years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 18, 2014 22:54:14 GMT
Siara
Ze wist niet wat ze zag. Was dit wel de Mia van vroeger? Was ze dan zo getraumatiseerd dat ze bang was geworden van auto's? Ze slikte eventjes en keek weer even naar Dom omdat ze niet wist wat ze moest doen, of wat hij ging doen. Ze zag de traan over de wang rollen van Mia en beet op de binnenkant van haar lip. Ze wist niet of Mia haar nog kende, anders was ze ook al lang naar haar toe gegaan om haar weer te verwelkomen. Ze was nog steeds familie. "Mia." Zei ze daarom ook zacht en keek naar haar en keek dan weer naar Dom, wachtte tot hij wat ging doen, het was zijn zus.
|
|
Go home or you all will die!
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 18, 2014 23:04:09 GMT
Mia Toretto
Ze keek naar beide en herkende de auto, waardoor ze kalmeerde, een heel stuk. Ze slikte even en keek naar Dom en toen naar Siara die wat tegen haar zei.'' Dag Siara.'' Sprak ze enkel maar liep nu toch dichterbij Dom, en bleef voor hem staan nu momenteel en keek omhoog in zijn ogen.'' Het spijt me..'' sprak ze enkel en knuffelde hem nu dan toch wel een beetje voorzichtig en liet hem dan los, omdat ze druk zette op het litteken op haar borst, en ging daardoor toch achteruit. ze veegde nog een traan uit haar gezicht en nam weer afstand, eigenlijk meer automatisch. Ja auto's was voor haar verleden tijd, ook al had ze er vroeger zo van genoten.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 18, 2014 23:08:04 GMT
Dominic Hij keek naar Siara die tegen haar sprak en Mia sprak terug tegen haar. Hij zag hoe Mia op hem af liep en hem wilde knuffelen maart hij stapte achteruit en stak zijn handen wat omhoog " raak me niet aan " Sprak die tegen haar " Je bent Mia niet, niet mijn mia, niet brian zijn mia " Sprak die tegen haar en keek toen weer naar Siara " we gaan ik heb genoeg gezien. "Sprak die en keek weer naar Mia " Als ik je ooit bij Brian in de buurt zie of hoor dat je contact met hem of zijn familie heb gezocht. Heb je echt een groto probleem "S prak hij tegen haar waarna hij de deur van de zwarte auto weer open trok en naar haar keek "pap zou teleurgesteld in je zijn Mia. Het is maar goed dat die er niet meer is " Sprak die
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 18, 2014 23:15:42 GMT
Siara
Ze keek naar Mia, ze herinnerde haar nog, dat was mooi. Ze keek naar Mia toen die naar Dom liep maar dat hij een stap achteruit zetten en zei dat ze hem niet aan mocht raken. Toen hij terug naar haar keek slikte ze en hoorde zijn woorden. "Het is wel Mia, Dominic. Denk je dat Brian nu nog met alle plezier in een wagen kruipt na wat er gebeurd is met Kaylen daarstraks? Heb je die blik in zijn gezicht niet gezien?" Vroeg ze nu ook aan hem en keek hem aan. Nee, dit was niet de Dom die zij kende die alles over had voor familie. "Het blijft je zus Dom.." Zei ze ook nog steeds zacht en keek hem aan. Ze wilde hem niet tegenspreken, echt niet, maar hij kon Mia hier niet zomaar achterlaten alsof het een complete vreemde was. Oké, ze was veranderd, maar het bleef toch echt zijn zus wel..
