years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 27, 2013 18:58:39 GMT
Hayden Christensen
Hij glimlachte. "Ik ben niet zo gesteld op borsten, dat weet je." Zei hij zacht en kroop rustig achter haar en spreidde zijn benen zodat zij daar tussen kwam te zitten en legde zijn kin op haar schouder, zijn armen zacht onder Enzo heen. "Hmm, wie weet. Misschien word het wel een meisje, of een jongen die zoals mij word. Al hoop ik dat laatste niet, het is niet makkelijk om zo aan een meisje te komen." Zei hij zachtjes en duwde een kusje in haar nek. "En tegen dat ons kindje is geboren, heb jij alweer kort haar, en dan is het een kwestie van laten groeien." Zei hij zachtjes en glimlachte weer. "Ik hou van je." Fluisterde hij bij haar oor en keek dan weer naar Enzo die aan de tepel van Elyssa sabbelde.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 27, 2013 19:30:52 GMT
Elyssa Catadorra
Ze keek naar hem en glimlachte even terwijl ze helemaal tegen hem aan kroop.'' Mijn genen zitten er ook in gelukkig.'' sprak ze rustig en keek even naar zijn hoofd terwijl ze Enzo rustig nog aan haar borst voelde sabbelen en zijn kleine handjes bewegen over haar lichaam en glimlachte even. Het voelde gewoon goed zo'n kleintje bij haar. Ze luisterde verder naar hem en glimlachte even.'' en ik hoop ook dat ik mijn haar snel terug heb.'' sprak ze ook al kwamen er nu al zwarte pluisjes op haar hoofd, dus het groeien kwam zeker wel goed, al wel niet zo dik als voorheen. Zijn stem en de kleine iwnd die daarbij los kwam voelde zwoel voor haar, het voelde fijn en daardoor glimlachte ze opnieuw en sloot ze kort haar ogen.'' IK houd ook van jou Hayden, ik wil je nooit weer kwijt..''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 27, 2013 19:53:50 GMT
Hayden Christenen
Hij keek naar haar en merkte hoe ze helemaal tegen hem aankroop waardoor hij haar iets dichter tegen zich aan trok zodat ze ook tegen hem kon aanleunen. "Dat komt wel goed, ht begint nu al weer terug te groeien." Zei hij zacht tegen haar. "Ik wil jou ook niet meer kwijt meisje, je bent nu mijn alles. Jij en mijn zus zijn de enige die ook maar mij zo rustig kunnen laten zitten terwijl ik iemand aanraak." Zei hij zacht en glimlachte klein. Hij merkte haar glimlach op toen hij wat in haar oor had gefluisterd en duwde nu weer een kusje in haar nek. "Ik kijk uit naar vanavond liefje."
