Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 18, 2013 16:40:19 GMT
Sofia Sartor
Ze stapte in het vliegtuig met haar neef, die haar al na het opstijgen nee nam naar een van de wc's waar hij haar weer wou testen, en haar gewoon weer verkrachtte, zoals hij vroeger ook al deed. Om haar in vorm te houden. Ze werkte gewoon mee, ze kon niet anders, want straks moest ze die mannen het ook naar hun zin maken. Een paar uur later waren ze ook op het vliegveld van Firenze en had ze al weer de nadere jurk aangekregen, de jurk dat ze onderdeel was van hun bordeel. Spierwit, en ook tot haar enkels lang. Ze liep met haar neef het vliegveld uit, richting het bordeel, wat aan de andere kant va Firenze lag. een echt lief ontvangst had ze niet, ze moest direct aan het werk, en werd dan ook in haar kamertje gedumpt, die op slot ging, zoals ze vroeger ook altijd had. Nu miste ze Brian nog meer dan ooit, maar ze wist dat ze hem wel kon vergeten. een verdwaalde traan veegde ze weg en keek naar de spiegel. alles was goed te zien van haar lichaam, het schrale onderbroekje, en haar borsten hadden flinke inkijk. een man kwam binnen, die duidelijk geen geduld had en haar direct begon te zoenen. Ze werkte niet tegen, ze moest maar meewerken, anders zou ze Brian nooit vergeten. al zag je aan haar hele lichaam dat dit niet haar wens was, dat ze het absoluut niet prettig vond. Vooral toen de man haar jurk uit deed, en in haar gleed. HEt deed pijn.. heel veel pijn...
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 18, 2013 16:52:42 GMT
Kaylen Christensen
"Lelijk ding dus." Zei ze met een klein lachje en keek hem aan. Ze zag dat hij de brief las en daarna wat zei en knikte rustig. "Is goed Brian." Zei ze rustig tegen hem. "Ze zullen klaar zijn tegen morgen Brian, geen zorgen. Je weet hoe ik werk." Glimlachte ze en liet hem rustig bellen en knikte even daarna, over zijn woorden dat ze hier kon blijven als ze wou en onderdelen kon bestellen. "Komt goed Brian." Zei ze rustig en wachtte beneden even toen hij naar boven rende en dan terug naar beneden toen hij zich had omgekleed en voelde de kus op haar wang waardoor ze even glimlachte en knikte. "Ik zie je morgen Brian. Breng haar terug." Zei ze nog tegen hem en slaakte een zucht. Dan zou ze maar beginnen. Ze liep naar de toyota toe en keek naar de onderdelen die hij mee had. Ze had er niet genoeg voor de twee wagens. Ze belde Hayden even op die wat laat oppakte en vroeg wat er was. Ze vroeg of hij naar racewars ging of niet, omdat ze onderdelen nodig had. Hij zei dat ze maar mocht pakken wat ze wilde, dat hij waarschijnlijk niet ging door Elyssa. Ze reed na dat telefoontje dan ook meteen naar zijn garage, haalde wat onderdelen op en reed dan weer naar het huis van Brian, waar ze meteen aan het werk ging met de toyota om straks aan de andere te beginnen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 18, 2013 17:00:49 GMT
Brian Toen hij met de mannen van het team in een speciaal vliegtuig stapte werd hij gebeld door agenten uit Italie. ze hadden haar zien lopen en hadden hun gevolgd. ze beschreef waar ze heen was gegaan en kregen een adres door. Hij had alles opgeschreven en hing toen op. Na een paar uur lande het vliegtuig in Italie waar de collega's stonden te wachten. Ze stapte bij hun in de auto en brian klede zich daar om. Brian zou als klant naar het bordeel gaan en voor ene uur betalen met haar. ze hadden genoeg bewijzen om het bordeel te sluiten en de eigenaar op te pakken. De auto reed richting het bordeel en stopte er een straat voor. Brian deed zijn stropdas goed. Hij leek een rijke zakeman. Hij had geld gekregen van het hoofdkantoor en stapte het busje uit. Rustig liep hij naar het bordeel en keek even. Waaro mzat ze hier. Het deed hem pijn. Hij vermande zich en liep naar binnen. Gelukkig moest hij veel talen spreken om bij de FBI te kunnen werken. Hij sprak italiaans gelukkig ook. Hij liep naar de persoon waar hij kon betalen en sprak dat hij een uurtje met de beste vrouw van het bordeel wilde. Hij hoopte zo dat dat Sofia was. Hij betaalde en er werd gezecht dat hij even moest wachten en rustig kreeg hij een glas drinken terwijl hij wachtte
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 18, 2013 17:09:59 GMT
Sofia Sartor
De man vertrok na een kwartier, en zij lag nog naakt op het bed. Ze trok enkel haar onderbroek weer aan, en ze zag haar oom binnen komen.'' je krijgt nu een rijke zakenman, alsjeblieft, laat hem het komende uur genieten.'' sprak hij en ze slikte even waarna haar oom poeslief richting Brian liep, om te zeggen dat hij hem maar moest volgen, omdat de beste dame net vrij gekomen was, en dat ze al helemaal klaar voor hem lag, om hem te verwennen, en hij legte de nadruk op het laatste, dat ze al klaar lag voor hem, want hij wou gewoon net even dat extraatje doen. Haar oom liep alvast naar de kamer, en wees hem even voor Brian, terwijl Sofia in haar onderbroekje en Bh op het bed zat, en gewoon afwachtte tot de olgende verkrachting, al moest ze moeite doen al haar tranen te ontlopen. Ze wou terug, haar dochtertje was ook nog bij die vriend van Brian, en had ze ook nooit meer naar Duccio gebracht.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 18, 2013 17:39:58 GMT
