Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 18, 2013 21:50:04 GMT
Emma Sartor
Ze hoorde de woorden en slikte even voor een moment.'' papa...'' sprak ze direct en nam de telefoon over.'' papa, komt hij me nou niet opzoeken.. Papa Duccio zou mij snijden als ik het vertelde aan iemand...'' sprak ze direct tegen haar vader en kroop een beetje tegen Dominic aan, terwijl ze helemaal trilde, het meisje was helemaal bang geworden op dit moment.'' papa is mama bij jou.. ik ben zo bang...'' sprak ze en slikte even terwijl ze nog net even wat harder begon te huilen terwijl ze van elk geluid wat van buiten kwam schrok, en de telefoon strak tegen haar oor hield.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 18, 2013 21:52:35 GMT
Brian + Dominic Dom hield het meisje zachtjes maar toch stevig en beschermend tegen zich aan. " je hoeft niet bang te zijn kleine meid echt niet "S prak hij sussend tegen het meisje. Brian hoorde de woorden die Emma spraak en het maakte hem alleen nog maar kwader. " er gebeurt je niks meis als je maar bij Dominic blijft "S prak hij en keek naar Sofia " pak je spullen we gaan. Ik doe die man wat "s prak hij naar Sofia en bracht daarna dfe telefoon teug naar zijn hoofd " we zijn onderweg meis " Sprak die tegen zijn dochter en pakte zijn stropdas van het tafeltje waar hij hem op had gelegd en wachte ongeduldig op Sofia
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 18, 2013 22:01:05 GMT
Emma + sofia Sartor
Emma bleef huilen en knikte even.'' Ik blijf bij ome dom..'' sprak ze rustig en slikte even.'' papa, wil jij mama een kusje van me doen..'' sprak het meisje rustig en slikte even. Dat brengt mama vast veel geluk.'' sprak het meisje.'' Tot morgen oaoa.. Weltrusten..'' sprak het meisje toch wat rustiger en snikte nog even. Sofia knikte, maar ze had hier niets in te pakken djus liep ze direct naar de deur.'' ik heb alleen mijn groene jurk, BRian, en die jurk weet ik niet waar die is, mijn neef heeft hem afgenomen, en mij dir witte ding gegeven.'' sprak ze en slikte even voor een moment. het ding was inderdaad behoorlijk doorschijnennd, dus op straat zou ze echt per direct als een hoer aangezien worden.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 18, 2013 22:08:30 GMT
Brian + Dominic Brian hoorde wat Emma allemaal nog zei en keek naar Sofia en liep ook naar de deur waar hij door heen lioep naar beneden. Er stond nog een auto beneden te wachten die hun terug zou brengen naar het vliegveld. Daar zouden ze terug vliegen in het vliegtuig van de FBI zelf. Hij glimlachte even bij de woorden van zijn dochter. en keek naar de jurk van Sofia. Hij trok zijn eigen jasje uit en sloeg die om haar schouders heen zodat er toch een groot gedeelte bedekt was " isgoed meis, Dom doet je echt niks hij word zelf vader. " sprak die en opende de auto deur voor Sofia " Ik doe je moeder een kusje. Ga maar met dom mee en ga maar lekker slapen. Als jij morgen wakker word is mama bij je " Sprak die glimlagend " ik hou van je meisje " Sprak die en hing toen op. Dom had rustig zitten wachten en even geglimlagend toen je toch zei dat je bij hem wilde blijven. Hij bleef rustig wachten tot hij de telefoon terug zou krijgen en je zei dat ze konden gaan
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 18, 2013 22:19:38 GMT
Sofia Sartor
Ze pakte dankbaar het jasje aan, en trok die over zich heen, zodat ze zich in ieder geval minder naakt voelde, en daar was ze dan wel blij mee. Ze zuchtte even voor een moment en ging rustig zitten in de auto en wachtte tot BRian ook zat, ze moest echt moeite doen om ook onder het lopen niet te gaan hangen, en alles, Ze wou hem gewoon heel erg graag weer terug, ze wou hem weer in haar armen hebben.. Hij wist nu de waarheid waarom ze nooit meer belde of contact zocht, toen zat ze hier ook al vast. Ze sloot haar ogen even en merkte nu pas hoe moe ze was eigenlijk momenteel, van alles wat er vandaag gebeurt was.
