years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 9, 2014 22:16:35 GMT
Kaylen
Ze zuchtte zacht op zijn woorden en schudde haar hoofd even maar zei er verder niet echt wat op. Ze dacht soms wat te veel aan zichzelf, was soms net iets te zeker dat Brian voor haar zou vallen met de loop der tijd. Ze moest zich focussen op andere mensen, niet op zichzelf. Dan ging het sowieso mis. "Nee, alsjeblieft niet." Zei ze zacht op zijn woorden dat hij wel met Brian wilde gaan praten. "Ik wil geen ruzie met hem dat ik een ander op hem af heb gestuurd. Zijn vriendin weet denk ik wel dat ik er erg mee zit. Dat is wel voldoende denk ik. Ik heb hem zelfs enkele uren geleden gezegd dat ik verliefd op hem was geworden, maar dat ik meer als een zusje voor hem was en er ook niets meer was." Zei ze zacht. Ze hoorde zijn woorden wel, van dat ze een fantastische meid was, waardoor ze er toch een klein gemeend glimlachje uit kon persen. Dat had zij vaak tegen Hayden gezegd, dat hij wel iemand vond die hem accepteerde ondanks wat hij had. "Ik kom er wel overheen waarschijnlijk. Misschien duurt het lang, maar.." Ze zuchte zacht en sloot haar ogen even, bleef bij hem leunen, gewoo omdat ze toch wat troost zocht.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 9, 2014 22:28:29 GMT
makial
Hij knikte even.'' Is goed dan hou ik me er verder buiten.'' sprak hij kalm en knikte toen even .'' Dan is al heel veeel. Dat betekent dat je wel degelijk veel voor hem betekent, en hij graag bij je is, maar net dat ene stukje wat jij liever wel ziet heeft hij dan niet en heeft hij met die andere vrouw. Zie het positieve, vriendschappen en familie duren altijd langer dan relaties. Hij is nu waarschijnlijk een behoorlijke tijd bij je.'' Sprak hij rustig en knikte even voor een moment en voelde hoe ze bij hem bleef leunen, maar vond het niet erg, vond het zelfs wel fijn, weer eens iemand waar hinj echt voor diegene kon zijn. een goede vriendin, en misschien wel meer, maar dat was iets wat hij altijd op de lange baan schoof, want hij wou altijd eerst iemand leren kennen.'' Maar Kaylen, zet Ãn ieder geval je aandacht eens op iets anders.. Vertel eens iets over wat je leuk vind. een meid zoals jij moet wel hobbies hebben.'' begon hij nu en probeerde haar aandacht op iets positiefs te zetten.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 10, 2014 5:37:24 GMT
Kaylen
Ze zuchtte en streek weer even door haar haren heen en leunde wat beter tegen Makial aan en legde haar hoofd even op zijn schouder. Tja, blindelings vertrouwen zeker. Ze keek naar Makial toen hij er verder over doorging, dat ze vast wel veel voor hem zou betekenen. Ze wilde niet jaloers overkomen naar Sofia toe, maar soms was het nogal moeilijk. Ze wilde niet dat Brian boos op haar werd omdat ze zo een jaloers kind wasn dus probeerde ze het niet te laten zien. Ze bleef rustig bij hem zitten en hoorde nu zijn woorden om haar gedachten ergens anders op te zetten. Ze knikte eventjes en sloot haar ogen rustig om even na te denken. "Hmm, ik heb vroeger paardrijden en voetbal gedaan. Ik heb wel een opleiding automechaniek gedaan, dus dit is eigenlijk mijn werk en mijn hobby ook en beetje." Zei ze rustig tegen hem en keek hem aan. Ze wist nog steeds niet dat haar vader op een afstand zat te kijken naar haar, en dat was waarschijnlijk maar best ook. Het was donker genoeg dat ze hem niet kon zien. Als ze straks alleen zou lopen zou haar vader wel toeslaan. Ze had Hayden niet om zich te verzetten tegen haar vader, dus kon het nog een slecht aflopen. Ze keek weer naar Makial. "En jij? Heb jij hobby's? Of heb je hobby's gehad?" Vroeg ze zacht aan hem en glimlachte nu toch eventjes. Hij was wel aardig, maar bij hem zou ze hem ok wel eerst leren kennen voor ze er verder wat mee deed, ze wist niet eens of dat er wel van zou komen of niet.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 10, 2014 9:58:52 GMT
Makial
