Go home or you all will die!
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 13, 2014 21:08:31 GMT
Sofia Sarto"+ Makial Henderson
Ze had hun nog even nagekeken en was zelf de caravan ingelopen waardoor ze het ongeluk niet gezien had, anders was ze waarschijnlijk flink in paniek geschoten. Ze lag nu rustig naast emma, die samen met haar beer helemaal tegn haar moeder aangekropen was. Ze glilachte even en viel eigenlijk zelf onbewust ook een beetje weg, nog in haar kleding en al, en reageerde nergens eigenlijk meer op. Makial zelf zat in zijn camper Inmiddels en zat een potje patience te spelen, maar een knal deed hem toch opschieten en hij rende naar buiten, en zag enet was er gebeurde. Ook al kende hij haar niet, hij voelde zich wel al een beetje verantwoordelijk.. Hij keek er naar, maar voelde zich ook machteloos eigenlijk.
|
|
And you're...well, I'm sure you have wonderful personality, dear
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Jan 13, 2014 21:42:05 GMT
Elijah
'Nee daarin ben ik inderdaad nog volkomen hetzelfde' grijnst hij lichtjes en tot een halt komt wanneer ze bij de finish staan om de race van Kaylen te bekijken. Hij leunt wat op zijn cane tot het start signal werd gegeven waarop hij wat rechter ging staan en de race bekeek. Hij had halverwege de race al door dat er iets niet klopte met de wagen van Kaylen, als haar auto dan als een soort van brandende wondertol over de finish lijn tolt is het overduidelijk dat het mis is. Het eerste wat Elijah doet is de brandweer bellen en de ambulance, hij wist alleen niet of ze op tijd zouden zijn, maar het was eerste instinct. 'De brandweer en ambulance zijn onderweg al betwijfel ik dat ze op tijd zullen zijn' zei hij.
Killian
Killian was rustig zijn spullen een plekje aan het geven en had helemaal niks in de gaten van wat er nou allemaal gaande was. Hij legde zijn kleren rustig in de juiste kasten die daarvoor bestemd waren om daarna zijn bed netjes op te maken, nee Killian kreeg helemaal niks mee van de hele commotie.
Joseph
Joseph schoot overeind door een knal, waardoor hij onbewust met zijn hoofd tegen het dak van zijn auto aan knalde. 'Krijg toch wat' mopperde hij en de auto uitstapte. Hij zag dan van waar hij stond wat er gebeurd was, een auto die op het punt stond om straks volledig te ontploffen als ze niet uitkeken en als iemand niet snel ging handelen. 'That is unfortunate' brengt hij nogal droogjes uit, wat moest hij dan in shock in raken. Joseph kende de persoon toch niet die in die Toyota zat.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 13, 2014 21:48:20 GMT
Brian Hij keek naar de race en hoe het er uitzag leek ze te gaan winnen. Zijn ogen werden groot toen de wagen in brand vloog en hij bleef genageld aan de grond staabn. Hij hoorde allemaal gillende en schreeuwende mensen en zijn broer sprak iets maar hij kon niet eens verstaan wat hij zij. het kwam niet binnen. Hij bleef maar naar de brandende auto kijken. Dit leek zo erg op zijn broer zijn dood. de brandende auto de rook geschreuw van mensen. Hij wist gewoon niet meer wat hij moest doen. Hij hoorde toch na een tijdje wel de sirines van de brandweer en de ambulance maar nog steeds bleef hij staan. Dit was zijn schuld. Hij had zelf moeten gaan rijden. Auto's waren niet te vertrouwen. nee hij zou stoppen. Straks ging hij dood of kaylen of sofia en nee dat zou hij zich zelf nooit vergevene./ Hij zou nu moeten stoppen nu emma nog jong was. Dan kon hij teminste een goede vader zijn
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Jan 13, 2014 22:01:09 GMT
Kaylen
Ze had geen idee meer van wat er allemaal gebeurde momenteel, ze hing er slapjes bij in de wagen die op zijn kop lag op de grond, helemaal kapot, niets aan te repareren die roest bak. Daar zou ze wel om gaan vloeken als ze weer goed bij haar positieve zou komen, al zou dat toch een tijdje kunnen duren. Toen de brandweer er was werd eerst een poging gedaan natuurlijk het vuur te doven van het wrak zodat de benzine niet ook zou ontvlammen, dan kon Kaylen het wel vergeten. Ze hadden het vuur toch na een korte tijd onder controle en wrikte nu het wrak open om haar eruit te krijgen. ze zacht echter goed vast onder het dashboard met haar benen en ze lag in een nogal onnatuurlijke houding in het wrak. De brandweer deed er alles aan om haar er uit te krijgen, zelfs het zagen lukte niet, ze waren te bang één van haar benen te raken, zo erg zat ze er onder gedrukt. Het waren natuurlijk ook geen zachte klappen geweest.