Emma Sartor
Ze luisterde naar haar vader en knikte.'' tot morgen papa..'' sprak ze rustig en glimlachte toch een beetje waterig en gaf rustig de telefoon terug, waarna ze haar rugtasje pakte en ook haar knuffelbeer in haar handen nemen, zodat eigenlijk bijna alles hier weg was, behalve de koffer van Sofia die hier nog stond in de kast.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 18, 2013 22:25:09 GMT
Brian + Dominic Toen ze zat drukte hij de deur dicht en liep naar de andere kant van de auto waar hij instapte en de auto deur dicht trok. Zodra hij zat kwam de auto in beweging en reed best met een rotvaart naar het vliegveld. Zelf merkte hij ook hoe moe hij was. Het was hard werken en dat van vanmiddag die huilbui had hem uitgeput. Hij legde zijn hoofd tegen de hoofdleuning en sloot zijn ogen even. niet echt om in slaap te vallen maar even tot rust te komen. Elke spier in zijn lichaam deed zeer en wat was hij blij als hij in bed lag. Dominic pakte de telefoon weer aan en stond op. Hij liep nog een rondje om te zien of ze alles hadden en vond de koffer en nam die ook mee " Kom meis "S prak die en tilde haar op en zette haar op zijn schouder. Daar was hij breed genoeg voor dus dat kon makkelijk. Met zijn andere hand pakte hi jde koffer en liep terug naar beneden waar hij de sleutel af gaf en betaalde. Ze zou hier niet meer slapen. Rustig liep hij naar de auto waar hij de koffer achterin gooide en emma o pde grond zette " wil je voorin komen zitten of wil je liever op de achterbank ? " vroeg die rustig aan haar
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 18, 2013 22:47:20 GMT
Sofia Sartor
Ze zuchtte en keek naar brian en slikte even.'' Nu ben ik je weer wat verschuldigd, Brian.'' sprak ze rustig, herhalend van vroeger toen hij haar had gered van die kerel toen ze elkaar voor het eerst hadden ontmoet. Voorichtig kroop ze nu toch bij Brian, heel langzaam, en legde haar hoof op zijn schouder neer voor een moment. Gewoon weer eens kijken of e kon, of hij nog van haar hield op de manier hoe zij nog wel al die tijd van hem had gehouden, maar het weg gedrukt had. Ze zuchtte even.'' ik houd nog steeds heel veel van je, Brian..'' sprak ze nu dan ook. Het spijt me dat ik nooit wat van me liet horen, maar ze hadden me opgesloten, en mijn telefoon afgepakt.. Ik heb nu ook geen telefoon meer, en geen mustang.. Ik zag dat ze die wegsleepte toen ik opsteeg..''
Emma Sartor
Ze keek naar Dominic en voelde hoe ze opgetild werd en lachte even voor een moment, en bleef rustig zitten terwijl ze even naar de omgeving keek voor ene moment.'' Ome dom, woon jij mooi?'' vroeg ze ook rustig aan hem en hoorde toen zijn vraag tlen ze weer op de grond stond.'' Voorin! dat is cool!'' sprak ze en glimlachte.'' Stacey is ook mee. Stacey mijn beer.. Zal mama ook Hamtaro mee nemen bij papa Duccio?'' vroeg ze ook direct aan hem en keek hem aan.'' Want Hamtaro is een hele lieve hamster, kent al mijn geheimen.''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 18, 2013 22:56:44 GMT
Brian Hij hoorde haar spreken dat ze hem weer wat schuldig was. Hij wist wat ze bedoelde. Hij glimlachte even " Hoeft niet "S prak die met zijn ogen gesloten toch iets al weg gezakt. Hij voelde hoe ze tegen hem aan kroop en sloeg toen een arm om haar heen en legde zijn hoofd op die van haar " ik hou ook nog van jou Sofia " Sprak die tegen je en zakte toen toch in slaap. Al was het niet zijn bedoeling geweest en gebeurde het hem eigenlijk ook gewoon nooit. Maar deze dag had hem zo uitgeput. eigenlijk de hele week was al zwaar voor hem. Hij schrok wakker op het moment dat ze op het vliegveld stopte en had eigenlijk het laatste stuk van Sofia niet ens meer gehoord. Hij keek haar aan " Kom we gaan naar huis "S prak die glimlagend en stapte uit de auto en liep naar het vliegtuig wat klaar voor hun stond en natuurlijk voor de andere agenten
Dominic Hij keek het meisje aan en opende de deur voor haar en zette haar op de voorstoel endeed haar gordel om en stapte zelf ook in en starte de moter en keek je aan " Ik zal je vader vanavond laten weten dat die Hamtaro mee moet nemen " Sprak die en rustig starte hij de motor en reed weg. Na een klein half uurtje kwamen ze bij het huis aan en stopte op de oprit " Nou en woon ik mooi ? "vroeg die rustig aan je terwijl hij uitstapte en naar de kant van haar liep en de deur opende
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 18, 2013 23:09:32 GMT
Sofia
Ze keek naar hem en slikte even, en merkte dat hij in slaap viel voor ene moment. Ze vond het fijn dat hij zo deed, dat was voor haar ook fijn. Dit had ze zo gemist, zijn arm om haar heen, en ze hoopte dat hij vanavon bij haar in bed kroop, of in ieder geval bij haar kwam liggen. Zij lag ook wat te doezelen tegen hem aan terwijl ze zahct over zijn borst heen streek. Toen ze op het vliegveld waren stond ze op uit de auto en liep naar het vliegtuig. Ze keek nog even om, want het was wel Italie.. toch lagen haar gronden hier. '' Arrivederci...'' sprak ze nog rustig en stapte toen in, en ging rustig wachten tot BRian ging zitten, want no way dat zij nu van zijn zijde ging wijken. Niet meer.