Hij Luisterde rustig naar haar en voelde haar hoofd tegen zijn schouder. Ze moest Nu toch iets oppassen als ze wou dat hij een vreemde voor haar bleef. Want doordat zij dichterbij haar kroop voelde hij zich steeds verantwoordelijker oor haar, als een vriend nog overigens, maar alsnog. Als er dan ooit iemand haar pijn ging doen, dan was diegene nogal in een lastig parket terecht gekomen, want dan zou de Sadist in het even ontwaken en had diegene een probleem. En niet een kleintje ook. Hij luisterde rustig naar haar verhaal en hij knikte.'' Ik ben opgegroeid in de auto's, voornamelijk oldtimers. Dus dat is altijd ets geweest waar ik van hield. Daarnaast daarbuiten heb ik altijd rugby gespeeld, en was ik toen ik 15 was, actief op de schietbaan.'' vertelde hj rustig.'' Ik ben dus een gevaarlijk man.'' plaagde hij haar een beetje.'' Met wapen vergunning.'' sprak ze en lachte even voor een moment.'' Maar ik ga dat niet op jou gebruiken hoor. Ik mag jou Kaylen Je bent echt een leuke meid.'' sprak hij rustig maar niet op een flirterige manier, Makial was absoluut niet van het flirten, maar hield er wel van om mensen zich goed te voelen bij hem. Man of vrouw, dat maakte hem niet uit.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 10, 2014 17:12:49 GMT
Kaylen
Ze bleef rustig bij hem zo liggen en keek hem af en toe rustig aan en keek zo af en toe ook weer naar de groep waar ze bij hoorde. Ze wilde hem niet als vreemde houden, hij leek aardig en lief, ook al had ze veel verhalen gehoord over hem en kon hij nogal eens agressief zijn. Maar dat maakt haar niet echt uit momenteel. Ze luisterde naar zijn woorden en glimlachte even. "Zoals je impala." Zei ze rustig, doelend op de wagen aan zijn caravan en at nu toch weer wat van de biefstuk die hij had meegenomen voor haar. Ze legde het bord weer op haar schoot en begon er rustig van te eten. "Oeeh, nu moet ik bang zijn." Lachte ze zacht en keek hem weer wat vrolijker aan momenteel. "Ik mag jou ook wel Makial, ondanks alle verhalen enzo." Zei ze rustig tegen hem. Ze voelde zich wat rustiger bij hem, hij zocht niets, hij hield haar gewoon gezelschap en ze vond het heel leuk.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 10, 2014 18:03:32 GMT
Makial
Hij zuchtte even voor een moment en luisterde rustig naar haar en lachte kort.'' Ja zoals mijn Impala ja. ooit gekregen toen ik mijn rijbewijs haalde, en nooit meer weg gedaaan.'' sprak hij rustig en keek kort naar de impala en toen weer naar haar. Hij had zijn biefstuk inmiddels al op, maar hij zou zich niet storen dat zij nog even wat zou eten ervan, hij vond het alleen maar fijn dat ze uberhapt nu iets at.'' ja je moet heel erg bang zijn voor mij hoor Kaylen ik schiet je zo neer.'' sprak hij en maakte van een van zijn handen een pistooltje en richtte die op haar.'' Pieuw Pieuw, en nu ben je dood.'' sprak hij plagend teen haar met een brede grijns op zijn gezicht die duidelijk op plagen stond, en verder niets. Hij voelde zich ook fijn bij haar, moest hij eerlijk toegeven.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 10, 2014 18:16:58 GMT
Kaylen
Ze lachte weer zachtjes en schudde haar hoofd weer even. "Nou, wel mooi cadeau dan." Lachte ze zachtjes. "Ik heb mijn rijbewijs gisteren pas echtgehaald ofzo. Maar op de school waar ik zat kreeg je telkens een tijdelijk rijbewijs waarmee ik dus wel alles mocht doen. Maar wou toch een permanent nu." Lachte ze zacht. "Toen heb ik deze gekocht." Zei ze zacht en keek even achterom naar de vooruit van har stingray. "En thuis heb ik een gele Porsche boxter staan." Zei ze rustig en glimlachte weer even. Ze at rustig de biefstuk op en legde het lege bord nu naast zich neer. De misselijkheid was weggezakt, dus ze had toch best trek gekregen nu, ze voelde zic h alweer een stuk beter.. Ze lachte even toen hij begon te zeggen dat hij haar zo neer ging schieten en met zijn handen een geweertje maakte. "Blegh." Sprak ze en viel nu wat tegen hem aan toen ze zei dat ze dood was en sloot haar ogen even, maar een glimlach bleef om haar lippen spelen. Hij zette haar gedachten ergens anders op. Ze opende haar ogen weer ietsjes en keek naar zijn gezicht met weer een glimlachje. "Dank je dat je me gezelschap houd." Glimlachte ze.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 10, 2014 19:49:22 GMT
Makial