Siara
Ze had wel gehoord dat Kaylen zou racen, maar had er geen kwaad in gezien, ze zag wel dat ze meer als genoeg ervaring had. Echter toen ze de ontploffing hoorde keek ze meteen naar de race waar ze de toyota in vuur zag en zag tollen. Ze bracht haar hand naar haar mond en mepte tegen de arm van Dom. "Dom.." Klonk ze, haar adem werd er bijna door ontnomen en ze keek naar hem, zelf nu in shock, Kaylen was al als een zus gaan aanvoelen, en familie lag ook dicht bij haar, dus was ze zeker belangrijk.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 13, 2014 22:08:53 GMT
Makial Henderson
Hij keek naar hen en slikte even voor een moment, hij wou dichterbij, hij wou helpen, maar hij stond gewoon volledig machteloos. Hij snoof even en draaide zich om en zag toen een verdomd bekend gezicht, of nou ja, niet zozeer bekend gezicht, maar daar stond een man die als twee druppels water op hem leek.. Was hij nu al zo moe en ongerust dat hij begon te hallucineren? Hij sloot even zijn ogen en draaide zich weer naaar het wrak en liep onbewust dichterbij , maar werd al terug geduwd.'' Alstublieft meneer neem afstand.'' Sprak een van de brandweermannen en daardoor voelde hij zich nog meer ongerust, en vooral machteloos.
|
|
And you're...well, I'm sure you have wonderful personality, dear
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Jan 15, 2014 19:36:53 GMT
Elijah
Elijah had al meteen door dat zijn broertje niet aan het luisteren was, ja natuurlijk haalden dit weer nare herinneringen naar boven en dat was nog maar mild uitgedrukt, maar ze moesten nu helder blijven. 'Brian ben je aan het luisteren' probeerde hij de aandacht van zijn broertje te trekken waarbij hij hem lichtjes door elkaar schud. Elijah had zijn hand nog steeds op Brians schouder wanneer hij de sirenes hoorde en zag de zwaailichten al gauw in de verte. Hij hoopte nu ook dat Brian weer meer bij zijn positieven kwam, want als Kaylen hier levend uit kwam, dan had ze iemand nodig. Elijah wist namelijk niet precies wie Kaylen nou was en hoe ze gerelateerd was aan Brian en hem.
Joseph
Joseph kwam wat dichterbij het ongeluk en kwam hierdoor ook steeds dichter in de buurt van zijn dubbelganger te staan. Hij keek dan ook pas naast zich wanneer iemand van de hulpdiensten begon te spreken tegen iemand, wanneer hij een comment wil plaatsen erop weet hij niet wat hij nu moest zeggen. Had hij net zijn hoofd net iets te hard gestoten of had iemand ineens een spiegel tussen hun in geplaatst, dit was zeker vreemd. 'Nou dit is ook iets wat je niet elke dag ziet' is dan ook het eerste wat erover zijn lippen komt over zijn dubbelganger.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 17, 2014 16:18:11 GMT
Brian Toen zijn broer hem door elkaar schudde kon hij zijn blik pas van de brandende auto af halen die ondertusse geblust werd. Hij keek zijn broer aan maar zijn gezicht was goed wit weggetrokken en ook erg stevig stond hij niet meer. " dit is mijn schuld " sprakdie en keek weer naar de auto " ik had haar niet moeten laten rijden " sprak die er achteraan en stapte onder de hand van zijn broer weg en streek door zijn haar. " Als zei overleid ik vergeef het me zelf nooit meer " Mompelde hij en leunde tegen de auto achter zich voor steun. Al had hij geen idee van wie die was
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 17, 2014 16:35:55 GMT
Sofia Sartor
Ze werd eigenlijk door anderen gewekt, en ze keek ook slaperig omhoog, en toen naar Emma, die helemaal tegen haar aan lag met de teddy beer. Ze hoorde het verhaal aan, en keek naar Emma, die ze voorzichtig van zich af haalde, die mocht nu niet wakker worden.. Hij slikte even en rende ook direct de caravan uit, in de richting van Elijah en Brian.'' Brian!'' sprak hij direct en keek naar hem voor een moment en slikte waarna ze naar Elijah keek, maar toch meer aandacht had voor Brian. Ze greep hem even voorzichtig bij de schouders. Dit had zij kunnen zijn.. hier had zij in kunnen zitten, maar ze voelde zich nu nog schuldiger dan ooit, voor Brian, maar ook voor Kaylen. Ze slikte even en legde haar hoofd op Brian zijn schouder.'' Brian, kom eens hier..'' sprak ze rustig en slikte even voor een moment. Wou de situatie niet erger maken voor hem, maar ook niet slechter..