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 18, 2014 23:22:33 GMT
Mia Toretto
Ze merkte al snel dat ze een verkeerde beslissing nam en nam alweer afstand en hoorde zijn woorden aan, en keek naar hem. alle woorden die hij sprak deden haar verschrikkelijk veel pijn, al probeerde ze zich momenteel nog sterk te houden. Ze keek naar beide.'' Ik ben het wel Dom, alleen met een behoorlijk Trauma.'' sprak ze rustig al wist ze het niet meer, en wou ze zich al omdraaien.'' IK ga wel weer naar de kliniek.'' sprak ze rustig.'' Ik zoek wel ooit contact als ik alles weer weet.'' sprak ze enkel en begon al te lopen, richting de straat, aangezien de kliniek niet ver van hier zat. Eigenwijs liep ze door, al deed ze het met pijn. Dom was familie, en hij had een belofte gedaan dat hij de familie bij elkaar zou houden.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 18, 2014 23:31:33 GMT
Dominic Hij keek kwaad naar Siara toen ze over Brian begon "hou brian hier buiten. Dit kan je niet vergelijken met elkaar. Brian is zijn broer verloren bij een auto ongeluk, voor zijn gevoel mia en nu Kaylen misschien ook. " kwaad keek hij Siara aan " Die 2 kan je NIET vergelijken !! " hij keek weer naar Mia toen ze begon te spreken " je zoekt geen Contact meer Mia niet met mij niet met Siara niet met brian leon of jesse " Hij keek haar aan " Je bent niet langer mijn zusje mia. Familie liegt niet tegen elkaar. Familie was eerlijk geweest hoe erg het ook was. " Hij streek door zijn haar " Letty heeft verdomme zelfmoord gepleegd, die trok het niet meer ja. Die was zo overstuur door joun dood. ze was haar enige zusje kwijt voor haar gevoel. Ze heeft verdomme zichzelf van een brug af gereden in een auto die wij hebben betaald voor haar verjaardag " sprak die en keek naar haar " als jij verdomme gewoon eerlijk was geweest, was letty hier nog geweest. Was Brian niet depresies geweest " hij keek naar haar " En was ik niet maanden zwaar depresief geweest en hadik mijn vrouw slecht behandeld. Allemaal omdat ik helemaal gek werd van de gedachte dat mijn enige zusje dood was. Mijn enige echte familie die ik nog had Mia !! " hij keek haar kwaad na en streek over zijn hoofd " Je was mijn enige familie nog, en nu ben ik nog de enige " sprak die nog naar haar
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 19, 2014 0:12:32 GMT
Siara
Ze kromp iets in elkaar toen ze zijn kwade blik op haar gericht zag en slikte bij zijn woorden. soms vroeg ze zich toch echt af waarom ze bij hem bleef, maar daar was een simpel antwoord voor. Ze hield werkelijk veel van hem, in zijn goede en slechte dagen. Maar Mia bleef ook nog steeds familie voor haar, ook al wilde Dom haar niet meer. Ze bleef nu stil tegen de wagen aanstaan en zocht iets om naar te kijken ze wilde de blik van Dom namelijk niet zien. "Misschien krijgt Kaylen ook wel een facking trauma nu ze dat ongeluk heeft gehad, als ze het al overleefd. Wat ga je dan doen? Haar ook als vuil behandelen en zeggen dat ze er niet meer bij hoorde als ze het zelfde voor heeft als Mia?" Sprak ze nu opeens toch zacht, al keek ze hem niet aan. Zo slecht had hij haar nu ook weer niet behandeld. Hij had niet geslagen ofzo, ze had er wel mee ingezeten dat ze bijna continu genegeerd werd en als ze dan al een reactie kreeg was het geen fijne reactie geweest. Ze keek naar Mia toen die weer wilde weglopen en slikte eventjes, ze had echt medelijden met haar..
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 19, 2014 0:19:28 GMT
Mia Toretto
De woorden van Dom sloegen in als een bom, en ze stopte even voor een moment en keek hem aan, terwijl de tranen brandde in haar ogen.'' Ik weet verdomme nog maar drie maanden julllie weer dankzij foto's die ik vond!'' sprak ze en keek hem aan, en ook naar Siara.'' Het doet mij pijn te horen van Letty Dom, echt waar, maar ik weet verdomme nog drie maanden dat jullie bestaan door een foto die ik vond in wat bezittingen die ik uitpakte.'' sprak ze en een traan liep over haar wang heen, maar meerdere volgden al snel, ook al probeerde ze zich nog sterk te houden. HEt spijt me oke..'' sprak ze enkel en keek naar de grond.'' meer kan ik niet zeggen.'' sprak ze enkel en een arts kwam al in haar richting.'' Mevrouw, u mag nog helemaal niet buiten lopen.'' sprak de arts, en keek naar hen voor een moment.'' zijn dit vrienden van je?'' vroeg de arts, en ze zei er niets op terug, wist niet of ze er wat op moest zeggen.'' Nou kom, naar binnen, uw medicijnen nemen tegen de angsten.'' sprak de arts, en begon al te lopen, maar Mia keek nog naar Dom, niet wetend wat ze nou moest doen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 19, 2014 0:24:28 GMT
