Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Nov 19, 2013 10:40:33 GMT
Je hebt met een groep vrienden afgesproken om naar een oud gebouw te gaan. Het is een kleine villa die al zolang het dorp zich kan herinneren leeg staat. Er is een probleem, wanneer de deur achter je sluit, gaat deze niet meer open. Iets wat je enkel niet weet, dus geen rekening mee kan houden. De hal ziet er gewoon uit, maar wanneer je een van de deuren open doet in de hal, weet je dat het wel anders is. Deuren, deuren en nog eens deuren, daar gaat het huis in op. Iedere deur gaat naar een andere kamer, waar nog meer deuren zijn. Soms, hangt er een briefje in een kamer. Waar enkel wat vragen op staan en soms kunnen ze zelfs kiezen wat ze in een "safe zone" willen hebben. Wat is een "safe zone" dan? Het word al snel duidelijk dat er iemand meer in het huis is, iemand die het kent en dit is eigenlijk een soort spelletje. Een "safe zone" houd: Een kamer met bedden, water en ieder mag twee dingen meenemen. Wanneer iemand iets teveel met zich mee wil nemen, sluiten alle deuren. Dus luisteren naar wat er je gezegd word is een belangrijk deel.
In de eerste brief staat dat je moet opletten op parels, deze parels hebben allemaal een andere kleur en een van de personen kan deze "besturen" Het is dus een magisch land en jijzelf moet leren om met je krachten om te gaan. Paars staat voor Lichaam: Je kunt je lichaam beïnvloeden en van gedaante veranderen. Maar ook andere Blauw staat voor water: Je kunt het water beïnvloeden, er meer van maken, het besturen. Rood staat voor vuur: Vuur is je meester en je kan zeggen wat het moet doen, als je goed genoeg bent kun je zelfs vuur maken. Bruin staat voor aarde: Aardse krachten, een krachtig goedje. Waar je ook stenen mee kunt breken. Wit staat voor wind/lucht: Je kunt ervoor zorgen dat de wind de kant op gaat wat je wil en zelfs vele mensen mee pijn doen. Groen staat voor natuur: Planten en bloemen voelen zich fijn bij jou en zullen kunnen opbloeien. Roze staat voor het Geest: Je kunt mensen genezen en hebt snellere reflexen als een normaal mens. Grijs staat voor wapen: Je kunt wapens maken, er spreuken over uitroepen. Zodat ze sterker zijn. Maar jij kunt met je wapen wat magie, een bliksem pijl of een vuur zwaard. (Hiervoor heb je wel iemand nodig met diezelfde kracht, wil je een vuurzwaard maken, heb je iemand nodig die de kracht vuur heeft) Geel staat voor bliksem: vonken gaan door je lichaam en je kunt bliksem schieten en misschien zelfs aparaten van stroom voorzien.
In iedere "safe zone" Zullen voor iedere kracht drie pillen liggen. Ieder een andere kleur. De paarse pillen zijn voor geest, de groene voor natuur. Maar je hebt geen idee wat ieder van de drie doet, de een doet niks, de ander pakt een kracht van je af en de derde zorgt ervoor dat je een vaardigheid erbij krijgt. Wanneer je een pil van een ander zou eten, zou je parel barsten en niet meer werken.
Kamers zijn niet zoals gewone kamer, het zijn een soort proeven. Het kan zijn dat je opeens uit komt in een rotsachtig gebied, boven op de bergen. Of een heggen doolhof. Alles word steeds zwaarder en moeilijk en dan is het maar goed dat je een kracht bezit.