Kaylen Christensen
Ze was druk bezig aan de toyota met de onderdelen van haar broer en van die dat hij mee had genomen om er een snelle wagen van te maken, nog onderdelen overlatend voor op de nissan. Ze maakte alles klaar aan de wagen en deed er ook eveneen testritje mee, gewoon om te zien of alles in orde was, dat leek wel zo dus reed ze hem weer terug. Nou, ze had net even in een racewagen gezeten. Normaal gezien testte Brian ze zelf uit, maar ja, die was hier nu niet natuurlijk. Ze spoot de toyota nog even in één kleur, hij haatte de kleur namelijk die er nu op zat en begon dan aan de nissan. Zodra de nissan klaar was kon zij beginnen met de stickers op de toyota te kleven, en andersom ook.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 18, 2013 18:36:18 GMT
Naam: Amy Gillan Leeftijd: 19 Geslacht vrouw geschiedenis/karakter: Amy is geboren in hartje london Al op jonge leeftijd bleek dat ze slim was, en heeft ze vanaf haar 8ste de eerste dingen geleerd om een auto te repareren. Altijd vrolijk, altijd opgewekt, zo kennen vele deze dame. Amy had nooit de ambitie heel groot te worden, en in garages werken, als monteur, en voor andere mensen vond ze altijd geweldig. Nu 3 jaar geleden is ze naar Amerika gekomen, en is ze in het straatracen gerold. Zo doende werkt ze nu Bij Dom. Oh ja mannen, jullie hebben helaas pech, want Amy is Lesbi, en valt dus niet op mannnen. Uiterlijk; Rol: Monteur van Dom Speelt: chantal
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 18, 2013 18:39:12 GMT
Brian Rustig zat hij aan de bar met het glas drinkten te wachten. Het duurde niet lang of iemand kwam hem halen. Hij stond op dronk zijn glas snel leeg en rustig liep hij achter de man aan. Hij keek wat om zich heen. Over een half uurtje zou de inval zijn. Rustig liep hij met de man mee en knikte even naar hem als bedankje. Rustig liep hij de kamer in en trok de deur achter zich dicht, Hij bleef bij de deur staan en keek naar je " dus dit was het hotel wat je over zou nemen zoon 7 jaar geleden " Hij bleef tegen de deur post staan en keek naar je " Ik denk dat het mooier zou zijn als hotel dan dat het nu is als bordeel " Sprak die rustig en keek naar je. Ja het had hem eigenlijk bestveel pijn gedaan toen hij die brief las. Hij keek naar je en deed zijn stropdas af. Hij hate die dingen verschrikkelijk " over een half uur zijn we hier weg. De FBI heeft genoeg redenen hem op te pakken. Dat gebeurd over ongeveer een half uurtje "S prak die rustig Naam: Jesse Monclair Geslacht: Jongen leeftijd: 24 Karakter + geschiedenis: Jesse is geboren in een normaal gezin. Niet overdreven arm maar ook niet overdreven rijk. Hij was enigs kind en kreeg veel aandacht. Op school had hij met rekenen en wiskunde nooit problemen. Maar met de andere vakken wel. Hij heeft de school nooit afgemaakt omdat niemand wist wat het was. Op latere leeftijd kwamen ze er achter dat dit ADD was. Samen met een vriend van hem Leo is hij ooit terecht gekomen bij Dominic 10 jaar geleden. Hij was dol op auto’s en heeft voor Dominic de meest mooie en beste auto’s in elkaar gezet. Ook voor Brian heeft hij auto’s in elkaar gezet. De eerste auto waarmee Brian mee deed aan Race Wars was door hem in elkaar gezet. Nu nog steeds ontwerpt en maakt hij auto’s voor beide heren. Op races als er tegen autopapieren word geracet word hij er altijd bij gehaald om te schatten of het geld bedrag wat er tegen over staat, de zelfde waarde is als wat er onder de motorkap zit. Hij kan door een minutje te kijken zo opnoemen voor hoeveel euro’s er ongeveer onder de motorkap zitten. Zelf racet hij soms. Hij heeft een eigen autotje waar hij en zijn vader aan hadden gewerkt voordat hij in de gevangenis kwam. Daarna heeft hij de auto zelf afgemaakt. Hij is een schat van een jongen en is bereid iedereen te helpen. Hij schuilt veel achter het team en je zult hem nooit zien vechten of ruzie zien maken. Nee daar is Jesse veel te lief voor Uiterlijk: 24.media.tumblr.com/tumblr_mdpin8ZRao1qe87sto1_500.jpgRol: Monteur van Dominic speelt: Leonie Jesse Hij reed in zijn eigen wolkswage Jeta het terein van Brian op. BijDominic was hij al geweest maar die was niet thuis geweest. Hij wilde de auto's voor Race Wars even na kijken van zowel hem als die van Brian. Het was niet dat hij de monteurs niet vertrouwde, Maar de meeste auto's va nde twee jongens waren toch zijn kindje. Dus ook de Nissan die brian had. De Toyota niet want ide kende hij nog niet. Rustig zette hij de motor uit en stapte uit. Waarom stond de grijze nissan hier niet. Was Brian ook niet thuis. er stond wel een andere auto op het erf maar die was niet van Brian. Hij streek over zijn hoofd en liep toen maar richting de garage