Dominic Hij keek naar Siara" kaylen gaat dood of niet zo simpel is het. die zal er verdomme niet over liegen "Sprak die kwaad en keek weer naar Mia toen ze begon te praten " Je had verdomme eerlijk moeten zijn.Brian had zwijgplicht als jij niet toe had gestemd was hij de enige geweest die had geweten dat je had geleeft. Oke dan had onze groep het geweten. maar dan hadden we er verdomd voor je kunnen zijn mia. " Hij keek naar haar " Siara is zwanger. Weet je dat ik al die tijd heb gehoopt dat het geen meisje werd en dat ze op jou zou gaan lijken. Dat zou te veel pijn gaan doen. " hij keek op toen er een arts aan kwam lopen die vroeg of het vrienden waren, en sprak dat ze weer mee moest komen. Even zuchtte hij " familie " Sprak hij naar de arts " ze is mijn kleine zusje " Sprak hij er achter aan
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 19, 2014 0:40:37 GMT
Siara Ze snoof en draaide nu gewoon haar rug als een klein kind naar hem toe. Ze hoefde zijn aanrakingen even niet meer te voelen en zijn stem ook even niet meer te horen. Vannacht sliep ze wel apart, mocht hij eens voelen hoe het was om genegeerd te worden door diegene die je lief had. En eerlijk gezegd had ze al geen zin meer op zijn kind te dragen. Wat een ro tkarakter dat hij soms had. Pas toen een arts aankwam keek ze op en hoorde de woorden van de man en van Dom. Mooi, en nu moest hij dat zo maar houden. Ze liep nu zonder nog wat te zeggen naar Mia toe, ook al liep ze met de arts mee en sloeg voorzichtig haar armen even om haar heen en duwde een kus op haar wang. "Welkom terug in de familie." Zei ze dan ook meteen tegen haar schoonzus. Ze keek niet meer naar Dom, het zou moeilijk worden hem te negeren, maar het moest maar even. Ze liet haar weer rustig los met een kleine glimlach en keek naar de arts. Ze moest binnenkort nog echo laten maken van de kleine, er was om de maand afgesproken tot ze 7 maand zwanger was, dan moest ze om de twee weken alles laten controleren.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 19, 2014 0:48:45 GMT
Mia Toretto a Ze keek naar hem en slikte toch even toen Dom de woorden plaatste van Familie. Nwt ei hij nog hele andere dingen, en dat was gewoon minder. De arts loiet haar even en Mia ontving rustig de knuffel van Siara, deed zelf ook ontzettend voorzichtig en toonde haar een waterig glimlachje.'' HEt was moeilijk familie te vinden van mevrouw, doordat ze zelf niets meer wist tot drie maanden geleden.'' sprak de arts en keek naar hun.'' Wij dachten echt dat ze een John Dough patient zou worden, een patient die niets meer weet van zijn afkomst, en zich enkel de trauma's kan herinneren die hij of zij mee heeft gemaakt. Ze slaapt ook een stuk beter de afgelopen drie maanden.'' sprak de arts en glimlachte even.'' Komt u anders even mee, dan lichten we u even in over de situatie, en haar waarschijnlijke eind datum.'' sprak de arts rustig en keek naar mia, die nu de tranen uit haar gezicht verwijderde, al zou ze de woorden van Dom echt niet vergeten. Ze zei momenteel zelf niets, ze wist niet wat te zeggen eigenlijk.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 19, 2014 8:10:32 GMT
Dominic Hij keek even naar Siara doe haar rug naar hem toe draaide. Die draaide wel weer bij hij wist dat ze niet lang boos kon blijven op hem. Hij keek op toen de arts begon te spreken en bleef geleund tegen de deur staan. Kaylen zou inmiddels wel naar het ziekenhuis vervoerd zijn en eigenlijk wilde hij terug naar Race wars om er te zijn voor sofia, jesse en de rest diehet er moeilijk mee hadden " Ik ben met haar de enige Toretto "S prak die en keek naar hem " En ik laat me niet zomaar vinden "Sprak die tegen hem. Dat was waar Dominic was lastig op te sporen. Even schudde hij zijn hoofd " het is niet dat ik het niet wil, maar de Monteur van Brian heeft een vreselijk auto ongeluk gehad. Waarschijnlijk lekkende lachgasfles. " Hij zuchtte even " ik moet daar eigenlijk terug heen, er zit daar iemand die domme dingen doet als hij zich schuldig voelt. En dit is zijn schuld geweest. " sprak hij doelend op Jesse. " Ik kwam alleen langs om te zien of er geen grap uitgehaald werd, We zoeken nog steeds naar haar 'vermoorden' " Hij keek hem aan
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 19, 2014 10:02:16 GMT
Siara
Oh nee, dit keer zou ze niet zomaar bijdraaien. Dat zou wel even duren nu en dat mocht hij weten ook. Ze keek naar de arts en luisterde met een halfoor naar wat Dom te zeggen had en zuchtte eventjes. "En samen met die dat onderweg is." Zei ze ook rustig tegen hem, doelend op het kind dat zij droeg dat dat natuurlijk ook een Toretto was. Ze wilde wel, maar ze wist ook dat Dom er moest zijn voor Jesse en de rest. Ze zuchtte zachtjes en keek weer naar Mia. Als ze hier zou blijven zou ze moeilijk vervoer vinden om terug naar race wars te gaan, dus was ze haast wel gedwongen om weer met Dom mee te gaan. Ze zuchtte zacht en keek weer naar Mia. Tja, wat moest zij nou dan?