Nodig: Met een X erachter is bezet
Geest X Vuur Water Aarde Lucht Natuur Lichaam X Wapen Bliksem
Kracht: Naam: Leeftijd: Innerlijk: Uiterlijk: Extra:
Voor vragen kun je me een pb sturen of als je misschien nog een kracht wil. Weet enkel niet of ik er meer toelaat. Maar je kan het proberen Wink Ook voor vragen over hoe en wat
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Nov 19, 2013 10:46:44 GMT
Kracht: Lichaam Naam: Pure Duell Leeftijd: 16 Innerlijk: Ze staat voor heel veel open en is vrij ruimdenkend. Pure is een meisje dat graag lacht, maar ook erg snel geïrriteerd kan zijn. Ze vind mensen die wat vreemder zijn interessant en als ze iets wil weten, dan vraagt ze het meteen. Uiterlijk: Extra: x
|
|
And you're...well, I'm sure you have wonderful personality, dear
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Nov 19, 2013 20:59:18 GMT
Kracht: Lucht Naam: Benedict Leeftijd: 19 Innerlijk: Benedict is iemand die zich stoerder probeert voor te doen dan dat hij werkelijk is, maar in feite zou hij nog een hartverzakking kunnen krijgen van zijn eigen schaduw. Hij heeft alleen wel het geluk dat zijn nogal botte en I don't care persona dat toch nog goed weet te verbergen, nou ja misschien is het niet echt verbergen. Het is meer een kwestie van een poging tot laten vergeten door mensen rot te laten voelen en al helemaal als ze er commentaar op gaan geven. Benedict is arrogant, hij is er ook van overtuigd dat zijn intelligentie vermogen meer superieur is dan wie dan ook, en hij is dan ook absoluut not amused wanneer dat ontkent word, en klap op de vuurpijl hij heeft smetvrees, hij wil dan ook absoluut niet hebben dat je hem met een vinger aanraakt, want hij zal gaan hyperventileren. Hij zal het heel misschien alleen toe laten als hij er honderd procent van overtuigd is dat je helemaal bent schoon geschrobt, en dat je geen bacterie aan je lichaam hebt. Maar ach kun je hier perfect mee omgaan zonder dat je uit je slof schiet, dan is Benedict een hele goede vriend hoor en kun je hem er prima bij hebben Uiterlijk: Extra: Is a genious xD...Hij zal zinnen net wat anders kunnen formuleren, zo heb je bijvoorbeeld: Ja dat kun je vinden..Hij zou er dan dit van maken: Ja dat zou je wellicht kunnen vinden...Zijn spraak is dus zeer netjes, en je zal hem dus ook nooit dingen zeggen zoals hey dude wat moet je.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Nov 19, 2013 21:16:15 GMT
Pure:
Ze hadden afgesproken bij het park. Het was afgelegen en lag vlakbij het huis waar ze naar binnen wilde. Met haar bruine ogen keek ze nieuwsgierig naar het huis en daarna om zich heen. Ze had stevige schoenen aan gedaan en zoals gewoonlijk een legging met een rokje. Een shirt met lange mouwen had ze dan toch maar aangetrokken. Ergens was het namelijk toch wat frisser. Maar nu was het wachten op de andere, haar licht roze haren hingen in een lichte krul over haar schouders heen. De onderkant was wat grijzer en ergens zag ze er uit als een pop. Met een zucht keek ze op haar telefoon, ze waren te laat. Veel te laat.
|
|
And now.. I am going to feed you your teeth.
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 19, 2013 21:25:33 GMT
Kracht: lichaam Naam: Desmond Miles Leeftijd: 21 Innerlijk:Een echte fanaat als het gaat om geschiedenis. hij houd van zijn verhalen over zijn voorouders, die niet bepaald normaal waren, even als Desmond overigens. Hij is soms standvastig, en houd van een uitdaging. Sneeuw of wat dan ook geeft hem het gevoel dat er een uitdaging is, en dat geeft Desmond een kick. Hij is heel aanhankelijk naar vrienden en familie toe, en is een behoorlijke casanova naar onbekende mensen toe. Hij laat graag zijn eigen mening horen, maar heeft daarin ook slechte punten, als iemand anders hem een opdracht geeft, dan voert hij die ook over het algemeen uit. een echte waaghals. Hij klimt gerust een berg van 6000 meter op, als hij er zin in heeft. Hij houd eigenlijk ook niet zo van de grond, noem hem een adelaar, maar dit is Desmond. Desmond Miles Uiterlijk: Extra: x
