Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Nov 21, 2013 9:00:55 GMT
Een piratenschip genaamd The black night zorgt voor vele doden op zee en in vele havens en steden. Ze zijn ruw, hun slaven worden misbruikt en in een gevecht zullen ze niet snel omdraaien. Ze accepteren de dood zoals hij is. Maar ze zijn nu op weg naar de legende van de Azran. Ergens moeten ze een belangrijke schat hebben liggen. De Azran is een volk wat ver vooruit liep en vele schatten zou hebben over de hele wereld. Nu zijn ze op weg naar Storybrooke om daar een van de schatten te vinden. Maar het kan ook zijn dat ze iets vinden om de schat te openen. Er zijn meerdere hoge mensen op dit schip, want ze hebben een kaart die iemand haast niet alleen op kan lossen. Je moet namelijk op vier plaatsen te gelijk staan anders. Natuuriljk is er een iemand de kapitein, maar die net onder zitten, hebben ook een goede baan op het schip.
Rang: Naam: Leeftijd: Geslacht: Innerlijk: Uiterlijk: Extra:
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Nov 21, 2013 11:58:59 GMT
Rang: Een van de hogere mensjes, maar niet de kapitein. Naam: Sycamore Leeftijd: 25 Geslacht: Man Innerlijk: Vrouwengek, houd van flirten met vrouwen en de bemanning aansturen. Laat zich niet klein krijgen Uiterlijk: Extra: X
|
|
And you're...well, I'm sure you have wonderful personality, dear
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Nov 21, 2013 19:45:49 GMT
Rang: Slavin Naam: Arya Leeftijd: 22 Geslacht: Vrouw Innerlijk: Arya is een vrij pittige tante en weet absoluut haar mannetje wel te staan wanneer nodig is. Ze is een vriendin voor degene die haar goed behandelen, maar een nachtmerrie voor degene die dat niet doen. Arya is echt niet de moeilijkste om alles schoon te houden of het nou om het schip gaat of kleding of dat ze dingen van de markt moet halen wanneer nodig is. Maar dwing haar nergens toe want dan heb je aan Arya een verkeerde. Uiterlijk: Extra:
|
|
And now.. I am going to feed you your teeth.
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 22, 2013 21:26:01 GMT
Rang: Schilder/uitvinder/architect/gevangene ;hah Naam: Leonardo Leeftijd: 34 Geslacht: man Innerlijk: Leonardo.. een excentrieke man. Hij houd van schilderen en architectuur, en is hier ook verdomt goed in. Werkt meestal beneden dek aan nieuwe snufjes, en weet heel goed zijn weg. LEonardo is een echte italiaan, en houd ook wel van gezelschap, zeker wel. Praat met een behoorlijk italiaans accent, dus het is haast niet ontloopbaar dat hij een echte italiaan is. Spreekt met dure woorden, maar is een echte allemans vriend. Uiterlijk: Extra: Hij zat rustig in zijn landhuis in Rome, maar dat rustig was snel afgelopen toen hij werd ontvoerd, en nu tegen zijn wil eigenlijk, wapens en dergelijke moet maken, benedendeks van dit schip.
|
|
And now.. I am going to feed you your teeth.