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 27, 2013 20:00:25 GMT
Elyssa Catadorra
Ze keek naar hem en glimlachte kort voor een moment.'' Gelukkig wel, ik wil gewoon weer mijn ooie lange zwarte haren terug.'' sprak ze kalm en genoot van zijn kus in haar nek en sloot opnieuw haar ogen weer genietend. Op zijn laatste woorden knikte ze en voelde hoe haar borst langzaam aaan weer losgelaten werd.'' Ik kijk ook uit naar vanavond, samen met het liefste mannetje wat ik ken.'' Sprak ze en wou zich omdraaien, maa dat kon nu niet door de kleine enzo. Ze wreef zacht over het kleine ruggetje tot hij een boertje liet, en hij met zijn handen omhoog reikte en een klein beetje begon te kraaien. Weliswaar zachtjes, maar het jongetje had het duidelijk een wel naar zijn zin bij zijn moeder, en zijn papa.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 27, 2013 20:17:22 GMT
Hayden Christensen
Hij glimlachte weer kleintjes en streek zacht over het pluizige stukje op haar hoofd. "Komt wel goed." Zei hij met een glimlach en streek even zacht over haar buik en keek naar Enzo die haar borst los liet en wat kraaide. "We zullen het heel gezellig maken vanavond." Zei hij zacht tegen haar en glimlachte weer naar haar. Hij kietelde Enzo op izjn buikje toen hij zachtjes kraaide en glimlachte weer. "Wij zijn ook heel blij met jou Enzo." Zei hij met een klein lachje en prikte het kindje nog even zacht in zijn buikje en keek dan weer even naar Elyssa.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 27, 2013 20:43:36 GMT
Elyssa Catadorra
Ze knikte even en keek naar hoe hij hun kleintje begon te kietelen en lachte zelf ook even, want het kleine jongetje vond dit helemaal geweldig. ze keek naar Hyaden en lachte even terwijl ze rustig door zijn haren streek met een hand.'' vanavond word van ons, Ik zal oom Mario zo even bellen of hun een nachtje op Enzo willen passen, dan hebben wij het hele domein voor ons twee, lijkt je dat geen goed idee?'' sprak ze en glimlachte even voor een moment en draaide haar hoofd een beetje, om hem goed aan te kunnen kijken.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 27, 2013 20:51:36 GMT
Hayden Christensen
Hij keek naar het kleine jongetje dat zat te lachen en glimlachte weer kleintjes. Hij voelde hoe ze door zijn haren straak wat hij fijn vond en keek haar dan even rustig aan. Als hij zijn haar liet groeien kreeg hij eigenlijk ook krullen, net als Brian. Daarom hield hij het ook kort, daar had hij namelijk geen zin meer in. Hij hoorde haar woorden en knikte. "Dat lijkt mij een geweldig idee liefje. Dan zijn we even op ons tweetjes, en dan zienwe wel hoe het verder vordert." Zei hij met een glimlachje.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 27, 2013 20:58:58 GMT
Elyssa Catadorra
Ze keek naar hem en lachte even.'' dan bel ik zo mijn oom wel even, die vind het vast niet erg.'' sprak ze en viste al haar telefoon uit haar zak en keek naar hem nog even en gaf hem een knipoog, waarna hij rustig afwachtte tot erop genomen was en praatte even snel in het italiaans tegen haar oom, zodat het gesprek gewoon sneller vorderde, al hoorde je duidelijk wel een ja aan de andere kant komen en na een goed 5 minuten hing ze de telefoon weer op en keek naar Hayden.'' Hij wil oppassen op twee voorwaardes.'' Sprak ze en keek hem aan.'' Dat de koffie klaar staat en dat jij extra lief voor me doet vanavond.'' sprak ze en lachte even.'" Dat zei mijn oom.''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 27, 2013 21:05:28 GMT
Hayden Christensen