Makial Henderson
Hij keek naar hun en slikte even.'' Alsjeblieft help haar.. Ik zou haar gewoo graag nog beter willen leren kennen, ik geloof dat ik van haa houd.'' sprak hij machteloos, en duidelijk triest, hij kende haar pas, maar voelde nu al een soort vader/vriendjesgevoel over haar. Het bekende gezicht zag hij nog steeds, dus hij hoopte dat dit allemaal een droom was, en niets anders.'' Zeg me dat het goed gaat, haal haar eruit, anders doe ik het..'' s[rak hij in volle paniek en wou de brandweermannen opzij schuiven, maar ook de security kwam er nu aan zetten, en duwde hem werkelijk hard terug. Want Makial was niet degene die momenteel bepaald meewerkte.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 17, 2014 17:12:35 GMT
Kaylen Christensen
Ze kreeg nietsmeer mee van wat er allemaal gebeurde en zakte steeds verder weg tot ze in coma lag. "Ze is een coma gezakt!" Riep één van de mannen. Nu moesten ze snel handelen. Ze begonnen het hele carrosserie open te slijpen tot ze haar lichaam zouden los krijgen. "Schiet op!" Klonk weer diezelfde man en hielp zelf ook snel even tot ze uit het wrak viel op haar zei en geen kick gaf, enkel haar lichte ademhaling gaf aan dat ze nog leefde. Ze legden haar op de brancard en je zag meteen aan haar dat het niet goed zat, de brandwonden waren zwaar, de sneden waren diep en ze had zeker weten enkele botten gebroken. En als zij wakker zou worden van haar coma zou ook nog geen tijd op kunnen geplakt worden. Er werd over het terrein heen gevraagd of iemand met de mug mee wou rijden om bij haar te zijn, de ambulance werd namelijk al weggereden door haar kritieke toestand. "Iemand?" Vroeg de man nogmaals en keek over het terrein heen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 17, 2014 17:35:56 GMT
Brian Hij keek half om toen hij zijn naam hoorde. Hij haalde zijn ogen niet van het werk van de brandweerlieden af, daarom zag hij ook niet wie aan gerend kwam. hij voelde niet veel later twee handen op zijn schouders en daarna een hoofd. Even haalde hij zijn blik van de auto af om te kijken wie het was. Toen hij zag dat het sofia was sloeg hij zijn armen om haar heenen legde zijn hoofd op haar schouder en begon te snikken " dit is mijn schuld "s prak die snikkend tegen haar. " ik stop er mee, ik kap hier mee "s prak die doelend over de autio's al wist hij niet zo zeker of Sofia die link wel gelijk zou leggen. Hij hoorde dat de mannen spraken dat ze in Coma was beland en slikte even. Straks had hij een dood op zijn geweten. Het was zijn auto. Als dit bekend werd bi jde FBI dat hij toch niet gestopt was was hij zijn baan kwijt. Dan kon hij het huis en de auto's niet meer betalen. Hij hoorde de mannen vragen wie er mee wilde. aan de ene kant wilde hij mee en aan de andere kant wist hij dat hij het niet zou trekken. Hij liet sofia los en streek de tranen met de rug van zijn hand weg " ik ga mee " Sprak die en keek nog even naar zijn broer " dit was niet de ontmoeting die ik had gehoopt "S prak hij en gaf sofia een kus op haar voorhoofd" Ik hou van jou "S prak die tegen haar waarna hij bij hun weg liep naar de ambulance en toen de brancard er in zat hij ook instapte
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 18, 2014 20:42:30 GMT
Naam: Mia Toretto Leeftijd: 25 Geslacht: vrouw geschiedenis/karakter: Ze is het zusje van Dominic, en heeft alles over voor familie, want die wil ze niet kwijtraken, doordat ze die al te vaak kwijt is geraakt. Uiterlijk: Rol: Fan. Vroeger Coureur geweest voor even, maar sinds alle trauma's enz. rijd ze niet meer Speelt: Chantal Mia Toretto Er waren jaren voorbij gegaan. Jaren waarin de meeste dachten dat ze dood was, dat ze niet meer leefde, maar het was enkel een onderdeel van haar revalidatie, van alle trauma's die ze had meegemaakt. Ze slikte veen, vandaag zou ze voor het eerst weer de buitenwereld