years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 28, 2013 19:06:18 GMT
Hayden Christensen
Hij keek naar har en glimlache klein. "Het maakt niet uit." Zei hij zacht tegen haar en duwde zijn lippen zacht op haar slaap en streek over de pluisjes op haar hoofd. Hij zag dat ze koffie niet lekker vond en lachte zacht. "Misschien moet je het eens met melk en suiker proberen." Zei hij zacht tegen har. Hij dronk zijn kopje rustig leeg en keek dan naar Mario die wat vroeg. "Ik zal het even gaan halen." Zei hij rustig en voelde het kusje in zijn nek van Elyssa waardoor hij even zijn ogen sloot en glimlachte, haar even aankeek. "Na-aper." Zei hij met een klein lachje en duwde een kus op haar lippen en stond nu rustig even op om alle spulletjes te gaan halen, het flesje en de rest en stak die in een zak die hij dan rustig aan Mario gaf. "Alles zit hier in." Zei hij rustig.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 28, 2013 19:36:24 GMT
Elyssa Catadorra
Ze keek naar hem en glimlachte even voor een moment, en liet hem daarna rustig los. Ze bleef momenteel stil, ze wist niet goed wat ze moest zeggen op dit moment, en dat was eigenlijk niets voor haar, maar misschien wou ze zich wel klaarmaken voor andere dingen. De zenuwen gierden al wel door haar buik, maar dat kwam door vanavond een beetje.'' Elyssa, ik heb voor jullie gereserveerd in dat sjieke restaurant, op mijn rekening.'' sprak hij en gaf een knipoog en keek haar aan.'' Omdat je een geweldige zoonhebt gekregen en een geweldige vriend.'' sprak hij en ze glimlachte waarna hij Hayden alweer terug zag komen en een papiertje uit zijn zak haalde.'' En jullie gaan zometeen lekker naar dit adres toe. Elyssa weet wat voor verrassing ik daar voor jullie heb.'' sprak hij rustig en knipoogte even waarna hij het tasje pakte.'' veel plezier jullie twee vanavond.''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 28, 2013 19:45:46 GMT
Hayden Christensen
Hij keek rustig naar Mario die hem een papiertje gaf en zag er een adres op staan. Hij keek naar hem en knikte dan maar even. Zal wel goed zijn zeker.. Hij keek naar de twee toen ze rustig de keuken uitgingen en keek dan weer naar Elyssa en zuchtte. "Ga je in deze kleding?" Vroegij rustig. "Of wil je iets chiquers aan trkken?" Vroeg hij zacht, glimlachend en gaf een kusje op haar lippen. Hij stak het papiertje in zijn broek, zo meteen zou hij zich toch omkleden in wat nettere kleding.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 28, 2013 19:51:38 GMT
Elyssa Catadorra
Ze glimlachte en keek even nog naar haar oom die nu binnen kwam met een hoes, waar een klerenhanger uit hing.'' Oh elyssa, dit is nog een kadootje van je tante. Doe het vanavond maar aan, ik weet zeker dat Hayden het mooi gaat vinden.'' Sprak hij rustig en ze pakte het rustig aan.'' Geef tanta maria even een hele dikke knuffel van me, oke?'' sprak ze en hij knikte.'' Dat ga ik doen.'' Sprak hij rustig en keek naar hun.'' Nou dan gaan wij er eens vandoor met enzo, en komen we hem morgen in de middag wel weer bij jullie brengen, kunnen jullie de ochtend nog mooi voor jullie zelf houden.'' sprak hij waarna hij enzo rustig uit de box pakte, die toch even met zijn handjes naar Elyssa greep, en even begon te huilen, omdat ie helemaal niet bij haar weg wou, wat Mario toch even deed stoppen, en het kleine jongetje hengelend naar beide zat te huilen.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 28, 2013 20:05:46 GMT
Hayden Christensen