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 19, 2013 21:38:00 GMT
Desmond Miles
Hij was veel te laat vertrokken.. veel te laat, maar het gezeur van zijn vriendin, was hij toch wel eens een keertje zat. Hij had zijn vriendin nu 6 jaar inmiddels, en toen beide 18 waren waren ze al direct samen gaan wonen, maar ja, de hobbies van Desmond waren nogl apart, en daar kon zijn vriendin niet al te goed tegen, als Desmond weer eens een keer van het dak op het balkon kwam van de achtertuin. Ze vond hem onvolwassen, en vooral gevaarlijk hoe hij zich meestal gedragen. Daarom had hij zich maar eens een keer fatsoenlijk gedragen, en had hij nu zijn skateboard gepakt, waar hij toch een stuk minder van genoot. Hij reed ermee richting het park, en maakte nog even snel een grind rail, voor hij verderop pure in de gaten kreeg, en met een kleine stunt zijn skateboard in de handen nam, en op de grond landde, en daarna verder liep naar haar.'' Sorry, ben wat laat.'' verontschuldigde hij zich ook direct.'' Charissa zat weer eens te zeuren.'' Sprak hij duidelijk dat hij er wel degelijk zat van aan het worden was.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Nov 21, 2013 20:16:15 GMT
Benedict
Als het om zeer belangrijke zaken zou gaan dan zou Bendedict nooit te laat komen, maar het betreden van een oud vies verlaten huis, nou daar had hij wel...Nou ja een hele lange bedenktijd voor moeten hebben en nu de dag daar was wist hij het ook nog geen eens helemaal zeker of hij wel wou. Uiteindelijk was het toch zijn nieuwsgierigheid die hem zijn woning liet verlaten, maar moesten ze nou werkelijk in een park afspreken, enig idee wat daar allemaal kan gebeuren, het is waarschijnlijk een van de centrale plekken van onhygiene. Bij het park aangekomen bleef Benedict nog heel even staan voor hij voet zette in het park, nee dit was absoluut niet de plek waar je hem zeer gauw zal vinden. Hij liep door en zag Desmond en Pure al in de verte staan. Rustig liep hij door en net op het moment dat hij in de buurt van het tweetal is botst een oud vrouwtje tegen hem op. 'Kijk toch uit waar je loopt jij oude verlepte gerimpelde tang, het park is niet je eigendom en je hoeft ook geen broodkruimels op de grond te volgen om de verrekte uitgang te viden' barst hij uit tegen een klein oud vrouwtje, die hem in complete shock aankijkt.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Nov 21, 2013 20:29:34 GMT
Pure:
Ze keek met een glimlach naar Desmond. "Er zijn vast genoeg vrouwen die voor je in de rij staan." Zei ze met een kleine grijns en keek even naar het huis. "Heb je er zin in?" Vroeg ze hem dan ook en schrok op toen ze de stem van Benedict hoorde. Haar ogen werden groot terwijl ze hem even wegduwde. "Het spijt me, hij heeft net gehoord dat zijn geliefde dood is." De vrouw mompelde wat onverstaanbaar om daarna weg te strompelen. Zij pakte de pols van Benedict vast om hem mee te sleuren naar Desmond. "Als je altijd zo'n held zou zijn, dan zal ik er voor zorgen dat ik in gevaar ben." Ze tikte met haar wijsvinger op zijn borst en draaide zich toen naar Desmond. "Dus we zijn compleet!" Zei ze met een brede glimlach en ging langs Desmond staan om haar hoofd tegen zijn schouder te leggen. "Zal er een kelder zijn?" in gedachte leek dat haar namelijk wel ontzettend gaaf. Meteen ging ze weer recht staan en pakte de pols van Benedict. "Naar binnen!" Zei ze blij om Benedict mee te sleuren. Dat Desmond mee ging, daar vertrouwde ze wel op. Maar deze jongen had net wat meer hulp nodig naar haar idee.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 21, 2013 21:24:43 GMT
Desmond miles