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 22, 2013 22:01:59 GMT
Leonardo
Hij zat zoals altijd beneden deks, aan een bureau te tekenen aan een nieuwe blauwdruk. Hij was behoorlijk slim, en daardoor ook een belangrijk man, maar hij kon niet inzien dat hij twee weken geleden nog in zijn landhuis aan het werk was, en daarna ontvoert werd door een stel piraten. Leonardo noemde het nogal bruut, en zo beschreef hij ze ook, als een stel bruten. maar toch bleef Leonardo altijd een Alemans vriendje, in wat voor situatie hij ook zat. Hij had wel zijn verf mee gekregen, of nou ja, die hadden ze mee gejat voor hem, om hem de mond te snoeren, en hem aan het werk te houden, zo dacht hij erover. Er stond dan ook een ezel met een groot doek erop, waar hij momenteel een zelfportret aan het maken was, daar genoot hij van. Aan zijn been zat een flinke ketting, die weer geketend was aan zijn bureau, maar waarmee hij wel de hele kamer rond kon, en dus ook in de hangmat kon gaan liggen als hij dat wou. Niet dat Leonardo daar veel in lag, hij vond het te primitief, en te veel voor arme mensen eigenlijk, en daarom sliep hij dikwijls op de houten stoel. Niet dat dat veel klasse had, maar he, een hangmat dat kon echt niet.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Nov 28, 2013 13:35:22 GMT
Sycamore:
Zijn lichtblauwe ogen keken over de zee heen. Ze moesten naar de schat van de Azran en dat was dan ook het belangrijke doel. De kaart was nogal vreemd en ze hadden vreemde bouwwerken nodig om de schat te kunnen vinden. Sycamore liep naar beneden, hij ging de gevangene even bekijken, hij was namelijk altijd met vreemde dingen bezig. Hij keek met een brede lach toe naar Leonardo. "Hoe gaat het hier? Nog leuke dingen gevonden?" Zei hij met een charmante grijns. Een die hij niet anders kon laten zien, hij had het zichzelf aangeleerd en kon nu weinig anders dan grijnzen. Het was niet zo dat hij die grijns perse voor Leonardo had, mannen vond hij zo niet interessant namelijk. Maar hij moest wel de gevangene in de gaten houden en dat was belangrijk.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Nov 28, 2013 13:40:29 GMT
Rang: Zoon van de voormalige kapitein, maar nog te jong om hem over te nemen. Als hij oud genoeg is mag hij dan ook het schip overnemen. Naam: Shanks Leeftijd: 17 Geslacht: Man Innerlijk: Druk, jong, stoer, waaghals. uiterlijk: Extra: Hij mist zijn linker arm en heeft dus enkel een rechter. De blouse is afgebonden aan de linkerkant en hij heeft er altijd een cape over hangen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Nov 28, 2013 14:33:35 GMT
Leonardo
Hij stond op van de tafel toen hij een stem hoorde en zuchtte even toen hij zag dat het een van de piraten zelf was. Elke avond kwam er een slaaf bij hem, en met haar kon hij het ontzettend goed vinden. ze was vriendelijk en spontaan en leonardo voelde zich dan ook vaak op zijn gemak bij haar. Hij hoorde de vraag en knikte ook." Maar natuurlijk, eens kijken, eens kijken..."sprak hij enkel en boog zich net zo hard over de blauwdruk, en de papieren die hij erom heen had liggen en bestudeerde die even voor een moment. Leonardo bleef daarbij stil, hij was bezig en vragen hield hij dan ook niet van. Na ongeveer goed vijf minuten knikte hij dan ook pas."Ik heb het. De eerste machine is een soort van ram. Maar veel geavanceerder. Het is een machine die ik nooit eerder heb gezien maar zeker mogelijk is te maken." Sprak de man en bleef na de blauwdruk staren." Ik heb alleen niet de middelen, vele van de materialen zijn moeilijk te krijgen, en zijn vaak duur. Zeker de robijn die volgens de blauwdruk in het mechanisme zit. Daar zijn maar drie van op de wereld, en die zijn alledrie in bezit door de koning van Engeland."
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Nov 28, 2013 15:06:58 GMT
Sycamore:
De man bleef staan, hij wist ook niet waarom hij naar deze vervelende man moest en wilde er het liefst niks van weten. Hij voelde een klap tegen zijn schouder en met een boos gezicht keek hij op om daar Shanks te zien. "Mooi, hoef ik niet naar zijn gebazel te luisteren." Mompelde hij en liep naar boven.