Hij keek om toen hij weer binnenkwam met eenhoes. Waarschijnlijk een kleed, dat wist hij nu al wel waardoor hij glimlachte en even rustig wachtte. Hij keek naar haar en keek dan even om toen Mario weer sprak. Hij knikte rustig naar hem. "Is goed. Bedankt." Zei hij rustig tegen hem en keek naar hoe hij Enzo uit de box pakte die begon te huilen. Hij zuchtte zachtjes en liep naar hem toe. "Morgen zie je ons weer terug Enzo, nu even bij je familie andere familie hmm. Je vind het vast leuk." Zei hij zacht en kietelde hem even over zijn buikje en gaf een kusje op zijn hoofdje. "Hij heeft net gegeten dus hij zal zo meteen wel in slaap gevallen. Over 2 uurtjes moet hij weer eten." Zei hij rustig tegen Mario en keek dan naar Elyssa.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 28, 2013 20:13:50 GMT
Elyssa Catadorra
Ze legde het even neer en liep zelf ook weer dichterbij voor hun kleine kereltje, wat nu weer een beetje rustig werd, en inderdaad al snel zijn oogjes sloot. MArio glimlachte en keek even naar Eyssa.'" Het lijkt wel Elyssa haar broer. Hij kon ook niet door ons meegenomen worden, tenzij zijn oeder of vader mee ging, of hem even gerust stelde.'' sprak hij rustig en lachte even.'' Je broer trouwens, Elyssa, zit momenteel ook vlakbij, en heeft een eigen kruidenierszaakje. Hij heeft de gehel familie afgestoten, behalve ons gezin zeg maar. Hij vroeg nog hoe het met je ging, mag hij jullie adres hebben?''vroeg hij rustig en keek even naar beide.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 28, 2013 20:17:26 GMT
Hayden Christensen
Hij keek naar hun zoontje en slaakte een zuchtje. Hij keek dan weer naar Elyssa en naar Mario toen hij wat begon te zeggen en slikte even. "Van mij mag ht best, als het te vertrouwen is." Zei hij zacht tegen hen twee en liep nu even rustig naar boven om zich om te kleden, hij had verwacht dat hij ze hem gewoon mee zouden nemen en hen dan even hun gang lieten gaan. niet om te blijven kletsen. Hij slaakte een zucht en deed een net pak aan en deed zijn haar ook even rustig beter. Hij keek naar het adres, hij kende het adres wel, hij was er wel eens vaker geweest. Hij glimlachte. Dat was aardig.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 28, 2013 20:31:41 GMT
Elyssa Catadorra
Ze schudde nog even haar hoofd.'' nee, nog niet, ik wil dn eerst ergens anders met hem afspreken, en waar hayden bij is.'' sprak ze en slikte even.'' sorry, maar ik weet wat Marcello vroeger had gedaan.'' sprak ze en keek hem even aan.'' maar natuurlijk.'' Sprak mario en hij zag hoe Hayden al naar boven was, hij was een beetje een behoorlijke kletskous.'' Ik zal het hem vertellen in ieder geval.'' sprak hij en knikte.'' Nou, ga je omkleden.'' sprak hij en duwde haar nog even een pruik in de handen.'' Steek het mooi op meisje, je bent prachtig.'' sprak hij nog en ze liep nu ook naar boven, maar ging even een andere kamer in, waar en spiegel stond omdat ze het als verrassing wou houden, wat ze nu aan deed. Ze pakte de jurk, die vuurrood was, en haar slanke lichaam mooi uit liet komen, en trok die aan. Het verborg alle littekens, en toch was de jurk aardig bloot, en daar was ze heel blij mee. Ze deed de schoenen aan die erbij zaten en deed de pruik op haar hoofd, die even lang zwart haar had als dat ze altijd had. Ze stak het mooi op en glimlachte even voor een moment, waarna ze rustig weer de gang op liep. ze voelde zich, vooral door de pruk een stuk zelfverzekerder over zichzelf.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 28, 2013 20:36:28 GMT
Hayden Christensen