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 18, 2013 18:53:14 GMT
Emma Sartor
Ze speelde rustig verder en keek even toen er iemand binnen kwam, en begon vrolijk mee te zingen met de begin tune van Spongebob.'' ayay kapitein!'' begon ze en daarna begon ze helemaal te klappen en mee te zingen met de song.'' Hij woont in een ananas diep in de zee!'' zong ze rustig, tot het einde van het liedje en glimlachte even, terwijl ze haar pop op haar schoot zette, en weer naar de man keek.'' Ben jij vriendje van mama?'' vroeg ze ook aan de man en keek daarna weer naar de TV, zag weinig gevaar in de man die nu binnen gekomen was. Haar blauwe ogen hadden hem even aangekeken, en de vorm en kleur was precies die van Brian, iets wat hij waarschijnlijk ook goed zou opmerken waarschijnlijk.'' Kom, kom eens zitten! spongebob op tv! patrick is zo dom...'' sprak het meisje met enthousiasme.'' En octo is een saaie man... net zoals stiefpapa.'' sprak ze en keek hem even aan.'' en die plankton net zoals papa. Papa ook niet lief, plankton ook niet.'' sprak het meisje en keek naar het Tv programma.'' Mama is Spongebob, jij vast patrick dan toch?'' vroeg het meisje en liep naar de tv en wees ook patrick gewoon aan, die ze volgde met haar vinger als het beeld veranderde, maar bleef naar patrick wijzen, ten alle tijden.
Sofia Sartor
Ze bleef naakt op het bed zitten en richtte haar blik neer toen de deur dicht ging en toen omhoog, al werden haar ogen groot toen ze zag wie het was, en vloog ze overiend.'' Jij bent het!'' sprak ze en sloeg haar armen direct om zijn hals, en knuffelde hem even.'' Oh.. het spijt me zo..'' sprak ze rustig en slikte even.'' ik was zo impulsief..'' sprak ze en slikte even voor een moment. Toen je zo tegen me deed.. ik had zoveel pijn, en ik.. Ik wou die pijn vergeten.. '' sprak ze en liet hem nu weer rustig los en keek hem aan, al pakte ze nu de jurk, aangezien ze verwachtte dat Brian toch niets wou doen, en die jurk was beter dan niets. Ze deed de jurk aan en slikte even.'' maar dit was inderdaad die mooie droom.. en zo begon het ook toen ik zwanger was van Emma...'' Sprak ze en keek hem aan, met de tranen nog in haar ogen.'' Ik voel me zo vies, Brian.. twee verkrachtingen al vandaag... Kan ik nog wel zo even douchen...'' sprak ze en slikte even voor een moment.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 18, 2013 19:01:19 GMT
Brian Hij sloeg zijn armen om je heen toen je hem om zijn hals vloog en keek je aan " Het spijt me oke ik had zo niet mogen reageren maar ik trok het even niet meer " sprak die en liet je los. Rustig bleef hij tegen de deur geleund staan en keek naar hoe je je jurk weer pakte. " je kan nog even douche als je wilt. Ze vallen pas over 25 minuten binnen dus je hebt nog tijd "S prak die en keek je aan "A ls we terug zijn in Amerika is er bi jde FBI iemand waar je mee kan praten en dit kan verwerken " hij keek naar je terwijl hij ook zijn jasje even uit deed. Het was best warm hier op deze kamer. Hij hing het jasje over zijn schouder " heeft hij met zijn poten ook aan Emma gezeten ? " vroeg die aan je en keek je aan. Als dat zo was dan deed hij die man personlijk wat. en niet dat het dan alleen bij een celstraf bleef. Nee hij zou die man dood slaan echt waar. Niemand kwam aan kinderen.
DOminic Hij keek glimlagend naar het meisje voor de tv en na het liedje keek ze hem aan en lachte even toen ze vroeg of hij het vriendje van haar mama was " Nee ik ben een vriend van je vader "S prak die rustig. Rusrtig liep hij dichter bij en leunde tegen de muur aan " Je papa is niet gemeen. je vader had nooit van je bestaan gehoord en dit was gewoon een schok voor hem " Hij hurkte naast haar neer en moest even laggen toen je vroeg of hij Patrick was " lijkt ik daar op dan " Sprak die en keek naar je " Ga je mee naar mijn huis ? mama komt je daar morgen ophalen, en ik heb een hele mooie tv een nog mooiere dan deze, en ook heel veel mooie poppen waar je mee kan spelen " Ja de poppen van Mia stonden op zijn zolder. Rustig keek hij naar je en wachte op je antwoord
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 18, 2013 19:14:28 GMT
Sofia Sartor
Ze keek naar BRian en slikte.'' Ik weet het niet.. Misschien Duccio..'' sprak ze en keek hem aan..'' maar met iemand praten is niet nodig Brian, tenzij het moet. Ik heb het altijd al weggestopt deze tijd.'' Sprak ze rustig en liep naar hem toe voor een moment.'' Ik dacht alleen weer constant aan je..'' sprak ze en wou hem eigenlijk een kusje geven nu ze weer zo dicht bij hem stond.'' Ik kan nu niet douchen.. Dat horen ze buiten de kmer.. Ik vraag me af of er nu nietiemand ons in de gaten houd..'' sprak ze en haar ogen keken weer verliefd in de zijne, net zoals de eerste verliefde blik die ze vroeger in zijn ogen had geschonken toen ze hem de eerste zoen had gegeven. Ze keek naar hem en bleef naar hem kijken, al voelde ze zich niet fijn in de kleding waarin ze nu stond.