Emma
Rustig keek ze rond en glimlachte even toen ze er waren en deed zelf al de gordel af en sprong daarna uit de auto.'' ja je woont heel mooi.'' sprak ze trots en keek even rond voor een moment.'' Zijn mama en papa er al?'' vroeg ze nu ook aan hem, omdat ze het niet zeker wist. Ze keek naar ghaar teddy beer voor een momentje en toen weer naar hem.'' Wil jij me anders zometeen voorleszen uit mijn harry potter boek? als papa en mama er nog niet zijn?'' vroeg ze rustig en keek hem wat smekend aan, omdat duccio dat nooit wou doen,en ze die blik haast een beetje had aangeleerd.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 18, 2013 23:15:24 GMT
Brian Hij ws ook het vliegtuig in gestapt en plofte neer bij twee legen stoelen en keek even naar buiten " Was leuk om voor een uurtje of 2 eens in italie te zijn " Sprak die laggend en keek je aan " Ik vond het wel weer lang zat "S prak die laggend en streek even door zijn haar. Dat was inmiddels al kort geknipt. Geen krullen meer. "Ik heb het adres nodig van die Du nog wattes gozzer " Hij keek je aan " en ik weet zeker dat jij die hebt Sofia " Hij knopte de boveste knoop van het witte overhemd los " Wat hij Emma heeft aangedaan dat vergeef ik hem niet. EN dat ga ik hem laten voelen ook "S prak die. Dit kon hem zijn baan kostenals ze hier achter kwamen. Maar dat kon he mecht niks meer schelen op het moment
Dominic Hij glimlachte even "nee je papa en mama zijn er nog niet "S prak hij en pakte de overige spullen " Ik ga je eerst een beetje drinken geven en je op bed leggen dan lees ik voor, ga jij slapen en zijn morgen ochtend papa en mama er "S prak die tegen haar en tilde haar weer op en zwaaide haar op zij nschouder " Of ben je het daar niet mee eens " Sprak hij en keek even naar haar waarna hij de veranda op stapte en het huis binnen ging
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 18, 2013 23:30:01 GMT
Sofia
Ze liep met hem mee en ging naast hem zitten en glimlachte even voor een moment.'' Als ik in Amerika blijf wonen zal ik toch nog een keertje terug moeten Brian, al mijn spullen staan in Roma, meer heb ik niet meer dankzij mijn oom.'' sprak ze rustig en keek hem aan.'' Zelf De mustang niet.'' sprak ze en keek hem even aan. Hij begon over Duccio en slikte even. Ik weet het niet uit mijn hoofd, Brian. Het lag in de mustang, en ik heb de mustang niet meer.'' sprak ze en keek hem aan.'' Ik weet het adres van Duccio nu niet meer.. Maar wat heeft hij Emma aangedaan dan.. wat deed hij bij haar..'' vroeg ze ongerust, aangezien ze helemaal niets van het gesprek mee had gekregen.
Emma
Ze keek naar hem en liet haar hoofdje toch een beetje zakken. GElukkig kan ik dan snel gaan dromen, en dan zijn papa en mama er wel toch?'' sprak ze en een kleine glimlach kwam toen toch op haar gezicht, waarna ze knikte.'' Dat is goed oom Dom. Want hoe eerder ik ga dromen, hoe eerder papa en mama naast me staan als ik wakker word. papa is toch geen plankton. papa is Sandy.'' sprak ze en glimlachte even waarna ze voelde hoe hij haar weer optilde en ze een klein gilletje gaf, maar daarna wel begon te lachen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 18, 2013 23:34:39 GMT
Brian Hij streek over zijn gezicht " je staat op het buro die kan je morgen ophalen " Sprak die en keek naar buiten en hoorde de vraag over wat die allemaal met Emma had gedaan en zuchte even "Dingen die jij ook moest doen " hij keek je even aan " maar hij deed het bij haar alleen, altans dat is wat Emma zei " Spak die en legde zijn hoofd tegen het raam en voelde het vliegtuig in beweging komen "Je hoort van kinderen af te blijven "S prak die en sloot zijn ogen weer. Hij was echt bek af. Als hij zich zo voelde was Race wars niet eens verstandig om te rijden. Er was een te grote kans dta hij een ongeluk zou veroorzaken. Maar dat was een zaak voor morgen. Eerst moet hij die oom op zoeken morgen en dan zag hij wel verder hoe de dag verliep
Dominic Hij luisterde naar haar en liep naar binnen " Ja dan zijn papa en mama er " het was donker en stil is huis. Niet raar voor dit tijstip. Volgens mij sliep zijn vrouw al. " Stil zijn emma mijn vrouw slaap al " sprak die fluisterend en liep met je op je schouder naar de logeerkamer waar hij je er af tilde en de koffer vanSoifa in een hoek zette nen keek naar je " Zit je piama in de tas van je moeder ? " vroeg die fluisteren en trok ondertussen de gordijnen dicht en sloeg het deken alvast open zodat je straks er gelijk onder kon gaan liggen
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 18, 2013 23:50:32 GMT
Sofia
Ze keek naar hem en slikte even. Ze schrok duidelijk, en voelde ook direct woede opkomen. Die klootzak!'' sprak ze ook boos en slikte even.'' Ik ga morgen met je mee naar Duccio, niemand komt aan onze dochter. Niemand komt aan emma, dt doe je gewoon niet..'' sprak ze en snoof even ze was duidelijk boos, waardoor haar moeheid weer een beetje weg viel. Zij wist niet van de race, maar anders kon ze toch niet meedoen, tensloitte had ze naders niemand die op hun meisje paste, dus haar race carriere was een beetje over. Ze zuchtte en voelde woede o hun dichter waardooor ze nu ook even niet tegen Brian aankroop wat ze wel van pplan was, maar nu was ze gewoon pissig.