in gaan, de buitenereld die haar toch redelijk wat mis heeft gedaan. In een spijkerbroek en topje liep ze over de straat heen, niet wetend wat ze moest doen. Kijk, ze deed geen vlieg kwaad, en dat was misschien wel hetgeen wat haar op de been hield. In haar hand had ze de telefoon liggen, twijfelend of ze Brian zou bellen, maar ook twijfelend over of ze haar broer zou bellen. Ze slikte en drukte op de naam van Dom, en legde de telefoon aan haar oor. Ze liet hem twee keer overgaan, maar hing toen eigenlijk alweer op, het was beter als ze hem ging zoeken, waar hij ook uit mocht hangen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 18, 2014 20:54:07 GMT
Dominic Hij keek Siara aan. Ook hij had de knal gehoord maar het gebeurde vaker dat hier een auto ontplofte. Hij hoorde haar spreken wie zijn auto was " Dat meen je niet "Sprak die tegen haar en sloeg zijn arm om haar heen en hield haar tegen zich aan " Het had brian of Sofia ook kunnen zijn "Sprak die wat meer hardop tegen zichzelf. Hij werd uit zijn gedaqchte gehaald toen zijn telefoon ging. Net toen hij op wilde nemen werd er opgehangen. Ook had hij het nummer niet kunnen zien. Hij opende het menu waar zijn gemiste oproepen stonden. En keek naar het nummer wat boven aanstond. Zijn ogen werden groot. dit was mia haar naam die verschenen was. Dat kon niet mia was dood. Even keek hij naar Siara " Het is mia " Sprak die ongelovig. Ookal wist hij niet eens of het haar kon schelen wie gebeld had. Hij drukte op het nummer en toen de telefoon over ging bracht hij het naar zijn oor. Misschien was dit een grapje van haar killer om hun eens te bellen
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 18, 2014 21:03:13 GMT
Siara
Ze slikte eventjes en bleef naar het wrak kijken toen ze zijn arm voelde en ze met tranen in haar ogen naar hem op keek. Ze kroop helemaal tegen hem aan en beet op haar lip. Ze keek naar zijn zak toen zijn telefoon af ging maar net zo snel ook weer stopte met bellen. Ze slikte even toen hij zei van wie het was en keek naar zijn gezicht. "Maar.. Dat kan niet.." Zei ze daarbij ook zachtjes, al hield ze ook al snel haar mond weer toen hij terug belde. Ze kroop dicht tegen hem aan en veegde haar tranen weg, alles kwam wel goed met Kaylen ze overleefde het vast wel, ze was een sterke meid.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 18, 2014 21:18:03 GMT
Mia Toretto
Ze stopte de telefoon weer weg in haar zak. Hij had vast niet meer hetzelfde nummer, of haar nummer zou in ieder geval vast uit de telefoon van Dom gehaald zijn. Ze had de telefoon op stil staan, dus ook niet op trillen dus hoorde ze hem nu ook niet, of voelde ze hem niet nu hij in haar zak af ging. Ze liep rustig verder over de straat heen en sloeg even een pluk haar uit haar gezicht terwijl ze de straat over stak. Waar ze zou beginnen, wist ze niet, maar ze moest een van hun toch ergens kunnen vinden leek haar zo. Ze greep haar telefoon nu wel, ze zou een smsje sturen, maar nu ze zag dat hij terug belde in het scherm, pakte ze hem op, al bleef ze even stil. Hij zou dus alleen maar een drukke straat horen in eerste instantie. '' Dom?'' sprak ze nu ook rustig, wist niet wie ze moest verwachten en zei daarom ook niet meer dan dat.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 18, 2014 21:21:04 GMT
Dominic Hij keek Siara aan toen ze sprak dat dat niet kon. Het duurde lang en toen hij net wilde ophangen hoorde hij een stem. Verbaast liet hij Siara los. Dit was mia, dit was haar echt dat kon niet. " Mia " sprak die en slikte even " Waar ben je dan kom ik je halen " Sprak die en streek over zijn hoofd " jij bent dood, ik was zelf op je begravenis "S prak die ongelovig " Brian was op je begravenis " Sprak ide er achteraan nog steeds niet kunnengeloven dat zeleeft
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 18, 2014 21:28:56 GMT