Emma Sartor
Ze keek naar hem en hield haar hoofd een beetje scheef.'' Maar zo bedoelde ik het niet!'' sprak ze en lachte even voor een moment. Hij vertelde dat haar papa niet gemeen was en ze schudde haar hoofd.'' Papa is wel gemeen, net zoasl plankton, mama moest heel hard huilen.''sprak ze en keek hem aan en toen weer naar patrick.'' Ja jij lijkt daar wel op, alleen je bent niet zo dom.'' sprak ze en luisterde of ze mee naar huis ging van hem.'' Moet ik dan ook jou worstje aanraken? moest van papa Duccio ook altijd. Anders mocht ik niet met poppen spelen of televisie kijken. Papa Duccio zei dat dat altijd moest bij iedereen die een man of jongen was. Dat hoorde zo.'' sprak het meisje en stond op van het bed en deed zelfstandig de tv uit, afwachtend tot ze zouden gaan, al nam ze haar twee barbiepoppen die ze nu in haar handen had wel mee.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 18, 2013 19:19:17 GMT
Kaylen Christensen
Hij slaakte een zucht en keek naar de nissan. Hier was meer werk aan. De toyota droogde nu toch, dus ging ze meteen aan het werk. Ze zorgde dat de motor in orde was, dat elk detail goed was. Ze wilde natuurlijk dat hij zou winnen. haar gezicht en haar handen zagen zwart van het werk momenteel, evenals haar kleren. Maar ze deed het graag en werkte dus ook met een grijns verder. Ze zocht weer wat onderdelen uit voor de wagen, wat eigenlijk wat meer Lamborghini onderdelen en Porsche waren. Maar hey, het ging snel. Ze slaakte een zucht en keek op toen ze een wagen op het erf hoorde. Haar Corvette stingray stond inderdaad nog voor het huis, en daar zag ze Brian echt niet mee rijden. Maar wie kwam er op dit uur nou naar hier? Ze zag het wel zo meteen, ze verwachtte namelijk er wel wat van te horen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 18, 2013 19:29:46 GMT
Brian Hij keek je aan en schudde zijn hoofd " Ik hoop zo voor hem dat hij met zijn poten van haar af is gebleven. Anders zal ik hem eens laten voelen hoe ik daar over denk. hij luisterde naar haar "Maar je moet er niet mee blijven lopen. Dat maakt je ook kapot van binnen " Spramk die rustig . Je stond zo dichtbij het was even weer net zo als vroeger.. Hij hoorde dat je niet kon douche en dat je je afvroeg of ze je niet i nde gaten hielde. " Ga maar gewoon douche ik zeg wel dat ik je schoon wilde hebben en niet onder het zweet, dan word mijn pak vies " Sprak die laggend en keek naar je " Je bent nog steeds net zo mooi " Sprak die en het was er eigenlijk uit voordat hij het door had.
Dominic ij luisterde naar je " Je vader is een lieve goede man echt dat zul je zien " Hij keek je aan toen je vroeg of ze ook aan hem moest zitten voordat ze tv mocht kijken of met de poppen mocht spelen " nee meis dat hoeft niet, dat hoort niet "S prak hij en keek naar je " heeft hij je er ooit pijn mee gedaan " hij pakte zijn mobiele telefoon en smste Brian wat Emma zonet had gezecht. Dat kon je toch niet menen. Hoe kon je aan zoon klein kind zitten, altans zoon klein kind aan jou laten zitten. Dit maakter hem zo kwaad. maar hij kon niks doen van af hier. Hij zou zijn kind met zijn leven beschermen en niemand zou zijn kind aanraken of wat dan ook. Hij streek even over zijn hoofd ": Wat heeft hij nog meer met je gedaan
Jesse Rustig liep hij naar de garage en zag niet veel later iemand zitten. Het was een meisje. Had hij wat gemist of zo ? Rustig liep hi jde garage in en keek naar de Nissan en naar de Toyota " Auto's voor Race wars ? " vroeg die rustig en liep naar de Toyota waar hij de motorkap van open trok. Nee sociaal was hij niet echt, ja naar mensen die hij goed kende. Tot je als onbekende over auto's begon dan was hij in 1 keer hardstike sociaal. Hij voelde zich hier oo kgewoon thuis in deze garage en dat was ook de reden dat hij gewoon de motorkap open trok. " om die directe laggas injecties moet een extra bescherming omheen. een extra ring bij de aanslutingen. als daar zand tussen komt gaat dit niet goed "S prak die
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 18, 2013 19:42:08 GMT
Sofia Sartor
Ze glimlachte en keek naar hem.'' OKe meneer rijke stinkerd, ik zal wel even gaan douchen.'' Sprka ze en lachte even voor een moment, en hoorde wat ie daarna zij en slikte even voor een moment, want ze was net omgedraaid om naar het badkamertje te lopen, maar nu keerde ze zich om, en gaf hem een liefde volle zoen op zijn lippen, al slikte ze toen ze het door had, en liet zijn lippen los, en liep gewoon met rode kop en al naar de badkamer, waar ze de douche aan zette, maar niet de douche op slot deed. Ze zou het niet eens erg vinden als Brian binnen zou komen. Ze kleedde zich uit en ging onder de douche staan, en keek even naar haar vagina, omdat er wat bloed op de grond viel. Geweldig, het was ook nog weer beschadigd daar beneden.