Hij keek naar haar en knikte even.';'zo doe maar duur qua auto's dan.'' sprak hij rustig en moest lachen toen ze dood neerviel, en maakte daarna een soort evil lach.'' Mwahahahaha'' sprk hij alsof hij heel kwaadaardig was. '' Ik heb Kaylen vermoord!'' sprak hij en keek toen naar haar toen haar ogen weer open gingen en lachte nog even naar haar, en voelde zich echt goed bij haar moest hij eerlijk bekennen. Misschien dat hij haar voor morgen middag eens mee ging vragen om lekker te lunchen samen. Kon geen kwaad toch? tenminste in zijn igen kon dat geen kwaad. Hij knikte even op haar laatste woorden en keek haar in de ogen aan.'' geen probleem Kaylen. Ik ben alleen maar blij dat je het gezellig vind, tenmsinte dat geloof ik toch.'' sprak hij rustig en keek haar aan.'' Zullen we anders morgen middag even wat gaan eten ergens? ik ben chefkok bij een restaurantje, die erg goed is. Hoeft niet natuurlijk, als je nog genoeg te doen hebt.''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 10, 2014 20:03:37 GMT
Kaylen
Ze glimlachte weer bij zijn opmerking over haar auto's en dan met zijn gemene lachje. Ze vond het wel vermakelijk om iemand te hebben die nog niet aan een meisje verbonden was momenteel, om even bezig te zijn. "En ja, ik doe duur qua auto's. Mijn broer rijd met een maserati en een Lamborghini. Dus wie is het duurste?" Lachte ze zachtjes en luisterde naar zijn woorden. "Ja, ik vind het heel gezellig dat je hier bent momenteel. Anders zat ik hier ook maar niets te doen." Zei ze zacht en hoorde zijn vraag nu aan met een glimlachje. "Graag, ik denk niet dat ik morgen wat te doen heb tenzij Brian me nodig heeft voor zijn wagens." Zei ze nu rustig en streek door haar haren. "Maar het lijkt me wel leuk." Zei ze weer met een glimlachje en keek hem vrolijk aan. "Daarom smaakte die biefstuk zo goed." Zei ze met een glimlachje en keek hem weer even in de ogen. "Ik wil je wel wat laten weten morgen als ik nog werk krijg of niet." Zei ze zacht tegen hem en keek hem met een glimlachje aan.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 10, 2014 20:20:14 GMT
Makial
Hij lachte even en keek haar aan.'' Oke je broer doet duurder.'' sprak hij rustiig en keek haar aan.'' Ik heb enkel een Impala, doe ik ook mee met de trend? mmm?'' sprak hij wat plagerig en keek haar even aan, en kreeg echt even de neiging om zijn lippen op de hare te drukken, waarom wist hij niet, maar toch, het voelde zo vertrouwd, doordat zij tegen hem aan zat al de hele tijd, ze wisten wat dingen over elkaar, en ze was een leuke meid, moest hij gewoon eerlijk bekennen. Hij knikte even en keek haar aan.'' Tja het is nu eenmaal mijn werk he.'' sprak hij over dat de biefstuk zo goed smaakte en lachte even.'' nee ik ben echt geen eigendunk ofzo hoor.'' sprak hij lachend en knikte op de woorden daarna.'' natuurlijk, laat het maar weten, Kaylen. Ik heb morgen overdag niets te doen, alleen even de impala checken voor de race morgen avond, maar dat komt ook wel goed.''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 10, 2014 20:46:29 GMT
Kaylen
Ze glimlachte weer even op zijn woorden over haar broer. "Inderdaad." Glimlachte ze en lachte zacht bij zijn woorden. "Een Impala kan er ook wel bij denk ik." Lachte ze nu zacht en keek hem rustig aan. "Het moet niet goedkoop zijn althans." Lachte ze weer zacht en bleef rustig tegen hem aanleunen en begon in zijn buik te porren. "Vind het niet lief hoor dat je me zonet vermoord hebt." Zei ze nu onschuldig en keek hem zielig aan. Ze duwde een kus op zijn wang en glimlachte even. "Mag ik je nummer dan zodat ik je kan bereiken?" Glimlachte ze en keek hem vrolijk aan. Ze was echt blij dat hij haar was op komen vrolijken. "Ik ben benieuwd je te zien rijden morgen." Lachte ze zachtjes en porde weer even in zijn buik. Ze merkte haar vader nog steeds niet op en sloot haar ogen nu weer even. Ze was nog steeds moe doordat ze zo weinig had geslapen vandaag, en met de tranen die ze had gelaten vandaag was dat nog eens erger geworden. Ze slikte eventjes en opende haar ogen toch weer even en keek naar hem met weer een glimlachje. "Dan heb je ook meteen mijn nummer natuurlijk." Zei ze zacht.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 10, 2014 20:56:12 GMT