Siara
Ze bleef tegen Dom aanstaan en wachtte rustig tot hij een reactie kreeg. Ze werd los gelaten waardoor ze hem wat vragend aankeek, maar wel gewoon bij hem bleef staan. Was het echt Mia? Hoe kon dat? Ze was er ook zelf bij geweest op de begrafenis. Hoe kon ze nog leven? Ze slikte eventjes en streek zacht over de borst van Dom, hij leek het zelf ook niet te geloven, en dat was ook wel normaal aangezien iedereen zowat dacht dat ze dood was.. Ze zou meegaan als Dom haar ging halen, ze wilde weg van hier, ze wilde niet zien hoe het wrak verder opbrandde.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 18, 2014 21:38:59 GMT
Mia Toretto
Ze liep naar de snackbar toe en liep daar even naar binnen om even beter te kunnen bellen.'' Ik ben niet dood..'' sprak ze en slikte even.'' De politie verklaarde me dood om me te beschermen, daar heb ik zelf voor gekozen, met grote kosten.'' sprak ze rustig.'' jaar in jaar uit genoeg klinieken gezien.'' sprak ze rustig en wreef even over de plek waar nog steeds een litteken zat momenteel. Hij vroeg war ze was en streek nogmaals over haar haren heen.'' Bij een snackbar, ergens in de stad, ik weet zelf momenteel niet eens goed waar ik ben. De snackbar heeft Jopie's friet.'' sprak ze rustig en liep naar de counter om zometeen tenminste iets te eten te bestellen. BEter eten dan in alle klinieken. dat was waarschijnlijk zeker.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 18, 2014 21:42:19 GMT
Dominic Hij voelde Siara haar hand over zijn borst en legde zijn vrije hand er even op. Toen hij hoorde dat ze er zelf voor gekozen had werd hij ergens best wel boos, en dat was hij nog nooit op zijn zusje geweest. nee hij was altijd heel beschermend over haar geweest " je hebt er zelf voor gekozen het verbogen te houden. Voor mij oke maar voor Brian ! " hij snoof even " brian heeft zich meerdere keren bijna van het leven beroofd om jou maar weer te kunnen zien Mia. Hij is er jaren kapot van geweest. En ik durf er nu nog geen miljoen op te zetten dat hij over je heen is . Die jongen zijn leven ging kapot toen jij besloot maar voor dood te spelen "S prak hij toch eigenlijk best wel kwaad tegen haar.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 18, 2014 21:46:05 GMT
Siara
Ze voelde zijn hand op de hare en keek weer even naar hem op toen hij boos leek te worden aan de telefoon. Ze wist niet wat er allemaal gezegd werd, maar uit de woorden van Dom kon ze wel wat uitmaken wat er nou eigenlijk gebeurd was. Ze greep de hand van Dom nu zachtjes vast en gaf er een kneepje in. Ze had geen zin ook een lading woede over zich heen te krijgen dus hield ze zich ook stil. Ze beet op haar lip en veegde de laatste tranen weg. "Dom, doe rustig alsjeblieft." Zei ze nu toch zacht tegen hem en streek met haar duim over zijn hand heen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 18, 2014 21:52:38 GMT
Mia Toretto
Ze slikte en liet de woorden over zich heen komen en wees even naar en hamburger en stak haar vinger even omhoog, waarna de man knikte en het voor haar klaar ging maken. Ze slikte even.'' Ik was een wrak, Dom.'' sprak ze enkel.'' Ik was mezelf totaal niet.'' sprak ze en keek door het raam naar buiten.'' Ik was zwak, bebloed en alles, en bang.. Ik heb geroepen wat ik wou, maar niemand kwam.'' sprak ze enkel.'' Ik werd weken later wakker uit een coma, toen het ziekenhuis mij eigenlijk al dood had verklaard. Ik zei ja, omdat ik jullie niet meer herinnerde.'' sprak ze rustig. Het deed haar natuurlijk wel pijn, vooral toen alles terug kwam, maar toen had ze alles al weg gegooid.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 18, 2014 21:58:30 GMT