Hij lachte even.'" ja denk je? ik betwijfel het hoor.'' Sprak hij rustig en hoorde nu ook een bekende stem te keer gaan tegen ene oud vrouwtje en keek naar benedict toen hij langzaam dichterbij kwam en zuchtte even.'' Benedict, ik snap dat je al die problemen hebt enzo, maar die dame kan er niets aan doen.'' sprak hij zo rustig mogelijk en zwaaide nog even naar de dame, en deed daarna zijn skateboard weer in die hand, n voelde hoe Pure even tegen hem aan kwam te staan en glimlachte even, al had hij niet door dat Charissa verderop stond en dichterbij kwam en hem nu woedend aan keek.'' eh jongens, wacht even.'' sprak hij rustig en charissa keek hem enkel aan.'' jaja, je vind haar leuk he? ze is niet gewoon jou vriend, ik zga haar wel tegen je aan leunen!'' sprak ze boos, en verkocht hem direct een pets in het gezicht, en Desmond keek naar haar.'' Ik vind haar niet leuk Charissa, jij denkt altijd het verkeerde van mijn vrienden.'' Nee desmond! ik weet genoeg! meekomen nu, ik verbied je het! je gaat niet met je vrienden weg!'' sprak ze boos en keek hem aan.'' Charis, lief, we hebben het hier over gehad.'' sprak hij en keek haar aan.'' Doit weekend zou ik met hun mee, en dat ga ik ook doen.'' Sprak hij rustig en ze snoof even.'' als jij nu met hun mee gaat, dan mag je als je terug komt je spullen pakken, en lekker met dat wijf gaan samenwonen als je haar zo leuk vind, want dat vind je toch? mmm'' sprak Charissa opnieuw, en Desmond keek echt even heen en weer, niet wetend hoe dit nu op te lossen eigenlijk, ook al had hij meestal wel een oplossing, nu even niet dus.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Nov 21, 2013 22:13:44 GMT
Pure:
In een ruk stond het meisje stil. De woorden lieten haar mond bijna open vallen van verbazing. Ze liet Bendict dan ook los om een paar passen naar voren te doen, toen Desmond een klap kreeg was het dan ook met haar geduld gedaan. Vooral bij de dreiging dat hij zijn spullen zou moeten pakken. "Ik wil hier geen relatietherapeut uithangen." Zei ze en naar Desmond keek, daarna naar het meisje dat zich zijn vriendin moest noemen. "Maar als jou blijk van liefde is: tegen iemand zijn schouder aan hangen... Zou ik proberen om eens wat hebter te worden. Niet lullig, maar als ik iedereen leuk vind waar ij ik mijn hoofd op zijn of haar schouder heb gelegd. Dan ben ik een lesbi, homo, pedofiel en zelfs iemand die het met dieren doet." Ze fronste om die gedachte. "Maar als jij hem zijn spullen laat pakken als hij terug komt, dan bezorg ik hem graag onderdak. Daar sijn vrienden voor. Ik weet niet hoe formeel jij bent tegenover jou vrienden of dat je ze eigenlijk wel hebt... Maar ik knuffel een vriend of vriendin gewoon. Benedict is een ander erhaal." Ze wees even naar hem. "Is hij geen schatje?" Zei ze tussendoor, al was dat meer om zijn vriendin tot rust te krijgen. Al was de zin niet gelogen. "En noem me geen 'wijf'. Het staat je niet als je dat zegt." Pure keek haar rustig aan en hoopte dat ze het zou begrijpen en dat ze geen stomme dingen had gezegd.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Nov 24, 2013 20:14:11 GMT
Benedict
Doordat Benedict even in shock was duurde het wat langer dan normaal voor hij zijn mond open trok, want oh my god het lef die Pure soms had. Benedict wil net zijn mond open trekken wanneer Pure hem ook nog is doodleuk mee begint te sleuren naar dat oh zo ranzige huis, waarom was het ook alweer waarom hij had gezegd dat hij mee ging. Oh ja dat was nieuwsgierigheid, stomme nieuwsgierigheid die in de weg zat. 'Je hebt werkelijk ook niks geleerd he Pure' zei hij haar best wel bot en zijn neus even ophaalt door de woorden van Desmond. 'Tenzij de persoon in kwestie daadwerkelijk blind is, is het nog geen excuus om zo tegen iemand op te lopen. We liepen hier niet door smalle steegjes en ik ben nog steeds geen kilo's teveel aangekomen waardoor ik het halve pad in beslag neem' zei ik hem toch even. Dan hoor ik een andere stem en zo te horen overduidelijk de vriendin van Desmond. 'Jij hebt werkelijk teveel romantische films gezien maar met een te grote overvloed aan drama. Ben je zijn moeder of zijn vriendin. Want in een echte relatie vertrouw je elkaar en spring je niet uit je vel om zoiets onbenulligs, werkelijk, als dit jou idee van relatie is, dan vraag ik me af waarom jullie in de eerste plaats bij elkaar zijn. Want zoals ik eerder zei, jij hebt een overvloed aan drama en Desmond heeft geen echte weerstand' zei hij en even toch onbewust lichtelijk bloosde wanneer Pure hem een schatje noemde. Nou weet Benedict eigenlijk niks van relaties, want hij heeft er nog nooit een gehad en bij wijze van kan hij zeven kleuren van de regenboog schijten om zijn eigen schaduw, maar ach.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 25, 2013 6:18:47 GMT