Emma
Ze knikte even en bleef heel erg stil, en voelde hoe ze weer op de grond werd gezet en op de vraag over haar pyjama schudde zij haar hoofd.'' papa Duccio had mij nooit een pyjama gegeven, dus ik heb geen pyjama. Ik moest altijd naakt slapen, en bij hem in bed. Dat vond ik nooit leuk.'' sprak ze rustig en slikte even vooor een moment terwijl ze haar hoofdje liet zakken.'' Maar alleen slapen vind ik ook een beetje eng denk ik. Ik heb het nog nooit gedaan in mijn leven.'' Sprak het meisje.'' Gelukkig heb ik morgen een leuk verjaardagskadootje, voor het eerst in 7 jaar.'' sprak ze en keek naar hem.'' Want morgen komen papa en mama, en dan ben ik jarig.''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 19, 2013 5:58:41 GMT
Siara
Ze was inderdaad al in slaap gevallen. Vond je het gek op dit uur? Ze moest ook haar rust hebben voor hunkindje, anders kwam het niet goed. En het was ook niet de eerste keer dat ze zonder Jason in slaap viel, dat was al vaak genoeg gebeurd als hij aan zijn auto's moest werken of nog ergens heen moest. Ze draaide zich om in bed en sliep rustig door. Morgen Race Wars.. Ze was benieuwd wat er nu weer te zien zou zijn.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 19, 2013 11:28:48 GMT
Brian Hij legde zijn hand op je boven arm en haalde zijn hoofd van het raam en keek hem aan " jij blijft morgen bij Emma. Ze heeft je nodig. Je dochter moet hier met je over kunnen praten "S prak die en haalde zijn hand weer van je arm " laat mij dit oplossan Sofia ik weet wat ik doe echt maak je geen zorgen. Als ik opgepakt word ben ik alleen mijn baan kwijt. Als jij opgepakt word zit je vast. Dan zit Emma weer een hele lange tijd zonder moeder en dat is ook niet de bedoeling toch ? " Sprak die en keek naar je en glimlachte lichtjes " En desnooit neem ik Dom wel mee, dan weet je in elk geval wel zeker dat hij je voor goed met rust laat "S prka die rustig en legde zijn hoofd weer tegen de zeikand van het vliegtuig. Nee jhij ging je echt niet mee nmeen dat vond hij veel te gevaarlijk
Dominic Hij luisterde naar je en liep naar de kast en pakte er een uit shirt van Mia uit. Het zou wel erg groot voor je zijn maar het was iets. Rustig liep die terug naar je toe " Kijk eens meisje kan je hier in slapen vanavond " Sprak die rusrtig en ging op de stoel naast het bed zitten en keek naar je " ik blijf bij je tot je slaapt. En als je dan morgen ochtend wakker bent zit papa of mama naast je bed. IS dat een goed idee. En als je dan vanacht plots wakker word en je kan echt niet slapen,dan kan je altijd bij mij en mijn vrouw komen slapen " Sprak die rustig en keek naar je " nou kom op meis omkleden en je bedje in het is al laat " Sprak die rustig en pakte alvast je harry potter boek
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 19, 2013 17:49:12 GMT
Sofia Sartor
Ze keek naar hem en slikte.'' onze dochter, brian..'' prak ze even en slike even voor een moment.'' Morgen heeft ze jou ook nodig. Ze word morgen 7 jaar.'' sprak ze en keek hem aan voor een moment.'' Ga dan in de middag weg, maar wees er in de morgen even voor haar, gaan we even de stad in met haar, om haar even een verjaardag te geven die ze nooit heeft gehad, samen met haar echte ouders. Dan kan je in de middag wel weg. Alsjeblieft.'' sprak ze en keek hem even een beetje smekend aan, puur voor hun kleine meisje.'' Alsjeblieft.. Ik zal bij haar blijven de rest van de dag, maar gun haar even een ochtendje met haar ouders, dat ze weet hoe dat is..'' sprak ze en haar lippen lonkten gewoon naar de zijne, en hield haar hoofd rustig bij hem en pakte met haar ene hand zijn hoofd beet voor een momentje, en drukte zacht haar lippen op de zijne en gaf hem een kus.'' Doe het even voor haar..'' sprak ze en zette haar lippen weer op de zijne, dit keer voor een langere liefdevolle zoen, en ze hoopte maar dat hij haar niet van zich afdrukte.. Niet nadat hij al die lieve woorden had gesproken. Vooral dat wat hij zo straks zei, toen ze nog in het bordeel waren.
