon ze best gebruiken. Ze had zichzelf niet voor dit weer gekleed en dit was dan ook werkelijk heel vervelend. Ze had zomerkleding aan en dat voelde ze nu toch wel goed. "Misschien, maar anders wil ik andere kleding kopen." Meldde ze dan toch even naar de twee, want ze was niet van plan om werkelijk zo rond te blijven lopen. Ze kon wel wat drank gebruiken en daarmee bedoelde ze, sterke drank. Die haar warm kon maken van binnen.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 21, 2013 21:36:46 GMT
Desmond MIles
Hij keek ook even naar Amy en hoorde haar woorden.'' Dat hoop ik wel, want ik ga hier echt geen dagen zitten.'' Sprak hij rustig en slikte even voor een moment, en hoorde dat Pure ook wat tegen haar zei.'' tja ik ben de enige die een vest heeft aangedaan, omdat ik niet wist wat voor weer het was.'' Sprak hij en porde haar even kort, gewoon voor de grap, en liep alvast een stukje weg.'' Zo terug.'" sprak hij nog even naar de dames, en liep naar de balie, en na kort wachten vroeg hij het direct, en de vrouw schudde zijjn hoofd toen het idee van Amy werd verteld door desmond. Dus.. ze waren hier gestrand? Hij vroeg direct hoe het kon, en de vrouw zocht alles zo goed mogelijk voor hun uit, en hij liep daarna rustig terug naar de dames.'' Nou we zitten hier nog minstens een week vast.'' Sprak hij en keek hun aan.'' De ticket die wij hebben geboekt, bevat het verkeerde vluchtnummer, we zijn dus in het verkeerde vliegtuig gestapt. Het volgende vliegtuig komt pas over een week, ze die vrouw. We zijn in ieder geval in een plaatsje genaamd Froenburg.''
|
|