Hij knipte zijn haar weer kort toen het weer te lang werd en slaakt een zucht. Rot haar ook. Hij deed alles weer netjes en keek even in de spiegel of alles gelijk geknipt was en glimlachte toen het goed zat. Hij liep weer rustig de gang op en deed beneden zijn goede schoenen aan. Hij zou nu wel even mijn zijn Lamborghini gaan, De wagen had al lang genoeg stil gestaan. Hij ging op de bank zitten en wachtte nu rustig op Elyssa tot ze klaar zou zijn, tot hij haar schoonheid zou mogen bewonderen. Hij nam het adres weer even vast. Hij wist wel waar het was, dus het vinden zou geen probleem zijn. Hij keek naar de trap en wachtte rustig af, benieuwd naar wat voor jurk het was.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 28, 2013 21:09:43 GMT
Elyssa Catadorra
Ze glimlachte en ging wweer naar beneden, terwijl ze haar kruk goed gebruikte om op te leunen. Ze glimlachte even toen ze hem op de bank zag zitten, en kwam langzaam zijn kant op. Er zaten ook een stel met hakken bij, maar die kon ze momenteel niet dragen. Ze zuchtte even en keek hem aan.'' Nou lief, zullen we maar gaan?'' sprak ze met een glimlach en keek hem even aan, terwijl ze bijna leek te stralen in haar jurk, duidelijk dat ze er erg blij mee was. Ze knipperde even met haar ogen en bleef hem even een beetje zenuwachtig aan kijken eigenlijk, zou hij het wel mooi vinden?
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 28, 2013 21:16:16 GMT
Hayden Christensen
Hij keek op toen hij iemand van de trap hoorde komen en keek naar haar. Toen ze bij hem stond nam hij de gelegenheid haar even helemaal te bekijken en glimlachte klein. "Je ziet er prachtig uit Elyssa." Zei hij zacht tegen haar en stond rustig op. Hij streek met zijn hand even langs haar heup. "Hij staat je beeldig. Perfect." Zei hij zacht tegen haar en glimlachte even. "Ja, laten we maar gaan." Zei hij nu ook rustig tegen haar en gaf haar een kusje op haar lippen en nam zacht de hand vast die ze vrij had. "We gaan met mijn Lamborghini, heb er al een tijd niet meer in gereden." Zei hij zacht tegen haar en glimlachte klein.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 28, 2013 22:17:41 GMT
Elyssa Catadorra
Ze glimlacht en keek hem even aan'' Bedankt, jij ziet er ook goed uit.'' sprak ze rustig en antwoordde zijn kus vrolijk en glimlachte even voor een moment en keek hem in de ogen terwijl ze het echt heel erg fijn vond hoe hij haar hand beet pakte. Ze straalde helemaal, zo blij als ze momenteel was, met hem, met enzo, met alles.'' Ik houd van je.'' sprak ze nog even. Over de lambo knikte ze enkel maar even en kwam even dichterbij oom hem weer even zacht te zoenen op zijn lippen en opende haar mond een beetje, omdat ze het toch wou proberen, en wou hem toelaten. Ze slikte even, en zoende zonder dat ze het merkte iets lustiger, eindelijk meer per ongeluk.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 28, 2013 22:22:02 GMT
Hayden Christensen
Hij glimlachte ook even naar haar bij haar woorden. "Bedankt." Zei hij zacht tegen haar en keek haar in de ogen zoals zij ook even deed bij hem. Hij merkte wel dat ze gelukkig was nu, en dat maakt hem blij wat je dan ook aan hem zag. "Ik houd ook van jou Elyssa." Zei hij zacht tegen haar en merkte nu hoe ze dichterbij kwam en voelde hoe haar lippen op de zijne werden geplaatst Hij ging voorzichtig in op haar zoen en merkte dat ze haar mond toch een beetje opende en hoe de zoen wat lustig werd. Hij legde zijn vrije hand op haar wang en streek met zijn tong voorzichtig over haar lippen tijdens de zoen om haar te laten wennen. Hij maakte er voor enkele seconden een tongzoen van en stopte daarna eventjes met een voorzichtig glimlachje. "Kom, dan gaan we." Zei hij zacht tegen haar en duwde een kusje op haar hand.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 28, 2013 22:54:52 GMT