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 19, 2014 10:52:24 GMT
Mia Toretto
Ze keek naar zowel dom als Siara, maar liet de arts voornamelijk het woord doen, doordat ze zelf eigenlijk momenteel een beetje dichtgeklapt was, en wat angstig door al haar trauma's die ze had opgelopen. De vrouw knikte even.'' Dat snap ik dat u daar ook hard nodig bent. Wij zorgen voor de beste zorg voor haar, als ze niet constant blijft weglopen.'' sprak de arts rustig en Mia keek naar Dom.'' Dag dom, Siara.'' Sprak ze enkel en begon te lopen.'' Kom alsjeblieft snel nog eens in de kliniek.'' sprak ze enkel en de arts knikte voor een moment.'' Tot ziens, meneer Torette, en mevrouw.'' sprak ze aangezien ze van Siara geen achternaam heeft gehad.'' Ik hoop u ook vlug eens te ontmoeten, zodat we het even over haar revalidatieproces kunnen hebben, en haar vrijkomst, wat nog een maandje duurt, en als ze dan zelf haar medicijnen door blijft slikken en in de buurt van auto's gaat werken, komt het allemaal wel goed met haar, wij zijn heel positief, ondanks ze zich nog niet alles herinnerd. Familie en vrienden helpen zeer.'' sprak de arts en liep toen rustig met Mia naar de overkant, en nam haar weer mee terug de kliniek in. Ze liep naar haar kamertje, en ging naar binnen, waar ze weer op haar vaste stoel voor het raam ging zitten. Ze had overzicht over de binnentuin, en dus niet over de straat.
|
|
And you're...well, I'm sure you have wonderful personality, dear
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Jan 19, 2014 15:57:23 GMT
Elijah Wanneer zijn broer weer terug op aarde blijkt te zijn, met zijn gedachten word daarmee bedoelt uiteraard, want zoals iedereen kan lezen staat Brian gewoon bij Elijah. 'Hoe is deze hele gebeurtenis ook maar jou schuld, het is vast niet zo dat jij dit allemaal van te voren had gepland. . Dat zou namelijk eigenlijk zeer bizar zijn als dat het geval zou zijn' zei Elijah, nog steeds behoorlijk kalm blijvend onder de situatie. Zelfs al was dit Brians auto dan nog was dit zijn schuld niet. 'Ja ik had ook zeker een andere weerzien in gedachten' zei hij met een klein glimlachje. Wanneer zijn broertje dan bij Kaylen in de ambulance stapt om haar bij te staan. 'Ik rij achter jullie aan naar het ziekenhuis' zei hij en naar zijn auto loopt, wat niet vlot ging. Maar zo gauw hij zijn auto start rijd hij richting het ziekenhuis.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 19, 2014 16:35:39 GMT
Sofia Sartor
Ze slikte even en keek naar hoe brian weg ging.'' Ik houd ook van jou..'' zei ze iets verslagen, want zij had anders in die auto gezeten. De tranen stonden ook haar in de ogen en ze wou erachter aan, maar wat moest ze met Emma? ze Liep terug en keek naar Jesse.'' Jesse, wil jij alsjeblieft even op Emma letten, dan kan ik achter Brian aan.'' Srak ze rustig en duidelijk ongerust.'' Ze slaapt, en als ze wakker word moet ze gewoon even wat drinken hebben, kun jij er alsjeblieft voor zorgen? ik kan haar moeilijk mee nemen naar het ziekenhuis, ze zal het niet begrijpen.'' sprak ze rustig en keek naar Selene en Victoria die ook stonden te kijken, duidelijk ongerust, maar enkel Selene zou weg kunnen, en die wou hier juist nu, blijven.