Emma Sartor
Ze keek naar hem en vond het maar raar dat ze dat mocht doen. Ze knikte op zijn eerste vraag.'' Ik wou het nooit doen bij hem, ik vond het eng.. Toen ga hij mij altijd een klap in mijn gezicht. Was ergens niet erg, want dan hoefde ik nooit naar school de dagen daarna. Kon ik meer spelen. Maar papa Duccio deed ook andere rare spelletjes dan met me. Hij noemde me sofia ,en stak worstje in mijn mondje. Dat was heel vies.'' vertelde ze open, maar de tranen kwamen in haar ogen te staan, want fijn vond ze het nooit. '' Moet ik morgen echt naar papa Duccio.. dat zei mama, omdat mama eerst slaapkamertje voor mij klaar moest maken in mama haar huis. Ik wil niet naar papa Duccio..''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 18, 2013 19:48:33 GMT
Brian + Dominic Hij lachtte even en zag dat je je naar de douche om draaide maar toen hij had gesproken draaide je je terug om en voelde hij niet veel later je lippen op de zijne en zoende je terug. Veel te snel stopte je weer en liep je met een knal rood hoofd weg. Hij had izjn mobiel wel gehoord maar even genegeerd. Maar nu ze de badkamer in liep pakte hij zijn telefoon en zag dat het een smsje van Dom was. Hij opende hem en voelde zich kwaad worden. Dit meende je niet. Hij toetse het nummer van Dom in en wachte tot er opgenomen werd.DOm had een tijdje naar haar geluisterd en opende de deur " Kom meis je hoeft nooit meer terug naar hem. je bent veilig. Hij bleef bij de open deur wachten en hoorde zijn mobiel gaan en nam op " Met Dominic " Sprak die en horode dat het Brian was " Dom ik wil Emma spreken ik wil horen wat hij allemaal bi jder heeft gedaan. " Dom keek even naar emma en knielde weer bij haar neer " Wil je tegen papa vertellen wat die enge man allemaal bij je heeft gedaan. Dan kan je vader er voor zorgen dat dat nooit meer gebeurd " Sprak die naar het meisje. Brian liep ongeduldig wat door de kamer heen en weer
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 18, 2013 19:55:04 GMT
Kaylen Christensen
Ze keek op toen ze iemand de garage in zag en hoorde komen maar stelde niet meteen vragen erover. "Ja." Zei ze rustig op zijn vraag of het wagens voor race wars waren. Ze deed rustig verder aan de nissan en keek even naar hem toen hij wat zei na de motorkap van de toyota omhoog te hebben getrokken. "Doe voorzichtig met de verf, hij droogt nog." Sprak ze dan ook rustig en keek weer naar de nissan. "En ik was nog van plan dat te doen. Geen zorgen." Zei ze rustig en keek hem weer even aan, glimlachend zelfs. "Dus, wie ben je?" Vroeg ze nu ook aan hem en keek even zijn richting uit. "Ik heb je namelijk nog nooit gezien en vraag me af wat je hier doet op dit uur." Zei ze rustig. Ze keek weer naar hem en wachtte nu rustig op antwoord terwijl ze toch een beetje verder bleef werken aan de nissan. Ze moesten morgen klaar zijn, ze had dus niet veel tijd.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 18, 2013 20:02:49 GMT
Jesse Hij keek naar haar en liet de motorkap weer zakken " Je kan beter 1 auto afwerken en dan aa nde tweede beginnen. Als jij nou plots ziek was geworden en echt niet verder kon had Brian 2 onafgemaakte wagens " Sprak die en keek naar de nissan. Hij hoorde de vraag over wie hij was en wat hij hier zo laat nog deed " ik ben Jesse werk al jaren voor Dom and the buster " Sprak die laggend. Brian werd vaak geplaagd hier door zijn vrienden. Of hij was the buster, mister arazona of blondje. Maar niemand bedoelde het gemeen en dat wist brian ook " Ik kom de auto's controleren. Ik werk in Dom zijn garage als vaste monteur met nog een aantal " sprak die " Brian vraagt wel eens of ik naar zijn auto's wil kijken voor belangrijke wedstrijden. Puur voor de extra controle. 2 ogen zien meer dan 1 oog " sprak die rustig " Ben jij zijn nieuwe vriendin ? " vroeg die rustig
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 18, 2013 20:04:39 GMT
Emma+ Sofia Sartor
Emma keek naar Dominic en merkte dat die aan de telefoon ging en ze slikte even terwijl ze echt dacht dat ze misschien iets niet goed had gedaan, maar toen ze hoorde dat haar vader haar wou spreken slikte ze even.'' Maar papa wou mijn papa niet zijn..'' sprak ze en keek naar Dominic en naar de telefoon en kwam toen dichterbij en pakte zachtjes de telefoon aan.'' Hoi papa..'' sprak ze toch nog iets bang eigenlijk, en daardoor begon ze ook niet direct te vertellen.'' is mama daar?'' vroeg ze daarom ook als eerste, maar vertelde nog niets over Duccio, dat dirfde ze niet zo goed. Sofia stond nog rustig onder de douche en neuriede een beetje om rustig te worden voor ze er rustig onderuit kwam, en haar begon af te drogen toen ze zich weer fris voelde.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 18, 2013 20:09:56 GMT