Hij glimlachte en wachtte rustig op haar oom. Hij legde zijn lippen in haar nek en duwde zachtjes wat kusjes tegen haar huid aan en sloot zijn ogen rustig. Hij hoorde een ja van de andere kant van de lijn en glimlachte even rustig toen ze ophing en weer begon te praten. "Koffie zal ik wel zetten, en ik zal zeker extra lief zijn voor jou." Glimlachte hij rustig en duwde een kusje op haar lippen en keek dan naar haar hond met de pups. "je moet toegeven dat het wel schattige pups zijn." Lachte hij zachtjes.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 27, 2013 21:09:08 GMT
Elyssa Catadorra
Ze keek naar hem en glimlachte even voor een moment.'' Mooi, dan zal mijn oom zeker willen oppassen.'' sprak ze en lachte even voor een moment, en keek hem een beetje aan, en daarna naar haar hond en de pups en knikte even voor een moment.'' erg schattig.'' sprak ze en keek even naar haar eigen hond die het ook allemaal best leek te vinden.'' maar de volgende keer gaat er wel een dekreu op.'' sprak ze rustig en prikte hem even in zijn zin voor een moment.'' Geen kruisingen meer.'' Sprak ze en keek hem met een glimlach aan.'' Ze zijn bijna net zo schattig als jou.'' sprak ze tegen hem en gaf hem zachtjes een kusje op zijn kin.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 27, 2013 21:20:21 GMT
Hayden Christensen
Hij glimlachte kleintjes en keek nu ook wer even naar de pups die rustig bij haar teefje lagen. "Maar we houden van die dekreu geen pups, Deense dogs zijn moeilijker om te onderhouden dan mijn lieve gezinshondjes." Zei hij onschuldig en keek haar aan. "En mijn honden hebben ook wel papieren hoor." Lachte hij zacht en streek over haar buik. "We houden wel één van die kruising hoor, de schattigste en de mooiste." Lachte hij zacht. "De rest geef ik wel weg." Zei hij zacht tegen haar en keek haar aan. "Bijna net zo schattig. Ik ben schattiger dus." Zei hij met een lachje en keek haar aan, legde voorzichtig een hand op haar borst en duwde weer een reeks kusjes in haar nek na het kusje op zijn kin.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 27, 2013 21:28:14 GMT
Brian + dominic + Jesse Brian hoorde dat ze opstond en voelde niet veel later haar armen om hem heen en gloed de zijne ook om haat heen " niemand kan wat wij hebben breken kaylen " sprak die zacht en keek op de klok en liet haar los. " ik weet niet wat jij gaat doen maar ik ga naar racewars en ik heb iemand nodig die de Toyota er heen brengt " sprak die laggend en hoorde niet veel later voetstappen in de gang. Jesse en dominic waren binnen gekomen om te vragen aan Brian of ze nog gingen maar ze waren in de deur opening van het kantoor blijven wachten tot Brian klaar was met kaylen
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 27, 2013 21:39:47 GMT
Kaylen Christensen
Ze glimlachte met het voelen van zijn armen ook om haar heen en haalde rustig adem. "Daar ben ik blij om." Zei ze zacht toen hij zei dat wat zij hadden niemand zou kunnen breken. Dat wilde ze ook zeker niet. Ze merkte hoe hij haar losliet en deed dat nu ook rustig. Ze hoorde zijn woorden aan en lachte zacht. "Ik ga mee en zorgen dat jij je wagens niet opblaast zoals vorige keer. Daar heb ik net iets te veel werk in gestoken met het verven en alles in elkaar te steken." Lachte ze zacht en veegde de laatste tranen weg. Ze merkte nu pas Dom en Jesse op en rekte zich uit. "Ze klinken ook veel beter trouwens." Zei ze nu ook rustig, want wat jij me hebt voorgeschoteld was een wrak. En ik haat die toyota nog steeds." Zei ze zacht en wachtte tot ze zouden vertrekken waardoor ze nu naar Brian keek en even langs het raam naar Siara keek. Kaylen gebaarde dat zij haar stngray wel mocht meenemen naar race wars, want die ging vanavond ook mooi mee. Siara knikte en liep richting de stingray van Kaylen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 27, 2013 22:05:11 GMT