Maliak
Ze keek naar haar en glimlachte even.'' Maar ik ben ook gewoon heel evil. MWahahahaha.'' stootte hij weer zij zogenaamde evil lachje uit en lachte even. Hij voelde de kus op zijn wang geplaatst werd, en trok zijn gezicht zacht al naar de hare toe, maar hij hield zichzelf in, slikte even voor een moment, hoope niet dat zijn blunder nu al te merken was, en werd onbewust iets rood in zijn geicht. Niet heel erg, maar toch viel het wel op dat hij iets meer kleur in zijn gezicht kreeg nu. Hij knikte maar diect op haar vraag, en pakte een papiertje en schreef daar zijn nummer op.'' kijk eens, KAylen.'' sprak hij iets schamend en schraapte zijn keel even. Oh lekker, hij voelde zich momenteel wel al meer voor haar, door wat ze nu allemaal al bij hem had gedaan. Geweldig.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 10, 2014 21:07:54 GMT
Kaylen
"Nou, moet ik heeel erg bang zijn voor je." Lachte ze weer zacht. "Alhoewel ik nu dood ben en je me geen tweede keer kunt vermoorden." Lachte ze zacht. Ze had niet gezien wat hij van plan was te doen, en zag dus ook niet dat hij een blos op zijn wangen had. Ze nam het papiertje rustig vast toen hij het haar gaf en typte het over in haar mobiel en stuurde hem meteen een berichtje zodat hij haar nummer nu ook had. Ze keek nu weer naar hem op en zag nu toch de blos op zijn wangen. Hij leek zich te schamen.. Ze zocht er niet echt wat achter eigenlijk. Hij was wel aardig en zo, maar ze zou nog niet meteen zeggen dat ze in een relatie wilde stappen met hem. Niet direct, daarvoor moest ze Brian wat los kunnen laten. Ze sloot haar ogen weer toen ze die amper open kon houden en zuchtte weer. "Ik hoop dat de laatste races van Brian snel aflopen, zodat ik kan gaan slapen. Ben kapot." Murmelde ze zachtjes en zuchtte weer.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Jan 11, 2014 10:16:18 GMT
Siara
Ze werd na een korte tijd toch weer wakker, maar voelde zich nog steeds niet zo lekker. Was wel zo normaal. Ze leegde de emmer rustig en spoelde die uit zodat je er niets meer van zag en friste zichzelf een klein beetje op. Ze keek in de spiegel naar zichzelf en glimlachte wat flauwtjes. Ze zag er uit als een zombie, maar Dom had haar vaker al wel zo gezien. Als ze net wakker word van een lange nacht bijvoorbeeld. Ze liep rustig naar buiten toen ze weer wat wakkerder was en liep meteen door naar Dom waar ze haar armen weer om hem heen sloeg. "Ben er weer." Zei ze zacht tegen hem en ging weer vrolijk dicht tegen hem aan staan, de misselijkheid weer wat bedrukkend
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 11, 2014 10:45:15 GMT
Dominic Toretto + Jesse Rustig stond hij nog bij de BBQ. Ditmaail stond hij zelf te kauwen op een stukje kip wat hij net in zijn mond had gestoken. Hij keek wat naar de 3 groepen die zich net gesplitst hadden. Hij hoopte dat de Realtie die brian nu had Kaylen niet bij het Team weg zou jagen. Ze was een aanwinst voor de Garage en een hardsike leuke meid. Brian had veel aan haar te danken. Hij keek op toen hij armen om zich heen voelde en glimlachte even. Rustig slikte hij zijn eten door " heey "S prak die glimlagend en gaf haar een kus op haar hoofdhoofd " En heb je een beetje goed geslapen ? " sprak die rustig. Jesse zat op een stoel aan de tafel achter Dominic en Siara. Hij liep een beetje afwezig op een stukej vlees te kauwen. Hij had net de auto van brian nagekeken nog de toyota. Alleen wist hi jniet dat er een lek in de NOS fles zat.Het stomme was je kon het niet ruiken of zien. Maar zodra je je turbo gebruikte vloog je auto in de fik
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Jan 11, 2014 10:57:28 GMT
Siara