Desmond MIles
Hij had geen tijd meer om verder op Benedict te reageren, door dat Charissa hier zo stond te tieren voor hem, en Charissa leek niet echt rustig te worden door de woorden die zijn vrienden spraken.'' Jullie twee willen gewoon onze relatie verpesten. Hij is van mij!'' sprak ze en pakte Desmond nu beet, en knffelde hem helemaal. Desmond knuffelde terug, hij hield wel van haar, maar dit kon niet.'' Charissa, je moet mij ook leren lostaten, meisje.'' Begon hij op een rustige toon.'' Ze is aanhankelijk, en ik knuffel mijn vrienden ook, zelfs Benedict als het nodig is, maar dat maakt mij toch ook niet verliefd op hem?'' sprak hij rustig en keek allereerst even naar pure, die opnieuw een vernietigende blik kreeg van Charissa, maar Charissa liet hem nu toch los.'' Ga toch weg desmond. Maandag pak jij je spullen. HEt is over tussen ons.'' SPrak ze en duwde hem nu even een beetje weg, waarna ze vertrok. Ze was duidelijk flink jaloers, en desmond slikte even voor een moment, dit was niet bepaald hetgeen waar hij op hoopte, toch hield hij zich momenteel verschrikkelijk sterk en keek hij naar Benedict en Pure.'' Nou daaris niets meer aan te helen.. Zullen we maar naar binnen?'' sprak hij kalm en voelde toch zijnn tranen branden achter zijn ogen, maar die hield hij behoorlijk in.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Nov 25, 2013 19:20:36 GMT
Pure:
"Wat geleerd?" Vroeg ze hem nog speels, waarna ze naar de vriendin keek van Desmond, ze kon niet op haar naam komen. Ze hoopte dat ze het zou begrijpen, maar in plaats daarvan leek ze het verpest te hebben. Verbaasd keek Pure dan ook het meisje na, de sfeer was van gezellig, gedegradeerd naar een ramp. "Het spijt me, als je achter haar aan moet… Dan moet je dat doen. We kunnen een andere keer gaan?" Mompelde ze zacht. Voelde zich schuldig voor wat ze had gedaan. Als ze niet tegen zijn schouder had aangehangen, dan was alles goed geweest. Ze streelde door haar roze haren en keek even naar Benedict, om vervolgens naar de grond te kijken. Was ze werklijk zo dom geweest? Of was zijn vriendin zo vervelend en had ze er niks aan kunnen doen?
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Dec 2, 2013 20:02:15 GMT
Benedict
'Oh alsof jij dat niet weet, moet ik je werkelijk alles voor kauwen' vroeg hij Pure over het iets geleerd hebben, niet echt doorhebbend dat Pure het op een speelse manier zei. 'Ja ga vooral achter haar aan, geef haar het gevoel dat ze je compleet onder de duim heeft, want dat is immers hoe zij jullie relatie het liefst ziet, als je het ook maar een relatie mag noemen. Ik ben me er goed van bewust dat ik niet echt veel over relaties weet qua ervaring, ik weet genoeg door er dingen over te lezen, de dingen die je toch op het internet en in boeken kunt vinden is ongelofelijk, en ik kan je vertellen de relatie die jullie hebben is niet bepaald gezond' zei hij toch even tegen Desmond. Wat was Pure nu aan het doen was ze zich nu serieus zelf de schuld aan het geven. 'Ach Pure toch, zeg nu niet dat het je spijt, ondanks dat je misschien een lading bacterien achter heb gelaten bij Desmond, niet dat dat echt veel uitmaakt gezien het feit hij er vast ook compleet mee onder zit, heb je werkelijk niks verkeerd gedaan. Dus uhm..Kop op he' zei hij en even twijfelend met zijn hand boven haar schouder hing om haar een schouder klopje te geven maar zijn hand dan toch weer terug trekt.