Elyssa Catadorra
Ze keek hem aan.'' he Deense doggen zijn echt lieve honden voor het gezin voor, al moeten vreemden niet aan het gezin komen, dan zit je met een probleem.'' sprak ze en keek hem even aan voor een moment en knikte toen.'' ja jij bent inderdaad schattiger, want jij bent mijn mannetje.'' sprak ze en prikte hem weer even.'' maar huo jij, koffie zetten, voor Oom mario hier is.'' sprak ze en lachte even.'' Anders hebben wij geen gezellig avondje.'' sprak ze plagend en ging nu ook opzij zodat hij op kon staan, maar bleef zelf even zitten met enzo in haar armen.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 27, 2013 22:12:03 GMT
Hayden Christensen
Hij zuchtte even in haar hals en sloot zijn ogen weer. "Hmm, dan nog. Ik hoef ze niet meer na één beet van die van mijn vader." Zei hij zacht tegen haar en streek over haar arm. Hij knikte rustig en gaf haar nog een kusje op haar lippen voor hij opstond en rustig nar de keuken liep om koffie te zetten voor haar oom. Hij liep dan weer naar Elyssa toe. "Koffie staat klaar voor hem." Zei hij rustig tegen haar en sloeg een arm om haar heen en duwde een kus op haar wang.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 27, 2013 22:30:59 GMT
Elyssa Catadorra
Ze zuchtte even voor een moment en keek naar haa.'' je hebt nu toch even een dense dog liefje, maar Stacey doet niets.'' sprak ze rustig en glimlachte even terwijl ze het kusje ontving. Ze zag hoe hij naar de keuken ging en wiegde hun jongetje even een beetje heen en weer, terwijl toen hij net terug kwam, de deurbel ging, en daarna drie keer werd geklopt, zoals haar oom altijd deed, om te laten weten dat hij het was, en niet een vreemde ofzo'' en ook nog net op tijd sprak ze en ontving zijn ksuje rustig.'' Wil jij Enzo even vast houden, dan doe ik wel even open sprak ze rustig en gaf Enzo even aan hem en probeerde overeind te komen, wat de eerste keer niet ging ging en ze terug klapte in de bank, maar de tweede keer, kwam ze toch overeind.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 27, 2013 22:35:59 GMT
Hayden Christensen
Hij keek naar haar en glimlachte. "Maar van haar weet ik dat ze niets doet, dusdaar ben ik blij mee." Zei hij rustig tegen haar. Hij was net gaan zitten toen er werd gebeld en er op de deur werd geklopt. Hij knikte en nam rustig Enzo over en zag hoe het haar eerst niet lukte om recht te raken, maar het lukte haar op de 2de poging wel. Hij keek nar Enzo en kietelde hem weer een beetje en glimlachte even. Hij moest zo meteen toch wel echt even omkleden. Zijn reu kwispelde en blafte wat naar de deur, evenals de andere honden in de tuin die nieuwsgierig keken. "Spike, stil." Sprak ze tegen de reu die binnen zat. Het dier jankte even en ging weer bij Stacey en de pups waken.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 27, 2013 22:59:38 GMT
Elyssa Catadorra
Ze glimlachte en gaf hem nog even zacht een kusje, en pakte dan haar kruk en liep naar de deur, die ze rustig open deed, en haar oom haaar vrolijk begroette in het italiaans en haar een knuffel gaf, waarna hij binnen kwam, met haar Beef, Ezio. Hij kwam rustig dichterbij hayden en keek naar hem.'' en daar hebben we de knappe man des hyuizes, met de kleine donder.'' sprak hij en lachte even voor een moment, wel vriendelijk uiteraard. Ezio volgde ook naar binnen en hij keek even naar Hayden en knikte even. Hij zei verder niets, Ezio was meer het stille type eigenlijk, hij lette meer op de omgeving, en praatte wanneer het nodig was, anders moordde hij iever. Ja Ezio was toch wel wat meer maffia gerelateerd spul, maar had een hart voor familie.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 27, 2013 23:07:18 GMT