Ze keek even rond en zag dat de groep zich inderdaad had opgesplitst. Kaylen zat bij een jongen, Brian stond bij Sofia met Emma en een andere man. Dan die tweeling.. En Jesse en zij en Dom dan. Ze vroeg er niet achter en bleef rustig tegen Dom aanstaan met haar armen om hem heen. Ze glimlachte bij de kus op haar voorhoofd en keek hem rustig aan. "Viel wel mee, als je het feit negeert dat het lang duurde voor ik in slaap lag door een vlaag misselijkheid." Zei ze zacht. "Dus die kleine van jou bezorgd me wel wat last." Zei ze onschuldig en plagerig en prikte hem in zijn zij. "En smakelijk trouwens." Zei ze glimlachte en gaf hem een kusje op zijn wang. Ze had haar tanden gepoetst, dus die vieze smaak was ook alweer uit haar mond.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 11, 2014 11:10:05 GMT
Dominic hij keek je even aan " Misschien moet je even langs de huisarts misschien zijn er wat pillen voor zodat de misselijkheid wat wegzakt " Sprak die rustig terwijl hij nog een stukje vlees in zijn mond stak en er op kauwde en moest toch even glimlachen toen je het zei en hem prikte " Heey niet doen "s prak die laggend en gek je glimlagend aan " Ik hou van je " sprak die glimlagend waarna hij je een kus op je voorhoofd gaf. Al veegde hij gauw het van je voorhoofd af aangezien er een beetje vlees op was gekomen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Jan 11, 2014 11:34:14 GMT
Siara
Ze glimlachte kleintjes en knikte. "Ik zal binnenkort wel even naar de huisarts gaan." Zei ze zacht tegen hem en leunde wat tegen Dom aan en sloot haar ogen weer even. "Ik doe wat ik wil met jou." Zei ze glimlachend en prikte hem nog eens zachtjes, voelde de kus op haar voorhoofd en hoe hij die dan wegveegde omdat hij wat vlees had acher gelaten op haar hoofd. Ze schudde haar hoofd zacht lachend en duwde een kusje op zijn wang. "Ik hou ook van jou Dom." Zei ze rustig tegen hem en nam zelf nu ook een klein stukje vlees wat ze ook rustig begon op te eten. Ze legde haar hoofd zacht tegen hem aan en hield hem goed vast, ze was gewoon blij dat ze Dominic had, daar was niets mis mee toch?
|
|
And you're...well, I'm sure you have wonderful personality, dear
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Jan 11, 2014 12:06:13 GMT
Elijah
'Je kunt je verbazing in verschillende expressies laten uiten, het leek erop dat jij niet bepaald blij was me te zien, maar dat kan ik uiteraard verkeerd geinterperteerd hebben' zei hij rustig, en dan verder naar zijn broertje luisterde. 'Maakt het dan ook echt wat uit in hoe ik je hebt gevonden, laten we gewoon zeggen door te zoeken en te luisteren, het was overigens niet makkelijk en het heft me behoorlijk wat tijd gekost, zei hij vervolgens tegen Brian en het meisje dan hoort vragen wie hij is aan haar papa. 'Ik ben Elijah, de broer van jou vader...Dus dat maakt mij vast jou oom' zei hij dan met een klein glimlachje tegen Emma, maar zijn wenkbrauw lichtjes optrekt door de aanvalling in woorden die hij van Selene kreeg. 'Ik was ook echter niet van plan om je iets te vragen' zei hij rustig.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 11, 2014 12:16:27 GMT
Brian Hij luuisterde naar je " Dat is het niet "sprak hij rustig en keek even naar Emma " ik moet heel even mijn dochter op bed leggen en Kaylen de sleutels geven " sprak die " geef me 10 minutjes " sprak die tegen Elijah waarna hij weg iep richting de caravan " Bed tijd voor jou meid "sprak die rustig. Hij zette emma op bed neer en trok haar rustig haar Piama aan" lekker gaan slapen meisje en als er wat is papa en mama zijn buiten. Ik moet nu even snel naasr Kaylen anders is het te laat " sprak die rustig gaf emma een kus op haar voorhoofd en stopte haar lekker in. Nog even streek hij over haar hoofd en liep toen de caravn uit naar Kaylen en de jongen. Hij stopte daar met lopen en knikte even als groet naar de jongen naast Kaylen " Ik weet ik b en eenbeetje laat " sprak hij en haale de sleutels uit zijn broerkzak " de Toyota staat te wachten " sprak hij rustig " de papieren liggen in het handschoenen kastje " sprak hij erna en keek haar nog even aan "dankjewel dat je wilt rijden " sprak die glimlagend en liep toen weer bij kaylen weg. hij kon moeilij kzijn broer laen staan. Rustig kwam hij terug bij Sofia en Elijah aan en keek even naar Sofia " Emma licht op bed, Kaylen rijd. Ik loop toch liever niet het Risico dat ik je kwijt raak "S prak die glimlagend en keek naar Elijah " dit is Sofia mijn vriendin "s prak die tegen zijn broer
|
|
Go home or you all will die!