Makial HEnderson
Hij slikte even en in plaats van zijn eigen spiegelbeeld überhaupt nog op te letten liep hij naar zijn Impala, en stapte direct in. Hij maakte zich momenteel vreselijk ongerust om haar. Hij zou gewoon blijven, ook al kende hij haar nog niet lang, hij voelde zich verantwoordelijk momenteel. Hij sprintte weg, en keek gewoon op volle snelheid met de ambulance mee, als hij nu gepakt werd, het zou allemaal wel.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 19, 2014 18:47:26 GMT
Kaylen
Ze werd met spoed naar het ziekenhuis gebracht toen Brian er ook in zat. Ze hadden om hem de schok te besparen haar wat ingepakt zodat hij haar lichaam niet echt zag en de erge plekken op haar gezicht ook niet. Ze wilde natuurlijk niet opeens een hyperventilerende kerel in de ambulance. Ze werd het spoed in gebracht en reden haar meteen weg naar een operatiekamer. "Meneer, wilt U even hier blijven? We gaan nu controleren wat er allemaal met haar aan de hand is en dan brengen we haar naar de intensieve zorg als ook inwendige organen aangetast zijn." Zei een verpleegster rustig tegen hem. "Zo niet, verzorgen we alle wonden en brengen haar naar een kamer voor één persoon. Maar dat kunnen we nu nog niet duidelijk zeggen. Wanneer ze uit de coma komt weten we ook niet. Dat moet zich met der tijd bepalen." Zei ze nog even rustig en keek hem aan. Ze gingen al snel bezig met Kaylen om alles te controleren, verzorgden de erge brandwonden en snijwonden, de kneuzingen en de breuken. Ze had een been gebroken, geen erge breuk gelukkig. Ook een lichte hersenschudding had ze opgelopen, maar vooral de brandwonden speelden een grote rol momenteel of ze bleef leven, of dat ze stierf.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 19, 2014 20:44:22 GMT
Dominic Hij luisterde naar de vrouw en knikte alleen even "komt goed " sprak die en keek de twee na en zuchtte even en leunde tegen de auto aan. Oke hij wilde terug naar Race wars er daar voor de mensen zijn maar eigenlijk wilde hij ook het fijne weten van het ongeluk van zijn zusje. Hij keek naar Siara "W at vind jij " sprak die tegen haar en keek naar haar " terug naar Race wars om er daar voor de mensen te zijn. " sprak die en zweeg even " of nu door te rijden naar de kliniek en daar alles aan te horen ? " vroeg die aan haar terwijl hij tegen de auto geleund bleeft en op haar antwoord wachtte
Brian Hij had nog meegekreken wat zijn broer en sofia hadden gezecht en had in de ambulance wat naar de brancard gekeken. zelf had hij ook een kalmerings middel gekregene om te zorgen dat hij niet terug in shock zou raken. Bij het ziekenhuis stapte hij uit en liep mee naar binnen. Er kwam een arts op hem af die begon te praten over wat ze allemaal gingen doen en hij knikte alleen even " Hoe groot is de kans dat ze dit overleefd en nog gewoon alles kan " vroeg die aan de arts en keek naar hem. Zijn handen waren in zijn broekzak gestoken en ow wat voelde hij zich verdomd schuldig zeg
Jesse Hij staarde wat voor zich uit. Dit was zijn schuld geweest. hij had die auto gecontroleerd hij had die lek niet over het hoofd mogen zien. Kaylen was gewond geraakt door zijn schuld. Hij schrok op uit zijn gedachte toen hij sofia hoorde praten over emma " Dit ongeluk was mijn schuld Sofia " Sprak die ongelovig tegen haar ik heb die lek over het hoofd gezien, iets wat niet had mogen gebeuren "Sprak die maar knikt even toen je vroeg of hij op emma kon zorgen " ik ben geen held met kinderen maar ik kan het proberen "s prak die tegen haar
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 19, 2014 20:54:51 GMT
Siara
Ze keek haar schoonzus na en zuchtte eventjes. Ze keek toch even naar Dom toen die wat vroeg en haalde haar schouders op waarna ze weer voor zich keek. Nee, ze wilde hem niet spreken momenteel, maar ze was nou ook weer neit zo hard te doen alsof hij neit bestond. Ze keek voor zich uit en liet hem lekker zelf e beslissing maken, haar kon het weinig schelen, al wilde ze niet echt terug naar race wars gaan.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 19, 2014 21:34:30 GMT
Sofia Sartor
ze keek naar Jesse en hoorde zijn woorden, en legde zorgzaam een hand op zijn schouder.'' Jesse, voel je niet zo extreem schuldig, ja het was misschien wel jou fout, misschien was het wel iemand anders zijn fout, maar neem het niet zwaar. Ze leeft nog, en voor je het weet is ze weer de oude, houd de hoop.'' sprak ze rustig, al wist ze niet of het zoveel zou helpen.'' Ik blijf hier wel, en bel zometeen Brian wel even..'' sprak ze rustig. Ja ze kon beter nu hier blijven. Hier was ze momenteel misschien harder nodig, al wou ze Brian ook nu gerust stellen. Ze zat een beetje in Dubio. waar was Dom in vredesnaam?