Hayden Christensen
Hij keek rustig naar de deur toen ze die open deed en zag Mario en Ezio binnenkomen nu. Hij glimlachte even naar Mario. Hij keek naar Ezio en knikte ook even rustig nu en keek dan naar Enzo. "Jij gaat je lief gedragen he bij je familie." Zei hij tegen het jongetje en prikte hem in zijn buik waardoor het kindje weer lachte. Spike blafte weer waardoor Hayden opkeek. "Spike, kap nou. Het is niet dat je een nestje hebt dat je nu naar alles moet blaffen. Hij aaide de hond over zijn kop en keek dan weer naar Enzo die er nieuwsgierig naar keek. "Oh, de koffie staat klaar in de keuken." Zei hij nu ook rustig tegen Mario.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 27, 2013 23:17:37 GMT
Elyssa Catadorra
Ze glimlachte en keek even naar haar oom.'' Ah mia bella, maar dat was mar een grpaje!'' sprak hij en keek even naar Elyssa.'' maar nu is het al gezet, laten we genieten van de heerlijke smaak van Koffie.'' sprak de man en hij keek even naar Hayden.'' Gaat u ook mee?'' vroeg Mario rustig en keek even naar de hond die blafte, evenals Elyssa. Stacey bleef echt liggen, van nou, hj doet ook maar gek eigenlijk, en die had nonchalant momenteel de tond uit zijn grote grijsblauwige bek hangen.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 27, 2013 23:21:20 GMT
Hayden Christensen
Hij keek naar hem en lachte even zacht toen het maar een grap bleek te zijn. Hij knikte even rustig en keek naar Eno die toch wat indommelde. Hij legde het kindje even rustig in de babybox. Hij knikte op de vraag van Mario en glimlachte even vriendelijk. Spike ging nu rustig op de grond liggen en keek naar buiten. Hij streek door zijn haren heen en merkte dat er wel eens wat haar af mocht, het werd weer lang..
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 27, 2013 23:33:12 GMT
Elyssa Catadorra
Ze keek naar haar oom en glimlachte even waarna ze alvast naar de keuken ging, en haar oom en Neef haar rustig volgde richting de keuken. hun gingen alvast zitten aan de tafel en Elyssa wou koffie gaan inschenken, maar zakte nu toch nu door haar linkerbeen hen en klapte op de grond, waardoor ze even kreunde voor een moment, maar haar oom haar alweer overeind begon te helpen.'' Elyssa, mia bella, doe je een beetje voorzichtig?'' sprak de man en ze knikte even voor een moment, en hij keek even naar Hayden.'' Zal ik even de koffie inschenken?'' sprk Mario kalm en keek naar Hayden. '' Elyssa, het is geweldig dat je weer kan lopen, mia colpa, maar je moet wel voorzichtig doen.'' sprak hij tegen haar en bracht Elyssa naar een stoel, waarna hij weer naar Hayden keek.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 27, 2013 23:36:02 GMT
Hayden Christensen
Hij keek nar hoe ze in elkaar klapte op de grond en slikte even, Mario hielp har al overeind en hij zuchtte. "Je moet inderdaad nog wat voorzichtig zijn Elyssa, je kunt niet verwachten dat je lichaam nu weer opeens alles aan kan." Zei hij zacht en streek over haar rug en keek dan naar Mario. "Ja graag." Zei hij nu rustig tegen hem en keek weer naar Elyssa en zuchtte zacht. Hij hoopte maar dat vanavond ook echt een fijne avond werd voor hun, en misschien dat er wat meer gebeurde, maar hij wist het niet zeker, ze zagen nog wel..