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 11, 2014 12:42:12 GMT
Emma+ Sofia+ Makial
Emma keek naar de man en ze knikte even.'' Dus jij bent oompje?'' sprak ze rustiig en keek naar haar vader die haar al mee bracht voor ze überhaupt al antwoord kon krijgen en werd naar een bedje gebracht.'' Papa... Mijn teddy ligt nog in auto van mama..'' sprak ze maar hij was al weg, waardoor het kleine meisje toch een beetje bang werd omdat ze haar teddybeer nu niet in haar handjes had. Ze was daardoor ook al weer sneller buiten dat haar vader misschien had verwacht, in haar pyjamaatje en zag net hoe haar vader haar moeder voorstelde aan haar oom.'' Papa.. mag ik nog wel mijn Teddy pakken..'' sprak ze en keek naar hem, waarna sofia even zuchtte.'' Ik kom zo terug lieverd.'' sprak ze even tegen Brian en tilde Emma op en liep even naar de auto, waar ze de Teddy beer pakte en met emma weer naar binnen liep.'' Kijk, en ga je nu lekker slapen Emma? Het is al heel erg laat,'' sprak ze rustig en streek even door de rode haren van het kleine meisje, en drukte een kus op haar voorhoofd, en liep nu rustig weer weg, naar buiten en keek naar beide.'' Sorry, Maa mevrouw slaapt niet zonder haar teddybeer og. '' sprak ze en keek even nog naar de caravan.'' Jou nichte heeft geen makkelijk verleden achter de rug al, voor nog zo'n jong meisje.'' sprak Sofia rustig tegen hem, vond dat hij ook het recht had m het te weten, al wist ze ook niet met wat voor man ze in feite te maken had. MAkial keek naar haar en las het berichtje.'' Nu heb ik inderdaad jou ummer ook, dat weet ik tenminste wie er belt.'' prak hij rustig en zag nu hoe Brian naar hun toe kwam, hij kende de man verder niet, maar knikte wele ven rustig teug naar hem terwijl hij hun twee nmaar even liet liet tijdens de overdracht van de sleutels.'' Nou het ziet ernaar uit dat je dus toch nog iets moet doen voor je kunt gaan slapen.'' sprak hij rustig en glimlachte even en stond nu langzaam op.'' Ik ga ook zo weer teryg naar mijn Camper, ik moet nog even wat kleine dingen opruimen, en ook ik duik lekker mijn bedje in. Mrgen zal het wel feesten worden als de beste 30 overblijven. Ach en als ik daar niet tussen zit, ik feestrustig mee hoor.'' Sprak hij kalm tegen haar.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Jan 11, 2014 13:02:35 GMT
Kaylen
Ze was rustig bij Makial blijven zitten en zag vanuit haar ooghoeken hoe Brian Emma naar bed bracht en dan naar haar toekwam. Hij gaf haar de sleutels van de toyota en ze knikte even naar Brian met een glimlach. Ze nam de sleutels aan en luisterde verder, gaf nog een knik. "Met alle plezier." Zei ze rustig, toch iets slaperig, maar dat kwam wel goed. Ze keek naar Makial toen Brian wegging en lachte zachtjes. "Daarna ga ik toch echt slapen hoor." Lachte ze en knikte even op zijn woorden. "Is goed Makial. Ik zal je wel laten weten of morgen door gaat of niet." Zei ze rustig en gaf een kus op zijn wang. "En ik zal er ook wel bij zijn morgen." Lachte ze en kroop nu van haar stingray af engaf hem het lege bord waar haar biefstuk op had gelegen. "Het was heel lekker." Zei ze rustig en gaf hem nog een kus op de wang, puur vriendschappelijk. "Alvast trusten dan."
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Jan 11, 2014 14:27:53 GMT
Elijah
'Dat is prima, ik wacht hier wel' zei hij rustig wanneer Brian aangeeft dat hij Emma op bed ging leggen en er met tien minuutjes weer was. Elijah keek in de tussentijd wat om zich heen om te kijken of hij ergens in de buurt kon zitten, want te lang zo stil staan leunend op zijn cane was niet iets wat zijn been echt waardeerde. 'Ik wil er ook absoluut zeker van zijn dat ik je niet weer kwijt raak Brian' zei hij glimlachend wanneer zijn broertje weer terug is, die hem dan voorstelt aan zijn vriendin Sofia 'aangenaam je te ontmoeten Sofia, ik ben Elijah' stelt hij zich ook voor aan haar want dat was wel zo netjes. Hij luisterde naar Sofia wanneer ze hem vertelt over dat Emma niet zo'n fijn verleden had gehad ondanks haar jonge leeftijd. Nu weet Elijah niet waarom ze dit hem nu al vertelt, want ze zijn misschien familie maar ze leren elkaar nog maar net kennen. Elijah gaat dan ook niet doodleuk nu al vertellen dat zijn jeugd ook geen rozengeur en manenschijn was en dat wat er in zijn verleden was gebeurd het resultaat van zijn been was. 'Een kind zo jong als Emma zou nog geen tragedie in zijn of haar leven hebben mogen meegemaakt en al zeker niet een aantal keer over' zei hij niet vragend naar wat er precies gebeurd was allemaal, dat was dan weer aan Sofia zelf wat ze daarvan wou zeggen.