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 20, 2014 18:26:42 GMT
Dominic Hij keek naar haar en streek over zijn auto" Ik weet niet wat jij gaat doen Siara maar zo heb ik der ook geen zin in "sprak die nors tegen haar. " je zorgt maar dat je thuis komt " Sprak ide. Hun woonde hier maar 15 minutjes lopen vandaan. Hij stapte in de auto en reed door naar de kliniek. Daar stapte hij uit de auto en liep naar binnen. Ook echt geen idee had hij waar hjj nu naar toe moest. Ook wist hij niet of dit wel een goede beslissing was maar op race wars was de sfeer nu ook niet al te best
Jesse Hij voelde de hand op zijn schouder en keek op naar Sofia " ga maar naar Brian hij heeft je harder nodig " Sprak die en keek weer voor zich uit " Ik pas op Emma en ik vraag victoria of selena wel als er iets is wat ik niet weet over kinderen "S prak die glimlagend en hoorde je vraag over waar dom was en haalde zijn schouders op " hij werd net gebeld en toen vertrok die gelijk, ik heb dus werklijkwaar geen idee " bekende hij eerlijk
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 20, 2014 19:05:13 GMT
Mia Toretto ze zat rustig in het kamertje waar nu een arts bij haar kwam en haar aan keek. " Nou mevrouw, dat was een avontuur." Sprak ze rustig en lachte even vriendelijk naar haar. Mia schudde haar hoofd even voor een moment en keek naar haar." Ik zag hem, ik heb herinneringen, maar het voelde alsof ik een vreemde zag. Een vreemde met een naam die ik me kan herinneren."sprak ze rustig en sloot haar ogen en keek naar een foto die er stond, een foto van haar bij een auto."Ik kan me dat niet eens herinneren." Sprak ze over de foto en na een kort gesprek liep de arts weer de kamer uit en zag Dom lopen verderop." Goedemiddag." Sprak ze rustig." Wilt u naar uw zuster?" Vroeg het meisje en keek hem aan."Of wilt u eerst praten over haar conditie?" Rest komt straks als ik thuis ben
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 20, 2014 19:25:21 GMT
Siara
Dus hij liet haar hier gewoon staan, hij liet zijn zwangere vrouw hier gewoon op straat achter? Oh geweldig. "Ja laat me maar achter!" Riep ze hem toch nog even na en slikte even Ze bleef rustig staan op de weg en keek hem na. Klootzak. Ze begon langzaam aan maar te lopen, de andere richting uit want ze had namelijk niet echt veel zin om naar hem nog toe te gaan nu. Ze zou wel bij een vriendin blijven slapen dan, hij zocht het voor de rest maar even uit. Ze streek even over haar buik en zuchtte zachtjes. Ach,het kwam wel weer goed. Ze wist dat ze nooit lang boos op hem kon blijven, en hij wist dat zelf ook. Maar het was nog nooit gebeurd dat ze ook gewoon niet naar het huis ging en even weg zou blijven. Ze moest er ook gewoon even uitknijpen, zeker nu er wat met Kaylen was gebeurd. Soms twijfelde ze gewoon of Dom nog wel van haar hield, soms had hij echt zo'n momenten dat hij de hele tijd bij haar bleef, en andere momenten wilde hij haar niet eens in de buurt hebben. Hoe moest zij zich dan voelen? Hopelijk deed hij dat niet als hun kind werd geboren, was hij er dan wel gewoon bij zonder zuur gezicht of wat dan ook. Moest het ooit uitraken zou ze alsnog het kind niet weg laten halen. Nee, die had niets misdaan, die stond hier volledig buiten. Ze zuchtte weer en streek door haar haren, keek nog even om maar zag zijn wagen al niet eens meer. Ze verwachtte ook niet eens gebeld te worden dat hij ongerust was ofzo. Waarom zou hij dat doen? Hij wist toch dat ze terug kwam..