|
|
Cuban cigars, you've got to love them
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 18, 2014 22:18:28 GMT
Desmond Miles
Hij keek charissa na, en schudde nu zijn heeft.'' Nee Pure, benedict heeft gelijk.'' sprak hij rustig en draaide zich al bij.'' wij gaan dit weekend gewoon genieten, al pak ik je op de bek,en hebben we met een aantal jaren 3 kinderen, kan het me nog niet schelen. Misschien moet ik de wereld eens openen, en niet zo dom doen.'' sprak hij kalm en streek even over zijn hoofd, en knikte kort.'' Ik stel voor dat we gaan, want ik zou dit weekend gezellig gaan maken, zonder Charissa, ik was toch stiekem blij eens een weekendje van haar af te zijn.'' sprak hij eerlijk en keek hun aan.'' het loopt al tijden niet lekker, doordat ik zoals jullie weten graag Freerun en over muutjes enovoort ga, en daar was zij nou ja, al niet blij mee. Was ze nooit geweest, en ik moest gaan skateboarden. Onbenullig ding, ik ga dus niet meer skateboarden.'' sprak hij en pakte het skateboard, wat hij symbolisch in een vuilnisbak drukte.'' Daar mogen de zwerevers van genieten.'' sprak hij enkel en keek er nog kort naar.'' al betwijfel ik of die het leuk zouden vinden.'' Sprak hij en begon nu al rustig zijn weg naar het huis te banen.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Feb 18, 2014 23:07:14 GMT
Pure:
Ze keek vragend naar Desmond, sinds wanneer vond hij dat Benedict gelijk had? Toen begon hij over drie kinderen en andere dingen en Pure keek hem even ongelovig aan. "Er is niemand hier die mij op mijn 'mond' neemt en al helemaal geen kinderen in mij stopt." Het woord mond had ze benadrukt, bek klonk nogal hard. Maar een grote grijns kwam dan toch op haar lippen. Ergens was ze blij dat hij mee ging. "Jij hebt ook bacteriën." Ze legde een vinger tegen de schouder van Benedict. "Van mij." Ze trok haar hand met een brede lach terug en keek naar Desmond. "Nu moet je ook niks afkeuren van haar. Daarbij, na het weekend zal ze vast inzien wat ze mist en wil ze je terug." Probeerde ze de boel toch op te peppen. Toen zag ze dat Desmond richting het huis zag lopen, pakte ze de pols van Benedict om hem mee te sleuren. "Dus, wie is er bang voor spoken?" Vroeg ze met een grijns, was n iet van plan om Benedict los te laten. Ze wist zeker dat hij het huis niet uit zichzelf in ging. Van buiten zag het er al uit alsof het in elkaar kon storten en de stof viel haast letterlijk van het huis af, dus binnen kon het enkel erger zijn.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Feb 21, 2014 15:51:19 GMT
Benedict
'Ja natuurlijk heb ik gelijk, dat is logisch, het zou absurd zijn als dat niet zo zou zijn he' zei hij met enige arrogantie tegen Desmond. Dan begint Desmond een heel vehaal over dat hij in feite zelf moest weten wie hij op de bek pakt, oh gutte gut de taal die toch uit de mond van de jongen kon ontsnappen, en over drie kinderen. 'Nee Pure je hebt helemaal gelijk, het idee alleen al om speeksel te moeten uitwisselen om het even zo simpel te zeggen met iemand die het toch niet uitmaakt wie hij op de lippen pakt en waarschijnlijk nog genoegen zou nemen met iemand die net zo gerimpeld en verlept zou zijn als de homosapien die zo eerder op de ochtend zo abrupt tegen mij was opgebotst. Om het maar zo kort mogelijk samen te vatten, ik heb je gelijk gegeven, dat zou je werkelijk als een compliment moeten zien' zei hij tegen haar. 'UIteraard heb ik geen bacterien meer, want ben die ochtend nog naar..' verder kwam hij niet als Pure het lef heeft om hem met haar vinger aan te raken 'oh hemel bedenk is even hoeveel van die kleine miniscule beestjes op een vinger zou kunnen zitten en die lopen nu allen over de plek waar jij zojuist je vinger hebt geplaatst, is dat het bedankje die je me geeft nadat ik je zojuist een compliment had gegeven, hoe durf je' zei hij haar. Als je dan denkt dat het niet erger kon worden, nou dan kon het dus wel want ze pakt hem nu gewoon bij de pols vast dames en heren. Benedict begint bij dat punt dan ook compleet te hyperventileren en de woorden over wie is er bang voor spoken, nee daar reageert hij dan ook niet op. 'Oh ik denk dat ik een hartaanval krijg' waren de woorden die hij door zijn hyperventilatie toch wist door te brengen.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 21, 2014 18:30:17 GMT