Joseph
Joseph had het nog steeds niet door dat er een exacte kopie van hem hier rond tuffelde, nou ja exacte kopie in uiterlijk dan. Maar het was al laat aan het worden en misschien moest hij ook maar binnen nu en een aantal minuten zich naar dromenland begeven. Hij haalde een deken uit de achterklep van zijn impala, want dat zorgde toch net voor iets meer warmte. Het is namelijk zo dat zijn laatste camper was afgefikt en sindsdien heeft hij nog geen nieuwe op de kop weten tikken. Joseph stapt zijn auto terug in, zet zijn stoel naar achter, doet de deur dicht en doet op die manier een poging tot slapen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Jan 11, 2014 20:50:17 GMT
Naam: Killian O'Donoghue Leeftijd: 27 Geslacht: man geschiedenis/karakter: Killian is geboren in de hoofdstad van Ierland oftewel Dublin, hij is de zoon gecreeerd uit broer en zus liefde wat net iets te ver was gegaan, dus in feite is zijn moeder ook zijn tante en zijn vader ook zijn oom, het is maar net hoe je er tegen aan wilt kijken. Hij werd doofstom geboren en weet daarom ook niet beter, hierdoor is Killian echter wel vaak gepest geweest en hij word nog weleens in elkaar getrapt, gewoon omdat ze geluid uit zijn mond willen horen komen, maar hoeveel pijn het hem ook doet Killian kan het gewoon niet. Niet te vergeten, het was hij die de schande van de familie werd genoemd, ja alsof hij weet als kleine zaadcel dat hij vooral niet naar de eitjes van zijn moeder moet zwemmen omdat het de zus van zijn vader blijkt te zijn. Killian is een man met een goed hart, hij probeert zorgzaam te zijn mits hij je vertrouwt, na alles wat er namelijk in zijn leven is gebeurd is hij niet meer zo heel goed in het vertrouwen van anderen, maar kun je hem dat kwalijk nemen. Hij kreeg ook tijdens kerst altijd standaard een zak zout en moest dan dankjewel zeggen, ze wisten dat hij het niet kon dus kreeg hij automatisch met kerst sowieso slag plus de zak zout werd hem dan weer net zo hard afgenomen. Uiterlijk: Rol: coureur Speelt: Marloes
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 13, 2014 14:55:39 GMT
Brian Hij had terug omgekeken toen emma kwam vragen om haar beer. oe kon hij ooit een goede vader worden als hij zo simpels als dit vergat. even streek hij door zijn haar en keek Sofia na die de beer ging halen en niet veel later ook weer terug kwam. Hij voelde zich zodom. Maar oke een goed voorbeeld had hij nooit gehad. Dominic zou nog een betere vader voor Emma zijn dan hem zelf. Hij streek even door zijn haar en keek toen naar zijn broer en sofia. " ik weet niet wat jullie gaan doen maar Kaylen moet zo starten met de Toyota en dat wil ik eigenlijk nog wel even zien. Daarna kunnen we wel even kletsen en een biertje doen of zo. al moet ik morgen met de nissan weer dus erg te laat wil ik het ook niet maken " sprak die rustig tegende twee
|
|
Go home or you all will die!
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 13, 2014 15:10:39 GMT
Sofia Sartor
Ze keek even naar Elijah en knikte.'' aangenaam Elijah. Ik ben Sofia Sartor.'' Sprak ze rustig en luisterde verder naar hem.'' Helaas is het iets waar zowel brian als ik geen vat op hebben gehad.'' Sprak ze rustig en keek naar de caravan voor een moment, en maakte zich een beetje zorgen om Emma, het voelde niet echt veilig hier, en waarom wist ze eigenlijk ook niet, maar dat lag vast een beetje in haar moeder genen. Ze keek weer naar Brian en knikte.'' is goed Brian ik blijf hier, ik vnd het niet prettig als ik emma hier alleen moet laten, ook al slaapt ze dan.'' sprak ze rustig en keek even naar haar mustang.'' Kun jij morgen middag wel even op Emma letten, ik heb zo straks een vriendschappelijke race georganiseerd, met een vriendin die ik nog ken van mijn studie hier.'' sprak ze rustig en keek hem even aan.'' en oh, BRin, voor ik het vergeet, over twee dagen komen er 7 mustangs over uit rome.'' sprak ze en lachte even.'' ik kreeg een smsje van mijn vriendin, en ze wouden jou eens op de test zetten.'' sprak ze en lachte even een beetje.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Jan 13, 2014 17:22:36 GMT
Kaylen
Ze was rustig naar de toyota gelopen en opende de motorkap weer even om te kijken of alles wel in orde was, maar ook zij merkte de lek in de tank niet op, en dat kon haar fataal worden als ze zou rijden straks. Ze had niets door dus sloot ze de motorkap weer en keek even naar de wagens die aan de start stonden, daarna was het aan haar. Ze reed de toyota al rustig tot daar en keek even om naar Brian, Sofia en die andere kerel. Ze schudde haar hoofd lichtjes en stond nu aan de start toen de vorige race was afgelopen. Ze gaf de autopapieren aan de man en wachtte rustig tot ze kon vertrekken. Ze rilde lichtjes door stress, dit was dan ook de eerste keer dat ze dit deed...