Emma Sartor
Ze keek naar hem en pakte het shirt aan, en trok het ook netjes aan, voor ze in het bed ging liggen en hem aan keek.'' Dat is leuk.. Ik wil papa en mama heel snel zien.'' sprak ze rustig en keek naar hem.'' Wel spannend doen he? onze juf kan helemaal niet goed voorlezen.'' sprak ze en keek hem even helemaal afwachtend aan tot hij begon met voorlezen, en lag helemaal onder de dekens. Het meisje lag nu al een stuk prettiger, moest ze eerlijk toegeven. Fijner ook.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 19, 2013 18:01:51 GMT
Brian Hij hoorde de woorden dat je sprak. Hij moest er nog even aan wennen om te zeggen onze dochter in plaatsvan je dochter maar dat kwam wel en dat wist hij ookr. Hij hoorde dat je liever wilde dat hij in de middag zou gaan en schudde zijn hoofd " We zijn om 2 uur inde nacht in amerika. De mustang is er dan ook. Jij gaat naar Dom zijn huis, ik ga naar haar oom " hij keek naar je " ik ben weer terug voordat zei wakker is echt waar " Sprak die en voelde hoe je zachtjes zijn hoofd pakte en zoende je zachtjesterug. Je stopte om weer verder te praten " ik ga niet wachten tot de middag. Ik handel dit vannacht nog af " Sprak die waarna je hem weer zoende en hij mee zoende. Hij sloeg zachtjestwee armen om je middel.
Dominic rustig bleef hij op de stoel zitten en bladerde wat in het boek terwijl zij zich omklede en glimlachte even toen je in bed kroop " Volgens mijn kleine broertjes en zusjes kon ik best voorlezen. maar dat is al weer jaren geleden "S prak die glimlagend en gaf je je teddy bear die je naast je bed had laten liggen en begon te lezen. Hij was het wel verleerd in de jaren dat hij het niet meer had gedaan maar dat kon hem niks schelen. hij had er plezier in en deed erg veel zijn best
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 19, 2013 18:18:13 GMT
Sofia Sartor
Ze slikte even en zoende hem nog even zacht verder, zonder nu direct er commentaar op te geven, hij wou gewoon dit even afmaken. En het voelde zo fijn.. Uit respect voor Kaylen zou ze hem niet aflebberen voor haar ogen, dat kon gewoon niet vond kunnen. Ze liet zijn lippen langzaam los en streek langs zijn lichaam.'' Doe alsjeblieft wel voorzichtig, oke?'' vroeg hij rustig en keek hem even aan.'' Ik wil niet dat je gewond raakt.'' sprak ze en streek nog even langs zijn wang, maar bleef hem toch even vast houden.'' Ik heb je nu eindelijk weer in mijn armen, en wil niet dat het morgen weer anders s.'' sprak ze en voelde hoe ze begonnen te dalen. Waren ze er nu al? ze liet hem zachtjes los en keek nog even naar Brian.'' Ik houd van je, lief..'' sprak ze en stond nu langzaam op van de stoel, en ging naar buiten waar inderdaad de mustang stond. Ze liep ernaar toe, maakte hem open en pakte het adres uit haar auto, en liep ermee naar brian en keek hem aan.'' kijk eens.. Doe voorzichtig oke? dan ga ik ons meisje verrassen...'' sprak ze en keek hem nog even aan en gaf hem nog even een kus.'' Laten we nu nooit uit elkaar gaan.... Ik houd zoveel van je, iets wat ik altijd heb gedaan..''
Emma Sartor
Ze keek naar Dominic en keek naar hem en lachte even.'' Dan kun je het vast goed.'' Sprak ze en knikte nog even terwijl ze aandachtig begon te luisteren toen hij voor begon te lezen. Ze vond het nu al leuk, al was het ook wel te merken dat het meisje helemaal kapot was, waardoor ze langzaam in het bed in slaap viel, en vrij diep ook. Ze begon rustig te dromen, droomde alleen niet heel erg leuk, want ze droomde over Duccio, dat hij haar zou komen zoeken, en dat zij weer allerlei vreselijke dingen moest doen. Ze begon daardoor al snel te woelen, en kreunde wat in haar slaap.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 19, 2013 18:34:28 GMT
Brian Hij zoende je rustig terug en voelde hoe je na een tijdje stopte en keek je aan " Ik doe voorzichtig maak je maar geen zorgen " Sprak die rustig en gaf je nog een kus op je voorhoofd en stond ook op toen ze er waren. Hij had zoveel klussen gehad en had ooit 1 keer zijn arm gebroken. Daar was het ook bij gebleven en daar was hij blij om. Hij liep naar buiten waar hij je naar de auto zag lopen. Hij had nog even met een collega staan praten en pakte het briefje aan " Ik kom terug echt geen zorgen "S prak die glimlagend en gaf je nog een zoen " ik hou ook van jou " sprak die glimlagend en streek even door je haar . " Geef Emma een kus van me "s prak die even en liep toen terug richting het vliegtuig waar een andere auto uit kwam rijden. Een Honda Civic Mooie auto om te zien. De FBI reed er veel mee. Hij stapte in en voerde het adres in op de TomTom. Even wachtte hij en toen kwam de route in beeld> Hij gaf gas en reed we. na een kleine 2 uurtjes stopte hij voor het huis waar het volgens de tomtom was. Dit was gokken hij wist niet eens hoe de man er uit zag. Hij stapte uit en pakte het wapen wat naast hem op de sotel had gelegen en het zakmes wat tussen de stoelen in had gelegen. Hij liep rustig naar de deur enhad de wapens weg gestopt en rustig belde hij aan.