Dominic Hij keek even naar Siara en keek toen weer voor zich uit. " Niemand wist van je ongeluk tot brian op het buro te horen kreeg dat een gevangee ontsnapt was. Maar al gauw ingerekent was voor een moord. En toen lieten ze jou lichaam zien. " Hij zweeg even " Brian was woedend maar ook gebroken tegelijk. Ik heb hem niet meer gezien tot je begravenis en een paar weken erna ook niet. Hij was alleen nog maar in jullie huis " oke hij was van brian zijn overleden broer maar hun hadde ner samen gewoond " Doe me 1 plezier mia. Ik wil je graag weer zien. maar beloof mij dat je brian met rust laat. Hij is nu net zijn leven terug aan het oppakken met zijn dochter en zijn vriendin. Dit meisje probeert hem weer te maken hoe hij was voor dat jij hem kende maar ook de piriode toen hij met jou had. Ze probeert hem gelukkig en blij te maken. En dat lijkt nu aardig te lukken " Sprak hij " maar ik wil hem niet weer zo gebroken zien als toen Mia, en ik weet zeker als jij iets van je laat horen dat hij of sofia aan de kant zet en zijn dochter en voor jou kiest, of dat die gek word. "sprak hij
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 18, 2014 22:04:15 GMT
Siara
Ze zuchtte zachtjes en bleef maar tegen Dom aanstaan toen die verder praatte via de telefoon en ging weer zacht verder met het stralen over zijn borst en buik heen om hem toch wat te kalmeren aangezien hij niet bepaald kalm leek. Hoe zou jij zijn als je zus enkele jaren 'dood' is geweest en dan opeens weer opduikt. Ze beet weer zacht op haar lip en sloot af en toe haar ogen eventjes. Ze hoorde de woorden tegen Mia dat ze Brian moest rust laten omdat hij nu weer zijn leven aan het oppakken was met Emma en Sofia. Dat was het beste ook waarschijnlijk. Ze liet Dom rustig praten en hield zichzelf nog steeds bezig met over zijn borst te strelen, ze wilde hem niet storen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 18, 2014 22:09:46 GMT
Mia Toretto
Ze knikte even na zijn woorden al kon hij dat natuurlijk niet zien.'' Dom, Brian is nog een grote plum pudding in mijn hoofd. Ik zie alleen maar beelden van toen ik boos op hem was.'' sprak ze rustig en schudde haar hoofd.'' Ik weet het niet meer.'' sprak ze en ging nu op een stoeltje zitten in de snackbar en sloot haar ogen even.'' Niet alles is terug, alleen van wat er gebeurt is met me, en dat staat nog altijd op mijn lichaam getekend. Ik heb domme dingen gedaan, en daar horen eenmaal ook besluiten bij. Ik zal hem met rust laten.'' sprak ze al deed het haar diep van binnen pijn, iets wat ze door alle samenhangende beelden niet echt klopte eigenlijk.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 18, 2014 22:14:28 GMT
Dominic Hij luisterde naar je " ik ben over een uur bij je. Als je daar weg gaat laat het dan even weten anders sta ik daar " sprak die en hing toen op en keek Siara aan " ik ga naar der toe, ik kan niet geloven dat dit Mia is. Mia zou brian zowizo nooit vergeten. nadat ze zo boos op hem is geweest was ze nog zo gelukkig met hem " Hij keek je aan "ga je mee of blijf je hier. Jou zal ze ook nog wel moeten kennen, altans als ze jou ook niet vergeten is " Sprak die en pakte de auto sleutels uit zijn broekzak van de Dodge carter
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 18, 2014 22:21:49 GMT
Siara
Ze keek naar hem toen hij zei dat hij over een uur daar bij Mia was en wachtte rustig tot hij zou ophangen. Ze knikte even op zijn woorden toen hij zei dat hij naar daar ging en dat hij niet kon geloven dat het zijn zus was. Tja, wat deed je er aan.. "Ik ga mee." Zei ze ook haast meteen op zijn vraag, puur omdat ze hier niet wilde blijven en omdat ze Mia weer eens wou zien. "Kom op, dan gaan we." Zei ze zacht tegen Dominic en keek hem weer even aan. Ze zag nog steeds wat witjes door de zwangerschap, maar zo veel last had ze er nou ook weer niet van, ze zou er toch nog enkele maanden mee rond mogen lopen, alleen he idee aan zo'n echte dikke buik zat haar wat tegen. Maar hé, zolang het maar van Dom was.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 18, 2014 22:29:53 GMT