Elyssa Catadorra
Ze zoende rustig met hem mee, en ze moest even wennen aan zijn tong, maar vond het absoluut niet erg. Ze glimlachte dan ook toen hij de zoen stopte en keek hem even aan voor een moment, en knikte dan even voor een moment en keek hem nog even aan, voor ze voorzichtig begon te lopen met de kruk aan haar zijde en keek zo af en toe naar hem.'' Jij moet maar voorop. ik weet niet waar je lambo staat.'' srpak ze en glimlachte even voor een moment, waarna ze door haar haar heen streek voor een kort moment.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 28, 2013 22:58:33 GMT
Hayden Christenen
Hij glimlachte naar haar en nam haar hand weer rustig vast en begon rustig te lopen richting de garage . Hij liet haar hand even los en deed de garagedeur open waarbij meteen de lamborghini goed te zien was. Hij stapte even rustig in en reed hem de garage uit voor hij weer uitstapte en nu de deur aan de passagierskant opende. "Mijn lief." Zei hij zacht met een glimlach en hield rustig het portier voor haar open. "Ik beloof ht je, ik ga zorgen dat dit een geweldige avond word." Zei hij zacht en aaide even langs haar wang heen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 28, 2013 23:38:19 GMT
Elyssa Catadorra
Ze keek naar hem en glimlachte terwijl ze rustig richting de auto liep en hem een keek toen hij de deur open deed voor haar en glimlachte bij zijn woorden.'' Ik weet zeker dat wij een geweldige avond gaan hebben, jij en ik.'' sprak ze en streek ook even langs zijn gezicht met haar vrije hand en gaf hem zacht een kusje op zijn lippen waarna ze rustig ging zitten en haar kruk naar binnen neerzette en even naar hayden keek voor en moment, meer om te kijken of hij hem niet dicht zou doen, of dat zij het wou doen, al stak ze zelf ook al een beetje automatisch haar hand uit om de deur dicht te doen.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 28, 2013 23:42:52 GMT
Hayden Christensen
Hij glimlachte op haar woorden en ontving haar kusje met plezier en liet de deur rustig los toen hij zag dat ze zelf al naar de deur reikte om hem dicht te doen. En dan wilde hij haar geen pijn doen als hij nu de deur dicht zou klappen. Hij liep naar de andere kant van de lambo en ging ook rustig zitten. Hij reed rustig zijn terrein af en reed de straat op, viste het briefje uit zijn zak en bekeek het nog even. "Het is hier niet zo ver vandaan, dus we zijn er binnen enkele minuutjes al wel." Zei hij zacht tegen haar
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 29, 2013 0:07:35 GMT
Elyssa Catadorra
Ze deed de deur gewoon verder dicht en zag hoe de auto in beweging kwam en bleef gewoon stralen. Haar zwarte haren lagen langs haar lichaam, in een lange zwarte vlecht, en eigenlijk had ze er geen erg in dat het eigenlijk een pruik was, ze had gewoon het idee dat het haar eigen haren weer waren, en ze was er blij mee. Ze luisterde naar hem en knikte.'' Dat is dan mooi nieuws. '' Sprak ze en glimlachte terwijl ze een beetje friemelde aan het einde van de vlecht, en naar Hayden keek.'' Ik heb echt zin in vanavond. ik ben heel erg gelukkig met jou, Hayden.'' sprak ze rustig en keek naar hem voor een moment.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 29, 2013 7:30:17 GMT
Hayden Christensen