Dominic Toen hij mertke dat je sliep sloot hij het boek en legde hem op de stoel. Hij keek nog even naar je en glimlachte. je was een leuk kind om te zien. Hij trok de dekens nog even zachtjes goed over je heen en gaf het meisje zacht een kus in haar haren. Nu hoopte hij alleen maar meer dat het een dochter werd. Dit elke dag jaren te kunne doen zou hij geweldig vinden. Hij liep de kamer uit naar zijn eigen slaap kamer waar hij naast zijn vrouw kroop toen hij zich om had gekleed en ook in slaap viel
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 19, 2013 18:51:48 GMT
Sofia Sartor
Ze keek hem aan en slikte even voor een moment.'' Als je dat maar doet.'' sprak ze rustig en keek hem aan, en genoot overduidelijk van zijn aanrakingen en ontving zijn zoen rustig.'' tot straks, Brian..'' sprak ze rustg en keek hem nog even na toen hij vertrok, en ging zelf met de mustang naar doms huis, en ging daar na binnen en liep rustig door de garage. Ze wist niet waar emma lag, en rustig, maar voorzichtig keek ze rond waar die lag, en vond haar in de logeerkamer, net toen ze wakker schrok, en zacht begon te huilen. Ze nam plaats op het bed, en Emma kroop direct tegen haar aan.'' mama...'' sprak ze en begon best luidruchtig te huilen door haar nachtmerrie. Sofia hoopte maar dat Dom niet wakker werd, of zijn vrouw.
Duccio
De man lag al lang en breed in zijn bed, en naast hem had hij een tienermeisje vastgebonden aan het bed, omdat hij nu Emma niet had. En zonder seks kon de man niet echt. Hij hoorde de deur bel en stond op en zuchtter even terwijl hij in de kleding schoot en het meisje even begon te schreeuwen om hulp, maar die hij de mond snoerde, met een prop, en zijn kamer deur sloot, zodat e niet meer te hoen was. Het meisje wat hij had, was ook jong, jaartje of dertien en duidleijk hier niet vrijwillig, zoals ze vast gebonden was, Hij opende de deur en keek naar de man die ervoor stond.'' Bastardo! weet je wel hoe laat het is!'' sprak hij boos, niet wetend wie hij nu voor zijn neus had staan.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 19, 2013 19:01:02 GMT
Dominic Hij schrok wakker toen emma hard begon te huilen. Hij had lang genoeg op zijn broertjes en zusjes gepast dat hij hier echt een oor voor had gekregen. door alles sliep hij heen behalve door gehuil van kinderen en geronk van bepaalde auto's. Hij liep de slaapkamer uit. Hij had alleen een trainingsbroek aan. Hij sliep daar altijd in. hij opende de deur en zag dat Sofia er al was en glimlachte even " Hey "S prak die zacht en liep de slaapkamer in en ging op de stoel naast het bed zitten " Hoe gaat het " vroeg die zowel gericht naar Sofia over zich zelf als dat hij het vroeg over emma.Hij bleef rustig op de stoel zitten terwijl hij naar de twee keek
Brian Hij had toch wat gehoord en het klonk niet goed. Hij keek de man aan die de deur open deed en schudde even laggend zijn hoofd " ja het is 2 uur, "Sprak die en keek naar hem " en nu is het tijd om jou een lesje te leren. jij durf met je poten aan mijn dochter te zitten " Bromde hij kwaad en trok het mes waarna hij uithaalde naar de man, hem naar binnen drukte en de deur achter hun sloot. " Waar heb jij GVD je verstand zitten gast " sprak die kwaad naar de man. en keek naar hem " Echt jij gaat er aan, dan weet ik in elk geval zeker dat mijn dochter, maar ook alle andere meisjes veilig zullen zijn. Gekke alsjij horen niet te leven die moeten onder de grond liggen "S prak die waarna hij de man bij zijn keel greep en tegen de muur aan drukte. Woedend was hij
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 19, 2013 19:26:32 GMT
Sofia+ emma
Sofia keek op toen ze geluiden hoorde en ze slikte even voor een moment terwijl ze naar dom keek, en haar dochter een beetje begon te troosten en de vraag van Dom hoorde en even glimlachte.'' het gaat goed momenteel, dankje.'' sprak ze rustig tegen hem.'' emma heeft zeker een nachtmerrie gehad?'' vroeg ze eigenlijk in het algemeen en Emma knikte.'' Ja.. het was eng, mama... Papa Duccio.. Hij hij...'' sprak het meisje en begon harder te huilen en kroop helemaal tegen haar moeder aan. Ze slikte en keek naar Dominic voor een moment en wreef over het ruggetje van haar dochter.'' Ik wil naar papa.. waar is papa...'' sprak ze rustig en ze slikte even.'' papa komt eran, sofia.. Hij moest nog even wat dingen regelen..'' sprak ze aangezien ze haar doochter niet nog meer overstuur wou maken, maar Dominic begreep het vast wel met haar ''dingen regelen''.