Brian + Dominic Dom zag hoe ze de telefoon langzaam aan pakte " Vertel hem maar gewoon alles meis ik beloof je hij wil je vader wel zijn echt waar "S prak die glimlagend en bleef gehurkt bij je zitten om toch mee te kunnen luisteren. brian hoorde hoe er iemand anders aan de telefoon kwam en glimlagde lichtjes " hey meisje "S prak die glimlagend en hij hoorde je vraag " mama staat even onder de douche, en morgen ochtend zij nwe weer thuis " Sprak die en ging op het bed zitten " Ik hoorde van Dom dat je me wat wilde vertellen meis " Sprak die rustig. Hij zou nu geen ome dom zeggen als wist hij dat dominic dat echt niet erg zou vinden als zei hem later ome dom zou noemen. Rustig stond hij op en liep naar de badkamer en en opende de deur en ging geleund in de deuropening staan. Rustig wachtte hij tot ze zou gaan praten
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 18, 2013 20:15:33 GMT
Kaylen Christensen
"Ik weet het, maar ik dacht er te laat aan toen ik de verf erop spoot. Het is laat, ik ben moe en chagrijnig, verdrietig, bang en kapot. Maar niet ziek. Ik word niet zomaar opeens ziek." Zei ze rustig tegen hem. Toen hij zich voorstelde knikte ze even. "Ik ben Kaylen. Leuk je te ontmoeten Jesse." Zei ze zacht en verstevigde de motor even en wreef even langs haar gezicht dan. "Je bedoeld dat 4 ogen meer zien dan 2. Ik heb namelijk 2 ogen, en jij ook." Zei ze rustig tegen hem en glimlachte klein. "Ah, daarmee datje hier bent." Zei ze rustig. "Nou, Brian is hier niet ,die is even naar Italië maar zou morgen terug zijn." Zei ze zacht. Ze lachte op zijn laatste vraag al was dat al snel weer weg en zuchtte ze. "Was het maar waar.." Zei ze zachtjes. Ze wist dat ze er niet tegen zou kunnen als Brian weer wat kreeg met Sofia. Maar daar moest ze dan mee leven. Ze schudde haar hoofd even toen ze er aan dacht en veegde langs haar wang om een verdwaalde traan weg te vegen. "Ik ben sinds enkele weken zijn monteur." Zei ze rustig om toch maar te zeggen wat ze hier eigenlijk deed.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 18, 2013 20:21:30 GMT
Jesse Hij luisterde naar je en moest even laggen " ik bedoel 2 mensen zien meer dan 1 "S prak die rustig " hey het is voor mij ook al laat en ik heb er ook al een hele werk dag op zitten " Sprak die rustig en leunde tegen een balk in de garage aan " eensgelijks Kaylen "S prak die glimlagend " nee dat Brian hier niet was had ik al gezien. Zag de Nissan nergens staan " hij keek je rustig aan en fronste even toen je zei dat het maar waar was dat je zijn vriendin was " ik weet nou niet of Brian de persoon is waar je een relatie mee moet hebben. Aangezien hij zo druk is " hij keek naar je " verklaard waarom ik je niet ken " sprak die rustig
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 18, 2013 20:27:35 GMT
Sofia + Emma Sartor
Emma keek even naar dom, en was toch wel een beetje bang, en toen ze haar vader zijn stem hoorde en glimlachte even kort, maar die verdween snel weer.'' Ik moest vertellen over papa Duccio.'' sprak het meisje.'' maar mag ik dat papa vertellen als papa met mama hhier is?'' vroeg het meisje en slikte even. Dat vind ik fijner..'' sprak het meisje aan de telefoon en sofia glimlachte even terwijl ze naar Brian keek en kleedde zich weer rustig aan. Wel weer in een witte jurk, maar wel een andere dan zo straks. Ze was wel nieuwsgierig met wie Brian aan het bellen was eigenlijk moest ze eerlijk zeggen.'' mag dat papa?'' vroeg emma wel bevestigend en slikte even.'' Ik ben namelijk een beetje bang.. ik ben een beetje bang zonder mama..''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 18, 2013 20:29:41 GMT
Kaylen Christensen