Hij keek rustig naar e weg voor zich en legde het papiertje eventjes opzij. Ze zag duidelijk dat hij deze wagen voor races had, er waren geen achterbanken meer in de lambo, alles was eruit gehaald zodat hij kon zorgen dat zijn wagen lichter was en sneller. Ze zei dat het mooi nieuws was at ze er bijna waren waarbij hij glimlachte en ook op haar laatste woorden keekk ze kort naar haar om dan weer op de weg te letten. Hij plaatste zijn hand zacht op haar been en streek er zacht over. "Ik ben ook heel gelukkig met jou Elyssa." Zei hij zacht tegen haar en glimlachte nog steeds terwijl hij na een tijd bij het restaurant parkeerde.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 29, 2013 11:04:06 GMT
Elyssa Catadorra
Ze keek naar hem en glimlachte even terwijl ze nu ook een beetje op de weg lette. Ze had het wel door dat hij deze voornamelijk voor het racen gebruikte, maar dat vond ze niet erg, ze was het wel gewend inmiddels, al die race auto's. Toch in haar achterhoofd miste ze Enzo nu, maar dat kwam een beetje door haar moederlijke gevoel wat ze had, en ergens maakte ze zich ook een beetje zorgen. maar al die zorgen en twijfels waren toch voor niets, haar oom zou hem prima kunnen beschermen, toch in haar achterhoofd makte ze zich wat zorgen. Ze voelde zijn arm op haar been, en dat deed haar weer even uit die gedachten opschrikken en glimlachte naar hem terwijl ze zijn hand beet pakte en er rustig een kusje op gaf nu en even vast bleef houden voor een moment en haar ogen even gelukkig sloot.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 29, 2013 11:09:31 GMT
Hayden Christensen
Hij merkte wel dat ze in gedachten verzonken zat en hij zuchtte even zachtjes. "Alles gaat wel goed met Enzo, maak je geen zorgen. Morgen zienwe hem heelhuids terug." Zei hij zacht tegen haar en voelde hoe ze nu zijn hand vastnam en er een kusje op gaf, waardoor hij weer glimlachte. "Maar eerst." Zei hij zacht en keek even rond of hij een parkeerplaats vond en moest zacht lachen. "Ik moet echt eens op zoek naar auto's die minder breed zijn." Zei hij met een zacht lachje en parkeerde ergens waar 2 parkeerplaatsen vrij waren, want de wagen nam werkelijk anderhalf parkeerplek in beslag. "Zo." Zei hij zacht en keek nu weer naar Elyssa terwijl hij de motor afzette. Hij boog naar haar toe en gaf een kusje op haar lippenen een kneepje in haar hand. "Laten we maar naar binnen gaan hmm. Dan kan onze avond echt beginnen." Zei hij rustig tegen haar en gaf nog een kusje op haar hand voor hij haar los liet en rustig uitstapte om bij haar het portier weer te openen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 29, 2013 13:35:20 GMT
Elyssa Catadorra
Ze keek naar hem toen hij zei dat alles wel goed kwam en knikte even.'' Dat weet ik ook wel, maar toch mis ik de kleine Enzo.'' sprak ze en keek even naar de parkeerplaatsen en lachte even.'' Je pakt de volgende keer mijn Montreal maar.'' sprak ze plagend en keek naar hem terwijl ze zijn kusje rustig ontving en voeld ehet kneepje, wat gewoon ontzettend fijn voelde. Als klein meisje had ze dit natuurlijk nooit gehoopt dat ze ooit dit zou voelen, en op deze manier, maar nu dat moment daar was, was ze gelukkig, heel erg gelukkig. Ze knikte even en stapte daarna rustig uit de auto, en pakte haar kruk waar ze rustig op leunde en hem aan keek.'' Nu kan het echt beginnen, en misschien hebben we over een paar dagen dan ook nog wel goed nieuws.'' Sprak ze op het feit dat ze echt klaar was om van hem een kindje te verwachten.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 29, 2013 15:10:13 GMT
Hayden Christensen