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Jan 13, 2014 20:32:45 GMT
Elijah
'Dat klinkt als een uitstekend idee, al hou ik het nog steeds liever op de niet alcoholistische drankjes' zei hij glimlachend tegen zijn broertje. Ja Elijah was nooit echt van de alcohol geweest, je helderheid kan al met een aantal punten zakken naar nog maar een glaasje alcohol te hebben benuttigd. Hij luistert dan verder naar Sofia over Emma en geeft pas antwoord wanneer Sofia is uitgepraat. 'Dan hoop ik toch zen zeerste dat het verleden zich niet zal herhalen, en dat ze vanaf nu gewoon ten volste kan genieten' zei hij over Emma en wachte dan tot Brian samen met hem richting Kaylen zou lopen, om naar haar race te kijken.
Killian
Killian had er nogal moeite mee om de juiste locatie te vinden van waar hij moest zijn want het was uiteraard niet zo het geval dat hij zo even de weg kon vragen. Het was dan ook vooral om die reden dat hij nogal laat arriveerde op het terrein met zijn caravan en auto. Hij parkeert ergens in de buurt van de andere caravans zijn caravan en zet de auto dan stil. Zo gauw hij de motor uit heeft gezet, stapt hij uit en doet zijn auto op slot om zijn caravan in te gaan met de sleutel die daar voor dient.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 13, 2014 20:41:17 GMT
Brian Hij lachte even " Nog niks veranderd jij " Sprak die rustig en keek naar Sofia " Ik pas morgen op der en anders hebben we dom altijd nog " sprak die rustig en begon richting de race te lopen. Daar aangekomen liep hij naar de finish. Hier kon je alles goed overzien. Helaas was dus het ongeluk ook goed te zien als Kaylen de turbo zou gebruiken. Hij stak zijn handen in zijn broekzak en keek naar zijn broer. " het is een race van 500 mijl. de nissan doet die in iets meer dan 9 seconden, dom heeft een dodge die het in 9 precies doet. Veel auto's doen het in 10 maar er zijnnatuurlijk ook altijd de langzamere. De toyota weten we nog niet aangezien dit pas zijn eerste race zal zijn" sprak die rustig
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Jan 13, 2014 21:00:22 GMT
Kaylen
Ze zag Brian en zijn broer naar de finish lopen en slikte even. Ze mocht Brian niet teleurstellen natuurlijk. Ze haalde een paar keer diep adem en zette zich klaar om te beginnen. Zodra het signaal was afgeroepen om te vertrekken scheurde ze er vandoor en hield oog op diegene die naast haar reed. Ze trapte de gas helemaal in en schakelde zodat ze snel op een hogere snelheid kwam. Ze wist wat ze deed momenteel, maar diegene naast haar wist dat ook. In het midden van de race zette de man in de wagen naast haar zijn turbo aan en ze schudde haar hoofd even. Een seconde later zette ze de hare aan, en nu zat ze in een tikkende tijdbom. Tientallen meters voor de finish vloog de auto dan ook in brand, met een natuurlijk hele luide knal. Ze raakte de controle kwijt, kwam wel eerst over de finish, al dan wel tollend. Dit had ze echt niet voorzien, anders had ze nooit geracet. De wagen kwam pas meters verder tot stilstad door de hoge snelheid die ze had gereden en er was nog maar weinig aan te redden. Ze opende haar ogen een beetje maar zag enkel haar eigen bloed, rook en het vuur dat om zich heen wakkerde. Het duurde ook niet lang voor ze alweer haar bewustzijn verloor en wegzakte. Het zou haar slecht bekomen als ze al uit deze wagen raakte. Haar benen staken vast, dan had ze nog enkele sneden en brandwonden op haar hele lichaam momenteel, het was geen pretje om in een ontploffende auto te zitten. En ook nu begon de benzine te lekken in het vuur, dus ze was er nog niet van af.
|
|