Ze lache even zachtjes en ging rustig verder. "Ik weet dat het voor jou ook laat is." Zei ze rustig en slaakte een zucht. Ze glimlachte toch weer even. "Alleen mijn Stingray staat er momenteel inderdaad." Zei ze zachtjes en keek hem dan weer aan toen die begon op dat laatste en zuchtte weer even. "Ik weet het. Maar ik maakte waarschijnlijk toch al geen kans. Hij zei me daarstraks al dat ik zijn beste vriendin was, zijn zusje.." Zei ze zacht. "Meer als dat zal het ook niet worden." Zei ze zacht en slikte even wat tranen weg die ze daarstraks niet had gelaten. "En hij heeft waarschijnlijk toch zijn oude vlam teruggevonden. Sofia." Zei ze zacht en glimlachte zwakjes. "Ik weet niet eens waarom ik dit vertel." Zei ze met een zwak lachje en werkte waar rustig verder.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 18, 2013 20:32:41 GMT
Brian + Dominic Hij hoorde Emma spreken en hoorde dat het over Duccio ging " nee sorry meis ik wil het nu graag weten. Het is belangrijk. Als je het me nu verteld kan ik er vanavond nog wat aan doen. Morgen ben ik misschien al te laat meis. Ik moet van jou horen dat hij je gedwongen heeft en wat hij nog meer heeft gedaan anders kan ik niks doen meis. " Hij keek naar Sofia en schudde alleen even zijn hoofd als teken dat het niet positief was. Dominickeek rustig naar haar " verte het hem maar. Je mama is bij je vader en ik ben bij jou. Je hoeft niet bang te zijn " Hij keek naar haar " Voor mij hoef je niet bang te zijn. Je moeder zou niet vragen of ik je wilde halen als ze mij niet vertrouwde. " Hij keek naar haar " Ik ben ee ngoede vriend van je vader. Dominic maar je mag me Ome Dom noemen als je dat wilt. Zo niet gewoon dom of Dominic "S prak die glimlagend
Jesse Hij luisterde rustig naar je tot je klaar was en keek rustig naar de auto " Je verteld me dit warschijnlijk omdat je er erg mee zit en je het kwijt moet aan iemand "S prak die rustig en keek naar je " red je het hier alleen of heb je nog hulp nodig. Dan kan je zelf ook wat eerder weg. " hi jzelf moest nog naar Dom daar de auto's nakijken. Hij ging er van uit dat dat nog niet gedaan was en ergens keek hij er ook aardig tegen op. Hij was moe en hij widle naar huis
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 18, 2013 20:42:50 GMT
Kaylen Christensen
Ze zuchtte. "Waarschijnlijk.." Zei ze zacht. Ze kon het aan niemand anders vertellen eigenlijk. Aan Siara misschien, maar die was hier niet. En het zou ook niet veel helpen. maar ze wist echt niet hoelang ze het zou trekken als Sofia en Brian weer samen zouden zijn. Niet dat Brian haar zo erg zou missen, hij vond vast een nieuwe monteur. En die Jesse hielp hem dan wel. "Ik red het wel. Ik ben blij dat ik aan zijn wagens mag werken. Hoe lang het ook duurt." Zei ze zacht en glimlachte klein. Ze werkte rustig verder aan de nissen en deed dan de motorkap dicht na alles nog eens te hebben gecontroleerd en begon nu maar aan de onderkant. Ze glimlachte weer flauwtjes toen ze dacht aan de kus op haar wang. Puur vriendschappelijk, natuurlijk. Maar het had toch speciaal gevoeld voor haar.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 18, 2013 20:46:42 GMT
Emma+ Sofia Sartor
Emma slikte even en kroop een heel klein beetje in de richting van Dom voor een moment.'' Ik moest papa Duccio zijn worstje aanraken als ik wou spelen of tv kijken..'' sprak ze een beetje haperend en keek naar Dom voor een moment, met kleine bange oogjes.'' En twee keer in de week, noemde hij mij naar mama, en moest ik meer doen, dan stak papa Duccio zijn worstje in mijn mond, en soms ook bij mij beneden.. dat deed pijn papa..'' sprak ze en de tranen kwamen over haar wangen stromen, waarna ze zachtjes begon te vertellen.'' Zeg mama dat ik niet weer naar Papa Duccio wil.. Ik wil gewoon naar school... ik wil met mijn vriendinnen spelen..'' sprak ze door haar tranen heen en begon te huilen nu en hield de telefoon nu ook trillend aan haar oor vast, terwijl ze niet goed troost durfde te zoeken bij Dom.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 18, 2013 20:58:09 GMT
Jesse Hij luisterde naar haar " het komt welgoed. Brian kan ook niet zonder jou. Ik heb zelden zo goede monteur gezien "S prak hij eerlijk en keek naar haar " Brian heeft jou hier echt wel nodig. Hij moet bij harrie werken en bij Dom in de garage. Hij heeft weinig tijd voor zijn eigen auto's Geloof me hij wardeerd echt wat je doet "Hij glimlachte even" maar als je het dan niet erg vind dan ga ik nu richting de auto's van Dom. Hij heeft er morgen ook twee te rijden en ik moet er ook zelf 1 klaar maken nog voor me zelf. Dus ik ben nog wel de halve nacht bezig "S prak die rustig en pakte zijn auto sleutels al " Je bent er morgen ook bij ga ik van uit " Sprak die rustig en keek naar je. Je was een erg leuke meid om te zien.