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 21, 2014 16:06:47 GMT
Dominic Hij keek op toe ner iemand naar hem toe kwame n begon te spreken " Ik wil graag even met een arts praten en msischien dan nog even naar haar toe maar dat licht echt aan de tijd "S prak hij rustig. Hij wilde terug naar Race wars, hij wilde er daar voor het team zijn. Voornamelijk de mensen die hier echt nu veel last van hadden. En ergens zat hij er ook wel mee hij wilde niet voor Brian geheim houden dat Mia nog leefde, Maar hij wilde Mia niet terug in zijn leven hebben nu hij alles weer op orde had. Hij zou niet weten hoe Brian zou reageren. En hij wilde het risico niet lopen dat hij woedend zou worden e ndat dit ten kosten zou gaan van Sofia en emma. Want als hij eerlijk moest zijn stond Emma toch ook wel diep in zijn hart en hield hij ook van dit meisje. maar dan meer als vader dan Duccio had gedaan.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 21, 2014 16:15:24 GMT
Mia Toretto
De arts van haar knikte.'' Ik werk sinds ze hier is al met haar samen.'' sprak de arts rustig en keek hem aan voor een moment, waarna ze rustig door haar haren wreef, en even naar een kantoortje wees.'' We kunnen daar wel even gaan zitten.'' sprak ze rustig en liep al even naar het knatoortje en maakte de deur open.'' Alstublieft, kom naar binnen.'' sprak ze rustig en liep al evn naar binnen en hield de deur voor DOm open en wachtte voor hij binnen was en liep daarna naar haar bureau toe , en keek even naar het koffiezetaparaat.'' Wil u misschien een kopje koffie of iets anders te drinken?'' vroeg ze nog kalm en schonk voor haarzelf vanuit de watertank al even een glaasje water in.
Sofia Sartor
ze keek naar hem en slikte even voor ene moment en knikte toen even.'' bedankt Jesse.'' sprak ze nog rustig en gaf hem even een goedmoedige knuffel uit haar zelf, en liet hem toen los, liep nog even de caravan in en keek even naar haar dochtertje die in het bed lag te slapen,met haar beer helemaal tegen haar aan. Ze slikte even voor een moment, en vertrok daarna weer uit de caravan, nadat ze haar nog even een kusje op haar voorhoofd had gegeven. Ze slikte nog even en liep de caravan uit, en liep naar haar mustang en stapte in, en met een aaridge vaart en veel gebrom reed ze weg van het terrein, richting het ziekenhuis.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 21, 2014 16:33:41 GMT
Dominic Hij luisterde naar haar en liep met haar mee. Eenmaal in haar kantoor ging hij rustig zitten en keek even om zich heen. Hij hoorde de vraag of hij koffie wilde en knikte even "ja zwart graag " Sprak die rustig en ging even wat anders zitten. Nee van zulke stoelen hield hij niet, hij was er te breed voor en dan zat het niet lekker, maar nee Dom hoorde je nooit ergens over klagen. Rustig keek hij wat naar de muur voor zich " Waarom heeft het 4 jaar geduurt tot ik dit te weten kwam " Sprak die en keek naar de vrouw
Jesse Hij glimlachte even zwakjes. Hij keek Sofia na en stond op en pakte de auto sleutels van zijn Jetta. Hij liep even naar Victoria en Selena " ik ga even een stukje rijden als ik nog niet terug ben als Dom er is zeg maar dat ik hem gauw weer spreek " Sprak die en liep door naar de jette. Hij was al blij dat hij die al vervangen had want als hij dat nu nog had moeten doen zou hij gek worden. Nee hier kont Jesse niet tegen en hij zou er zeker een eind aan maken. Hij starte de jetta en reed weg. Hij reed met een rot vaart over het terein van Race wars helemaal door naar achter. Inmiddels zat hij met de jettal al ruim over de 250 Km/u heen. Maar met deze snelheid kan elk hobbeltje in de weg zorgen voor een zwaar ongeluk. Zo ook bij Jesse al vond hij dit helemaal niet erg. een hobben zorgde er voor dat zijn auto in een slip kwam en hij sloeg verschillende keren over de kop