Hij keek naar haar en glimlachte weer eventjes. "Nee, ik schaf wel een nieuwe wagen aan, ik kan Enzo ook niet telkens in mijn maserati vervoeren. En jij gebruikt je montreal maar lekker voor races." Lachte hij zacht en prikte zacht in haar zij. Hij sloeg een arm om haar hee en deed de deur nu dicht en sloot de Lamborghini af. Hij liep met haar naar binnen in het restaurant en keek naar haar. "Misschien, als het lukt van e eerste keer." Zei hij zacht tegen haar en duwde een kusje op haar lippen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 29, 2013 16:10:38 GMT
Elyssa Catadorra
Ze keek naar hem en glimlachte even voor een moment, waarna ze rustig tegen hem aan leunde toen hij een arm om haar heen sloeg.'' Maar je gaat geen braaf vadertje worden toch? ik bedoel je blijft racen, ondanks Enzo. Ik speel wel het brave huismoedertje.'' sprak ze en lachte even waarna ze rustig op zijn kus in ging en even haar ogen daarna gesloten hield.'' Ik ben heel vruchtbaar. Tenminste bij Duccio was het bij zijn eerste verkrachting ook al raak.'' sprak ze rustig en keek naar hem voor een moment.'' En dat was tegelijk mijn ontmaagding..'' sprak ze er toch wat zachter achter aan, omdat ze daar niet echt trots op was eigenlijk.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 29, 2013 16:22:58 GMT
Hayden Christensen
Hij keek naar haar en glimlachte even. "Ik ga geen braaf vadertje worden nee. Racen blijft mijn leven ook wel." Zei hij rustig tegen haar en keek haar aan. "Anders heb ik ook alles voor niets gedaan." Zei hij zacht tegen haar en streek over haar schouder. "We hebben 40 procent kans bij mij dat het lukt of niet." Zei hij zacht tegen haar en duwde een kusje in op haar slaap. "Dus wie weet. We zien wel of het lukt of niet liefje." Zei hij zacht. "Maar we blijven proberen." Glimlachte hij en streek over haar rug. Hij noemde de naam van Mario en de wachter knikte en leidde hun naar hun tafel waar hij rustig haar stoel achteruit schoof zodat ze kon gaan zitten.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 29, 2013 16:46:16 GMT
Elyssa Catadorra
Ze lipe rustig met hem mee naar binnen en glimlachte.'' mooi, want jij moet ook nog maar kampioen worden hoor.'' sprak ze rustig en lachte even voor een moment waarna ze rustig naar de wachter keek die hen naar de tafel bracht en rustig ging ze zitten, waarna een andere haar kruk aan nam. ze glimlachte en keek even naar Hayden.'' we gaan het vanavond gewoon gewelig maken.'' sprak ze en zag een andere man naar hun toe komen en die boog even netjes.'' Geodenavond mevrouw Catadorra, Meneer Christensen.'' sprak hij rustig en keek hun even aan.'' Deze avond is helemaal geregeld door de heer Auditore, en jullie maltijd is ook helemaal samengesteld door hem. Alleereerst noet ik u een fles wijn aanbieden, een zoete, en de heer auditore zijn favoriet.'' sprak hij en liet de fles zien waarbij hij de naam van de wijn noemde.'' Het is een zoete rode wijn, en perfect voor amore.'' sprak hij en schonk de wijn rustig bij hun in, en boog toen weer.'' Wij zullen uw voorgerecht met een tien minuten serveren, waarna een heerlijk hoofdgerecht zal volgen, en af worden gesloten met een zeer speciaal dessert, helemaal in Italiaanse stijl, met een vleugje parijs, de stad van de liefde.'' sprak de man rustig en boog nogmaals even. Na de maaltijd hebben wij nog een verrassing van uw oom in petto, maar deze zullen we u presenteren na de maaltijd.'' sprak de man nog en vertrok daarna. Als je goed zag, zag je zelfs haar tante nog even door het restaurant lopen, langs de keuken, duidelijk dat ze alles zonet nog voor hun hebben geregeld.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 29, 2013 17:04:04 GMT