Brian + Dominic Dominic legde zachtjes zijn hand op de schouder van het meisje. Puur voor de steun echt niet voor meer. Hij zou nooit slechte bedoelingen hebben met kinderen. Hij luisterde naar haar. Nooit dat hij zijn kind dit liet gebeuren. Toen het meisje in huilen uitbarste sloeg hij beschermend zijn armen om het meisje heen. " Het is goed emma " Sprak die fluisterend " je bent veilig. Brian had ook alles aangeluisterd en voelde zich kwaad worden. Voor dat hij het wist was het half uur ook al om en hoorde hij beneden van alles. De inval was begonnen. Ze zouden zo hier weer weg kunnen. " Alles komt goed meisje je hoeft nooit meer terug " Sprak hij. Dom pakte de telefoon weer over en hield het meisje zachtjes vast. Ze kon zo los komen als ze dit niet wilde " Pak hem Brian laat hem hier niet mee weg komen. " Sprak die. Brian hoorde dat Dom de telefoon had overgenomen " Sofia weet hem vast wel te vinden. Ik breng haar bij jou morgen en dan ga ik naar hem toe. Niemand zit aan mijn dochter "Sprak die kwaad
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 18, 2013 21:12:28 GMT
Kaylen Christensen
Ze bleef rustig onderaan de wagen bezig en luisterde naar Jesse. Ze wist dat Brian waardeerde wat ze deed, dat ze hem met zijn wagens hielp. "Ik sleutel graag aan zijn wagens, dat weet hij." Zei ze zacht en glimlachte wat zwakjes en verdrietig, ook al kon hij het toch niet zien aangezien ze onder de auto bezig was. "Is goed, ik zie je morgen waarschijnlijk wel. Ik zal er normaal gezien wel bij zijn." Zei ze zacht tegen hem en focuste zich weer op de wagen en kwam er even onderuit, nog even zwart als daarnet. Maar ze vond het niet erg om vuil te worden. Ze veegde de tranen weer van haar wangen en veegde haar handen even af waarna ze de motor van de nissan startte en ze glimlachte. Hij klonk geweldig.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 18, 2013 21:26:02 GMT
Emma+ Sofia Sartor
Emma keek naar Dom en vond het wel fijn, dus kroop ze helemaal tegen hem aan terwijl ze zachtjes verder huilde.'' Nee ik wil met papa praten..'' ik wil naar papa en mama..'' sprak het meisje en wou de telefoon weer overpakken, al durfde ze niet goed.'' Papa.. mama..'' sprak ze huilend en kroop ook tegen dom aan, al had ze liever nu haar papa en mama. Sofia keek naar Brian, die wist niet wat er speelde, en keek ook een beetje vragend naar hem terwijl de geluiden haar wel goed deden, maar ze hoorde haar dochtertje ook huilen, en dat maakte haar dan weer wat minder gerust.'' Brian, wat is er met haar?'' vroeg ze nu ook zachtjes.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 18, 2013 21:33:38 GMT
Brian + Dominic Brian sloeg kwaad tegen de balk waar hij stond en hoorde na deen tijdje iemand de trap op komen en keek op. Het was een collega van hem die vertelde dat ze konden gaan iedereen was ingerekent ze konden terug met het vliegtuig naar Amerika. Hij knikte even " Dom we komen naar huis. Neem Emma mee.We zijn er morgen ochtend " Hij streek door zijn haar "Mag ik Emma nog even " Sprak die. Dom luisterde even rustig " Ik zie je wel verscheinen Brian er is een bed voor jullie dat weet je " sprak die en gaf de telefoon weer aan Emma " Hier je papa nog even. Ze zijn er morgen ochtend ze komen vanavond naar huis " Sprak die rustig en streek het meisje zachtjes door haar haar
Jesse Hij glimlagte nog even " Dan zie ik je morgen weer Kaylen " Sprak die rustig en liep de garage uit. Hij opende de auto stapte in en starte de motor. Rustig reed hij het erf af naar de garage van Dom/ Daar stonden nog 2 honda's die afgemaakt moesten worden. Een civic en een 2000. Dom was neit dol o pde auto's maar er was niet veel anders wat hij in wilde zetten voor die races. Rustig parkeerde hij de auto bij de garage en stapte daar rustig uit. Hij liep naar binnen waar hi jde garage in stpate en de lichte aanzetten. Rustig begon hij te werken aa nde auto's
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 18, 2013 21:45:47 GMT
Kaylen Christensen
"Tot morgen Jesse." Glimlachte ze nog even. Ze deed de verf van de nissan nu en verstevigde alles wat ze daarstraks nog moest doen in de toyota. Ze kleefde nu ook de stickers erop en wachtte tot de nissan klaar was met drogen voor ze daar ook de stickers op plakte en dan alles afsloot. Ze was moe, kapot. Ze liep het huis van Brian weer binnen, nam een biertje uit de koelkast en dronk die rustig leeg terwijl ze even tot rust kwam en even schaamteloos zijn badkamer gebruikte om er toch weer wat frisser te zijn. Ze dook dan weer, na alles opgeruimd te hebben, op de bank, dronk nog even van haar biertje en viel dan meteen in een diepe slaap op de bank.
|
|