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 28, 2013 8:15:59 GMT
Brian + dominic + Jesse Brian lachte even " ik laat niks meer ontploffen dat beloof ik " sprak die en keek naar dominic en jesse in de deuropening " wij komen er aan gaan jullie maar alvast " sprak die waarop dom en Jesse knikte en weg liepen. Niet veel later 3 ronkende motoren. De jetta vannjesse de civic van dom en een andere dodge van dom. Warsch8jnlijk red TEj of roman mee. Brian keek weer naar kaylen " ga ook maar alvast ik zeg even tegen Sofia dat ik ga ik kom er aan " sprak die drukte je nog even een vriendscappelijke kus op je voorhoofd en liep de kamer uit de trap terug op naar boven. Hij liep naar zijn oude slaapkamer en keek even naar julie 2 " wij gaan naar race wars ik weet niet wat jIJ doet aangezien met emma " sprak die rustig " maar jullie kkunnen hier gewoon blijven slaap plekken zat " sprakndienglimlagend
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 28, 2013 8:38:24 GMT
Kaylen Christensen
Ze keek naar Brian en glimlachte. "Mooi, anders bezorg je me weer een hartaanval." Zei ze rustig en keek dan weer even naar buiten. Zekeek Dom en Jesse na en hoorde niet vaal later de motoren. Ze glimlachte even. "Jou auto's klinken zelfs beter als dat." Lachte ze zachtjes en schudde har hoofd licht. Ze knikte even toen hij zei dat ze ook alvast kon gaan. "Is goed, ik zie je straks." Zei ze rustig. Ze voelde de kus op haar voorhoofd waardoor ze glimlachte en niet veel later ook de kamer uitliep naar buiten. Ze gaf Siara de sleutels van haar Stingray en ze haalde die van de Toyota even op. Ze stapte rustig in en reed met Siara achter Dom en Jesse aan.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 28, 2013 11:39:10 GMT
Sofia + Emma Sartor
Sofia was bezig met het voorlezen aan emma die helemaal tegen haar aan zat, en hoorde niet veel later dat Brian binnen kwam, en glimlachte even voor een moment.'' Ik wil heel graag mee, Brian, maar ik heb Emma inderdaad, en geen oppas voor haar.'' Sprak ze rustig en streek even door de haren van hun dochter die tegen haar aan zat, en al wat moe begon te worden voor een moment. Ze zuchytte even voor een moment en keek kort naar haar handtasje.'' weet jij geen oppas voor emma? ik wil wel graag mee.. sprak ze en glimlachte even.'' kan die mustang van mij weer eens brommen zoals die het goed kan.'' sprak ze rustig en keek naar emma, die haar duim in de mond stak, maar eigenlijk te moe was om nu overeind te komen om haa vader te begroeten.
Victoria O'Connor
Ze was maar naar huis gegaan daarna met de Mclaren, die ze maar in de garage had laten staan voor vanavond, en de Ferrari 360 spider uit de schuur gehaald om daar in te gaan rijden. De enige auto was dit waar de spin niet op zat,maar toch een van haar racewagens was. Vanavond zou ze solo rijden, en haar team laten stikken eigenlijk ook, misschien niet de slimste keuze ook, maar op dit moment leek dat haar een beste oplossing. Ze vertrok met de wagen, richting het terrein, al liep ze onderweg in een val die ze zich niet had voorgesteld. Geen val van de politie, nee haar oude team, die haar wel hadden gezien, lachen met Brian, en zien rijden met Dom in de stad. Ze trokken haar ook gewoon uit de auto, en sloegen haar volledig in elkaar, waarna ze de Ferrari pakte, de volledig beschadigde, en toen met zijn allen wegreden.'' Dit zal je leren ons te verraden.'' sprak een van hen nogtegen haar, en ze kreunde even voor een moment, maar bleef liggen. Ze had veel te veel pijn momenteel, en een blauw oog, en haar neus die aan het bloeden was, ontbrak dan ook niet.