Shanks:
Hij zuchtte, terwijl hij richting de tafel liep en daar met zijn ene arm op hing. "Het spijt me voor Sycamore, hij vind andere dingen interessanter." Hij had een grijns op zijn gezicht. Maar een hele andere als die van Sycamore. Hij meende het en vond dit ook serieus interessant. Het was dat hij niet kon tekenen en slim was hij op een andere manier als Leonaardo. "Ik hoorde iets over een robijn en een koning?" Vroeg hij toen en ging rechtop staan. "Maar kan ik wat voor je halen voordat je je verhaal vordert?" Het was niet helemaal zijn ding om mensen te kidnappen en aan een ketting te laten hangen. Maar hij had dan nog vrij weinig te zeggen over dit schip. Al wist hij dat er ooit verandering in ging komen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Nov 28, 2013 15:46:25 GMT
Leonardo
Hij keek naar sycamore, die schijnbaar niet veel interesse had in het verhaal schijnbaar, maar Leonardo maakte rustig wat berekeningen en schreef die op papier neer, voor hij weer even op keek." Geen interesse.. Ik vat het niet. Hij vroeg er zelf om." Sprak hij enkel en schudde zijn hoofd terwijl hij rustig zich weer over de kaart heen boog." Robijnen. " Sprak hij en keek kort op, maar liep even weg en kwam terug met een liniaal en legde die op de blauwdruk." Een kompas rn meetstok. " sprak hij op zijn vraag." Landkaart zou ook makkelijk zijn. Er staan hier op de blauwdruk diverse inscripties.. Ik ben nog bezig met ze te kraken, maar die robijn komt zeker naar voren." Sprak hij en schudde zijn hoofd even." Wat had ik graag die diamant gewild. Misschien bracht dat mij verder met het bouwen van dit apparaat. Ik kan nu niets. "
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Nov 28, 2013 16:01:28 GMT
Shanks:
Hij had een glimlach op zijn gezicht en haalde zijn schouders op. Ook al had hij maar een arm, zijn schouders ophalen kon hij nog wel. Shanks vond het fijn dat Leonardo op het schip was, maar waarom ze hem werkelijk hadden moeten opsluiten was hem nog een grote vraag. Als je mensen op sloot deden ze dingen die ze niet wilden. Dat wilde zeggen dat ze je misschien nog wel eens voor konden liegen over wat ze vonden. "Komt eraan." Zei hij met een grijns om naar de kajuit te lopen van de kapitein. Hij haalde een kompas, meetstok en een kaart om vervolgens naar beneden te lopen. Hij gaf ze aan Leonardo. Hij hield ze wat onhandig vast met een arm, maar het lukte hem wel. "Dat Sycamore er zelf om vroeg wil niet zeggen dat hij het echt wil weten." Hij glimlachte naar hem. Daarna keek hij naar Leonardo. "En waarom helpt een diamant je met het bouwen van dat apparaat?" Hij keek naar hem, benieuwd naar zijn antwoord.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Nov 28, 2013 16:15:44 GMT
Leonardo
Hij krek rustig naar de inscripties en noteerde wat woorden die hij ontdekte in de tekst en maaktr zo af en toe geluidjes zoals aha en mmm.. Hij wachtte tot hij terug was en keek op."Ah.. Muchos Gracias." Sprak hij en legde het direct op de tafel." Ssst.. Just wait." Sprak hij toen hij nog wat sprak en maakte weer wat geluidjes en schreef nu een tekst."Oh it's a code.. A code for a location.."Sprak hij meer tegen zichzelf dan tegen hem eigenlijk en zette een puntje neer op de landkaart." Yes it all makes sense now.. Ik heb het!" Sprak hij ennthousiast en keek hem aan." De robijn is het aandrijvings mechanisme. Dat zorgt ervoor dat de voorkant keihard word, n deze inscriptie verteld een plek waar een deur is, een deur die enkel te breken is met iets zo hard al een robijn. Deze specifieke robijn is echt een van de hardste op aarde. er is maar 1 hardere bekend, maar die is onvindbaar. "
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Nov 28, 2013 17:58:49 GMT
Shanks:
Shanks hield zijn mond toen hij dat zei, hij zal geen kapitein zijn die geen tegenspraak kon waarderen. Ergens vond hij het juist wel grappig en met samenwerking behaalde je meer als dat je iedereen tegen ging werken. Hij keek dan ook verbaasd op toen de man zei dat hij het nu eindelijk had. De man begon dingen te zeggen, dus ze hadden die verdomde robijn nodig? "Dan gaan we die halen." Was zijn reactie en hij glimlachte naar Leonardo. Hij pakte de sleutelbos van zijn riem af om te bukken en de enkel van Leonardo los te maken. "Hopelijk ga je niet meteen als een gek rondrennen. Maar ik vind het niet netjes om iemand die goed werk verricht vast te houden. Ik wil je zelfs betalen voor je werk, mocht je dit willen?" Hij kwam niet graag bij gevangenen, het was niet helemaal zijn manier van handelen namelijk.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Nov 28, 2013 22:06:49 GMT
Leonardo
Hij keek naar haar en knikte even toen hij eenmaal los was.'' Alle drie de robijnen zijn in bezit van de koning van engeland. Volgens geruchten sluit hij ze op achter een grote bewaakte deur. '' Sprak hij rustig.'' HEt word lastig, tenzij je vanuit de lucht benaderd. Gelukkig hebben jullie mijn blauwdrukken meegenomen en kan ik kijken of ik mijn vliegmachine kan verbeteren.'' Sprak hij rustig en keek naar hem voor een moment.'' En ik weerk meestal gratis hoor, zolang julle mij papieren blijven leveren zoals dat, en de materialen, maak je mij al heel blij. Een normaal bed zou ook fijn zijn.'' sprak hij over de hangmat, waar hij duidelijk een hekel aan had.'' IK zal niet gaan rennen, wees niet bang. Ik vond het altijd wat vreemd, en ik moet toegeven dat ik liever nog onder de Italiaanse zon zat, maar dit is spannend, en dat mag ik wel. '' sprak hij kalm en keek weer even naar de blauw druk op de tafel voor een moment.'' maar ik zou het wel fijn vinden eens een frisse neus te halen. Gewoon even de buitenlucht zien, het helpt me denken.''
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Dec 5, 2013 13:17:24 GMT
Sycamore-Shanks:
Hij knikte, natuurlijk mocht hij mee naar buiten van Shanks, de jongen had er dan ook weinig moeite mee en hij liep Leonardo dan ook voor naar boven in de veronderstelling dat hij hem wel zou volgen. Echter kwam Sycamore meteen op hen afgelopen en hij keek totaal niet blij naar Shanks. "Waarom heb je hem losgelaten?" minachtig was te horen in zijn stem. "Omdat de man behoefte had aan wat buitenlucht en ik denk dat hij deze dan ook heeft verdiend." Shanks glimlachte enkel en Sycamore pakte zijn arm dan ook vast. "Dit is je enige arm, ben je van plan om deze werkelijk op het spel te zetten voor hem? Jij bent hier niet de kapitein." Sycamore keek hem strak aan. "Evenals jij, ook jij bent geen kapitein en ik ben een van de mensen die op deze man past, we moeten hem behandelen zoals het hoort en een beetje buitenlucht maakt niks uit. Hij kan enkel de zee in springen." Shanks bleef rustig en Sycamore liet hem dan ook los en liep richting een slaaf van het schip. "Hey dame, lukt het een beetje?" Grijnsde hij dan ook en Shanks draaide zich weer terug naar Leonardo. "Volg het idee van in het water springen maar niet op." Zei Shanks dan ook met een glimlach tegen Leonardo
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 6, 2013 10:40:34 GMT
Leonardo
Rustig begon hij nu ook het kamertje uit te lopen terwijl hij toch nog nadacht over de blauwdruk, en eenmaal bovenaan de trap naar het water keek, en inderdaad genoeg ideeen binnen kreeg in zijn hoofd, waardoor hij het gesprek van de mannen niet echt volgde, wnt Leonardo had zijn zinnen op al hele andere dingen gezet eigenlijk.'' Dit zou een prachtige plek zijn voor een schilderij..'' sprak hij dan ook, in plaats van antwoord te geven op de opmerking die Shanks aan hem gaf, en draaide zich nu naar hem toe.'' geen zorgen, ik kan misschien zwemmen, maar Roe is hier niet bepaald dichtbij, dus thuis kom ik toch niet. En land zie ik ook niet.'' sprak hij rustig en liep een beetje bij hem weg, en verdween daarna toch eeven naar beneden, en kwam terug met de ezel en zijn schilderspalet en spulle, en begon gewoon rustig een beetje te ontspannen, voor zijn eigen idee, en maakte een portret van een paar piraten, aaronder toch sycamore en de slaaf, met een stuk houtskool, voor hij daadwerkelijk begon te schilderen.
|
|