Hayden Christensen
Hij glimlachte. "Dat hoop je. Ik heb meer als genoeg concurrenten in de racewereld." Zei hij zacht tegen haar en liet haar zitten waarna hij zelf ook rustig ging zitten en even naar de man keek die naar hen toe kwam. Hij luisterde naar wat hij te zeggen had en was eigenlijk wat verbaasd. Het was wel aardig natuurlijk. Hij keek naar de man die de wijn inschonk en luisterde naar de rest. Nou, dit was echt aardig, misschien iets te.. Maar hij was wel blij dat ze wilden dat hun een gezellige avond hadden. Toen de man wegliep zag hij iemand lopen, merkte dat het haar tante was en glimlachte even. "Je oom is wel aardig voor dit allemaal te regelen." Zei hij zacht tegen haar en glimlachte even, keek naar de wijn. Hij was een redelijke wijnkenner, dat had hij van zijn moeder gekregen. Hij nipte er even van en glimlachte. "Het is inderdaad goede." Zei hij zacht en keek haar weer aan, nam haar hand zacht vast. "Deze avond is al goed begonnen." Zei hij zacht.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 29, 2013 17:56:34 GMT
Elyssa Catadorra
Ze keek naar hem en glimlachte even.'' Heey, ik heb met 1 oog gewonnen.'' sprak ze en lachte even. Ze luisterde zelf ook naar de ober en keek naar de wijn voor een moment, en nam er zelf ook een klein slokje van de wijn en knikte.'' mijn oom heeft goede smaak.'' sprak ze en keek hem aan voor een moment en had zelf haar tante niet opgemerkt en keek naar hem voor een moment.'' IK ben blij dat hij dit voor ons over heeft.. Dat we samen een gweldig avond mogen hebben, jij en ik.'' sprak ze rustig en keek hem aan, waarna ze rustig iets voorover bukte en haar lippen zacht op de zijne drukte, en daarna weer ging zitten, want ze kon niet te lang staan namelijk.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 29, 2013 18:12:44 GMT
Hayden Christensen
Hij keek naar haar en glimlachte even. "Dat was rally." Lachte hij zachtjes en keek haar weer rustig aan en nam nu nog een slokje voor de wijn, de rest hield hij wel voor het eten nu. Hij keek naar haar en ontving haar kusje zachtjes toen ze wat voorover boog en glimlachte verliefd naar haar. "Er zullen meerdere avonden komen dat we eens samen kunnen zijn liefje. Dat beloof ik." Zei hij zachtjes en streek over haar wan, wachtte rustig op het eten en keek haar in de ogen. Ze was echt prachtig momenteel.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 29, 2013 19:26:58 GMT
Elyssa Catadorra
Ze lachte even voor een moment en keek hem aan.'' Dat was wel Rally, maar alsnog.'' sprak ze rustig en lachte even voor een moment.'' Ik racete over heuvels en bergen heen, jij blijft plat op de weg.'' sprak ze en lachte even.'' Ga ij eens vertellen wat moeilijker is.'' sprak ze en glimlachtee even terwijl ze zijn aanrakingen heel erg prettig vond. ze straalde echt, en dat had ze lang meer niet meer gedaan, de laatste keer dat ze zich zo gelukkig voelde was toen ze nog klein was eigenlijk, toen bij de Autoshow in Vinci. De ober kwam rustig dichterbij en keek even naar hen en zei ging weer even goed zitten, terwijl de ober hen twee borden voorzette met Carpaccio, een typisch italiaans recept. Ze glimlachte en knikte even naar de kok.'' Bedankt.'' sprak ze rustig en hij knikte.'' eet smakelijk.'' sprak hij rustig, waarna hij weer vertrok.'' Ik hoop niet voor je dat je vegetarisch bent, Hayden, volgens mij staat er veel vlees op het menu.'' sprak ze en glimlachte even.
|
|