Desmond Miles
Hij keek even naar Pure en lachte even.'' Gelukkig ga ik dat ook niet doen. Ik heb geen kinderwens, en jij bent gewoon een vriendin, een vriendin vriendin.'' sprak hij en vroeg zich even af waar hij over bazelde.'' Ach je begrijpt wat ik bedoel.'' sprak hij rustig en keek even naar Benedict en zuchtte even.'' Benedict, soms moet jij je echt minder aanstellen. Lucht bevat al bacterieen en niet alle bacterieen zijn slecht.'' Sprak hij toch wat droog, en schudde zin hoofd even. Nee hij kon het nooit begrijpen van de jongen, dat hij zo'n hoge smetvrees had. Maar goed, Desmond was zelf misschien ook niet de normaalste jongen die je kon treffen. Hij liep gewoon door, en negeerde Benedict nu, ook op zijn opmerking dat hij een hartaanval kreeg, en zijn hyperventilatie reageerde hij alleen op door een plastic zak uit zijn rugzak te halen en hem aan keek.'' Neem deze, en blaas hier in.'' sprak hij en keek een klein beetje pissig, al bedoelde hij het niet zo. Hij was gewoon een beetje zat van Priscilla momenteel en dat was in zijn gedrag te merken. Dus geweldig begin van hun weekend. Hij hoorde de vraag van Pure en schudde zijn hoofd.'' Woie is er wel bang voor spoken? ze bestaan toch niet.''
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Feb 21, 2014 19:32:16 GMT
Pure:
Het meisje met de roze haren lachte. Was vrolijk te noemen, terwijl ze haast richting het oude huis huppelde. Ze hoorde wat Benedict zei en keek hem toch even bedachtzaam aan, terwijl ze nog steeds door bleef lopen. Ze waren er namelijk bijna, ze kon de stof al bijna aanraken! Ze zei echter niks, duwde de klink omlaag, ergens had ze verwacht dat hij niet open zou gaan. Maar ze waren binnen. Meer van schok als dat ze het zelf door ha, liet ze Benedict los. De kamer waar ze in terecht kwamen was alles behalve vies en smerig. Vervallen of zelfs maar oud te noemen. Ouderwets zeker, maar alles leek haast nieuw. De meubels, de open haard stond zelfs aan. Een LP die draaide, waardoor er door de grammofoon muziek weerklonk. Haar bruine ogen keken snel om naar de jongens. Wist niet wat ze moest zeggen, het leek haast alsof er nog iemand woonde. "Hoezo bestaan spoken niet?" Ze keek met een opgetrokken wenkbrauw naar Desmond. Vroeg zich af of hij dit kon verklaren, daarna keek ze naar Benedict. Keek hem nieuwsgierig aan, misschien dat hij het antwoord wist. Hij moest altijd de wijsneus uithangen, dus dat mocht hij nu ook wel doen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Feb 22, 2014 14:17:16 GMT
Benedict
Oh op die woorden die Desmond daar uit sprak had hij normaal gesproken wel woorden over terug gehad van Benedict, maar op dit moment was Benedict niet met zijn aandacht daar, maar zat hij midden in zijn hyperventilatie en zijn haast hartaanval, ja serieus hoor. 'Je bent werkelijk waar niet goed bij je hoofd jij onbenul' brengt hij dan toch uit en zijn neus even ophaalt, hoe durft hij met een plastic zakje die regelrecht uit een nest van bacterien kwam en verwacht dat hij het tegen zijn mond aan ging houden, oh mijn god hoe werkelijk stom kon je zijn. Wanneer ze het huis betreden was hij toch wel verbaasd, want hoe kon het zo schoon zijn nou ja zo schoon als een ander huis zou kunnen zijn buiten zijn eigen woning. 'Ja dat zou zonder twijfel een nogal belachelijke theorie zijn dat deze plek bewoond zou zijn door een stel geesten. Voor zulk soort dingen is er uiteraard een hele overduidelijke verklaring voor, het heet huisbreking en wij zijn de daders, dus ik suggereer dat we hier weg gaan voor dat deze bewoners uit de kamer stappen waar ze zich bevinden e de politie bellen als ze dat al niet hebben gedaan. Uiteraard kan het ook zo zijn dat iemand een hele slechte grap met ons uit wil halen, maar bravo voor de hygiene, al kan ik degene nog wel wat tips geven' zei hij.
|
|