Duccio
Hij slikte en voelde hoe hij gegrepen werd.'' Ik weet niet waar u het over heeft.. ik ken uw dochter helemaal niet!'' zei hij angstig, duidelijk dat de man niet echt groot was, en nu al direct bang was. Hij wist natuurlijk niet dat hij het over emma had, en het meisje wat in de slaapkaner lag vastgebonden probeerde de prop uit haar mond te krijgen en schreeuwde nog een keertje, toen het was gelukt. Hij slikte even en bleef angstig naar hem kijken.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 19, 2013 19:36:23 GMT
Dominic Hij bleef rustig op de stoel zitten en keek naar de twee op het bed. Hij luisterde naar wat de twee allemaal zeiden en keek Sofia verbaast aan toen ze sprak dat hij nog dingen moest regelen " vertel me alsjeblieft dat zijn collega's daar bij zijn Sofia " Sprak die en keek haar aan " Brian moet dit niet alleen doen echt niet " Sprak die en streek over izjn kale hoofd. Hij kende Brian als die kwaad was draaide hij door. Oke wat die man had gedaan was niet normaal en dan zou hi jzelf ook behoorlijk geflipt zijn. Dat wist hij ook. Hij keek even naar het meisje " Duccio is niet langer je papa Emma zo hoef je hem ook nooit meer te noemen " Sprak die tegen haar
Brian Hij hoorde de woorden dat je niet wist wie zijn dochter was " ow dus emma ben je al weer vergeten "S prak die kwaad en sloeg de man een keer hard met zijn hoofd tegen de muur aan.Niet veel later hoorde hij boven een meisje schreeuwen " ow u heefr de volgende hier ook al zitten " Sprak die kwaat, en pakte de man bij zijn haren en sleepte hem mee de trap op. Hij opende ene deur en dat bleek ook de slaapkamer gelijk te zijn waar het meisje lag. Hij smeet de man op bed en keek naar het meisje waar hij rustig heen liep en bij haar neer knielde. Hij sneed haar los en keek naar haar " Ga naar huis meis je hoort niet bij deze man "Sprak die en keek naar Duccio
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 19, 2013 20:16:23 GMT
Hayden Christensen
Hij was met ELyssa en Enzo naar huis getrokken nu het toch mocht en was weer begonnen met klussen aan zijn lamborghini om morgen toch maar naar race wars te gaan. Kaylen had nog genoeg onderdelen laten liggen voor hem zodat hij er nog aan kon werken waar hij ook heel dankbaar om was. Hij maakte zijn wagen klaar voor morgen en ging dan bij Elyssa in bed liggen, met een wiegje naast hun bed waar Enzo in sliep en sloot zijn ogen om in slaap te vallen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 19, 2013 20:45:49 GMT
Sofia Sartor
Ze schudde haar hoofd.'' ik weet het niet, hij ging alleen weg, ik weet niet of er meer mee zijn gegaan.'' sprak ze en begon een beetje te wiegen om haar dochter te sussen, die hard zat te huilen in de armen haar moeder, omdat het echt een verschrikkelijke droom was. Ergens schaamde Sofia zich wel, ze zat nog steeds in het witte jurkje, al beschermde de jas van Brian die ze er over heen had, heet meeste van haar lichaam wel. Ze legde haar hoofd op de haren van haar dochter en begon zachtjes te neurien om haar rustig te krijgen.