Mia toretto
Ze knikte nog even en hing daarna ook op, waarna ze rustig van de hamburger begon te eten. Ze slikte even, betaalde de man, met het enige geld wat ze nog had en keek achter zich. Ze was vrijwillig vertrokken, terwijl de doctors adviseerde dat ze nog een paar weken bleef, maar ze wou daar weg. Ze had best een kut gevoel in haar lichaam momenteel, en ze kon het door haar geheugen verlies waar ze gewoon nog last van had, en echt de laatste puntjes op de I moest zetten door het zelf te ontdekken en mensen die haar hielpen het te herinneren. Ze legde even een hand tegen haar hoofd, het bonkte momenteel verschrikkelijk, ze had vanmorgen ook geen medicijnen meer genomen, ze wou overal vanaf, en zelfs van de rotzooi die haar trauma's het meeste ontnam. Toen ze na tien minuten haar hamburger op at liep ze wee naar buiten, en een auto die behoorlijk hard langs sjeesde deinsde ze door naar achteren tegen de muur aan, en haar hart maakte over uren. Nee de trauma's zou ze houden. Al had ze een goed hart, en dat was hetgeen waar mensen maar naar moesten kijken.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 18, 2014 22:33:34 GMT
DOminic Hij knikte even alleen maar en liep naar de auto waar hij instapte. Toen Siara ook zat reed hij weg naar het adres wat Mia hem gezecht had. Nou hij wist de snackbar gewoon te vinden . Ook hij reed aardig hard zoals hij altijd deed, hij had net als Brian nooit anders gedaan en zag Mia staan. Tegen de muur gedrukt, waar had die last van. Hij kwam op de parkeerplaats tot stilstand en zette de ronkende motor uit en stapte uit de auto waar hij even bij bleef staan en naar mia keek. Ja het was der wel. Hij had zich al die jaren zo klote gevoeld om niks, ze leefde verdomme nog
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 18, 2014 22:39:54 GMT
Siara
Ze liep achter hm aan en ging rustig in de wagen zitten. Ze was gewend aan de snelheid die hij altijd reed, dus ze schrok er zeker niet van. Ze voelde zich ook veilig in een wagen als Dom er in zat, ook al kon er zo veel misgaan, zeker nu ze had gezien wat er met Kaylen gebeurd was. Ze stapte ook uit toen ze er waren en zag ook Mia staan. Het was haar echt.. Ze moest onbewust toch even glimlachen en keek naar Dom. het was wel rot voor hem dat hij jaren had gedacht dat ze dood was, en dat ze dat nu even meldde dat ze toch leefde, tja. Dat was een schok voor hem, en voor de meeste waarschijnlijk, voor haar ook.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 18, 2014 22:45:16 GMT
Mia Toretto
Ze schoot net zo hard weer tegen de muur aan, en haar ogen schoten dicht, toen de auto tot stilstand kwam bij haar. Ze ademde hard momenteel, en snel, waardoor haar hart ook overuren sloeg. Duidelijk dat hier een deel van het trauma momenteel zat. Ze opende nu haar ogen heel erg langzaam en moest even wennen aan alles wat ze zag, al zag ze nu Dom duidelijk en glimlachte lichtjes, maar haar blik stond momenteel op meerdere gevoelens, en een traan druppelde uit haar oog, zo over haar wang heen. Normaal zou ze op hem aflopen en hem een knuffel geven, maar momenteel leek dat haar niet de beste oplossing.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 18, 2014 22:49:04 GMT
Dominic Hij had de actie vn Mia gezien. Dit was niet de Mia die hij kende. Zijn mia hield van Racen en kickte op snelheid. Ze was zo vaak mee gegaan met hun als zeen vrachtwagen gingen beroven en nu deed ze zo. Hij streek over zijn hoofd en keek even naar Siara. Hij wist gewoon niet wat hij moest doen of moest zeggen en rustig drukte hij de auto deur dicht. deze auto was van hun vader geweest en hier had hij het ongeluk mee gehad. Dominichad hem samen opgeknapt met Mia en nu reed hij er nog steeds in. Al wist hij niet eens of Mia zich nog wat over die auto kon herineren
|
|