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 21, 2014 18:07:49 GMT
Kaylen Christensen
De arts keek hem aan bij zijn vraag en keek even om naar de OK. "De kans is klein dat ze ook echt nog alles gaat kunnen, aangezien het flinke verwondingen zijn. En of ze het overleefd kunnen we niet zeggen door haar coma." Zei hij rustig tegen hem. "Haar organen zijn flink beschadigd, en we weten neit of er bloedingen zijn. We moeten dus nog wat afwachten. Maar ze lijkt sterk, dus ik denk wel dat ze er doorheen gaat komen." Zei hij rustig tegen Brian. Ondertussen gngen ze al snel aan de slag met Kaylen te scannen en te opereren. Het was een hele klus door alle hechtingen en om alles weer goed te krijgen, haar been in te gipsen. het zou wel even duren voor ze uit de coma zou raken. De arts keek hem nog even aan. "Als ze zo meteen de Ok uit word gebracht mag U die wel volgen naar haar kamer." Zei hij nog even rustig.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 21, 2014 18:15:22 GMT
MIa Toretto
De arts keek naar hem en knikte even en zette een bkaje koffie voor hem die ze rustig voor hem neerzette en hem aan keek bij zijn vraag.'' Mevrouw herrinert zich maar zicht drie maanden wat mensen en wat gezichten, meer weet ze nog niet. '' sprak de vrouw en keek haar aan.'' De politie heeft haar een andere achternaam gegeven, en bij ons staat ze ook bekend onder de naam Mia De Luca.'' sprak de vrouw en keek naar hem.'' Doordat wij geen andere achternaam hadden en ons was verteld dat ze een schuil achternaam had, hebben wij nooit kunnen zoeken naar na bestaanden sinds ze uit een lange coma van 4 maanden hier in onze kliniek is terecht gekomen.'' sprak de vrouw rustig en keek naar hem.'' maar zoals het nu staat zal ze vrijdag hier weg mogen, en dan gaat ze naar de volgende kliniek, waar ze gespecialiseerder zijn dan wij hier, voor mensen met geheugenverlies.'' sprak ze en keek hem rustig aan.'' Dat u vandaag haar tegen kwam was pure toeval, sinss een paar dagen heeft ze haar eigen telefooon terug. ''
|
|
And you're...well, I'm sure you have wonderful personality, dear
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Jan 23, 2014 15:28:33 GMT
Elijah
Wanneer Elijah bij het ziekenhuis arriveert parkeert hij zijn auto in de parkeer garage, om vervolgens uit te stappen en zijn auto vervolgens op slot te doen. Hij liep naar binnen heen terwijl zijn cane een tikkend geluid maakt op de vloer met elke stap die hij zet. Zo gauw hij zijn broertje ziet, versnelt hij zijn pas niet maar loopt hij gewoon net zo rustig als toen hij voet zette in dit ziekenhuis. 'Is er al enig nieuws van hoe alles gaat verlopen met Kaylen, zoals de risico' van een operatie' vroeg hij Brian en hem daarbij aankeek.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 23, 2014 15:42:47 GMT
Sofia Sartor
Ze reed met de mustang in de richting van het ziekenhuis, en zette de auto er ook rustig neer, en stapte uit. Een paar mannen verderop hadden haar uit de auto zien stappen, maar Sofia droeg een jurk, en tja daar waren de meeste mannen niet echt happerig op. Ze keek vrij droogjes om haar heen, haar gezicht stond op ongerustheid terwijl ze het ziekenhuis in liep en na vroeg war Kaylen heen gebracht was. Toen ze eenmaal antwoord had, liep ze ook door, en reageerde ze verder niet meer op de vrouw achter de receptie dan '' bedankt.'' Ze liep de trappen op en liep toen door naar de juiste afdeling en zag Brian zitten, en daarna ook Elijah staan. Ze liep dichterbij en keek hen beide aan.'' Hoe gaat het nu met haar? en met jou?'' vroeg ze toch wat ongerust aan brian.
|
|