Duccio
Hij keek haar aan.'' maar dat is mijn pleegdochter, ik zou haar nooit wat aan doen..'' sprak hij bang en keek haar aan.'' waarom zou ik haar wat doen..'' sprak hij ontkennend, terwijl hij haar had behandeld alsof zij Sofia was, haar gezoend, en nog wel meerdere dingen had gedaan wat Emma nog niet had verteld. Omdat ze toch nog een beetje bang was ervoor. Hij voelde de dreunen en Duccio smeekte bijna om genade, terwijl hij alle klappen opving, en zijn neus al begon te bloeden, toen hij eenmaal op het bed lag, en al flink onder de schaafwonden zat.'' Iek miste sofia.. ik miste haar...'' sprak hij en slikte.'' Zij was een sofia in andere naam.. toe...'' sprak hij en slikte even.'' iek heb haar nooit kunnen hebben, die prachtige sofia...'' sprak hij en slikte even.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 19, 2013 20:50:45 GMT
Dominic + brian Domici keek naar de twee en stond toen rustig op " jullie weten me te vinden als het nodig is. Slaap bij je dochter Sofia. als Brian terug is kan hij in de garage liggen " hij kneep Sofia even zacht in haar schouder en keek naar Emma " Alles komt goed meis, als je zo weer lekker gaat slapen is papa sneller terug "S prak die en streek Emma even zachtjes over haar hoofd en liep naar de deur. Brian had de man half aangehoord en de woorden maakte hem allee maar kwader " ik ben verdome haar 7 jaar geleden verloren omdat ze in een bordeel moiest werken " Hij draaide zich weer bij het meisje weg en keek naar Duccio " u heeft mijn dochter verkracht en dat sta ik niet toe " Sprak die woedend " ik ga dat verstand van u maar eens opzoeken. het zal in elk geval niet in uw hoofd zitten "S prak die kwaad en trok zijn stropdas af en liep naar Duccio en Pakte ruw bijde polsen vast en bond die bijde met de stropdas vast aan het bed en keek naar de man " U gaat de pijn voelen die mijn dochter ongetwijfeld ook heeft. Die mijn vriendin ook heeft " Sprak die woedend en trok het shirt van de man kapot en pakte het mes en liet die zahcjts over de borst van de man glijden. maar ondanks dat het zachtjes was kwam er toch een klein sneetje zo scherp was het mes " Ik zal eens kijken of ik misschien hier je verstand kan vinden "S prak hij kwaad
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 19, 2013 21:04:51 GMT
Duccio
Hij slikte en voelde hoe zijn handen werden vast gebonden.'' Alstublieft.. alstublieft.. genade genade..'' Sprak Duccio die overduidelijk hartstikke bang was.'' Ik zag haar als Sofia,, IK had een stukje van Sofia.. Ik hield van haar.. IK houd nog altijd van haar.. Anders had ik haar nooit gebeld om haar dochter te ontmoeten..'' sprak hij en slikte even.'' ik wist niet wie de vader was, eerlijk..'' sprak de man bang en voelde hoe er een snee op zijn lichaam kwam waardoor hij even ene gilletje sloeg.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 19, 2013 21:12:47 GMT
Brian Hij raapte de prop van de grond die net in de mond van het meisje had gezeten en propte hem in de mond van Duccio " Je hebt met je poten aan kleine meisjes gezeten. Jij bent ziek in je hoofd man. " Sprak hij kwaad en zette meer druk met het mes op de borstkas en tork het mes naar beneden. een best diepe blodende snee ontstond er. " IOk miste Sofia ook verschrikkelijk maar ik ben toch geen meisjes gaan zoeken die op haar leken om te verkrachten " sprak die kwaad en veegde het mes schoon aan het bed en stak het weg. hij was te moe nu. Hij wilde naar bed en slapen " voor deze keer laat ik je gaan. Maar als je de politie inschakeld of je valt mijn gezin lastig maak ik het af " Sprak die en liet hem vastgebonden achter met de prop in zijn mond en de hevige bloedende snee. Hij liep naar buiten stapte in de auto en reed weg. Bij Dom aangekomen parkeerde hi jde auto en liep hij de garage in. Hij trok het pak uit en smeet het in een hok en pakte zijn trainingsbroek van het bed en trok het aan. Hij waste het bloed van zich af en plofte doodmoe neer op bed. Het liefst had hij sofia nu bij zich gehad maar die was nu vast bij Emma, en dat snapte hij ergens ook wel. Rustig zakte hij in slaap
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 19, 2013 21:18:18 GMT
Duccio
De man voelde hoe de prop in zijn mond gedaan werd, en hij gilde gesmoord toen het mes in zijn borstkas ging, en er stonden tranen in de ogen van de man die duidelijk helemaal kapot gemaakt was. Hij had een grote mond, maar was niet groot, dat was nu wel duidelijk.
Sofia+ emma Sartor
Ze was inderdaad samen met haar dochter op het bed in slaap gesukkeld. Emma lag helemal tegen haar moeder aan, duidelijk vond die het nu wel fijn, en deed ze het totaal niet tegen haar zin. Ze werd echter wakker toen ze geluiden hoorde, en stond op, waana ze de kamer uit ging, omdat ze wou weten wat dat was, en zag al heel snel Brian liggen, waardoor ze glimlachte en op het bed klom, en bij hem kwam liggen.'' Papa..'' sprak ze nog zachtjes en kroop tegen zijn rug aan, waan ze wel volledig veilig na haar idee in slaap viel.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 19, 2013 21:23:55 GMT
Brian + Dominic Brian had niks gemerkt van dat zijn dochter bij hem was komen liggen. Toen hij smorgens wakker werd voelde hij wat tegen zijn rug. eerst dacht hij dat het Sofia was maar daar was die gene te kort voor. Dan kon het alleen nog maar Emma zijn. Hij glimlachte even kleintjes en draaide zich voorzichtig om en keek naar Emma en glimlachte. Ja hij had een mooie dochter en ze leek echt hardstike veel op Sofia. zachtjes streek hij over de wang van Emma.Hij had geen idee hoe laat het was maar het kon hem ook even niks schelen. Dominic was ondertussen al lang wakker. Het was 11 uur toen Brian wakker was geworden en dat was laat voor Brian. Rustig had hij gedouchte en was beneden de tafel gaan dekken.
Jesse Hij was de hele nacht bezig geweest aan de auto's van Dominic. Hij lag nu nog te slapen aangezien hij pas om 5 uur in bed beland was. Hij hoefde tegen de avond pas aanwezig te zijn bij Race wars aangezien Brian en Dom aan het eind van de middag begin van de avond pas hoefde
|
|