Elyssa catadorra
Ze slikte even en keek naar hun voor een moent.'' ik weet het, maar ik wil zo graag alles weer doen.'' sprak ze rustig en keek naar hen, en glimlachte even voor een moment waarna haar oom al snel de kastjes nazeocht en alles op tafel zette, en de koffie voor iedereen in schonk en even ging zitten nnu ook.'' Elyssa niet zo treurig kijken meisje.'' sprak hij toen hij zag dat Elyssa een beetje teveel in haar gedachten zonk.'' Je gaat een geweldige avond hebben, geen last vn de kleine jongen, en lekker met je mannetje.'' sprak hij en lachte even.'' Dus kop op.'' sprak hij rustig en ze glimlachte nu toch wel weer en keek naar Hayden, hopend dat hij wel lekker tegen haar aan kwam zitten. ook nu.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 28, 2013 12:47:06 GMT
Hayden Christensen
Hij glimlachte naar haar en luisterde naar wat Mario zei tegen haar toen ze wat in haar gedachten verzonken was. Hij glimlachte weer even, ze gingen inderdaad hopelijk een geweldige avond met hen twee hebben. En misschien kwam er over 9 maand wel een kindje van. Wie weet. Hij stond rustig open schoof zijn stoel rustig naast die van haar en ging er dan rustig op zitten, sloeg eenarm om haar schouders heen en duwde een kus op haar wang. "We gaan een hele gezellig avond er van maken meisje, dat verdien je eens. Zonder stress en zonder problemen." Zei hij zacht tegen haar en streek over haar wang met een glimlach. Hij nam nu een kopje koffie en keek dan weer naar haar.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 28, 2013 13:37:10 GMT
Elyssa Catadorra
Ze keek naar hem en glimlachte even toen hij eenmaal naast haar zat en kroop een beetje tegen hem aan. Ze keek naar haar oom, maar bleef een beetje stil, ze schaamde zich wel voor dat ze zonet ingestort was op de grond. Daardoor bleef ze nu ook stil en keek enkel maar een beetje naar haar oom, neef, en naar Hayden. MArio keek even naar haar en zuchtte ook even.'' Elyssa.'' sprak hij rustig en schudde zijn hoofd en keek toen naar Hayden.'' Dit doet ze wel vaker.'' sprak Mario rustig.'' ik weet wel wat het is, komt nog uit haar verleden. Vroeger, toen ze nog jong was, mocht ze niets misdoen, want dan kreeg ze straf.'' spraak hij rustig en keek naar Hayden.'' Ik heb het eruit proberen te boxen, en ik denk wel meerdere mensen, maar het wil er niet echt uit bij haar meer.'' sprak hij waarna hij rustig een slok van de koffie nam, die hij volledig zwart dronk.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 28, 2013 15:12:57 GMT
Hayden Christensen
Hij keek naar Elyssa toen ze tegen hem aankroop en streek weer zacht over haar wang. Hij keek naar Mario toen hij begon te praten en zuchtte zachtjes. "He meisje, niemand gaat je nog wat aandoen." Zei hij zacht tegen haar en streek over haar schouder heen en legde zijn hoofd wat tegen het hare. "Je kunt er niet aan doen dat je lichaam nog niet veel kan momenteel." Zei hij zacht tegen haar en gaf haar een kusje waarna hij een slok van de koffie nam, die hij ook gewoon zwart dronk. "He, vanavond gaan we ons eens helemaal ontspannen en gaan we het gezellig hebben, even alleen wij twee." Fluisterde hij bij haar oor en duwde er dan een kusje op.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 28, 2013 19:00:18 GMT
Elyssa CAtadorra
Ze zuchtte even en keek hem aan.'' Sorry Hayden.'' sprak ze achtjes en sloot haar ogen even voor een moment en ging nu iets normaler zitten, en keek naar de kofie. e had nog nooit echt koffie gedrnken, dus of ze het lekker vond, wist ze eigenlijk geen eens. Ze slikte even en pakte het kopje, en begon het te drinken, waarna ze het met een vies gezicht terug zette. Nee dit vond ze niet heel erg lekker. ze slikte even en mario keek even naar hen voor een moment.'' wij gaan ook zo weg, dan kunnen jullie genieten. Waar is zijn flesje en dergelijke? we hebben die spullen nog wel, van toen Ezio En Claudia klein waren, maar het is toch altijf makkelijk als hij zijn eigen flesje heeft, in plaats van een vreemd flesje.'' sprak hij rustig en keek even naar Hayden, terwijl Elyssa weer een beetje glimlachte, op de laatste woorden van Hayden, en de woorden vn haar oom en zette haar lippen even kort in de nek van Hayden.
|
|