Cuban cigars, you've got to love them
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Jan 30, 2014 20:46:15 GMT
Selene Swann
Ze hoorde het hele verhaal van hem aan en knikte.'' Maar Brian en Victoria deden het wel, en Victoria heeft er nu een gebroken been door.'' sprak ze en keek hem nog altijd serieus aan, geen lachje of wat dan ook, zelf niet toen hij zei dat hij van haar hield, al zag e wel dat ze haar ogen wegdraaide voor een moment en gaf hem alleen zacht een knuffel, wat haar pijn deed, maar ze liet het niet merken. '' Ik wacht, Dom, of het als stelletje is of als vrienden. Ja ik wacht hier.'' sprak ze rustig en knikte even voor een moment waarna ze even een moment naar Siara keek. nee ze moest er wel tegen hebben gekunt dat ze hem even een normale knuffel gaf.'' Ik ga eens kijken in welke staat mijn mustang is, ik heb vervoer nodig, terug naar Race wars.'' Sprak ze met een grijns, de pijn nog steeds negerend, want Selene zou de pijn negeren, ook al was het nog zo levensbedreigend. Onder haar rand van haar leren pakje kwam wat bloed sijbelen vanaf haar been, maar toch iets mank, begon ze nu te lopen. Ze snoof even, en liep nu ook op haar zwarte leren schoenen weg, terwijl ze de lange leren jas een beetje dicht deed.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 31, 2014 6:36:01 GMT
Siara
Ze keek naar beide en keek af en toe wel wat ze beide zeiden. Ze had de laatste woorden van Dom wel meegelezen en keek even naar de grond. Had hij gekozen? Ze was ook zo'n egoïstische teef geweest. Ze streek door haar haren heen en keek naar de dodge waar ze tegen aanleunde. Ze was vanaf nu geen Toretto meer, maar ze wilde haar oude familie naam ook niet meer aannemen. Ze beet wat op de binnenkant van haar lip en streek met haar vingers over de motorkap van de dodge heen. Ze glimlachte bij alle leuke herinneringen die weer omhoog kwamen en keek even naar Dom en Selene. Ze wenste hem al het geluk van de wereld, ze hoopte gewoon dat het met haar kon zijn. Maar ze zou het er niet meer over hebben nu. Ze had de mooiste tijden van haar leven beleefd met Dom aan haar zijde, en daar was ze hem al heel dankbaar voor, dat hij haar de kans had gegeven op een mooie toekomst. En die ze nu naar haar denken zelf verpest had. Ze had niet boos moeten worden op hem en had gewoon bij hem moeten blijven daarstraks. Dan was dit nooit gebeurd. Ze keek weer op naar Selene en Dominic en liet hen nog steeds rustig. Ze wist dat het voorbij was tussen haar en Dom. Hij had net al haar aanrakingen afgeslagen, en eigenlijk had ze gehoopt op toch nog iets van tederheid van hem daarnet. Maar ja.. De laatste kus had ze daarstraks in de caravan gekregen toen ze haar hoofd had bijgedraaid dat de kus die voor haar wang bedoeld was op haar lippen werd geplant. Oh ja, ze hield werkelijk van hem, en dat heeft ze in die 7 jaar ook vaak genoeg bewezen vond ze wel. Ze zag dat Selene hem een knuffel gaf, maar deed er niet veel op uit, ze vond het niet erg. Ze dacht wel dat Dom zijn keuze gemaakt had. Ze liep even naar hem toe toen Selene wegliep, maar ook zij raakte hem niet aan nu. "Hou je taai daar." Zei ze rustig tegen hem en drukte met zijn vuist toch even tegen zijn borst. "Maar dat komt vast wel goed denk ik zo." Zei ze zacht tegen hem en keek even naar hem op. Ze deed niets, al wilde ze toch nog even zijn zachte lippen proeven, dat kwam later dan nog wel een keer misschien.
|
|
And you're...well, I'm sure you have wonderful personality, dear
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Feb 7, 2014 12:07:58 GMT
Elijah
Elijah bleef er nog even bij staan en gaf zijn broer uiteraard een hand terug wanneer hij hem een hand geeft, waarop hij naar Sofia kijkt wanneer Brian de kamer van Kaylen in is verdwenen. 'Wij zullen elkaar vanaf nu vast meer zien' zei hij tegen haar 'kan ik je anders op een drankje uitnodigen. Het zal vast niet veel van je tijd vragen en het is altijd goed om familie beter te leren kennen, vind je ook niet' vroeg hij haar vervolgens. Ja Elijah wist dat ze haar dochtertje nog thuis had, maar ze waren hier nu toch en ze konden perfect een drankje benuttigen in het restaurant van het ziekenhuis, zoveel tijd zou dat vast niet in beslag nemen.
|
|